Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 40
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavoiduille ymv. teksteille o,a topici ~ketju  (Luettu 388761 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #510 : 21.10.2010 16:10:42 »

NUHTEETTOMUUS JA REHELLISYYS - AVAINTEKIJÄT ITSENSÄ RAKASTAMISEEN

Sashaa kanavoinut Lyssa Royal ( www.lyssaroyal.com)
14.11.1997
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Kun siirrytte uudelle vuosituhannelle, maailmanne taajuudet kiihtyvät ja ihmisevoluutio tapahtuu hyvin nopeasti. On muutamia hyvin tärkeitä kysymyksiä, joita jokaisen teidän yksilönä pitäisi pitää erittäin lähellä sydäntänne. On tärkeää ottaa nämä ajatukset sisäänne, jotta niistä tulee osa teitä. Nämä ajatukset ovat: nuhteettomuus, rehellisyys ja vastuullisuus.

Kun maailmanne taajuudet kiihtyvät, monet teistä huomaavat, että asiat heijastuvat takaisin teille hyvin nopeasti. Saatatte sanoa tai ajatella jotain ja se palaa nopeasti, vielä nopeammin kuin kymmenen vuotta sitten! Oletteko alkaneet huomata tämän? Siksi olette luultavasti sanoneet itsellenne: "Minun on oltava vähän varovaisempi lähettämissäni ajatuksissa ja kätketyissä tavoitteissa, joita minulla on ehkä sisälläni, mutta en tiedosta niitä.

Aiomme antaa teille avaimen siirtymiseen uudelle vuosituhannelle sujuvasti niin, että aiheutatte vähemmän tuskaa itsellenne ja rakkaillenne. Ensimmäinen avain on nuhteettomuus.

Nuhteettomuus merkitsee, että jokaisen tekonne, jokaisen kommunikointinne aikomuksena on olla täysin harmoniassa sen kanssa, keneksi haluatte tulla tai olette tulossa. Teidän on etsittävä paljon sielua, erityisesti kätkettyjen tavoitteiden suunnasta. Kaikilla ihmisillä on niitä. Ei niitä tarvitse hävetä. Kätketty tavoite voi olla jotain niin yksinkertaista kuin itsensä pitäminen ensisijaisesti turvassa. Siksi toimiessanne esim. epärehellisesti, se voi olla vain tapa, millä egonne ajattelee voivansa pitää teidät turvassa. Tässä kätketyssä tavoitteessa ei ole mitään hävettävää, mutta se täytyy tunnistaa, koska perimmiltään rehellisyyden puute saa teidät moniin vaikeuksiin!

Jos voitte alkaa tunnistaa itsessänne asiat, joita haluatte suojella (kuten pelot tai vanhat mallit, jotka eivät enää palvele teitä), voitte alkaa toimia ja ilmaista itseänne kaikilla elämän alueilla nuhteettomasti. Nuhteettomuus merkitsee yksinkertaisesti toimimista täysin harmoniassa sen korkeampien puolien kanssa, kuka oikeasti olette egonne ulkopuolella. Teidän ei tarvitse tulla hulluksi tämän kanssa. Teidän ei tarvitse valvoa itseänne niin, että päätä alkaa särkeä. Olkaa vain tietoisia heikoista alueista. Alkakaa päivittäin saattaa näitä alueita tasapainoon. Jos alatte ymmärtää näitä heikkoja alueita, omistakaa ne. "Nyt käytän tätä puoltani oppimistyökaluna päästäkseni tasapainoon korkeampien puolieni kanssa."

Nuhteettomuus johtaa sitten rehellisyyteen. Rehellisyys on nuhteettomuuden sivutuote. Rehellisyys merkitsee, että tekonne ovat harmoniassa tämän täysin tasapainoisen puolenne kanssa. Rehellisyys on sanojensa mukaan toimimista, pysymistä sydämessä ja pelottomuutta olla täysin itsensä, vaikka ajattelette sen ehkä loukkaavan toista. Jos voitte olla täysin itsenne rakkaudella (ei vihalla), se saa toisen ihmisen näkemään heijastuksen siitä, kuka hän oikeasti on.

Sitoutuminen nuhteettomuuteen johtaa rehelliseen toimintaan. Tämän aloittaminen vaatii vain pikkuaskelia. Lopulta tunnette, että se on toinen luontonne. Sitten kun alatte toimia rehellisesti, se johtaa teidät vastuulliseksi ihmiseksi.

Määritelläänpä, mitä tarkoitamme vastuullisuudella. Sanotaan, että rikon tämän ikkunan vahingossa. Jos sanon: "Sinä teit sen, koska sait minut heilauttamaan käteni ikkunaa kohti", niin syytän sinua. Sanon, että sinä olet vastuussa. Tai kenties sanon: "Olen huono ihminen. Teen kaiken väärin. Lasin rikkoutuminen on minun syytäni." Tässä tilanteessa syytän itseäni. Tämä ei ole vastuun ottamista. Tämä on syyttämistä ja menneisyyteen ankkuroitumista.

Vastuullisuus on täydellistä yhdistymistä itseen. On otettava vastuu omista teoistaan ja tunteistaan riippumatta siitä, "kuka" on aiheuttaja. Aito vastuullisuus tulee sitoutumisesta nuhteettomuuteen ja toimimisesta rehellisesti. Tämä luo itsestään vastuussa olevan yksilön. Se puolenne joka menee ihmisegon ulkopuolelle (kuten korkeampi itse), on täysin nuhteeton, rehellinen ja vastuullinen tietoisuus. Tätä olette luonnostaan.

Kun siirrytte nyt uudelle vuosituhannelle, nämä kolme kysymystä seuraavat takananne hyvin lähellä. Joskus ne puraisevat teitä takamukseen! Jos ette ole valmis katsomaan niitä, huomaatte, että omasta henkilökohtaisesta transformaatiostanne voi tulla vähän vaikeaa.

Tämä tuo meidät sitten ajatukseen kontaktista toisten elämänmuotojen kanssa. Tämä kiinnostaa monia teistä. Miten juuri hahmottelemamme periaatteet voivat parantaa kontaktin saamista? Sanotaanpa, että silloin kun puhumme kontaktista, puhumme kontaktista monissa muodoissa. Se voi olla kontakti maan ulkopuoliseen, se voi olla kontakti korkeampaan itseenne tai henkioppaisiinne. Se voi olla myös kontakti kasvi- tai eläinkuntaan. Se voi olla myös kontakti toisiinne!

Jos käytätte nuhteettomuuden, rehellisyyden ja vastuullisuuden periaatteita kaikissa kontaktiyrityksissä, tuloksena oleva kontakti on nuhteeton, rehellinen ja vastuullinen. Vedätte puoleenne toista olentoa, jolla on tasavertainen taajuus. Siksi sellaista kontaktianne tai suhdettanne sanottaisiin terveeksi. Siitä tulisi sellainen suhde, jota pidettäisiin astinlautana korkeampaan evoluutioon.

Omasta näkökulmastani plejadilaisena, etsimme tällaisia suhteita. Emme etsi toisista elämänmuodoista suhteita, jotka jumaloisivat meitä tai laittaisivat meidät jalustalle. Nämä kolme tekijää luovat tasavertaisuuskentän, missä kaikki kontaktit ja suhteet ovat terveitä. Kuten te kaikki tiedätte, tämä on todellinen tie mihin tahansa korkeampiin mahdollisuuksiin, joita haluatte luoda maan päälle. Jos voitte luoda tuon tasavertaisuuskentän, missä ei ole erillisyyttä, demonisointia, uhrina olemista tai jumalointia, otatte tuon tietoisen askeleen evoluutionne seuraavaan vaiheeseen.

Teidän jotka teette kontaktitutkimusta, on pidettävä näitä ajatuksia - nuhteettomuus, rehellisyys ja vastuullisuus - hyvin tärkeinä sille "kudokselle", miksi haluatte tulla, kyetäksenne luomaan tuon tasavertaisuuskentän.

Toivomme, että pystytte käyttämään sitä, minkä olemme juuri antaneet teille, jollain tavalla elämässänne ja/tai kontakteissanne tai vain itsessänne. Huomaatte - niin yksinkertaistetulta kuin se saattaa kuulostaa - että nämä ovat terveen tulevaisuuden rakennuselementit itsessänne ja keskenänne. Nämä periaatteet ovat liima, joka pitää teidät kaikki yhdessä.

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #511 : 21.10.2010 16:19:06 »

TYÖTTÖMYYDESTÄ

Kirjoittanut Eckhart Tolle (spiritlibrary.com)
19.10.2010

Kysymys:
Miten me jotka olemme työttömiä ja etsimme työtä, pysymme yhteydessä Lähteeseen ja omaan jumaluuden tunteeseemme samalla, kun käsittelemme työnetsinnän todellisuutta, draamaa ja tuskaa?

Se on haastavaa. Haasteet ovat hyviä, potentiaalisesti - ne voivat herättää teidät tai vetää teidät enemmän reagointiin, tiedostamattomuuteen ja kärsimykseen. Jokainen haaste joka tulee elämäänne, voi mennä tähän tai tuohon suuntaan. Haaste on potentiaalisesti erittäin hyödyllinen. Haaste merkitsee rajoitusta muodossa tai toisessa. Olen tietysti kiitollinen haasteista, joita tulee elämääni. En olisi muuten tässä ja monet teistä käsittävät, että ilman elämänne haasteita tekään ette olisi nyt tässä.

Tämä on jotain sellaista, mistä minullakin on vähän henkilökohtaista kokemusta. Tai kenties aika lailla, koska suuren osan aikuiselämästäni en ole käynyt töissä. Suuren osan olen elänyt suhteellisen vähällä, aika monta vuotta kolmissakymmenissä köyhyysrahan alapuolella. Tuolloin luin lehdestä, mitä pidettiin yksinäisen ihmisen köyhyysrajana ja ajattelin: "Olen paljon sen alapuolella!" Mutta en käsittänyt olevani "köyhä". Käsitin, että oli asioita, joiden ostamiseen minulla ei ollut vaaraa. Pystyin ostamaan tomaattikastiketta, mutten spagettikastiketta. Tomaattikastike oli halvempaa, paljon halvempaa. Tämä jäi minuun moneksi vuodeksi. Vielä nelisen vuotta sitten hankin edelleen tomaattikastiketta spagettikastikkeen sijasta, koska se on halvempaa.

On käytännön asioita, jotka täytyy käsitellä ja joihin täytyy sopeutua. Täytyy ryhtyä tiettyihin toimiin sopeutuakseen uuteen tilanteeseen. Kaikki tämä on käytännön ulottuvuudessa. Sitten on ajattelu-ulottuvuus. Siellä voi syntyä kärsimystä, ei käytännön ulottuvuudessa. Spagetin syömisessä ohuen tomaattikastikkeen kanssa ei ole mitään kärsimystä - tämä on vain yksi pikkuesimerkki, joka edustaa monia asioita - siihen verrattuna, että söisi sitä kivan ja erityisen pastakastikkeen kanssa. Mutta jos yhtäkkiä nousee sellaisia ajatuksia kuin "tähän on tultu" tai "minun on syötävä tätä vetistä kastiketta, halvinta ruokaa mitä on" tai "olen epäonnistunut" tai "luultavasti en löydä uutta työpaikkaa, koska miljoonat ihmiset etsivät nyt työtä ja se on turhaa" tai "minun on syötävä samaa huomenna", siitä syntyy kärsimystä.

Kärsimystä tulee myös heikentyneestä omanarvontunteesta. Missä se on? Tietysti omassa päässä. "Olen hyödytön" tai "olen liian vanha eikä kukaan enää ota minua töihin" tai "minun olisi pitänyt hankkia parempi koulutus" jne. - tällaiset ajatukset heikentävät omanarvontuntoa. Tämä johtuu siitä, että oma arvonne johdettiin aiemmin toiminnastanne tässä maailmassa - mikä on hyvin normaalia. Mutta se ei oikeastaan johtunut toiminnastanne, vaan siitä, mitä mieli kertoi toiminnastanne maailmassa. Johditte omanarvontuntonne tietyistä ajatuksista päässänne ja saitte kenties palautetta toisilta, jotka myös kertoivat teidän olevan hyödyllinen - olitte osa kaikkea sitä vuorovaikutusta, mitä ihmisillä on ollessaan töissä. Teillä oli pomo. Pomo saattoi kertoa, että pärjäätte hyvin, saatte ylennyksen, asiakkaat rakastavat teitä jne. - ja olette rakentaneet omanarvontuntinne omista ajatuksistanne ja toisten ajatuksista.

Nyt kun omanarvontuntonne on vähentynyt, teillä on tilaisuus mennä syvempään paikkaan, missä omanarvontunto ei liity mitenkään tekemisiinne tässä maailmassa. Se ei mitenkään liity siihen, mitä joku kertoo teistä. Se ei mitenkään liity ajattelurakenteeseen. Voitte käyttää tätä haastetta nähdäksenne, voitteko löytää jotain - syvemmän paikan sisältänne - missä on jotain paljon suurempaa kuin mikään, mitä voidaan johtaa ajattelustanne.

Silloin kun työpaikka menee, omakuva voi vahingoittua. Ja silloin syntyy kärsimystä. Omakuva on tehty ajattelusta. Vahingoittunut omakuva voi johtaa lisäkärsimykseen ja se vain jatkuu ja jatkuu - ja se voi vetää teidät syvemmälle. Ja kenties teille jopa sanotaan "kyllä, olet oikeassa". Tai sitten ette enää johda pohjimmiltaan ajattelustanne tunnetta siitä, kuka olette. Menette olemisen, läsnäolon elävyyteen. Ja käsitätte, että se kuka todellisuudessa olette, on paljon elinvoimaisempi kuin mikään, mitä voitte ajatella.

Ajatukset päässä - ajatukset, jotka kertovat jotain siitä, kuka on ja minkä arvoinen on - ovat perimmiltään kuvitelmaa. Se on kuvitelmaa, silloin kun ajatukset ovat hyviä ja silloin kun ne ovat negatiivisia. Kuvitteellisuus voidaan kenties helpommin tunnistaa, kun ajatuksista tulee negatiivisia ja ne aiheuttavat kärsimystä. Kärsimys voi herättää.

Käyttäkää tätä heikentyneen omanarvontunnon ja omakuvan tilaisuutta ja astukaa sen tuolle puolen. Sitten kenties löydätte työtä, mutta omanarvontuntonne ei enää riipu siitä, mitä teette täällä tai ette tee tai mitä saavutatte tai ette saavuta. Muututte ja voitte ottaa sen mukaan seuraavaan työhönne. Ette enää roiku kiinni mielikuvissa. Yllätytte, miten hyvin pärjäätte seuraavassa työssänne, kun mielikuvissa ei enää roikuta kiinni.

Menestys minkä todennäköisemmin kohtaatte tuossa tietoisuustilassa, ei enää aiheuta täyttymyksen tunnetta, koska täyttymys on jo löydetty suoraan läsnä olevasta hetkestä, sen syvyyksistä, kuka olette. Ette enää katso ulkoisiin tilanteisiin saadaksenne tyydytystä. Kun näin ei enää tapahdu, ulkoisista tilanteista tulee hyvin tyydyttäviä. Näin voitte käyttää tätä haastetta osana heräämistänne.

Käytännön asioissa ei ole kärsimystä. Jonkin aikaa olin jopa koditon ja vain ajelehdin. Onneksi olin jo astunut ulos samaistumisesta rahaan. Jos olisin ollut vielä jumissa tuossa ajatuslaatikossa, se olisi ollut suuren kärsimyksen aikaa, koska mieleni olisi kertonut minulle tiettyjä asioita itsestäni, mitkä olisin uskonut täysin: "olen epäonnistunut", "olen heittänyt hukkaan kaikki tilaisuudet, joita elämä on antanut minulle", "olin jatko-opiskelijana upeassa yliopistossa", "olisin voinut tehdä suuria asioita", "olen heittänyt sen kaiken hukkaan", "miksi näin tapahtui minulle", "olen hyödytön", "kukaan ei ota minua töihin" - se on kärsimystä.

Onneksi olin jo astunut ulos tuosta, joten ei ollut mitään kärsimystä - vain tämänhetkinen tilanne. Siinä oli itse asiassa kauneutta ja elävyyttä. Omanarvontunto ei ollut enää riippuvainen siitä, mitä tein tässä maailmassa.

Jokaista haastetta - tällaista haastetta tai fyysistä haastetta jne. - voidaan käyttää tulena, joka polttaa tiedostamattomuutta.

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #512 : 21.10.2010 16:28:47 »

KYSYMYKSIÄ MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger ( www.mastersofthespiritworld.com)
19.10.2010

Kysymys:
Mestarit, mennessäni työpaikalle tunnen itseni joka päivä nöyryytetyksi, pelokkaaksi, kyvyttömäksi ja pakahtuneeksi. En ole oikein varma, miksi minulla on näitä tunteita. Pelkään, että jos vaihdan työpaikkaa, tämä prosessi vain toistuu, koska tunnen ongelman olevan enemmän sisälläni kuin ulkoisissa olosuhteissa. Kaikki tämä traumatisoi minua ja tunnen olevani jumissa, mutta minun täytyy kuitenkin saada rahaa jostain. Mitä minun pitäisi tehdä? -Gareth, Englanti

Vastaus:
Olet ehdottoman oikeassa, ettei uusi työ auta tällä kertaa. Olet myös tullut oikeaan johtopäätökseen pulmastasi: ongelma on täysin sisäinen. Sinulla ei ole itseluottamusta tai uskoa itseesi ja päätöksiisi. Piiloudut oppitunneilta, jotka selvittäisivät ja ratkaisisivat nämä ongelmat ja johtaisivat sinut hyväksymään vastuun tästä matkasta, jolla olet.

Sinulla oli varhain tässä elämässä monia traumoja, jotka nyt pakottavat sinut katsomaan itseesi - ja sinä kieltäydyt. Ehdotamme, että on aika konsultoida jotain ammattilaista, joka voi auttaa sinua tarkastelemaan ja käsittelemään näitä tukoksia. Hypnoterapeutti, tunnevapautusterapeutti tai valmentaja voi auttaa sinua, mutta sinun on tehtävä päätös.

Olet yhtä upea kuin kuka tahansa sielu. Sinut on "lohkaistu" Lähteestä ja siksi olet kaikkivoimainen, kaikentietävä ja luova. Sinun on päästävä sen hyväksymiseen, että sinulla on tuollaisia kykyjä, ja sitten alettava käyttää niitä. Tällä hetkellä sinun on helpompaa kuljeskella kurjana kuin työskennellä omakuvasi korjaamiseksi. Ota pikkuaskelia luottamuksen ja kontrollin maailmaan. Pystyt siihen, jos olet valmis panostamaan.

Kysymys:
Mestarit, auttakaa minua. Tarvitsen apua oppiakseni tuomitsemisesta. Joissakin lukemissani Mestarien vastauksissa näen hyvin suoraan tuomitsevia kohtia, esim. 1.9. "tämä mies on manipuloiva, valehtelija ja petturi", 14.9. "hän on myös vainoharhainen, omistava/itsekäs ja hallitseva". Mitä on tuomitseminen? Onko itse tehty päätös myös tuomitsemista? -HC, Singapore

Vastaus:
Tuomitsemista tapahtuu, silloin kun ego tuntee pakkoa määritellä kaikki oikeaksi tai vääräksi tai luokitella ihmiset tai teot paremmiksi tai huonommiksi kuin toiset ihmiset tai heidän tekonsa. Joku joka arvostelee itseään yhteiskunnan standardien mukaisesti tai ylpeästi päättää olevansa parempi kuin toinen ihminen, tuomitsee. Toisaalta jos hän tekee havainnon ihmisen piirteestä, muttei päätä sen oikeudesta tai vääryydestä, hän toteaa näkemänsä tuomitsematta.

Vastauksemme - kuten lainaamasi - ovat pelkästään kuvauksia ihmisistä, joista meiltä kysytään - määrittelemistä. Emme tuomitse heidän piirteitään, vaan määrittelemällä teemme kysyjälle mahdolliseksi päättää, pysyykö hän kumppanuudessa vai ei. Usein tilanteen keskellä olevat ihmiset eivät pysty näkemään, mitä heidän ympärillään tapahtuu ja he tarvitsevat ulkopuolista näkemystä selkeyttämään.

Silloin kun teet päätöksiä omasta puolestasi, käytät valinnanvapauttasi siitä suunnasta, mitä kokeilet tuolloin. Et tuomitse jotain vääräksi yhteiskunnan mielipiteiden perusteella, vaan toimit sisäisen tunteesi perusteella todeten, ettei se ole parasta sinulle. Jos kuitenkin toimit sen perusteella, mitä ajattelet toisten haluavan tai odottavan sinulta, nojaat egoosi ja tuomitsemiseen päätösten tekemisessä.

Voit tunnistaa eron tutkimalla, teetkö päätöksiä perustuen a) ajatteluusi - mielesi kovalevyyn, joka välittää vain ulkopuolisten informaatiota - vain b) tunteisiisi, mitkä nojaavat omaan sisäiseen informaatioosi.

Kysymys:
Mestarit, haluaisin tietää enemmän paljon toitotetusta ylösnousemuksesta. En ole varma, mitä minun on tehtävä ylösnoustakseni. En ole ainoa - myös monet ihmiset joiden kanssa olen puhunut, ovat myös hämillään. Se kuulostaa upealta, mutta mitä se tarkkaan ottaen on? -Bonnie, USA

Vastaus:
Eri järjestöt ja uskonnot käyttävät sanaa "ylösnousemus" monilla eri tavoilla. Olemme kirjoittaneet monta kertaa vastuksen samanlaisiin kysymyksiin kuin omasi. (Katso esim. 11.11.2009 ja 11.8.2010) Kuten sanoimme 13.5.2009, "ylösnousemuksella tarkoitamme sielun kykyä, ollessaan fyysisessä kehossa (käymättä läpi kuolemaprosessia), nousta raskaan kolmannen ulottuvuuden ego- ja negatiivisuusenergian yläpuolelle, tilaan missä se pystyy kommunikoimaan kaikkien muiden sielujen kanssa, jotka eivät ole inkarnoituneena. Se on täysin kykenevä pääsemään maailmankaikkeuden kaikkeen viisauteen. Ylösnoustuaan sielu voi päättää pitää fyysisen kehonsa tai karistaa sen ja olla muodottomassa energiatilassa. Tämä tapahtuu, kun sielu on saanut loppuun elämänoppituntinsa kyseisen syklin osalta. Se saattaa jäädä yhteyteen maapallon kanssa palvellakseen toisia sieluja."

Jos katsot netistä, monet sivut antavat sellaisen ihmisen "prosessin" tai "ominaisuuksia", joka käy läpi ylösnousemusta. Yksinkertaisesti ilmaistuna, jos opettelet elämäsi oppitunteja, tutustut todelliseen energiaitseesi ja jatkat irrottautumista mahdollisimman paljon kolmannen ulottuvuuden egosta, etenet kohti ylösnousemusta.

Onko tämä prosessi vaatimus elämäntehtäväsi täyttämiseen? Ei. Mikä on lopputulos kannaltasi, jos onnistut ylösnousemaan ollessasi edelleen kehomuodossa? Olet saanut valmiiksi kaiken, mitä tulit oppimaan maan päälle, ja voit päättää palata kotiin, jäädä tänne oppaaksi muille sen suorittamisessa, mitä olet juuri tehnyt, kulkea edestakaisin tai tehdä, mitä haluat.

Tee työtä ymmärtääksesi kaikki elämäsi oppitunnit, yhdisty oppaidesi ja muiden ei-fyysisten olentojen kanssa, hankkiudu eroon egosta ja tunnista todellinen ydinitsesi - silloin olet valmis ylösnousemaan.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #513 : 21.10.2010 16:33:33 »

KYSYMYKSIÄ MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger ( www.mastersofthespiritworld.com)
19.10.2010

Kysymys:
Mestarit, mennessäni työpaikalle tunnen itseni joka päivä nöyryytetyksi, pelokkaaksi, kyvyttömäksi ja pakahtuneeksi. En ole oikein varma, miksi minulla on näitä tunteita. Pelkään, että jos vaihdan työpaikkaa, tämä prosessi vain toistuu, koska tunnen ongelman olevan enemmän sisälläni kuin ulkoisissa olosuhteissa. Kaikki tämä traumatisoi minua ja tunnen olevani jumissa, mutta minun täytyy kuitenkin saada rahaa jostain. Mitä minun pitäisi tehdä? -Gareth, Englanti

Vastaus:
Olet ehdottoman oikeassa, ettei uusi työ auta tällä kertaa. Olet myös tullut oikeaan johtopäätökseen pulmastasi: ongelma on täysin sisäinen. Sinulla ei ole itseluottamusta tai uskoa itseesi ja päätöksiisi. Piiloudut oppitunneilta, jotka selvittäisivät ja ratkaisisivat nämä ongelmat ja johtaisivat sinut hyväksymään vastuun tästä matkasta, jolla olet.

Sinulla oli varhain tässä elämässä monia traumoja, jotka nyt pakottavat sinut katsomaan itseesi - ja sinä kieltäydyt. Ehdotamme, että on aika konsultoida jotain ammattilaista, joka voi auttaa sinua tarkastelemaan ja käsittelemään näitä tukoksia. Hypnoterapeutti, tunnevapautusterapeutti tai valmentaja voi auttaa sinua, mutta sinun on tehtävä päätös.

Olet yhtä upea kuin kuka tahansa sielu. Sinut on "lohkaistu" Lähteestä ja siksi olet kaikkivoimainen, kaikentietävä ja luova. Sinun on päästävä sen hyväksymiseen, että sinulla on tuollaisia kykyjä, ja sitten alettava käyttää niitä. Tällä hetkellä sinun on helpompaa kuljeskella kurjana kuin työskennellä omakuvasi korjaamiseksi. Ota pikkuaskelia luottamuksen ja kontrollin maailmaan. Pystyt siihen, jos olet valmis panostamaan.

Kysymys:
Mestarit, auttakaa minua. Tarvitsen apua oppiakseni tuomitsemisesta. Joissakin lukemissani Mestarien vastauksissa näen hyvin suoraan tuomitsevia kohtia, esim. 1.9. "tämä mies on manipuloiva, valehtelija ja petturi", 14.9. "hän on myös vainoharhainen, omistava/itsekäs ja hallitseva". Mitä on tuomitseminen? Onko itse tehty päätös myös tuomitsemista? -HC, Singapore

Vastaus:
Tuomitsemista tapahtuu, silloin kun ego tuntee pakkoa määritellä kaikki oikeaksi tai vääräksi tai luokitella ihmiset tai teot paremmiksi tai huonommiksi kuin toiset ihmiset tai heidän tekonsa. Joku joka arvostelee itseään yhteiskunnan standardien mukaisesti tai ylpeästi päättää olevansa parempi kuin toinen ihminen, tuomitsee. Toisaalta jos hän tekee havainnon ihmisen piirteestä, muttei päätä sen oikeudesta tai vääryydestä, hän toteaa näkemänsä tuomitsematta.

Vastauksemme - kuten lainaamasi - ovat pelkästään kuvauksia ihmisistä, joista meiltä kysytään - määrittelemistä. Emme tuomitse heidän piirteitään, vaan määrittelemällä teemme kysyjälle mahdolliseksi päättää, pysyykö hän kumppanuudessa vai ei. Usein tilanteen keskellä olevat ihmiset eivät pysty näkemään, mitä heidän ympärillään tapahtuu ja he tarvitsevat ulkopuolista näkemystä selkeyttämään.

Silloin kun teet päätöksiä omasta puolestasi, käytät valinnanvapauttasi siitä suunnasta, mitä kokeilet tuolloin. Et tuomitse jotain vääräksi yhteiskunnan mielipiteiden perusteella, vaan toimit sisäisen tunteesi perusteella todeten, ettei se ole parasta sinulle. Jos kuitenkin toimit sen perusteella, mitä ajattelet toisten haluavan tai odottavan sinulta, nojaat egoosi ja tuomitsemiseen päätösten tekemisessä.

Voit tunnistaa eron tutkimalla, teetkö päätöksiä perustuen a) ajatteluusi - mielesi kovalevyyn, joka välittää vain ulkopuolisten informaatiota - vain b) tunteisiisi, mitkä nojaavat omaan sisäiseen informaatioosi.

Kysymys:
Mestarit, haluaisin tietää enemmän paljon toitotetusta ylösnousemuksesta. En ole varma, mitä minun on tehtävä ylösnoustakseni. En ole ainoa - myös monet ihmiset joiden kanssa olen puhunut, ovat myös hämillään. Se kuulostaa upealta, mutta mitä se tarkkaan ottaen on? -Bonnie, USA

Vastaus:
Eri järjestöt ja uskonnot käyttävät sanaa "ylösnousemus" monilla eri tavoilla. Olemme kirjoittaneet monta kertaa vastuksen samanlaisiin kysymyksiin kuin omasi. (Katso esim. 11.11.2009 ja 11.8.2010) Kuten sanoimme 13.5.2009, "ylösnousemuksella tarkoitamme sielun kykyä, ollessaan fyysisessä kehossa (käymättä läpi kuolemaprosessia), nousta raskaan kolmannen ulottuvuuden ego- ja negatiivisuusenergian yläpuolelle, tilaan missä se pystyy kommunikoimaan kaikkien muiden sielujen kanssa, jotka eivät ole inkarnoituneena. Se on täysin kykenevä pääsemään maailmankaikkeuden kaikkeen viisauteen. Ylösnoustuaan sielu voi päättää pitää fyysisen kehonsa tai karistaa sen ja olla muodottomassa energiatilassa. Tämä tapahtuu, kun sielu on saanut loppuun elämänoppituntinsa kyseisen syklin osalta. Se saattaa jäädä yhteyteen maapallon kanssa palvellakseen toisia sieluja."

Jos katsot netistä, monet sivut antavat sellaisen ihmisen "prosessin" tai "ominaisuuksia", joka käy läpi ylösnousemusta. Yksinkertaisesti ilmaistuna, jos opettelet elämäsi oppitunteja, tutustut todelliseen energiaitseesi ja jatkat irrottautumista mahdollisimman paljon kolmannen ulottuvuuden egosta, etenet kohti ylösnousemusta.

Onko tämä prosessi vaatimus elämäntehtäväsi täyttämiseen? Ei. Mikä on lopputulos kannaltasi, jos onnistut ylösnousemaan ollessasi edelleen kehomuodossa? Olet saanut valmiiksi kaiken, mitä tulit oppimaan maan päälle, ja voit päättää palata kotiin, jäädä tänne oppaaksi muille sen suorittamisessa, mitä olet juuri tehnyt, kulkea edestakaisin tai tehdä, mitä haluat.

Tee työtä ymmärtääksesi kaikki elämäsi oppitunnit, yhdisty oppaidesi ja muiden ei-fyysisten olentojen kanssa, hankkiudu eroon egosta ja tunnista todellinen ydinitsesi - silloin olet valmis ylösnousemaan.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
« Viimeksi muokattu: 22.10.2010 14:33:43 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #514 : 22.10.2010 14:38:33 »

Tiedän, että toivoitte minun sanovan … HEP! Mutta ennen kuin heitätte noita tomaatteja, kuunnelkaa minua …

Kyllä, olemme edelleen "paikoillanne"-vaiheessa, mutta tämä ei ole välttämättä kurja vaihe. Päinvastoin, tämä on erittäin aktiivista valmisteluaikaa ja se voi olla riemastuttavaa, jos tietää, miten tulkita suonissanne syöksyviä energioita.

Luultavimmin olette kokeneet lokakuun alusta saakka jompaakumpaa kahdesta asiasta - joko läähätätte kaikkien niiden asioiden tahdista ja stressistä, mitä teidän täytyy tai täytyi saada tehtyä kerralla, lisääntyvien kanavoimiemme energioiden vuoksi tai olette vaakatasossa. Tai kenties tunnette kumpaakin: olette vaakatasossa ja samalla MYÖS tunnette "niin paljon tehtävää niin lyhyessä ajassa" -stressiä, mutta ette kykene harmonisoimaan kehoanne tarpeidenne ja aikomustenne kanssa.

Tämä viimeksi mainittu on suosikkini ja vaikka noissa tilanteissa on houkutusta ajatella, että mutsi/fatsi Jumala/-tar pilailee julmasti kanssamme, se on itse asiassa vankka merkki siitä, että olemme HYVIN lähellä toista puolta, missä kehomme tukee kaikkia niitä asioita, joita meidän tarvitsee TEHDÄ. Ennen tätä jaksoa tunsimme transformaatiokipua soluissamme, kyllä, mutta ilman kiirettä saada persettämme liikkeelle - mutta kaikki tuo on nyt muuttunut. Ajan luhistuessa itseensä yhtäkkiä tuntuu, että joka toinen viikko on taas joulu. Emmekä me vain pysy tahdissa mukana.

"Niillä jotka vasta aloittavat sisäistä matkaansa, elämä alkaa radikaalisti nopeutua, kuten tapahtui jokaiselle teistä tietoisuuden kohoamisen myötä. Te jotka olette valmistelujakson lopussa, alatte panna merkille, että aika hidastuu yhtäkkiä, paremminkin lakkaa olemasta. Kumpaakaan ei todellisuudessa tapahdu, vaan näkökulmanne muuttuvat värähtelynopeutenne ja sen ulottuvuuden mukaisesti, mihin osallistutte. Ne jotka astuvat korkeampien ulottuvuuksien taajuuksiin, alkavat havaita, että aika on muokattavaa … että ikuisuus on näkökulma ja se voidaan saavuttaa ihmismuodossa." -Plejadien korkea-arvoinen neuvosto

Ennen yhdistymistä ihmiskeho oli siis suunniteltu ymmärtämään aika-avaruussuhdetta aivojen erillisyydestä johtuen, mikä sai aikaan monimutkaisia vertailuja ja kyvyn nähdä nykyisyys vain suhteessa menneisyyteen tai tulevaisuuteen. Nyt monet meistä ovat astumassa neutraaliin tilaan, puhtaan läsnäolon tilaan - sellaiseen joka suhtautuu aikaan ja tilaan jokaisen nykyhetken havaitsemisen kautta.

Tämä puhdas, suodattamaton fokus tuo meidät harmoniaan sen nopean ilmentämisen kanssa, josta on jo tulossa osa uutta todellisuusjärjestelmäämme. Itse asiassa ajan tiivistyminen ei ole todellisuudessa lainkaan aikaa, vaan lisääntyvää vetovoiman ja ilmentämisen tahtia ja tämän aktiivinen osa olemme nyt.

(Puhun lisää tästä tiivistymisen komediasta tulevissa artikkeleissa - juuri nyt minulla ei vain ole riittävästi aikaa.)

Kiihdyttäminen

Huomasiko kukaan, että syyskuun ja lokakuun välissä kosminen säilytysastiamme päivitettiin 120 voltista 240 volttiin? Tämä uusi energia jossa olemme osallisina, on hyvin eri taajuustasoa - voitteko tuntea värähtelyhyppäyksen? Se on niin intensiivistä, että se voi tuntua vaaralliselta … kuin tulella leikkimiseltä tai pahempaa, Drew Barrymorelta Stephen Kingin elokuvassa "Tulessa syntynyt" (Fire Starter).

Äidilläni oli aina tapana sanoa: "Varo, mitä toivot. Saatat saada sen" - jos hän vain olisi tiennyt.

Plejadien korkea-arvoinen neuvosto sanoo, että "planeetan nykyinen värähtelynopeus on noussut sellaiseksi, mitä ei ole koskaan ennen koettu ihmismuodossa. Tämä energiataso työntää pintaan jokaisen heikkouden, mitä on, sekä yksilön että kollektiivin kokemuksessa. Sen tietäminen, että teistä on tulossa enemmän ruumiillistunutta valoa, on sen käsittämistä, että olette päästämässä irti tiheimmistä osistanne, ja tämän tiheyden rikkovat tai paremminkin pirstovat ne voimakkaat valoaallot, joita nyt virtaa planeettanne läpi. Valomäärä mitä pystytte fyysisesti sisältämään, on suorassa suhteessa siihen helppouteen, millä tämä prosessi kehittyy teillä.

Tulevina viikkoina useammat ja useammat saavuttavat keskipisteen värähtelytilan. Ne jotka eivät ole vielä siinä valomäärässä, mikä vaaditaan homeostaasin saavuttamiseen, jatkavat puhdistamista, irtipäästämistä ja energiakehonsa tasapainottamista, fyysiseen kehoon harmonisoitumiseksi. Tämä muodonmuutosprosessi "valtaa" suurimman osan massoista nyt …"

Tuskin pystyn uskomaan sitä energian määrää ja voimaa, mikä kulkee nyt kehomme läpi maahan - tuskin pystyn istumaan paikallani tai keskittymään sanoihin, joita kirjoitan. Kuvittelen, että tällaiselta tuntuisi, jos joku jolla on ADD, ottaa amfetamiinia. Jos sinusta tuntuu vauhdikkaalta, levottomalta tai ginsengiä yliannostuksen saaneelta, tiedä, että tämä tasoittuu lopulta rakentavammaksi energiaksi, jos niin ei ole jo tapahtunut.

Olemme lähestymässä 7. galaktista päivää 3.11. ja voimme jo tuntea lisääntyneen energian, mikä voidaan havaita ajan nopeutumisena. Tämä voi todella leikkiä mielen kanssa, joten jos jäät kiinni "aikasilmukkaan", kuten sitä kutsun, sinun on parasta maadoittaa itsesi ja harmonisoitua kosmisen sykkeen kanssa antautumalla sille. Jos teet sen, niin aika ei sinällään hidastu, mutta sinusta tuntuu vähemmän siltä, että juokset saadaksesi sen kiinni.

Plejadilaiset sanoivat myös, että koimme viime viikonloppuna merkittävän auringon leimahduksen, vaikken ole tarkistanut sitä vielä. Mutta mitä tahansa tuo "magneettinen aasin ulvonta" olikin, meillä on vakavasti otettavia tehtäviä hoidettavana ja tämä virtaus antaa meille (maanista) energiaa, mitä vaaditaan saamaan meidät pakkaamaan ja valmiiksi nostamaan purjeet uutta rantaa kohti … ja sitten taas purkamaan. Ja kuulemani perusteella tämä liikevauhti eteenpäin ei hidastu lähiaikoina. Kun maadoitumme ja tasapainotumme, tästä tulee uusi normaali.

Tällä hetkellä tohisemme edelleen yksityiskohtien ja keskeneräisten asioiden viimeistelyssä ja tähän sisältyvät kaikki ratkaisemattomat asiat sieltä, mistä pian tulee "entinen" elämämme - hyvin sananmukaisesti. Kiveäkään ei jätetä kääntämättä, kun törmäämme avomerelle, joten kaikki mitä luulitte voivanne välttää, on edessä nyt tai jouluun mennessä - mikä onneksi on nyt aina vain kahden viikon päässä Wink

Enimmäkseen olemme jo vetäneet monia tilanteita yhteen, ottaneet monia ratkaisuja käyttöön ja tehneet tärkeitä päätöksiä siirtyäksemme uuteen suuntaamme. Venuksen (raha-asiat ja suhteet) perääntyessä marraskuun puoliväliin saakka, meitä kannustetaan erityisesti keskittymään sen ratkaisemiseen, mikä on välttämätöntä (tunteellisesti, mentaalisesti tai fyysisesti) ennen siirtymistä seuraavalle tasolle.

Omassa elämässäni tämä prosessi ilmentyy mm. tarpeena ratkaista taloudelliset lisäyllätykset menneisyydestä, ennen kuin voi viimeistellä jatkuvasti lykkääntyneen vararikkoprosessini. Tämä on ärsyttävää, kyllä, mutta tällä hetkellä meillä on paljon kosmista tukea näiden asioiden käsittelemiseen, mihin emme ole kyenneet aiemmin. Käyttäkää siis tarvittaessa tämä tilaisuus, koska jos teette likaiset hommat seuraavien kolmen viikon aikana, huomaatte lentävänne 7. galaktiseen päivään rasitteettomana ja vapaana.

Konstikkainta maailmojen välillä olemissa on varata riittävästi energiaa menneisyyden ratkaisemiseen, kun samalla kohdistaa välttämätöntä elinvoimaa pitämään kaikki nuo uudet projektit liikkeellä ja tasapainossa, joita olette hoivanneet. Noita asioita, ihmisiä, tilanteita, kumppanuuksia, projekteja, muuttamisia jne. jotka odottavat lähtölaukaisua tai viimeistelyä, työnnetään jatkuvasti takaisin, lykätään ja viivytetään, kun monia menneisyytemme osia hiipii esiin ja hyppää eteen etusijalle.

Nämä asiat jotka jatkuvasti kilpailevat huomiostamme ja näyttävät estävän meitä pääsemästä eteenpäin uudessa (ja ehdottomasti innostavammassa) elämässämme, tulevat edelleen esille, kunnes ei enää ole mitään jäljellä. Sillä välin voimme vain hengittää siitä kaikesta läpi ja antaa vain riittävästi mennä salliaksemme universaalien voimien tukea meitä.

Suurempi kuva

Maailman näyttämöllä alkaa kehkeytyä merkkejä muutoksesta ja uudestisyntymästä!

"Viime viikolla todistimme niiden 33 chileläisen kaivosmiehen dramaattista pelastamista, jotka olivat olleet puolentoista mailin syvyydessä vankina 5.8. alkaen, mikä oli T-kardinaaliristin huipentumapäivä. Useat astrologit ovat kommentoineet kiistämätöntä yhteyttä kaivoksen luhistumisen ja T-kardinaaliristin välillä sekä kuoleman ja uudestisyntymän symbolismia - kirjaimellista nousemista ulos maasta - kun Ceres palasi konjunktioon Pluton kanssa. Chilen kaivosmiesten koettelemus oli hyvin kirjaimellista tulkintaa T-rististä - meneminen alimaailmaan ja palaaminen uuteen elämään. Monet meistä kokevat samanlaisen kuvion hienovaraisemmalla energiatasolla, mutta se on aivan yhtä voimakasta. Näen enemmän ja enemmän syvällisiä muutoksia, kun yksilöt ilmestyvät "uuteen, parannettuun" tilaan, mikä sallii heidän elää rikkaammin ja täydemmin ja olla sitä, kuka heidän on tarkoitus olla."

Tämän otteen kirjoitti Pat Paquette (realastrologers.com) ja se on tällä haavaa astrologinen lempianalogiani tähän uudestisyntymäprosessiin, mitä olemme kaikki käyneet läpi kesäkuusta lähtien. Ja vaikka olin liimattuna CNN:n lähetykseen miesten pelastamisen ja koko maailman itkemisen ja juhlimisen aikana, on myönnettävä, etten saanut aluksi syvää yhteyttä. Se tapahtui vasta saatuani sähköpostin eräältä lukijalta, jolla oli näitä oivaltavia asioita sanottavana (kerrotaan hänen luvallaan):

"Olen valvonut koko viime yön katsellen 33 kaivosmiehen vapautusta Chilessä.

Klo 5.11 omaa aikaani, mutta 00.11 Chilen aikaa ensimmäinen kaivosmies ilmestyi syvyyksistä takaisin pinnalle, oltuaan 69 vuorokautta maaäidin pimeässä ja lämpimässä kohdussa. Heidän elämänsä muuttui iäksi tämän kokemuksen kautta … (kuten myös omamme muuttui pitkän ja pimeän yön jälkeen).

Kapseli joka toi heidät hyvin kapeaa putkea pitkin, kantaa todella synnytyskanavan energiaa. Kapselin nimi oli Fenix, kuten noustessa tuhkasta/uudestisyntymä. Koko maailma katselee ja ykseyden ja (perheen) yhdistymisen energioiden uhkuessa tästä tapahtumasta silmiini nousee kyyneliä. Oivallukset jotka sain tästä tapahtumasta, ovat niin upeita, että minun oli pakko jakaa ne jonkun kanssa …

Ei ole sattumaa, että kaivosmiesten lukumäärä on 33 … (10-10-10 = 3, 11-11-11 = 33 ja 12-12-12/21-12-12 = 333. Kuten tiedämme, 3 on erittäin tärkeä numero ylösnousemuksessa. Fenix ilmestyy kohdusta/tuhkasta ja nämä 33 kaivosmiestä antavat sielutasolla Kristus-ykseyden, jälleenyhdistymisen ja uudestisyntymän energioita (ylösnoustuaan valoon) maailmalle ja niille, jotka ovat valmiita).

Tämä koko tapahtuma väreilee/hengittää uudestisyntymän, esiin ilmestymisen, rakkauden, ykseyden ja jälleenyhdistymisen energioita. Miten kaunista! Noiden kaivosmiesten esiin tuleminen on meidän esiin tulemistamme, heidän uudestisyntymänsä on meidän uudestisyntymäämme. Olen hyvin kiitollinen, että nämä toiset aspektimme/puolemme antavat meille nämä energiat - miten syvästi rakastava palvelus!

Monilla meistä prosessi on ohi ja uusi elämä on lähellä …"

En olisi osannut sanoa sitä yhtään tämän paremmin.

Ja omilla kulmillani 13.10. uutisissa puhuttiin UFO-havainnosta Manhattanin yläpuolella, mikä todella hämmensi joitain ihmisiä. (Onko ketään Chelsean porukkaa, joka näki tämän?) Tietääkseni ensimmäinen laatuaan New Yorkin yläpuolella ja "show" ilmeisesti kesti yli kaksi tuntia??? Luulette, että olen tietoinen tällaisista tapahtumista, mutta olen varmaan ohittanut muistion tästä. Ajatelkaa.

Mielenkiintoisempi asia tästä on se, että FOX-uutiset raportoivat, että eläkkeellä olevan ilmavoimien upseerin (Stanley A. Fulham) vastajulkaistu kirja ennusti, että 13.10.2010 olisi mahdollinen päivä, jolloin maanulkopuolisten aluslaivue leijuisi tunteja maapallon tärkeiden kaupunkien yllä ja tapahtuma olisi tapahtumasarjan ensimmäinen. (Avainsana tässä on "leijua". Ilmeisesti jotkut new yorkilaiset sanovat niiden olleen kuumailmapalloja, jotka luultavasti ilmestyivät ja hävisivät ja pysyivät paikallaan tunteja. Hmm …)

Eikä tietysti tullut mitään virallista kommenttia hallituksen virkamiehiltä. "Luuucy, sinulla on vähän selitettävää …"

Tämä havainto New Yorkissa 13.10. ei ollut myöskään ainoa … Ilmeisesti raportteja on Kiinasta, sitten Manhattanilta ja nyt El Pasosta, Teksasista kerrotaan, että havainto oli aavemaisen samanlainen kuin New Yorkissa. Hassu juttu.

Galaktisen kierron 7. päivän ollessa käsillä meidän pitäisi odottaa enemmän ja enemmän näitä tapahtumia, koska tänä aikana valtava tietoisuuden polariteettimuutos tukee ihmiskuntaa kanssaluomaan harmonisemman suhteen maskuliini- ja feminiinivoimien välille. Näen sen niin, että nämä lisääntyneet havainnot voivat ilmaista ja voimistaa yhteyttämme galaksiin kokonaisuutena ja näin galaktiseen tietoisuuteen.

Mitä seuraavaksi?

Voimamme, vahvuutemme, vakautemme ja kestävyytemme on kovasti kasvamassa …

Plejadien korkea-arvoinen neuvosto sanoo, että olemme itse asiassa käynnistyneet taas kerran osallistuaksemme muodon maailmaan ja kun yhdistymme taas täysin aineellisten tasojen kanssa, on erityisen tärkeää muistaa ajatustemme voima, koska kytkeydymme mukaan nyt hyvin eri toimintatasolla.

Koska ilmentäminen nopeutuu eksponentiaalisesti, ulkoisesta maailmasta on nopeasti tulossa tarkka ja välitön heijastus siitä, mitä todella on meidän jokaisen sisällä.

Tämä merkitsee, että se työ mitä olemme tehneet ulkoisen todellisuutemme muuttamiseksi itsen korkeampaan ilmaisumuotoon, tapahtuu nyt maailmanlaajuisesti. Siirrymme eteenpäin eikä mikään voi pysyttää sitä vauhtia, mitä me kaikki rakennamme yhdessä kohti muutosta. Tunnemme, että toiminnan aika on vihdoin tällä ja meillä on voimakas tukivirtaus, mikä työntää meitä eteenpäin - haluamme sitä tai emme.

Fyysisiä tapahtumia

Kehomme käy läpi dramaattisia muutoksia ja fyysiset oireet voivat olla edelleen osittain voimakkaita, mutta saatatte myös huomata, että integroitumisjaksoista tulee lyhyempiä ja lyhyempiä (jätetään pois 10-10-10-pläjäys … pyhä helvetti!) siihen pisteeseen saakka, että voitte toipua (solutasolla) päivässä merkittävästä energiapläjäyksestä, mikä vain puoli vuotta sitten saattoi laittaa matalaksi viikkojen ajaksi. Tämä on yksi positiivinen sivuvaikutus (lineaarisen) ajan tiivistymisestä!

Joitain tavallisia vaivoja:

Maadoittumisoireita: selkärangan arkuutta, synnytystä vastaavia kipuja, alavatsan tai kuukautiskramppeja, alasuoliston painetta, alaselkäsärkyä ja vihlovaa kipua, jalkojen särkyä ja levottomuutta tai heikkoutta, arat tai polttavat jalkapohjat jne.

Sydämen avautumisoireita: keskiselän arkuutta tai kipua (sydämen takana), rintakipua, sydämen tykytystä, värinää tai puuttuvia lyöntejä, RUUANSULATUSVAIVOJA, pahoinvointia (pahassa tapauksessa oksentamista), hengitysvaivoja (yskimistä), rintojen turvotusta tai arkuutta jne.

Aivo- ja käpylisäkeoireita: korvien, hampaiden ja onteloiden kipua tai arkuutta, "näkömigreeniä", päänsärkyä, kallopainetta, PYÖRRYTYSTÄ ja HUIMAUSTA, tinnitusta (soimista tai korkeaa ääntä), näön sameutta, polttavat, vetistävät tai kutivat silmät, aivastelua, herkkyyttä HAJUILLE …

(Hajuaistin herkkyydestä puheen ollen … Onko kukaan muu huolissaan, että jumalainen kirkastaminen merkitse itse asiassa muuttumista ihmissudeksi? Olenko ainoa ihminen, joka haistaa asioita, joita keskivertoihminen ei haista, mutta mikä tärkeämpää - pitäisikö??? En tiedä vielä, miten tätä uutta ihmisen supervoimaa käytetään 5D:ssä, mutta 3D:ssä se on vakava takaisku - erityisesti koska 98% teollisuudesta on edelleen hyvin myrkyllistä.)

… muutoksia kehon lämpötilassa (vilutusta tai hikoilua) ja yöhikoilua, nukkumishäiriöitä (unettomuutta tai syvää unta mitä seuraa väsymys), voimakkaita ja eläviä unia.

Elinten myrkynpoisto-oireita: munuaisten ja maksan arkuutta ja värinää, nokkosrokkoa, ihottumaa, ihon punotusta, hiivan puhkeamista tai loppumista, kovaa hieneritystä jne.

Usein nopean energialisäyksen kanssa tulee epämääräistä levottomuuden tunnetta sekä ohikiitävää pelkoa ja paniikkia. Tämä on vain kehoreaktio suureen energiavirtaukseen sen läpi ja se menee ohi muutamassa tunnissa tai päivässä jokaisen "sähköshokin" jälkeen Smile

Nähdään seitsemäntenä päivänä!

Lauren
« Viimeksi muokattu: 22.10.2010 14:40:50 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #515 : 22.10.2010 15:07:02 »

EDELLEEN PYSTYSSÄ MUTTA TUSKIN HENGITTÄEN

Kirjoittanut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
20.10.2010

Hei kaikki,

Silloin kun kävin läpi jaksoa, mitä kuvaisin yhdeksi sieluni synkimmistä öistä, olin pakahtua tapahtumien ryöppyyn - jokainen niistä oli edellistä haastavampi ja niitä näytti tulevan tyhjästä melkein päivittäin. Tiesin, että tämä oli virhe, ettei se ollut minun elämääni eikä varmasti sellaista, mihin olin suostunut vapaaehtoisesti millään tasolla.

Ainoa tapa jonka saatoin nähdä kurjuuden loppumiseen, oli pyytää Jumalaa ottamaan minut pois. Niinpä joka ilta mennessäni nukkumaan kiitin Jumalaa tilaisuuksistani tässä elämässä, toivoin tehneeni jotain hyvää elämässäni ja pyysin Jumalaa ottamaan minut kotiin. Sitten joka aamu avaisin silmäni ja sanoin: "Hitto soikoon, olen edelleen täällä."

En tehnyt tätä vain kerran tai pari, vaan puoli vuotta putkeen. Ja olin hyvin pettynyt, että joka aamu olin edelleen maisemissa kohtaamassa niitä ongelmia, joilla ei näyttänyt olevan ratkaisua. Olin edelleen pystyssä, mutta tuskin hengitin. Minulla oli edelleen elämäni, mutten enää osallistunut siihen. Pakahtuneena ongelmistani en ollut oikeastaan antanut periksi, olin vain jumissa kierteessä, mikä näytti loputtomilta ongelmilta, enkä käsittänyt, että olin tämän loputtoman kurjuuskierteen lähteessä. Miten tämä kierre loppuisi? Kun alkaisin hengittää uutta elämää nukkuvaan olemassaolooni.

Aloin taas hengittää eikä se tapahtunut yhdessä yössä, vaan tapahtumasarjan kautta joka pakotti minut katsomaan elämääni eri näkökulmasta ja miettimään muita vaihtoehtoja. Ja kuin tein tämän, toisia ovia avautui ja asiat alkoivat parantua, ensin hitaasti ja sitten hyvin nopeasti. Alle puolessa vuodessa minulla oli uusi työ, jossa oli hyvä palkka, muutin uuteen kotiin ja aloin mitata elämäni sillä, miten nopeasti liikuin sen sijaan, että huolehdin siitä, että jäisin paikalleni iäksi.

Silloin kun elämässä menee todella huonosti - ja monet teistä tietävät, millaista se on - meistä voi tulla "käveleviä kuolleita". Olemme edelleen hengissä ja seisomme, muttemme hengitä yhtään uutta energiaa elämäämme. Emme voi, koska emme tiedä, mistä tuo energia tulee, ja olemme niin maadoittuneena onnettomuuteemme ja epätoivoomme, ettemme voi keksiä, miten tai mistä aloittaa. Kaikkialla minne käännymme, muistutetaan siitä, millaista sotkua elämästämme on tullut. Muuttuuko se ja voimmeko me muuttaa sen?

Etsimme apua toisilta, kunnes totuus tuijottaa meitä kasvoihin - kukaan ei voi oikeastaan auttaa meitä, ennen kuin löydämme sisältämme tahdon sytyttää kipinän, mikä muuttaa energiamme. Ja käymme taistelua synkimpien tunteidemme ja ajatustemme ja toisaalta luottamuksen ja uskon kanssa. Kumpi puoli voittaa?

Tuolla hetkellä meillä on kaksi vaihtoehtoa: voimme vaipua epätoivoon tai herätä ja käsittää, että todellisuudessa kaikki on hallinnassamme. Kun alamme liikuttaa energiaa, asioita voi tapahtua hyvin nopeasti, kuten tapahtui minulle. Mutta pääseminen tuohon pisteeseen paikasta, missä hukumme synkkyyteen, voi tuntua hyvin pelottavalta ja yksinäiseltä. Mistä tämä kipinä syntyy? Sillä on kolme lähdettä: ajatuksemme, tunteemme ja luottamuksemme.

Käytkö läpi sielun synkkää yötä? Oletko lakannut hengittämästä, vaikka oletkin edelleen pystyssä? Seisotko paikoillasi toivoen, että jos odotat riittävän kauan, pahin on pian ohi, jotta voi keksiä, mitä tehdä seuraavaksi? Oletko niin pakahtunut siitä, mitä käyt läpi tai olet käynyt läpi, että katsot menneisyyteen ja unohdat, että sinun täytyy elää läsnä olevassa hetkessä luodaksesi tietoisen muutoksen elämääsi?

Mitä sinulta vaatii hengittää uusi kipinä elämääsi? Mitä tapahtuu, jos muutat yhtä ajatusta tilanteestasi? Valitse vain yksi sen sijaan, että yrität keksiä, miten voit muuttaa kaiken (ja pakahdut vielä lisää). Onko ajattelussasi yksi asia, jonka voit muuttaa, ja tämä luo tilaisuuden toivomaasi muutokseen?

Minkä yhden asian voit muuttaa tuntemistavassasi, mikä auttaa sinua saamaan tunteesi hallintaan, jotta voit lakata syöksymästä epätoivoon? Voitko korvata yhden toivottoman ajatuksen luottamuksella, vaikkei sinulla ole mitään syytä uskoa (tähän hetkeen mennessä saamiesi tulosten perusteella), että mikään tapahtuu eri tavalla? Emme voi käskeä universumia näyttämään meille tuloksia, ennen kuin olemme valmiita ottamaan luottamuksemme peliin mukaan. Mutta jos muutamme ajatuksiamme, mikä muuttaa energiaa, ilmaisemaan uuden aikomuksen ja luottamaan, että se tapahtuu, voimme alkaa herätä, hengittää uutta energiaa todellisuuteemme ja alkaa taas elää.

Pysy tyynenä, keskittyneenä ja tietoisena ja muista, että ajatuksesi luovat elämäsi joka hetki. Ajattele parhaita ajatuksia.

Kun pohdit tätä ja muita asioita, joita tapahtuu tällä hetkellä, muista:

Hyväksy kaikki ymmärryksen lahjat kiitollisuudella ja käytä niitä anteeksiantoon, irtipäästämiseen ja parantumiseen joka tilanteessa.

Pyydä opastusta ja vahvistusta ja sitten odota sitä tulevan.

Ennen kaikkea, ole kiitollinen tästä tilaisuudesta olla osana ihmiskunnan hämmästyttävää tietoisuusmuutosta, kun kaikki ylösnousemme ihmeiden värähtelyyn.

Monia siunauksia näinä taianomaisina ja hämmästyttävinä aikoina,

Jennifer Hoffman
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #516 : 23.10.2010 10:20:09 »

10-10-10-PORTAALI: POLARITEETISTA IRTIPÄÄSTÄMINEN

Kirjoittanut Sarah Biermann ( www.limitless-one.com)
8.10.2010

Tällä hetkellä päästetään irti kolmesta merkittävästä polariteettiohjelmasta: "vasen- ja oikea aivopuolisko" -ohjelma, "korkeampi ja alempi" -ohjelma ja tunnevuoristorataohjelma (draama- ja energiasyöttö).

"Vasen ja oikea aivopuolisko" -ohjelma

Aivojen kaksi puoliskoa yhdistyvät. Jes! Tämä lisää radikaalisti kykyämme luoda ja ilmentää tässä todellisuudessa. Ja käpy- ja aivolisäke transformoituvat samaan aikaan. Tämän muutoksen avaamat mahdollisuudet ovat hyvin syvällisiä. Vasemman aivopuoliskon (looginen mieli, ego, aikarajoite, maskuliinisuus) työskennellessä harmoniassa oikean aivopuoliskon kanssa (tiedostamaton, luova, aina nyt-hetkessä, feminiinisyys), transformaatio voi kuitenkin olla sekavaa, huimaavaa ja hämmentävää.

Mikä voi auttaa

Viettäkää vähän aikaa tuntien vasenta ja sitten oikeaa aivopuoliskoanne. Mitä panette merkille niissä? Tuntuvatko ne erilaisilta? Mitä tunnette kummastakin puolesta? Onko teillä jokin mieltymys? Mitä vasen tuntee oikeasta ja päinvastoin? Kummallakin puoliskolla on oma persoonansa. Kommunikoivatko ne toisensa kanssa? Mitä ne tarvitsevat luottaakseen toisiinsa ja työskennelläkseen harmoniassa?

"Korkeampi ja alempi" -ohjelma

Kautta historian meille on opetettu, että korkeammat jutut ovat parempia. Meillä on korkeampi itse, ylemmät chakrat, korkeampia taajuuksia jne. Koska uskomme, että kosminen viisaus tulee ylhäältä, niin etsiessämme tuota viisautta on taipumusta mennä ylöspäin ja ulos kehosta. Tämä ei ole enää sopivaa uudella maapallolla. Kyse on olemisesta tässä ja nyt ja hengen tuomisesta täysin fyysiseen todellisuuteen.

Nämä kaksi ohjelmaa luovat tavallaan ristinmuotoisen rakenteen energiakenttäämme. Ylhäällä ja alhaalla, rinta rinnan. Tämä rakenne häviää, mikä tekee tilaa uudenlaiselle energiarakenteelle. Tämä uusi energia ei ole polarisoitunutta (ylhäällä/alhaalla, vasemmalla/oikealla). Sen sijaan se laajenee ja supistuu samanaikaisesti. 10-10-10-portaali tuo voimakaan lähetyksen tätä uutta energiaa.

Mikä voi auttaa

Kuvitelkaa, että suurempi itsenne (ei korkeampi kuin te, ainoastaan enemmän teitä) on kaikkialla ympärillänne. Kun hengitätte, vetäkää tuota energiaa sydänalaanne. Kun hengitätte sisään, äärettömän itsenne ainutlaatuisia taajuuksia virtaa sydämeenne, ja kun hengitätte ulos, tuo energia laajenee täyttämään kehonne ja sen yli. Tämä kaunis energia supistuu ulkoa sydämeenne ja laajenee sydämestänne taas ulos. Kuvitelkaa ja tuntekaa tämän prosessin tapahtuvan samanaikaisesti, supistumista ja laajentumista lempeänä virtana.

Tunnevuoristorataohjelma

Tunnevuoristorataohjelma on pitänyt meitä draamassa ja traumassa, tunnekorkeuksissa ja -syvyyksissä. Tämä estää meitä olevasta täysivaltaisia ja sallii energian varastamisen, manipuloinnin ja uhrina olemisen.

Niillä jotka ovat valmiita (tämä merkitsee sinua, koska luet tätä), on tilaisuus nyt päästää irti tästä ohjelmasta. Tämä tuo monilla ihmisillä esiin paljon ydintunnekysymyksiä. Nyt on aika todella parantaa kaikki nuo jutut ja päästää niistä irti kerta kaikkiaan.

Mikä voi auttaa

Oman kokemukseni mukaan avain rajoittavista uskomusjärjestelmistä, malleista, ohjelmista jne. irtipäästämiseen on niihin liittyvän ydintunnesisällön puhdistaminen. Ydinkysymyksenä on, ettei voi selvittää jotain rajoitusta, jollei ole aulis tuntemaan noita tunteita.

Työskentelin äskettäin Carolynin, hauskan ja luovan naisen kanssa, joka on ollut henkisellä tiellään kaikki 72 vuottaan tällä planeetalla. Hän oli kuitenkin ymmällään siitä, että vaikka hän tekisi mitä, hänellä oli edelleen tämä kummallinen tukos. Lapsuudesta saakka hän oli mennyt paniikkiin, jos häntä pyydettiin piirtämään tai maalamaan jotain. Se oli pelottavaa, tuskaisaa ja noloa. Vaikka hän oli luova toisilla alueilla - kokkaamisessa, tanssimisessa ja kolmen lapsen kasvatuksessa - hän oli täysin tukossa, kun kyseessä oli taide.

Jujuna tunteissa on, että ne on tunnettava niistä vapautumiseksi. Sanon: "Tunteminen on parantamista." Pyysin Carolyniä todella menemään tuohon pelkoon, tuskaan ja nolostumiseen (häpeään). "Tämä on kidutusta!", hän sanoi. Se ei ollut hauskaa, mutta hän pysyi siinä "juoksuttaen mehua". Kun intensiivisyystasoa on alennettu riittävästi tunteissa pysymisen myötä, niin voisimme löytää tuon tukoksen luomiskohdan.

Menneessä elämässä hän oli taitelija, mies joka eli Euroopassa aikana, jolloin katolinen kirkko kontrolloi kaikkea taidetta. Hän oli kapinallinen, lyhyt ja suhteellisen pyöreä kaveri, jolla oli melkoinen määrä ylimielisyyttä eikä hän pitänyt siitä, että kirkko sanoi hänelle, mitä hän voisi tehdä ja mitä ei. Hän luuli pääsevänsä rangaistuksetta siitä, että hän ujutti kirkon vastaisia viestejä maalauksiinsa. Hän ei päässyt pälkähästä. Hänet vangittiin ja häntä kidutettiin. Carolyn pysyi näissä tunteissa ja muisti, miltä tuntui, kun vedettiin sormenkynnet irti, ja lopulta hän toivoi kuolemaa kärsimyksen lopettamiseksi.

Kysyin häneltä: "Jos teit jonkin päätöksen tuon elämän lopussa, niin mikä se oli?" Hän vastasi: "En tee koskaan enää sitä!" Ja tuo päätös rajoitti häntä edelleen tässä elämässä. Tästä tilasta hän pystyi mitätöimään tuon päätöksen ja poistamaan tuon rajoituksen.

Pyysin häntä kuvittelemaan taas, että hänen tarvitsisi tehdä jotain taidetta. Se ei enää aiheuttanut paniikkia. Se näytti helpolta. "Luulen, että hankin paperia ja hiiltä ja piirrän vähän", hän sanoi.

Kutsun teitä astumaan henkisesti epäkorrektiin huoneeseen. Tämä on energeettisesti suljettu tila, missä voitte ilmaista ja vapauttaa tunteitanne ilman mahdollisia jälkiseuraamuksia. Kukaan ei satuta teitä ettekä te luo mitään negatiivista. Voitte viedä ihmisiä tuohon huoneeseen ja sanoa ja tehdä kaikkia asioita, joita ette ole itsellenne sallineet. Voitte lukea lisää tästä artikkelistani "Loiskahdus ja henkisesti epäkorrekti huone" (29.10.2009).

-----------
« Viimeksi muokattu: 23.10.2010 10:32:26 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #517 : 23.10.2010 13:27:24 »

JUMALAISEN VOIMAN VIRTAAMINEN

Kuthumia kanavoinut Lynette Leckie-Clark (spiritlibrary.com)
3.5.2008

Tervehdykseni teille, kun tulen taas kerran auttamaan jokaista teitä näinä muuntumisaikoina. Kyllä, se on oikea sana, sillä tarkoitan todellakin muuntumista - en muuttumista (??). Sillä tätä tapahtuu nyt näiden voimakkaiden energioiden myötä sisällenne ja ympärillänne. Ilmakehässänne on uusia energioita, jotka suodattuvat päivittäiseen kokemukseenne. Ja myös uusia energioita olemuksessanne. Selitän lisää.

Monet ovat tietoisia siitä uudesta energiasta, mitä on suodattunut maan eetterin läpi muutamia vuosia. Se on jatkuvasti muuttunut intensiivisyydeltään. Nyt tämän energian voima on sellaista, että monet teistä tuntevat fyysisiä oireita tämän virtauksen vuoksi.

Monet ovat hyvin väsyneitä, tuntevat fyysisiä kipuja ja kolotuksia, ovat uneliaita, heillä on päänsärkyä ja häiriintynyttä nukkumista. Tämä johtuu pääasiassa fyysisestä kehosta, koska se sopeutuu uusiin ja korkeampiin energioihin. Tätä jatkuu tulevina kuukausina.

Lisäksi tunnekehokin muuntuu. Eetteri on sakeana tunneongelmia, mikä tietenkin saa aikaan tunne-energiaa. Tosiaankin kaikki se puhdistuu, minkä täytyy puhdistua. Kaikki ihmissuhteet jotka eivät ole joka tasolla rakentuneet vahvasti, romahtavat. Jotkut teistä huomaavat joidenkin suhteidenne tulleen valmiiksi ja te eroatte. Jos olette antaneet ongelmien olla pinnan alla eikä niistä ole puhuttu, nämä ongelmat paljastuvat käsiteltäväksi.

Näin tämän uuden energiavirran myötä on tärkeää säilyttää selkeys suhteissanne. Sillä nykyisinä aikoina kaikki väärät ja negatiiviset odotukset toisesta vaativat muuntamista suuren vilpittömyyden odotukseksi. Jos käytätte toista ihmistä itsekkäistä syistä, se ei voi enää jatkua. Energiat tuovat tämän nyt pintaan nähtäväksi, muutettavaksi ja selvitettäväksi.

Valmistaudutte astumaan portista uudelle olemistasolle. Uudelle kokemistasolle. Olen jo kertonut teille sen tärkeydestä, että kaikki vanhat negatiiviset käyttäytymismallit jätetään taakse.

Sillä muutosta ei tapahdu ainoastaan ulkoisessa energiakentässänne. Muutosta on tapahduttava myös sisäisessä energiassanne - energiassa joka sisältää todelliset uskomuksenne. Se on aivan ytimessä, sydänkeskuksessanne. Monet teistä jotka ovat nyt viisaita, alkavat asua ja virrata korkeammasta sydänkeskuksesta, mitä kutsumme pyhäksi sydämeksi. Kerron teille, ettei enää riitä pelkästään tästä tietäminen, tämän korkeamman tiedon omistaminen, ei. Sillä nyt teitä kehotetaan toimimaan korkeammasta sydänkeskuksestanne. Kyllä. Jokaisessa päivittäisen elämänne kokemuksessa.

Energia joka leviää ilmakehäänne ja saa aikaan kokemianne fyysisiä ja tunnemuutoksia, on Jumalalta. Se on Jumalan energiavirtaa. Korkeampaa värähtelyä mitä monet eivät ole kokeneet aiemmin missään inkarnaatiossa. Tästä syystä koette näitä muutoksia olemuksessanne. Tästä syystä monet etsivät lisää rauhaa ja korkeampaa tietoa olemassaolosta.

Lisäksi kerron teille, että tämä Jumalan energiavirta aktivoi timanttivalon, joka on pyhässä sydämessänne. Monille teistä käsite uusi aika on tuttu - ja viime aikoina myös kultainen aika. Luulitteko, että tämä tapahtuisi ja kokisitte tämän uuden tason jatkaen, niin kuin aina ennen? Sodan, hallinnan ja ahneuden matalammissa värähtelyissä? Ei, tämä ei ole tulevien aikojenne tapa.

Sillä ystäväni, sinun on valmistauduttava vastaanottamaan uusia jumalaisia kultaenergioita koko olemukseesi. Sinun on nyt opittava toimimaan kaikista korkeammista kehoistasi. Tämä alkaa aivan ytimestä, pyhästä sydämestäsi. Kerron sinulle, että kallisarvoisin, pyhin ja arvokkain omaisuutesi ei ole missään fyysisessä maailmassa. Ei se ole. Et löydä sitä mistään maan päältä.

Sillä kaikki se mistä nyt nautitte, jää, kun siirrytte toiselle olemassaolon tasolle. Ette voi viedä mukananne mitään luonteeltaan fyysistä. Mutta ystävät, voitte viedä kallisarvoisimman ja pyhimmän omaisuutenne - oman valonne. Kyllä, pyhän sydämenne timanttivalon.

Lisäksi, jos olette olleet viisas, valonne on siihen mennessä kasvanut ja laajentunut oikean elämisen ja korkeamman tiedon saamisen kautta - sallien kaikkien nähdä ja jakaa valonne. Sillä niin tehdessänne autatte muita esimerkillänne. Antamalla toisille tilaisuuden saavuttaa suuren valon, suuren sielun kasvun.

On niin, että matalammat energiat, matalammat käyttäytymismallit, väärät tasapainottomat kysymykset on nyt muunnettava korkeammin värähteleväksi energiaksi. Sellaiseksi joka ulottuu niihin uusiin jumalaisiin energioihin, jotka nyt ympäröivät maata. Kun matalampi energia muuntuu jumalaisen valon kautta, teistä tulee vapaita. Monille teistä tämä on uusi kokemus. Kyllä, yksinkertaisesti olla vapaa. Ilman ajatuksia alemmista haluista, toisen loukkaamisesta ajatuksilla, sanoilla tai teoilla. Olla täysin tyytyväinen itseensä, rakastaa itseään - vain olla.

Ystäväni, tämän koette kultaisella aikakaudellanne. Siksi kehotan teitä ottamaan vastaan enemmän valoa, hengittämään enemmän valoa olemukseenne. Sillä tämä nopeuttaa fyysisen ja tunnekehon muuntumista. Sanon kaikille teille - aloittakaa nyt.

Alkakaa elää valossa.

Mestari Kuthumi
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #518 : 23.10.2010 13:33:07 »

Ylösnousseet mestarit puhuvat
HOMOSEKSUAALISUUS

Kwan Yinia kanavoinut Dhyana Markely ( www.ascendedmastersspeak.com)
16.5.2008

"Ylösnousseet mestarit puhuvat" on viestisarja, jonka ylösnousseet mestarit - nais- ja miespuoliset - antavat ajan ja paikan tuolla puolen kertoakseen oman näkökulmansa itse valitsemistaan aiheista. Liity heidän seuraansa koska tahansa suoremman kokemuksen saadaksesi lukemalla seuraava esitys.

Hyvää iltapäivää, olen Kwan Yin. Tänään haluaisin puhua homoseksuaalisuudesta.

Planeetallamme on paljon hämmennystä seksuaalisuuden osalta. Sanon "planeetallamme", koska olen elänyt Äiti Maan pinnalla ja sisällä monia, monia elämiä ja olen alueen "sijaishallitsija".

Maan uskonnot ja menneet valloittajat ovat asettaneet rajoituksia ihmiskunnan seksuaalisuudelle ja kutsuneet niitä laeiksi, jotka kenties palvelivat jotain tarkoitusta menneisyydessä, mutta joiden ei enää tarvitse esittää roolia ylösnousevien ihmisen elämässä. Valloittajat olivat huolissaan orjien määrän lisäämisestä ja uskonnot ovat kiinnostuneita lisäämään seuraajiensa määrää ja näin tulojaan noilta seuraajiltaan.

Näette siis, että vallassa olleilla on ollut aina omat tavoitteensa ja niillä on ollut vähän tai EI MITÄÄN tekemistä totuuden kanssa tai sen kanssa, "mikä on kokonaisuuden hyväksi".

Minulle se "mikä on kokonaisuuden hyväksi", merkitsee sitä, mikä saattaa teitä ykseyteen ja auttaa jatkamaan ylösnousemustanne. TOTUUS tekee tämän ja totuus on, ettei sukupuolella ole ollenkaan merkitystä.

Sillä ei ole merkitystä, pidetäänkö jotain miehenä, naisena, molempina tai ei kumpanakaan. Ainoa tärkeä asia harkittavaksi on se, että jokainen yksilö ilmaisee sieluaan… sitä mikä on Jumalan osa.

Menneisyydessä on valloittajille ja uskontojen johtajille on ollut edullista pitää orjansa ja rahan tuottajansa kontrollin alla, niin ettei kukaan alkaisi ajatella itse, vaan hänet pidettäisiin aloillaan perinteellä tai heidän luomansa yhteiskunnan tavoilla. Tällä tavalla kontrolloijat saattoivat näyttää siltä, että he tekivät "Jumalan tahdon" mukaisesti, kun teille kerrottiin, että joutuisitte helvettiin, jos tekisitte tätä tai tuota.

Tiedän, ETTEIVÄT he tehneet Jumalan tahdon mukaisesti ja toivottavasti tämän esityksen lopussa myös te tiedätte. He tiesivät koko ajan, että jos teidän koskaan sallittaisiin ajatella laatikon ulkopuolella, eräänä päivänä keksisitte, että he ovat vain luoneet yhden tavan pitää ihmiset erillään.

He eivät halunneet harmoniaa ja ajatusten tai tekojen yhtenäisyyttä. He halusivat kaiken aikaa, että jokainen teistä väittelisi siitä, kuka on oikeassa niissä vaihtelevissa ja monissa asioissa, joita eteenne laitettiin. Heidän tarkoituksensa oli pitää teidät taistelemassa ja erillään.

Monet teistä ovat tällä hetkellä merkittävässä ylösnousemuksessa, joten jos teillä on mitään asenteita siitä, mikä on oikein tai väärin sukupuolen tai jonkun seksuaalisten mieltymysten osalta, teidän on aika kohdata ennakkoluulonne ja ratkaista kaikki nämä kysymykset, koska ne tulevat eteenne korkeammissa maailmoissa. Teidän ei tarvitse muuttaa mieltymyksiänne - vain asenteenne siitä, että sallitte kaikkien muidenkin pitää omat mieltymyksensä.

Maapallonne on elänyt kaksinaisuuden maailmassa niin pitkään, että monet teistä ovat täysin unohtaneet, millaista on elää RAKKAUDESSA 24/7. Kun rakastetaan - ja tarkoitan, että rakastetaan kaikkea koko ajan - tuomitseminen ja kritiikki putoavat helposti sivuun ja nähdään vain RAKKAUS.

Todellinen rakkaus ja sen vaikutukset elämäänne ja kaikkiin ympärillänne oleviin pian todistavat, miten rajoittava ja itse asiassa rakkaudeton suhteenne muihin ihmisiin maan päällä on ollut noin viimeiset 10000 vuotta.

On aika muuttaa ne ajattelunne antiikkiset asenteet, että tiedätte kaiken ja erityisesti että tiedätte, mikä on parasta kaikille muille. Jos ette tee sitä, teille tulee hyvin epämukavaa uudessa maailmassa, koska muiden säteillessä rakkautta kaikkea kohtaan Luojan luomakunnassa, te olette täynnä pelkoa, epäilystä ja vihaa. Tietenkin löydätte niitä, jotka ajattelevat teidän tavallanne ja keräännytte yhteen heidän kanssaan kertoaksenne toisillenne siitä, että te olette oikeassa ja kaikki muut väärässä.

Naiset, herrat ja muut… Olen täällä kertomassa teille, ettei ole oikeaa tai väärää. Kaikki vain ON. Se mitä on, ON. Kyse on vain valinnasta, jonka Jumala sisällänne tekee, niin että voitte saada erilaisen kokemuksen. Siinä KAIKKI. Teitä on aivopesty ajattelemaan yhdellä tavalla niin pitkään, että nyt teidät on ohjelmoitu ohjelmoimaan lapsianne!

Tienkin teillä on lupa tehdä näin, mutta kuten sanoin, eräänä päivän hyvin pian teistä tuntuu erittäin epämiellyttävältä, jos välttämättä pidätte kiinni niin pikkumaisista asenteista teitä ympäröivää universumia kohtaan.

On monia, monia asuttuja planeettoja, missä pääosa väestöstä on sukupuolettomia. Nämä yksilöt eivät ole klooneja tai robotteja. He ovat luomuksia, joissa on se sama Jumalan kipinä kuin teissäkin. "Miten he lisääntyvät?", saatatte kysyä. He vain ilmaisevat tahtonsa lisääntyä ja näin tapahtuu. He eivät tarvitse edes kumppania, elleivät he valitse "ottavansa" sellaista.

Kun puhutaan kaiken ja kaikkien rakastamisesta, on paljon helpompaa ymmärtää saman sukupuolen edustajien rakastavan toisiaan. Itse asiassa on yhtä luonnollista, että vastakkaisen sukupuolen edustajat rakastavat toisiaan kuin täysin toisenlaisen seksuaalisen suuntutumisen edustajat.

Monet teistä rakastavat eläinystäviään. Onko se niin erilaista rakastaa kiveä, puuta tai täysin eri rodun yksilöä?

On totta, että joissakin alemmissa ulottuvuuksissa ei voida onnistuneesti yhdistyä täysin erilaisen lajin kanssa ja tuottaa jälkeläisiä, mutta tällä on enemmän tekemistä Jumalan universumille tekemän suunnitelman kanssa kuin näiden rakastavien mahdottoman unelman luomisen kanssa.

Olette rakkautta. Universumi on rakkautta. Kaikki on luotu rakkaudessa, rakkaudella ja rakkaudesta. Ja eläminen tällaisessa rakkaudessa on ihanin kokemus, mitä kenelläkään voi koskaan olla.

Tätä pyydän teiltä tänään. Rakastakaa. Vain rakastakaa. Olkaa rakkaus. Tuntekaa rakkaus. Antakaa rakkautta kaikille ja kaikelle.

Olen Kwan Yin ja kiitän teitä sanojeni harkitsemisesta.

-----------
« Viimeksi muokattu: 23.10.2010 13:38:18 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #519 : 23.10.2010 16:48:24 »

PÄÄTTÄVÄISYYDEN VOIMA

Kryonia kanavoinut David Brown (www.kryon.org.za )
3.6.2008 Marina da Gama, Kapkaupunki

Huomautus lukijalle: Ilmaise tahtosi siitä, että olet kanavoinnin ”nyt-hetkessä” ja että oma energiasi yhdistyy paikalla olleeseen ryhmään.

Tervehdys, rakkaat ystävät, olen Kryon Magneettipalvelusta.

Taas kerran on upeaa olla teidän kaikkien kanssa täällä Marina da Gamassa, Kapkaupungissa tänä märkänä ja myrskyisenä iltana. Taas kerran ilmassa on paljon rakkautta ja muutosta. Ja pelkoa ja varautuneisuutta tulee aina muutoksen mukana. Pelkoa syntyy, jos olette astumassa tuntemattomaan. Jos ei olisi pelkoa, ei olisi muutostarvetta, koska tekisitte jo sitä, mitä halusitte tehdä.

Muutamassa viime kanavoinnissa täällä on ollut paljon informaatiota kaksoisliekkinne tapaamisesta, ja kuka tahansa onkin läsnä tänä iltana, hän ei ole missään tapauksessa täällä sattumalta, vaan ennalta suunnitellun tapaamisen vuoksi. Maksoitte hyvin, hyvin korkean hinnan henkimaalimalle ollaksenne täällä tänä iltana. Kerromme mielellämme vitsin aina siellä täällä, mutta tämä ei ole mikään vitsi.

Te rakkaat ystävät, olette niitä, jotka menevät ensimmäisenä uuteen maailmaan, maailmaan missä maskuliinisuutenne ja feminiinisyytenne yhdistyvät, missä ne virtaavat yhdessä vaivattomasti. Olette tehneet työn ja tulleet siksi, kuka teidän oli tarkoitus olla. Olette tulleet eheyden tilaan. Kokonaan uusi maailma viittoilee teille ja kokonaan uusi maailma on tulossa. Se mikä viittoilee, tulee ja se mikä on tulossa, saapuu perille jonain päivänä. Leikimme tässä vähän sanoilla, vivahteilla, ja puhutuissa sanoissa on voimaa. Jos kuuntelette tarkasti tahtonne ilmaisten, kuulette viestejä viestien sisällä, kun puhumme tänä iltana.

Rakkaat ystävät, teitä kaikkia odottaa paljon rakkautta. Voitaisiin sanoa tämän olevan intohimoisen kaltaista rakkautta ja se on samanaikaisesti intohimoista rakkautta. Monet, monet asiat odottavat tapahtumistaan teille, asiat joista te kaikki olette unelmoineet ja eräänä päivänä unelmasta tulee totta. Rakkaus josta puhumme, on melkein hurmiollista. Kun tapaatte kaksoisliekkinne, omat energianne ovat hyvin, hyvin erilaisia kuin tänä iltana.

Kun alatte tuntea maskuliini- ja feminiinienergioiden yhdistyvän sisällänne, tunnette vakautta sisällänne, tunnette värähtelyä sydämessänne ja hurmion kevyen kosketuksen - ja ilo leviää elämäänne iäksi. Tämä ei ole riippuvainen ulkoisista voimista eikä kaksoisliekistä. Tämä on riippuvainen sisäisen maskuliinisuutenne ja feminiinisyytenne yhdistymisestä.

Olette tehneet tarvittavan sisäisen työn päästäksenne tähän elämänne malliesimerkkiin. Aivan kuin tarinassa Afroditesta ja Psyykestä tiedätte, että edessä on monia haasteita, mutta onnistutte pääsemään niistä läpi. Teidän on vain jatkettava kulkemista, kulkemista ja kulkemista.

Osa prosessia on, että sisäinen feminiinisyyteenne alkaa kunnioittaa sisäistä maskuliinisuuttanne. Se tietää, että se haluaa olla sisäisen maskuliinisuutenne kanssa kaikkien maskuliinisten ominaisuuksienne, vahvuuksienne ja heikkouksienne vuoksi. Tämän on oltava feminiinisyytenne valinta, sillä maskuliinisuutenne on aina rakastanut feminiinisyyttänne - aina, aina, aina - mutta valinta on todellakin sen, erityisesti juuri teidän tapauksessanne.

Olemme usein puhuneet sisäisestä äidistä, sisäisestä isästä - isän ollessa kolmessa ylimmässä chakrassa, äidin kolmessa alimmassa chakrassa ja lapsen ottaessa tilan sydämestänne. Mitä enemmän lapsi parantuu, sitä enemmän sisäiset vanhempanne alkavat hävitä ja sisäinen lapsenne tulee kypsemmäksi ja kypsemmäksi, eheämmäksi ja eheämmäksi kyeten aina vain enemmän olemaan huoltaja itselleen.

Tämä nimenomainen energia on selvitettävä, jotta lapsi on vanhempi itselleen ja te saavutatte riittävän kypsyyden siirtyäksenne hyvin, hyvin erilaiselle leikkikentälle. Kaksoisliekkinne tapaaminen ei ole puistossa kävelyä. Joskus se on ja joskus ei. Joskus se vie teidät hurmion ulottuvuuksiin ja toisilla kerroilla taas suhde kaksoisliekkiinne vie teidät epätoivon syvyyksiin, mutta koska olette kypsä, tiedätte aina tuon epätoivon olevan lapsen jokin haavoittunut puoli, joka vaatii parannusta. Kun päästätte irti taas tuosta epätoivosta, tulee enemmän ja enemmän eheyttä ja aito sisäinen ilo leviää enemmän ja enemmän elämäänne.

Ilo on jumaluuden tuottamista. Ilo on maskuliinisuuden ja feminiinisyyden tuottamista, sillä jumaluus on maskuliinisuus ja feminiinisyys yhdistettynä. Kun sisäinen maskuliinisuutenne ja feminiinisyytenne alkaa yhdistyä, tulette jumalaisemmaksi ja teistä tuntuu jumalaisemmalta. Tunnette tuota iloa ja joskus hurmiota.

Rakkaat ystävät, pyydämme teitä sulkemaan silmänne ja laskeutuvan syvälle kehoonne. Pyydämme, että sisäinen feminiinisyytenne alkaa järjestellä asioitaan sisällänne. Päästäkää sen tekemiseksi sisään esim. muurahaisen energia, joka on aina saanut kaiken järjestettyä. Vain tuntekaa, miltä tämä energia tuntuu, sillä muurahainen on äärettömyyden symboli, sen keho muodostuu kahdesta pyöreästä pallosta. Vain tuntekaa, miten ehdollistunutta tämä energia on järjestykselle.

Sallikaa feminiinisen energianne tuntea järjestystä, jotta se voi todella tottua järjestykseen ja kunnioittaa järjestyksen ja säännönmukaisuuden tunnetta. Feminiinisyys ei ole tottunut järjestykseen. Feminiinisyys on tottunut virtaamiseen. Riippumatta siitä kuka olette tai missä kohtaa olette elämässänne, olette sitten mies tai nainen, teillä kaikilla on feminiininen puoli. Nainen löytää ilonsa feminiinisyydestään ja mies maskuliinisuudestaan. Maskuliininen kunnioittaa aina feminiinisyyttä, mutta feminiinisyyden täytyy uhrautua järjestyksen tilalle voidakseen todella liittyä maskuliinisuuteen.

Tämä on ero tytön ja naisen energian välillä. Kun nainen on uhrannut tyttömäisen feminiinisyytensä, keskenkasvuisen feminiinisyytensä, hän astuu naiseuteen. Tämä ei ole sama asia miehellä, mutta kuitenkin myös miehen on sisällään tehtävä uhraus ja se on sitä, että myös hänen feminiinisyytensä on tultava järjestykseen. Feminiinisyydessä on oltava järjestys. Tämä järjestys vaatii poistamaan arvaamattoman energian, täysin aivan hullun energian. Feminiinisyyteen joka sisältää tätä energiaa, on hyvin, hyvin vaikeaa yhdistyä - siihen on mahdotonta yhdistyä - maskuliinisuus ei pysty käsittelemään sitä eikä feminiinisyys halua tulla käsitellyksi.

Naisen on siis käytävä läpi prosessi oman feminiinisyytensä saattamiseksi järjestykseen. Se on vähän kuin valkosipulin laittamista puristimeen! Feminiinisyyden on muutettava muotoa ja väriä, mutta silti se on feminiinisyyttä, ja teidän on haluttava tätä muutosta.

Seuraava askel tällä matkalla on olla koskaan ottamatta enemmän kuin tarvitsette. Feminiinisyys ei saa koskaan ottaa enemmän kuin tarvitsee - aivan kuin eläimet luonnossa eivät koskaan ota enemmän kuin tarvitsevat. Feminiinisyydellä on luonnon kyky tässä muuntuneessakin tilassa.

Kun tuomme yhteen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden, odotamme innolla ihmishengen ilmiömäistä laajentumista sekä miehelle suhteessa että naiselle. Kun nämä kaksi energiaa yhdistyvät, vaaditte ehdotonta yksimielisyyttä. Tämä maksaa teille kaiken sen, mitä teidän on saatava, mitä haluatte saada tässä tietoisuusmuutoksessa - tämä maksaa teille kaiken, mitä teillä on. Samalla se vie matkanne ehdottoman painopisteen ja ehdottoman selkeyden yhdistymiseen tuntemattoman kanssa.

Ette tiedä, mihin olette ryhtymässä, mutta sydämenne vain hehkuu ajatuksesta kuin kala, joka jahtaa kiiltävää uistinta tai hyönteinen joka lentää valoon.

Rakkaat ystävät, tämä on matka pyhään liittoon, sisäisen maskuliinisuutenne ja feminiinisyytenne liittoon. Sallikaa siis itsenne olla feminiinisen puolenne kanssa ja tuntekaa se energia tänä iltana, ja tässä energiassa se voi muuttua ja muuntua ja tulla seuraavaksi askeleeksi evoluutiossanne. Antakaa sen hyväksyä maskuliinisuus ja antaa sille tunnustusta ja sallikaa sen hävitä, mikä seisoo tämän pyhän liiton edessä.

Rakkaat ystävät, se mikä tapahtuu sisällä, tapahtuu ulkopuolella. Kun olette antaneet kaiken, mitä teillä on, päästäksenne tähän pyhään liittoon, tietäkää, että tulette kukoistamaan. Seitsemän chakranne avautuvat kukoistamaan. Pudas, puhdas vilpittömyyden energia virtaa samanaikaisesti chakrojenne ja suonienne läpi. Kaikkien tasojen energioista tulee puhtaita. Rakkaus laskeutuu sydämeenne. Olette alkaneet tehdä sitä, mitä teidän on tarkoitus tehdä tällä planeetalla. Olette "raivanneet" tienne tilaan, minne hyvin, hyvin harvat ovat menneet menneisyydessä.

Rakkaat ystävät, tuomme teille tämän uuden energian. Tämä uusi energia on kaikkien saatavilla, kaikkien jotka sitä tavoittelevat. Sanotaan vain: jatkakaa kulkemista, jatkakaa kulkemista, jatkakaa siirtymistä tuohon uuteen, uuteen maailmaan, unelmienne maailmaan. Sallikaa itsenne vain jatkaa rakastamista, vain jatkaa rakastamista. Sallikaa rakkauden virrata.

Kaikella on aina hintansa, mutta laatuasioilla on aina korkea hinta. Se mitä sielunne etsii, on hyvin, hyvin korkealaatuista. Se on jumalainen olemuksenne, pyhä liitto.

Pyydämme teitä ensin istumaan tässä energiassa ja ilmaisemaan tahtonne, että maskuliinisuutenne ja feminiinisyytenne, jotka ovat valmistautuneet monia, monia vuosia, saavuttavat tietoisuuden, missä ne voivat sulautua yhteen, liittyä yhteen ja tulla yhdeksi. Tahdonilmaisun voimalla saatte tämän lahjan. Tämä ei ole tavallinen lahja vaan jumalten lahja. Tämä lahja voi tapahtua vain taivaassa ja te luotte taivaan tänne maan päälle.

Vain sallikaa niiden energioiden muuttua, joiden kehossanne täytyy muuttua. Tuntekaa, missä kohtaa kehossanne on kipua. Kipunne keskuksessa on aina sisäisen lapsen energia, joka odottaa, odottaa ja odottaa kotiinpääsyä. Se ei ole se lapsi, joka muodostaa liiton, mutta se on maskuliinisuutenne ja feminiinisyytenne olemusta ja energiaa. Ne liittyvät yhteen, niistä tulee yksi, sillä niiden on tarkoitus olla yksi ja ne sopivat täydellisesti yhteen, sopivat yhteen paremmin kuin mikään - ne luovat yhdessä varsinaista värähtelyn, laajentumisen ja rakkauden energiaa.

Sallikaa itsenne olla yhteydessä Isä Taivaaseen ja Äiti Maahan. Matkan tarkoitus on tulla siksi taikalapseksi, joka kulkee taivaan ja maan välillä, ja teillä on todella taikaa sydämessänne, kun saatte suoritettua tämän pyhän liiton. Rakkaat ystävät, tässä energiassa parannamme sen, mitä ei salli tätä liittoa. Päästämme irti siitä, mikä ei toimi eikä voi koskaan toimia, ja muunnamme sen, mikä ei toimi mutta voi toimia. Rakkaat ystävät, uusi maailma on tulossa, lähes uskomaton maailma, mutta tästä maailmasta on tulossa totta.

Tälle planeetalle on tulossa uusi vallanvaihdos, täysin uusi maailma, täysin uusi näkökulma. Kukaan ei sano teille "ei" tai että vain uneksitte. Vietetäänpä vähän aikaa tässä energiassa sallien maskuliini- ja feminiinienergioidenne yhdistyä ja totutella toisiinsa. Sallikaa feminiinienergioidenne asettua, tyyntyä ja rauhoittua, lähes menettää tajunsa ja vaipua syvään uneen kuin prinsessa Ruusunen. Antakaa feminiinienergioidenne nukkua, rentoutua ja rauhoittua ja tietäkää, että olette astumassa uuteen maailmaan, maailmaan josta ihmisolennot ovat vain uneksineet aiemmin.

Rakkaat ystävät, olette astumassa jumaluuden tilaan, kun asutte tähän pyhään liittoon - tähän ykseyden tilaan, välittävään, ymmärtävään ja rakastavaan, ehdottomaan turvaan ja varmuuteen, ehdottomaan vakuuteen sellaisesta tilasta, jossa isä rakastaa äitiä ja äiti rakastaa isää ja jossa lapsi on isän ja äidin välissä ja lapsi tietää, että äiti ja isä rakastavat sitä ja että äiti ja isä rakastavat toisiaan kaikilla tasoilla.

Rakkaat ystävät, tämä on se matka, tämä on jokaisen ihmisolennon tavoite ja tämä polku on ollut piilossa hyvin pitkään. Tämän polun ovat ihmisiltä kätkeneet hyvin pitkään pimeyden voimien energiat, jotka haluavat kontrolloida.

Kun ihmisolento on saavuttanut tämän tietoisuustason, häntä ei voi kontrolloida. Elätte elämäänne yltäkylläisyydessä, ilossa, vapaudessa ja hurmioissa. On vain yksi tie ja se on eteenpäin. Jatkakaa kulkemista, kulkekaa jokaiseen ongelmaan, kohdatkaa jokainen haaste ja huomaatte olevanne riittävän vahva, riittävän tietoinen salliaksenne sisäisen maskuliinisuutenne ja feminiinisyytenne yhdistyä. Tämän tapahtuessa ne puolenne, jotka tarvitsevat parannusta, parantuvat lähes automaattisesti. Tapahtuu ikään kuin äänen voimistumista, ja se vain kovenee ja kovenne, kovenee ja kovenee. On tila, jossa se kerää enemmän ja enemmän vauhtia, enemmän ja enemmän liikettä, enemmän ja enemmän rohkeutta ja voimaa, mikä vie teidät unelmienne maailmaan.

Rakkaat ystävät, Kryon on lähdössä tänä märkänä ja sateisena iltana. Menkää turvallisesti, Jumalan siunausta ja pitäkää huolta itsestänne.
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #520 : 23.10.2010 17:02:13 »

Ylösnousseet mestarit puhuvat
MAAN ULKOPUOLISET OLENNOT

Djwhal Kuhlia kanavoinut Dhyana Markely ( www.ascendedmastersspeak.com)
21.7.2008

"Ylösnousseet mestarit puhuvat" on viestisarja, jonka ylösnousseet mestarit - nais- ja miespuoliset - antavat ajan ja paikan tuolla puolen kertoakseen oman näkökulmansa itse valitsemistaan aiheista. Liity heidän seuraansa koska tahansa suoremman kokemuksen saadaksesi lukemalla seuraava esitys.

Olen se, joka tunnetaan Djwhal Kuhlina ja tänään haluaisin puhua teille maan ulkopuolisista olennoista.

Aionien ajan maassa on käynyt vieraita tähdistä. TE olette tähdistä. Sisarenne ja veljenne elävät edelleen tähdissä. Kaikki tämän planeetan pinnalla ja sisällä on tähdistä.

Kuten ehkä oletatte, tänään aion vahvistaa sitä ajatusta, että ne jotka tunnetaan Puutarhureina, kylvivät ihmiset - kaiken - maan päälle tarkoituksella.

Kun tämä planeetta syntyi - ja kyllä, planeetat syntyvät Suuresta Äidistä - kun planeetat syntyvät, ne lähetetään Maailmojen Äidin luota vastasyntyneenä vauvana, jolla ei ole mitään muuta yllään kuin sen planeetan biologinen peruskokoonpano, mikä syntyy Äitinsä/Isänsä unelmista ja tarkoituksesta.

Mutta kuten teillä, kaikella luodulla on suunnitelma, joten planeettoja hoidetaan päiväkodissa, kunnes ne vähän varttuvat. Jollekin sielulle annetaan planeetan hallinta ja tämä sielu lisää unelmansa ja tarkoituksensa Äidin/Isän unelmiin ja tarkoitukseen. Näiden yhdistelmä muodostaa planeetan jumalaisen suunnitelman.

Joidenkin planeettojen sielut ovat kokemattomia planeettana olemisessa ja päättävät pitää asiat yksinkertaisina. Kenties Puutarhurien avulla niillä on vain 10 tai 100 eri lajia elämässä pinnallaan ja sisällään. Toiset planeetat - tavallisesti vesiplaneetat - päättävät ottaa miljoonia tai jopa miljardeja lajeja elämään pinnallaan ja sisällään. Tavallisesti kokeneempi sielu suostuu olemaan vesiplaneetta ja tulemaan tunnetuksi erityisenä siemenplaneettana, koska vastuutaso on korkea planeetan pinnalla ja sisällä elävän moninaisuuden vuoksi. Sielun on huolehdittava hyvin kehostaan ja kaikesta sen pinnalla ja sisällä. Tämä huolehtiminen vaatii suurta tietoisuutta kaikkien planeetan asukkaiden terveydestä, onnellisuudesta ja tarpeista.

Urantia-henkeä tai -sielua kutsutaan lady Gaiaksi. Kun Urantia on täysin ylösnoussut, se tullaan tuntemaan Tita Lakoriana, timanttiolentona.

Kun nuorisieluinen planeetta lähtee galaktisesta tai kosmisesta päiväkodista, se tulee Puutarhurien opastukseen ja suojelukseen. Nämä Puutarhurit ovat tiedemiehiä, korkeimpia mestariluojia, jotka voivat kehittää, sijoittaa ja kylvää millaisen tahansa elämämuodon jollekin planeetalle. Voitte hyvin kuvitella, ettei kylväminen ole umpimähkäistä hommaa, vaan huolellisesti suunniteltua, ja nuo suunnitelmat toteutetaan tarkasti.

Näillä Puutarhureilla on suunnitelmia miljoonanlaisille maailmoille ja elämänmuodoille, mitkä voivat elää niiden pinnalla ja sisällä. Planeettaympäristöjen on tuettava jokaista lajia tai elämänmuotoa, mitä siellä elää. Näiden ympäristöjen ei pidä olla ainoastaan joidenkin lajien käytössä, vaan ne eivät myöskään saa olla myrkyllisiä toisille alueelta löytyville lajille.

Kuten ehkä tiedätte, on planeettoja, missä on sellaista kaasua ilmakehässään, mikä tappaisi kaiken elämän teidän planeetallanne, sekä myrkyllisiä kemikaaliyhdistelmiä ja ei-hyväksyttäviä säteilytasoja. Nämä ovat vain esimerkkejä niistä tilanteista, mitä Puutarhurien on käsiteltävä jokaisen planeetan, lajin tai luomakunnan kohdalla, mikä on heidän hoidossaan.

No niin, maan biologit tietävät, että jotkin lajit ovat muuntuneet - itse asiassa Puutarhurit ovat muuntaneet ne - kykeneviksi vastustamaan myrkkyjä, jotta ne eivät kuole joutuessaan tekemisiin niiden kanssa. Myös ihmiskeholla on uskomaton kyky päästä vuosien ajan eroon myrkyllisistä tekijöistä pienin vaikutuksin, jos sielu näkee, että keho valitsee tämän tilanteen. Yksi esimerkki on saasteet vedessänne, ilmassanne ja ruokaketjussanne.

Puutarhurien on ajateltava kaikkea pienimpiin yksityiskohtiin saakka. Kuten kuka tahansa maan astronautti voi kertoa teille, miljardin dollarin avaruusalus on hyödytön, jos siinä on rikkinäinen tiivisterengas. Sama pätee mihin tahansa monimutkaiseen rakennelmaan. Entä jos Puutarhurit unohtaisivat laittaa jätteiden poistoaukon kehoonne? Ei kestäisi kauankaan, kun myrkkyjä kerääntyisi tappamaan kehon.

Ihmiskeho on erinomainen esimerkki moninaisista myrkkyjen poistojärjestelmistä. Esim. maksa, munuaiset, hikoilu, hengitysilman kosteus, "salaavat" hormonit ja tämä kaikki on lisätty sielun voimaan hallita ihmiskehoa ja tarkoituksen voimalla estää jotain vahingoittamasta sitä. Tosiasiassa ihmiskeho on fantastinen taidon ja teknologian näyte.

Tietämättömyydessänne koulutetuimmilla yksilöillännekin on Urantialla vain pieni tiedon murto-osa siitä, miten upea planeettanne on ja millainen luomisen mestariteos se on. Ajatelkaapa sitä hetken. Sitten laajentakaa tuo tietoisuus koko kosmokseen.

Jokaisella elävällä asialla on ympäristö, missä se voi elää ja kukoistaa. Jokainen elävä asia on luotu niin, että se syntyy tai kuoriutuu tai puhkeaa kukkaan, sitten kasvaa eri vaiheiden kautta, kunnes se saavuttaa kypsyyden. Joskus kypsyyden aikana se lisääntyy, jotta sen kuollessa sen sukulaiset jatkavat elämistä eteenpäin ja eteenpäin. Usein kuolema on uhraus tai suunniteltu järjestelmä, mikä ruokkii taas jotain toista luomusta, toista lajia. Ja jokaisessa elämänkokemuksessa sielu tai ryhmäsielu tai ylisielu saa viisautta ja ymmärrystä siitä, millaista on palvella Jumalaa taas yhdellä tavalla. Jokainen palvelutapa on erilainen mutta kuitenkin yhtä tärkeä.

Ihmiset ovat vai yksi triljoonasta elämänmuodosta, joka on luotu kokemaan kosmosta Äiti/Isä Jumalan, Kaikkeuden puolesta. Vaikka se saattaa olla tietoisuudeltaan korkeampi kuin jotkut lajit, ihmiset eivät ole parempia kuin kaikki muut. Ihmismuoto on vain yksi monista muodoista, minkä sielu ehkä valitsee saavuttaakseen viisautta ja itsetietoisuutta.

Teidät kaikki kylvettiin tänne. Myös arvokkaat jalokivet ja metallit laitettiin tänne tiettyihin paikkoihin tarkoituksella, jotta nuo kristallit kasvaisivat ja vakauttaisivat tätä planeettaa, mikä on kiinni monissa, monissa sitä ympäröivissä verkoissa. Joskus se mikä vaikuttaa pelkältä vanhalta kiveltä, on todellisuudessa aistiva olento, joka toimii maadoittumiskohtana jonkin mahtavan energiaolennon syöttämisessä planeetalle sen ulkopuolelta.

Aurinkoonne syötetään energiaa, tietoa, rakkautta ja viisautta tämän galaksin Keskusauringosta ja Keskusaurinkoa syötetään auringosta maailmankaikkeuden keskuksessa. Kaikki on yhteydessä. Kaikki suunniteltiin toimimaan harmoniassa.

Kaikki suunniteltiin ja luotiin planeetan ulkopuolella ja sitten kylvettiin tänne, myös ihmiset.

Olen Djwhal Kuhl ja jätän teidän pohtimaan näitä ajatuksia. Kiitän siitä, että vietitte tämän ajan kanssani.

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #521 : 23.10.2010 17:11:52 »

PUHDISTUMINEN JA PUHTAANA PYSYMINEN

Valon veljeskuntaa kanavoinut Edna G. Frankel (www.beyondreiki.com)
Kesäkuu 2008, USA

Tervehdys Valon veljeskunnalta, rakkaat lukijat. Tapaamme teidät ja tervehdimme teitä omassa paikassanne ja omana aikananne, sillä koska tahansa luettekin näitä sanoja, se on teidän kannaltanne täydellinen ajankohta! Oletteko jo huomanneet, rakkaat ystävät, synkronismia ilmestyneen elämäänne? Kyllä, silloin kun asiat ovat "kypsiä" ilmentymään, teillä loksahtaa kaikki paikoilleen kuin jumalaisesti järjestettynä. Mitä se onkin! Silloin kun "yliajattelette" jotain, kannatte huolta ja ajatuksenne kiertävät sen ympärillä, luominen ei suju hyvin. Miksi? Kuten olemme selittäneet aiemmissa Circle of Grace -teksteissä, mitä enemmän keskitytte jonkin puutteeseen, sitä enemmän maailmankaikkeus antaa teille juuri tuota puutetta. Luotte sitä, mihin keskitytte!

Kun luotte sydämestänne mielenne sijasta, luomistanne lietsoo se ehdottoman rakkauden jumalainen liekki, jota kannatte sisällänne. Olette kaikki jumalaisia olentoja, jotka ovat täällä sielusopimuksensa vuoksi tekemässä yhteistyötä, yhteisen fyysisen kokemuksen piirissä. Jotkut teistä ovat kysyneet, oletteko fyysisiä olentoja, joilla on henkinen kokemus (herääminen) vai henkisiä olentoja, joilla on fyysinen kokemus.

Rakastamme tätä kysymystä, sillä se merkitsee sitä, että kurkitte kaikkien pelkoon perustuvien "ajattelulaatikoidenne" ulkopuolelle ja harkitsette laajempia mahdollisuuksia. Vastauksemme on, että olitte ikuisia sieluja jo paljon ennen, kuin tämä maan "avaruuskvandrantti" alkoi olla olemassa fyysisesti. Jatkatte yksilöllisinä elämänolemuksina olemista ikuisuuden meressä pitkään sen jälkeen, kun nykyelämänne keho lakkaa olemasta. Kyllä, olette todellakin ikuisia - muistatteko?

Tällaiset ylevät käsitteet eivät tietenkään auta paljonkaan jokapäiväisessä maailmassanne! Useimmat ihmiset kohtaavat tällä hetkellä hurjan draaman voimistumisen, koska aika nopeutuu ja jatkuvasti kohoavat energiat vaativat teitä puhdistumaan, puhdistumaan ja puhdistumaan kaikilla tasoilla. Yhdistettynä yleiseen väsymykseen, nukkumisvaikeuksiin ja uusiin tai kroonisiin sairauksiin, sanotte ehkä, ettei elämä ole kovin hauskaa tällä hetkellä.

Rakkaat ystävät, olette "tosipaikassa", millä tarkoitamme vuosituhannen muutoksen viittä viimeistä vuotta. Muinaiset ihmiskulttuurit ovat ennustaneet nykyiset aikanne, ja niistä on ennustettu monien kanavoitujen lähteiden kautta. Ovatko teidät saaneet pelästymään kaikki kamalat sääennustukset? Katsokaapa uutisianne, sitä tapahtuu jo valtavasti!

Kiinan maanjäristyksistä USA:n keskilännen tulvimiseen, koko maailmanne muuttuu hyvin nopeasti. Älä menetä rohkeuttasi, rakas lapsi, huolimatta siitä miten ankeilta asiat saattavat näyttää, sillä kaikki on juuri niin kuin pitäisikin! Kiitos kaikkien tähän päivämäärään tekemienne ponnistelujen, maan muutokset tapahtuvat nyt paljon miedompina, kuin olisivat voineet tapahtua!

Vuoden 2008 ennusteartikkelissamme nimitimme tätä jaksoa "maailmanlaajuisen heräämisen vuodeksi". Kyllä, näettekö? Heräämisen on tapahduttava ensin, sitten tulee vastuun ottaminen ja sitten muutos! Te, rakkaat valotyötekijät, olette kaikki meidän sankareitamme ei-fyysisissä ulottuvuuksissa - sankareita jotka urheasti tukevat muutosprosessia - sekä sisällänne että toisten puolesta.

Tukeaksemme parhaiten ponnistelujanne olemme tuoneet esiin Circle of Grace -tietoa opettamaan teille, miten syödään ja hyödynnetään universaalia energiaa. Uudet energiat eivät tule missään pillerissä eivätkä vanhatyyppiset ruuat, joita olette tottuneet syömään, enää täysin elätä laajentuvaa energiakehoanne!

Sopeutuaksenne sujuvasti muutokseen, olemme opettaneet teille, miten poistetaan liikapaine hermojärjestelmästänne ja tehdään tilaa uudelle energialle. Kyllä, auranne hoitamisesta ja ylläpitämisestä tulee elintärkeää hyvinvoinnillenne. Rakkaat ystävät, meditointi voi korvata lääkityksen! Jos teille on jo jokin päivittäinen käytäntö, niin Luojan kiitos - vain lisätkää siihen leukaperinne pitäminen avoimina ja tarkkailkaa, miten kehonne rentoutuu.

Kun puhumme koko olemuksestanne, viittaamme fyysiseen kehoonne tunne-, mentaalisten ja henkisen kerroksen ympäröimänä. Nämä FTMH-kerrokset muodostavat tiheän eetterikehonne, kulkuneuvonne 5D:hen ja sen ylikin. Selitimme aiemmassa tekstissä, että energeettiset meridiaaninne ovat fyysisen hermojärjestelmänne auravastine. Ne ovat itse asiassa yksi järjestelmä, kehonne toimiessa aurakerrostenne roskatynnyrinä.

Circle of Grace on pelkästään nimi, jonka annoimme jokaiseen teistä rakennetulle sisäiselle puhdistusjärjestelmälle. Kyse ei ole parantamismenetelmästä, vaan ennemminkin kehoprosessista. Opetamme teille, miten se toimii ja miten käännätte sen päälle tarvitessanne. Kehonne tekee tätä puhdistumista nukkuessanne. Kriittistä tälle prosessille on, että teillä on leukanivelet avoimena, jotta meridiaanit vapauttavat painetta ja ottavat sisään uutta energiaa.

Leukanivelet ovat päälle/pois-kytkimenne, joka avaa meridiaaninne vapauttamaan ja tankkaamaan. Ihmiset jotka purevat unissa yhteen hampaitaan, usein heräävät väsyneinä ja pökerryksissä, koska he eivät saa hyvää, levollista ja puhdistavaa yöunta. Ne jotka yrittävät meditoida eivätkä käsitä purevansa samalla hampaita yhteen, eivät myöskään pysty rentoutumaan. Tämän vuoksi opetamme teille yksinkertaista kehon energiatoimintaa ja innostamme teitä ottamaan sen päivittäiseksi käytännöksenne!

Nyt kun olette vuosituhannen muutoksen viimeisessä viidessä vuodessa, monet teistä odottivat tuntevansa ihastuttavia uusia energioita. Sen sijaan löydätte fyysisiä ja eteerisiä tukoksia, joita ette tienneet itsellänne olevan, tai huomaatte sairastuvanne - uuteen vai vanhaan vaivaan - jonka kanssa teidän on selvittävä.

Jalka- ja lonkkavaivoja tulee niille, joilla on tukkeutunut juurichakra. Juuren kumppani on kruunu, kuten selitimme tekstissämme chakraparien tukoksista. Jotkut teistä tuntevat painetta päässä tai kipua pään alueella. Miten voidaan sanoa, onko kyse ensimmäisen ja seitsemännen chakran juuri-kruunuparista, joka osoittaa merkkejä kovasta ylipaineesta, vai onko kyse esim. tukoksesta, joka tulee vierekkäisen chakran alueen paineesta?

Tässä artikkelissa saatamme loppuun sen terapeutti-informaation, joka alkoi opetuksellamme chakraparien tukoksista. Muut pääasialliset chakratukosmallit, joita teillä on, ovat peräisin sairaan alueen ylä- tai alapuolisesta chakrasta. Todellisen sairauden lähteen löytäminen voi olla konstikasta, erityisesti jos katsotaan vain fyysistä kehotasoa. Joskus tukkeutunut chakra tai vaivaava alue voi aiheuttaa oireita ylä- tai alapuolella olevaan chakraan.

Tämä on sisäisen paineen erilaista syy-seuraustoimintaa, jolloin ylipaineinen alue vaikuttaa (tai virtaa) vähemmän paineisille lähialueille. Jos ilmapalloa puristetaan keskeltä, mitä tapahtuu? Ilma pullistuu käsienne ylä- ja alapuolella. Jos puristatte ilmapallon ylä- ja alaosaa, ilma liikkuu keskelle ja saa aikaan pullistuman. Niinpä kurkku (5) voi vaikuttaa sydämeen (4) ja kolmanteen silmään (6). Sakraali (2) voi vaikuttaa juureen (1) ja solar plexukseen (3). Juuritukos (1) voi aiheuttaa painetta sakraaliin (2) ja aina solar plexukseen (3) saakka. Kruunualueen (7) tukos voi aiheuttaa oireita kolmanteen silmään (6), mikä lopulta siirtää liikapaineen kurkkuun (5).

Esim. jotkin krooniset onteloärsytykset (allergioita lukuun ottamatta) voivat syntyä tukkeutuneesta kurkkuchakrasta tai vammoista niskassa ja hartioissa, mikä voi estää kurkkua päästämästä painetta riittävästi käsivarsimeridiaaneihin. Tämä saa usein henkilön tuntemaan, että olo uupunut ja krooninen flunssa on tulossa, mutta se ei täysin ilmenny. Silloin kun meridiaanijärjestelmä on näin tukossa niskassa, paine pään alueelta ei voi vapautua avoimien leukanivelten kautta alas käsivarsia pitkin.

Kroonisen ontelovaivan voi laukaista myös kuudennen chakran tukos otsassa, koska onteloalue on viidennen ja kuudennen chakran välissä. Sen etsiminen mikä chakra on tukossa tai tukkeutuneen chakrasarjan hoitaminen on paljon tehokkaampaa ontelopaineen vapauttamiseen kuin lääkkeen ottaminen hengityksen väliaikaiseksi helpottamiseksi. Oireiden poistaminen on oleellista potilaan mukavuudelle, kyllä, mutta sisäisten paineiden lähteen puhdistaminen lieventää palliatiivisten toimenpiteiden tarvetta. Pelkkä pillerin ottaminen kipua helpottamaan, tarttumatta kivun lähteeseen antaa sairauden todella muodostua.

Hampaiden narskuttelu tai vamma leukanivelissä (TMJ) voi vangita liikapainetta päähän, leuan yläpuolelle. Tämä voi aiheuttaa jollakin ihmisillä silmä-, korva- tai ontelo-ongelmia ja/tai päänsärkyä toisilla. TMJ-tukokset voivat myös aiheuttaa painetta alaspäin niskaan, hartioihin ja yläselän alueelle. Tämä on kriittinen alue meridiaanijärjestelmässä - leukanivelten on oltava auki, jotta meridiaanit vapauttavat painetta. Kun nämä nivelet ovat kiinni, mikään ei virtaa. Leukaperien on oltava täysin rennot minkäänlaisen meridiaanipuhdistusmenetelmän tai -meditaation onnistumiseksi!

Olemme puhuneet tukoksista chakroissa tai kehonne energiakeskuksissa, jotka käyttävät sekä kehon hermo- että eteeristä järjestelmää paineen vapauttamiseksi ja energisoitumiseksi. Toinen tukosmuoto, joka voi vaikuttaa koko energeettiseen järjestämään, on meridiaanitukos, joka tukkii ne väylät, joiden kautta chakrat on suunniteltu puhdistumaan.

Aurassa on eteerinen vamma kehotraumasta (sairaus, onnettomuus ja leikkaus) paljon sen jälkeenkin, kun fyysinen keho on selvästi parantunut. Sitä ennen kun meridiaaneista on puhdistettu tukokset, chakrat eivät voi vapauttaa päästä alaspäin niin, kuin niiden on suunniteltu tekevän. Meridiaanitukokset voivat paikallistua tietylle kehoalueelle, tiettyyn kehon osaan tai järjestelmään ja silti vaikuttaa chakra-alueelle tai lopulta koko järjestelmään.

Lyhyesti sanottuna, meridiaanijärjestelmänne on suunniteltu poistamaan painetta eri tavoin, kuten on selitetty Circle of Grace -vapautusmalleissa. Olemme neuvoneet teitä aloittamaan jokaisen uuden asiakkaan kanssa "täysin tukossa" -mallilla ja sitten tarkkailemaan, miten keho vapauttaa ja missä virtaus jumittuu. Uuden energian lisääminen kruunusta järjestelmän, jossa on jo liikaa painetta, tekee henkilölle välittömästi päänsärkyä.

Ajatelkaa ilmapalloa, johon on puhallettu niin paljon, että kumi on pingottunut - lisäilman puhaltaminen saisi sen räjähtämään. Tässä ilmapallokuvauksemme lakkaa pätemästä (naureskelua), mutta muistutamme teitä "virrankatkaisijameridiaanista", joka suojelee kruunuchakraa. Kun päässä on liikapainetta, huomaatte syvän tukosnauhan päässä korvien tasolla, ikään kuin henkilöllä olisi hattu päässä. Hän ei ehkä tunne sitä, mutta te tunnette! Tämän nauhan puhdistaminen auttaa migreenissä, silmä- korva- ja ontelovaivoissa, myös mentaalisessa hämmennyksessä tai "sumuisuudessa", huonomuistisuudessa, ylihuolehtimisessa - liikapaine päässä voi heikentää muitakin henkisiä taitoja.

Teillä on siis tapauksia, jolloin ihmiset tuntevat kipua tai arkuutta alueilla, joissa ei ole mitään "todisteita" tai vammahistoriaa. Kokeet osoittavat negatiivista, mitään ei löydy. Sanomme tässä sitä, että jokainen vihlaisu, kipu ja toimimattomuus kehossa syntyy jostain syystä. Ihmiskeho ei koskaan lopeta toimintaansa "vain siksi". Jos ei ole mitään fyysisiä todisteita tai traumahistoriaa, niin on kuitenkin jokin eteerinen tukos.

Esim. painetta voi muodostua reiden, lonkan tai alaselän alueelle, missä ei ole mitään selvää vammaa. Kuitenkin 20 vuoden takainen polvileikkaus on jättänyt meridiaanitukoksen, mikä lopulta estää reisimeridiaaneja vapauttamasta painetta alaspäin polven ohi. Näin reisikudos voi olla kosketusarka, tuntua joskus kuumalta eikä siihen kuitenkaan ole mitään diagnosoitavaa tai hoidettavaa syytä - polvi on oireeton ja kuitenkin todellinen "syyllinen". Vuosia tapauksen jälkeen henkilöllä saattaa olla lonkkaongelmia, alaselän kipua tai "huonoina päivinä" kipu kasaantuu aina hartioille saakka.

Samalla tavalla henkilö joka kaatui lapsena polvilleen ja toipui siitä, havaitsee itsellään aikuisena suolisto- tai vatsavaivoja. Tällaisissa tapauksissa vapauttamaton eteerinen tukos polvista "ruuhkauttaa" kehoa ja "puristaa" elimiä kullakin chakra-alueella, kunnes se kohtaa tukkeutuneen chakran. Sitten paine leviää koko kehoon ja aiheuttaa usein vatsa- ja suolisto-oireita. Taas kerran, henkilön yksityiskohtainen historia paljastaa vanhat tukokset sekä ajankohtaiset ongelmat, joihin molempiin on tartuttava.

Tarkastellaanpa toista esimerkkiä vanhasta tukoksesta, joka voi todellakin vaikuttaa kasvavaan aikuiseen. Tytöltä murtuu molemmat ranteet, ne hoidetaan ja hän toipuu. Kun hän kasvaa, eteerinen vamma estää hänen yläkehoaan täysin puhdistumasta kummastakin käsivarresta. Kerääntynyt pane tukkii lopulta häneltä käsivarret, hartiat, kurkun ja alueen kurkusta (5) alas- tai ylöspäin - joko sydämen (4) tai kolmannen silmän (6). Valitaanpa numero neljä.

Sydäntukos voi vaikuttaa koko ylävartaloon ja yhdessä kurkkutukoksen kanssa aiheuttaa sen, että lapsi ei pysty ilmaisemaan tunteita ja se aiheuttaa pelkoreaktioita jatkuvaan draamaan liittyen. Fobiat kiinnittyvät rintalastaan, sydämestä (4) vatsaan (3) saakka ja näin pahoinvointi liittyy pelkoreaktioihin. Mitä tuoreempi tapaus on, sitä helpompi se on vetää esiin ja vapauttaa takaisin maahan. Tällaisessa tukosmallissa on masennusta, huono minäkuva, vastuunpelkoa, viivästynyttä kypsymistä, jopa itsemurhataipumusta.

Katsotaanpa viimeisessä esimerkissämme oikeakätistä poikaa, joka murtaa vasemman nilkkansa, se hoidetaan ja hän toipuu. Kun hänellä on tukos ei-hallitsevassa jalassa, hänen kehollaan on vaikeuksia vapauttaa painetta kainalokuopasta alaspäin. Aikuisena (noin 30-vuotiaana, naureskelua) hän huomaa kehonsa särkevän enemmän vasemmalta puolelta kuin oikealta. Vasen jalka tuntuu "raskaammalta" kuin oikea ja 40-ikävuoteen mennessä hän tuntee kävelevänsä kuin "puujalalla", joka raahautuu oikean jalan perässä ja saa hänet ontumaan. Lonkka tulee tilanteeseen mukaan ja sitten tukos lopulta leviää krooniseksi alaselän kivuiksi 50-vuoteen mennessä. Lääkärin diagnoosi on rappeuttava niveltulehdus ja hän suosittelee lopulta tekoniveltä polveen tai lonkkaan. Kaikki tämä lapsena murtuneesta nilkasta!

On monia tapauksia, missä chakraparitieto ei riitä selittämään oireistoa. On tarkkailtava huolellisesti Circle of Grace -meridiaanivapautusmalleja asiakkaallanne ymmärtääksenne, mitkä tukokset aiheuttavat oireiston.

Rakkaat terapeutit, näistä keskinäisistä yhteyksistä tietäminen mahdollistaa sen, että näette suuremman "parantamiskuvan", niin että voitte auttaa jokaista asiakasta löytämään paremman terveyden ja elämänlaadun.

Rakas lukija - asiakas, terapeutti tai molempia (naureskelua, rakkaat valotyöntekijät, muistakaa työskennellä toistenne kanssa!) kaikki yllä olevat esimerkit menevät nykyisen lääkinnällisen teknologian ulkopuolelle ja näyttävät, miten eteeriset tukokset voivat aiheuttaa hämmentäviä, fyysisiä oireita. Ole kiltti ja käytä maalaisjärkeäsi - jos tunnet itsesi sairaaksi, etsi apua lääketieteen ammattilaisilta. Käytä kaikkia käytettävissä olevia työkaluja ja kerää mahdollisimman paljon tietoa tasoittamaan parantumispolkuasi. Tiedä, että odotamme sinun tukemistasi Circle of Grace -puhdistusvirtausten kanssa.

Olemme kaikessa rakkaudessa Valon veljeskunta.

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #522 : 24.10.2010 13:13:17 »

HAASTEET TUOVAT MUUTOKSEN NOPEAMMIN

Gaiaa kanavoinut Pepper Lewis ( www.thepeacefulplanet.com)
22.10.2010

Onko kyse vain minusta vai onko elämästä tulossa vaikeampaa ja haastavampaa kaikilla? Olen kuullut, että tätä kutsutaan "intensiiviseksi ajaksi". Onko tämä totta ja jos on, mitä se oikeastaan merkitsee?

Nämä ovat tosiaan mielenkiintoisia aikoja! Olette uuden aikakauden partaalla - termi jonka olette luultavasti kuulleet niin monta kertaa, että sen merkitys ja vaikutus on merkittävästi vähentynyt. Uusi aika (New Age) on paljon muuta kuin suosittu termi tai liike. Se on tärkeää uudistumisaikaa planeetalle ja kaikelle sen pinnalla ja sisällä. Itse asiassa, jos ei olisi näitä mahdollisuuksia uudistua, maa menettäisi enemmän resursseistaan, joista ihmiskunta on yksi.

Kollektiivisesti ihmisperhe muodostaa maan yhden valtakunnan ja se on planeettayhteisön tärkeä jäsen. Vastaavasti maa on paikallisen aurinkokuntaperheemme tärkeä jäsen. Muutokset jotka ovat parhaillaan käynnissä, liittyvät jokaiseen valtakuntaan, elementtiin, lajiin, ajatukseen, uskomukseen, soluun ja atomiin universumissa. Kun tämä on sanottu, niin mitä tiheämpi ajatus, teko tai olemus, sitä intensiivisempi sen vaikutus on.

Uuden aikakauden etuja on monia planeetalle ja ihmiskunnalle yhtälailla. Uusi aikakausi sallii tehdä elämää hallitsevat säännöt uudestaan, uudessa kuvassa joka perustuu uuteen ihanteeseen. Ihanteet ja ajatukset jotka virtaavat niistä, perustuvat luoviin sääntöihin. Säännöt seuraavat periaatteita ja periaatteet seuraavat lakeja. Tässä tapauksessa puhumme universaaleista laeista, tietoisuuden sanattomista kuninkaista, jotka innostavat uutta maailmaa yhtä helposti kuin uusi ajatus. Uudet maailmat seuraavat vanhoja, mutteivät aina samanlaisina. Onko sellaisen taivaankappaleen kuin maa helpompaa sallia vanhan tuhoutuminen ennen uutta sukupolvea? Tämä kannustaa planeettaa suunnittelemaan uudestaan resurssinsa sisältä ulospäin, mikä vahvistaa sen biomoninaisuutta sekä jokaisen uuden organismin DNA:ta. Kuitenkin tiedostavat planeetat, kuten maa, mieluummin suojelevat ja säilyttävät elämää, joka on jo läsnä. Mitä tiedostavampi tai kehittyneempi planeetta on, sitä suuremmassa määrin se suojelee ja suojaa omaansa.

Roolini Gaiana sallii minun valita - ainakin jossain määrin - hyväksyttävän tason ja keston epämukavuudelle ja häiriölle suhteessa planeetan evoluutioon. Toisin sanoen, voisin päättää säästää valtaosan maan resursseista uhraamalla yhden tai useamman planeetan heikommista ekosysteemeistä tai voisin päättää käyttää kaikki tietoisuuskykyni kohottamaan ja tukemaan sitä, mikä voisi muuten menehtyä. Selvyyden vuoksi sanottakoon, että tietoisuuteni ei toimi oikean tai väärän, oikean ja vasemman aivopuoliskon päätöksentekoprosessissa, kuten ihmiskunnan voisi ajatella toimivan samanlaisissa olosuhteissa. Mikään persoona ei esittäydy ehdottamaan tai torjumaan yhtä lajia tai järjestelmää toisen sijasta eikä ole mitään hyötyjen ja haittojen luetteloita horjuttamassa tekemätöntä päätöstä. Prosessi tapahtuu syvemmällä tasolla, missä tietoisuus tekee sillan näkymättömiin ulottuvuusrajoihin ja tämä paljastaa seuraavan hetken tarkoituksenmukaisuuden. Periaatteessa se millä on suurin potentiaali kehittyä korkeamman (universaalin) lain mukaisesti, esittäytyy ja se tunnistetaan - paremman ilmaisun puutteessa.

Uuden ajan taitekohta vaatii, että tämä prosessi toteutetaan oikeaan aikaan ja järjestelmällisesti. Yhtä näistä tavoista kutsutaan tehostumiseksi - näin ollen selvä viittaus kysymykseesi. Intensiiviset ajat viittaavat enemmän tietoiseen taivaankappaleeseen kuin lajiin tai yksilöön. Kuitenkaan näiden aikojen intensiivisyys ei jätä mitään koskemattomaksi, ei kiveäkään kääntämättä. Elämä, oleellisimmalla tasollaan, kamppailee tuodakseen moninaisuutensa esiin, pelastautuakseen menneiden rajoitustensa kahleista ja ohjatakseen sisään oman uuden aikansa. Kaikki planeetalla on sitoutunut tähän projektiin nyt, riippumatta ulkoisesta vaikutelmasta. Muistakaa, ettei ole mitään selviä todisteita transformaatiosta, ennen kuin perhonen viimein ilmestyy esiin kotelostaan.

Tehostumisjaksoina on muita huomattavia hyötyjä ja joillakin näistä on kauaskantoiset seuraamukset. Esimerkiksi uusia ympäristöjä alkaa ilmestyä näinä aikoina sekä sisä- että ulkotasoille. Uudet ympäristöt antavat tilaisuuden vanhoille kuvioille pudota pois ja uusien ilmestyä esiin. Tähän sisältyy mahdollisuus, että ongelmat joilla ei todellista ratkaisua, voivat saavuttaa umpikujan. Sama pätee ongelmakäyttäytymiseen, joka on ehkä antiikkista ja kilpailee uusien ideoiden syntymän kanssa. Tämän ajan vaikutusta biologisesti ja henkisesti ei voi riittävästi korostaa, erityisesti ihmiskunnan osalta. Mikään toinen aika ei tarjoa laajemmin niin ennakkoluulotonta lähestymistapaa evoluutioon kuin uuden aikakauden taitekohta. Aa, mutta siinä on knoppi. Teidän on tartuttava hetkeen tai se varmasti tarttuu teihin. Pystyttekö nousemaan villin mustangin satuaan ja kesyttämään sen kesken hyppimisen?

Intensiiviset ajat tarjoavat teille vaihtoehtoisen näkemyksen uskomuksiin, jotka hallitsevat todellisuuttanne ja maailmaanne. Ne antavat tukea uusien ajatusten kehittämiseen, sellaisten ettei teidän tarvitse odottaa, kunnes ajan kuluminen virallisesti julistaa uuden aikakauden saapuneen, ennen kuin voitte vaatia uuden totuuden omaksenne ja ilmentää sitä. Uuden ajan näkökulmilla ja uuden toimintamallin ajatuksilla on positiivinen vaikutus lähitulevaisuuteen sekä kaukaiseen tulevaisuuteen. Ne ovat rikkaampia valikoimaltaan ja moninaisuudeltaan ja edistävät parempaa elämänlaatua. Ne vahvistavat kykyänne valita uusia näkökulmia, päästäen samalla lempeästi irti vanhoista, jotka eivät enää palvele teitä. Varoittavana huomautuksena, intensiiviset ajat välttämättömyys sille, että tulette paljon herkemmäksi ympäristöllenne sekä alttiimmaksi kaikelle ärsytykselle siinä. Teistä tulee näkemyksellisempi ja pohdiskelevampi ja valitsette yleensä laadun määrän sijaan.

Monet muuttavat nyt ympäristöään ja vaihtavat toiselle maantieteelliselle alueelle, mikä on miellyttävämpi, välttämätön tai elintärkeä yhdelle tai useammalle elämän osa-alueelle. Tämä on tärkeää ja jos tunnette yllykkeen muuttaa muualle, harkitkaa mahdollisuuksia ja valitkaa sitten luovasti. Jos haluatte muuttaa, mutta ette voi, saatatte havaita, että virtuaalimuutos ja mahdollinen muutos ovat vaihtoehtona Virtuaalimuutos sallii erilaisen itsensä ilmaisemisen samassa tai muuttumattomassa ympäristössä. Avaimena on tehdä jatkuvasti haluttuja muutoksia sisällä ja ilmentää näitä täysin, ikään kuin tulevaisuutenne riippuisi niistä. Ympäristönne mikä on heijastusta siitä, kuka olette, muuttuu teidän mukananne.

Mahdollinen muutos on todellinen muutos, mutta se tapahtuu sisätasoilla. Se säätelee ja ylläpitää päätöstänne laajentua nykyolosuhteidenne ulkopuolelle, jotta voitte hitaasti, mutta vakaasti edetä ilman luistamista taaksepäin. Mahdollinen muutos on kestävä, positiivinen vahvistus, mikä ei uhkaa tai haasta yksilön nyky-ympäristöä. Olisi epäviisasta verrata tätä sisäistä kasvukokemusta aggressiivisempiin ulkoisiin kokemuksiin, jotka ovat yleisempiä tänä intensiivisenä aikana.

Sieluun ja jokaisen elävän ajatuksen ja asian ydinolemukseen kosketetaan tänä aikana. Ei ole poikkeuksia. Sillä ei ole merkitystä, oletteko hereillä vai unessa, väsynyt, vihainen, toiveikas, kiinnostunut uuden ajan ajatuksista vai ette. Olette tässä ja nyt ja niin ovat myös olosuhteet ja tilat, jotka voivat transformoida teidät tavoilla, jotka johtavat täydellisempään ja eheämpään versioonne. Olette jo tehneet suuria uhrauksia ja kestäneet enemmän, kuin ajattelitte mahdolliseksi. On vähän viisautta toiveessa, että asiat olisivat toisin, tai sen edistymisen kääntämisessä taaksepäin, minkä olette jo tehneet.

Kolmas ulottuvuus jatkaa etenemistään ankaruuden jatkumolla ja ainakin jonkin aikaa antiikkinen käyttäytyminen kilpailee uuden kanssa. Siksi valitkaa aina, kun on mahdollista, uusi ajatus vanhan ja harjoitellun sijasta. Jos olette kuulleet sanovanne tai ajattelevanne jotain ainakin 100 kertaa, kenties sen voisi siirtää sivuun uuden ajatuksen tieltä. Uudet ajatukset eivät ainoataan johda uusiin kokemuksiin, vaan ne myös korvaavat aiemmat käyttäytymismallit ja reaktiot. Vähitellen uudemmat ja monimuotoisemmat käyttäytymismallit löytävät tiensä saman "lisäyspisteen" läpi ja huomaatte, että elämässä on vähemmän kamppailua näillä alueilla.

Transformaatio on vain hengenvedon päässä - kirjaimellisesti. Saatatte huomata, että pystytte elättämään uudempia ajatuksia ja ideoita, kun hidastatte ja vakautatte hengitystä. Aivan liian usein hengittäminen liitetään meditointiin tai kuntoiluun. Liitätte hengästymisen fyysisesti huonoon kuntoon. Hengitys on elintärkeää kaikelle, mitä teette, mutta se on elintärkeää myös kaikelle, mitä ajattelette. Hengityksen tiedostaminen ja kontrolloiminen vaikuttaa kykyynne ohjata elämänne suuntaa. Se sallii teidän tarkkailla elämäänne ja osallistua siihen samanaikaisesti.

Sitä vastoin hengityksen sivuuttaminen tuo odottamattomat asiat lähemmäs teitä ja tekee välttämättömäksi reagoida nopeasti sen sijaan, että ottaa aikaa toimimiseen. Hidas ja vakaa hengitysrytmi kertoo kehollenne, että haluatte olla synkronissa mielenne kanssa. Tämä sallii ajatustenne järjestäytyä ja sopeutua siihen, missä olette ja missä haluatte olla. Se sallii uusien ajatusten ja ideoiden kulkea nopeammin ja mukavammin, juoksematta päin monia uskomuksia, jotka näyttävät mielestänne tientukkeilta. Ei tarvita mitään valmistautumista tai erityisharjoitusta tai -tekniikkaa - pelkää halu olla tietoinen elämän prosessista hengityksen ohjaamana on kaikki, mitä hetki vaatii.

Tulkaa tietoiseksi hengityksestä useita kertoja päivässä, jos mahdollista. Pankaa merkille, että se on aina paikalla, hallitsee hetkeä ja tukee kaikkia kokemuksianne. Kun astutte uuteen aikaan, huomaatte tarvitsevanne vähemmän hengityskertoja päivässä. Tämä lisää pitkäikäisyyttänne maan päällä ja tuo monia muita muutoksia, mukaan luettuna parempi terveys ja hyvinvointi, luonnollinen painonpudotus ja sen ylläpito.

Haastavat ajat saavat teidät joskus unohtamaan, että elämä on tärkeää ja arvokasta. Se on. Intensiiviset hetket käyttävät tunnereservejä. Muistakaa, että nämä on korvattava, jotta ne pysyvät käytössänne. Olkaa valppaana, mutta älkää varuillanne. Pysykää totuudessanne, mutta älkää liian pitkään. Uusi aika siintää ja uusia mahdollisuuksia esittäytyy nopeasti peräkkäin.

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #523 : 27.10.2010 08:53:22 »

KYSY SAINT GERMAINILTA: HOMOMIEHENÄ OLEMISEN HAASTEET

Alexandra Mahlimay ja Dan Bennack ( www.joyandclarity.com)
23.10.2010 Cluj-Napoca, Romania

Seuraava kanavointi on osa sieluntarkoitustulkintaa. Se julkaistaan tässä asiakkaan luvalla.

Kysymys: "Rakas Saint Germain, olen ammatiltani opettaja ja urheiluvalmentaja. Rakastan opettamista ja nautin toisten auttamisesta löytämään luovat energiansa. Elämäni aikana olen muuttunut monin tavoin, mm. havainnut olevani homo. Nuorena miehenä pidin tämän piilossa itseltäni, koska minun tarvitsi vahvistaa toisten odotuksia. Nyt olen eronnut vaimostani ja olen rakastamani miehen kumppani.

Entinen vaimoni ei kuitenkaan hyväksy elämäntyylivalintaani tai kumppaniani eikä hän halua minun elävän hänen ja lasteni kanssa samaan aikaan. Minulla on voimakas halu jatkaa tätä uutta suhdetta ja myös uraani. Haluan olla myös välittävä isä. Mutta lasten äiti vaatii, että tämä tapahtuu ilman kumppaniani lasten lähellä tai valintaani jakaa elämäni tämän miehen kanssa. Mitä voin tehdä? Tunnen painetta kaikilta, joten auttakaa. Odotan innolla sanojanne. Kiitos."

Hei rakas ystävä. Tässä on Saint Germain kera Alexandran. Haluaisimme toivottaa sinut tervetulleeksi tähän turvalliseen ja pyhään tilaan - paikkaan missä voit antaa totuuden jumaluudestasi tunkeutua elämääsi. Muista aina, että olet Jumalan lapsi ja myös Jumala. Tämä ON totuus sinusta.

Kuka olet oikeasti?

Kyllä, ystäväni, olet havainnut olevasi homo. Olet ilmaissut halusi yhdistyä rakastavasti samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa. Tämä on ollut erittäin tärkeä läpimurto elämässäsi. Kuitenkin se on vaatinut myös paljon huomiotasi viime aikoina. Itse asiassa niin paljon, että se on vaikuttanut näkökulmaasi joissain muissa asioissa, jotka ovat yhtä tärkeitä sinulle, kuten jo mainitsit meille.

En toista tätä siksi, että yritän kieltää läpimurtosi - sillä en todellakaan tee sitä. Tämä on ollut erittäin tärkeä havainto. Mutta totean tämän sen sijaan, koska sinun on tärkeää tarkastella asioita laajemmasta, tasapainoisemmasta ja eheämmästä näkökulmastasi nyt.

Vasta äskettäin sinut on saatu kiinni voimakkaasti kaksinaisesta identiteetistä liittyen seksuaaliseen suuntautumiseesi ja tämä on ollut haastavaa.

Sinä yhdessä monien muiden kanssa, jotka ovat havainneet suuntautumisensa samaan sukupuoleen ja julistaneet sen, voit yhtäkkiä tuntea, että olet siirtynyt aidan toiselta puolelta toiselle. Ja tämä voi olla melkoinen järkytys. Riemastuttavaa kyllä, mutta samalla häiritsevää normaalille elämänkululle.

Tämä johtuu siitä, että sukupuoli-identiteettinne ja seksuaaliset mieltymyksenne ovat osa tapaanne havaita itsenne maailmassa. Nämä ovat hyvin ehdollistuneilla tasoilla - myötä- ja vastoinkäymisissä - ja tätä ei voi peukaloida kevyesti eikä tietenkään jälkiseuraamuksitta. Vielä nytkään ei saman sukupuolen kumppanuutta hyväksytä suurimmassa osassa maailmaa - osallisten suureksi suruksi.

Tällä hetkellä sinun on tärkeää tarkastella tätä elämäntyylimuutostasi. Nähdä se sellaisena, mitä se on. Ei sellaisena mitä kuvittelet sen olevan. Tässä ei ole ollut kyse siirtymisestäsi heteroseksuaalista homoseksuaaliksi.

Sen sijaan siinä on ollut kyse sen muistamisesta, kuka oikeasti olet, ja jumalaisen oikeutesi vaatimisesta olla täysivaltainen auktoriteetti tämän asian osalta.

Olet nyt tässä siirtyäksesi yli ristiriidan, syyllisyyden ja identiteettihämmennyksen tunteista, jotka ovat ehkä vaivanneet sinua. Olet tässä päästäksesi takaisin alkuun - takaisin lähtöpisteeseen. Olet tällä planeetalla muistaaksesi totuuden jumaluudestasi. Muistaaksesi, että olet Jumalan lapsi ja myös Jumala.

Ei ole mitään suurempaa totuutta sinusta kuin tämä. Ja tämän muistaminen korjaa kaikki väärintulkinnat itsestäsi, mitä sinulla on ehkä ollut.

Jumaluus on identiteettisi

Sielusi ja Luojasi ei nimittäin ole huolissaan mistään näkökulmasta, mikä on ristiriidassa jumaluustodellisuutesi kanssa - on se sitten sukupuolesi, seksuaalinen mieltymyksesi, kansallisuutesi, rotusi, etninen taustasi, uskontosi tai mitä tahansa muuta. Ainoa identiteetti millä on perustavaa tai kestävää relevanssia sielullesi, on jumaluutesi. Jokainen muut tapa millä nimität tai identifioit itseäsi, on väliaikaista. Se muuttuu inkarnaatiosta toiseen.

Sielusi sen sijaan kannustaa sinua muistamaan jumalaisen identiteettisi. Olet Jumalan lapsi ja myös Jumala. Tämä ON totuus sinusta. Ja tämä on myös se perustavaa laatua oleva jumaluus, minkä jaat toisten kanssa.

Kun maailma alkaa muistaa tämän, niin rauhasta, suvaitsevuudesta ja rakastavasta hyväksynnästä tulee yleisempää ja tämä laittaa lopun monille epäoikeudenmukaisuuksille, joita täällä on tehty.

Niinpä kannustamme sinua siirtymään yli kaikista taipumuksista, joita sinulla ehkä on itsesi väärään identifioimiseen.

Siirry yli syyllisyydestä, ettet ollut enää vaimosi mies, kun se lakkasi sopimasta sinulle. Ja siirry yli tarpeesta julistautua nyt miehen kumppaniksi, puolustautuaksesi niitä vastaan, jotka sanovat sellaisen suhteen olevan väärä lapsille.

Lepää sen sijaan mukavasti jumaluutesi muistamisessa. Lepää siinä tiedossa, kuka oikeasti olet. Tämä totuus tuo sinulle syvemmän rauhan, rakkauden ja hyväksynnän tunteen, kuin olet koskaan ennen tuntenut.

Muista, ettei kyse ole sen kieltämisestä, kuka kerran olit tai kuka olet nyt. Sen sijaan kyse on kokonaisuutesi vilpittömästä hyväksymisestä, jotta voit ilmaista sisäisten maskuliini- ja feminiinienergioidesi ainutlaatuista sekoitusta.

Olet tullut syvempään ymmärrykseen sielusi halusta ilmaista itseään feminiinivirrassa. Ja vain se, että olet valinnut kokevasi tämän epäsovinnaisella tavalla ihmisenemmistöön verrattuna, ei merkitse, että henkisen olemuksesi ytimessä on mitään epäsovinnaista.

Ytimeltäsi olet edelleen se sama sielun innoittama yksilö, joka on inkarnoitunut moneen elämään. Sama rakastava olento. Itse asiassa olet aina kantanut elämästä toiseen tätä mahdollisuutta hoivaavan feminiinienergian upeaan virtaamiseen. Tämä aito ja herkkä energia on aina ollut tukemassa toisia, olet sitten ollut mies tai nainen, homo tai lesbo.

Olet tullut tähän elämään kera valtuutuksen sielultasi kokea hoivaavan feminiinienergian virtausta. Mutta olet tullut myös sulauttamaan sen yhteen toisen puolesi kanssa, mikä on maskuliinienergiasi. Ja olet tuomassa näitä kahta yhteen nyt oikein hyvin - omien standardiesi ja valintojesi mukaisesti, ei toisten sovinnaisuussääntöjen ja odotusten mukaisesti. Tämä on upea esimerkki elämisestä henkisen täysivaltaisuuden kera. Onnittelut!

Täysivaltaisuus ja seksuaalinen ilmaisu

Ja tämä toimii sinulla myös hyvin työssä, mitä teet urheiluopettajana. Se toimii sinulla, koska pystyt tuomaan tuon hoivaavan feminiinienergian toimintaan, mihin liittyy maskuliinienergian virtausta. Ne virtaavat hyvin yhdessä. Tämä on sinulle erittäin hyvä ilmaisutapa ammatillisesti. Sielusi rohkaisee sinua jatkamaan tässä ammatissa niin kauan, kuin nautit siitä.

Mutta sielusi kannustaa sinua myös tuomaan saman maskuliini- ja feminiinienergioiden tasapainon muille elämäsi alueille. Sinua kannustetaan tuomaan tämä tasapaino myös suhteisiin, joita sinulla on nykykumppanisi, entisen vaimosi ja lastesi kanssa.

Kun alat tuoda tätä ainutlaatuista energiatasapainoasi elämäsi muille alueille, muistaen myös jatkuvasti jumaluutesi, niin huomaat, että suuri osa syyllisyydestä ja hämmennyksestä alkaa hävitä ja se selkeys palaa, miten voit käsitellä näitä elämäsi osia.

Kumppaneillasi, sekä entisellä että nykyisellä, on paljon vaikutusvaltaa sinuun. Ja tämän vuoksi olet antanut ajaa itsesi päätöksiin, joihin et ole aina tyytyväinen. Sielusi kannustaa sinua nyt siirtymään pois tästä. Siirtymään pois sellaisten päätösten tekemisestä, jotka perustuvat toisten odotuksiin sinusta.

Itse asiassa tällä hetkellä todellisessa elämäsi haasteessa ei ole kyse seksuaalisesta suuntautumisestasi. Kyse on henkisestä täysivaltaisuudesta. Kyse on jumalaisesta oikeudestasi määrätä itse valitsemastasi rakkauspolusta.

Jos kohtelet sitä sellaisena, niin taas kerran, suuri osa hämmennyksestäsi häviää.

Muistuta itsellesi, että jumaluutesi suunnattomuudessa - mikä on todellinen identiteettisi - valitset oman rakkauspolkusi täällä maan päällä. Olet rakkaussuhteessa miehen kanssa. Kuitenkin valitset myös rakastavasi lapsiasi niin, kuin välittävä isä rakastaisi. Ja tämä on tärkeää sinulle.

Sinua ei vaadita uhraamaan kumpaakaan näistä yhteiskunnallisen sovinnaisuuden alttarille. Hyväksy sen sijaan täysivaltainen oikeutesi valita itselläsi toimiva rakkauspolku ja sitten puolusta tätä suhteissasi - nykyisen kumppanisi, entisen vaimosi, lapsiesi ja perheesi kanssa. Uskalla tuoda elämäsi yhteiskunnallisesti sovinnaiset ja epäsovinnaiset tekijät yhteen, jos tämä tuntuu oikealta sinusta, ja etsi sitten tasapaino, joka toimii sinulla.

Älä yritä miellyttää toisia, vain päästäksesi eroon syyllisyydestä, mitä tunnet elämäsi valinnoista. Anna sen nyt mennä. Vain päästä siitä irti.

Ytimessäsi tiedät, kuka olet. Ymmärrät jumaluutesi. Anna sen nyt tulla ulos maailmaan ja anna sen olla päätöstesi perusta. Sitten kun teet tämän, huomaat, että suhteet joita sinulla on lastesi, nykyisen kumppanisi ja entisen vaimosi kanssa, toimivat aivan hyvin. Ja pystyt kertomaan heille omalla ainutlaatuisella tavallasi, miten paljon rakastat heitä ja miten paljon he ovat osa elämääsi.

Tämä on siis periaatteessa viestimme sinulle tänään ja kannustamme sinua tuomaan tämän ymmärryksen päätöksiin, joita teet nyt.

Haluaisin kiittää sinua, rakas ystäväni, että rohkeasti päätät kulkea rakkauden polkua kaikista niistä haasteista huolimatta, joita olet kohdannut homomiehenä.

Olen Saint Germain ja olen aina täällä tukemassa sinua.

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #524 : 27.10.2010 08:55:09 »

URIEL PARANTAA

Kanavoinut ja kirjoittanut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
Uutiskirjeestä 25.10.2010

ARKKIENKELI URIEL: Kuka teitä pelkää?

Ihmiset joita pelkäätte, ovat niitä, joiden kanssa teillä on ollut haastavia karmaoppitunteja, elämiä mitkä ovat aiheuttaneet teille suurta tuskaa tai jotka ovat taistelleet kanssanne kaikilla tasoilla. Nämä vuorovaikutustilanteet ovat jättäneet teidät arville ja pelkäätte heitä ja muita heidän kaltaisiaan. Tämä on henkilökohtaista taisteluanne tiheimpien ja pimeimpien energioiden kanssa ja osa sitä laajaa oppimista, mikä aioitte suorittaa, jotta voisitte ymmärtää polariteettia ja transformoida sen. Kuitenkin se loi sisäänne syvän toisten voiman pelon ja sai teidät kätkemään valonne, jottei sitä voisi käyttää teitä vastaan. Se teidän on vielä opittava, että teidän pelkonne toisia kohtaan on paljon vähäisempää kuin heidän pelkonsa teitä kohtaan.

Ne jotka loukkaavat teitä, haastavat, pettävät ja kieltävät teidät, pelkäävät valoanne, ja he uskovat, että jos valonne annetaan loistaa, se paljastaa heidän puutteensa ja heikkoutensa. Ja he pelkäävät, että saatte tietoonne heidän salaisuutensa - että he ovat voimattomia ja täynnä pelkoa ja uskovat, että rakkaus tuhoaa sen vähänkin voiman, mitä he uskovat itsellään olevan. Niinpä he käyttävät pelkoanne kontrolloimaan teitä ja saamaan teidät uskomaan, että he ovat voimakkaampia. Monissa kohtaa yhteisten elämienne aikana olette antaneet heille rakkautta ja olleet valmis osoittamaan heille polun valoon ja he ovat vastanneet tuhoamalla teidät fyysisesti, henkisesti tai tunteellisesti.

Nyt monet teistä ovat palanneet kohtaamaan nämä energiat ja tunnette, että taistelette elämänne puolesta. Tunnette voimattomuutta heidän edessään, heikkoutta heidän läsnä ollessaan ja pelkäätte taistella, vaikka tunnettekin, että sitä vaaditaan, jos teidän on tarkoitus saada takaisin voimanne. Näettekö, missä elätte uudestaan aineellisella tasolla karmahaasteitanne, mitkä ovat olemassa todellisuudessa henkiulottuvuudessa? Älkää rajoittako ymmärrystänne siitä, mitä tapahtuu aineellisella tasolla, koska nämä ovat suurempia haasteita, joita tapahtuu paljon korkeammilla tasoilla, ja älkää pyörtäkö valmiuttanne sallia valonne loistaa kirkkaasti kaikille.

Seiskää tiukasti omassa valossanne, tiedostakaa voimanne ja tietäkää, että valonne ja läsnäolonne on aiheuttanut toisille hyvin paljon pelkoa muissa elämissä. Valoanne, rakkauttanne mitä tunnette ja pidätte sydämessänne, ja voimaanne mikä säteilee jumaluudestanne, ei voi ottaa teiltä, koska se ulottuu paljon ajan ja tilan fyysisten rajojen tuolle puolen ja ainoa heikkoutenne on pelko. Silloin kun tiedätte, ettei teillä ole mitään pelättävää ja ettei valoanne voi himmentää, voitatte kohtaamanne haasteen olemalla totuudessa siitä, kuka olette. Sen tietäminen, että toiset pelkäävät teitä paljon enemmän kuin te heitä, antaa teille rohkeutta kohota minkä tahansa tilanteen yläpuolelle ja ilmaista jumaluuttanne ja voimaanne yhtä voimakkaasti, kuin valo loistaa sisällänne.

Rajan vetäminen

Jokaisessa välittämissuhteessa tulee hetki, jolloin olemme saaneet tarpeeksemme, piirrämme sananlaskun viivan veteen ja torjumme kaiken, mitä ei ole omalla puolellamme rajaa. Samalla kun se voi tuntua voimaannuttavalta, se on myös tapamme olla piittaamatta vastuusta, mikä meillä on niiden ihmisten, tilanteiden ja suhteiden olemassaolosta, joista olemme välittäneet. On tehokkaampia tapoja puolustaa omaa voimaamme kuin läimäyttää ovi niiden ihmisten kasvoille, jotka haluavat rakastaa meitä. Vedämme rajan, mutta tietämättä, mitä varten - rajoilla siirrämme vain energiaa paikasta toiseen. Rajamme voivat olla korkeita aitoja, joita ympäröi läpipääsemätön vallihauta tai suojaava rakkauden voimakenttä.

Vedämme rajan, kun tunnemme sellaista tyytymättömyyttä, loukkaantumista ja kiukkua, että haluamme näyttää kaikille, kuinka vihaisia olemme. Koska meillä ei ole mitään tapaa vaikuttaa siihen, miten toiset ihmiset tulkitsevat kiukkupuuskamme, otamme typerältä ja lapselliselta näyttämisen riskin. Mutta miksi odottaa, kunnes olemme niin tunteellisesti ja energeettisesti uupuneet, että tunnemme ainoana ratkaisuna olevan sulkea kaikki ulkopuolelle? Vaikka se saa olomme tuntumaan paremmalta, emme saa asioita päätökseen tai vahvistusta emmekä pysty saamaan sitä, mitä haluamme kaikilta ja kaikelta välittämisalueellamme - rakkautta.

Yritämme olla mukavia kaikille, mutta haluamme välittämisalueellamme olevilta rakkautta ja kunnioitusta. Se on meidän kaikkien tavoite, koska he haluavat myös jonkun rakastamaan itseään. Jos he eivät vastaa ponnisteluihimme, torjumme heidät samalla tavalla, kuin itse tunnemme heidän torjuneen meidät. Ja kaikki häviävät. Me tunnemme itseämme käytetyn hyväksi, he ajattelevat meidän olevan järjettömiä ja olemme keskinäisessä voimattomassa vuorovaikutuksessa. Rajat joita tarvitsemme, ovat itsemme rakastamisen laajentamista ja tämä on ainoa raja, mikä pitää ihmiset ulkona vaatimalla, että kaikki ne jotka tulevat sisään, pystyvät rakastamaan meitä, koska myös he rakastavat itseään.

Rajat auttavat rajaamaan sitä, mille annamme aikaamme, tunteitamme ja energiaamme, ja niissä on vähemmän kyse toisten pitämisestä ulkona kuin oman energiatasapainostamme. Rajojen myötä toiset kuulevat meiltä viestin: "Rakastan itseäni, jotta sinäkin voit rakastaa minua", eikä "Rakasta minua, jotta minäkin voin rakastaa itseäni enemmän." Maailmassa ei ole ketään, joka voi täyttää meidät rakkaudella, jos meillä ei ole rakkausperustaa elämässämme. Niinpä jokainen ihminen, josta tunnemme tarvetta huolehtia, välittämisen sijasta, on läksymme oppia rakastamaan tuota osaa itsessämme. Näin voimme kutsua ihmisiä välittämisalueellemme, koska he ovat välittäviä, rakastavia ja heillä on kaikki se rakkaus annettavana meille, jonka voimme antaa itsellemme.

Oletko harmoniassa?

Yksi monista asiakkaideni esittämistä kysymyksistä on, ovatko he harmoniassa tarkoituksensa kanssa. Koska heidän elämänsä tuntuu hyvin tasapainottomalta, he tietävät, että jotain on pielessä, ja uskovat olevansa poissa raiteilta. Jos he olisivat oikealla polulla, heistä tuntuisi paremmalta - tai niin he toivovat. Mutta kun he keksivät, mitä heidän oppituntinsa ovat, ja huomaavat olevansa täysin linjassa niiden kanssa, he voivat pettyä. Mutta nyt heillä on tarvitsemansa informaatio uuden harmoniatason luomiseen. Tunne epäharmoniasta on hengen tapa kertoa meille, että olemme jonkin tien päässä ja valmis seuraavaan. Tämä esitetään meille elämän oppitunneissamme, asioissa jotka saavat olomme tuntumaan hyvin epämukavalta.

Yhden asiakkaan karmatulkinta paljasti elämän, missä hänestä oli tullut orpo pienenä. Hän alkoi välittömästi itkeä, koska tämä oli hänen elämäänsä ja hän tunsi tulleensa hylätyksi, jätetyksi ulkopuolelle eikä häntä haluttu. Hän oli elänyt tuon elämän energiaa uudestaan ja tunsi olevansa epäharmoniassa, koska tämän eläminen uudestaan ei ollut hänen tarkoituksensa, vaan se oli muuttaa tuota toimintamallia ja löytää tiensä ulos siitä. Mutta hän uskoi, että jos hän eläisi sitä läpi, lopulta hän löytäisi jonkun, joka vahvistaisi hänen kokemuksensa ja muuttaisi lopputulosta. Tämä oli epäharmoniassa hänen tarkoituksensa kanssa, mikä oli tuon elämän tunne-energian irtipäästäminen.

Jokainen elämänkokemus on harmoniassa oppimispolkumme kanssa ja tämän näemme eri tavoin. Joko uskomme, että voimme päästä harmoniaan oppitunnin kanssa seuraamalla sen läpi toivoen, että mukana olevat ihmiset auttavat meitä luomaan erilaisen lopputuloksen. Tai voimme aloittaa oppitunnin, ymmärtää, mitä sillä on opetettavana meille ja sitten valita eri polun sen läpi. Kumpikin ovat ratkaisuja ja ne harmonisoivat meidät eri energian kanssa. Toinen on paljon vaikeampi kuin toinen ja kumpikin voi johtaa transformaatioon.

Ensimmäinen ratkaisu harmonisoi meidät oppitunnin ja toinen transformaation energian kanssa. Siksi monet meistä tuntevat olevansa niin jumissa, koska olemme harmoniassa oppitunnin kanssa ja toivomme transformaatiota. Mitä jos voisimme harmonisoitua jonkin sellaisen kanssa, jonka mahdollisuudesta emme ole edes varma, ja luottaisimme, että muutamme energian ja vapaudumme oppitunnista? Tämä toimii, kun olemme valmis päästämään irti uskomuksesta, että meidän on selvitettävä karmamme kaikkien hyväksi, ja keskitymme siihen, mitä haluamme - liikkuaksemme eteenpäin sen sijaan, että yritämme parantua järkeillen menneisyyttä ja toivoen, ettei se toista itseään nykyisyydessä.

Haluatko neuvoni?

Voin katsoa taaksepäin elämäi indigolasteni kanssa ja nähdä kaikki ne tavat, joilla he esittivät indigoenergiaansa. Tämä tuntui toisinaan siltä, että he olivat vain vaikeita. Ja he olivat haaste, mutta vähäisen saatavilla olevan informaation tukemana kamppailin heidän ongelmiensa kanssa kotona ja koulussa, heidän käyttäytymisensä ja pelkojensa kanssa ja sitten lopulta saatoin taas hengähtää, kun he löysivät oman polkunsa ja lähtivät kotoa (tai niin ajattelin). Nyt he eivät asu kotona, mutta he pitävät edelleen äitiyhteyden auki ja vaikka arvostan sitä, minun on täytynyt tehdä voimakkaita rajoja, jotta he oppivat ratkaisemaan omat ongelmansa ja hallitsemaan elämäänsä.

Nautin lasteni käytettävissä olemisesta ja arvostan sitä, että olemme läheisiä ja meillä on vahva side. Koska minulla ei ole ollut sidettä omien vanhempieni kanssa, olen tullut ekstratietoiseksi sen merkityksestä, ja halusin lasteni saavan siteen minun kanssani. Mutta on aikoja, jolloin minun täytyy muistuttaa heille, että he ovat aikuisia ja heidän täytyy oppia luottamaan omaan viisauteensa ja kokemukseensa. Haluan heidän siirtyvän eteenpäin, mutta usein he pyytävät neuvoani, koska he luottavat arvostelukykyyni enemmän kuin omaansa. Yritän selittää, että oma arvostelukykyni toimii minulla, muttei aina heillä.

Sen liiallisen informaation kanssa mitä maailmassamme tänä päivänä on, indigot hämmentyvät ja eksyvät, joten he menevät luotetun informaatiolähteeseensä luo. He uskovat, että tämä ihminen antaa heille hyviä neuvoja eikä heidän tarvitse kiteyttää kaikkea kohtaamaansa informaatiota ennen päätöksen tekemistä. Jos tämä kuulostaa vähän manipuloivalta, niin se on sitä, mutta ei kostonhimoisella tavalla, koska indigojen haasteena on myös huono itseluottamus ja muistot entisistä virheistä, joita he eivät halua toistaa. Niinpä he kysyvät neuvoa, ennen kuin yrittävät keksiä omia ratkaisujaan.

Lapseni ovat yli sen iän, missä he toimivat neuvojeni mukaisesti ja sitten syyttävät tuloksista minua, mutta he ovat tehneet sitäkin. Nyt he voivat saada kysyessään neuvoni, mutta heidän on myös osoitettava minulle, että ovat itsekin ajatelleet asiaa. Niinpä esitän paljon kysymyksiä siitä, mitä he haluavat, mahdollisista lopputuloksista, heidän peloistaan ja tämän prosessin kautta he oppivat luomaan omat ratkaisunsa - minun tuellani. Näin opetan heille, miten esitetään kysymyksiä, selkeytetään mitä halutaan, tunnetaan omat pelot ja lopulta toivon heillä olevan itseluottamusta tehdä omat päätöksensä ja siirtyä eteenpäin elämässään odottamatta minun olevan se, joka kertoo heille, mitä tehdä.

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 40
  Tulostusversio  

Siirry: