Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Naiminen ja 7. huoneen hallitsija??  (Luettu 20116 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 04.04.2010 13:16:13 »

iik, elämä meni astroilun kannalta pilalle, siispä oikea elämä kutsuu!  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #16 : 04.04.2010 13:34:45 »


olen pahoillani puolestasi, jos elämäsi meni pilalle astroilun takia.


mutta kyllä se siitä. Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #17 : 04.04.2010 14:30:07 »

viimeiseen, kyllä varmaan voi.


hiduastrologiassa yleensä katsotaan DC'n hallitsijan sijainti, eli sinulla  merkurius (hallitsee kaksosta) ja sen tekemät aspektit käsittääkseni puolison suhteen. ja yleensä käytetään tasahuoneita, tai itseasiassa 'merkkihuoneita'. eli yksi merkki, yksi huone. ja vaan klassisia hallitsijoita aurinko leijonalle, kuu ravulle, merkurius kaksoselle ja neitsyelle, venus härälle ja vaa'alle, mars oinaalle ja skorpionille, jupiter kaloille ja jousimiehelle, saturnus kauriille ja vesimiehelle. eli uusia hallitsijoita uranus, neptunus ja pluto ei yleensä käytetä.


joskus kartan tarkkaileminen klassisilla hallitsijoilla voi olla hyvinkin oivallusta antavaa :Smiley


mutta kukaan ei kiellä käyttämästä sideeristäkin karttaa täysin länsimaisesti ja uusilla hallitsijoilla ja millä tahansa huonejaolla.

minä löysin tietynlaisen mielenkiintoisen selkeyden katsoessani sideeristä karttaa merkkihuoneilla ja klassisilla hallitsijoilla. eli löysin jotain uutta verrattuna trooppiseen placidus ja neptunus yms tulkintaan.


mutta voi olla että olen siinä suhteen erikoistapaus, että kun AC on n. 1 Härkää, (siis kun en käytä hindu/lahiria vaan sitä 'golden dawnia').....niin tasahuoneista tulee lähes samat kuin merkkihuoneista. jollain jolla on AC vaikka 29 jotain merkkiä, tilanne on ihan eri.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2010 14:31:49 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 04.04.2010 14:36:40 »

noususolmuni on edelleen seiskassa ja oinaassa, vaikka ktsoin sideerisesti - en vaan ole yhtään skorppari au, kuu..  Cool  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #19 : 04.04.2010 14:45:07 »

minä en tiedä mitään tulkintoja sideerisesti noususolmuille. sanoisin 'valitettavasti', mutta en sano, kun tuo sana ärsyttää.


niin, paitsi se hinduastrologian Rahu  (siis, hindu nimitys noususolmulle...), ja on ihan oma lukunsa ja oma kulttuuritaustansa. sinänsä mielenkiintoinen. mutta liian pitkä juttu minun kirjoitettavaksi, enkä mikään hinduastrologi olekaan.
tallennettu

Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #20 : 04.04.2010 15:24:34 »

Oho, niinpäs muuten onkin! Teinkin siitä innostuneena sideerisen kartan.

Kartta nyt oli yleensä ottaen vähän hassu, esim minulla on  askendentti neitsyt, mikä on melko humoristinen heitto luonnettani ajatellen. 7. huoneessa tosin on  mars kalat ja olen aina tykännytkin taiteellisista runopojista. Rapuisa mieheni on nimenomaan syvällinen ja taiteellinen.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #21 : 13.04.2010 16:20:43 »

Hehee, sideerisellä kartalla DC kaksoset , 7. huoneessa  kuu rapu ja DC:n hallitsija  merkurius skorpioni 11. huoneessa.

Ei hyvältä näytä? buck2

P.s. Tulipas itsellenikin mieleen tuosta otsikosta jotain kaksimielistä... Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: