Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 488254 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #705 : 16.05.2009 13:11:08 »

kuu pian  aspect_con venus  kartallani
Mutta  pallas  on sisäinen neuvonantaja / sisäinen taistelu. On siis käytettävä omaa rohkeutta / pelkoa kun puolustaa omaa ideaansa.
Itseparantamisen tekniikat hallussaan sekä viestittää miten käytät omaa älykkyyttäsi sekä sitä rohkeuttasi ja mihin sen kohdistaa. Tieto tulee taivaasta/ kristallisoitumista.
Kun  pallas on 20´ rapu on se vielä  skorpioni dekanaadissa ja se taitaa siellä tuoda niitä pimeitä menneitä puhdistettavia esiin. Itse olen tämän viikon työstänyt lasteni tekojen vaikutuksia itseeni ja siihen miten rakkaus on se joka niistä päästää irti, vai päästääkö??

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #706 : 16.05.2009 13:47:06 »

Nikki kirjoitti:

Lainaus
saturnus on pysähtynyt noissa asteissa 16.-17.5.
mateve kirjoitti joskus,että pysähtynyt planeetta antaa mahdollisuuden valintaan,
onko ilmassa odotusta,
odottavan aika pitkä,
vai mahdollisuus kokea "ajaton aika"?

Nyt ymmärrän miksi Saturnus ei vielä kuljekaan minun Marsin( 18) yhtymään, vaan vasta loppukesästä. Kiitos tiedosta!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #707 : 16.05.2009 19:54:31 »

Nikki
kiitos tuosta Pallas-vinkistä synastriassa,
johan ropsahti karttaan jos toiseen.
Oma  pallas löytyi toisten kartoilta dc:n kärjeltä,
 venus päältä,  merkurius päältä, sekä chiron saturnus päältä
ja vain yhden henkilön Pallas osui omaan Aurinkooni.
Kukakohan stimuloi ja ketä..? Kenen pää halkeaa?

Kuun kvinkunssi  saturnus kai vielä hetken
halunnut laiskotella, olla herättämättä,
odottava tunnelma täälläkin,
ajan tappaminenkaan ei nyt luonnistu.

Huomisaamuna,  kuu jupiter neptunus chiron konjunktion jälkeen
Saturnuksen heräämiselle:

Sunday morning, praise the dawning
Its just a restless feeling by my side
Early dawning, sunday morning
Its just the wasted years so close behind

Watch out, the worlds behind you
Theres always someone around you who will call
Its nothing at all

Sunday morning and I am falling
I`ve got a feeling I dont want to know
Early dawning, sunday morning
Its all the streets you crossed, not so long ago
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #708 : 16.05.2009 22:26:24 »

Enceladus,
sinun nimimerkistäsi tulee aina mieleen se joku rallatus,
enceladus,kikkeladus,ulle dulle dof..
positivly

 Grin Niin kyllä sitä on ensin opittava parantamaan itsensä ja ajatuksiaankin ennenkö kannattaa yrittää tehdä sitä muille. Viittauksena edellisiin keloihini.

 kuu kai ihan  oinas/ harka rajamailla ja täällä minä taas. Ohittanut kai äsken proge-kartan  mars  aspect_con venus aspect_con 8.huoneen viimeinen aste. Mistä muten tietää mikä kartta-palvelin näyttää minulle oikeaa aikaa? Mikä olisi luotettavin suomessa asuessa? Progella myös ihan tarkkana  uranus aspect_opp radix-:merkurius:r. On tietysti usein muulloinkin mutta nyt ainakin joinain hetkinä tuntuu täsmäävän muidenkin vaikuttavien kuvioiden rinnalla. Välillä tuntuu että olen huonointa seuraa kenelle tahansa ja sitten taas toisinpäin. Nyt en ole kyllä ihan varma tästä hetkestä.. Olin "kotona" tänään. Vaikea ilmaisu kun niitä on välillä muitakin. Tuo ei johdu siitä että minulla olisi monta rakastajaa  Kiss Ollut aika itsekeskeinen ja täyteinen aika jo hyvän aikaa että mielenkiinnolla odotan josko jotkin karttojen tarjoamat tilaisuudet tavata uusi kohtalokas tuleva pettymys taas eteen tipahtaisi. Vikaa on ollut aiemmin minussakin, en kiistä! Mutta siellä kotona katsellessa maasta taas nousevia kukkasia (en koskaan muista nimiä), nokkosia ym. ajattelin että kyllä minä maalaistyttö vaan aina olen.  Smiley  aurinko harka 2.huoneen kärki  vaaka ja siellä  pluto. Tämän vuoden ap-kartan  neptunus chiron keskitaivas jupiter -sumppu tekee  aspect_tri radix- kuunsolmu. Josko jonkinlaista kohtaloa ilmassa kuitenkin? (tai kohtalokasta.. en kulota en  Wink)

Peruuttava  merkurius harka ja ehdin kuin ehdinkin joka paikkaan. Tällä suuntavaistolla.. Aikataulu oli kyllä niin laadittu että minun perässäni olisi kyllä pysynyt. Olikohan jossakin mainittu kiintotähtiteemoissa kohdallani lost? Ystävien vilpitön halu auttaa on kultaa kalliimpaa..

Hyvästellessäni ystävääni mieleni täytti hetkeksi ajatus että tunsinko minä sittenkään häntä. Kaikkien näiden vuosien jälkeen? Se tunne on varmasti ollut joskus molemminpuolinen.
 "lennä mieleni lennä, voit mennä en pelkää ollenkaan"

Olikos se Alcyone kun lupasi positiivista mieltä, välillä tuntuu että sellainen pakkokestoinen kyllä minä tämän vielä selätän-meininki vaihdellut sen itkua ja hammastenkiristystä välissä.

edit kirj.virhe+toinen, muita en korjaa
« Viimeksi muokattu: 17.05.2009 09:41:29 kirjoittanut Enceladus » tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #709 : 16.05.2009 22:29:31 »

Sä oot ihana Tiigris, kiitos!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #710 : 16.05.2009 22:31:18 »

Voi kiitos, nyt mä punastuin.. Embarrassed Grin 2funny
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #711 : 17.05.2009 08:15:04 »

Sisäinen neuvonantaja ja sisäinen taistelu. Äiti-lapsi-teema on ollut tosi vahvasti ilmassa ja tuo minuuden häpeä (toisesta keskustelusta) samaan liittyen iski mullekin kuin salama eilen illalla. Jotenkin hallitsen jo tekniikoita antaa korkeamman viisauden puhdistaa, mutta katselin hetken ajatuksiani ja itseäni ihan suu auki.

Tiigris jo vastasi tuon kaivamisen myös mun puolesta; ihan sama Kiinakokemus (vaikka pikkusiskosta ei siihen ehkä ollut apuja). Kaunis tuo puhelukuvaus ja kosketti monestakin syystä juuri nyt.

Nikin uni lapsen raiskauksesta ja nyt tämä kuopan kaivuu toi mulle ensimmäisenä mieleen omat lapset 'luomuksina' enemmänkin pintaan. Pohdinnan siitä, miten ajatukset, tuotokset, luomukset otetaan vastaan tai miltä kaikki tuntuu suhteessa niiden synnyttämiseen. Olen pohtinut syvältä marttyyri-kuviota, joka on edellisessä sukupolvessa naisilla vahvempana kuin onneksi enää tänä päivänä. Rippeistäkin haluaisin itse eroon.

Ja vielä takaisin minuuden häpeään. Lapsi haluaa kaivaa syvän kuopan uteliaisuuttaan ja sitten käväisee ajatus, että menisikin sinne itse. Onneksi aurinko on kuitenkin houkuttelevampi ja muut leikit odottavat, vaikka the wasted years tuntemus häilyykin vielä hetken so close behind.

Näin kauniina aamuna tuntuu hullulta, että välillä täytyy asioita kaivaa niin syvältä. Vahva usko, että  jupiter chiron tekevät iloisen parantavaa puhdistusta samalla. Kaikki on hyvin NYT (en tiedä, minkä ajan tai palvelimen mukaan  Smiley ).

tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #712 : 17.05.2009 08:45:02 »

 kuu köllötteleekin siellä  vesimies-sumpussa. En tiedä mitä eilen katselin/kelailin kun keksin että se olisi jo härkää. Ja kun mietin sitä aiemmin ap-kartallanikin että joku ei täsmää ja siihenhän joku täältä taisi jotenkin vastatakin toisessa ketjussa. (mielessä minä, itsekeskeisyyttä=minuuden häpeää siitä että on niin minä aina vaan  idiot2)

Minäkin muistan tuon että "joutuu" Kiinaan jos vaan jatkaa kaivamista. Ja että miksi on kaivettava niin syvältä, joskus kauhakuormaajallakin? Miksei tuo sokeuttava möllökkä tuolla taivaalla sulkisi tätä tajunnanvirtaa ja veisi minua tästä laiskasta hetkestä vaikka ulos ja lenkille ja sitten lukisin ja pohtisin että millä meidän nuorisoa voisi parantaa. Kun joskus mietin itsekin (vaikkakin muiden painostuksesta) että onko tämä astrologia niin tärkeää jos laskee vaikka yhteen ne aiheeseen kulutetut minuutit elämästään. Kun joskus olisi ehdittävä elämään se "tosielämäkin". Vai onko tämä nyt sitten muuta, oma rastini koittaa avata sipulia niin että se laajenee kuten Jupiter laajentaa, kuitenkin siten että kerrokset pysyvät kiinni toisissaan ja auttavat minua "kehityksessäni". Ruokateemat olleet viime aikoina myös paljon esillä. Jatkeena eiliseen, maalla/ maassa näkee niin konkreettisesti sen mistä me tulemme ja mitä olemme, minne me takaisin päädymme kun aika on täynnä. Kyllä minä sitä kaivoinkin ja ruoputin, ihan paljain käsin. Ei riitä katseleminen. Minulle maa on puhdistava elementti. Vesi on pelottavaa joskus syvyydessään ja tuntemattomuudessaan, ilmassa on liian vapaa, jalat ei ota maahan ja tuli polttaa vaikka siihenkin tottuu. Maa on minun elementti ja hallitseehan se  merkurius neitsyttäkin.

Yllättävän virkeä ja mukava hyvä olo vaikka unimatti ei tule vieläkään ellei pakolla kutsu. Ehkä minä tästä aamupuuron jälkeen sinne lenkille lähden.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #713 : 18.05.2009 21:22:27 »


täällä  :aspect_squ:ja  aspect_opp:oita että se siitä, kaikki menee pieleen Cry
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6580


Profiili WWW
« Vastaus #714 : 20.05.2009 21:03:07 »

"pakko laajentaa tajuntaa" ja alkaa viljellä kannabista,jee!
 chiron jupiter neptunus mikä ettei,
huomenna Helatorstai,jota vietetään 40 päivää pääsiäisestä taivaaseen astumisen kunniaksi.Voisiko taivaan kuviot tätäkään paremmin kuvata kuin tuolla "ylösnousemuksen" ryppäällä?
Tällä hetkellä tarkkana  chiron neptunus vesimies aspect_squ :merkurius:rx 26 harka mutta kyllä se  jupiter vesimies ja  uranus kalat on kohta samoissa 26 lukemissa.Luku 40 on myös noviili,mitähän tuolla olisi noviilissa?Rakkaudellista,harmonista pilvessä pyörimistä?
Noviili-ihmisten aikaa?? jess!
Google kaivelee kyllä liskojen luita kuvallaan.Argeologinen löytö.Maasta ylös.
Tuo maakuopan kaivelu tuli siitä,kun eräs luennoitsija sanoi, että taivas on meidän jalkojemme alla,äitimaan sydämessä ja minä sitten aattelin josko lapsilla onkin kaipuu sinne mistä ikunas ovatkaan tulleet?
Kuvittele maapallo ympyräksi ja äitimaan syrän pisteeksi siihen keskelle,
 aurinko,niin ylhäällä kuin alhaalla.
Minuuden häpeä ja piste on hukassa?

 :kuu:9  oinas,
retrorästipapereita innolla eteenpäin,
kylällä jotenkin hässäkkä-ilmapiiri,
minä kävin aukomassa päätäni ( kuu oinas ja Pallaksen paluu) isännöitsijälle ruusupuskien todellakin älykkäästä tickedoff alasajosta.
Olin jo lannoittanutkin ne.Ruusuntie ei sitten kuki tänä kesänä.
Kutsun avukseni virolaisten ex-jumalaa suurella äänellä!
Enkä pääse tänne foorumillekaan suorinta tietä.
UUDELLEENPÄIVITYS
mut
nyt ois kirjoitettava pienestä vihreästä (viisaasta) miehestä eikun naisesta ennen deadlinea,
tr oli maanantaina  kuu aspect_tri askendentti jousimies ja äiree kävi muoskansa tykönä savonmualla kuin myös satamassa kuuntelemassa lokkien kirkuntaa luodolla ja muistelemassa menneitä entisessä opinahjossaan..
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #715 : 20.05.2009 21:51:17 »

 kuu aspect_con kuunsolmu  pluto aspect_opp chiron  mars aspect_opp aurinko merkurius

Hirveä lukuinto päällä, mutta illalla sain kuulla, että rakas tätini on menehtynyt viikonloppuna. Cry Emme kauheasti olleet tekemisissä, mutta hän oli aina jotenkin "läsnä" ja sain häneltä paljon positiivista energiaa lapsena. Nuorena menehtyi kuitenkin, alle 60v...

Surku käy välillä luona ja matkaa on jatkettava.

Aion opiskella hänen vuokseen vielä enemmän. Että hän voi sitten taivaan kannelta katsoa ylpeänä omaa veljensä tytärtä.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #716 : 20.05.2009 22:43:33 »


Yön kuluessa uusi kuunpaluuni seuranaan kvinkunssi Saturnukseen
ja paluun huoneessa kaksi se tuntee mitä puolustaa
mikä on tärkeää, arvojen prioriteettia.
Ja millä sijalla onkaan tunne-elämä
guilty as plead..



Ei niinkään kuusta, mutta..
Eilisistä tv-uutisista sain mielleyhtymän triplakonjunktioon  neptunus chiron jupiter
(jauhan siitä taas mutta se ON harvinainen kuvio)
miten rukoilevat kädet, ristiriipus kaulalla ja enkelinvalkoiset kiharat
eivät kuvanneetkaan hyvyyttä, laupeutta tai parantavaa voimaa..





tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #717 : 21.05.2009 07:15:35 »

Kyllapa sattui oppositiot ebenian tadin lahtoon-osanottoni ja samoin  kuu  aspect_con  kuunsolmu
Kylla minakin olisin suuttunut jos ruusupenkit olisi ajettu nurin  tickedoff
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #718 : 21.05.2009 07:52:18 »

Kurttulehti, vai mikä hansaruusu se on, kukkii, vaikka leikataan matalaksi. Tuskin nyt kyse oli kuitenkaan siitä laadusta. Kuulostaa hauskalta, että pitää kirjottaa pienestä vihreästä viisaasta naisesta.....eihän se ruukkuviljely ole vielä käytössä... Grin Niin ja vielä tajunnan laajentamisesta - olihan niissä yksissä teksteissä, että maapallon sisällä on toinen maailma ja niitten taivas on nimen omaan siellä keskipisteessä (ne käppäilee koveralla kuorella, kun me kuperalla). Tää nyt kyllä vaatii pureskella pari lehtykäistä lisää.

Kaikenlaisia positiivisia ylösnousemuksia lähipäivinä toivoen pilviseen aamuun. * Menee liottamaan pieniä viisaita vihreitä lehtiä kuumaan veteen*



 
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #719 : 21.05.2009 12:07:01 »

 kuu 13 oinas 33 (aspect_con ap- pallas) opponoi pluto.

Mitäs sitten jos sitä öisin lampaiden laskun sijaan laskisikin planeettoja, surffaisi mielikuvissaan avaruudessa ja koittaisi tsuumata sieltä maahan. Ei sen jälkeen löydä enää pientä yksilöä kaikkien muiden muurahaisten joukosta. Sehän tässä kai hassua onkin että ymmärrän paremmin kuinka planeetat vaikuttavat toisiinsa, mutta että vielä meihin ihmisiinkin. Jotka (toiset) etsivät täältä paikkaansa aina vaan.

Jos se on se  aurinko kun tekee aspektit lähes jokaiseen muuhun planeettaan kartalla että on vaan etsittävä itseään. Tietysti muiden joukosta  Smiley

Jossain luki että Jeesus käytti cannabista, onko tuo nyt sitten ihme ? idiot2

muokataan taas.. eli tämä alkaa olla jo tapa. jotain onkelmaa ymmärryksessä, kuvastaisikohan tuo  kuu oinas aspect_squ ap-  pallas tätä  Sad

Otan osaa myös Ebenia. Unohdin kirj. aiemmin.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2009 15:01:12 kirjoittanut Enceladus » tallennettu
Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 78
  Tulostusversio  
 
Siirry: