Heippa!
Mitkä kartan tekijät liittyvät yksinäisyyteen?
Mulla on elämässä ollut vain muutama ystävä, joista kahden kanssa olen vieläkin tekemisissä (alakoulusta lähtien). Kavereita on ollut vain muutama. Olen ymmärtänyt että ei kaikkien kanssa nyt voi koko elämän verran viettää, voi tulla muuttoa muualle, perheen perustamista ym ym ym. Mulla on suuri vaikeus luoda uusia ystävyyssuhteita, en tiedä mitä mun pitäis itsessäni muuttaa, vai tarviiko muuttaa, mutta en koe mukautuvani mihkään muottiin ja koen että jotenkin aina olen ulkopuolinen ja pienetkin kontaktit kuivuu hetkessä kasaan. Rapuna mun huono puoli on että koitan nostella vanhoja ihmissuhteita, vaikka niistä täytyisi päästää irti. PÄÄSTÄÄ IRTI!. Olen ollut kohta 10 vuotta sinkku, ellei mitään epämääräisiä suhteita lasketa, mitkä ei johtanut mihinkään.
Näissä suhteissa mulle on sanottu että mun kanssa pelottaa koska on niin paljon tunteita pelissä, pelko että rakastuu liikaa. Näistä sitten jotenkin ajauduin suhteisiin jotka olivat emotionaalisesti saavuttamattomia. Riuduin suhteissa missä ei ollut järkeä ja mitkä olivat toksisia. Sekin juontaa juurensa siihen että toinen vanhemmista oli ylitunteellinen ja toinen ei näyttänyt tunteita ollenkaan. Ei haleja eikä mitään sanomisia että "olet tärkeä". Näistä seuraksina oon pomppinut ääripäästä toiseen, joko oon liian intensiivinen tai sitten välinpitämätön.
En oo kokenut monteen vuoteen kuuluvani minnekkään. Kaipaan hengenheimolaisia ja oikeesti sellasia ihmisiä ketkä hyväksyy mut sellasena kuin olen ja ketkä antaa sielunravintoa.
Tiedostan myös sen, että joidenkin ystävien kuului hävitä, niillä oli jokin opetus minulle, ja elämä vei eteenpäin, niinkuin sielunkumppeneillakin on.
Musta on tullut ajan kanssa people pleaser, ja oon aina se joka kyselee kuulumisia ja muutenkin oon kiinnostunut toisista ihmisistä, mitä ne tekee ja millaisia ovat. Huh en ees muista milloin olen kokenut samaa toistepäin. Tuntuu että ketään ei kiinnosta mun elämä. Ainiin, ja joskus kun näytän persoonaani, niin monet alkaa hyssytelemään mua, esim. jos olen innostunut jostakin ja olen ilonen niin tulee että "noniin, keep your shit together", oonko sit vaan liikaa ihmisille, tästä oon sitten oppinu oleen kuiva hapankorppu.
Astrologisesti::

,

ilman pää aspekteja , DC