Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesta, Valonkantajan asteroidi  (Luettu 95389 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #105 : 07.01.2011 13:56:46 »

 vesta vesimies 7. huone, mutta Iris Asteroiditulkinnan mukaan vestani on 6. huoneessa.

 vesta vesimies 7. huone
Vallankumouksen, sosiaalisen uudistumisen ja vapauden merkki. "Minä olen erilainen"

RAKKAUDEN JA IHMISSUHTEIDEN HUONE kertoo siitä osasta itseäsi, jonka löydät vain muiden ihmisten avulla. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua, jota et hevin tunnusta omaksesi ja siksi oletkin työntämässä näitä energioita muiden hoidettaviksi.

Ja kylläpä minä olen oppinut itsestäni muiden ihmisten avulla. Tulkinnassakin varoitetaan kynnysmatoksi joutumisesta, ja sitä on tullut opiskeltua koko elämä tähän asti.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #106 : 07.01.2011 14:12:29 »

Kolmannen huoneen Vesta ilmentää oman mielen kykyä henkilökohtaisen ymmärtämisen ja informaation toisille esittämisen mahdollisuutta. Yksilö voi olla erittäin lahjakas välittämään toisille omia ideoitaan. Tässä asemassa voi ilmetä myös loistava kyky nostaa kriittiseen keskusteluun arkojakin asioita. Mielen alueella työskentely on olennainen osa tätä Vestan sijaintia.

tämä sopii myös  Grin

mistäs näkis noi aspektit? en löytäny ainakaan syntymäkartalta. tai ste en vaan osaa.


Itelläkin 3.huoneessa, sopii kuvaus.. Mulla härässä, hittaasti ja varmasti.
Yritän etsiä myös mistä näkee aspektit? -> täytyy lukaista koko ketju.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #107 : 07.01.2011 17:47:56 »

Minulla  vesta kaksoset 10. huoneessa, aspekteja  aspect_squ chiron neitsyt ja  aspect_squ kuu kalat .
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #108 : 09.01.2011 18:22:59 »

Edelleen muistutan koko sivustosta, josta varmasti jokainen löytää jotain itsellensä. Olen kaksi viikkoa sairastellut, enkä jaksa tulkintoihin. Pää on yhtä räkänen kuin tyhjä muusta, sanon suoraan... Grin

Mutta innostuin katselemaan jotakin.

Jos edelleen tuossa erään ohjaajani ajatus pitää paikkaansa, että Vesta on henkinen Aurinkosi, niin mieti Aurinkoenergiaasi ja Vestan merkkienergiaa. Miten ne keskustelevat keskenään?
Kuten minulla itsellä on Rapu-vesienergia Auringolta, niin vastaavasti olen iloinenkin, että Vestani on tulienergiassa Leijonassa. Mutta vaarana on tuo Leijonan omahyväisyys... :Smiley Mutta se tukee myös luovuuttani.

Vestasta kerrotaan kuitenkin, että se on feminiininen alkuenergioiltaan, siis minulle tuossa Leijonamaista huoltoenergiaa. Vestan piiriin kuuluu myös materiaalinen järjestys ja rakenteet. Ehkä tähän liittyy tuo seksuaalisuus sen verran, että se määrittää ehkä sinun suhtautumista miehiin tai se, mihin kategoriaan miehet sinut sijoittavat. Minun Vesta-Leijona-energioita he vähän pelkäävätkin, eivät helposti lähentele! Ja tällainen asiahan liittyy siihen ilmapiiriin, missä työskentelet, järjestelet asioitasi, manipuloit (?) ja tähtäät päämääriisi. Kuitenkin Vestaa sanotaan sydämen luonnottareksi, arkielämässä keskeiseksi tulisijaksi.

Mutta tämä on taas tätä flunssaisen maailman hidasta virtaamista minussa.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #109 : 09.01.2011 18:31:38 »

Vuosia sitten sai täältä tilattua Iristulkintaa, mikä kertoi karttasi asteroideista aika laajasti.
En tiedä voiko enää, en ole tutkaillut, onko se vielä tilattavissa.

Sieltä löysin 8. huoneen, joka on minulla sekä huomasin, tuolla Karolilla. Iristulkinnassa on siitä maininta, että 'Vestan tuli palaa tässä huoneessa sen salaisimmassa sydämen tulisijassa'. Ja tähän liittynee haaste: Muuttaa sisäinen prosessi ulkoiseksi!
Eli kaikki ne ideat, mitkä pyörivät päässäni, minun tulisi tehdä hyödyksi ulkoisena muotona muillekin.

Tähän minulle antaa kuria Vestan yhtymä Saturnukseen ja Plutoon! Ainakin pitäisi antaa... :Smiley

Huh, paljon löytyy transiitteja juuri Vestalle! Mieleisin niistä on sekstiili Dianalle, Artemis-arkkityypilleni: Sinussa on rauhallista hyvää tahtoa, käytännöllisyyttä ja aikuisuuden tuntoa. Mutta tarvitsen kaikkeen oman rummun tahtini.

Tämä on mannaa joskus kaaosmaiselle mielelleni. Kunhan vain uskon siihen!

Siis tutkikaa Vestaanne! Se vie valoon, tulisijan ääreen ja lämpöön!  Wink

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #110 : 12.07.2013 23:10:21 »

Tämä Vesta rupesi kiinnostamaan enemmän, sillä syystä taikka toisesta se puhuttelee minua juuri nyt tässä hetkessä ja haluaisin ymmärtää, oppia siitä enemmän miten se vaikuttaa minuun/minussa karttani mukaan. Se on kartallani vaa'assa ja 1.huoneessa. Mitä se kertoo?
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #111 : 12.07.2013 23:46:03 »

Sullahan on ihan oma topiikki tuolle..

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=1652.msg17231#msg17231

mitä muuta saa pelkästä  vesta vaaka tulkinnallisesti irti?
Että  venus ja olet  harka ja taas  venus
ettäkö rakkauden valoksi,  ikuiseksi liekiksi  vesta vaaka:lla,
ja kuitenkin fokus  vesta on omassa nautinnossa 1 huoneessa  :Smiley

 Shocked Nyt tippuu tuolilta pyllylleen hän...
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

tulevaisuus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #112 : 13.07.2013 19:47:52 »

Hei kaikki Vesta-spesialistit,
mulle asteroidit aika uusi juttu, en ole niitä juuri tutkaillut, mutta nyt kun näin keskustelun innostuin
katsomaan omaani: 24 astetta kauriissa ja 4. huoneessa ... Mitäpä siitä sanotte noin extempore te viisaammat?
Seuraavassa siis viidennessä huoneessa sitten aurinko vesimiehessä 25 astetta, eli jonkinlaisen pienen aspektin
tekevät, mutta enpä osaa näin sanoa miten keskustelisivat keskenään ....
Olen iloinen jos joku kommentoi!
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #113 : 18.07.2013 11:43:38 »

Hei!

Nyt kun on joulun alus ja pimeys vallalla monella tavalla, niin eikö voitaisi tutkia Vestaa enemmän.

En tahdo vatvoa vanhaa, vaan ottaa uudelleen esiin, koska opin omilla kursseillani Vestasta, että...

Vestan energioitten kautta maan päällä uutena aikana tulee korostumaan. Jokainen, joka ottaa tietoisen yhteyden valoon , on yhteydessä Vestan energioihin. Vesta PUHTAIMMASSA MuODOSSAAN on pyyteetöntä palvelua, rukousta, auttamista, toisen huomioimista. Jotta nämä energiat voisivat vaikuttaa oikein, tulee tapahtua vapautuminen alempien tietoisuuksien harhoista (seksuaalisuus, nautinto alemmilla tasoilla). Kuitenkaan vapautuminen ei voi tapahtua ennen kuin nautinnon (seksuaalisuus) on todella kokenut. Vestan vapautuminen ja käyttöönotto edellyttää mielen, kehon, tunteiden puhdistumista ja tätä kautta TIETOISTA  valon vastaanottamista.

Miten koette omalla kartalla Vestan ja itse Vestan sanoman?
Totisesti. Aamen. Justpa niin. Mulla  vesta  aspect_con Logos (4h)  kaksoset - sanat paperilla tai puhuttuna toden totta maistuu. Tälläkään viikolla en ole päivääkään ollut pitämättä puhetta. Suurin osa pyydettynä - pari toki ex tempore ja kaikki eri aiheista. Nyt kun luen tätä Vesta-asiaa vasta oivallan puhekone-viikon /-t. Sunnuntaina taas puhetilaisuus, eilen tuli pyyntö. Vasta tässä  vesta -ketjua lukiessani ja kommenttiani kirjoittaessa
havaitsin  vesta .n  teemojen olleet rakkaat itselleni koko elämän, mutta erikoisen lähellä sydäntäni alkaen siitä, kun  koko asteroidista kuulin ja oivalsin sen sujahtaneen syntymässäni kotihuoneeseen. Informaatio kaikenkaikkiaan on itselleni kuin puita heittäis takkaan.
Intooo piukassa aina kun saan oppia jotain uutta.  smitten  smiley6600

Tästähän se kait otti tulta kurssienkin veto, jotta osallistujat oppisivat ymmärtämään itseään sekä rakastamaankin - sellaisina kun ovat tänne syntyneet. Kun kerran sosiaalinen tilaus on tulla maailmaan juuri sellaisena, kun päivänvalon ensisiristyksellä kukin näkee, koen aitona itsenään tänne tulemisella ja täällä olemisella olevan suuri merkitys. Siksi on hyvä hyväksyä itsensä sellaisenaan. Jos joku asia itsessään ottaa pannuun on sitä hyvä työstää hieman pahimmista särmistään, mutta ei mauttomaksi.
Eläköön erilaisuus!
« Viimeksi muokattu: 22.07.2013 11:48:16 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #114 : 18.07.2013 11:52:53 »

..ja oli IHAN PAKKO SIELLÄ LAINATA edellinen repliikki KESKUSTELUPALSTALLA,
kuin aliarvioiden lukijoiden älykkyysosamäärää,
ettei ne osaa seurata KESKUSTELUA ilman lainauksia EDELTÄ
meinasin pistää äsken loppuun ettei tartte lainata tietäen sun tavat..
vihaan noita lainauslaatikoita arg

offtopic hirveesti paljon
sorgen

Lainauksella nopeutetaan keskustelun seuraamista, hyvä 'nikki'. Lainaus toimii apuna kommentointiin. Toki en itsekään tykkää, jos niitä hirmusti lainaillaan, onhan hyvä jokaisen luoda oma mielikuva, mutta me olemme jokainen uniikkeja käytökseltämme. Onneksemme!  Lips Sealed  Jäitä hattuusi!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #115 : 18.07.2013 11:57:37 »

Tämä Vesta rupesi kiinnostamaan enemmän, sillä syystä taikka toisesta se puhuttelee minua juuri nyt tässä hetkessä ja haluaisin ymmärtää, oppia siitä enemmän miten se vaikuttaa minuun/minussa karttani mukaan. Se on kartallani vaa'assa ja 1.huoneessa. Mitä se kertoo?

Koen että Vesta kartallasi paljastaa puheesi olevan diplomaattista ja parantavaa, sekä tämän kommunikointitavan olevan olennainen osa esittäytymisminuutesi ydintä. Hoitava puhe, liiaksi esilletulematon persoona, jotta muillekin jää ympärilläsi henkistä tilaa - ettet astu toisten hennoille henkisyyden hunnuille.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #116 : 18.07.2013 13:38:28 »

Kiitos T.Touhula minunkin puolesta, joka olen ahkera lainaaja!

 Varsinkin, jos haluaa tutkailla jonkin juttua syvemmin, se on helpommin silmien edessä kuin että sitä joutuu kuvaruudussa hakemaan ja liikuttelemaan. Skorpparit joskus ärhentelevät, suotakoon se heille ja heidänkin erilaisuus.  smitten  Toiset muistavat tekstin kerran luettuaan, toisten pitää saada nähdä sanat ja lukea moneen kertaan. Olemme myös erilaisia havainnoitsijoita...

Eipä haittais taas syventyä Vestaan, kun minullakin on tulossa monta yhtymää siihen syksyllä.  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #117 : 19.07.2013 22:47:46 »

Tämä Vesta rupesi kiinnostamaan enemmän, sillä syystä taikka toisesta se puhuttelee minua juuri nyt tässä hetkessä ja haluaisin ymmärtää, oppia siitä enemmän miten se vaikuttaa minuun/minussa karttani mukaan. Se on kartallani vaa'assa ja 1.huoneessa. Mitä se kertoo?

Koen että Vesta kartallasi paljastaa puheesi olevan diplomaattista ja parantavaa, sekä tämän kommunikointitavan olevan olennainen osa esittäytymisminuutesi ydintä. Hoitava puhe, liiaksi esilletulematon persoona, jotta muillekin jää ympärilläsi henkistä tilaa - ettet astu toisten hennoille henkisyyden hunnuille.


Voi kiitos.  smitten Kyllä minä tuosta kuvauksesta tunnistan itseäni...  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #118 : 20.07.2013 09:32:12 »

Tulitikkuja lainaamassa jotta voi sytyttää oman tulen.
Sammutin omat nuotioni, kun  näkyy nuo kekäleet olevan nyt tallessa.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #119 : 20.07.2013 15:51:53 »

? ? ?
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: