Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ruokahaluttomuus  (Luettu 37828 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Anamarie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #30 : 02.02.2009 19:41:35 »

Hmm... Käsittääkseni pieni luonnollinen konsti lisätä ruokahalua on keltainen väri.. Sitä vaikkapa vaatteisiin, sitrushedelminä tai muuna keltaisena ruokana suuhun, tai muuten vaan silmien eteen Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 02.02.2009 20:00:28 »

Nättejä kuvia, Sasha  Smiley mut ei sun tissit kyllä b-kupilta näytä.
Jos nyt ulkonäöllisistä seikoista keskustellaan, olen kyllä tyytyväinen sopusuhtaisuuteeni vaikka laiha olenkin.
Vaikka pituutta on vain 165cm, raajat ovat pitkät ja ne "muodot" ihan ok, vaikka isommat tissit olis kyllä ihanat  Cheesy
Silikoonimyrkkyä en kyllä ikinä itseeni laittais, vaikka plastiikkakirurgian yleisesti hyväksynkin.
Miks sä rahottajan niille daisoilles tarvitset? Eihän tekotissit maksa kuin muutaman tonnin.


B:t ne silti pienuudestaan huolimatta ovat, A on liian pieni.
No en tarvitse rahoittajaa, mutta saan ne lahjaksi, jos päätän haluta ne,
joten miksi laittaa likoon omaa rahaa.
En ole vielä saanut päätetyksi, kun mietityttää nuo riskit ja paikka ja lääkäri pitäisi valita hyvin.

Kun näitä sinun kirjoituksia lukee, niin kyllä tulee väkisinkin mieleen, että eipä tuo
tissien pienuus ei paljon paina sen rinnalla, että saa olla terve korvien välistä ja kropasta
ja nauttia elämästä täysin B-rinnoin. Huh

Mitkä on ekotissit? Huh



Sasha  smitten Sinä senkin yli suloinen ihminen  Wink mistä sinä muutaman kilon tipautat?
Perse saa olla iso ja suurimma osalla naisista rintavarustus ja ahteri ovat epäsuhdassa... eli mitäs siitä? Hyvä kun on millä istua, kuhan ei tuulessa lepata löysyyttään  2funny

Itselläni on tuo sama tilanne ja fyllaamista on aina välillä miettinyt, mutta kyllä ne varjopuolet niissä painaa liikaa ja saahan tuolta liivikaupasta vaikka mitä irtotissejä, joita voi liiveihin pistää  2funny
Isorintaiset ystäväni kyllä ovat myös kertoilleet niistä riesoista joita nämä täysinäiset kansallispuvun taskut teettää  Undecided eli jos jostakin jotakin oikeasti turvallisesti sai fyllinkiä nahan alle.. miksikä ei, mutta mutta vain löysän nahan verran  2funny käytössä kun venyivät reilusti A.sta DD.kuppiin aikoinaan, mutta oli kyllä maitoakin  Wink
...hei taasko alan vetään off topic...  Lips Sealed ei liity ruokahaluun... sorry!


Heh..! Grin 2funny

Mietin kanssa tuota, että tarkoittaako ekotissit tenavan tekemistä, mutta kyllä ne silloin
huomattavan paljon kalliimmaksi tulee, kun miettii,
että jos maksaa 18 vuotta joka viikko jotain ja aika = rahaa
ja stressi ja väsymys kuin myöskin = rahaa, buck2
niin kyllä nuo siliconit alkaa jo maksaa itseään takaisin, jos ei tee tenavia. Cheesy

Jep.. off topic... Lips Sealed :Smiley Tongue

PS. Poistan nuo kuvat kiusaamasta. Wink

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #32 : 02.02.2009 22:07:24 »

No loukkaannuitko sinä, Sasha nyt mun tissikommentista?   Tongue Tongue
Ei ollut tarkoitus olla loukkaava. Eikä pakko myöskään lukea näitä mun valitustextejä.

Sitähän just kirjoitin aiemmin, ettei monikaan arvosta terveyttään ennen kun vaivoja tulee.
Ole tyytyväinen että sun asiat yleisesti on kunnossa.

Minul ei ole. Dissaa vaan rauhassa jos siitä hyvä mieli tulee.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 03.02.2009 22:28:22 »

No loukkaannuitko sinä, Sasha nyt mun tissikommentista?   Tongue Tongue
Ei ollut tarkoitus olla loukkaava. Eikä pakko myöskään lukea näitä mun valitustextejä.


En ja ei ole pakko.
Tykkään vain pitää tiettyä yksityisyyttä yllä, vaikka en kovin nipo siitä olekaan. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 04.02.2009 16:48:39 »

Sasha, you make me laugh.. vai yksityisyyttä.. kaikki on kyllä tiedossamme..  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 05.02.2009 14:47:13 »

Sasha, you make me laugh.. vai yksityisyyttä.. kaikki on kyllä tiedossamme..  Grin

Hihihii...! Cheesy Grin 2funny
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #36 : 13.02.2009 19:53:59 »

Tänään sit kävin lääkärissä, kun kirjaimellisesti paska/yökötysoireet ei helpottunu minun itsehoidosta huolimatta. Olen vedellyt maitohappobakteereita, kamomilla-uutetta ja apteekin happosalpaajia sekä lisänä reikiä itsellein antanut, eikä auttanut tarpeeks.

Tohtoritäti määräsi max. annoksen vahvaa happosalpaajaa ja kaksi viikkoa sairaslomaa. No sitä en kyl tarvitse koska opiskelen muutenkin megalaiskasti.

Katsotaan nyt mitä tapahtuu tällä lääkityksellä. Ai niin, oon kyllä itsehoidellut yhdellä hieman kyseenalaisella "yrtillä" itseeni  Cheesy Cheesy
Auttaa ainakin ruokahaluun hieman parantavasti  2funny 2funny

Jos toi kuuri ei auta, on lähete tähystykseen jo valmiina  buck2 buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #37 : 13.02.2009 19:56:15 »

Minen osaa käyttää hymiöitä, joko ne ei näy tai sit tulee tuplana
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 23.02.2009 16:28:44 »

Mutta kerros nyt mitkä on ekotissit? idiot2
Täällä saa 3 tonnilla Unkarissa tai Tsekeissä silkkarit,
mutta kannattaa tietää minne menee siellä tekemään.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #39 : 25.02.2009 19:25:23 »

Tekotissit eli silikonit. Mistään ekotisseistä en ole kirjoittanut. Lue tarkemmin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #40 : 26.02.2009 16:08:06 »

...Eihän tekotissit maksa kuin muutaman tonnin.
Mitkä "eko"? Löysin vain t-kirjaimella varustetut ekot  Grin

Mutta eikös eko vois olla A) syömällä joka paikka pyöreeks, tai B) väliaikaisesti raskauden/imetyksen kautta isommat daisarit?
Jälkimmäisen tila on hyvin, hyvin lyhyt kestoinen ja ei ehkä paras konsti ollenkaan...  :Smiley

Heh..! Cheesy Grin 2funny
Missähän minun silmät on pyörineet, pienissä tisseissänikö? Shocked :Smiley
Pitäisikö aloittaa topic, että mikä minua vaivaa ja että meniskös lääkärille,
jos tuo ihanainen veskari-mieheni ei niin paijaisi ja jäisi kotiin minua hoitamaan,
-epäilen aivokasvainta, koska tänään olen juonut ainoastaan kahvia hirvittävät määrät,
kun ruoka ole kovin maistunut, koska ei ole nälkä. :Smiley


tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #41 : 27.02.2009 02:57:28 »

Ja Sasha jatkaa jatkaa vaan.
Piikittely vakavasta sairausepäilystä on juu tosi koomista.

Juoksentele ihmees enemmän että saat sen ison peppusi pidettyä timmissä ettei tääkin mahtisonni karkaa.

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #42 : 27.02.2009 05:16:44 »

No anteeksi et kirjoitin rumasti.
Minun  :jousimies:mieheni on ollut niin kärsivällinen ja kaikin tavoin ihana sairastellessani että haluan sen mainita.
Hänen isänsä oli pappi ja poikansa jatkaa omalla tavallaan läheisten auttamista.

Hyvin kiinnostuneena mieheni kuuntelee minua puhuessani mediaalisuudesta ja omasta henkisestä tiestäni.

Alkuperäinen aihe, ruokahaluttomuus, vaivaa edelleen vaikka ne yökötysoireet on lääkityksen myötä poistuneet.

Jos ei aihe kiinnosta, miks kirjoittelet?
Näköjään mun kommentti sun rinnoista jäi kuitenkin vaivaa. Vai?

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #43 : 27.02.2009 14:07:14 »

Tsekattiinko sulta se helikobakteeri?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #44 : 27.02.2009 16:15:22 »

Kaks viikkoa lääkitystä, jonka jälkeen kuukausi ilman mitään vatsalääkettä jotta helikobakteerinäyte voidaan ottaa. Jos näyte on puhdas, tehdään gastroskopia. Yäk!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: