Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unelmat toteen  (Luettu 38378 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #45 : 19.05.2009 17:41:33 »

Huomasin eilen, että (saamastani nurjasta palautteesta huolimatta) sarjakuvani on päässyt myyntiin ihan viralliseen kirjakauppaan ^_____________^

Cheesy Onneksi olkoon! Cheesy smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #46 : 19.05.2009 19:14:03 »

Kiitän! Ensipainos on loppuunmyyty ja kustantaja kuulemma harkitsee uuden painoksen ottamista. Kustantajan eka julkaisu sai toki parempaa palautetta, mutta ei päässyt myyntiin kirjakauppaan.

Niin ne asiat vaan järkkääntyy.

Ai niin! Ja minuahan tosiaan pyydettiin suunnitteilla oleville messuille luennoimaan henkimaailman asioista. Jännittävää! Toivottavasti saisin pitää yksityisluennon. Se tuntuisi enemmän omalle kuin paneelikeskustelu.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 19.05.2009 19:19:22 »

kiitän onnitteluista  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 24.05.2009 10:20:54 »

Onnea kirjalliseen matkaasi, AthaMaarit!! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 24.05.2009 10:30:03 »

Unelmia pitää ruokkia ja niihin pitää osata tarttua oikealla hetkellä!

Yksi unelma lapsuudesta lähtien on ollut 'vaeltaminen', halusin kulkuriksi ehdottomasti!

Ja olen saanut jonkin verran sitä toteuttaakin. Asuin vuosia matkalaukun kanssa ja olen kulkenut metsiä, soita, tuntureita, jopa viiden päivän tunturivaelluksen.

Kolme vuotta on unelmani ollut päästä Santiagopolulle vaeltamaan. Se muuten syntyi täällä foorumilla!!!

Olen puhunut siitä ystävilleni ja katsos kummaa, monet heistä on siellä jo kulkenut, kun minä olen vain jäänyt kuulemaan heidän tarinoitaan.

NYT ON TILATTU LENTOLIPUT, SUUNNITELTU REITTI JA MATKAKUMPPANI!

Siis uskomatonta! Vaikka sitä kesti kolme vuotta rakentaa, sitä unelmaa. Noin viikon päästä lähden matkalle, jos ei maailma keikahda!  smitten smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #50 : 24.05.2009 10:46:36 »

Ooh, aivan ihanaa! Onnea matkaa Esmiralda! Tule sitten meille kertomaan millainen vaellus oli.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #51 : 24.05.2009 10:48:11 »

smitten  laugh  unelmani suuntaavat perheidylliä kohti heh heh, pari väliunelmaa pitäis tässä toteuttaa.. eilen selvisi taas että ulkonäössäni tai ammatissa ei pitäisi olla vikaa että sellaista saisi, joten ..  Wink  no en tiedä, en tarkoita naimisiinmenoa, mutta jotain kuitenkin.  Smiley

matkat on mukavia, itselläkin maksettu 2 matkaa ja kolmas tulossa tänä vuonna, ja vielä vippinä.. paikkoja joissa olen ja en ole ollut, esim Wien, sitten voisi miettiä taas uusiksi mitä todella haluaisi nähdä.. 
« Viimeksi muokattu: 24.05.2009 10:50:55 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #52 : 29.05.2009 22:40:10 »


Kyllä, valitsette, miten pitkään elätte. Ja kyllä, valitsette, milloin kuolette - joko tarkoituksellisesti tai suunnittelematta. Voitte myös valita, miten kuolette.
 
Kuulostaako tämä kaikki teistä kaukaa haetulta fantasialta? Luultavasti ainakin joistakin teistä.
 
Mutta se on ehdottomasti totta!
 
Ystävät, mitä iloisempia olette, sitä enemmän kukoistatte. Se on niin yksinkertaista. Silloin kun olette ilon tilassa, hyvältä tuntumisen tilassa, elämä vain virtaa täydellisesti. Kaikki loksahtaa teillä paikoilleen. Kaikki mitä olette pyytäneet maailmankaikkeudelta, tulee teille.
 
Mutta enemmän tämän päivän keskustelun todelliseen aiheeseen - fyysinen kehonne kukoistaa, kun olette täysin harmoniassa korkeamman itsenne kanssa. Ja kun tunnette olonne enimmäkseen hyväksi, kehonne on mahdotonta sairastua. Tai jos se sairastuu ja palaudutte hyvältä tuntumisen tilaan, niin kehonnekin palautuu täydellisen terveyden, tasapainon ja harmonian luonnolliseen tilaan.
 
Se on näin yksinkertaista. Ilo, hyvältä tuntuminen, on avain, "salaisuus" unelmienne elämän elämiseen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #53 : 25.11.2009 08:27:18 »

eikös 120 päivään ole unelmia toteutunut vai eikö niistä ole tänne kerrottu?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #54 : 25.11.2009 09:24:54 »

On hyvin tärkeää tietää perinpohjin mistä unelmoi ja haluaako todella toiveensa toteutuneeksi. Toiveilla ja unelmilla kun on aina välillä tapana toteutua ja ne eivät välttämättä toteudu aivan siinä mittapuussa missä ne oli ajatellut.

Minulle kävi hassu, toisaalta hieman ikäväkin unelmien toteutus. Sanoin aina ihmisille, että olen onnellinen siinä vaiheessa, kun minun ei tarvitse enää huolehtia lasten kuljetuksista ja kaikkein paras tietty olisi, jos olisi sellaisessa asemassa, että olisi kuski, jottei aina tarvitsisi eksyillä ja suunnistaa.

No minun säkälläni tietty unelma toteutui. Sairastuin sen verran vakavasti, että todellisuudessa minä en enää huolehdi kuljetuksista, käy kaupassa ja tällä hetkellä minne ikinä menenkin niin minulla on henkilökohtainen kuski mukana. No se lohtu tietty tässäkin on, että ensimmäistä kertaa elämässäni olen todella onnellinen, joten enköhän minä tässäkin unelmassa kaikesta huolimatta voiton puolelle jäänyt.

Niin ja semmoinen huomio, unelmoidessa jostain syystä maailmankaikkeus ei tunne ei sanaa. Huomasin sen koirani kohdalla, sanoin, että koirani saa olla aivan minkälainen tahansa, kunhan se vain ei tulisi seksuaalisesti yliaktiiviseksi ja sillä ei olisi selkäkipuja. Ja arvatkaapa minkälainen koira minulla on kotona. Kyllä valitettavasti, vuoden ikäisenä sen hormoonit hyrräsivät sairauksiin asti ja kyllä valitettavasti sen selässä on mutka ja selkää joudutaan hoidattamaan aina tuon tuosta.

Eli olkaapahan tarkkaavaisia, mitä unelmoitte, koska niiden unelmien kanssa täytyy elääkin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #55 : 25.11.2009 10:27:57 »

no, voi toki asiat toteutua ilman varjopuolia.. minut pyydettiin pitämään erään johtavan pörssifirman esittely, vaikken edes ehtinyt unelmoida siitä  Wink Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #56 : 25.11.2009 12:23:12 »

Minullahan toteutuu nyt muutaman viikon päästä yksi todella, todella, todella pitkäaikainen haave, kun pääsen ensimmäiselle ulkomaan matkalleni Englannin kautta Japaniin. Siellä meneekin sitten kuukausi, yes!
Pistin kyllä toivetta menemään, että NYT viimeinkin jos päästäisitte sinne matkustelemaan Grin Aina ennen on tullut ihme esteitä matkasuunnitelmille hyvistä yrityksistä huolimatta.

Sellainenkin hassu toive oli joskus vuosi, pari sitten. Tiesin että Tekken 6-niminen peli tulee markkinoille tulevaisuudessa (siitä oli jo promokuvia esillä netissä ja pikku trailereita). Mietin, että se tulee Playstation 3:lle, eikä minulla tuolloin ollut kyseistä konsolia, eikä rahaa tulossa, että saisin konsolin. Haaveilin silti, että voi, kun pääsisi pelaamaan sitten Tekkeniä ja vielä isosta, kunnon telkkarista...
Noh, minulla ehti sitten todellisuudessa olla pleikkari 3 melkein vuoden ennen Tekkenin julkaisua - yhdessä ison kunnon pelitelkkarin kanssa - siitäkin huolimatta, että olen opiskelija, jota vanhemmat eivot tosiaankaan sponssaa Grin Nyt on sitten mätkitty Tekkeniä isolta telkulta naisporukassa silmät kiiluen ja riemunkiljahdukset on kuuluneet varmaan läpi talon, aahahahah! 2funny
« Viimeksi muokattu: 25.11.2009 12:25:54 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #57 : 25.11.2009 16:03:29 »

Olet aivan oikeassa, aina pitäisi löytää se positiivinen tarinakin.

Minä haaveilin pitkään vanhasta hirsitalosta, omasta kodista, jota kunnostaisimme, jossa olisi hyvä olla. Sopivan hintaisia oikealla sijainnillaan ei vain tuntunut olevan. No sellainen tuli vastaan eräänä aamuna, kun luin aamulehteä, emme siis etsineet edes taloa, kun olimme jo päättäneet sittenkin rakentaa. Mutta vuokrailmoitus iski silmään juuri oikealta alueelta ja niin sitä soitti, tuli tänne vaikka talo oli aivan kamalassa kunnossa niin sitä tunsi kuin olisi tullut kotiin. Puolen vuoden päästä omistaja ilmoitti myyvänsä talon pois ja täällä sitä on nyt sitten kökitty kymmenen vuotta...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #58 : 25.11.2009 23:21:20 »

Näistä unelmista...

Santiagopolkuun tutustuttiin Diamondin kanssa yhdessä ja kierrettiin muutenkin Espanjaa. Upea matka kaikkinensa!  Cheesy Kiitos Diamondille itselle vinkistä. Siitä se lähti vyörymään!

Mutta se oli vasta tutustumista Aragonan maakuntaan. TAHTOO LISÄÄ, TAHTOO LISÄÄ!
Siihen tarvitsen vain aikaa enemmän.

Nyt haaveilen lottovoitosta, jotta voisin rakentaa Sateenkaaritalon, ihka omanlaisen Senioritalon.
Se suurista.

Pienistä...kunhan saisin parit tekstit valmiiksi  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #59 : 26.11.2009 11:37:10 »

Minä olen unelmoinut 3-vuotta hyvästä työpaikasta.. josko se pian tulee...
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: