Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sovitteko yhteen, eli synastrian perusteet  (Luettu 454059 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #165 : 15.12.2012 15:27:32 »

Nyt on maurimourulainen vissiin kerrankin löytänyt sopivan miehen itselleen... Tai siltä ainakin tuntuu vahvasti ja tämä tunne on miehen kanssa molemmin puolinen. Päädyin sitten tutkiskelemaan tätä astrologista puolta ihan silkasta mielenkiinnosta selvittää ne tekijät millä ehkä on vaikutusta tähän vahvaan yhteen kuuluvuuden tunteeseen.
Olen itse  aurinko rapu ja miehellä yllättäen  kuu rapu . Mulla on  juno 17 astetta  vaaka ja Miehen  askendentti sijaitsee ihan siinä parin asteen päässä junostani. Miehen oma  juno taas on 17 astetta  vesimies eli meidän junot ovat kauniissa kolmiossa keskenään ja tuo vesimieshän on mun DC-merkki.
Miehen  venus sijaitsee mun 7.huoneessa mun Saturnuksen ja kuun välissä (parin asteen päässä kummastakin) kalojen merkissä. Ja kivasti tullaan juttuun siinäkin mielessä kun molemmilla  merkurius vesimerkissä, mun hänen kuumerkissä, hänen mun kuumerkissä.
Meillä on myös molemmin päin auringot tarkassa kolmiossa toistemme Venuksiin. Ja molempien onnenpisteet 9. Huoneessa.

Aurinkomerkiltään mies on oinas, joka mielestäni sopii mulle tosi hyvin koska kartallani on vahva mars-Pluto oppositio. Meillä on marsit myös melkein yhtymässä, hänen vaan on kerennyt jo kaksosten puolelle ja omani härän häntäpäässä.

Sitten näistä "negatiivisista" kuvioista;
Mun 11. Huoneen aurinko tekee neliötä vähän hänen 6. Huoneen jupiterille. Ja hänen 9.huoneen kuu on aika tarkassa oppositiossa mun 5. Huoneen uranukseen ja etenkin neptunukseen. Sekä mun 11. Huoneen aurinko oppositiossa hänen 3. Huoneen neptunukseen.
Pitääkin näitä kovia aspekteja tutkia vielä lisää niin pystyy heti suhteen alussa jo tietämään vähän että mistä asioista saattaa joskus jotain känää tulla niin pystyy ne jutut sitten hoitamaan Cheesy

tallennettu
jubilee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #166 : 25.01.2013 19:55:54 »

VESIMIES JA SKORPIONI ?

Olen tavannut n.2vuotta sitten vesimiesmiehen, hän on hyvin paljon samanlainen kuin itse; voimakastahtoinen, taipumusta itsekkyyteen, luotettava, jalat maassa -eläjä mutta samalla intohimoinen omistuessaan jollekin. Omistaa melko pisteliään ja sarkastisen huumorintajun, osaa olla myös viileä. Vesimiehen tunne-elämästä ja herkkyydestä en sen enempää ole perillä, nähdään hyvin harvoin.
Tunnen silti jotain vastustamatonta vetovoimaa tätä miestä kohtaan, koska näen hänessä paljon samaa kuin itsessäni. Kova kuori, puhuu vähän mutta asiaa.

Itselläni siis;
 aurinko skorpioni
 kuu rapu
 mars skorpioni
 venus vaaka
 merkurius skorpioni

miehellä;
 aurinko vesimies
 kuu harka
 mars kauris
 venus kauris
 merkurius kauris
 tuossa nyt jotain mitä kartalta nappasin...
onko aineita romanttiseen puoleen, vai onko kyse vahvasta ystävyydestä? Miehessä näyttäis vaikuttavan aika voimakkaasti kauriin tuoma käytännöllisyys ja maanläheisyys vähän joka asiassa, itselläni taas skorpionin tunteellisuus ja ehdottomuus.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #167 : 19.04.2013 13:08:58 »

July 11, tuo on kompositiokartta. Synastriassa on kaksi karttaa päällekkäin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #168 : 19.04.2013 13:37:34 »

Valikosta löytyy vaihtoehto Synastry chart.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ghede
Vieras
« Vastaus #169 : 12.05.2013 21:31:08 »

Kolme asiaa, joilla saattaa olla merkitystä näissä synastria vertailuissa: dwadit, antiscia merkit ja se, että molemmilla osapuolilla on planeettojen merkit jakautuneena suhtkoht tasapuolisesti kolmen eri merkkiryhmän välillä eli persoonallisten (oinas, härkä, kaksoset, rapu), sosiaalisten (leijona, neitsyt, vaaka, skorpioni) ja spirituaalisten (jousimies, kauris, vesimies ja kalat) merkkien välillä. Jos esim. toiselta henkilöltä löytyy kartalta lähes ainoastaan spirituaalisissa merkeissä olevia planeettoja niin hänen on kenties jossain mielessä mahdotonta ymmärtää sellaista henkilöä, jolla planeetat ovat jakautuneet tasaisesti eri merkkiryhmien merkkien välillä ja sama toisinpäin. Tuo viimeinen perustuu lähinnä omaan vajavaiseen havaintooni, johon ei todellakaan ole luottamista. Samaa voisi myös sanoa siitä, että ylipäätänsä suunnilleen samanlaisen karttatyypin omaavat henkilöt muodostavat suuremmalla todennäköisyydellä vastavuoroisesti toisiaan ymmärtävän ja pitempiaikaisen suhteen keskenään kuin täysin toisistaan poikkeavan karttatyypin omaavat henkilöt.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #170 : 26.05.2013 23:00:19 »

Pitkästä aikaa tarve paneutua näihin asioihin....  smitten

En nopealla selauksella löytänyt Junosta juuri mitään, voisiko joku kerrata Junon symboliikkaa synastriassa?
Miehen  juno on tarkassa yhtymässä minun venukseen..
tallennettu
Viviane
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


I'm just gonna live when I'm alive!


Profiili
« Vastaus #171 : 11.07.2013 16:27:29 »

Olen tavannut nyt miehen, jonka AC on minun DC ja toisinpäin. Samoin MC on hänen IC ja toisinpäin........... Luin täältä että se on hyvä parisuhteen onnistumisen kannalta.
Vetovoima on vahva ja suorastaan pelottavan vahva enkä viime vuonna uskaltanut edes tavata.  crazy2  Emme saaneet toisiamme mielestä ja onnistuimme löytämään uudelleen toisemme ja vihdoin tapaaminenkin onnistui ja oli tunne että ihan kuin olisi löytänyt jonkun kauan kadoksissa olleen ihmisen.  smitten  Molemmat ovat sitä mieltä, että "tämä on tässä" - kohtalonomaisuus leimaa suhteen energiaa.
Onko muilla vastaavia kokemuksia, tämä on minulle ensimmäinen, kun joku on ihan kuin tarkoitettu.  Tongue
Liitteenä synastriakartta.

Mies:

 aurinko  leijona
 askendentti  oinas
 kuu  vesimies
 merkurius  leijona
 venus  neitsyt
 mars  skorpioni
 jupiter  leijona
 saturnus  oinas
 uranus  neitsyt
 neptunus  skorpioni
 pluto  neitsyt

Minä:

 aurinko  jousimies
 askendentti  vaaka
 kuu  neitsyt
 merkurius  kauris
 venus  skorpioni
 mars  skorpioni
 jupiter  skorpioni
 saturnus  harka
 uranus  vaaka
 neptunus  jousimies
 pluto  neitsyt
« Viimeksi muokattu: 11.07.2013 16:35:11 kirjoittanut Viviane » tallennettu

It is not the years in your life, it is the life in your years.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #172 : 21.08.2013 08:17:40 »

Olen tavannut nyt miehen, jonka AC on minun DC ja toisinpäin. Samoin MC on hänen IC ja toisinpäin........... Luin täältä että se on hyvä parisuhteen onnistumisen kannalta.
Vetovoima on vahva ja suorastaan pelottavan vahva enkä viime vuonna uskaltanut edes tavata.  crazy2  Emme saaneet toisiamme mielestä ja onnistuimme löytämään uudelleen toisemme ja vihdoin tapaaminenkin onnistui ja oli tunne että ihan kuin olisi löytänyt jonkun kauan kadoksissa olleen ihmisen.  smitten  Molemmat ovat sitä mieltä, että "tämä on tässä" - kohtalonomaisuus leimaa suhteen energiaa.
Onko muilla vastaavia kokemuksia, tämä on minulle ensimmäinen, kun joku on ihan kuin tarkoitettu.  Tongue
Liitteenä synastriakartta.

Mies:

 aurinko  leijona
 askendentti  oinas
 kuu  vesimies
 merkurius  leijona
 venus  neitsyt
 mars  skorpioni
 jupiter  leijona
 saturnus  oinas
 uranus  neitsyt
 neptunus  skorpioni
 pluto  neitsyt

Minä:

 aurinko  jousimies
 askendentti  vaaka
 kuu  neitsyt
 merkurius  kauris
 venus  skorpioni
 mars  skorpioni
 jupiter  skorpioni
 saturnus  harka
 uranus  vaaka
 neptunus  jousimies
 pluto  neitsyt

No minä vähän vilkaisin ja teillä on molemminpuoliset kuu-pluto-yhteydet. Pluto tuo teille molemmille voimakkaat ja syvät tunteet toisianne kohtaan mitkä tuntuvat jopa kohtalonomaisilta.  Smiley Lisäksi teiltä löytyy aika klassinen venus-mars yhtymä, mitä tapaa monilla pariskunnilla.
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #173 : 25.09.2013 18:33:35 »

Nyt tulikin paljon ajateltavaa. :Smiley Synastrian valossa laadittu parisuhdeprofiili on lukemani perusteella merkittävä asia puolison valinnassa.  Angry :DVaikka asiaa ei ole tieteellisesti todistettu horoskooppimerkillä ja syntymäajalla on valtava merkitys siihen miten onnistunut pariskunnasta tulee. tickedoff smiley6600 Uskomus onnellisen rakkauselämän, parisuhteen luomisessa hooroskooppimerkkien avulla elää vahvana. Smiley Rakkauden kaipuu ja onnellisuuden saavuttaminen elämän tarkoituksena ja korkeimpana tavoitteena elää vahvasti ihmismielissä ja tuntuu olevan merkittävä käyttövoima ja voimanlähde päämäärään pyrittäessä. coolsmiley Päivittäisessä elämässä ihmismeressä kulkiessani teen mielelläni havaintoja näkemistäni ihmisistä jolloin olen havainnut joidenkin kohtaamisien olevan vetovoimaisempia kuin taas valtaosa jää vaille huomiota. Cheesy Wink 2funny Kantaessani Ravun tähtimerkkiä olen tyypiltäni Rapumies ja arvostan naisissa myös sisäistä kauneutta ja naisellisuutta. Kiss Kauniit hiukset ja huoliteltu ulkonäkö lisättynä suloiset silmät saavat kiinnostukseni heräämään. Kiss crazy2 Horoskooppimerkillä ei tuolla hetkellä ole minulle mitään merkitystä vaan ensimmäiset sanat ja viehkeä käytös saavat syttymään roihuun. smitten Uskon kuitenkin että onnistunut parisuhde ja liitto vaatii myös paljon muita asioita jolloin kiinnostus herää molemmin puolin. laugh Shocked Lukemani kirjoitukset ovat hyviä todistuksia sille että horoskooppimerkillä on väliä onnistunutta liittoa halutessaan. :Smiley En kuitenkaan haluaisi jättää sattumaa pois kumppanin valinnassa kun tähtimerkkien valossa kaikki parit eivät sopisi millään toisilleen. En halua puollustaa sitä ajatusta että sattumaliitosta mentäisiin säätelyyn elämänkumppania valittaessa vain oikean tähtimerkin valinnan kautta. knuppel2 Otsassani lukisi tällöin että olen Rapumies jolle kelpaa vain tietty merkki , muut merkit älkää vaivautuko. No kiitos kuitenkin ideasta ja  LILLIN kirjoituksista syväluotauksesta sekä meerkittävästä asiantuntemuksesta synastrian ja parisuhteen yhteensopivuuden alalla. Olen kuitenkin miehenä oppinut ajattelemaan että kuten autot , nii myös naiset ovat jotenkin toistensa kaltaiset. Miehet kehuvat omaa autoaan mutta kokeilisivat kyllä vierastakin. Niin myös on laita naisillakin. tickedoff 2funny smitten idiot2 Kiss Cheesy mun kaverit!!!!  Moi kaikille :Smiley
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #174 : 27.09.2013 10:29:09 »

 Sovitteko yhteen eli synastrian perusteet. Cheesy smitten Luin uudelleen foorumilaisten tämän kohdan kirjoitukset ja vakuutuin asioiden oikeellisuudesta. coolsmiley Uskon tämän perusteella syntymäajoilla ja horoskooppimerkillä on väliä siihen miten onnelliseksi parisuhde muodostuu, tai siihen muodostuuko parisuhdetta ollenkaan. Angry tickedoff Näillä asioilla on varmasti myös merkitystä merkittävien ihmissuhteiden muodostumisessa elämän varrella. 2funny Wink Cheesy Smiley Olen kuullut sanottavan että kun kerrot minulle montako ystävää sinulla on niin minä voin kertoa sinule millainen olet ihmisenä. smiley6600 smitten Tällä ystävyydellä tarkoitan sellaisia ihmisiä tai ihmistä johon on muodostunut ystävyysliitto mikä ei kysy hintaa. smiley6600 Eämänympyrässä on muutamia todella merkittäviä ystäviä joiden kanssa viettää mielellään aikaansa ja saattaa olla avuksi ilman palkkiopyydettä. 2funny Grin Joskus luottamus on niin hyvä että voi kertoa hänelle salaisimmatkin toiveet ja ajatukset lman että pelkää tulla loukatuksi. coolsmiley Smiley Cheesy Rakkauselämän kannalta lienee toivottavaa että tuo pestis on oma puolisosi joka on tärkein ihmissuhteesi tässä maailmassa. Kiss angel Tuon nojalla puolison valintaan liitettynä kysymys sovitteko toisillenne merkitsee paljon jolloin vain paras on kyllin hyvää. angel Cheesy Kolmannella sivulla olevat Lillin tekemät kirjoitukset ovat asian kannalta oikeat lähtökohdat kun etsii sielunkumppania ja parisuhdetta onnellisuuden kannalta. police laugh Vaikeutena lienee valinnan tekeminen oikein ettei säätäminen kuitenkaan onnistu. knuppel2 Tällöin astuu synastrian perusteet kehiin jolloin voitaisiin etsiä syntymäkartoilta paras kumppani itse kullekkin sen olematta kuitenkaan paritusta. tickedoff Angry Onko mahdoton ajatus luoda tietokoneohjelmaa jonka kantana olisivat onnistuneet parisuhteet valinta ja aviopuolison etsiminen noin 7.MRD ihmisen joukosta tai 5.Miljoonan kansasta jolloin suhteesta tulisi ideaalinen. Smiley laugh Hei nörtit kehittelemään synastrian pohjalta miehen ja naisen välisiä kumppanuuksia ja avioliittoon johtavia senssisivuja. coolsmiley Cool Sad Sinkuille paras vaihtoehto ja ajelehtiville laivoille turvasatama. Kiss :Smiley Lisäkysymyksenä voisi esittää voiko liikekumppanin ja yhtiökumppanin valinnassa ottaa käyttöön synastrian kaltaista profiilia ja tutkia onnistuuko liiketoiminta ja kumppanuus eri ihmisten välillä. Bisnesmaailman kovissa arvoissa ei selviydy ilman luottamuksellisia ja hyviä ihmissuhteita vai selviääkö??? Wink Smiley smiley6600 Perhesiteet ovat myöskin toisinaan vaakalaudalla luonteen erilaisuuden johdosta. Voidaanko perhesuunnitelussakin mennä sattumasta säätelyyn vai annetaanko luonnollisuudelle ja luonnon valinnalle mahdollisuus. angel smitten Nämä asiat  voitaisiinsisällyttää elämämme kaikille alueille ja tuloksena olisi vain onnistumisia vai olisiko??? :Smiley smitten smitten 2funny Cheesy Grin Edellä uudet kaverit ja ystävät. Cheesy
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #175 : 27.09.2013 15:10:30 »

No joo koppi. Ex kanssa oli hyvä kartta ja ei tultu yhtään toimeen, nyt vasta eron jälkeen on kaikki sujunut hyvin. Astro comista tehty kartta nykyisen miehen kanssa pitäisi olla matchpoint mutta niin helvetin vaikeaa...
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Yanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #176 : 07.11.2013 15:05:01 »

Jep, taidan olla vähän sekaisin, en viime yönä saanut unta ollenkaan (tätä ei ole tapahtunut ikinä ennen...) kun mielessä pyöri yks i-h-a-n-a juttu..

 kuu aspect_sex kuu
 kuu aspect_tri mars
 aurinko aspect_tri mars
 venus aspect_tri mars
 aurinko aspect_con pluto

ja että varmasti hengitys salpaantuisi niin asian varmistaa   venus aspect_tri pluto ja paha mutta samalla vastustamaton  aurinko aspect_opp kuu

siinä "pahimmat"

Kyseessähän on siis melko uusi tuttavuus, miespuolinen, ja ei jumantsuukeli sitä jännitettä ja sähköä, välillä sitä joutuu ihan välttelemään kyseistä henkilöä jos samaan paikkaan satutaan vaikka illanistujaisissa. Vaikka jatkuvasti törmättäisiin toisiimme, ei sanota mitään , ei edes katsota..mutta tuntuu että meidän välillä on energiaa joka vie voimia kun ollaan toistemme lähellä? Huh Ja se katse kun se kohtaa omani (toisin sanoen kun minä uskallan vastata hänen katseeseensa...) ihan kuin leijuis oikeasti siellä seitsemännessä taivaassa. Tuntuu että molemmilla olisi paaaljon sanottavaa ja annettavaa, mutta kaikki tuntuu niin painavalta ettei kykene, ihankuin ei saisi olla toisen kanssa vaikka tahtoisi niin kovasti  Embarrassed

Mutta siis vissiinki iha kivoja aspekteja näin romanssia aatellen?  Cheesy
tallennettu

askendentti skorpioni
aurinko skorpioni
kuu rapu
venus vaaka
mars skorpioni
Yanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #177 : 08.11.2013 16:50:46 »

Olen myös miettinyt, onko kolmiolla ja sekstiilillä synastriassa suurta eroa? Sekstiili olisi seesteisempi, huomaamattomampi kuin kolmio? Itse tykkään, että kolmio pelittää selkeämmin ja paremmin, sekstiilistä en oikein saa irti mitään..
Oppositiokin on mielestäni parempi, tai kiinnostavampi   kuin sekstiili
tallennettu

askendentti skorpioni
aurinko skorpioni
kuu rapu
venus vaaka
mars skorpioni
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #178 : 08.11.2013 17:32:35 »

Mun mielestä se on niin, että sekstiili sisältää haasteen ja hinkkausta, mutta siitä koituu sitten sen hinkkauksen jälkeen helposti jotain positiivista aikaansaannosta.
Ja kolmio...kolmio se tylsä on. Ok, homma pelaa, sujuu, toimii, ei tässä mitään, kaikki on kohdallaan.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #179 : 26.11.2013 23:11:28 »

Mulla ja mun Kaksosella ei ole synastriassa juuri mitään sellaisia perinteisiä aspekteja, joiden perusteella voisi päätellä, että nämä ihmiset edes diggaa toisiaan tai kokevat mitään keskinäistä vetovoimaa. idiot2 Korkeintaan että mun  venus tekee oppositiota sen Auringolle mutta se ei varsinaisesti ole positiivinen aspekti.

Mutta meidän solmut, jessus! Mun  venus yhtyy sen alasolmuun ja vastaavasti hänen  venus mun yläsolmuun 8.huoneessa ja Härässä. Ja kaiken lisäksi yhtymässä Caput Algoliin. Sanomattakin selvää että seksi on ollut aikamoista extreme-urheilua, Kaksosen osalta pakkomielteistä sellaista. En ole alkuinnostuksen jäljiltä enää kovinkaan vakuuttunut, että tällainen suhde olisi suotava, ja ilmeisesti tämä toinenkin nyt ymmärtää yskän. Saa nähdä jos jatkuu ja miten. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: