|
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #1022 : 03.10.2009 10:39:51 » |
|
Sasha ettäkö sulla on  yhtymä  :ssa? Hiukkasen kiihdyttää,ei ihme että janoat välillä  .Onko sulla pää useinkin paketissa? wrapped,but you don`t wrap up!As we all have noticed....... voisin olla herjalla tuulella tänään,tr  Cupido, täydenkuun pimiä akka,  29  ,siinä hilikulla oinaspisteessä kohta,  0  , ja vielä  yodi kestää elossa ,mutta kärjeksi vaihtuu :neptunus:rx 23  , valheenpaljastuskone vaiko uusi elämä? Ketunleipiä evähäksi. Minä leikin "tuomaria" viime yönä unissani.Jakelin astrologisia "työkaluja" ja viimeiseksi piti osata jättää sellainen,jolla koko asetelman saa tehtyä "suotuisaksi".Veikeetä. tr  maybeee
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #1023 : 03.10.2009 14:49:36 » |
|
Sasha ettäkö sulla on  yhtymä  :ssa? Hiukkasen kiihdyttää,ei ihme että janoat välillä  .Onko sulla pää useinkin paketissa? wrapped,but you don`t wrap up!As we all have noticed....... 
Vähän kyllä tulee pahaa jälkeä tällä hetkellä, jos onnistuu minut suututtamaan, kun tulee verbaalimuksittua muita jo nyt vaikka suupieleni osoittavat toistaiseksi ylöspäin, josta kuulema tulee vain pirullisempi vaikutelma. No ei auta, jos muut on niin herkkänahkaisia. 
Vaikka yleensä olen hyvä valitsemaan sanani kaikenlaisessa kommunikoinnissa, niin vaikka ei enään peräänny, niin silti kirjoittaessa kokonaisia sanoja jää lauseista pois ja en ole kasvokkain kovin juttu-tuulella ja vastailen aika lyhyesti, mieluiten en puhuisi ollenkaan.
Veskari ei ole seksuaalisesti niin avomielisesti aktiivinen kuin tykkäisin ja onneksi se otti sentään huumorilla ehdotukseni, että hän voisi pukeutua SS-upseerin uniformuun, mutta valitettavasti tätä ei ole minulle luvassa. 
So.. minulla salaiset treffit rakastajan kanssa huomenna.  Minä leikin "tuomaria" viime yönä unissani.Jakelin astrologisia "työkaluja" ja viimeiseksi piti osata jättää sellainen,jolla koko asetelman saa tehtyä "suotuisaksi".Veikeetä. tr  maybeee Sopii kyllä ajan teemaan unesi, minusta astrologia kaipaa päivittämistä ajantasalle ja ajan henkeen sopivammaksi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #1024 : 03.10.2009 23:01:52 » |
|
Iron Maiden Flight of Icarus Icarus 10  :aurinko:10  6 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #1025 : 04.10.2009 09:33:58 » |
|
 11  11  se täysikuu  23  23  23  23  se syysmyrsky kuin myös täydenkuun asteet Uranuksen luvulla, ja 23/5 merkuriuksen levottomuus Kaikki edelliset elementit löyty unesta, ruokajonoa,vanhaa kirjahyllyä naulakkotappeineen ja pakettiautoa varastossa,pyörätietä ja pyörän tiellä olemista,irritating and too loud speaking,paketoimista ja siitä vänkäämistä,tuttu vieras mies vintillä vieressä,weird
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
täysikuu
|
 |
« Vastaus #1026 : 04.10.2009 19:00:25 » |
|
synkkää, sade viimaa :oinas:soitti  :s kuussa, niinkun ennenkin.... täyskuu; ihana tunne tuolla sydämen kohdilla  mars matkaan vaan... tosi liikkuvainen viikko edessä onnellisuutta, oman poikani uteliaisuutta kiihkeää ja nautinnollista, siis hyvää ruokaa, elokuvaa, vierekkäin oloa  tyytyväisiä huokailuja niin ja nimipäiväkin väsyttää silti
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija

Immortal
|
 |
« Vastaus #1027 : 04.10.2009 23:47:52 » |
|
Nyt ymmärrän. Kuu tuli täydeksi tehden  nataali  ...  eilisen ulosmenon olisi voinut jättää väliin, olisi jäänyt herjat kuulematta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #1028 : 05.10.2009 12:52:12 » |
|
Älä vällää Theus, olet upea  Jotain outoa ON ollut ilmassa nuiden herjojen yms. muodossa  olen myös huomannut : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija

Immortal
|
 |
« Vastaus #1029 : 05.10.2009 14:43:49 » |
|
Kiitos Ippuska  Nämä pyyhkeet tulivat nimenomaan ulkonäköön liittyen ja ne menee aina vähän vyönalle... Mutta en hyökännyt takaisin, sillä hyökkäämäättömyys on voimaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #1030 : 05.10.2009 18:48:15 » |
|
Kiitos Ippuska  Nämä pyyhkeet tulivat nimenomaan ulkonäköön liittyen ja ne menee aina vähän vyönalle... Mutta en hyökännyt takaisin, sillä hyökkäämäättömyys on voimaa. No on kyllä typerää arvostella kenenkään ulkonäköä!  Sitä voi tehdä vain, jos joku on aivan erityisen ruma ja siten pilaa maisemaa. : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
 |
« Vastaus #1031 : 05.10.2009 20:21:29 » |
|
Voi harmi, Theus. Mutta tyhmiä ihmisiä on. Täysikuu osui huonoon kulmaan Rapuun nähden. Minulla ainakin oli tänään töissä niin kiire että meinasin jopa hermostua (mitä en ikinä tee) ja koska oli niin kiire enkä hermostunut, niin nyt selkä on aivan jumissa. Sinne se v-tutus minulla menee. No, Rapu hieroo...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija

Immortal
|
 |
« Vastaus #1032 : 06.10.2009 01:17:36 » |
|
Voi harmi, Theus. Mutta tyhmiä ihmisiä on.
Tai kateellisia... ja Sasha ymmärrän miksi muutit pois suomesta... Suomalaisethan on tälläinen perus 'kaunis' kansa...  9.h -> halasin juuri ulkomaalaista, äiti ammaa  Muutenkin olo kuin bazaarista palanneella, söin sikäläistä linssipataa ja läikytin päälleni jotain tuoksua  niin, että nyt koko huoneisto haisee. Voikohan darshanin antaa eteenpäin? Voisin kutsua parhaat kaverit kylään ja he voisivat polvistua jonossa eteeni eteisestä olkkariin, niin että minä sitten halailen ja siunaan heitä tästä nojatuolistani. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.10.2009 01:19:32 kirjoittanut Theus »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #1033 : 06.10.2009 17:13:47 » |
|
Tai kateellisia... ja Sasha ymmärrän miksi muutit pois suomesta... Suomalaisethan on tälläinen perus 'kaunis' kansa...
Vastaan tähän kuten ulkomaalaiset yleensä. 
Tuo suomalaisten uskomaton sisäinen ja ulkoinen kauneushan on maailmankuulua.. : Suomi on tuollainen hassu saareke Euroopassa, joka tekee kaiken juuri päinvastoin ja sehän on.. : ..kovasti eksoottista. :

Olen aivan varma Theus, että viihteyisit hyvin Wienissä. Täällä saa olla oma ihan itsensä ja ystäviä riittää.  9.h -> halasin juuri ulkomaalaista, äiti ammaa  Muutenkin olo kuin bazaarista palanneella, söin sikäläistä linssipataa ja läikytin päälleni jotain tuoksua  niin, että nyt koko huoneisto haisee. Voikohan darshanin antaa eteenpäin? Voisin kutsua parhaat kaverit kylään ja he voisivat polvistua jonossa eteeni eteisestä olkkariin, niin että minä sitten halailen ja siunaan heitä tästä nojatuolistani.  Hyvä idea!  Miksi ihmiset ylipäätään menee halattavaksi, kun ystävät ja tuttavat halaavat joka päivä, vähintään tavatessa ja erotessa? Päivässä tulee aikamonta halia. Jos sanon, että nyt tarvitsen ihan erityistä halia, niin kyllä minä sen saan. 
Minua voit nojatuolihalata, kun tulen Suomeen joulun alla.  Sellaisesta minulla ei vielä olekaan kokemusta, jos ei lasketa esim. mummo-halia tai ystävä-kipeänä-halia. :
Se jälkeen ei haise paitasi tai huoneistosi, koska käytän tuoksuna joko La Prairien Life Threads Silveriä tai Estee Lauderin Pleasurea tai White Linea pukeutumisestani ja mielenhäiriöstäni riippuen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija

Immortal
|
 |
« Vastaus #1034 : 07.10.2009 15:15:37 » |
|
Hyvä idea!  Miksi ihmiset ylipäätään menee halattavaksi, kun ystävät ja tuttavat halaavat joka päivä, vähintään tavatessa ja erotessa? Päivässä tulee aikamonta halia. Jos sanon, että nyt tarvitsen ihan erityistä halia, niin kyllä minä sen saan. 
Minua voit nojatuolihalata, kun tulen Suomeen joulun alla.  Sellaisesta minulla ei vielä olekaan kokemusta, jos ei lasketa esim. mummo-halia tai ystävä-kipeänä-halia. :
Se jälkeen ei haise paitasi tai huoneistosi, koska käytän tuoksuna joko La Prairien Life Threads Silveriä tai Estee Lauderin Pleasurea tai White Linea pukeutumisestani ja mielenhäiriöstäni riippuen. 
Emmä sillä, Suomi on hieno kansa.. tai joka paikassa on puolensa, mikä nyt kellekkin sitten sopii  Wienissä en olekkaan wielä käynyt, mutta Brünon kävin kyllä katsomassa. Halaan paljon ihmisiä ja eläimiä  Muutaman kissan olen kesyttänyt 'halaamalla hiljaiseksi'...eläimet rakastaa mua, kai niiden on helppo samaistua ha ha  (Regulus  )  härässä 10.h ja tänään Theus tuoksuu (varmaan nimensä puolesta sinulle mieleen) Poco Rabanne 1 million....grrr..quero mucho dinero 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|