Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Transiittitupa  (Luettu 43498 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #60 : 08.06.2009 20:17:40 »

^ Millä seudulla on erikoislaatuista sakkia?
Oliknää EKH:n squatin suunnalla?



MUOKS! Lähistöllä!
Philadelphiabrückellä odottamassa 7A:ta jumalan selän taakse, buck2
jonne oli jo U3:lla ja U6:lla aika jännittävä matka jo siihen asti. buck2

Täällä on ollut jo päiviä ukkosta ilmassa, eikä se meinaa siitä mihinkään
-jatkaa vaan painostavaa oloa.
Ihmiset on tosi aggressiivisella tuulella ylipäätään ja tuo täysikuu ei auta yhtään! Angry
« Viimeksi muokattu: 08.06.2009 20:21:39 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #61 : 14.06.2009 22:12:07 »

Saturnus oppositio MC ja mun kotini myydään.  Embarrassed

Otan osaa. Kuulin äskettäin että mun kiinteistöperintö joutunee pankille, tuollainen onkin niin trendikästä just nyt. Undecided
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #62 : 23.06.2009 21:32:17 »

 merkurius aspect_squ saturnus

Niitä päiviä, jolloin pitäisi kulkea korvatulpat korvissa ja jesari suun edessä. Kaikki ärsyttävimmät päänaukojat kävelee eteen ja tekisi mieli vaan karjua, että mitä *ttua.

Ei kiva transiitti tämä.  Lips Sealed
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #63 : 23.06.2009 22:48:58 »


^taitaa tosiaan olla nihkeä transiitti..

Mun ei olis pitänyt mennä vaate-ostoksille venus konjunktio saturnuksen aikaan,
matkaan tarttui sitten todella tylsän värinen kolttu.
Vaan pakko oli jotain keksiä kun on sukujuhlat tulossa..

Mikä väri sopii sellaisen hopea-vaalea beigen kanssa ääh?


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 24.06.2009 00:34:09 »

vesi-venus-sininen tai viuletti..
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #65 : 30.06.2009 17:28:55 »

 jupiter aspect_tri aurinko ja  merkurius aspect_con aurinko, keksiikö kukaan mitä voisi tarkoittaa? Viidellä tähdellä merkitty. Itse kun en ole huomannut mitään erityistä, samaa taistelua vaan kuin ennenkin, toivottavasti tästä joskus noustaan. (=työelämä).
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Aether
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #66 : 14.08.2009 18:00:47 »

Ajattelin laittaa teidän ihmeteltäväksi omat transiittini.

Olen  aurinko kalataskendentti neitsyt ja myös mars ja venus sijaitsevat hyvin lähellä aurinkoa ( mars ja  venus  aspect_con  aurinko). Nyt kun käsittääkseni Saturnus on ollut neitsyessä ja siten oppositiossa kaloihin niin eikö tämä luo melkoisen mielenkiintoisia kuvioita omalle taivaalleni?  Shocked

Tähän vielä kun lisätään Uranuksen viimeaikaiset sijainnit (huom, myös  uranus aspect_tri kuu) niin kunnon soppa pitäisi olla valmis  Grin  buck2 Cheesy

Vai mitä palstan astrologit ajattelevat? Nämä kaikki siis ovat/ovat olleet päällä lähes yhtäaikaa...

Tarkoituksella jätän kertomatta oman näkemykseni  Wink
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #67 : 15.08.2009 11:00:18 »

Samanaikainen tr Venuksen oppositio Marsille ja tr Marsin oppositio Kuulle. Pitää varmaan tarkkailla ympäristöä mahdollisten kohtausten varalta. :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #68 : 12.09.2009 11:43:51 »

Jopas on mahtavaa kun Saturnus-Uranus oppositio neliöi näinä päivinä kuutani tarkimmillaan, minkä lisäksi on tr Merkuriuksen neliö kuulle ja Neptunukselle.

Aika mahdottomassa yhtälössä sitä jumitetaankin.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #69 : 12.01.2011 14:40:45 »

Öh, en löytänyt muuta ketjua mihin jauhaa yleisesti transiiteista, siirtäkää tämä jos jossain on uusi? Tai sitten tään vois laittaa stickyksi? Smiley Kaipa tähän sopii jatkaa vaikka ed. kirjoitus on yli vuoden vanha..

Mulla on tässä ollut Uranus aspect_squ askendentti , loppumassa 22. tätä kuuta. Sekä Neptunus aspect_sex askendentti Ja onpa ollut melkoista uudistumista! Shocked Myös Jupiterin opposito Kuulle sekä neliö ascille toi oman vivahteensa kaikkeen..
Onnekseni koen, tuon Neptunuksen hellän ohjauksen. Olin meinaan tulossa ihan lataamo-kuntoon, avautuvan tarkkana ajankohtana. idiot2 Mutta tein vaan lujasti itteni kanssa töitä, ja pääsin siitä yli. Ja olen monta ajatusta ja kokemusta rikkaampi. Todella mieletöntä.. 

Nyt alkoi vuorostaan miehellä sitten Uranus aspect_squ mars . ja myös Neppari sekstiilin kanssa pian. Saapi nähdä, hyvältä vaikuttaa. Myös Jupiterin neliötä Marsille sekä marsin kolmiota Kuulle. Ja toisaalta, - marsin sekstiili merkuriukseen. Haasteita, mutta kommunikointi ja intuitio auttamassa - ne ovatkin hänen vahvuuksiaan. Smiley

Mutta tuo Uranus. Ai että se on melko väkevän pakottava. Tuon Nepparin kanssa ainakin, johtuneeko mulla siitä Saturnuksesta 12.huoneessa, kun harhailen välillä.. Mutta tykkään Uranuksesta silti, se on mulla Nouseva planeetta, ja elämäni tuntuu olevan yhtä Uudistumista. smitten Välillä kyllä vois huilia, mutta Urkki ei lie samaa mieltä.. Tai hetken juu, ja Taas mennään! Grin

..kappas! Onhan siellä ollut myös Nepparin sekstiili Uranukselle mulla. Lisää harhoja sieltä siis. Grin Ja toisaalta, ihanaa intuitio-opastusta. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #70 : 12.01.2011 14:50:58 »

Hyvä Metsänkeiju! Mullakin on tarve avautua näistä mun transuista.

 aurinko  aspect_con  pluto alkoi 4.1. ja sen jälkeen kaikista pelotteluista huolimatta ollut hmmm. sellainen musta, kiteytyvä, tiukka olo sisällä -siis hyvällä tavalla, kun välillä olen niin liitelevä ja lailatteleva. Nämä tosiaan palleroivat toisessa huoneessa, henkisten ja materiaalisten varojen huoneessa. Ainakin mulle on tullut aurinkoa konkreettiseen (freelancer) rahatilanteeseen, töitä tarjottu jo loppuvuoteen saakka ja kasvaneella palkalla. TOinen havainto, jonka olen tehnyt, että mun tekee mieli satsata omaan varsinkin fyysiseen ja henkiseenkin hyvinvointiin. Henkisesti voinkin hyvin, mutta nyt tekee mieli laittaa kroppaa kondikseen myös, se oikein huutaa urheilua.

Joten jumppaamaan illalla...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #71 : 12.01.2011 15:14:21 »

Jaa, löysin muuten keuhkoräkänikin tuolta kartalta:

 chiron  aspect_opp  askendentti

Tauti ei ole paha, mutta vähän tällaista keuhkotautisen runoilijan myyttiä tässä rakennellaan.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #72 : 12.01.2011 17:16:01 »

Ei jumankekka - minähän sen sanoin. Hetken Uranus antaa mun höllähtää, ja heti uutta putkeen: 30.1. - 3.5  uranus aspect_opp kuu buck2 . Myös  jupiter aspect_opp kuu on tarkimmillaan 29.1. Sitten 17.2 - 3.4 saturnus aspect_tri venus . Ja chiron aspect_con merkurius tarkkana 9.2. JA jupiter aspect_squ neptunus tarkkana 1.3 .. Saas nähhä mitä tuo tullessaan.. Keväällä alkaa miehellä ja mulla sitten hyvät, lempeät aspektit.. Nyt tahkotaan.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #73 : 19.01.2016 16:26:09 »

 pluto aspect_sex jupiter, onko kokemuksia?Voisiko tuoda tullessaan uuden työpaikan....ikuisuuskysymykseni.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 905



Profiili
« Vastaus #74 : 20.01.2016 23:50:57 »

Mun  venus on ollu todellisen painostuksen alla  aspect_squ neptunus ja  aspect_con saturnus
Samaten  kuu tällä hetkellä  tr. aspect_opp jupiter ja  kuunsolmu, mielenkiintoista.

Rohana, mulla tr.  saturnus 6.huone toi töitä pitkän työttömyyden jälkeen ja olen nyt vakituisena. Se tuntuu todella upealta, mutta samalla onhan se oma velvollisuutensa. Oletko miettinyt freelance hommia? Itse haaveilin siitä, mutta se on liian hajanaista enkä jaksa sitä epävarmuutta. Tuo tr.  saturnus 6.huoneessa on nyt totuttelua vakituiseen työpaikkaan, hyvässä ja huonossa...

Pluto muuten on jännä ja hurja kuvio noissa työpaikoissa. Mulla tr.  pluto 7.huone ja käytännössä sain vakituisen paikan, koska se henkilö, jonka sairaslomaa sijaistin, kuoli.  Shocked 7.huone voi liittyä myös työpaikan ihmissuhteisiin. Rohana, kun sulla on  jupiter mukana niin olisiko jotain opetusta tai sitten ulkomaita mukana?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: