Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesta, Valonkantajan asteroidi  (Luettu 96595 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 07.12.2008 14:21:38 »

Hei!

Nyt kun on joulun alus ja pimeys vallalla monella tavalla, niin eikö voitaisi tutkia Vestaa enemmän.

En tahdo vatvoa vanhaa, vaan ottaa uudelleen esiin, koska opin omilla kursseillani Vestasta, että...

Vestan energioitten kautta maan päällä uutena aikana tulee korostumaan. Jokainen, joka ottaa tietoisen yhteyden valoon , on yhteydessä Vestan energioihin. Vesta PUHTAIMMASSA MuODOSSAAN on pyyteetöntä palvelua, rukousta, auttamista, toisen huomioimista. Jotta nämä energiat voisivat vaikuttaa oikein, tulee tapahtua vapautuminen alempien tietoisuuksien harhoista (seksuaalisuus, nautinto alemmilla tasoilla). Kuitenkaan vapautuminen ei voi tapahtua ennen kuin nautinnon (seksuaalisuus) on todella kokenut. Vestan vapautuminen ja käyttöönotto edellyttää mielen, kehon, tunteiden puhdistumista ja tätä kautta TIETOISTA  valon vastaanottamista.

Miten koette omalla kartalla Vestan ja itse Vestan sanoman?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #1 : 07.12.2008 16:18:18 »

Olen juuri omia asteroidia yrittänyt pähkäillä ja minullahan Vesta on Kauriissa 6.huoneessa eli työn ja velvollisuuksien huoneessa ja mielikuva on selvä, että ehkä juuri tämä Vesta on yksi syy miksi palvelu ja toisten auttaminen on minulla aina ollut itsestään selvää ja helppoa. Toisaalta joskus se aiheuttaa minulle jopa stressiä, kun olen toisten auttamisen monesti laittanut omien asioiden edelle ja siitä olen pyrkinyt nyt viime vuosina pääsemään eroon  :Smiley.

 Vesta tekee  aspect_squ  aurinkoaspect_sex venusaspect_con jupiteraspect_sex neptunusaspect_tri plutoaspect_sex chiron ja  aspect_con  juno .
Jos joku voisi näiden suhteen antaa jotain tietoa mitä ne voisivat meinata, niin olisin siitä iloinen .
Tuo neliö auringolle tuo mieleen sen, että kun olen Oinas ja kuitenkin haluan auttaa ja palvella se myös tuo sen ristiriidan josta olen kärsinyt, vai meneekö ajatukseni ihan metsään ?  Grin
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.12.2008 16:57:37 »

Oletpas todella 'valonkantaja' Taiska! Niin on vilkas Vestasi!

Tuolta Kaarina Pääkkösen sivuilta poimin tässä sinulle, mutta toki voit seiltä kurkistaa enemmänkin:


Vesta Kauriissa syntyneet pystyvät tuntemaan olonsa turvalliseksi ja antamaan itsestään eniten työs-kennellessään kurinalaisissa organisaatioissa.
Työtä motivoi usein henkilökohtaiset halut menestyä ja onnistua organisaation jäsenenä. Kyky suunnitelmallisuuteen ja suunnitelmien toteuttamiseen johtaa usein etenemiseen organisaatiossa johto tehtäviin saakka.
Yksilön merkityksen kieltämistä voi tässä asemassa ilmetä ja ennen kaikkea organisaation kustannuksella.
Perheen merkitys seksuaalisuudessa suuri. Nämä henkilöt voivat menettää otteen seksuaalisuuteen ja tunne-elämään silloin kun ilmenee kritiikkiä, tuomitsemista tai kontrolloinnin mahdollisuuden menettämistä.

VI Tässä kuudennessa huoneessa Vesta symboloi omistautumista työlle, huoneen hallitsijan Neitsyen mukaisesti. Vesta on tässä ikään kuin omassa huoneessaan ja voimakas. Terveydelliset ongelmat ja elämäntilanteet voi-vat pakottaa henkilön käymään omakohtaisesti läpi vaikeita prosesseja, joiden kautta kehittyy myös kyky ymmärtää ja nähdä avun ja huolenpidon tarve toisten ihmisten elämässä. Tämän huoneen konfliktit voivat täydellisyyden tavoitteluineen( Neitsyt) johtaa ylilyönteihin ja epäterveisiin ilmenemismuotoihin, jos oman koke-musmaailman selvittely estyy.

Ja varmasti löydät itseäsi enemmän Vestan aspekteista. Tässä Kaarinan linkki:
http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/




tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.12.2008 17:05:40 »

Minua huolestuttaa Vestassani tällainen ilmiö:

Vestan haasteellinen aspekti 
Voimakas Pluto – Skorpino akselin korostuminen haasteellisilla aspek-teilla niin, että Vesta on mukana, on varovasti tulkittava, mutta usein il-mentää seksuaalista alistamista ja väkivaltaa, joko itsetuhoista tai toisiin kohdistuvaa tuhoavaa käytöstä. 


Minulla on Vesta yhtymässä sekä Plutoon ja Saturnukseen, aivan niiden välissä huoneessa 8 Leijonassa.

En minä ole väkivaltainen enkä alistavakaan, en itsetuhoinen tai tuhoava!! Undecided  En varovastikaan! En myönnä!

Auttakaa, miten tuon voi oikein ymmärtää?

Onkohan Kaarinan tulkinta Vestasta nyt seksuaalisesti kauhean korostunut?

Kun minä opin kursseilla näinkin kauniisti:

Valon ja rakkaudentyölle antautumisen merkki kartalla on Vesta-merkki ja huone. Myös Vestan aspektit kertovat valon kanavoinnin kyvystä tai vaikeudesta. Esim. Vestan yhtymät nousu- ja laskusolmuun tai DC:hen tai IC:hen kertovat menneistä elämistä tulleesta kyvystä välittää valon energiaa maaplaneetalle. Kaikki välittävät Vestan valon, ilon ja rakkauden energioita valitsemallaan, juuri hänelle sopivalle tavalla.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #4 : 07.12.2008 17:27:51 »

Huomasin saman asian, seksuaalinen korostus. Hmm... täytynee tutkia asiaa lisää, onko Vesta tosiaankin "seksi"-asteroidi?

Oma Vestani 1. huneessa jousimiehessä ja yhtymässä venukseen. Eikös yhtymää pidetä negatiivisena aspektina?

Kaarinan sivuilta:

Vesta Venus

Aspekteissa Venuksen kanssa Vestan symboliikka keskittyy feminisen ( vastaanottavaan) rakkauteen, kauneuteen, arvomaailmaan ja seksuaalisuu-den kokemiseen. Tämä aspekti voi nostaa esille itsensä kieltämisen ja riip-pumattomuuden perinteisestä parisuhde mallista.

Positiivinen aspekti; oma femininen puoli on tasapainossa persoonan kanssa. Kokonaisvaltaisuus hallitsee seksuaalisuuden kokemusta ja feminisen puolen psyykkinen ymmärryskyky on hyvä.
Henkilö voi ohjata seksuaalisen energiansa taiteen ja luovuuden areenalle harrastajana tai tuottajana. Toiminta voi ohjautua myös henkiseen toimintaan.
Haasteellinen aspekti: voi nostaa esille konflikteja työn ja henkilökoh-taisten tarpeiden välille, usein lopputuloksena on alistuminen oman vapauden ja perhe-elämän kustannuksella.
Tästä seuraa sitten psyykkistä ja fyysistä kykenemättömyyttä, pelkoja ja omien tarpeiden syrjäyttämistä, kykenemättömyyttä tasapainoiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen vetäytymällä tai siveettömällä käyttäytymisellä.
Ongelmien korjaamiseksi tulisikin persoona saada eheytymään niin, että yksilö kykenisi erottamaan työn ja yksityisen - henkilökohtaisen alueen, jolle kuuluu intiimin kanssakäymisen ihmissuhteet.
Seksuaalisen kanssakäymisen alueiden ja sosiaalisten normien koodiston ymmärtäminen voi auttaa eheyttämään näitä haasteita.


En nyt kyllä ihan allekirjoita tätä tulkintaa!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 07.12.2008 18:29:21 »

kimo
ei,Vesta ei todellakaan ole "seksi" asteroidi,
vaikka Vestan papittaret tarjosivatkin papeille vihkimyksen seksuaalisen nautinnon kautta,
mutta sen jälkeen Vesta vetäytyy takaisin itseensä,on kokonainen ja ehjä omassa identiteetissään,Neitsyt,hän ei tarvitse puolisoa siinä tarkoituksessa kuin esim. Juno,
jolle on tärkeää juuri seksin kautta liittyä puolisoonsa ja kokea vasta yhtymisen myötä itsensä kokonaiseksi,ja jolla sitten on enämpikin näitä komplekseja seksin ja mustasukkaisuuden myötä,jos tasavertainen suhde ei toteudu

Vesta/Hestia on pyhä tuli,keskittyminen,intohimo johonkin tekemiseen niin että aika ja paikka unohtuu,meditaatio,rauha,
Masseyn mukaan nimenomaan työasteroidi,joka liittyy perinteisiin ja rakenteisiin

löytyiskö tästä jotakin:
 vesta jousimies
idealistista ja sosiaalista kannanottoa työssä,
humanistisia pyrkimyksiä,yhteiskuntakritiikkiä,
politiikkaa,uskontoa,maailmankatsomusta,matkusteluhalua,opintomatkoja,
korkea työmoraali,
analyyttis-hengentieteellistä lahjakkuutta
ja
negatiivisena "besser wisseriä",tekopyhyyttä,kokee olevansa korvaamaton,
hukuttaa itsensä epärealistisiin päämääriin työssään
(H.H. Taeger,Urmaksen käännös)

yhdessä  venus:n kanssa katsoisin että työn arvostus/arvot ovat tärkeitä,
että ne sopivat omaan ideologiaan,
venus tuo ehkä sitä realismia myös arkeen,
ja että rakkaus on kokonaisvaltaista "keskittymistä",
ei yhden osa-alueen tyydyttämistä,
ja että "intohimot" ovat hyvin omakohtaisia ykköshuoneessa,
ja ehkä sitten seksin alueella vaikka sitä uuden kokeilua,
mainitsit jossain tantraseksin,voisi sopiakin Vestallesi?

ja Taiska,
minulla myös  vesta aspect_con juno
mutta neitsyessä,
vaadin ilmeisesti puolisolta "täydellisyyttä",
ja täälle hra täydellisyydelle antaudun kuin Vestan papitar,
pyhän tulen roihulla,
ja palaan itsenäisenä takaisin kotilieden ääreen,
kaurapuuroo keittelemään..
sinun Vestasi vaatinee realismia,
punnitsee resursseja,
"nyhjää tyhjästä" hyvinkin komian roihun?

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 07.12.2008 18:39:30 »

Nikki, minäkin vähän hämilläni Vestastani. Katsoisitko?

 vesta aspect_tri jupiter 1.huone jousimiehessä
 vesta aspect_con saturnus ja  pluto huone8.leijonassa
 vesta aspect_squ chiron huone 11 skorpionissa
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #7 : 07.12.2008 19:16:10 »

Kiitos Nikki selvennyksestä!

Jooh, tajusin ja sitten taas tipahdin kärryiltä.  Onpas tätä nyt hankala ymmärtää.

Tässä lisää Masseyltä käännettyä tekstiä

http://http://www.astrologicallyspeaking.com/vesta2.htm#para3[url]
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 07.12.2008 19:48:26 »

 vesta leijona Esmiralda
kehittymistä epävarman henkisen erilaisuuden kautta,
sydämellään elämistä,
tekee työtä minäkuvansa kehittämiseksi (tuo  aspect_tri jupiter,luoden uutta,tuoden innostusta,saa "kipinän" milloin mistäkin,ehkä unohtaa realiteetit vaikka  saturnus niistä onkin muistuttamassa?)
samaistuu työhönsä (teacher, aspect_tri jupiter)
puolustaa sosiaalisesti itseään heikompia (haluaa vahvistaa liekillään omaa ja myös toisten psyyken rakennetta, saturnus)
vanhoillisia arvojärjestelmiä (taas  saturnus mutta myös sinun  aurinko rapu)
henkistä leikkimielisyyttä, leijona,joviaalisuutta, aspect_tri jupiter,
iloitsee väittelystä henkisten tai poliittisten kysymysten parissa (tässä vastaväittelijä  Wink,pakottava sisäinen tarve ilmeisesti tutkia syntyjä syviä, pluto)
organisointikykyä,itsenäisyyttä,vapauden tarvetta,riippumattomuutta,
itsetietoisuus,ehkä tarve tuoda itseään esille,roihuta muillekin, pluto leijona,
näyttävää liekkiä,leikin varjolla?
ja
negatiivisena:
jäykästi rajattu maailmankuva (ehkä osin, saturnus,mutta  pluto kyllä muokkaa tätäkin?)
itsekritiikin puutetta ( leijona ei voi olla "näkymätön"?)
joustamattomuutta (sekä  saturnus että "fanaattinen"  jupiter)
oman työn merkityksen yliarvioimista ( aspect_tri jupiter)
paljon melua tyhjästä,
lainahöyhenissä koreilua (täähän on "mainio",jos realistisesti aattelee vaikka foorumilla lainailua..eikä nyt tartte  pluto leijona.n ja  rapu aurinko.n "verisesti loukkaantua")
ongelmallinen isä tai mieskuva ( leijona,miksei myös tuo  saturnus vanhana
isänä? tai vanhempi mies)
arviointikyvyssään hitaanlainen (just se kipinän saatua suuna päänä toimeen,
 saturnus tulee jälkijunassa)

paljon parantavaa energiaa yhteisöönsä jakaen, vesta aspect_squ chiron skorpioni,skorpioni on jo itsessään parantava,
tai ehkä sinulla on paljon opittavaa skorpionilta... Wink
8 huone ja  pluto ja tuo  skorpioni kuvaisi sitä,ettei sisäinen liekki hevin sammu,
ja että on nimenomaan tärkeää säilyttää se "hengen kipinä" kaikissa toimissaan,
syvällinen intohimo tekemiseen

tuosta omasta  vesta neitsyt.stä vielä sen verran,
kun  neitsyt jo itsessään liittyy työhön,
niin olen aikoinaan ollut yks työnarkomaani ja kokenut että työn kautta "tulen hyväksytyksi"(kasvatuksen "kiroja")
korkea työmoraali edelleen mutta myös armoton itsekritiikki,
en pistä tikkua ristiin jos tuntuu etten yllä mihin riman oon asettanut,
älytöntä sinänsä,poisoppimisen paikka,
ehkä tämä on "estänyt" minulta korkeakouluopinnotkin 9 huoneessa sijaitessaan,
tähän sijaintiin liittynee myös tämä "opettavainen" asenne,
ja  neitsyt ruuanlaittoon liittyen olen todella tarkka ruuanvalmistusastioiden suhteen,leivontaan käytettävässä puuhaarukassa lukee jotta leivonta ja sillä ei todellakaan sekoiteta jauhelihaa,jota taasen ei todellakaan laiteta muoviseen leipomakulhoon,vaan teräsastiaan jne..
ja puuhellaa /uunia/tulentekoa edes saunankiukaan alle kaipaan

 pluto vesta juno neitsyt
 aspect_sex   neptunus venus merkuriusskorpioni
väljempi  aspect_con uranus ceres neitsyt
ja  aspect_opp chiron

ainiin Esmiralda,
sinullahan on tuo Jumalattaren aika,
lue sieltä Hestiasta,
ja ehkä kaikkein perehtynein ja viisain näissä asteroidien tulkinnassa on Marja-Liisa Niemi-Mattila,hän omaa syvää asiantuntemusta näihin jumalattariin
« Viimeksi muokattu: 07.12.2008 19:53:53 kirjoittanut nikki » tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #9 : 07.12.2008 19:49:37 »

 Ok, Vesta, kodin ja tulisijan jumalatar sijaitsee mulla 4. huoneessa ja niin ikään myös  jousimies. Aspekteja on astro.com:n tekemän kartan mukaan  aspect_con pallasaspect_con neptunusaspect_tri saturnus (12. huone) ja aspect_tri merkurius (8.huone).
 Koti on kyllä tosi tärkeä paikka, jonkinlainen tukikohta ja edustaa latautumispaikkaa sekä henkiselle kasvulle parasta ympäristöä. Koti on myös opiskelupaikka mulle  Wink.

Tuleeko jotain noista aspekteista mieleen? Mulle on hankala saada kiinni asteroidien energioista kiinni, lähiplaneetat ovat paljon konkreettisempia. Yleensä 4. huone on musta jotenkin kyllä tylsä eikä se ole löytänyt palaansa vielä palapelissä kunnolla, se vaan tuntuu niin yleispätevältä. Vaikka Neptunus yhtymä Vestaan, näissä mä meen ihan pihalle. Neptunus edustaa vettä ja tunteita, myös herkkyyttä toisille tasoille ym ja Vestalla on hallussaan koti, ahkeruus, keskittymiskyky, pakkomielteitä myös. Kodissa kyllä tunnen suuria tunteita (ylläri), se voi edustaa pakopaikkaa, satamaa maailman myrskyissä (ylläri) ja siellä on helpompi hahmottaa maailmaa uusiksi, kun on omissa oloissaan. Hmm...

 Oho olinkin laittanut epähuomiossa väärin noita aspekteja Smiley
« Viimeksi muokattu: 10.12.2008 11:07:57 kirjoittanut DolceVita » tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #10 : 07.12.2008 20:13:37 »

Hei 'nikki'!

Tahtoisi 'maaritakin' kuulla ajatuksiasi ja tietämystäsi tästä Vestasta.

Minulla Vesta majailee myös huoneessa 8, aika lähellä Saturnusta, myös Kuu ja Uranus samassa huoneessa. Ja Härän huone se silloin on ollut.

Kiitos jos voit!
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 07.12.2008 22:11:40 »

Wau!! Cheesy Jos tuo Vesta olis Ravussa, niin en uskaltaisi muuta kuin punastua, mutta kun se on Leijonassa, niin kehtaan kommentoida.

Löitpä läjäyksen kuin Turusen pyssystä, Nikki! Ei kai sinulla ole jotakin hampaankolossa? Wink

...epävarma henkinen erilaisuus... no jaa, jossakin syvällä on tuo epävarmuus omasta olemisesta, kasvua varmasti!

...kipinöi, iskee tulta siellä täällä...Kyllä, hyppii ja poukkoo kuin jussi autonvalon edessä! Juu juu realiteetit välillä unohtuu, onneksi on niitä realistisia laittamassa jalkansa eteen!

...vahvistaa... kyllä, ikuinen unelma!

...vanhoillinen...Sitä en kyllä myönnä!  knuppel2

...pakottava tarve tutkia...KYllä vaan, loputon.

...roihuta muille! Kyllä, mutta itse uskon, että se liittyy tuohon vahvistamiseen. Jos ei itseä laita likoon, niin ei tohi muutkaan!-mentaliteetti.

...jäykästi rajattu maailmankuva?! Eihän tuo voi olla totta!  Undecided Mutta niin vähän sitä itseään tuntee ja näkee.

...itsekritiikin puutetta ja joustamattomuutta...Ah, onneksi olen jo vanha, antaa periksi!

...Oman työ merkityksen yliarviointia...Siitäkö se väsymys johtuukin?

...lainahöyhenet!? Takuulla kerron, mistä minä olen sanoja napannut! knuppel2

...ongelmallinen isä...taiteilijahaaveilija! KYllä varmaan, on pitänyt turvautua Kauris-järkityyppiin!

Kyllä ja hidas hoksaamaan, jälkijunassa useimmiten!

Voi hyvä Vesta! Miten minä olen yleensä selviytynyt?!

No se kipinä, mikä ei koskaan sammu! Uskoa Valoon siis on!

Siis näin kauheastiko pikkuruinen asteroidin klöntti voi minua muokata!?

Kiitos Nikki, kun intohimoisesti perehdyit asiaan!  Smiley





tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 07.12.2008 22:22:43 »

Ihan tosi, tuo Vesta antoi syntymästään minulle Leijonanharjan ja olin äidin ja isän kauhuksi aika ujostelematon kakara!

Mutta on mielenkiintoista nähdä, miten kaikki ajan kuluessa muuttuu, sillä tämän vuoden Ap-kartalla Vesta on kiltisti siellä luovassa 5-huoneessa Härässä (oikeastaan juuri saapunut sinne, o astetta)ja tekee iloiset kolmiot Marsin, Satusnuksen ja itsensä Plutonkin kanssa. Wink
Ja Vesta on tässä pari vuotta sitten tehnyt yhtymän synt.karttani Junoon, eli testattu, millainen vaimo oikeastaan olen. Huh! Kiltisti tässä körötellään eteenpäin toinen toisen käsikynkässä.

Jos Vesta on näinä aikoina tärkeä, niin eikö sitten olekin tärkeää katsoa, missä se Vesta on juuri nyt, mistä on kasvettu ja selvitty?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #13 : 07.12.2008 22:34:50 »

Hymmm, pitaisikohan minun punastua-kun vesta on ravussa ja 11 huoneessa?
Ylipapittareita, oman valovoiman loytymista, omistautumista henkiselle rakkaudentyolle-tjaa, oikeastaan teenkin ainakin paria asiaa joita rakastan.. smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #14 : 07.12.2008 23:06:44 »

Kylläpäs mielenkiintoisen aiheen heitit Esmiralda, sujuvasti ehtoo mennyt asiaa pohtiessa!

Omalla kohdalla asia ei ole mielestäni niin yksiselitteinen, Vesta on siellä stelliumin jatkona jousimiehessä.
Ajattelisin että se siellä toisten kanssa vahvistaa tätä omaa minää, vahvaa jousimiestä. Se valonkantaja löytyy minusta itsestäni.
Töihin paneudun huolella ja teen ne kaikkeni antaen. Palaverien lopuksi kun on vapaa sana, mulla on aina jotain kommentoitavaa. Ja teen sen ajatellen koko meidän osaston parasta ajatellen. Pohdiskelen ja filosofoin. Matkustan ja innostun uusista jutuista, kuten tästä! Jousimiesmäisesti ajatus harhailee muualle, parit pasianssit tässä välissä on vedettävä.
Venus sitten, olen omasta tahdosta muuttanut itseni Vestan neitsyeksi, odottaen sitä jotain, kun aika on.
Olen ja elän siis varsin siveellisesti, tarmo kohdistuu uurastukseen työssä.

Tällä hetkellä Vesta peruuttelee IC:n tuntumassa, sekö syynä kun tässä huushollissa on jouluvalot joka ikkunalla, monen vuoden tauon jälkeen!

Tässä vielä aiheeseen sopivaa musaa!

 http://http://www.youtube.com/watch?v=HLFTYKN_BHg
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: