Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkoiseen olemukseen vaikuttavat tekijät kartalla  (Luettu 88779 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #90 : 28.08.2009 18:40:21 »

No täällä yks  aurinko Oinas   kuuaskendentti jouskari jolla isot...Pienennytän heti kun mahollista  Wink Raskaana kun olen ne on nyt kokoa 75 G,joten eipä ole kiva ollenkaan  Angry



« Viimeksi muokattu: 28.08.2009 19:14:45 kirjoittanut love and peace » tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #91 : 29.08.2009 11:29:50 »

Tissikeskustelu  Cheesy
 aurinko  skorpioni  askendentti  harka  kuu  kaksoset = pienet

En tarvi erityistä tukea hölkätessä, tosi kätevät tisut. Jos tarvii volyymiä, niin toppaukset kehiin. Olen pitkä&hoikka, joten isot vois näyttää aika kummallisilta. Kattelen joskus isotissisiä, joilla antelias kaula-aukko ja kauhistelen ittekseni, että miten ne tulee toimeen niiden kanssa.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #92 : 29.08.2009 12:25:04 »

Mulla kai pitäisi olla valtavat tissit, kun rapu Asc vaaka,  kuu venus naiseus x 2

no ei mulla mitkään valtavat ole, olivat pienemmätkin ennen mutta tällä hetkellä ihan kohtuu, ulkomaisten liivientekijöiden C D. Suomalaisissa koissa B,C? Huh. Rintakehä ei paljoa tule ulos, päin vastoin imeytyy sisään :-D, vain luut(voimakkaat) näkyy, ja rinnat sieltä.

Hassua, kun isompien tissien kanssa pitää miettiä pukeutumista, ettei näytä 'irstaalta', ennen avonaiset paidat vaan pukivat, kun oli littea etumus.

Tiedä vaikuttaako pluto sitten, pienemmät rinnat, tai mun venus leijonassa? ainakin Scarlett Johansson asc skorpionilla ei ole mitenkään hmm. muotoviallinen. Cheesy!!
« Viimeksi muokattu: 29.08.2009 12:36:48 kirjoittanut Celesten » tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #93 : 29.08.2009 13:39:48 »

Pöh, jos on luoja suonut rinnat niin antaa sitten näkyä Cheesy Näkyy ne kuitenkin. Eikös se sitäpaitsi ole se kuuluisa sääntö, että mitä ei voi peittää, niin se pitää tuoda esiin  Grin

Sitäpaitsi, jos kaikki tuijottaa anteliasta kaula-aukkoa, niin eivät takuulla huomaa selluliittip******ä...

« Viimeksi muokattu: 29.08.2009 13:41:19 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Norna
Vieras
« Vastaus #94 : 29.08.2009 13:45:48 »

 Haha mulla kun on Saturnuksen ja Kuun yhtymä niin pitäisi olla pienet ja pitkät(?) tissit. Musta toi sana on aika epäesteettinen kuvaamaan tissejä Cheesy. Mutta Kuu on myös yhtymässä nousumerkkiin joten kai se tuo tissit "ulos" olemuksesta ja ihmiset näkevät ne isompina kuin ne ovat  laugh. Hohoo.

 Mutta T-H, mä oikeasti luulen että oinasmaisella rintakehän rakenteella on osuutta asiaan.
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #95 : 29.08.2009 14:19:04 »

Joo kyllähän ne huomataan joo. Miehet on aina sanonu terve mun tisseille  Wink Sais ees takasi ne E-kupit jotka ol ennen raskautta, saa nähä sit millaset riippuliitäjät ne sit imetykseen jälkeen on, mut innolla ootan sitä päivää kun saan sellaset normi C-kupit  Tongue
Melki kaikilla kavereilla on pienehköt tissit, paitsi yhellä jouskari ja vesimieskaverilla on isot..
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #96 : 10.09.2009 11:14:56 »

Aurinko oinaana ja nousurapuna kasvoni ovat tosiaan "kolmiomaiset", en ole pitkä. Joten piti kai paikkaansa. Nousuravut usein ovat "lapsenkasvoisia", ainakin mitä olen lähipiiriä tutkaillut  Smiley Ja itseäni myös.

Silläkö siis selittyy et oon babyface, mulla kun löytyy tuo  kuu (aspect_con askendentti) 1.huoneesta ..

Joku kirjoitti jossain kohtaa että myös  venus kauris nuorentaa vanhetessaan..
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #97 : 10.09.2009 11:27:19 »

[


Joku kirjoitti jossain kohtaa että myös  venus kauris nuorentaa vanhetessaan..

Heh...minulla se on sitten nuorentuminen edessä jos   venus kauris sellaista aiheuttaa....

Lemmikki 52 v
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Tanita79
Vieras
« Vastaus #98 : 10.09.2009 12:08:09 »

Mulla on T niiku tissit eikä pienet  ja siitä olen aina tuntenut ärsytystä että kun on kapeat lanteet ja muutenkin hoikka, niin sit on nuo tissit ja 70 ympäryksellä d tai dd..Voih! (Ja kun olin raskaana, ja imetin puoli vuotta, mitä nöyryytystä..)
Onneksi ikä on tuonut jotain tasapainoa että rinnat on hieman pienentyneet ja olen saanut kauan kaivattua täytettä takalistoon ja jalkoihin. (Kiitos treenaamisen myös)

Hartiat leijonamaiset, lihasta tulee helposti joskin nyt on kausi ettei voi treenata kun ei palaudu millään ja paikat on heti jumissa. Angry
Muuten olen hoikka enkä meinaa lihota millään paitsi vatsanseudulta Cheesy
Paitsi nyt vanhempana hieman helpottaa (Onko sit pääkopan sisällä vai mitä lie) Cool smitten

Hiukset tummanvaaleat missä kampaajan mukaan "kullanväristä" pigmenttiä, mun mielestä kyllä punertavaa. Muutama vuosi sitten laitoin ensimmäisiä kertoja vaaleita raitoja hiuksiini ja nyt ne ovat vaikutukseltaan yhä vaaleammat ja vaaleammat mitä aikaa kuluu   askendentti kuuleijona?Grin..Nuorempana värjäsin niitä eri punasävyillä.. Cheesy

Tappi olen Angry, 1.huoneen kuu aspect_con askendentti
Kasvot taitaa olla kolmionmuotoiset, silmät hasselin väriset ja nenä on omituinen, mun mielestä iso, joidenkin mielestä pysty..ja huulet täyteläiset ylähuuli isompi ku ala Undecided , pieni leuka.

Kuulema koppavan ja vihaisen näköinen, ja katse tapittava..Itse ajattelen että olen ehkä päättäväisellä tai ajoittain surullisella katseella varustettu..Tiedä sit.

Kädet pitkät , ja sormet pitkät ..ei kai muuta.
 
« Viimeksi muokattu: 10.09.2009 12:32:32 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #99 : 10.09.2009 12:15:21 »

Tuli hauskasti mieleen Tanita79 kommentista, että vatsan seudulle kerääntyy pieniä söpöjä makkaroita. Cheesy Joo, mulle kerääntyy siihen, onneksi ne ovat söpöjä renkuloita, mutta minnekään muualle kehoo ei keräänny selluliittirasvaa. Pyöräily on yks todella hyvä kuntoilumuoto minulle, sillä se kiinteyttää kivasti pakaroita. En osaa mitään karttamerkintöjä tähän heittää!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tanita79
Vieras
« Vastaus #100 : 10.09.2009 12:30:38 »


Joo, onneksi se vatsanseutu pienenee  kun käy lenkillä tai salilla, mutta kulinaristina ruoasta en tingi Wink Grin Siinä osasyy..
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #101 : 10.09.2009 12:34:01 »

Tanita79, eiks oo kuiteskin kiva, et on mistä ottaa vähänkin kiinni, vaikka siitä vatsanseudulta? Wink Cheesy Aineenvaihdunta tuppaa näin 30+ jälkeen hidastumaan, että sitäkin suuremmalla syyllä tykkään hirmuliikkua Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tanita79
Vieras
« Vastaus #102 : 10.09.2009 16:12:00 »

T-H, no joo 2funny  Grin "Kiinni vatsanseudulta" hahahaaaaa..Sexyyy
Mieluummin takamuksessa se "kiinniotettava osa" ... Mutta aina ei voi valita.

Kumma juttu on se että nyt tuli 30 täyteen ni mulla pahentuneet nuo lihasten aineenvaihduntahäiriöt(ei palaudu ja jumissa) ja olis niin kiva "hirmuliikkua" mutta kun ei voi!!! Cry Angry
Noh, tuota taitaa tuolla elämäntavoilla ja valvomisella olla oma osansa asiaan Huh Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 10.09.2009 16:13:52 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #103 : 10.09.2009 17:07:16 »

Ih-hih-hii, Tanitaaa Cheesy Persus ja/tai vatsanseutu Kiss Kokeiles ottaa ennen/jälkeen urheilusuorituksen magnesiumtabuja pari.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #104 : 10.09.2009 17:25:41 »

Mitähän tuokin meinaa, kun näin yli 3-kymppisenä on alkanut
kintut kaventua kuin myös ylpeyden aiheeni hyvänmuotoinen takapuoli? Huh

Olen niitä ihmisiä, jotka saavat kiloja takapuoleen
ja jonnin verran kinttuihin, huom! ei selluliittia, koska en käytä sokeria. Wink

Mutta nyt.. idiot2

Olisikohan syynä tyroksini-lääkitys (kilpirauhasen vajaatoimintaan),
kun minusta tuntuu, että jalkani ovat, haloo??  uglystupid2
kasvaneet sentin, ehkä pari pituuttakin, ainakin mitä silmä ja housujen lahkeet sanoo. uglystupid2
Myöskin eräs pitkään aikaan näkemäni tuttu ihmetteli,
että mites sinä vaikutat pidemmälle, vai muistaako hän väärin. Huh

Voiko se olla mahdollista kasvaa vielä yli kolmikymppisenä pituutta? uglystupid2
En ole nimittäin mittauttanut itseäni vielä, koska jotenkin tajusin
tuon vasta tuossa viime viikolla.
Aloitin tyroksini-hoidon 3 kk sitten.

En ole ihan varma, onko kysymyksessä näköharha, kun kintut ja pylly kaventunut,
koska olen aina ollut lihavimmillaankin 52 kg/164 cm 3-4 vuotta sitten
nyt 47 kg, joka on ihan ok.

Minulla ei ollut ongelmaa lihoamisen kanssa kun tuo
kilpirauhasen vajaatoiminta huomattiin, väsymyksen kanssa kylläkin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: