Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 40
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavoiduille ymv. teksteille o,a topici ~ketju  (Luettu 386232 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #465 : 02.09.2010 06:22:03 »

SILLÄ VÄLIN

Kirjoittanut Stefanie Miller (spiritlibrary.com)
30.8.2010
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Odotin, että kirjoittaisin vasta, sitten kun minulla olisi jotain innostavaa ja kohottavaa sanottavana. Toivoin, että tapahtuisi äkillinen muutos ja valoisuuteni palaisi ja myrskypilvet menisivät ohi. Olen pahoillani, niin ei tapahtunut. Minua opastettiin kirjoittamaan siitä huolimatta syvä henkilökohtainen ja rehellinen näkemykseni viimeaikaisesta energiasta ja sisäisestä opastuksestani.

Olin puhelimessa rakkaan ystäväni kanssa yhtenä päivänä. Hänellä oli terveysongelmia ja minä ilmaisin turhautumistani vuoden mittaisesta taistelustani lakisysteemin kanssa, kun olen yrittänyt saada lainamuutosta. Näin keskustelu eteni: "Oletko valmis luopumaan kodistasi, jos siihen päädytään?" Vastaukseni: "Olen pääsemässä siihen! - Oletko valmis luopumaan kohdustasi, jos siihen päädytään?" Hänen vastauksensa: "Olen pääsemässä siihen!" Meitä haastetaan päästämään irti syvimmillä tasoilla siitä, mitä ilman emme ajatelleet voivamme elää.

Olen ollut vihainen ja pettynyt, että valotyöntekijänä joka on omistanut koko elämänsä toisten auttamiseen, minun on ollut käytävä läpi tällaisia vaikeuksia. On uuvuttavaa ja turhauttavaa tapella systeemiä vastaan. Hyvin herkkänä ihmisenä ei ole helppoa elää yhteiskunnassa, jossa ei kunnioiteta toisiaan. Se sattuu syvästi sydämeeni. Silti olen käsittänyt, että meidän on luovuttava joka tasolla kaikesta, mitä luulimme tarvitsevamme.

Puhdistuminen mitä käymme läpi, ei ole millään muotoa lempeää. Ainoa tapa tehdä tästä prosessista vähän helpompaa on vain päästää irti. En voi tapella systeemiä vastaan, joten sillä välin pidän ajatukseni positiivisissa asioissa, jotka kohottavat mielialaani. Vietin kesän rannalla nauttien merestä ja ystävistäni. Luen hauskoja kirjoja, katselen ohjelmia ja elokuvia, jotka viihdyttävät minua, nautin herkullisista aterioista ja vietän aikaa perheeni ja ystävieni kanssa. Teen asioita, jotka ravitsevat sieluni ja tuovat minulle onnellisuutta. Yritän olla vellomatta asioissa, jotka eivät toimi elämässäni. Kyllä, toisinaan olen alamaissa ja vihani ja turhautumiseni turpoaa pintaan. Minulla on ystäviä, jotka puhuvat minut pois kallionkielekkeeltä, silloin kun olen räjähtämispisteessä. Teen samoin heille.

Sillä välin kun asiat eivät välttämättä mene toivomallamme tai odottamallamme tavalla, meillä on silti elämä elettävänä. Huomasi olevani niin toivoton elämän suhteen, etten tuntenut syytä elää. Maailmamme hulluus teki minut toivottomaksi. Aloin kehittää fyysisiä vaivoja, mikä hätkähdytti minut takaisin todellisuuteen. Olen tuntenut myös sydänkipua, kun sydämeni puhdistuu ja avautuu syvemmillä tasoilla. Käsitin, että en oikeasti halua kuolla. Haluan nähdä poikani kasvavan ja nauttia elämästäni.

Sen sijaan keskityn nyt ystävieni häihin, ystäväni pojan syntymään, syntymäpäivien juhlimiseen, kokoontumiseen ystävien kanssa, koirieni ja kissojeni hoivaamiseen, joita kuntoutan ja joiden hidasta paranemista katselen - keskityn perimmiltään sellaisten asioiden tekemiseen, jotka tuntuvat hyviltä, ja niiden asioiden arvostamiseen, joita minulla on.

On aivan yhtä helppoa olla onnellinen siitä, mitä meillä on, kuin onneton siitä, mitä meillä ei ole. Maailmassa on paljon puutetta, paljon asioita joita meillä ei ole ja joita toisilla on hyvä tuuri saada. Toisaalta on paljon asioita, joista olla kiitollinen. Verrattomia aarteita. Ei vastaväitettä - elämme rankkaa aikaa. On paljon asioita, joista selvitä. Kuitenkin kun kavennamme linssin läsnä olevaan hetkeen, meillä on kaikki, mitä oikeasti haluamme ja tarvitsemme. Siunauksia tulee odottamattomilla tavoilla.

Olen kadottanut uskon ja luottamuksen Jumalaan ja kuitenkin kun menen makuulle meditoimaan, tunnen Lähteen lempeän olemuksen sisälläni ja ympärilläni. Minulla on ystäviä ja perhe, jotka tulevat tueksi kohottamaan ja tukemaan minua, silloin kun minusta tuntuu, etten voi jatkaa yhtään pidemmälle. Saamme rikkaasti ja runsaasti upeilla tavoilla, meidän täytyy vain nähdä lempein silmin ja kuunnella sydän avoimena.

Jumala ei ole enää parrakas vanha mies, joka istuu valtaistuimella antaen hyviä asioita tälle, mutta ylenkatsoen tuon. Henkisyyteni ei enää perustu pinnallisuuteen. Olen syvällä asioissa ja henkisyyteni perustuu aidon rakkauden kokemiseen suhteissani, todella olemiseen niitä varten, jotka tarvitsevat minua, kärsivällisyyden harjoittamiseen päivittäin, ystävällisyyden vastaanottamiseen toisilta ja heräämiseen joka päivä kiitollisena siitä, mitä minulla on - todella tuntien siunaukset ympärilläni ja arvostaen jumaluuttani.

Se jää nähtäväksi, milloin ja miten asiat kääntyvät. Sillä ei ole merkitystä. Mitä enemmän kiirehdimme ja puskemme asioita, sitä turhautuneempia meistä tulee, mutta valitettavasti se ei saa asioita tapahtumaan yhtään nopeammin tai helpommin. Antautuminen merkitsee irtipäästämistä odotuksista, miten halumme asioiden menevän, ja jumalaisen virran sallimisesta opastaa meidät kohtaloomme. Sillä välin, keskittykää asioihin, jotka ovat iloisia, lempeitä ja tyydyttäviä.

Rukous

Rakas Jumala,

Koen haasteita elämässäni. Opasta minua niiden ratkaisuun. Arkkienkeli Mikael, katkaise siteet, jotka eivät ole korkeimmaksi ja suurimmaksi parhaakseni, puhdista energiakenttäni ja poista kaikki esteet tieltäni. Valele minua luomisen kultaisella säteellä. Täytä kaikki paikat ja tilat sisälläni ja ympärilläni jumalaisella rakkaudella ja valolla. Vapauta minut kaikista vyyhdeistä. Päästän irti kaikista rajoittavista ajatuksista ja tunteista. Pyydän rauhaa, seesteisyyttä ja puhtautta valettavaksi kehoni ja mieleni solumuistiin. Valitsen vaivattomuuden ja sujuvuuden polun. Olen jumalainen valo. Nousen nöyrästi, auliisti ja kiitollisuudella kohtaamaan haasteeni ja oppituntini, joiden korkeampi itseni ymmärtää auttavan minua.

Ja niin se on. Aamen.
-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Vanhoja viestejä voit lukea mm. näiltä sivuilta: www.adonai.fi/89 ja www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #466 : 02.09.2010 06:25:18 »

(spiritlibrary.com)
28.8.2010

Tiedätte, että maailmassa ovat monet asiat muuttumassa. Olette halunneet asioiden muuttuvan hyvin pitkän aikaa. Olette tyytymättömiä siihen, että maailman vallitseva tilanne on kuplinut pintaan. Se on ollut pitkä prosessi. Tyytymättömyyden tunne voi näyttää uudelta, yhtäkkiseltä tai suuremmalta kuin tunteet, joita muistatte aiemmin olleen.

Kun tunnette tyytymättömyyttä syvemmin kuin aiemmin, yksi syy on, että koette tuon tunteen laajemmalla tietoisuustasolla.

Kun kasvatte henkisesti ajan kuluessa, kehitätte paremman kyvyn havaita totuuden todellisuudestanne. Opitte näkemään itsenne rehellisemmin. Kehitätte laajemman perspektiivin siihen, mitä merkitsee olla ihminen ja miten haastavaa on murtautua vapaaksi menneisyyden rajoittavasta ehdollistumisesta. Samaan aikaan teistä tulee herkempi ja avoimempi uusille ideoille. Tämä merkitsee, että tunnette enemmän ja huomaatte enemmän kuin ennen. Tämä avautuminen enemmälle on yksi heräämisvaihe.

Vaiheiden ymmärtäminen

Ero siinä, mitä koette nyt ja mitä pystyitte kokemaan kasvun aiemmissa vaiheissa, voi taaksepäin katsottuna näyttää hyvin huomiota herättävältä. Esimerkiksi kuvitelkaa, että ennen tätä vaihetta näitte elämän mustavalkoisena ja informaatio tuli teille muualta, usein viivästyksen kera. Kun saitte uutiset, niissä oli kyse tapahtuneista asioista. Käsissänne olevassa informaatiossa ei ollut niitä samoja vivahde-eroja kuin nyt. Oli vähemmän näkemyksiä vaihtoehtoisista tulevaisuuksista - enimmäkseen koska olitte ehdollistuneet elämään ennustettavasti. Oli vähemmän pohdittavaa - osittain koska teille paljastettiin harvempia vaihtoehtoisia näkökulmia. Kun oli vähemmän ajankohtaista informaatiota käsiteltävänä, teillä oli usein epätäydellinen kuva.

Huomaatte, että teidän on helpompaa tulla toimeen toisten kanssa elämässänne, jos muistatte, että ihmiset ovat eri kohdassa polun varrella.

Ihmiset ovat kaikkialla heräämässä. Heitä on eri vaiheissa. Jotkut ihmiset joita kohtaatte, elävät edelleen mustavalkoisesta näkökulmasta. Toiset ihmiset ovat vasta ehdollistumisestaan vapautumisen alkuvaiheissa. Kohtaatte ihmisiä, jotka eivät ole vielä havainneet sitä laajempaa näkökulmaa, mikä teillä nyt on. Kun olette tekemisissä toisten kanssa, pitäkää mielessä tämä vaihtelu heräämisprosessissa. Tämä auttaa teitä olemaan ystävällisempi.

Palveleminen

Kun edistytte omalla heräämispolullanne, haluatte luonnostaan löytää, miten palvella hyödyllisesti muita. Haluatte auttaa ja löytää oman ainutlaatuisen tapanne tuoda lisäarvoa. Joskus tämä halu ilmentyy yleisesti eikä ole mitään erityistä polttopistettä. Esimerkiksi tiedätte, että haluatte esittää avainroolia rakkauden täyteisemmän maailman kanssaluomisessa. Teillä on intohimoa sellaista muutosta kohtaan, mikä saattaa ihmiselämän takaisin tasapainoon.

Yhdistyäksenne täysin muutosintohimoonne teidän täytyy ymmärtää yksityiskohtia siitä, mitä haluatte muuttaa. Teillä on oltava myös riittävästi dataa päättääksenne, miksi haluatte muuttaa asioita. Teidän on selvitettävä, mitä oikeasti haluatte luoda korvaamaan sen, mitä nyt on.

Tämä ajatus sen tietämisestä, mitä haluatte ja miksi haluatte, kuulostaa yksinkertaiselta. Itse asiassa se on yksinkertaista ja kuitenkin käytännössä se voi olla haastavaa. Haasteellisuuden avainsyy on, että teidät on ehdollistettu katsomaan elämää enemmän pintatasolla. Todellista ymmärrystä mitä tarvitaan muutosintohimon lietsomiseen, ei löydy pinnalta. Teidän on mentävä syvemmälle pohdinnoissanne. Ajattelunne on mentävä pintavaikutelmien ohi.

Kun tutkitte muutosta, joustavuus auttaa teitä elämään enemmän ilossa. Tulevina kuukausina kun muutostahti kiihtyy, joustavuudesta tulee aina vain tärkeämpää. Miettikää tapoja, joilla voitte tulla joustavammaksi, ja elämästänne tulee tasaisempaa.

Te ja rakkaat ihmisenne

Miten joustava olette omassa elämässänne? Miten joustavia ovat rakkaat ihmisenne? Miten joustavia voitte olla toisenne kanssa? Vastauksenne tähän viimeiseen kysymykseen antaa vihjeen siitä, miten koette tämän seuraavan energiasyklin.

Ihmissuhteidenne laadun ja elämänne laadun välillä on suora linkki. Tämä johtuu siitä, että ihmiset ovat sosiaalisia olentoja. Se mitä opitte suhteessa olemisesta, lietsoo henkistä transformaatiotanne.

Silloin kun voitte kuvitella itsenne rakkaanne kengissä, voitte yhdistyä välittäen ja myötätuntoisesti. Kuvittelemalla kohtaavanne sen, mitä rakkaanne kokee, voitte saada lisäymmärrystä hänen motiiveistaan ja tunteistaan. Tämä auttaa teitä olemaan kärsivällinen ja ystävällinen.

Elätte ainutlaatuisia hetkiä maan päällä. Mikään aiempi sukupolvi ei ole kohdannut sellaisia haasteita ja äärimmäisyyksiä kuin te. Paljon tulevaisuudesta päätetään niillä toimilla, mihin te ja muut ryhdytte nyt. Joskus ei ole kovin selvää, miten teidän pitäisi edetä.

Joskus eteenne tuntuu ikään kuin ilmestyneen sumua ja se peittää polkunne. Silloin kun polku edessä on epäselvä, hiljentykää ja pyytäkää, että sumuinen energia muuttuu selkeäksi valoviisaudeksi. Pyytäkää tarvittavaa tietoisuutta ymmärtääksenne optimaalisesti ja toimiaksenne sen mukaan, mitä sitten esitetään ajattomalla tavalla.

Missä olette nyt

Olette siinä, missä olette. Voitteko hyväksyä, missä olette tällä hetkellä? Kun voitte hyväksyä nykytilan, voitte havaita, miten sitä syleillään. Tällä syleilyllä voitte löytää tavan muuttaa kokemustanne asioista, joista ette pidä. Tällä syleilyllä voitte iloita kaikista suotuisista olosuhteista. Tähän iloon yhdistymisen myötä tulee henkinen kipinä, mikä auttaa teitä luomaan enemmän ja enemmän iloisia hetkiä. Silloin kun voitte siirtyä ilon tilaan, on helpompaa nähdä hyvä itsessänne ja muissa.

Silloin kun voitte tunnistaa oman hyvyytenne, elämän haasteista tulee vähemmän vaikeita. Keskittämällä mielenne hyvyyteen voitte itse asiassa luoda hyvyyden energiakentän.

Kokeilkaa tätä ajatusta tänään. Kutsukaa korkeampi viisautenne auttamaan teitä mielikuvan luomisessa hyvistä asioista. Sallikaa ideoiden tulla mieleenne. Ulkoisen maailman esimerkkejä voisivat olla ihminen auttamassa vierasta ihmistä kadun yli tai maailmanlaajuinen apu massiivisessa maanjäristyksessä kärsineille ihmisille. Henkilökohtaisia esimerkkejä voisivat olla aika, jolloin otitte itsellenne pelastetun lemmikin tai kun kriisin aikana löysitte sisäistä vahvuutta olla kärsivällinen jonkun suhteen. Keksikää nyt itse esimerkki tai pari. Kuvitelkaa näiden asioiden tapahtuvan ja niistä tuleva hyvyys.

Pitäkää mielessänne kuvaa hyvyydestä, mitä on sisällänne ja ulkoisessa maailmassa. Sallikaa tuon kuvan voiman muuttaa sitä, miten katsotte elämäänne.

Kun yhdistytte kuvaan hyvyydestä, voitte luoda hyväksyvämmän luonteen. Tämä auttaa teitä olemaan hyväksyvämpi sitä kohtaan, mitä tiellenne tulee - hyvää tai pahaa. Hyväksyminen ei ole sama asia kuin apatia. Silloin kun voitte hyväksyä jonkin, voitte tulla neutraaliksi sen suhteen. Neutraalista tilasta näkökykynne on selkeämpi ja pystytte toimimaan positiivisemmin.

Toisaalta taas apatia kuluttaa energiaanne ja tekee teistä välinpitämättömän. Ehdottoman rakkauden ilmaisemiseksi maailmassa teidän täytyy välittää aidosti itsestänne ja muista. Hyväksyminen auttaa teitä tässä.

Miettikää yhtä asiaa, mistä vilpittömästi välitätte. Sallikaa välittämisenne katalysoida lämpimän tunteen sydämeenne tänään!

Kun jatkatte jumalaisen luontonne löytöretkeä, ympäröimme teidät rakkaudellamme ja siunauksillamme. Olemme Kahdentoista neuvosto.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Vanhoja viestejä voit lukea mm. näiltä sivuilta: www.adonai.fi/89 ja www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #467 : 07.09.2010 11:36:12 »

SIELUPERHE

Kuthumia kanavoinut Lynette Leckie-Clark (<http://www.abraham-hicks.com>spiritlibrary.com)
15.12.07

KYSYMYS:

Monet tapaamani ihmiset - asiakkaat ja ystävät - kohtaavat hämmentäviä tilanteita, missä heillä on kumppani, jonka kanssa he ovat melko onnellisia, mutta sitten he kohtaavat jonkun, ja se tuntuu "kohtalokkaalta" vetovoimalta. Uusi ihminen sopii heidän kanssaan yhteen kaikilla tasoilla - sekä ammatillisesti että henkilökohtaisesti. Tämä ihminen usein tuntuu siltä, että heidän syvimmät unelmansa ovat toteutuneet. He tuntevat syvää yhteyttä tähän ihmiseen - telepaattista yhteyttä ja syvää henkistä yhteyttä. Tavallisesti nämä ihmiset ovat "syvällä" henkisellä polullaan.

Tätä on tapahtunut niin monille ihmisille viime kuukausien aikana, että olen päättänyt kysyä opastusta. Liittyykö tämä niihin energiamuutoksiin, joihin olemme astumassa? Olen myös kuullut, että astrologisesti jokin ihmisen karmataso on täytetty ja olemme astumassa täysin uuteen aikakauteen tietoisuuden tasoilla. Ovatko nämä jotenkin yhteydessä toisiinsa? Mitä muita muutoksia voimme odottaa päivittäisessä elämässämme, kun energiat vaihtuvat? Kiitos paljon, mestari, ystävällisestä vastauksestasi.

Rakkaudella ja kiitollisuudella
Teja

KUTHUMI:

Tervehdin sinua ja näen sielusi, olemuksesi kauniin valon. Miten tyydytystä antavaa tämä onkaan, tämä tuo paljon iloa.

Olet oikeassa, energiat ovat muuttumassa ilmakehässänne ja muuttuvat lisää tulevaisuudessa. Uudet energiat, joista tiedätte, työstävät tunnekehoa sydänchakran kautta.

Monet tapaavat nyt sielukumppaneitaan ja sieluperheensä jäseniä. He tuntevat tämän energian tuttuutena, rakkauden virtaamisena ja tietysti henkinenkin tietoisuus on olemassa, koska hehän ovat sielukumppaneita. He ovat tunteneet toisensa aiemmissa inkarnaatioissa ja jakaneet monia kokemuksia yhdessä. Ja niin näette virtauksen, rakkauden virtaavan.

Teidän on muistettava, että kaikki on yhteydessä. Ihmisellä on vähän vaikeuksia tämän käsityksen ymmärtämisessä. Se voidaan kenties ymmärtää paremmin tänä aikana, jos katsotte samanlaisia energioita, sieluymmärrystä, rakkausenergiaa, joka sitoo kaiken yhdeksi.

Vaikka teillä on kumppani, jonka olette valinneet ja jonka kanssa päätätte jakaa elämänkokemuksenne tässä aikakehyksessänne, on toisia, jotka tulevat elämäänne ja tunnistatte heidät sieluyhteytenne kautta. Voin kertoa, että tästä tulee säännöllisempää monille teistä, joskaan ei kaikille. Ja joissain tapauksissa tämä saa aikaan tarpeen suurten päätösten tekemiseen. Muistutan teitä, että teillä kaikilla on valinnan mahdollisuus ja todellakin luotte sen, kenet ja mitä haluatte kokea päivittäisessä elämässänne.

Kuten olemme puhuneet teille monia vuosia, energiavärähtelynne on muuttunut melkoisesti. Siitä on tullut hienojakoisempaa ja kevyempää, kun olette kohottaneet värähtelyänne. Tämä prosessi ei lopu, se jatkuu. Teillä on paljon lisää opittavaa, koettavaa, kun teistä tulee mahtavampia valo-olentoja. Sillä tästä energiasta puhumme - valosta, energiasta, Suuren/Jumalan valosta.

Tässä suuressa energiassa ei ole mitään mustasukkaisuutta. On vain rakkautta kaikkia kohtaan, vaikkei kenties sitä rakkautta, mitä ihminen ajattelee rakkautena suhteessaan vaimona ja miehenä. Ei, se on ehdotonta rakkautta, rakkautta kaikkia kohtaan. Tämä valo yhdistää kaikki, kuten teidät, vaikka olette inkarnoituneet maan päälle oppimaan ja auttamaan myös toisia. Kaikki on yhteydessä.

Kyllä, paljon karmaa on täytetty - tässäkin tapahtuu muutoksia. Sillä kuten kirjoitin äskettäisessä opetuksessa, karmaan ei tartuta enää niin kuin aiempina vuosina ja aiemmissa elämissä. Ei, siihen tartutaan välittömästi eikä välttämättä sen kanssa, joka sen on luonut tai jolla on karmavelkaa. Toiset pystyvät nyt tarttumaan karmaan sen puhdistamiseksi. Alatte nimittäin nyt katsoa kaikkea yhtenä, ei enää täysin erillään. Tietenkin toimitte edelleen päivittäin, teette omia valintojanne ja elätte elämäänne, mutta korkeammalla tasolla teistä tulee tietoisempia keskinäisestä ykseydestänne.

Tämä on suuri osa kokemaanne muutosta. Se on energiamuutos eikä siinä ole mitään pelättävää. Ajatelkaa sitä kasvuna. Se on ihmisen evoluutiota. Sielunne ovat iloisia voidessaan kokea tämän suuren muutoksen. Monet teistä ovat valmistautuneet nyt kokemaanne aikaa varten monissa elämissä. Kyllä, joissain tapauksissa kolmessa tai useammassa elämässä. Ne, joista puhun, ovat opettajianne, niitä rohkeita sieluja, jotka valaisevat tietä toisten seurattavaksi.

On kyse valinnasta. Pyydän niitä, jotka kokevat tapaavansa sielukumppaninsa, muistamaan tämän. Tunnistamaan tämän. Jos olette onnellisia nykyisen kumppaninne kanssa, niin ymmärrätte, että sielukumppani on tullut vain luoksenne, jakamaan kanssanne sielukumppanina ja ystävänä.

Vain silloin kun ette ole enää onnellisia kumppaninne kanssa, tietoinen mielenne alkaa luoda erilaista näkymää, mikä myös on tietenkin valittavissanne. Kyse on aina valinnastanne, jos olette tietoisia. Voitte muuttaa tilannettanne tai se pysyy entisenä. Kuten sanoin, kyse on valinnastanne. Kyllä, on siteitä - oppimisen, rakkauden ja kokemisen siteitä. Muistakaa te, jotka olette tällä hetkellä suhteessa, että sitten kun menette kotiin, pystytte taas kerran tapaamaan sen, ketä rakastatte ja kenen kanssa jaatte nyt elämänne. Kyllä, näin tapahtuu.

Jotkut opettajanne opettivat kerran täysin väärin, että ette pystyisi tapaamaan kumppanianne toisella puolella. Sen ajateltiin riippuvan siitä, miten henkisiä olitte, missä ulottuvuudessa kumpikin asui ja miten henkisesti tietoisia kumpikin olivat. Jos he eivät olleet samalla ymmärryksen tasolle, niin he eivät tapaisi toisiaan toisella puolella. Tämä aiheutti tarpeetonta stressiä monille.

Tietenkin tapaatte toisenne toisella puolella. Jotkut teistä kohtaavat entisiä rakkaitaan nyt, eikö vain? Miten monia lisää voitte tavata, kun palaatte kotiin? Muistutan teitä taas, että meillä ei ole mustasukkaisuutta eikä mitään matalampia energioita täällä. Tervehdimme toisiamme ja virtaamme yhtenä, erillään mutta kuitenkin valon yhdistämänä.

Mitä lisämuutoksia voitte odottaa? Ihminen kokee lisää muutoksia siirtyessään pidemmälle valoenergiaan. Toisin ei voi olla, sillä muistakaa, että olette siirtymässä pois monista matalammista kokemuksista, joita kestitte aiemmissa elämissä. Nyt palaatte takaisin rakkauteen ja rauhaan, ette vain itseänne varten, vaan toisianne varten - yhtenä. Yhtenä, ehdottomassa rakkaudessa. Tämä on ihmisen suurin haaste ja todellakin suurin muutos. Muutos ei ole vaikea. Muistutan teitä sen alkavan ajatuksesta.

Kuten aina, rakkauttani ja siunaustani teille kaikille
Mestari Kuthumi
tallennettu
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #468 : 10.09.2010 18:01:54 »

UUDEN ENERGIAN VALOTYÖNTEKIJÄN USKONTUNNUSTUS

Kirjoittanut Christina Lunden ( www.christinalunden.com)
Syyskuu 2010

Seisomme rohkeuden, vilpittömyyden ja oikeudenmukaisuuden puolesta. Autamme ihmisiä maadoittamaan energiansa maan päälle, ollen samalla yhteydessä henkeen. Autamme heitä näkemään, että heidän elämällään on tarkoitus ja syvempi merkitys kuin pelkkä selviytyminen. Autamme heitä palvelemaan siellä, missä he tuntevat voivansa tarjota parhaiten kykyjään ja lahjojaan tehdäkseen osaltaan universumista paremman paikan. Tuomme parannusta auttamalla heitä kuulumaan joukkoon. Tuemme heitä tekemään perhevalintoja, jotka perustuvat rakkauteen ja ystävyyteen ja joissa kunnioitetaan heidän kasvuaan, totuuttaan ja rakkauttaan. Autamme heitä muodostamaan yhteisöjä, jotka elättävät heidän henkeään. Autamme ihmisiä löytämään todellisen polkunsa elämässä.

Autamme ihmisiä tietämään asioiden oikeat mittasuhteet, jotta he pystyvät varmistamaan, mikä riittää. Autamme heitä tietämään, miten hallitaan ruokahalua. Opetamme heitä arvostamaan aineellista maailmaa ja käyttämään resurssejaan huolellisesti ja ylpeänä. Autamme heitä tietämään, keitä he ovat ja että se riittää, mitä he tekevät. Kannustamme heitä pitämään hauskaa, lepäämään ja rakastamaan elämää koko komeudessaan. Autamme heitä löytämään tiensä, kun he ovat menettäneet toivonsa, ja annamme heille uutta ilon tunnetta elämään. Autamme parantumaan ihmisiä, joilla on terveysongelmia. Autamme niitä, jotka haluavat lisää iloa ja yltäkylläisyyttä elämäänsä.

Autamme ihmisiä tietämään todellisen arvonsa voiman. Kannustamme heitä tuntemaan itsensä. Autamme ihmisiä, jotka epäilevät, tuntevat pelkoa tai ahdistusta. Loistamme Jumalan parantavaa valoa, jotta he voivat löytää oman hiljaisuutensa ja tietää arvonsa. Autamme ihmisiä saamaan pysyvän hyvinvoinnin tunteen ja tietämään todellisen identiteettinsä.

Tuomme Jumalan parantavaa rakkautta kaikille. Autamme ihmisiä tietämään, mitä rukouksia, ruokaa, yrttejä ja lääkkeitä he voivat käyttää tuodakseen tasapainoa ja parannusta kehoonsa. Autamme ihmisiä korjaamaan särkyneen sydämensä ja tuntemaan suuremman rakkauden, mitä he ovat aiemmin kokeneet. Autamme heitä rakastamaan ja antamaan parastaan niille, joista he välittävät. Autamme ihmisiä parantumaan tunteiltaan, fyysisesti ja henkisesti.

Opetamme ihmisiä kunnioittamaan totuutta ja puolustamaan sitä sitoutumalla puhumaan omasta puolestaan. Opetamme, että he voivat käyttää ääntään parantamiseen, inspiroimiseen ja kivun lievittämiseen. Autamme ihmisiä vaalimaan totuutta elämässään ja lopettamaan valehtelemisen itselleen, lopettamaan kaiken tunne-, fyysisen tai seksuaalisen hyväksikäytön, juoruilun tai negatiivisuuden levittämisen.

Annamme ihmisille parannusta, näkemystä ja rakkautta. Autamme ihmisiä näkemään sisäisen valon kaikissa asioissa ja kunnioittamaan kaikkia. Opetamme heitä käyttämään erottelukykyä, intuitiota, mielikuvitusta ja tietoa. Tuomme heille kyvyn löytää sisäisen viisautensa ja tietää kauneutensa, voimansa ja parannuskykynsä. Autamme heitä vaalimaan tuota viisautta ja käyttämään sitä parantumiseen.

Autamme ihmisiä ymmärtämään, että heillä on pääsy puhtaaseen valoon. Opetamme, että se on heidän sisällään eikä se koskaan synny eikä kuole. Se on pysyvä, aina säteilevä ja aina yhteydessä kaiken elämän lähteeseen. Autamme ihmisiä tuntemaan todellisen itsensä koko loistossaan. Autamme heitä tietämään, että he voivat kommunikoida valon kanssa pyytääkseen parannusta, rauhaa ja rakkautta koska tahansa, sillä se on aina läsnä ja vastaa heidän rukouksiinsa.

Autamme ihmisiä tiedostamaan henkisesti tämän uuden Kristus-tietoisuuden. Autamme heitä päästämän irti ihmisideoistaan ja kaikesta karmasta. Autamme heitä saamaan paremman tunteen itsestään osana suurempaa ihmisten ja olentojen yhteisöä. Autamme heitä käyttämään intuitiotaan, henkistä havaintokykyään ja henkistä viisauttaan päivittäin. Autamme heitä kehittämään todellisen tunteen jumaluudesta ja näytämme heille, miten jaetaan se toisten kanssa.

Teemme kaikkia näitä asioita vain pyydettäessä, koska päätämme kunnioittaa jokaisen ihmisen valintoja oman sielunsa kokemuksia varten. Ennen kaikkea, toimimme omien puheidemme mukaisesti, koska tiedämme sen olevan helpoin ja paras tapa opettaa ja jakaa toisten kanssa.

------

Rukoilen, että nämä toteamukset ovat siunaus teille. Haluan antaa tunnustusta Ambika Wautersille ja "The Book of Chakras" -kirjalle, koska hänen työnsä innosti minua enkelien avustuksella tekemään tämän uskontunnustuksen sekä chakra-rukoukset, jotka ovat auttaneet hyvin monia valotyöntekijöitä ympäri maailmaa vuosien ajan.

On kunnia kulkea rinnallanne valossa!

Monin valosiunauksin,

Christina
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #469 : 11.09.2010 08:31:48 »

YLEISKATSAUS YLÖSNOUSEMUKSEEN

Arkkienkeli Rafaelia kanavoinut Jeannie Weyrick (www.enlightenment4u.org/Articles.html)

Hei kaikki, tämä on tietoa ylösnousemuksesta, jonka kanavoin jollekin Compuserve BB:ssä. Esitetyt kysymykset on vahvennettuna. Informaatio kanavointiin arkkienkeli Rafaelilta. Kuten tilanne on kaiken materiaalin osalta, ota itsellesi vain se, mikä tuntuu sinusta todelta.

Minua kiinnostaa eniten tietää, miten sinä näet ylösnousemuksen… ei ainoastaan ylösnousemuksen saavuttamisprosessin, vaan ylösnousemuskokemuksen.

Samalla kun ylösnouseminen on henkilökohtaista jokaiselle valotyöntekijälle ennen lopullista ylösnousemista, se on tulevaisuudessa massatapahtuma maan päällä jokaiselle, joka haluaa osallistua siihen ja siirtyä henkisen kehityksensä seuraavalle tasolle. Ylösnouseminen on vaihtoehto ja valinta jokaisen tehtäväksi.

Monet sivilisaatiot ovat kautta historian ennustaneet ylösnousemuksesta ja se tunnetaan toisillakin nimillä. Sitä on kutsuttu myös toiseksi tulemiseksi ja kultaiseksi ajaksi.

Ihmiset ovat tänä aikana maan päällä valmistautumassa jonkinlaiseen valmistumiseen. Jokaisella, joka haluaa mennä kolmannen ulottuvuuden ja nykyisen henkisen tasonsa yläpuolelle, on tilaisuus edistyä suuren apumäärän tukemana nyt ja tulevina vuosina.

Parhaillaan valotyöntekijät, joista monet ovat inkarnoituneet korkeammista ulottuvuuksista erityisesti auttamaan ylösnousemuksessa tässä elämässä, valmistautuvat tietoiseen ylösnousemukseen. Kun he sen tekevät, he ovat tietoisesti yhteydessä siihen valtavaan korkeamman ulottuvuuden itsensä osaan, joka auttaa ihmisiä maan päällä heidän ylösnousemuksessaan. He pystyvät käyttämään korkeamman tason yhteyttään auttaakseen ihmisiä maan päällä. He pystyvät opettamaan suurempia henkisiä käsityksiä ja totuuksia ja näyttämään toisille tietä ylösnousemukseen.

Viidennen ulottuvuuden maapallo on se, mihin jotkut ihmiset ylösnousevat lopullisessa massaylösnousemuksessa. Maapallo on moniulotteinen ja kuten kaikki olennot se on jo olemassa useissa ulottuvuuksissa. 5D-maapallo on seuraava henkisen kehittymisen askel joillekin ihmisille maan päällä. Toiset päättävät ylösnousta ei-fyysiseen ulottuvuuteen. Näitä valintoja ihmiset tekevät ylösnoustessaan.

Maan päällä on tällä hetkellä miljoonia valotyöntekijöitä ja useimmat heistä eivät ole vielä heränneet, mikä tarkoittaa sitä, että heillä on vähän tai ei mitään ajatusta siitä, keitä he ovat ja miksi he ovat täällä juuri nyt. Kun ensimmäiset valotyöntekijät ylösnousevat, ne tulevat kirjoittamaan kirjoja ja lopulta käyttämään kaikkia mediamuotoja saadakseen ulos informaatiota auttamaan näiden valotyöntekijöiden herättämisessä ja opettamaan ihmisiä yleisesti ottaen ylösnousemuksesta.

Kaikki ihmiset, jotka ovat tänä päivänä maan päällä, tiesivät ylösnousemusmahdollisuudesta tässä elämässä, ja se on tärkein syy, miksi he päättivät syntyä tämän aikajakson aikana. Jokainen henkilö halusi kokea ylösnousemuksen jollain tavalla, vaikka he eivät itse vielä ylösnousisikaan.

Vaaditaan valtavia ponnisteluja sen selkeyttämiseksi, ettei tätä aikaa tarvitse pelätä. Tämä on suuren ilon ja henkisen kehityksen aikaa eikä tuhon ja tuomitsemisen aikaa, kuten jotkut uskovat. Jonkin verran siitä informaatiosta, joka koskee tätä aikaa maan päällä ja joka on saatu usean viime vuosituhannen aikana, on tulkittu pelon ja hyvin rajoittuneiden uskomusten kautta, ja tämä on monissa tapauksissa vääristänyt suuresti viestejä. Jonkin verran ihmisille annettiin informaatiota ylösnousemuksesta myös koodeina ja vertauskuvina, kuten Ilmestyskirjassa.

Ilmestyskirjassa on paljon vertauskuvallisesti siitä, mitä keho ja tietoisuus kokee avautuessaan korkeammille energioille ja tietoisuudelle ja vapautuessaan tiheydestä. Ei ole kyse siitä, että tämä avautuminen ja uusi tietoisuus olisivat mitenkään väkivaltaisia, mutta joillakin ihmisillä on hyvin vaikeaa mennä sen yläpuolelle, mitä tai keitä he ovat nyt, ja nähdä itsensä suuremmassa valossa, laajentuneella tavalla.

Mitä tapahtuu? Minne mennään? Mitä tehdään? Voidaanko se kommunikoida tavalla, mitä tavallinen ihminen voisi ymmärtää?

Valotyöntekijät ovat monista ulottuvuuksista, mitkä ovat paljon yli 5D:n. He ovat myös monista paikoista. Jotkut ovat planeetoilta, jotka ovat jo kehittyneet korkeampiin ulottuvuuksiin ja jotkut ovat ei-fyysisistä ulottuvuuksista. Mutta kaikki valotyöntekijät, jotka ovat korkeammasta ulottuvuudesta ja valitsevat tämän planetaarisen kokemuksen, ovat Kaikkeuden (Jumalan) opettajia ja viestintuojia ja ovat täällä auttamassa Jumalan suunnitelman toteuttamisessa.
Enlightenment4u.org
(Esim. Kyrie Eleison, Maranata, Jeesus Kristus...)

Heitä voitaisiin pitää enemmän enkeliolentojen kaltaisina kuin ”ET”:nä (suom.huom. maan ulkopuolinen olento) siinä mielessä, miten useimmat ihmiset ymmärtävät sanan ”ET”. ET:t, joita useimmat ihmiset ajattelevat ”avaruusolentoina”, ovat kolmannesta/neljännestä ulottuvuudesta eivätkä välttämättä yhtään henkisesti kehittyneempiä kuin maan ihmiset. ET:t alemmista ulottuvuuksista eivät ole ”valo-olentoja”. Valo-olento on ihminen, joka on kehittynyt kolmannen/neljännen ulottuvuuden rajoitusten yläpuolelle ja toimii tietoisessa yhteydessä korkeampaan itseensä.

Heillä on myös Jumalan tietoisuus eli heillä on ymmärrys ykseydestä Kaiken olevaisen ja koko luomakunnan kanssa intiimillä tasolla. Se mitä kukin valotyöntekijä siis kokee omassa henkilökohtaisessa ylösnousemuksessaan, on ainutlaatuista ja yksilöllistä riippuen siitä ulottuvuudesta, mistä he ovat, ja paikasta, mihin he ylösnousevat ”kotiin”.

Ulottuvuuksia ei todellisuudessa numeroida ykkösestä eteenpäin. Kaikkia annettuja numeroita käytetään vain viittauksena siihen, mitä ihmiset ajattelevat kolmantena ulottuvuutena. Ulottuvuuksia on olemassa kuten tietoisuuden eri tasoja. Edistyessänne ulottuvuuksissa, te laajennatte ymmärrystänne ja kykyänne rakastaa, auttaa ja palvella toisia.

Ulottuvuuksia on rajaton määrä. Jokaisessa ulottuvuudessa voi myös olla eri paikkoja, aivan samalla tavalla kuin on monia, monia planeettoja kolmannessa ulottuvuudessa. Ulottuvuuksien lukumäärä ei ole rajoittunut, koska olennot kehittyvät, kasvavat ja luovat jatkuvasti lisää ulottuvuuksia ja paikkoja jokaiseen ulottuvuuteen koettavaksi.

Silloin kun valotyöntekijä ylösnousee, hän yhdistyy tietoisesti ja alkaa sulautua takasin siihen korkeamman ulottuvuuden itsensä osaan, josta hän inkarnoitui tänne. Joissain tapauksissa korkeamman ulottuvuuden itse voi olla suunnaton ja sillä voi olla monia eri itsen puolia. Ylösnousemusprosessissa tämä yhdistyminen takaisin korkeamman ulottuvuuden itseen alkaa tapahtua aivan alusta alkaen.

Ylösnousemusprosessi saadaan valmiiksi osittain tekemällä energian ja tietoisuuden laajennustyötä korkeamman ulottuvuuden itsensä kanssa. Tätä työtä tehdään tavallisesti henkilökohtaisten oppaidenne avulla, jotka ovat monta kertaa osa laajennettua henkistä perhettänne korkeammissa ulottuvuuksissa.

Energia on Jumalan valoa. Siitä jokainen ja kaikki on tehty kaikissa ulottuvuuksissa. Se kuljettaa mukanaan Jumalan tietoisuutta ja näin Kaikkeus kokee kaiken luomistyön, kaikki itsensä osat. Jumalainen energia voi kuljettaa mukanaan suurta rakkautta ja informaatiota.

Energia, jota käytetään auttamaan teitä, voi olla myös oman korkeamman itsenne, oppaidenne, Sanandan, jonkin Ylösnousseen Mestarin, enkeliolennon tai olentoryhmän henkilökohtaista energiaa. Se tekee siitä heidän henkilökohtaista energiaansa, että he kanavoivat Jumalan energiaa kauttaan, lisäten siihen rakkauttaan ja viisauttaan, ennen kuin kanavoivat sitä teidän lävitsenne ylösnousemustyötänne varten tai kanavoitavaksi informaatioksi tai vain jakaakseen rakkauttaan teidän kanssanne.

Mitä enemmän te laajennatte tietoisuuttanne ja nostatte kykyänne työskennellä jumalaisen energian kanssa, sitä suurempi teidän kapasiteettinne on yhdistyä takaisin korkeamman ulottuvuuden itseenne ja olla tietoisessa yhteydessä sen ja muiden olentojen kanssa korkeammissa ulottuvuuksissa.

Ylösnoustuaan ja yhdistyttyään takaisin korkeamman ulottuvuuden itseensä, valotyöntekijät elävät ja työskentelevät korkeammissa ulottuvuuksissa ja maan päällä, siirtyen edestakaisin ulottuvuuksien välillä.

Ihmiset, jotka ylösnousevat ensimmäistä kertaa 5D:hen lopullisessa ylösnousemuksessa, ovat hyvin tietoisessa yhteydessä korkeampaan itseensä ja heillä on tilaisuus valita, mihin 5D:ssä he haluavat mennä seuraavana oppimisen ja kasvamisen askeleenaan. He pysyvät jälkeenpäin 5D:ssä eivätkä tule takaisin kolmanteen/neljänteen ulottuvuuteen maan päälle.

5D on ulottuvuus, joka tarjoaa valittavaksi sekä fyysisiä planetaarisia kokemuksia että ei-fyysisiä kokemuksia.

On siis eroa siinä, mitä kokevat ne valotyöntekijät, jotka ylösnousevat ”takaisin kotiin”, mutta jäävät myös 3D-maapallolle fyysisesti auttamaan ylösnousemuksessa, ja ne ihmiset, jotka ylösnousevat 5D:hen ensimmäistä kertaa lopullisessa massaylösnousemuksessa ja jäävät sinne.

Kaikissa tapauksissa on sopeutumisprosessi alkuylösnousemuskokemuksen jälkeen. Valotyöntekijät kokevat menevänsä takaisin kotiin siihen ulottuvuuteen ja paikkaan, josta he tulivat, mutta se tehdään askel askeleelta ajan kuluessa. Tämä prosessi on hyvin henkilökohtainen ja otettavat askeleet ja prosessin loppuunsaattamiseen kuluvat aika riippuvat yksittäisestä ihmisestä. Heidän on laajennettava tietoisuuttaan hitaasti kulkiessaan 3D-ihmisestä, joksi he tulivat inkarnoitumalla tänne, yhdistymään takaisin korkeamman ulottuvuuden olennoksi, josta he inkarnoituivat tänne.

Korkeammissa ulottuvuuksissa, silloin kun saavutetaan tietty kehityskohta, kaksoisliekit, mies/naispuoliskot yhdistyvät muodostaakseen yhden olennon. Noissa ulottuvuuksissa vietetään paljon aikaa ei-fyysisenä, mutta voidaan ilmentää keho ja fyysinen ympäristö, jos halutaan ja silloin kun halutaan. Ilmennettävä keho voi olla naisen, miehen tai androgyyninen keho. Samaan aikaan kun kaksoisliekit ovat yhdistyneitä olentoja, he voivat kuitenkin ilmentyä joko mies- tai naisosuuteensa, vaikka heidän tietoisuutensa onkin täysin yhdistynyt yhdeksi.

Useimmat Ylösnousseet Mestarit ovat siinä ulottuvuudessa, mistä heitä kanavoidaan, tällä tavalla yhdistyneitä olentoja, vaikka heitä kanavoitaisiinkin joka mies- tai naisitsenä. Kaikki arkkienkelit ja muut henkisesti hyvin kehittyneet olennot ovat myös yhdistyneitä tällä tavalla. Jotkut valotyöntekijät ylösnousevat takaisin ulottuvuuteen, joka on ei-fyysinen ja jossa heidän korkeamman ulottuvuuden itse on yhdistynyt mies/naisolento.

Ylösnoustuaan ja sopeuduttuaan valotyöntekijät pystyvät käyttämään korkeamman ulottuvuuden tietoaan ja kykyjään auttaakseen ihmisiä. Kymmenettuhannet valotyöntekijät maailmanlaajuisesti pystyvät auttamaan ihmisiä ja maapalloa synnyttämällä suurempaa henkistä ja kosmista ymmärrystä.

Valotyöntekijät ylösnousevat, kun ovat siihen henkilökohtaisesti valmiita, mutta useimmat heistä ylösnousevat ennen maapallon lopullista ylösnousemusta. Maapallon ihmiset voivat valita, ylösnousevatko he vai eivät, kuten voi jokainen valotyöntekijäkin. 3D-maapallo tulee jatkamaan olemassaoloaan ylösnousemuksen jälkeen. Ylösnousemus on henkistä heräämistä ja niille, jotka sen valitsevat, askel oman henkisen kehityksensä seuraavalle tasolle. Sen aikaansaamiseen ei tarvitse liittyä vuosien selkkauksia ja tuhoa.

Jokainen maan päällä tulee tietämään, että ylösnousemusvalmistelut ovat käynnissä ja heillä on tilaisuus osallistua, jos haluavat.

”Kultaisen ajan” alkaminen on mahdollista 3D-maapallolla myös niille, jotka eivät valitse ylösnousemusta. Jos ihmiset oppivat niistä henkisistä opetuksista ja siitä korkeamman ulottuvuuden viisaudesta, joita tarjotaan ylösnousemuksen valmisteluvuosien aikana, he voivat käyttää tuota tietoa tehdäkseen maapallosta paljon paremman paikan elää. Olla valitsematta ylösnousemus on täysin käypä valinta ja se tehdään sekä korkeamman itsen että tietoisen mielen tasolla.

Kaikille maapallon ihmisille tämä voi olla upeaa aikaa herätä siksi henkiseksi olennoksi, joita he ovat, ja tilaisuus siirtyä paljon monitahoisempaan ja palkitsevampaan elämään oman henkisen kehityksensä seuraavalle tasolle.

Arkkienkeli Rafael
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #470 : 13.09.2010 16:24:16 »

SUORAAN SYDÄMESTÄ

Kirjoittanut ja kanavoinut Valerie Donner ( www.thegroundcrew.com)
Uutiskirjeestä 10.9.2010

Rakas maajoukko,

Kuten näette, tämän päivityksen kirjoittaminen on mennyt vähän pitkäksi. Tämä on ollut liukkain ja haastavin Merkuriuksen perääntyminen, minkä voin muistaa. Monet ystäväni tuntevat samoin. Sen oli määrä alkaa 20.8., kuitenkin se tuntui alkaneen jo ensimmäisen päivän paikkeilla. Sen pitäisi loppua 13.9., mutta itselläni se tuntuu vielä täysillä kierroksilla. Minulla ei ole koskaan ollut niin paljon vaikeuksia saada sanoja tulemaan suustani oikein. Voitteko samaistua? Kommunikointi on sekavaa, puhelimet ja tietokoneet käyttäytyvät kummallisesti. Kaikki on hyrskynmyrskyn.

Paljon asioita tapahtuu ihmisten elämässä. Jotkut ystäväni ja asiakkaani eroavat monien avioliittovuosien jälkeen. Ihmisten taloudellinen stressi on ilmiömäistä. Muutos on nopeutunut ja siinä voi olla vaikeaa pysyä perässä. Mikään ei ole niin kuin ennen. Jos odotamme entisen jatkuvan, petymme. Kaikkien ongelmat ovat esillä odottamassa ratkaisua. Ainoa vaihtoehto on käsitellä ongelmat, etsiä totuus, pyytää apua ja tehdä, mitä tarvitaan, jotta ratkaisu on mahdollinen.

Kun asiat jatkavat romahtamistaan kolmannessa ulottuvuudessa, meidän on käsitettävä, ettei meidän tarvitse romahtaa mukana. Elettyämme tämän ulottuvuuden erillisyyden maailmassa monta elämää meidän täytyy etsiä jumalaisia ratkaisuja haasteisiimme. Meidän on yhdistyttävä ja autettava toisiamme. Siinä missä ennen olimme yksin ongelmiemme kanssa, meidän on tultava yhteen ja etsittävä ratkaisuja kollektiivisesti.

Entisenä terveydenhoidon johtajana minusta se on kiehtovaa, mitä rahoitusjärjestelmässämme tapahtuu. Tämä ei merkitse, että pidän siitä yhtään enempää kuin tekään, mutta tiedän tilanteen tarvitsevan muuttua. Olemme puhuneet siitä, miten vanhat rakenteet ja järjestelmät luhistuvat itseensä. Se näkyy kaikkialla.

Kanavoidessani hiljattain Jasonia, talousasioiden ylösnoussutta mestaria, hän kysyi: "Onko teillä ote raha-asioistanne vai onko raha-asioilla ote teistä?" Tämä on olennainen kysymys ja se miten ratkaisemme rahaongelmamme, liittyy kovasti ylösnousemusprosessiimme. Raha tai sen puute voi saada aikaan paljon pelkoa ja stressiä. Siirryttäessä korkeampiin ulottuvuuksiin meidän on oltava vapaita pelosta, joten rahaongelmien ratkaiseminen voi olla parantumistyökalu.

Seuraavassa on joitain ehdotuksia liiketoiminnan selviytymiseen, jotka tein hiljattain paikallislehteen kirjoittamassani artikkelissa. Jotkut ehdotukset sopivat myös henkilökohtaiselle tasolle:

Voi olla haastavaa olla optimistinen näinä muutosaikoina, silloin kun on oma yritys. Energiavirta on erilaista eikä mikään näytä samalta. Voi tuntua kuin kulkemiselta pimeää kujaa pitkin. Voi tuntua näkymättömältä tai ikään kuin olisi tyhjiössä. "Miksi liiketoiminnan vanhat tekotavat eivät toimi minulla nyt?", voi olla hämmentävä kysymys.

Olemme nyt keskellä asuntokuplaa, Wall Street -kuplaa, pankkitoimintakuplaa ja vapaan kulutuksen kuplaa. Tämä kupla särkyy ja niin tapahtuu myös monille sydämille, kun tunnemme asioiden entisen tekotavan loppuvan. On psykologista mielialavaihtelua, mikä voi tuntua ankealta. Voisiko olla niin, että olemme tehneet varallisuudesta/teknologiasta jumalamme ja kadottaneet henkisen polkumme?

Mitä voimme tehdä pitääksemme liiketoimintamme ja menestyäksemme epävarmoina aikoina? Tässä on muutamia ehdotuksia:

Ole kiva kaveri. Käsitä, että yksinäisen suden aika on ohi. Kollektiivisesti meillä on vastaukset kaikkiin ongelmiin. Tapasin itse vastikään kolme ystävää erään tilanteen "aivoriiheämistä" varten. Yksi on laillistettu tilintarkastaja ja kirjanpitoyrityksen entinen toimitusjohtaja, yksi on taloussuunnittelija ja yksi liikemies. Itse olen entinen terveydenhoitoalan johtaja ja MBA. Meillä oli mielenkiintoinen keskustelu. Kaikki kiteytyy siihen, että ihmiset auttavat toisiaan. Keksimme hyödyllisiä ideoita, miten nämä haasteet ratkaistaan.

Tee liiketoimintasuunnitelmasi uudelleen.

Etsi tapoja auttaa toisia ja itseäsikin autetaan.

Hanki joku investoimaan sinuun ja yritykseesi. Myös tunnetuki on investointi.

Pysy kaukana massa-ajanvietteiden tulituksesta. Kaikki teknologia mitä meillä nyt on, voi pitää meidät niin puuhakkaana, ettei meillä ole aikaa arvioida, mitä oikeasti tapahtuu elämässämme. Käytä teknologiaa hyödyttämään liiketoimintaasi, mutta älä anna teknologian käyttää sinua.

Keskity sisäiseen, älä ulkoisen. Olemme enemmän sisäisen hallinnassa. Kun pysymme keskuksessamme, autamme myös toisia tuntemaan niin.

Ole innovatiivinen.

Kohtaa ongelmasi.

Älä jää kiinni harhaan.

Päästä irti pelosta.

Rajoita aikaa, jolloin kuuntelet mediaa.

Ota yhteyttä ihmisiin, entisiin asiakkaisiin.

Laita energiasi sinne, minkä sydämesi tuntee oikealta.

Nämä ovat haastavia aikoja. Löydämme sitkeytemme ja voimamme. Olemalla ystävällinen, avulias ja rakastava toisille siirrymme itseä palvelevasta maailmasta uuteen yhteistyötulevaisuuteen. Sinne meidän on tarkoitus mennä planeettanne.

Pimeyden ja valon välinen taistelu jatkuu. Näin hiljattain unen, että Illuminati yritti tappaa minut kaikin mahdollisin tavoin, mutta se ei onnistunut. Kerron tämän teille muistuttamaan, miten voimakkaita olemme ja miten voimakasta valo on tällä hetkellä. Olemme keskellä fotonivyöhykettä, joka tulee maisemiin joka 26.000. vuosi. Maan päällä on nyt enemmän valoa kuin koskaan. Meillä on kaikkien aikojen pienin määrä pimeyttä ja kuitenkin vielä liian paljon pelättävää.

Yhtenä yönä kun olin hereillä (mikä on näyttänyt kaavamaiselta viime aikoina), tunsin valtavan valotulvan tulevan koko olemukseeni. Istuin sängyllä ja tunsin kirjaimellisesti juovani ja hengittäväni sitä. Valon käyttäminen meditoinnissa ja aina tarvitessamme on erinomainen tapa kohottaa värähtelyä ja voittaa tilanteita. Tehtävämme valotyöntekijänä on olla valomuunnin. Kun käymme läpi ylösnousemusprosessia, meistä tulee yhtä valon kanssa.

Viesti Miralta

Tervehdys, olen Mira Plejadien korkea-arvoisesta neuvostosta. Tapaamme taas henkisellä ajatustiellä. Tunnemme ajatuksenne hyvin. Tunnemme teidät, koska te olette osa meidän perintöämme ja me osa teidän.

Jos pyytäisitte antamaan todisteen olemassaolostamme, kehottaisin teitä katsomaan taivaalle. Hiljentykää ja nähkää, mitä yläpuolellanne tapahtuu. Olemme täällä taivallanne ja myös ympärillänne. Seuraamme teitä kaikkialla - mediassa, elokuvissa, kotona ja työpaikalla. Olemme yhtä kanssanne. Emme vakoile teitä, olemme vain osa jokapäiväistä elämäänne useammin tavoin, kuin oivallatte.

Meidän tehtävämme on auttaa näinä koettelevina aikoina planeetallanne. Olemme täällä vakuuttamassa teille, että tarkoitamme vain hyvää teille ja maapallolle. Meillä on teknologisia keinoja auttaa teitä ja tehdä elämästänne helpompaa. Olemme vain osa tiimiä, joka on koottu auttamaan maata ja kaikkea elämää siirtymään korkeammalle maaperälle. Tämä merkitsee, että teillä on uusi elämä, joka palvelee teitä paljon paremmin kuin kärsimyksen ja erillisyyden kolmannen ulottuvuuden elämä.

Luojamme haluaa teille parasta. Tämä on ehkä uusi ajatus joillekin, menneisyyden uskonnollisista opetuksista johtuen. Se on kuitenkin totta. Niiden muutosten joita nyt koette, ei ole tarkoitus olla rangaistus. Ne on tarkoitettu voimaksi, joka avaa energioita maan päällä jollekin, minkä jokainen teistä ansaitsee - onnellisempi, harmonisempi ja rakastavampi elämä.

Plejadeilla meillä ei ole tarvetta rahaan. Meillä on kaikki, mitä tarvitsemme. Meille annetaan aina kaikin tavoin. Rakastamme toisiamme ja teemme yhteistyötä. Emme tarvitse lakeja niin kuin te maan päällä. Noudatamme universaaleja lakeja. Ne tulevat Luojalta. Nämä lait ovat sitä, millaista elämän on tarkoitus olla. Teillä on paljon opittavaa näistä laeista. Jotkut teistä ovat tietoisempia niistä kuin toiset. Alatte oppia elämän todellisen luonteen ja miten yksinkertaista se voi olla.

Teitä varten on varastossa suurta kauneutta. Maa on upea yhdistelmä kasveja, mineraaleja, eläimiä ja elämää universumeista kaukaa omanne tuolta puolen. Vaikka tiedemiehenne haluaisivat uskoa muuta, fyysinen kehonne on muodostunut 250 eri juurirodusta. Tästä syystä monet teistä tuntevat, etteivät kuulu maan päälle. Jotkut teistä ovat Plejadeilta ja myös toisista tähtijärjestelmistä. Maa suunniteltiin lomapisteeksi ja se palaa tähän tilaan puhdistamisen ja siivoamisen jälkeen. Te kaikki käytte tätä läpi maan rinnalla.

Kauniit vauvat ja lapset joita syntyy nyt planeetallenne, tietävät paljon siitä, mitä puhun. He opettavat teille. He ällistyttävät teitä älykkyydellään ja kyvyillään. Heidät on ohjelmoitu eri tavalla ja he ovat ylösnousemusprosessin edistäjiä.

Voin kertoa teille tänään sen, että kaikki kulkee hyvin planeettanne osalta. Vaikka asiat ovat haastavia, kuljette niiden läpi ja se on hyvin muutosten väärti. Olemme kanssanne.

Olen Mira Plejadien korkea-arvoisesti neuvostosta.

Lopuksi

Olemme siirtymässä uusiin ja innovatiivisiin elintapoihin maan päällä. Meillä on keskuudessamme vastaukset ongelmiin. Meidän on autettava toisiamme kaikin mahdollisin tavoin, kun yhdistymme luomaan taivaan maan päälle.

Emme ole yksin. Meillä on kaikki, mitä vaaditaan tehtävän suorittamiseksi. Ylösnousemus on meidän ja maa on meidän. Otamme takaisin oikeutemme ja maamme. Niin olkoon.

Siunausta valoa rakastavasti palvellen,

Valerie Donner
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #471 : 15.09.2010 16:43:40 »

MIKÄ ON KAKSOILIEKKI?

Kirjoittanut Beth Trutwin (cosmicascension.com)

Kaksoisliekki on toinen puolikkaasi. Se on osa sitä luomusta, joka luotiin samalla hetkellä kuin sinut. Toinen on miespuolinen ja toinen on naispuolinen.

Meillä on sielusopimus kaksoisliekkimme kanssa ja kuin putosimme aineeseen, sovimme, että viettäisimme useita elämiä erossa. Halusimme kokea erillisyyttä monissa elämissä ja teimme tämän viettämällä aikaa erillään ja eläen toisten sieluryhmien kanssa, mutta olemme aina pysyneet yhteydessä.

Et ole koskaan erossa kaksoisliekistäsi. Se on osasi, mistä et voi olla erossa. Jos siis etsit kaksoisliekkiäsi ja ihmettelet, missä hän on, hän on yhtä lähellä kuin hengityksesi. Jos kutsut hänet sydämeesi ja kehotat häntä kommunikoimaan kanssasi, tunnet hänet ja voit keskustella hänen kanssaan telepaattisesti. Olisi mukava, jos kysyisit hänen nimeään ja oppisit tuntemaan hänet paremmin kaksisuuntaisessa telepaattisessa kommunikoinnissa.

Tänä aikana maan päällä on kaksoisliekkejä, jotka ovat inkarnoituneet elämään yhdessä. Tämä on ollut harvinaista menneisyydessä, mutta siitä tulee enemmän ja enemmän todellisuutta joka päivä. Kun avaamme sydämemme mahdollisuuteen yhdistyä kaksoisliekkirakkauteemme, tämän rakkauden kautta voidaan ilmaista jumalaista rakkautta maan päällä. Voimme tuoda sisään Jumalan luoman rakkauden, ankkuroida sen ja käyttää tätä rakkautta tietoisuutemme laajentamiseen ja se vaikuttaa kaikkeen ympärillämme.

Nyt olemme tulossa aikaan, missä saamme ensikontaktin. Tapahtuu alusten massalaskeutumisia. Meillä jotka työskentelemme maan ylösnousemuksen parissa, kaksoisliekkimme tukee työtämme ja on kumppaninamme, ja monet heistä elävät nyt aluksilla. Me olemme maajoukkoa.

Nyt on mahdollista jokaiselle, joka haluaa sitä, yhdistyä taas kaksoisliekkinsä kanssa fyysisyydessä. Ei ole tarpeellista kantaa huolta yksityiskohdista, miten homma toimii. Olemme valtavien muutosten keskellä. Maa on muuttumassa tavoilla, joita emme pysty vielä tajuamaan. Nämä muutokset vaikuttavat kaikkiin suhteisiimme. Tämä jälleenyhdistyminen alkaa alitajuisella tasolla ja näin se alkaa: kommunikoi meditoinnin kautta kaksoisliekkisi kanssa ja kehitä suhde tai tunne hänet. Tämä muodostaa perustan jälleenyhdistymiselle ja se on alku. Tämän tekeminen meditoidessa rikkoo rakastamisen esteitä sydämestä.

Monien erilliselämien vuoksi on paljon tunteita, jotka liittyvät rakkauskokemuksiimme romanttisessa rakkaudessa ja jotka eivät vastaa mitenkään kaksoisliekkirakkauden kokemista. Yhdistyminen kaksoisliekkiisi alitajuisella tasolla meditoinnin ja telepaattisten keskustelujen kautta herättää syvän rakkauden tunteita ja tämä kokemus saa ihmisen karistamaan kaikkea sitä negatiivista ohjelmointia, mitä on jatkunut muissa suhteissa, romanttisissa ja seksuaalisissa, ja se hävittää todellisen rakkauden esteet. Kaksoisliekkirakkauden kokeminen on täydellistä jumalaisen feminiinisyyden ja jumalaisen maskuliinisuuden tasapainoa. Se on hurmiollista, orgastista iloa ja tämä rakkauskokemus valaisee maan tänä aikana.

Näitä tapaamisia voi tapahtua monin eri tavoin. Se tapahtuu jokaiselle yksilölle parhaalla mahdollisella tavalla, parhaissa mahdollisissa olosuhteissa. Tapahtuu monia muutoksia, kun paketteja toimitetaan, ja alamme kanssaluoda uutta maata ja syntyy uusia tilanteita, joita emme voi tällä hetkellä käsittää. Ensimmäinen askel kaksoisliekin jälleentapaamiseen on avata sydämensä sille mahdollisuudelle.

Teille jotka elätte kaksoisliekkinne kanssa maan päällä tällä hetkellä ... Koska elämänne on ankkuroituna kaksinaisuuteen, kohtaatte haasteita, jotka ovat tuoneet testejä kummallekin teistä ja puhdistumisprosessinne on ollut myllertävämpää kuin muilla, koska olette peili toisillenne, täydellinen peili. Olettehan kaksosliekit. Kun astumme viidennen ulottuvuuden todellisuuteen ja selvitämme ongelmat yksilöinä, näistä kaksoisliekkisuhteista jotka ovat inkarnoituneena elämään yhdessä nyt, tulee aina harmonisempia ja harmonisempia.

Tänä aikana on erittäin tärkeää kanssaluoda haluamaasi todellisuutta, alkaen ajatuksistasi ja tunteista sydämessäsi. Ja jos olet kärsinyt epätasapainosta, mikä vaikuttaa rakkaussuhteisiisi tällä hetkellä, on tärkeää tehdä sisäinen työ noiden asioiden selvittämiseksi nyt. Tämän tekemiseen on monia tekniikoita ja jos käännyt sisäänpäin ja pyydät korkeinta opastustasi, löydät oikean tavan, mikä toimii sinulla. Puhdistuminen ja tasapainottuminen on ennakkoedellytys kyvylle avata sydän tälle uudelle suhteelle.

Ei ole tarvetta pelätä ajoitusta, millä tämä tapahtuu. Ei ole tarvetta huolehtia, ettei sitä tapahdu sinulle. Se on kaikkien ulottuvilla. Sinulla on tarvitsemaasi apua tehdäksesi tästä totta elämässäsi, jos sitä haluat. On suuri määrä apua tarjolla ja on pyydettävä. Pyydä niin, kuin tunnet itseäsi opastettavan. Pyydä suojelusenkeliäsi, pyydä arkkienkeleitä. Pyydä apua joltain ylösnousseelta mestarilta, joka tuntuu läheiseltä (esim. Jeesus/Jeshua/Sananda, Kwan Yin, Buddha). Pyydä jotain galaktista sielua, joka tuntuu läheiseltä (esim. Ashtar, Arcturus, Äiti Sekhmet). Kaikki tämä opastus on käytettävissäsi ja he odottavat sinun pyytävän. He yhdistävät sinut kaksoisliekkisi kanssa ja voit saada tuon yhteyden ja tuntea tuon rakkauden sydämessäsi nyt. Tämä edeltää hänen tapaamistaan fyysisyydessä.

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #472 : 15.09.2010 16:53:53 »

Energiaennuste
SUMU HÄLVENEE

Kirjoittanut Emmanuel Dagher
( www.magnifiedmanifesting.com)
13.9.2010

Hei, upea ystäväni!

Olen hyvin innostuneena yhteydessä teihin, koska meillä on paljon puhuttavaa! Oletteko panneet merkille "tunnut", värit, näkymät ja äänet ympärillänne? Eikö jokin tunnu erilaiselta siinä kaikessa - ikään kuin olisitte täysin vieraassa paikassa, vaikka maantieteellisesti kaikki näyttää edelleen samalta?

Jotain hämmästyttävää on tapahtumassa nyt, mitä voi parhaiten kuvata sen tiheän sumumaisen energian nousemisena, joka on ollut kanssamme vuosia (erityisesti niillä, jotka ovat olleet uutterasti itsensä laajentamisen ja tiedostamisen polulla). Vaikka tämä sumu on ollut hyvin kuluttavaa monille, se on myös antanut meille monia lahjoja ja siunauksia, jotka ovat tuoneet meidät tietoisuuden ja ymmärryksen korkeampaan tilaan.

Tämän sumumaisen unen aikana meille on toisinaan annettu tilaisuus kokea muutamia kirkkaita aurinkoisia päiviä, jolloin kaikki näytti järjestyvän jumalaisesti. Tämä salli meidän saada muutamia välähdyksiä siitä autuudesta, mikä odottaa meitä lähiaikoina. Tällaiset päivät synnyttivät meissä taas riittävästi motivaatiota ja luottamusta jatkaaksemme keskittymistä henkilökohtaiseen laajentumiseemme ja etenemiseemme. Jännittävää tässä nykyisessä energeettisessä tilassamme on, että sumumainen uni on nopeasti hälvenemässä ja aurinkoiset päivät ottavat pian päänäyttämön.

Kesän aikana (eteläisen pallonpuoliskon talven) monet meistä alkoivat saada selvempiä oivalluksia ja ideoita etenemissuunnasta henkilökohtaisesti ja maailmanlaajuisesti ja aloimme ilmaista aikomuksiamme, kun kylvimme siemeniä elämämme seuraavaa lukua varten. Tulevina kuukausina aikomuksemme alkavat nopeasti ilmentyä fyysiseen muotoon, ilmestyä päivittäiseen elämäämme kuin tyhjästä. On tärkeää olla edelleen tarkkana kaikista tilaisuuksista ja kaikesta synkronismista, joita ilmaantuu meille jatkuvasti - niin pieniltä tai suurilta kuin ne vaikuttavatkin. Huomattavin ilmentymä minkä näemme tulevan vuoden aikana, on miljoonien ihmisten yhdistyminen kaikilta elämänalueilta, kaikista uskonnoista ja kulttuureista tarkoituksenaan luoda rauhallisempi maailma, kun siirrämme sivuun erimielisyytemme/eroavuutemme.

Tässä kohtaa monet meistä ovat käsittäneet, että transformaatioprosessiamme on päivitetty dramaattisesti ravistamaan kirjaimellisesti jokaista meitä ytimeen saakka ja puhdistamaan viimeisenkin pisaran itsepetosta ja kaikkea muuta, mikä estää meitä ilmentämästä aidointa itseämme. Oletteko huomanneet, miten vaikeaa on olla mitään muuta kuin aito itsensä? Jos koet edelleen suuria vaikeuksia elämässäsi, käytä sitä vain palautteena siitä, annatko aidomman osasi tulla täysin ilmaistuksi. Kun mietimme, kuka olimme vuoden alussa ja kuka olemme nyt, useimmiten huomaamme heti, miten kauas olemme todella tulleet ja miten paljon olemme kasvaneet ja transformoituneet.

Näinä uuteen vuoteen johtavina kuukausina huomaamme kokevamme enemmän mukavuutta ja vaivattomuutta transformaatioprosessissamme. Rauhan, levollisuuden ja tasapainon tunteesta tulee vallitsevampia päivittäisessä kokemuksessamme, mikä on hyvin erilaista kuin se hullu vuoristorata, mitä olemme kokeneet melkoisesti vuoden alusta saakka. Tämä on upeaa aikaa laittaa etusijalle se, minkä tekeminen tuo meille eniten iloa, koska suoraan sanottuna ansaitsemme sen, kun se on jo kovasti myöhässä! Ajan viettäminen rentoutuen ja leväten, kun nautimme olostamme, rakkaistamme ja ympäristöstämme, liu'uttaa meidät sujuvasti elämämme seuraavaan taianomaiseen lukuun!

Seuraavaan kertaan saakka, taianomaisesti teidän,

Emmanuel
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #473 : 16.09.2010 16:41:43 »

Siirtymätilanteen päivitys

Vapaasti jaettavaksi epäkaupallisiin tarkoituksiin.

---

Tiistai-iltana kundalinini alkoi yllättäen nousta kun työskentelin tietokoneella, joten asettauduin läheiselle sohvalle katsomaan, mitä tuleman pitää. Hetken kuluttua koko selkäranka meni jäykäksi, päälaki tuntui avautuvan täysin ja valkoista valoa tulvi sisään. Koko keho meni jäykäksi ja lihakset alkoivat krampata.

Harjoituksen jälkeen oppaani kertoivat, että tämä oli valmistautumista siirtymään. Jossakin päin maailmaa oli kymmenen muuta, jotka jakoivat kokemuksen samanaikaisesti.

---

Kyllä. Se oli harjoitusta siirtymään. Vapautit myös yhden arvon, jonka toit aikaisemmalta Maan tasolta uudelle tasolle.

Alatte harjoitella siirtymää pieninä ryhminä, ilman tietoisuutta toisistanne, mutta yhdessä tekemällä vahvistatte valoanne. Yhä useampia Valotyöntekijöitä liittyy mukaan harjoitukseen ja kun synkronointi on täysin kohdallaan, te kaikki liitytte yhteen ja saatte aikaan siirtymän.
Nyt teitä totutellaan siihen, että kundalini alkaa liikkua ihan itsestään. Ei kannata huolestua, se tapahtuu vain kun se on teille turvallista ja kun ette tee mitään, mikä voisi tuoda harmia keholle.

Kundalini on Valoa. Kundalini on korkeaa älykkyyttä, jonka olette tuoneet itseenne ylemmistä ulottuvuuksista. Se ei ole jotain, mikä on ollut odottamassa kehossanne syntymästänne saakka.

Mekanismi on, mutta itse Valon olette tuoneet itseenne meditoinnin kautta.
Kundalini on Jumalan Tahto, miten sitten haluattekin sen tulkita. Se on osa Pyhää Suunnitelmaa, teissä, teidän kauttanne. Siirtymä on suunniteltu läpi kosmoksen, ja Pyhä Suunnitelma kattaa sen jokaisen osan - sinä olet Pyhän Suunnitelman toteuttaja maassa yhdessä kaikkien niiden Valotyöntekijöiden kanssa, jotka harjoittelevat kundalinin nousua. Olette Yksi joka ilmenee monena.

Kun kundalini alkaa nousta spontaanisti, antakaa sen vain liikkua ja luottakaa, että se on Pyhän Suunnitelman mukaista. Antakaa sen tulla normaaliksi osaksi teitä, osaksi päivittäistä elämäänne.

Tästä eteenpäin voitte kokea kundalinin nousun monta kertaa päivässä. Antakaa sen tapahtua.

Teillä kaikilla on oppaita ja näinä aikoina he voivat vaihtua tiuhaan, koska he kaikki hallitsevat ihmisen ja siirtymän eri aspekteja. Antakaa virran kuljettaa.

Olet viimeisten päivien ajan tuntenut vanhojen polariteetin energioiden liikkuvan ympäristössäsi - sitä vapautetaan nyt. Keskity pysymään itsessäsi, omissa energioissasi. Olet turvassa.

Luota Pyhään Suunnitelmaan. Luota meihin. Me olemme Maan Elohim. Luota, että me tiedämme.

---

Minulle annettiin loma kanavoinnista kolme päivää sitten, ja sain viettää nuo kolme päivää melkein täysin viidennen ulottuvuuden kokemuksen ulkopuolella - olin ihminen kolmannen ulottuvuuden maailmassa. En tuntenut oloani ollenkaan kotoisaksi vaan kaipasin ylempien värähtelyiden laajakaistayhteyteen.

Mutta se sai minut ajattelemaan. Näin suurin osa ihmiskunnasta elää. Ja näitä ihmisiä meidän tulee auttaa siirtymän jälkeen, tukea heitä kohoamaan tämänhetkiseltä kokemisen tasolta seuraavalle niin juohevasti kuin mahdollista.

Toivon, että Pyhä Suunnitelma kattaa myös siirtymän jälkeiset kriittisimmät asiat...
a_flyaway
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #474 : 18.09.2010 09:54:56 »

UUDET LAPSET

Kirjoittanut Beth Trutwin (cosmicascension.com)

Indigolapset

Indigot tunnetaan valonsotureina. He joutuvat usein vaikeuksiin koulussa vanhempiensa harmiksi. He ovat hyvin käyttäytyviä lapsia ja joutuvat vaikeuksiin, koska he kyseenlaistavat säännöt. Nämä ovat lapsia, joille opettajat ja auktoriteetit sanovat aina: "Ai, säännöt eivät päde sinuun" ja juuri tässä värähtelyssä he ovat.

He tietävät, että nämä yhteiskunnalliset säännöt on rakennettu vanhoille kontrolloinnin, manipuloinnin, pelon, ahneuden, aivopesun ja "huumaamisen" tavoille ja heidän aikomuksenaan on rikkoa jokaista sääntöä. Eikä vain tätä, vaan he pyytävät aikuisia elämässään myös elämään sääntöjen mukaan. Tämä aiheuttaa toisinaan hankausta indigolasten ja heidän vanhempiensa välille, koska he vaativat vanhempiaan noudattamaan sääntöjä. Toisin sanoen, he eivät halua tulla rajoitetuksi keinotekoisilla säännöillä. Ja jos he tuntevat painetta keinotekoisista tavoista, he maksavat samalla mitalla nuo tuputettavat säännöt. Ja jos aikuiset eivät elä suoraselkäistä elämää, lapset osoittavat jokaisen hairahduksen ja jokaisen epätasapainon kaikilla aikuiselämän alueilla, mikä on kielletty. Ja tämä aiheuttaa hankausta lapsen ja auktoriteetin välille, mitä roolia se esittääkin hänen elämässään - opettaja, rehtori, lääkäri, vanhempi, pappi - ja he tulivat tänne kohottamaan tietoisuuttamme ja saamaan meidät nauramaan kaikille yhteiskunnan säännöille, joita on tehty aiemmin

Nämä indigolapset ovat suunnitelleet pöyristyttäviä televisio-ohjelmia, joita vanhemmat tuskin pystyvät katsomaan. Ja indigolasten mielestä ne ovat hulvattoman hauskoja, koska he tekevät pilaa yhteiskunnasta sellaisena, kuin se on ollut. Heillä on myös paljon poliittista huumoria. He pitävät päivän politiikkaa pöyristyttävänä ja he näkevät kaikki epätotuudet, joita tulee ulos uutisista, ja heistä on mukavaa tehdä pilaa siitä. He haluavat kohdistaa naurunsa tasapainottomille asioille ja näin tekemällä he tuovat valoa joka tilanteeseen. Nostaa kaikkien ympärillä olevien tietoisuutta, pyytää jokaista tekemään paremmin ja olla rakkautta toiminnassa - tämä on heidän tehtävänsä. Indigot tulivat havainnollistamaan uutta tapaa. He ovat uranuurtajia ja järjestelmän tuhoajia.

Kristallilapset

On myös kristallilapsia - kutsumme heitä kristallivauvoiksi. Monet ihmiset sanovat, että nämä kristallivauvat tunnetaan suurista silmistään. Jos satutte kulkemaan kaupassa kristallivauvan ohi, joka istuu ostoskärryissä ja hänen suuret silmänsä seuraavat teitä, sanotte itsellenne: "Ahaa, tuo on kristallivauva." Mitä se merkitsee - kristallilapsi? Kristallilapsi tuo rauhan, rauhan ja rauhan värähtelyä. Nämä lapset ovat rauhallisia ja levollisia, he ovat telepaattisia ja vanhemmat, isovanhemmat tai opettajat usein nuhtelevat heitä, koska he eivät puhu.

He eivät puhu, ennen kuin ovat valmiita - paljon vanhempina kuin muut lapset. He eivät mielellään puhu vieraille eivätkä sano "hei" naapureille. He käyttäytyvät introvertisti ja ujosti ja todellisuudessa kumpikaan ei ole totta. Heille on mukavampaa telepaattinen kommunikointi ja he ovat mieluummin puhumatta. He eivät ole tottuneet puhumiseen. Kristallilapsia syntyy kaikkialta universumista. Joillakin heistä ei ole välttämättä ollut kovin monia elämiä maatasolla ja kristallilapsiaalto tulee tänne olemaan rakkautta. Tuomaan rakkautta, ankkuroimaan rakkautta ja olemaan enemmän rakkautta.

He eivät pidä epäoikeudenmukaisuudesta ja ilmaisevat tämän näyttämällä onnettomalta. He kääntyvät sisäänpäin ja ovat hyvin hiljaa ollessaan onnettomia. He ovat luokassa lapsia, jotka oikovat asioita, joilla on huumorintajua ja jotka ystävystyvät kaikkien kanssa. Kristallilapsi rakastaa kaikkia, hänellä ei ole suosikkeja ja hän ystävystyy helposti. Hänellä on vain yksi tai kaksi hyvin läheistä ystävää, mutta hän toivottaa tervetulleeksi kaikki muutkin. Hän lähestyy uutta lasta, heikompaa lasta tai lasta, joka ei pysty mukana oppitunneilla. Nämä lapset lähestyvät hiljaa ja antavat toisen lapsen tietää, että häntä rakastetaan ja hänellä on ystävä. Nämä lapset tulivat virittämään rakkaustietoisuutta.

Kristallilapset nostavat tietoisuutta, indigolapset muuttavat toimintamallia ja sateenkaarilapset integroivat uuden luomistavan jokaiseen kerrokseen ja tasoon maan päällä - on kyse sitten taiteesta, yhteiskuntanormeista, hallinnosta, rahoitusalasta, biokemiasta, maanviljelyksestä, lääketieteestä.

Sateenkaarilapset

Sateenkaarilapset ovat tiennäyttäjiä. Sateenkaarilapset ovat olleet aalto, jonka tehtävä on integrointi. Nämä ovat jokaisen tason integroijia. He tuovat yhtenäisyyden meille kaikille.

Sateenkaarilapset yhdistävät rakkauden ja uuden luomisen ja kutovat sen sateenkarivalolla. Kaikki puolet, kaikki skaalat, kaikki mahdollisuudet. Sateenkaarilapset näkevät asiat sellaisina, mitä ne voivat olla. He näkevät ne korkeimmassa valossaan ja tuovat sateenkaarivalonsa kaikkiin luomuksiinsa - kirjoituksiinsa, taiteeseensa, kommunikointiinsa, YouTube-videoihinsa, rullalautailuunsa. He ovat ahkeria ja perusteellisia inspiraation lähteitä toisille, jotka tuntevat heidät. Nämä ovat energisiä lapsia. He ovat käytännöllisiä, ystävällisiä, innostuneita, elämäniloisia ja joskus tämä räjäyttää opettajan, vanhemman tai isovanhemman, joka pitää heitä hankalina käsitellä. He ovat innostuneita kaikesta ja haluavat kanssaluoda uusia todellisuuksia joka päivä. He eivät halua tehdä samaa asiaa koskaan kahdesti. He kokevat aina maailmaansa joka tasolla. He ovat hyvin mielikuvituksekkaita ja voimme oppia jotain heidän elämänilostaan ja valmiudestaan juhlia pienimpiäkin ihmeitä.

Sateenkaarilapset ilmaisevat itseään värien kautta. He tekevät tätä värjäämällä hiuksiaan. He värjäävät sormen- ja varpaankyntensä, ottavat tatuointeja ja lävistyksiä. He käyttävät värikkäitä vaatteita. He käyttävät värejä taideteoksissaan. He näkevät kaikkia värikkäät asiat luomakunnassa ja juhlivat niitä. Kukat, auringonlasku, meren väri. He näkevät väreissä kaiken, mitä he ilmaisevat ja kokevat. He juhlivat värien kautta. Ne tuovat heille onnellisuutta ja iloa.

Tunnistatte sateenkaarileikki-ikäisen kaupassa, koska hän itkee ja polkee jalkaa eikä lähde kaupasta, ennen kuin äiti ostaa hänelle sateenkaarenväreissä säihkyvät kengät. Koska nämä kengät tuovat hänelle enemmän iloa, kun hän muistaa hyvin pitkään aikaan tunteneensa. Ja hän haluaa ne jalkaansa ja kaikki värit joka kerta, kun hän ottaa askeleen uuteen ulottuvuuteensa. Nämä ovat sateenkaarilapsia.

Kultalapset

On kultalapsia. He ovat akateemikkojamme. Nämä lapset ovat käyrän ulkopuolella, kun mitataan heidän tietämystään. Heidän tietonsa ovat syvempiä, kuin mikään mitä olemme tunteneet aiemmin. Nämä lapset eivät opiskele tyypillisessä luokassa. He eivät sovi tähän malliin ollenkaan. He tietävät enemmän kuin opettajat ja he ovat hyvin nuoria. Nämä lapset voivat suorittaa collegeopintonsa hyvin nuorena ja astronomisella vauhdilla.

Kultalapset ovat hyvin luovia, he ovat erittäin rentoja nykypäivän teknologian kanssa. He tekevät elokuvia, ohjaavat elokuvia ja kuvaavat elokuvia. He ovat levyttäviä artisteja. He ovat lapsia, jotka soittavat lavalla täydellisesti musiikki-instrumentteja. He kuulostavat enkeliltä laulaessaan ja he ovat hyvin fiksuja. He ovat nopeita tutkijoita, jotka menevät etsimään vastauksia käsillä oleviin ongelmiin. Näin yhtä kultalasta haastateltavan ja hän uskoi keksivänsä hoidon syöpään. Hän tunsi, ettei meillä pitäisi tässä maailmassa olla enää syöpää ja asia tarvitsi hoitaa ja hän oli alkamassa ratkaista sitä nyt alle 15-vuotiaana. Nämä ovat kultalapsia.

Platinalapset

Meille on tulossa myös uusia platinalapsia. Nämä lapset ovat näkijöitä. Nämä lapset ovat telepaattisia, "tele-empaattisia", he osaavat teleportoida ja levitoida. Nämä ovat taikalapsia. He tulevat täydellisten psyykkisten kykyjen kera. Heitä testataan yliaistillisesta havaintotavastaan ja he pystyvät sanomaan, mikä muoto siinä kortissa on, mitä mies pitää kädessään toisessa huoneessa. He pystyvät vastaamaan välittömästi kykyihinsä liittyviin kysymyksiin. He pystyvät näkemään sisäisellä silmällä, he osaavat kuulla, he osaavat kanavoida. He tuovat viestejä. Platinalapset auttavat maailmaa näkemään uuden vision ja innostavat kaikkien tietoisuutta maan päällä näkemään asiat eri tavalla - näkemään asioita, joita ei ole, näkemään eri tavalla ne asiat, joita on. He tekevät yhteistyötä muiden em. "erityislasten" kanssa ja auttavat heitä luomaan uuden maailman.

Jokainen näistä ryhmistä tuo luontaiset lahjansa kohottamaan maan päällä elävien tietoisuutta. Tämä aiheuttaa väreitä, mikä palauttaa kaikki rakkauteen. Uusien lasten vanhemmat, jotka kuuntelevat heitä joka iässä, arvostavat heidän mielipiteitään - vaikka he puhuisivat mitä - antavat vakaan perustan. Viettäkää paljon aikaa näiden lasten kanssa ja antakaa suurta ymmärrystä heille. Nauttikaa hauskuudesta, kun taikaulottuvuudet palaavat maan päälle ja kohoamme rakkaustietoisuuteen.
-----------
« Viimeksi muokattu: 18.09.2010 10:00:23 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #475 : 18.09.2010 10:06:50 »

KYSYMYKSIÄ MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger ( www.mastersofthespiritworld.com)
14.9.2010

Kysymys:
Mestarit, minulla on kumppani, joka säilyttää kaiken siltä varalta, että sitä tarvitaan myöhemmin. En voi sietää sanomalehtien ja kaikenlaisten tavaroiden kasoja, jotka ulottuvat kattoon saakka. Minulla oli yhtenä viikkona tilaisuuteni, kun hän meni lomalle. Niinpä heitin kaikki sanomalehdet kierrätyspisteeseen toivoen, että hän näkee, ettei tarvitse niitä. Sen sijaan hän raivostui ja menetti luottamuksensa minuun. En vain halua enää elää roskan keskellä, muttei hän jaa näkemystäni. Mitä voin tehdä? - Mami, Iso-Britannia

Vastaus:
Elät miehen kanssa, joka riippuvainen omaisuuden säilyttämisestä. Hän on myös vainoharhainen, omistushaluinen, itsekäs ja hallitseva. Hän luo vaaralliset elinolosuhteet. Rotille ja ötököille on erittäin helppoa muuttaa asumaan varastoituihin ja aina paikallaan pysyviin tavaroihin. Paperi- ja vaatetavarasta mikä on kasattu korkeille pinoille ilman niiden välistä ilmanvaihtoa, tulee palovaarallista.

Hän näyttää sinulle järjettömän puolensa ollen puhumatta sinulle ongelmastaan. Sanoa, että hän tuntee joitain tavaroita ehkä tarvittavan tulevaisuudessa, ei ole riittävä selitys. Uhkan tunteminen kumppanista, joka heittää pois vanhoja käyttämättömiä sanomalehtiä, osoittaa hänen psyykkisten ongelmiensa tason.

Oletko pannut merkille, että koko suhteestanne on tullut yksipuolinen? Että ainoa koskaan harkittava asia on se, mitä hän haluaa? Sinun on aika pitää puoliasi. On aika kunnioittaa sitä tosiasiaa, että olet suhteessa aivan yhtä tärkeä kuin hän. Kysy itseltäsi, mitä saat tästä suhteesta. Millä kustannuksella omanarvontunnollesi?

Sinun on arvioitava, mitä tunnet tulevaisuudesta tämän henkilön kanssa. Onko se, että sinua käytetään hyväksi eikä pidetä tärkeänä, tapa arvostaa itseäsi? Jos ei ole, etsi joku, jolle puhua. Menkää terapiaan. Puhu hänelle terapiasta, jos hän haluaa pelastaa suhteenne. Teidän kummankin on saatava joku ulkopuolinen kertomaan teille se, mitä kumpikaan teistä ei pysty näkemään tai ei myönnä.

Kysymys:
Tunnen sellaista vetoa metafyysiseen tieteeseen, että kaikki tämä tieto hämmentää minua. Tunnen yhteyden enkeleihin ja olen käynyt kursseja saadakseni lisää tietoa. Aloittamalla oman liiketoiminnan haluan pystyä auttamaan toisia ja itseäni pääsemään metafyysiseen tieteeseen käsiksi. Olen kokeillut heilurin käyttöä sekä enkelikorttitulkintoja ystäville ja perheelle, mutten ole varma niiden pätevyydestä. En halua satuttaa ketään antamalla väärää viestiä. Opastakaa minua siinä, mitä minun pitäisi tehdä. Olen menossa enkeliterapiakurssille syyskuussa. Kertokaa minulle, milloin minun pitäisi lopettaa nykytyöni ja aloittaa oma liiketoiminta. - Puja, Intia

Vastaus:
On satoja eri fyysisiä työkaluja ja sovelluksia, joita voidaan käyttää ymmärtämään ja tuomaan metafyysistä informaatiota ei-fyysisestä ulottuvuudesta. Jokaisen hyödyllisyys tulee tekijän pätevyystason myötä. Jos käyttäjä on avoin eikä hänellä ole ennakko-odotuksia siitä, mitä tulosten pitäisi olla, hänellä on mahdollisuus saada tarkkaa tietoa.

Niiden jotka käyttävät psyykkisiä työkaluja, ei pitäisi olla huolissaan vastauksista ja aineistosta, koska niiden ei pitäisi tulla heistä, vaan toiselta puolelta. Vain silloin jos he vaikuttavat tuloksiin jollain tavalla, kuten omilla uskomuksillaan, heidän pitäisi olla huolissaan siitä, mitä sanovat. Tulkinta voi olla vain sitä, mitä kohti energia pyrkii tuolla hetkellä, ja jos ihmiset muuttavat suuntaansa, joko valinnasta tai tulkinnan kuultuaan, tulokset muuttuvat. Tämä ei ole tulkitsijan "vika" eikä se tee tulkintaa vääräksi sen antamisajankohtana.

Tulevaa informaatiota pitäisi käyttää vain neuvona eikä ehdottomana sanana tuosta tilanteesta. Kaikkien pitäisi kuitenkin käyttää valinnanvapautta. Teidän pitäisi aina seurata sitä, mikä tuntuu oikealta tietyissä olosuhteissa. On parasta pitäytyä yhdessä tai kahdessa menetelmässä, koska vaivattomuus viestien saamisessa tulee sen jatkuvasta käytöstä. Kuten missä tahansa toiminnassa, on kyse sitten kirjanpidosta, kokkaamisesta tai urheilusta, on välttämätöntä harjoitella kehittyäkseen tuossa taidossa.

Harjoittele joka tilaisuuden tullen, myös kysymällä itseltäsi kyllä- ja ei-kysymyksiä siitä, kuka seuraavaksi soittaa sinulle tai millainen säästä tulee. Sinun on virityttävä energiaan voidaksesi tulkita sitä. Olet valmis siirtymään eteenpäin, sitten kun tunnet mukavaksi muutoksen ja uuden hankkeen. Älä yritä kiirehtiä asioita.

Kysymys:
Mestarit, asuin enemmän tai vähemmän onnellisesti vieraassa maassa monta vuotta. Sitten kaikenlaiset surulliset tapahtumat vuodesta 2006 saakka ovat saaneet minut masentumaan. Erosin kumppanistani, työympäristöstäni tuli vihamielinen ja minun oli irtisanouduttava, äitini kuoli - hän oli käytännössä koko perheeni. Sitten aloitin vaikean suhteen toisen kumppanin kanssa ja alusta saakka meitä varjostettiin melkein kaksi vuotta ja kumppanini joutui murhayrityksen kohteeksi. Meidän oli pakko muuttaa kauas pikkukaupunkiin. Tunnen, että minun oli pakko tehdä epämukavia valintoja pelastaakseni elämäni - elämän mistä en pidä enää. Tämä lisäksi saan aina fyysisiä vaivoja. Usein tunnen, etten halua elää sitä, mitä elän. Tuleeko tämä muuttumaan? Miten? - Maria, Italia

Vastaus:
Muutos tulee, sitten kun teet ponnistuksen. Olet kulkenut eteenpäin sinulle esitettyjä tapahtumia sanoen, ettet voi tehdä mitään. Kun masennut, tuot lisää negatiivista energiaa ja negatiivisia tapahtumia luoksesi, koska universumi sanoo: "Ai, hän on mielellään surullinen ja voi huonosti. Annetaanpa hänelle lisää ongelmia työstettäväksi."

Kun aloitat jossain tilanteessa, pysyt siinä mieluummin kuin teet jonkin siirron, vaikka tilanne olisi kamalan epämiellyttävä sinulle. Kun olit eronnut ensimmäisestä kumppanistasi, mainitsit, että tunsit itsesi niin huonoksi siitä, miksi hän oli lähtenyt, että syytit itseäsi erosta. Kuljit synkän näköisenä, kunnes työnantajasi olivat saaneet tarpeekseen negatiivisuudestasi ja tekivät asioista niin epämiellyttäviä sinulle, että juoksit karkuun.

Alusta saakka suhteen uuteen kumppaniisi olisi pitänyt lähettää sinut kirkuen pois hänen luotaan. Mutta sinulle hän oli joku, joka oli paikalla. Hän käytti sinua ja sinä sallit sen. Hänen vaikeuksistaan tuli sinun vaikeuksiasi ja pysyit edelleen maisemissa. Edes väkivalta ei antanut sinulle ajatusta muuttaa johonkin positiivisempaan paikkaan. Kuuntelet muita sen sijaan, että tee omat päätöksesi itse.

Jos alat hyväksyä, että sinulla on oikeus olla yhtä onnellinen kuin viereinen ihminen ja olematta kenenkään hyväksikäyttämä, pystyt siirtymään eteenpäin. Älä anna kenenkään sanoa sinulle, mitä tehdä. Tee asioita vain, kun sinusta siltä tuntuu. Et pidä enää elämästäsi, koska et pidä itsestäsi. Ala korvata niitä asioita, joista et pidä - yksi kerrallaan. Anna itsellesi lupa olla onnellinen. Anna elämäsi muuttua sellaiseksi, minkä voit tuntea mukavaksi ja turvalliseksi. Hae apua naisjärjestöistä, jotka voivat auttaa sinua asettumaan uuteen elämäntyyliin. Ei ole koskaan liian myöhäistä.

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #476 : 18.09.2010 10:12:32 »

YLÖSNOUSEMUSOIVALLUKSIA:
MITTARIMATOKIN SAAPUU LOPULTA MÄÄRÄNPÄÄHÄNSÄ

Kirjoittanut Jennifer Hoffman
( www.urielheals.com)
15.9.2010

Hei kaikki,

Istuin verannallani nauttien auringonpaisteesta, kun näin pienen mittarimadon liikkuvan ylös taloni seinää. Se kulki hitaasti vetäen kehoaan ylöspäin pienenpieni askel kerrallaan. Se ei pysähtynyt eikä horjunut eikä se katsellut ympärilleen, vaan jatkoi kulkemista hitaasti sivuuttaen kaiken, paitsi talon seinän ja määränpäänsä. Taloni on korkea enkä ole varma, mihin mittarimato oli menossa päästyään katolle, mutta se jatkoi kulkemista. Katselin sitä yli 15 minuuttia, kun se jatkoi polullaan kertakaan pysähtymättä, kunnes se lopulta saavutti katon ja kiipeisi pois näkyvistä.

Kun katselin sen kulkemista mieleeni tuli oma matkani ja miten hitaasti se näyttää toisiaan kulkevan, miten vähän tunnun etenevän ja kuitenkin jälkikäteen näen, miten kauas olen tullut. Nämä viisi viime vuotta ovat olleet erityisen vaikeita, mutta viimeiset kymmenen ovat olleet sarja haasteita, jotka eivät näyttäneet koskaan loppuvan. Vuoristorata työpaikkojen menetyksen, rahattomuuden, kodittomuuden, ystävien ja perheen hylkäämisen, pettämisten, pettymysten ja ovien ikuisen kiinnipaiskautumisen läpi ei ole ollut hauska. Mutta taaksepäin katsoen (eikö jälkiviisaus olekin ihanaa) voin nähdä, miten kaikki sopii yhteen minun asettamiseksi siihen, missä olen tällä hetkellä - itseeni luottavana ja täysin voimani hallitsevana kera selkeyden ja kuvan elämästä, mikä on todella minun eikä riippuvainen kenestäkään tai mistään.

Tiedän, että elämässäni on asioita, jotka ovat muuttuneet iäksi, ihmisiä joihin en enää koskaan ole yhteydessä, suhteita jotka ovat iäksi muuttuneet, koska minä olen muuttunut (ja se on ok), asioita joita en enää koskaan tee ja pelkoja joita en enää koskaan tunne (ellen valitse niin). Nämä ovat merkkejä siitä, että olen muuttunut, eikä sitä ihmistä mikä minun tarvitsee olla noita suhteita varten, ei enää ole. Olen kulkenut eteenpäin omalla polullani yksi pikkuaskel kerrallaan kuin mittarimato. Kun pysähdyn katsomaan, miten kauas minun on vielä mentävä, määränpää näyttää liian kaukaiselta. Mutta kun katson, miten kauas olen tullut, käsitän, ettei kyse ole määränpäästä - se mitä tapahtuu tällä hetkellä, on tärkeää. Kysymys kuuluu: mitä teen seuraavaksi?

Eräs ystäväni soitti viikonloppuna kysyäkseen neuvoani työtilanteesta. Hän haluaa siirtyä pois sieltä, missä hän on (eikö olekin tuttu tilanne) ja hänellä on useita työmahdollisuuksia, joita hänen todella täytyy harkita lyhyellä tähtäyksellä, koska hän tarvitsee rahaa. Mutta hän on haluton aloittamaan jotain, jos hänen on lopetettava liian pian siksi, että tulee esiin parempi tilanne. Hänen saamansa vastaus oli hyvin selvä - jos hän istuu täyden ruokapöydän ääressä ja on nälkäinen, niin aikooko hän odottaa toista pöytää, ennen kuin alkaa syödä?

Tässä kohtaa eläminen läsnä olevassa hetkessä tulee konstikkaaksi. Haluamme olla vilpittömiä itsellemme ja toisille, mutta meidän on huolehdittava tarpeistamme nyt. Miten universumi vastaa siihen, mitä tarvitsemme, ja mitä teemme asialle? Mahdollisen tulevaisuuden ja sen projisoiminen, mitä voisi tapahtua, lisää epäilyksiämme ja hämmennystämme. Kaiken kokemamme liikehdinnän, lineaarisen ajan romahtamisen ja joka kulman takana odottavien yllätysten kera se minkä tekeminen vei ennen vuosia, voi tapahtua nyt viidessä minuutissa tai nopeammin. Voimme kuvitella, millainen tulevaisuus ehkä olisi, mutta se mitä todella tapahtuu, voi olla täysin toista.

Joskus valmius reagoida meille tarjottavaan tilaisuuteen - vaikkei sen käyttäminen tuntuisikaan aina järkevältä - voi johtaa sen avautumiseen, mitä odotamme. Kyse ei ole vilpittömyydestämme, vaan luottamuksestamme. Palvelemmeko itseämme ja tarpeitamme vai toisten tarpeita ja odotuksia? Heijastammeko pelkomme prosessiin ja kuvittelemme pahinta, silloin kun se mitä tapahtuu, on ehkä jotain täysin erilaista?

Pyysin ystävääni harkitsemaan, että hänen todellinen huolensa koskeekin mainetta ja sitä, mitä hän ajatteli ihmisistä, jotka etsivät aina parasta ihannetta itselleen. Pyysin häntä myös ajattelemaan, että jos hänellä olisi tilaisuus lähteä, niin tuohon avautuvaan polkuun sisältyisi myös oven sulkeminen hänen työhönsä. Hän oli ottanut vastuun, mitä hänen ei ollut tarkoitus ottaa, ja rajoitti itseään prosessissa. Meidän on jätettävä tilaa ihmeille ja asioilla on usein tapana selvitä parhaalla tavalla kaikkien osallisten kannalta.

Niinpä edetessämme hitaasti tällä polulla, mitä kutsumme ylösnousemukseksi, jos katsomme taaksepäin valitsemaamme polkua, niin katsokaamme sitä aikomuksena juhlia sitä, miten kauas olemme tulleet. Ja jos katsomme eteenpäin, miten pitkälle meidän on vielä mentävä, niin tehkäämme se aikomuksena olla tietoinen siitä, mitä tällä hetkellä tapahtuu, koska se on todellisuudessa kaikki, mitä voimme olla nyt - ja jättäkäämme ajatuksissamme tilaa ihmeille, jotka siunaavat meitä matkan jokaisella askeleella. Seuraava askel paljastuu oikeaan aikaan. Voimme ottaa sen, mitä tarjotaan tällä hetkellä, ja tietää, että sitten kun on aika jotain muuta tapahtua, kaikesta huolehditaan parhaalla mahdollisella tavalla, niin että kaikkien tarpeet tyydytetään, myös omamme.

En tiedä, mitä tuolle pikkumittarimadolle tapahtui. Kuvittelen sen jatkaneen sinne, minne mittarimadot menevät.

Miten pitkälle olet tullut ja missä olet tällä hetkellä? Et ehkä käsitä, miten paljon itsevarmempi, pelottomampi, voimakkaampi ja tietoisempi olet, ennen kuin otat aikaa katso, miten pitkälle olet tullut. Anna siis itsellesi lahjaksi kiitollisuus siitä, mitä olet saavuttanut matkallasi. Olet ansainnut sen ja ansaitset sen.

Pysy tyynenä, keskittyneenä ja tietoisena ja muista, että ajatuksesi luovat elämäsi joka hetki. Ajattele parhaita ajatuksia.

Kun pohditte tätä ja muita asioita, joita tapahtuu tällä hetkellä (ja Merkurius on vihdoin lakannut perääntymästä, joten nyt on aika liikkua eteenpäin), muistakaa:

Hyväksykää kaikki ymmärryksen lahjat kiitollisuudella ja käyttäkää niitä anteeksiantoon, irtipäästämiseen ja parantumiseen joka tilanteessa.

Pyytäkää opastusta ja vahvistusta ja sitten odottakaa sitä tulevan.

Ennen kaikkea, olkaa kiitollinen tästä tilaisuudesta olla osana ihmiskunnan hämmästyttävää tietoisuusmuutosta, kun kaikki ylösnousemme ihmeiden värähtelyyn.

Monia siunauksia näinä taianomaisina ja hämmästyttävinä aikoina,

Jennifer Hoffman

-----------
« Viimeksi muokattu: 18.09.2010 10:23:50 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #477 : 22.09.2010 06:34:11 »

Hei!

Torstaina (23.9.-10) on syyspäivän tasauksen hetki aamulla klo 6:09 ja
keskipäivällä on myös täydenkuun hetki klo 12.17.

Tästä syyspäivän tasauksesta on tulossa kaikenkaikkiaan hyvin intensiivinen
energioiltaan, kun samana päivänä on myös täydenkuun hetki. Ajanlaadussa on
myös monia muita tekijöitä, joiden vuoksi koen tämän syyspäivän tasauksen
ajan erityisen merkityksellisenä ja voimallisena.

Syyspäivän tasauksessa päivä ja yö ovat suunnilleen yhtä pitkiä kaikkialla
maapallolla. Myös kevätpäivän tasauksessa yö ja päivä ovat yhtä pitkiä
kaikkialla. Syyspäivän tasaukseen viitataan toisinaan "putoamisena" (Fall
Equinox), jolla tarkoitetaan fyysisellä tasolla syksyn tuloa ja mm. lehtien
putoamista puista. Samalla syyspäivän tasaus tarkoittaa siirtymistä kohti
pimeämpää aikaa fyysisellä tasolla - pimeän ajan osuus päivästä alkaa
jälleen lisääntyä. Syyspäivän tasaus tarkoittaa myös sitä, että alamme
kääntyä sisäisen olemuksemme suuntaan.Kesän ulospäinsuuntautunut energia
alkaa jälleen kääntyä sisäiseen todellisuuteen ja siihen liittyviin asioihin
yhä voimallisemmin. Astrologisesti siirrymme myös Vaa:an merkkiin, joka
edustaa mm. tasapainoa ja harmoniaa.

Syyspäivän tasaus on ollut hyvin merkittävä hetki erilaissa kulttuureissa
ympäri maapalloa ja mm. Suuri Sfinksi Egyptissä on rakennettu niin, että se
osoittaa suoraan Aurinkoon syyspäivän tasauksen aamuna. Myös Mayojen "El
Castillo" pyramidi (Kukulcanin temppeli) Jukatanilla Chichen Itzassa on
pyhitetty päiväntasauksille. Syys- ja kevätpäivän tasauksien aikaan auringon
valon muodostamat varjot osuvat pyramidin pohjoisportaille niin, että
vaikuttaa siltä kuin suuri kimalteleva käärme laskeutuisi pyramidin portaita
pitkin alas, kun valo heijastuu yhdistyen pyramidin alaosassa olevaan
kivestä veistettyyn suureen käärmeenpähän (näitä suuria kivisiä
käärmeenpäitä on pyramidin jokaisessa kulmassa). Tätä ilmiötä kutsutaan mm.
"Aurinkokäärmeen paluuksi". Talvipäivän tasauksessa valot ja varjot
muodostuvat ensin pyramidin länsipuolelle. Talvipäivän seisauksessa tämä
valojen ja varjojen näytelmä  vaikuttaa siltä, kuin käärme kohoaisia
länsipuolen portaita pitkin ylös, seisahtuen hetkeksi pyramidin yläpuolelle,
jatkaen matkaansa pyramidin toiselta puolelta alas. Kuvia ja lisää tästä
asiasta voi käydä katsomassa esim. näiltä sivuilta (englanninkieliset),
jossa on myös lyhyt animointi siitä, miten valo liikkuu pyramidissa nyt
syyspäivän tasauksessa www.world-mysteries.com/chichen_kukulcan.htm

Syyspäivän tasaus on tarkoittanut aina myös sadonkorjuun juhlaa. Syyspäivän
tasauksen lähellä oleva täydenkuun aika on mahdollistanut sadonkorjuun myös
yöaikaan - täydenkuun loisteessa. Sadonkorjuuseen on liittynyt monia
perinteitä, jolloin erityisesti nuoret naiset ovat leikanneet talteen
viimeisen vehnäpellon antimet (esim. druidiperinteet). Syyspäivän tasauksen
aikaan on juhlittu myös arkkienkeli Mikaelia ja hänelle osoitettu päivä
meidän kalenterissamme on tänä vuonna ensi viikolla 29.9.-10 keskiviikkona.
Arkkienkeli Mikaelin rakastava sekä turvaava energia on syyspäivän tasauksen
aikaan hyvin voimallinen, antaen meille voimaa ja rohkeutta tähän syksyn
siirtymäaikaan, jota kuvataan myös kaikenlaisesta vanhasta luopumisen ajaksi
ja siirtymäksi elämästä "kuolemaan". Kesän kasvun ja kukoistuksen aika on
päättynyt ja elämän energia alkaa siirtyä lepotilaan luonnossa.

Tämän vuotisen syyspäivän tasauksen aikaan oleva täysikuu tuo myös
arkkienkeli Hanielin energiat esiin hyvin intensiivisessä muodossa.
Arkkienkeli Hanielin energia liitetään Kuun jumalatar-energiaan ja
alitajuntaamme liittyviin asioihin. Täydenkuun aikaan portti alitajuntaamme
ja sen erilaisiin syvyyksiin sekä mahdollisuuksiin on täysin auki. Tällä
hetkellä fyysisellä tähtitaivaalla myös Jupiter on Aurinkokuntamme
planeetoista lähimpänä meitä moneen vuoteen. Jupiter näkyi täällä
Siivikkalassa eilen illalla hyvin kauniisti ja kirkkaasti loistavana lähellä
Kuuta. Tähtitaivaamme planeetat ja tähdet ovat kaikki suurenmoisia tietoisia
olentoja, kuten myös planeettamme henki Gaia. Jupiter on astrologisesti
suurten mahdollisuuksien planeetta, joka antaa meille erilaisia
mahdollisuuksia ja tilaisuuksia löytää itsestämme avaimen sisäiseen
aarreaittaamme alitajunnassamme, jos otamme elämän tarjoamat mahdollisuudet
vastaan. Kun Jupiter on nyt myös fyysisellä tasolla lähellä meitä, niin
tämän syyspäivän tasauksen energiat ja sen tuomat mahdollisuudet ovat
todella poikkeuksellisen voimakkaat.

Täydenkuun aikaan tunnekehomme on hyvin, hyvin herkkä myös vastaanottamaan
erilaisia energiavuodatuksia kaikkialta ympäriltämme, myös universumista.
Tunne-energiamme ovat feminiiseltä luonteeltaan hyvin magneettisia - siis
hyvin vetovoimaisia. Aurinkomme kautta välittyvä kosminen energia on
luonteeltaan myös hyvin magneettista. Auringonpilkkujen mukana avaruuteemme
syöksyvät (sähkö)magneettiset plasmapilvet - aurinkotuulet ja myös
massiiviset "aurinkotsunamit" välittävät meille kosmista informaatiota
toisinaan hyvin nopeasti. Auringonpurkausten aikaansaamat pienemmät
energiapurkaukset saapuvat planeetallemme yleensä 2-4 päivässä. Massiivisten
purkausten vaikutukset tuntuvat planeetallamme jo yhden päivän kuluttua.
Syyspäivän tasauksen aikaan saamme vastaanottaa informaatiota myös
universumista ja tämän energian vaikutukset voivat olla hyvin moninaiset
erityisesti nyt, kun ajan laatu on näin intensiivinen. Magneettiset
energiavirtaukset Aurinkostamme vaikuttavat tunnekehoomme monella tavalla.
Viestini jatkeena on Steve Rotherin kanavointi "Ryhmältä", jossa on lisää
näkemyksiä tästä magneettisesta informaatiosta, joka välittyy meille
Aurinkomme kautta ja sen tuoman valon maadoittamisesta.

Sydäntietoisuutemme voima

Sisäinen tilamme määrittelee sen, mikä ilmenee nyt elämässämme näissä
mahdollisuuksien virtauksissa. Vedämme puoleemme erilaisia asioita
sisäisestä tilastamme käsin vetovoiman lakien mukaisesti. Näissä syyspäivän
tasauksen huimaavissa energioissa meillä on erittäin upea sekä suurenmoinen
mahdollisuus käyttää tietoista luomisvoimaamme hyväksemme -
sydäntietoisuutemme viisaudella. Sydänkeskuksemme ollessa avoimena,
sydäntietoisuutemme sähkämagneettinen kenttä on huomattavasti laajempi kuin
se sähkömagneettinen kenttä, joka muodostuu päämme ympärille silloin, kun
keskitämme luomisvoimamme puhtaasti älyllisiin prosessointeihin elämästämme.
Sydäntietoisuuden aikaansaama sähköinen kenttä on 100 kertaa laajempi ja
magneettinen kenttä ympärillämme on 5000 kertaa laajempi, kuin aivojemme
muodostama sähkömagneettinen kenttä!

Sydäntietoisuutemme suurenmoinen magneettisuus on vetovoimaa vetää puoleensa
juuri sitä, mitä tahdomme ja toivomme ilmentyvän elämässässämme. Ajanlaatu
on siis mitä otollisin oman elämän luomistyöhön sydäntietoisuudesta käsin.
Voimme aktiivisesti keskittyä luomaan mm. sellaisia mielenkuvia sekä
visioita, joissa kaikki se mitä toivomme ilmentyväksi, on jo toteutunut
elämässämme. Sydäntietoisuuden luomisvoimassa on hyvin tärkeää liittää
näihin visioihin onnellisuuden ja kaikenpuolisen hyvinvoinnin tunnetila,
sellainen joka meillä on silloin, kun toiveemme toteutuvat! Elämme tässä
universumissa nimenomaan tunteiden ja tunteiden käyttövoiman universumissa.
Tunteemme ovat se todellinen käyttövoima - "polttoaine", jonka avulla
unelmamme ilmentyvät ja tulevat todeksi. Tämän vuoksi tunnekehomme
selkiintyminen ja kirkastuminen sekä henkisen intohimon voiman löytäminen
omassa elämässä on niin tärkeää.

Sydäntietoisuuteemme ja eläminen sydäntietoisuudessa on se avain, jolla
luomme uudenlaisen maailman meille kaikille. Tuomme ns. taivaan maan päälle
ja ymmärrämme, että taivas itse asiassa on jo maan päällä, kun keskitämme
huomiomme mm. kaikkeen siihen hyvään, joka meitä ympäröi ja joka meitä
yhdistää. Sydäntietoisuutemme luomisvoimalla luomme myös sellaisen
tulevaisuuden kuin tahdomme - niin itsellemme kuin myös kaikille muille.
Sydänkeskuksemme avautuminen tuo meille myös yhteydet laajempaan kosmokseen
ja todellisen moniulotteisen olemuksemme syvyyteen. Enkelihierarkioiden
edustajista arkkienkeli Samuel ja hänen kaksoisliekkinsä Charity
(feminiininen energia) opastavat ja johdattavat meitä kaikessa
sydäntietoisuutemme kehittämiseen liittyvissä asioissa, kun vain pyydämme
sitä heiltä.

Tänään on kansainvälinen Rauhan päivä!

Keskittyminen tänään rauhan ajatuksiin ja rauhan olotilaan itsessämme, antaa
meille mielestäni erinomaisen hyvän pohjan torstain syyspäivän tasauksen
energioille ja tämän ajanlaadun mahdollisuuksille. Sisäinen rauha ja
onnellisuus ovat olotiloja, jotka eivät ole riippuvaisia ulkoisista
olosuhteistamme. Sisäinen rauha on asia ja olotila, jonka me kaikki voimme
tietoisesti valita niin tänään kuin muulloinkin - se on todellakin valinta.
Arkkienkeleistä arkkienkeli Uriel ja hänen kaksoisliekkinsä Aurora ohjaavat
pyynnöstä meitä sisäisen rauhan löytämisessä ja he johdattavat meitä myös
kuulemaan, ei vain kuuntelemaan sydäntietoisuutemme viisautta. Heidän
energiansa ovat tämänpäivän rauhan teeman vuoksi hyvin voimallisesti läsnä.
Sydäntietoisuutemme viisauden kuuleminen tarkoittaa yleensä myös
konkreettisia tekoja asioiden muuttamiseksi. Se konkreettinen teko jonka
voimme esim. tänään tehdä, on se että vietämme edes hetken hiljentyen
maailmanrauhan teeman ympärille. Apuvälineeksi tähän hiljentymiseen laitan
tähän linkin videoon (englanninkielinen, videon viesti välittyy mielestäni
hienosti myös pelkkien kuvien kautta), joka löytyy HearthMath instituutin
sivuilta:
www.heartmath.org/templates/ihm/articles/landing/peace-day/2010/index.php
HearthMath instituutio on kansaivälisesti tunnettu, voittoa tuottamaton
tutkimus- ja koulutusorganisaatio, joka tutkii mm. sydäntietoisuutta ja se
vaikutuksia ihmisten elämässä.

Videon viestiä lainaten: "Me voimme olla se muutos, jonka haluamme nähdä
ympärillämme".

Oikein hienoa sekä levollista Rauhan päivää tänään ja upeita luomishetkiä
syyspäivän tasauksen energioissa!

Enkelin siiven kosketuksin,
parhain terveisin,
Riitta-Marja

Enkelin siiven kosketus-viesti:

Arkkienkeli Arielin viesti:

Antaudu elämän seikkailuun mukaan!

"Päästä irti menneestä. Elämän virta kutsuu sinua löytöretkelle!
Antautumalla elämälle ja todellisen olemuksesi ohjaukseen, voit tehdä
löytöretkeä oman sielusi maisemaan. Sinulle tarjotaan uusia mahdollisuuksia
muuttaa itseäsi ja elämäsi kulkua. Ota nämä universumin tarjoamat
mahdollisuudet vastaan ja luo elämästäsi sellainen kuin haluat ja tarvitset.
Siten voit löytää sielusi todellisen laajuuden ja voit kohota niin
korkealle, kuin siipesi vain kantavat!"

Enkelin Siiven Kosketus-viestit: © Riitta-Marja Gauffin

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #478 : 22.09.2010 06:43:52 »

UUSI ENERGIAKENTTÄNNE

Kuthumia kanavoinut Lynette Leckie-Clark ( www.kuthumischool.com)
11.9.2010

Rakkaat sieluni, se olen minä Kuthumi, joka tulee puhumaan taas teille. Sateenkaaria ja valon hologrammeja on runsaasti ulottuvuuksissa ja ilmakehässänne, kun uskomukset ja koodaukset ovat keskellä uudistumista. Jotkut teistä tuntevat huuhtoutuneensa sekoittuneiden energioiden mereen - energioiden joita ette voi nähdä ja jotka voitte vain tuntea. Kuitenkaan ette voi kieltää, etteikö kaikki maan päällä ole keskellä uudistumista.

Edellisessä lähetyksessäni annoin teille kolme avainaskelta, joita kutsuin oleelliseksi selviytymispakkaukseksi. Tämä oli antamaan teille toivoa ja helpotusta käytännöllisenä apuna, minkä kaikki voisivat ymmärtää ja minkä kaikki voisivat alkaa yhdistää elämäänsä. Tulen tänään taas puhumaan tästä. Ymmärrän, että hyväksyminen on vaikeaa joillekin teistä. Kontrollista irtipäästäminen on ydinkysymys. Pyydän teitä luottamaan siihen, mitä monet teistä eivät voi nähdä - voitte vain tuntea sen. Tuo tunne on hyvin vahva sisällänne, sitä ei voi kieltää. Sielunne astuu nyt esiin opastamaan ja johtamaan teitä. Siitä syystä tuo sisäinen tunne, veto kohti jotain suurempaa, tuntuu niin todelliselta. Sielunne on ytimenne, ydinolemuksenne. Sitä ei voi kieltää eikä kielletä.

Galaktinen ekvaattori

Universuminne kehittyy myös. Planeetta ylittää Galaktisen keskuksen ekvaattorin ja fotonienergiavyöhyke lisääntyy. Kiireisessä arkielämässänne on helppoa olla ajattelematta tätä ja sen merkitystä ihmiskunnalle. Tuntemanne ajan valtavat syklit ovat loppumassa. Näemme sen täältä elämän aaltoiluna suurissa universumeissa. Elämää on kaikkialla. Elämä jatkuu fyysisen kokemuksenne tuolle puolen, planeettanne tuolle puolen, universuminne tuolle puolen. Myös tiedemiehenne ymmärtävät tämän.

Mutta millainen elämä, kun etsitte uusia väyliä, uutta ymmärrystä. Antamani kolme avainta ovat oleellisia. On kuitenkin neljäs avain: loppuunsaattaminen. Mitä tarkoitan loppuunsaattamisella? Kokemusten loppuunsaattamista. Tähän sisällytän menneet ja nykyiset kokemukset. Sillä vaikka voitte kuvitella ja suunnitella tulevaisuuttanne, se ei ole vielä toteutunut, joten se ei voi olla loppuunsaattamispisteessä. Kuitenkaan ei ole pelkästään kysymys ensimmäisten kolmen avaimen läpikäymisestä ja sitten sanomisesta itselleen: "Olen nyt saanut sen valmiiksi." Voitaisiin sanoa, että olette saaneet loppuun 85%:sti, siinä kaikki. Viimeiset 15% on neljännessä loppuunsaattamisavaimessa. Loppuunsaattaminen on täydellistä irtipäästämistä tunnekehosta. Täydellistä irtipäästämistä kaikista kytköksistä ja kiinnikkeistä. Saatatte loppuun sen, mikä on mennyttä, mitä olette kokeneet menneisyydessä - se on valmis. Noita kokemuksia ei voi muuttaa. Ne ovat sellaisia, kuin ne olivat.

Kuitenkin sanon teille, että asennettanne noihin kokemuksiin voi muuttaa. Ne jäljellejääneet tunnesäikeet, jotka olette huolellisesti tallentaneet tunnekehoonne, voidaan muuttaa. Niistä voidaan päästää irti, ne voidaan vapauttaa ja näin tuo kokemus on valmis.

Ystäväni, tätä suuri osa ihmiskunnasta kokee nyt. Jos voitte ymmärtää tätä prosessia ja käydä läpi neljä avainta täydelliseen yhdistymiseen saakka, niin olette vapaa. Kyllä tosiaan, vapaa. Vapaa ei-toivotuista tunteista, mitkä luovat sairautta sisällenne. Vapaa ei-toivotuista kokemuksista ja aineellisista kytköksistä. Käytätte vain sitä, mitä tarvitsette selviytyäksenne. Hyvin monilla on aineellista ja tunneroskaa elämässään. Nyt jokaisella teistä on kaikkein suurin voima hyppysissään. Voima olla vapaa ja voima luoda tulevaisuutenne kokemukset. On aika kysyä itseltänne: "Mitä olen oppinut?" Mitä olette oppineet monien kokemuselämienne aikana, sekä onnistumisten että koettelemusten? Teknologia on kasvanut - oletteko te? Siihen saakka kunnes olette yhdistyneet kaikkeen tunnekehossanne ja alkaneet toimia korkeammasta hengen ja valon tunnekehostanne, ette voi sanoa täyttäneenne paikkaanne tässä elämässä täysin. Sillä kaikilla on tilaisuus tehdä niin.

Ihmiskunta on hyvin onnekkaassa asemassa, koska on hyvin paljon korkeampaa oppimista ja muinaisviisautta käytettävissä. Monia uusia kanavia avautuu nyt ja ne antavat viisauden, auttamisen ja tiedon sanoja johtamaan ihmiskuntaa kollektiiviseen kohtaloonsa. Tämän tapahtumiseksi kaikkien on ymmärrettävä. Kun ymmärrätte, ei ole pelkoa. Menneissä elämissä monet valotyöntekijät kahlittiin pelkoon. Siihen on nyt täysin yhdistyttävä ja vapautettava se kokonaan tunnekehosta. Kun tämä tapahtuu, kokemukset parantuvat ja myös vapautuvat sielumuististanne.

Korkeampi tieto

Aikanne nopeutuu. Hyvin paljon korkeampaa tietoa on nyt saatavilla. Kun planeetta siirtyy lähemmäs siihen uuteen energiaan yhdistymistä, mikä luo uuden maapallon, aika lakkaa sellaisena, kuin tunnette sen. Sillä mennyttä ja tulevaa ei enää ole. Olette hetkessä - jatkuvasti. Näin tulee olemaan. Tässä ego kukistuu. Ego leikkii mielellään menneiden ja tulevien kokemustenne aikajanoilla. Se voi saa aikaan hyvin paljon pelkoa ja kontrollia tällä tavalla. Silloin kun ymmärrätte tämän ja elätte läsnä olevassa hetkessä, olette yhdistäneet tämän voimakkaan ego-osan. Muistakaa, että tämä on myös teidän osanne.

Näette siis, miten tärkeää tämä aika on ihmiskunnalle. Te valitsette. Valitessanne te luotte. Jokainen ajatuksenne menee eetteriin yhdistyäkseen valon fotonihiukkasten kanssa. Kun DNA:nne muuttuu ja kasvaa valohiukkasilla, niin kasvaa myös ymmärryksenne koko olemuksestanne - energiakentästänne, korkeammasta chakajärjestelmästänne, monista aspekteistanne, yhteydestänne Jumalaan. Ihminen alkaa nyt tiedostaa tämän. Astutte uuteen tietoisuuteen energiavalokentästä ja todellisesta suurenmoisuudestanne.

Mestari Kuthumi

-----------
tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Arkiviisu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #479 : 22.09.2010 06:49:13 »

VALON MAADOITTAMINEN
Magneettiset tunteet

Ryhmää (the group) kanavoinut Steve Rother ( www.lightworker.com)
Syyskuu 2010

Steveltä:

Tässä kuussa Ryhmä antoi meille hyvin selkeän ja voimakkaan signaalin, että oli turvallista siirtyä eteenpäin. Kanavoinnissa oli erilainen energia, hyvin suora ja jopa vähän pakottava. He kehottivat sanomaan mielipiteensä kaikissa asioissa ja antamaan äänensä kuulua. Meidän jokaisen on aika päästää värähtelymme universumiin. Esimerkkinä he näyttivät minulle, ettei kyse ollut vain valittamisesta, kun jokin on väärin, vaan myös mielipiteensä sanomisesta, kun jokin on oikein. Olemmeko koskaan ajatelleet kirjoittaa sähköisen laskun alaosaan huomautusta: "Kiitos upeasta työstänne tässä kuussa!" Ensimmäinen ajatukseni oli, ettei kukaan tärkeä ihminen koskaan näe tuota huomautusta. Mutta Ryhmä muistutti nopeasti minulle, ettei ollut tärkeää, lukiko sitä kukaan, vaan että kirjoitin sen. Periaatteessa he sanoivat, että kaikki värähtelynne tuntuvat enemmän tällä hetkellä.

He mainitsivat myös vaikutuksen, minkä tunnemme tulevina vuosina. Tässä kanavoinnissa he puhuivat erityisesti tunne-epävakaudesta, minkä voi laukaista auringonpilkkujen aiheuttamat magneettivaihtelut. He ovat maininneet tämän aiemmin "Magnetismi liikkeessä" -kanavoinnissa, mutta tällä kertaa he antoivat lukeman "76 tuntia auringonpilkkujen jälkeen". SpaceWeather.com-sivuiston perusteella voin kertoa, ettei magneettiaallon osuminen maahan auringonpilkkujen jälkeen kestä niin kauan. Luulen kuitenkin heidän tarkoittaneen tätä aikana, joka horjuttaa sisäisiä järjestelmiämme ja jolloin tunnemme vaikutuksia. Sitä ei tapahdu kaikille, mutta maan päällä on nyt aika, jolloin uusi värähtely alkaa ja kaikki sen kanssa epätahdissa oleva tulee pintaan. Tästä syystä useampia suhteita koetellaan kuin koskaan ennen. On aika oikaista asiat kannaltanne ja tulla kuulluksi!

Mahtavaa kuukautta!

Steve Rother

TERVEISIÄ KOTOA

Tilan tekeminen voimaantuneille ihmisille

Rakkaat ystävät, olette muuttaneet tämän päivän jokaisen osan. Kun tämä päivä lähti liikkeelle auringon noustessa horisonttiin, teillä oli vain mahdollisuuksia. Olette muuttaneet kaikkea, mihin olette menneet, tehdäksenne tilaa hengen ihmiskokemukselle. Nyt alatte muuttaa koko universumia tehdäksenne tilaa voimaantuneille olennoille maaplaneetalla.

Olemme puhuneet siitä arvostuksesta ja kunnioituksesta, mitä meillä on teitä kohtaan, mutta myös siitä tavasta, millä universumin olennot katsovat teitä. He näkevät maan yhdeksi suurimmista mahdollisuuksista, mistä voi oppia ja mitä voi matkia monin tavoin. Kyllä, katsotte päivälehtiänne ja näette sotia, haasteita, ongelmia, tsunameja, maanjäristyksiä ja muuta. Mutta kerromme teille, että evoluutionne ja laajentumisenne oikeaan paikkaanne universumissa avaa teille mahdollisuudet muuttua joka ikinen päivä. Tämä kauneus on nyt edessänne ja ne mahdollisuudet, joita teillä ei ollut vielä eilen.

Joka päivä mahdollisuuksia alkaa muodostua eteenne ja pyydämme teitä vain tulemaan tietoiseksi. Teidän ei tarvitse tehdä mitään muuta, kuin alkaa käyttää tätä informaatiota ja niitä korkeampia kykyjä, jotka olette kätkeneet itseltänne hyvin kauan. Jatkuvaa energiakenttänne hillitsemistä on tarvittu tuomaan sisään ja ylläpitämään energiaanne, määritelläksenne itsenne ihmisenä. Nyt alatte päästää irti tästä rajoituksesta ja mahdollisuuksia alkaa tulla. Teillä on nyt kykyjä, joita ei ole ollut koskaan ennen, joten annamme teille yleiskatsauksen, mitä odottaa ja miten voitte työskennellä sen kanssa.

Kenttäteorian tuolla puolen

Olemme maininneet aiemmin, että vuosi 2012 paljastaa altistumisen tietyntyyppiselle säteilylle, mikä on teille tuttua jo monin tavoin. Ette ole kuitenkaan koskaan määritelleet tätä säteilyä, sillä edes tiedemiehillenne ei ole täysin vaivatonta ymmärtää, mitä tapahtuu fyysiselle keholle magneettikentän sisällä. Mitä tapahtuu, jos luotte magneettikentän kehonne ympärille käyttäen hyvin yksinkertaisia tekniikoita? Itse asiassa ihmiset tekevät tätä joka kerta, kun heillä on jokin ajatus. Jokaisen ajatuksen energia yhdistyy niiden kaikkien ajatusten energiaan, joita pidäte totena. Jos uusi ajatus yhdistyy onnistuneesti olemassa olevaan kenttäänne, niin alkaa fyysinen puoleenvetämisprosessi.

Tällä samalla tavalla loitte kokemuksenne tänä aamuna, kun heräsitte ja näitte auringonvalon tämän päivän ensimmäisenä mahdollisuutena. Silloin kun kosmiset tapahtumat muuttavat planeettanne magnetismia, jokainen teistä tuntee tuon muutoksen eikä oikein tiedä, mitä tehdä sille. Tuleva altistus mistä puhumme, voi hämmentää tätä prosessia tai keskeyttää sen joillain teistä - erityisesti niillä joilla näyttää olevan jo luontainen suuntavaisto.

Tämä altistuminen magneettisäteilylle tapahtuu auringonpilkkujen, "koronan massapurkautumisen" (CME) myötä. Aurinkonne alkaa taas purkautua. On uusi jakso, minkä läpi se alkaa kulkea. Tiedemiehenne ovat tienneet tästä, koska se tapahtuu säännöllisesti - noin joka 12. vuosi aurinko menee uuden jakson läpi. Nyt maapallo on muuttumassa ja aurinko auttaa sitä muuttumaan. Saatte magneettisäteilyä jatkuvasti auringosta. Kuitenkin saadessanne näitä suuria hyökyjä auringonpilkuista, teihin voidaan vaikuttaa monin tavoin. Ne muuttavat maaperää, jolla kuljette - ja yhtäkkiä kun kuljette samaa polkua, millä olette olleet, teistä alkaa tuntua levottomalta ja epävarmalta ettekä ikään kuin oikein kuulu sinne.

Tämä johtuu siitä, että koko ympäristönne alkaa muuttua jalkojenne alla. Vaikka kehityttekin, fyysisellä ja tunnekehollanne on vaikeuksia tämän kanssa. Kerromme teille tämän, koska te olette maaplaneetan parantajia ja opettajia. Vaikka jokainen teistä kokee joitain näistä asioista, te olette myös niitä, jotka voivat auttaa toisia ihmisiä kulkemaan tästä läpi. Olette suostuneet olemaan tässä ensin, jotta voisitte avata oven ja pitää sitä avoinna toisten seuraamista varten.

Magneettiset tunteet

Mitä siis tarkkaan ottaen tapahtuu? Tämä magneettisäteily osuu ihmisiin tunnepuolelle - erittäin voimakkaasti. Sitä on jo tapahtunut ja nyt alatte tuntea sen. Teistä saattaa tuntua, että teitä työnnetään ikään kuin reunalle, olette tunteiltanne vereslihalla ja henkisesti uupunut. Katsokaa, mitä tapahtuu tunteillenne, silloin kun auringonpurkaus leimahtaa ja 76 tuntia sen jälkeen.

Annamme teille vain tämän luvun: 76 tuntia auringonleimahduksen jälkeen. Tämä aikajakso on luultavasti saanut olonne tuntumaan irralliselta, mutta jokainen ihminen maaplaneetalla kokee luultavasti tunteiden vuoristorataa, silloin kun magneettisäteily harmonisoituu. Tässä ei ole mitään väärää, ei mitään, mistä teidän pitää huolestua tai mikä pitää korjata. Olkaa vain tietoisia. Kiinnittäkää huomiota siihen, mitä ympäristössänne tapahtuu, sillä olette paljon enemmän sen hallinnassa, kuin olette koskaan ajatelleet. Silloin kun ette tiedosta asioita, ne yllättävät teidät ja hyvin usein ette osaa käsitellä niitä. Olkaa tietoisia siitä, että kun kuljette ulkona ja tunnette auringon, kyse on muustakin kuin lämmöstä, gammasäteistä ja röntgensäteistä, mitä se lähettää. Se on kooste magneetti- ja valoenergiasta ja altistumisellanne sille seuraavien puolentoista vuoden aikana voi olla suora vaikutus tunteisiinne.

Kysymys kuuluu: mitä voitte tehdä asialle? Mitä työkaluja on tukemaan teitä kulkiessanne tässä muuttuvassa ympäristössä? Vaikka maa jalkojenne alla muuttuu, voitte pysyä tasapainossa ja kulkea pisteestä A pisteeseen B melko kivuttomasti. Tämä on jotain, minkä olemme maininneet, ja haluamme kerrata sen tänään. Sitä kutsutaan valon maadoittamiseksi, mikä on yksinkertaisesti tapa maadoittaa valoenergiaa fyysiseen kehoonne.

Olette jokainen työskennelleet sen kanssa ja oppineet tekemään sitä pienellä automaattiasteikolla, paljolti samaan tapaan, kuin ette ole koskaan oppineet hengittämään tietoisesti. Opetamme teille, miten otetaan tämä reaktio pois automaattiulottuvuudesta ja tehdään siitä tietoista toimintaa, mikä tekee teille paljon helpommaksi kehittyä ohi tulevista muutoksista. On kirjaimellisesti energiakenttä, minkä jokainen teistä voi luoda melko nopeasti - neutraali kenttä, missä voitte hengähtää näinä intensiivisinä aikoina.

Valon maadoittaminen

Kuvitelkaa, että teillä on ympärillänne suodatin, joka suojaa teitä magneettimuutokselta. Se on täällä vaikuttamassa maahan ja sen täytyy olla. Vaikka se vaikuttaa teihin edelleen, kun suodatatte tämän energian- Tämä voisi olla ensimmäinen valon maadoittamismuoto, jonka opetamme teille.

Pitäkää mielessä, että me kutsumme "valoksi" jotain erilaista kuin te. Te pidätte valoa hyvin pienenä sähkömagneettiasteikon osana. Me kutsumme sitä koko asteikoksi plus paljon muuta, mitä ihmiset eivät vielä näe. Tämä on paljon suurempaa kuin se, mitä te pidätte valona, koska magnetismi on osa valoa ja yksi osista, joita ette ole koskaan oppineet maadoittamaan.

On monia virtapiirejä, tekniikoita ja laitteita, jotka suojaavat teitä magneettikentiltä ja EMF-säteilyltä. Vaikka nuo menetelmät ovat toimineet hyvin aiemmin, hyvin harvat niistä ovat tehokkaita tällä tasolla, koska hyvin harvat niistä asioista, joita teillä on maaplaneetalla, suojaavat teitä siltä, mitä teistä on tulossa. Sen sijaan että suojaatte itsenne, pyydämme teitä opettelemaan maadoittamaan ja käyttämään tuota energiaa. Mukautukaa ja harmonisoitukaa vastustamisen sijasta.

Teidän ei myöskään tarvitse juosta karkuun suojautumista, koska olette pelilaudan mestareita. Olette pikkujumalia, jotka teeskentelevät olevansa ihmisiä. Tämän vuoksi voitte tehdä sen kaiken ongelmitta, mutta haluamme myös kertoa teille, mitä on tulossa - mitä kykyjä ja miksi laitoitte nämä liikkeeseen. Miksi siis maa säteilee? Miksi on tärkeää muuttaa maan magnetismia vielä lisää, kuin alun perin ajateltiin tarpeelliseksi? Se johtuu teistä. Olette kehittyneet ohi siitä, mikä oli korkein potentiaalinne vielä viisi vuotta sitten.

Harmoniat ovat laukaisin

Nyt on mahdollista alkaa työskennellä harmonioiden kanssa. Harmoniat ovat hyvin yksinkertaisia. Jos painatte jotain nuottia pianon koskettimilla ja katsotte kieliä pianon sisällä, näette, että jokainen niistä värähtelee. Olemme kertoneet tämän teille aiemmin. Nyt opitte, miten "oikaistaan aalto". Opitte, miten sovitetaan harmoniat saavuttamaan värähtelytasoja, joita ette ole koskaan ennen pystyneet saavuttamaan, ja ulottumaan väleihin, joita ette koskaan ole ajatelleet mahdollisiksi. Ne ovat vain olleet ulottumattomissanne. Nyt voitte harmonioiden kautta vaikuttaa muutokseen omassa energiakentässänne paljon helpommin kuin koskaan aiemmin. Olette tottumattomia käyttämään sitä.

Vaikka se on siis ollut maailmassanne pitkään, ette ole koskaan tienneet voivanne kontrolloida sitä, mutta voitte kontrolloida sitä magnetismimäärää, mikä saavuttaa fyysisen kehonne. Vastaavasti, kun tiedätte auringon voivan vahingoittaa teitä, käytätte suojakertoimia ihollanne, mikä päästää vain tietyn säteilymäärän auringosta läpi. Sama pätee magnetismisuodattimeen, minkä laitatte päällenne. Ennen kuin me kerromme teille, miten se tarkkaan ottaen tehdään, leikkikää sillä ja löytäkää itse. Vaikka antaisimme teille tarkan menetelmän, se ei ole yhtä tehokas, kuin että löydätte sen itse. Kuunnelkaa sisäistä ääntä. Se kertoo teille, miten harmonisoitua ja selviytyä tästä. Tämä on osa, mitä emme työstä ainoastaan näissä huoneissa, vaan jokaisessa antamassamme viestissä.

Olette kulkeneet tällä planeetalla teeskennellen olevanne erillään toisistanne ja se on kohta loppumassa. Sitä alkaa tapahtua, koska kun alatte laajentua, erillisyydelle ei ole enää tilaa. Se on taianomaista. Alatte ymmärtää yhteytenne ja harmonianne toisen ihmisen tai ihmisryhmän kanssa. Se on taianomaista ja yksinkertaista, kuitenkin vaaditaan aina ihmisiä, jotka tekevät sen ensin. Vaaditaan aina ihmisiä, jotka seisovat edessä ja uskaltavat tehdä virheitä - kuten te niitä kutsutte - ja jotka uskaltavat työntää rajoja, kokeilla jotain uutta ja työskennellä sen kanssa. Tämä on valon maadoittamisen alkua, kuten sitä kutsumme, ja siitä tulee paljon enemmän.

Paljon kokemuksistanne tällä planeetalla on ollut sitä, miten kehittyä ja ylösnousta. Olemme ensimmäisinä kehottamassa teitä pysymään täällä maan päällä. Ankkuroikaa oma palanne tiukasti planeettaan ja sitten voitte laajentua ongelmitta, koska tulee kaikenlaisia haasteita, jos alatte laajentua ja siirtyä suureen energiakenttään ilman selkeää määritelmää tai ilman maadoittumista. Maadoittumisosa sallii teidän teeskennellä olevanne ihminen. Tämä sallii Kodin kauneuden säteillä silmistänne, kun hymyilette, ja näkyä kaikessa, mitä teette. Siksi tulitte maan päälle. Tervetuloa Kotiin.

Nyt tiedätte, että tämä tulee olemaan matka. Jokainen teistä löytää vähän erilaisia vastauksia ja kun alatte yhdistyä kokonaisuuteen, saatte suuremman kuvan. Niin ihmiskunta on aina toiminut. Vetäydymme hetkeksi. Työskentelemme henkilökohtaisesti valon maadoittamisessa kanssanne ja annamme teille lisää informaatiota, kun aika etenee. Puhutaanpa tunnemuutoksista, joita maaplaneetalla tapahtuu.

Teillä on vaiva, mitä nimitätte masennukseksi ja mikä on altis riehumaan valtoimenaan jonkin aikaa maaplaneetalla. Magnetismi luultavasti siirtää ihmisiä tähän tunteeseen ja kun he joutuvat tiettyyn uraan - mikä se onkin - siitä on erittäin vaikeaa tulla pois, koska masennus on yksi energioista, jotka ruokkivat itseään, ja se on periaatteessa suurta valon maadoittamista. Monet teistä ovat käsitelleet tätä suuren osan elämästään. Voitte usein kutsua sitä kliiniseksi masennukseksi tai kausaalimasennukseksi. Se on energia, mitä on ollut täällä ja mitä verrataan pimeään energiaan universumissa. Se ei ole paha asia. Älkää kutsuko sitä pahaksi, sillä asetutte kaksinaisuuteen tuolla hetkellä. Sen sijaan oppikaa käyttämään sitä, mitä teillä on. On tapoja käyttää sitä ja voitte suojautua sen aiheuttajalta.

Tarkkailkaa aurinkoa ja kiinnittäkää erityishuomiota 76 tunnin merkkipaaluun räjähdyksen jälkeen, vaikka varsinaisia magneettiaaltoja alkaa tulla ennen sitä. Pystytte näkemään revontulia epätodennäköisissä paikoissa, kuten Teksasissa ja Arkansasissa tai eri universumin paikoissa, joissa ei ole koskaan ennen koettu näitä poikkeavuuksia. Sitä tapahtuu myös kehossanne, kun se alkaa sopeutua ja muuttua.

Helpoin tapa selviytyä on pitää jotakuta kädestä, koska te kaikki käytte tätä yhdessä läpi. Kuitenkin käydessänne tätä läpi, ensimmäiseksi vedätte kätenne takaisin ja ajattelette, että kyse on vain teistä. Tämä on osa luonnollista energiakentän supistumista näinä aikoina. Kerromme teille, rakkaat ystävät, että teillä on valintamahdollisuus, kuten on niillä asiakkailla, joiden kanssa jokainen teistä aikoo työskennellä. On tekniikoita, jotka tekevät tästä kaikesta vähän helpompaa, kun siirrytte eteenpäin.

Fyysiset muutokset

Ihmiskunta muuttuu. Ette enää näytä edes sopivan fyysiseen kehoonne. Kehonne alkaa kehittyä tehdäkseen tilaa uudelle ja voimaantuneelle ihmiselle, mutta niin tapahtuu monille asioille, mm. monille planeettanne yhteiskunnallisille ja taloudellisille rakenteille. Tässä on haastetta. Olette tyypillisesti määritelleet onnistumiseksi kyvyn toistaa jotain uudestaan ja uudestaan. Niinpä olonne tulee hyvin mukavaksi pikku-urissanne. Ihmisenä olemiselle on tyypillistä löytää oma uranne, koska siinä on mukavuus- tai turvallisuusalueenne. Se on kuitenkin nyt muuttumassa.

Monet teistä alkavat siirtyä mukavuusalueensa ulkopuolelle tietämättä kuitenkaan, minne olette menossa, sillä siinä on tämän laajentumisen kauneus. Kaikki alkavat laajentua, koska olette pitäneet energiakenttäänne sisässä koko ajan. Nyt olette palaamassa laajentuvaan kenttään, mikä on luontaisempi sielullenne. Yhteiskunnalliset ja taloudelliset rakenteet yrittävät pitää kiinni vanhoista tavoista ja saattavat myös aiheuttaa lisävaikeuksia ennen lopullista sopeutumistaan. Ongelmana on, että jotkut niistä luulevat olevan ohjaksissa ja voivansa määritellä tulevaisuutenne.

Muuttakaa rakennetta

Vaikka teillä olisi taloudellinen laskusuhdannekin, kuten viime aikoina on ollut, taloudelliset ja yhteiskunnalliset rakenteet palaavat pelaamaan aivan samaa peliä kuin ennen, sillä ne pitävät sitä menestyksekkäänä, koska se on toiminut aiemmin. Niinpä palataan näihin rakenteisiin, kunnes kuullaan teiltä, ettei se enää toimi. Jos olette masentunut tai mietitte, kuka olette, niin pyydämme teitä rentoutumaan omaan totuutenne, sillä nyt on aika alkaa puhua totuuttanne ja lakata pidättelemästä.

Jos olette koskaan miettineet, kuka todella olette tai voiko yksi ihminen vaikuttaa, niin nyt on aika toimia. Teidän jokaisen on aika kasvaa yli niistä urista, joihin yhteiskunta, taloudelliset rakenteet, koulut ja muut instituutiot ovat juuttuneet. Nyt on aika muuttua, koska se auttaa lapsianne, uusia sukupolvia, siirtymään tähän energiaan, mihin teidän on ollut niin vaikeaa kehittyä. On aika suuttua ja kyllästyä itseenne ja ympäristöönne ja luoda uusia rakenteita, jotka tukevat voimaantuneita ihmisiä.

Maailma on leikkinyt ajatuksella sodasta hyvin pitkään, joten miksi on niin vaikeaa päästä eroon sodasta? Sodasta on tullut upea liiketoiminta, ura joka on menestynyt hyvin pitkään. Nyt pyydämme teitä sotimaan sen sijaan itsenne kanssa. Tappakaa rakkaudella. Jakakaa ystävyydellä ja tehkää kaikki voitavanne mennäksenne vastakkaiseen suuntaan, mutta antakaa äänenne kuulua. On aika.

Ette edusta koko ihmiskuntaa, mutta voitte varmasti edustaa itseänne. Mikä toimii ja ei toimi itsellänne? On aika alkaa maadoittaa tarpeitanne, toiveitanne ja puutteitanne, koska sen tekemishetkellä - vaikka ette vaikuttaisikaan tässä - olette selvästi määritelleet maailmanne ja alkaneet rakentaa uutta energiaa ja magneettirakennetta noiden ajatusten ympärille. Se on valon maadoittamista. Kerromme teille, rakkaat ystävät, että teidän on aika puhua siitä, mitä tunnette. Joka kerta yhdistyessänne tuohon energiaan, luotte taivasta tänne maan päälle. On uudenlaisen sodan aika. Meidän on aika tappaa toisiamme ystävyydellä ja rakkaudella. Voitte aloittaa sen tänään.

Rakkaat ystävät, hyvin monia muutoksia on tapahtumassa hyvin nopeasti. Toivomme, että voisimme antaa teille vastauksia, jotta voisitte olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tiedämme, että monet teistä ovat tarkoituksellisesti asettuneet epätahtiin, jotta voisitte tehdä jotain hyvin tärkeää, ja kaikki te saatte tuon tilaisuuden. Niinpä riippumatta siitä, mistä löydätte itsenne nyt ja seuraavien vuosien aikana, tietäkää, että teitä opastetaan. Tietäkää, että jos kuuntelette, saatte informaatiota suoraan sydämenne kautta. Maadoittakaa tuo valo kauneimpaan energiaan maaplaneetalla, sillä se ankkuroi teidät kaikkina tulevina päivinä. Yhdessä voitte pitää kädestä ja kulkea tähän seuraavaan evoluutioon.

Suuresti kunnioittaen tervehdimme teitä tänä päivänä. Pyydämme teitä vain kohtelemaan toisianne suuresti arvostaen. Hoivatkaa toisianne aina tilaisuuden tullen ja pelatkaa hyvin yhteen.

Espavo.

Ryhmä
« Viimeksi muokattu: 22.09.2010 06:53:38 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu

...no hätä
tää on nyt tätä ...
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 40
  Tulostusversio  

Siirry: