Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäpäivän aikoihin elämä hymyilee?  (Luettu 7204 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« : 29.07.2008 16:57:30 »

Olen jostain vuosia sitten lukenut, että syntymäpäivän aikoihin olisi itselle paras vuodenaika, silloin elämä hymyilee ja olisi muutenkin mallillaan.
En kyllä itse tuota allekirjoita, ainakaan näin vanhempana. Lapsena joulukuu oli kivaa aikaa kun oli synttärit ja sai lahjoja ja siitä kahden viikon päästä joulu ja taas tuli lahjoja. Yhtä ihanaa odotuksen aikaa. Vanhemmiten noi syksyt ovat olleet aika masentavia eikä se syntymäpäivä asioita ole paremmaksi muuttanut. Tosin juhlinnat ovat viime vuosina jääneet vähemmälle eikä joulu oikein enää jaksa innostaa. Synkkää ja pimeätä aikaa, ei lainkaan piristävää... mieluiten silloin olisi etelän auringossa!

Samaa mietin syntymän kellonajasta; 8:55 putkahdin maailmaan ja tunnustaudun aamu-ihmiseksi! (vuorotyö kylläkin sekoittaa rytmiä...)

Mites teillä muilla syntymäpäivä vaikuttaa?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.07.2008 17:15:16 »

Yleensä ei hymyile, vaan päinvastoin kaikki ikävät asiat tuntuvat tapahtuvan kesäisin. Johtunee siitä, että syntymäkarttani Aurinko on karmisenakin pidetyssä 12. huoneessa.

Olen syntynyt klo 5:20 aamulla ja siihen aikaan vetelen yleensä autuaasti hirsiä! Noin yleisesti ottaen olen aamu-uninen, enkä pysty vaativiin älyllis-henkisiin suorituksiin ennen puolta päivää.  buck2
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 29.07.2008 17:26:37 »

No 2005 ja 2007 just syntymäpäivän aikaan oli erittäin kiihkeää, ja voisin sanoa että myös 2004, 2003, 2002 suhteet vielä toimi joulukuussa. Jostain syystä minulla on nyt tammikuussa alkanut tulla se onkelma. Siksipä voisi aloittaa suhteen muulloin kuin lokakuussa, jos ongelma siirtyisi pari kuukautta  Smiley.

Sielukumppani joko löytyi tai suhde oli läheisimmillään (ja vielä samassa juhlatilassa, sic) noihin aikohin.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2008 17:32:15 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3 : 29.07.2008 17:50:28 »

mä kyl tykkään joulukuusta ja oon aina tykänny!! Smiley miellän sinne kauniin tähtitaivaan, ehkä vähän lunta ja pientä pakkasta. joulun odotus ja lahjoja. ja kinkkua!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4 : 29.07.2008 21:49:38 »

Rakastan kesää, kyllä, mutta pahimmat kriisini ja masennuskauteni kyllä ovat osuneet aina kesälle.. idiot2

(no nyt menee ihan jees)

mutta tosiaan, alkukesästä pari päivää ennen synttäreitä ja viikko jälkeen synttäreiden välinen aikajakso oli jollain tapaa todella ahdistava, en tiedä miksi.. Oli tuskainen ja henkisesti lamaantunut olotila...

Syntymäkellonaikani on 21.24 ja olen todellakin ilta/yöihmisiä, olen juuri tälläkin hetkellä luovimmillani..
Vaikka toisaalta olen myös aamuihminen... Nukun melko vähän.. Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 29.07.2008 23:00:47 »

joskus ammoin luin jostain näistä eri merkkien onnenpäivistä,
siis että elämä hymyilee,
muistaakseni  skorpioni.lla oli helmikuun lopulla 28. pv?
ja heinäkuun 5.-7,8.pv?
perustuneeko siihen että molemmissa ajankohdissa aurinko on samassa elementissä eli vedessä ( kalat ja  rapu) mutta kuitenkin skorpionin dekanadissa,
onks se muuten?
(merkki jaettu kolmeen osaan,kolmen saman elementin mukaan)
no kuitenkin nuo ovat itellä pitäneet paikkansa,
paremminkin kuin marraskuun marras,
ja toisekseen elämä tuntuu hymyilevän enämpi kuumerkin mukaan,
elokuulla,ja ihan kuukausittainkin kuunpaluun aikoihin,
mut siinäkin hymyilyyn voipi vaikuttaa että kuu on leijonassa,
jota hallitsee aurinko,
toinen merkittävä (en tiedä siitä hymyilystä) on pääsiäisen aika,
astrologisesti se taas osuu kuun huoneeseen,
ja
ehkä tuota "hymyn hyytymistä" voisi tutkailla edistetyiltä kartoilta,
esmes proge  aurinko kun vanhemmiten onkin ihan eri sfääreissä kuin syntymän aikoihin,
ja Lillin kommenttiin yhtyen tuosta jären juoksusta vasta puolisen jälkeen,
ja 12 huoneen aurinko elääkin vissiin kaksoiselämää ( :skorpioni:ainakin )
ja hymyilee sisäänpäin ja itekseen?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 30.07.2008 13:52:19 »

Proge-karttaa voisi olla ihan informatiivinen, mitä tulee näihin kausivaihteluihin, mutta aika tarkkaan tuo näyttää meikäläisellä menevän niin, että lusthia pidetään huhti-toukokuussa ja elo-lokakuussa, talvet ovat yleensä melko tapahtumaköyhiä ja kesät samaten, paitsi silloin kun kaikkea ikävää on tuloillaan. Viime kesänä esim. ajoin kolarin skootterini kanssa juuri syntymäpäiväni aikoihin ja podin selkääni 2 kuukautta.

Minulla muuten proge-Aurinko siirtyi n. puolitoista vuotta sitten rx-AC:lle ja vaeltelee nyt joitakin vuosia pikkuisessa 1. huoneessani. Jännittävää, proge-Aurinko oli tätä ennen pysytellyt koko ikäni rx-12. huoneessa.  laugh Täytyy kyllä sanoa, että juuri tuo tarkka siirtymävaihe oli varsin tapahtumarikas, vaikka silloin talvi olikin.

nikille: 12. huoneen Aurinko ja Kaksoset - siinäpä vasta kaksoiselämää kerrakseen. Olen osannut jopa avattareeni jakautua kahtia.  buck2.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 30.07.2008 14:42:37 »

Minulla ei ikinä ole mitenkään kovin hauskaa syntymäpäivän aikoihin.

Mutta yleensä hauskuus alkaa aina syysiltojen pimetessä eli syyskuusta joulukuuhun pikkujouluaikaan olen täysillä hengissä. Juuri silloin Aurinko liikkuu 5. huoneessani eli puhkun yleensä luovuutta, harrastan kaikkea ja olen monessa mukana.  Wink

Toukokuussa ja alkukesästä olen ihan "unessa", jolloin Aurinko on 12. huoneessani.

-Aurinko siirtyi n. puolitoista vuotta sitten rx-AC:lle ja vaeltelee nyt joitakin vuosia pikkuisessa 1. huoneessani. Jännittävää, proge-Aurinko oli tätä ennen pysytellyt koko ikäni rx-12. huoneessa.  laugh Täytyy kyllä sanoa, että juuri tuo tarkka siirtymävaihe oli varsin tapahtumarikas, vaikka silloin talvi olikin.

Lilli, mitä silloin tapahtui?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 30.07.2008 15:39:19 »

Jos minulle talvella jotakin tapahtuu, niin yleensä se on liittynyt työhön. 1,5 vuotta sitten tuon progression ja ehkä myös Pluton samanaikaisen Venukselle ja MC:lle tekemän transiitin myötä tuo seuraelämä muotoutui poikkeuksellisesti aika värikkääksi.

Olin tuolloin sinkkuna, enkä edes etsiskellyt ketään miestä, mutta niin vain kotona istumalla jouduin vähäksi aikaa kolmen miehen loukkuun.  Embarrassed Kaikkiin suhteisiin liittyi voimakkaasti kohtalonomaisuutta ja varmastikin runsain mitoin karmaa, koska entiset elämät nousivat voimakkaasti pintaan - ilmeisestikin tuon Pluton avittamana. Sillä saralla oli tosi aktiivinen kausi.

Yksi noista miehistä on edelleen kuvioissa. Eroon olen yrittänyt hankkiutua monta kertaa, mutta en ole onnistunut. Ei ole tämä homma loppuunkäsitelty, kaiketi.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 15:41:18 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 31.07.2008 10:57:28 »

Hyvä tyyli Lilli!

Minäkin varmaan huomenna jossain pursiseuralla "ajaudun kolmen loukkuun" onnistuiskohan. EI koska joukkarien aika on nyt siis määritelty loppuvuoteen, siis romanttisesti.

Oli kyllä hyvä lukea tosta että jos energia yhdessä huoneessa tökkii, toisissa menee hyvin-. Näinhän se on. Jos joku väittää että JOKA sektori elämässä menee hyvin, niin ohhoh. No toki joku urheilija voi voittaa aikansa, mutta sitten tulee joku toinen joka voittaa.  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #10 : 31.07.2008 12:41:15 »

Mä kyllä voisin allekirjottaa tän. Vaikka  aurinko on aina mun synttäreiden aikoihin 6.huoneessa niin mulle se on aina ollut mukavaa aikaa. Hyvin sosiaalista ja aktiivista ja olen yleensä hyvällä tuulella ja seurallinen.  Smiley

Sama juttu kuin Kaurisenergialla, kevät jolloin aurinko on 12. huoneessani niin on juuri sellaista horrosta ettei tosikaan.  buck2

Marras-joulukuu on ihan parasta aikaa vuodesta, jos minulta kysytään. Kesä ja syksy voisi olla ok, jos kesällä saisi levätä luonnon keskellä ja olla rauhassa ja taas syksyllä olisi mielekästä tekemistä.

Harmi kun tää nykymaailma ei tunnista vuodenaikojen kiertoa ja aina pitäisi olla tehokas ja jaksaa samalla tavalla samoja asioita.  Undecided
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 02.08.2008 15:44:52 »

Kun on syntynyt juhannuksen tienoilla, niin kyllähän se maailma näyttää kaiken loistonsa ja siihenhän on vain mentävä mukaan. Olen kai aina ollut hyvin hymyilevä ja positiivinen, mikäs ei kun merkit sen suo!  Grin

Ja progressiota tutkivana huomaan, että sellainen kuin oli synt.päiväni, sellaisena näyttää jatkuvan koko seuraava kuukausi, ainakin tällä haavaa.

Olen myös huomannut että planeetoista raskas, opettavainen ja toimiva aurinkohuoneeni on kummasti vuosien myötä keventynyt aurinkopaluukartassani! Jotakin suoritettu?  :Smiley Joten lasken tuon keveyden ja helpotuksen johtuvan myös siitä. Lapsena en kokenut synttäreitäni mitenkään merkittäviksi, en ole koskaan juhlinut. Nyt olen senkin edestä! Ja hauskaa on ollut!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #12 : 05.08.2008 12:29:53 »

Mä tykkään kyllä hyvästä talvesta - siis jos maassa on hiukkasen lunta ja ulkona on semmoinen kirpakka -5 - -10 asteen pakkanen, puiden oksat ovat kuurassa, kaunista kaunista Smiley  Mä kun olen kuitenkin syntynyt keskellä pimeintä talvea,  aurinko jousimies kun olen.. Nautin kauniina talvipäivinä kissojen kanssa ulkoilusta ja raikkaan purevan talvi-ilman haistelusta. Nämä nykyisen loskap*ska-harmaa maa-talvet ovat sitten omiaan tappamaan tämän talvi-immeisen ilon  buck2  Vaikka nautin kesästä ja toisaalta rrrrrakastan rannalla köllöttelyä hellekelillä, niin pidemmän päälle helteet kyllä syövät meikäläistä. Touko-kesäkuu on parasta aikaa vuodesta, syksy, erityisesti syyskuu on masentavaa aikaa..

Olen syntynyt klo 11.35 ja ko. kellonaika vaikuttaa ainakin niin, ettei mua saa ennen ko. kellonlyömää edes jalkeille sängystä, jos ei ole pakko nousta  buck2 Olen yöeläjä, lomilla vuorokausirytmi muuttuu jo parissa päivässä, eli yöt valvotaan ja päivät nukutaan *vampyyri*  Grin

Mulla on  aurinko 10. huoneessa tehden yhtymää  keskitaivas :lle, joten siinä joulun (ja synttäreiden) huiteilla alkaa kummasti aina rahan tienaaminen kiinnostaa - no meneehän lahjoihin sekä ihan normielämiseen rahaa, joten siinä ehkä syy Cheesy  Monta joulua olen ollut opiskelujen ohessa töissä ja tuntuu, että töiden tekeminen juuri joulun alla on ihan omiaan kohottamaan mielialaa.

Jännä juttu on myös se, että iltojen pimetessä ja ilmojen viilentyessä mulle tulee tarve vetäytyä myös omiin ajatuksiin, jonnekkin syvälle sielun ja mielen syövereihin, vajota omiin ajatuksiin samalla, kun nauttii tähtikirkkaista illoista. Tämä vaihe kestää loka-marraskuun, johtuneeko sitten siitä, että ko. ajanjaksolla  aurinko vaeltaa mun 8. huoneessa. Marraskuun loppupuolella, ensimmäisten joulumainosten ilmestyessä mielikin kevenee kummasti ja alkaa innokkaasti suunnittelemaan joulua - tällöin  aurinko vaihtaa 9. huoneeseen.

Tämmöistä tuli nyt mieleen  angel  Mutta enpäs nyt osaa sanoa, miten paljon elämä hymyilee synttäreiden tienoilla, tuleehan siinä taas yksi vuosi lisää mittariin *vanha!*  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 12:33:23 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13 : 14.12.2008 20:13:19 »

Jahas, synttärit oli ja meni, miltäs nyt tuntuu?

No ei juuri miltään. Hyvä että on ohi, livahti sekin päivä kuin huomaamatta. Mutta sitä perinteistä syysmasennusta ei kyllä tännä vuonna tullut, ja se on hyvä se!
Sisäinen ilotulitus käynnissä, johtunee noista yhtymistä. Ei kyllä kauheesti hymyilytä, muttei masennakaan.
Itsetutkiskelua on riittänyt viimeiset puoli vuotta, nyt kiihtyvällä tahdilla. Ei siinä masentua yksinkertaisesti ehdi!
Tänä vuonna jouluttaa monen vuoden tauon jälkeen, ihan kiva! Paitsi että näin tänään unen että kuristin mun veljen kun se taas alko jotain urputtamaan kun olin kotipuolessa. Ehkä se on se sisäinen pelko että homma menee taas pieleen...

Juuh, taas ollaan vuoden vanhempia ja todellakin viisaampia!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: