Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 487606 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #660 : 28.04.2009 13:58:15 »

Jos tällä foorumilla on jäseniä 39 906,kuten lunttasin tuolta,
niin miksi suurin osa pysyttelee muukalaisina?
Jotkut käyvät turistina,
joku on regulaari (säännöllisesti osallistuva)
ja vain hyvin pieni osa insidereita,joiden varassa toiminta pyörii.
Onko se luonnonlaki?
Että jo leikkikentällä kauristyttö vaatii,että tälle ravintolalle on nyt valittava pomo? Ryhmäytymisen syntymekanismi.
Täähän on valtava yhteisö ja vaikuttamisen mahdollistaja.
Miten useammista saataisiin aktiivisia vaikuttajia,
toiminnan kehittäjiä?
Pomo pysyttelee taustalla varainhankinnassa ja jättää leikkikentän jäsenilleen.
Ryhmäytyköön miten haluaa.
Ja sehän on ryhmäytynyt.Ennustajiin ja kahvituvan juoruihin ja astrologiaan.
Noin pääpiirteittäin.
Onko siinä jokaiselle jäsenelleen jotakin?
Tuosta jäsenmäärästä kuitenkin aktiivisia kävijöitä on vain keskim. 77/pv.
Kertooko se suomalaisesta mentaliteetista;liitytään helposti jäseneksi,
muttei panosteta toimintaan kuitenkaan?
Jäsenyys kuvaa kuitenkin halua kuulua juuri tähän yhteisöön.
Vai kuvaako? Millaista vastinetta haetaan?
Onko yhteisöllä enemmän painoarvoa kun sillä on suuri jäsenmäärä?
Suhteessa mihin?
Astrofoorumia tuskin poliittisissa piireissä pahemmin noteerataan?
Tai mistäs sitä tietää vaikka kulttuuriministeri täällä turistina vierailisi?
Kiinnostaisiko tuota niin paljon netissä tapahtuvat kansalaistoiminnan liikkeet? Sietäisi kiinnostaa.Vaan tarvitsisi varmaan tulkin?

Insiderihan on  saturnus.Jokainen järjestö tarvitsee saturnuksensa.
Mutta myös uudistumista.Uranusta.
Onko Uranus muukalainen,joka hetkellisesti nousee pinnalle,voimatta jäädä johtoon,vaan jonka tarkoitus onkin vaihtaa uusi saturnus?
Saturnus kasvaa kipujensa kautta,chironin avulla hitaasti,
Uranus haluaa muutoksen heti.
Onpa seisovaa ilmaa ja avaa ikkunat.

tr  uranus  aspect_tri aurinko
ja solmut akselilla  saturnus aspect_opp kuu,
ja ilmeisesti saturnustani pitäisi vaihtaa,
vai liittyä kansalaistoimintaan aktiivisemmin?
« Viimeksi muokattu: 28.04.2009 14:01:50 kirjoittanut nikki » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #661 : 28.04.2009 21:15:00 »

Puhut asiaa, Nikki! Tuota samaa olen usein itsekin ihmetellyt.

Mikä juttu se sitten olisi, joka herättäisi jäseniä liikkeelle?

Tämä on vähän kuin soittajat ja kuulijat. Ilman soittajia ei ole kuulijoita. Ja mitä ne soittajat tekisivät ilman kuulijoitaan. Joten oikeastaan ne kuulijat ovat yhtä tärkeitä kuin soittajat.

Aploodit vain uupuvat. 
« Viimeksi muokattu: 29.04.2009 23:44:39 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #662 : 29.04.2009 11:44:15 »

numeroissa sulle aplodeja,jos niitä kaipaat,
lukijakunta saa jatkamaan,
olkoonkin sitten niin että kirjoittajia on niin vähän suhteessa lukijoihin,että täällä nyt luetaan kaikki präntätty,kun ei viititä ite vaivautua,
ehkä ne ihmiset keskustelevat enämpi siellä facebookissa,enpä tiedä

 :kuu:5  rapu
 aspect_opp pluto kauris
voi kun sataisi vettä,sais maan rikkaudet viheriöimään,
taidan lähteä pihahommiin

Se mersutauti tarviis nyt auringonpilkkuja,että siitä tulis maailmanlaajunen.
Ja  jupiter/ saturnus aspektin.Ainoo on  kvintiili kesällä.
Ja kyllähän nuo tietty mukavasti lähtevät kaikki kesällä perääntymään,
 jupiter chiron neptunus uranus,
 :jupiter:rx on mun lemppari-sarjamurhaaja.
Kesää odotellessa.
Eikun tässä hetkessä eläen.
Australialainen mies tuli etsimään minua.Serkku flirttas sen kans.Unessa.
AP-Australia  :aspect_con:natal  mars 7 huone,
no sitä odotellessa..
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #663 : 29.04.2009 14:41:14 »

En tosiaan tiedä mikä juttu herättäisi porukan kirjoittamaan.  coolsmiley  Minäkin luen tämän Nikki-johtoisen kuunkierto tarinan monta kertaa viikossa, mutta en edes kirjaudu sisään foorumille.  :Smiley  Ihailen vain äänettömästi tätä uskomatonta tietomäärää ja astrologian hallintaa, joka esim. Nikillä on.  Cheesy Itse en kykene astrologiassa tämän tason keskusteluun, joten vaikenen ja tyydyn hiljaisen ihailijan rooliin.

Minua tuskin enää saa aktiiviseksi kirjoittajaksi, koska täällä monet ihmiset kirjoittavat samoja ajatuksia, joita minullakin on - miksi siis toistaisin niitä? Olen tullut iän myötä karrikoiden niin viisaaksi, että tiedän etten tiedä.  idiot2 Jos uskon johonkin ja joku sen on jo sanonut täällä, niin turhaa samaa ajatusta on toistaa. Seuraan silti tätä foorumia tarkasti ja aina, kun olen saavuttanut 500 viestin määrän kuolen ja synnyn uutena. Tämä Posti taitaa olla jo neljäs kertani syntyä astrofoorumille.    Grin

Huoli pois ja jatkakaa miellyttäviä keskusteluja foorumilla. Kuuntelijat ja ihailijat ovat täällä sermin takana aivan aktiivisia ja samalla oppivat hissun kissun astrologiaa.    smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #664 : 30.04.2009 00:15:05 »

Mielenkiintoista pohdittavaa kieltämättä...
jos olisimme täällä sellaisina kuin olisimme, niin montako meitä täällä oikeasti olisi... Moniko meistä löytyy useammankin käyttäjätunnuksen takaa - moniko on vain kirjautunut sisälle, että kaveri on saanut lisäpisteitä (mikähän se kilpailu tuonnoin olikaan...) - eli onko kaikkia täällä oikeasti edes olemassakaan...
Esim. itse koko ajan olen käyttänyt samaa nimimerkkiä astrofoorumilla ( jokohan tämä on kolmas ... vai moneskohan astrofoorumi, jossa olen mukana ) ja aikanaan jopa joskus jotain rohjennut kirjoittaakin. Vaan miten helppoa olisikaan täällä lusmuta varjoissa ja lukea toisten kirjoituksia - vaihtaa nimimerkkiään aina kun entinen alkaa kuultaa läpi - ja joko ihailla tai vihailla...  Shocked


Nikin pohdinnat ovat se johtotähti, joka saa täällä käymään. Nykyisin ei tunnu oikein mikään kiinnostavan. On sellainen sisäänhengityvaihe... sellaista asioiden sulattelua ja märehtimistä. Älkää koskaan kadehtiko meitä nautoja - korjaan:  aurinko harka .... tämä sulatteluvaihe vaan kestää..kestää..kestää... ja sitten vielä on edessä satakertaa...

BTW: Mersun tähti on jalat harallaan maassa ja pää pilvissä - kun taas Ihmisen tähti on jalat vierekkäin maassa ja kädet ylhäällä ottaen oman tähtensä valon. ...tai jos se ensimmäinen tähti vihjaakin, ettei persaukisille...

Hohhoijjaa - tämä oli varmaankin riittävän ramaisevaa näin iltapuhteen päätteksi...
Krapukuulaistako...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #665 : 30.04.2009 12:45:13 »

Elektra,
verbaalinen lahjakkuutesi saisi enemmän loistaa tälläkin foorumilla,
märepalasi ovat vertaansa vailla,
"somehow,now and then,I miss the calm cow with wet eyes and its long rough tongue on my skin"
mistä aasinsiltana siihen, että mersuvirus olisi sopivampi nimitys tuolle epidemialle,koskapa kyseessä taitaa olla yhen sortin suuruudenhulluus,
 jupiter chiron neptunus vesimies aspect_ssx uranus kalat,
ja että ehkä meidän täällä Suomessakin pitäisi havahtua (Pholus/awakening) kansalaistoimintaan ja vastustaa tällasia tuhannen taalan eiku lehmän puljuja,joita ihminen kaikessa nerokkuudessaan vaikka Tornioon suunnittelee.
Lehmänhän ei ole tarkoitus tuottaa maitoa vaan biokaasua,
ja mitä siitä että vasikkaripuli leviää jo sadan lehmän puljussa kuin kulovalkea saati sitten pikkasen isommasti piereskellessä.
Ei puhettakaan lehmän luonnonmukasesta ravinnonhankinnasta eli laiduntamisesta,saatikka että se sais D-vitamiinia auringosta kuten ihminen,
annetaan sitä lisänä,lisätään maitoonkin vielä,
josko saatas tämä luonnollinen vastustuskyky minimiin niin elukalla kuin ihmiselläkin,kyllä ihminen saa sitä mitä tilaa ja isot firmat mainostaa..
"antakka mu olla lehm koivu al"-adressi nettiin ja sassiin!

 merkurius 29  harka
kriittisesti,
lähteekö virus leviämään kuin kulovalkee,
kun  merkurius siirtyy kaksosiin,
ja  pluto aspect_kvi merkurius ei pystykään kontrolloimaan sitä?
Mersu karkaa käsistä  crazy2

 kuu 20  rapu
emonmaito,vappusima,milkyway,what ever,
nyt munkinpaistoon,
ja sitten auringosta nauttimaan
Deeeeeeeeeee
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #666 : 30.04.2009 13:06:25 »


Siitä ärsyyntymisestä sen verran, että sitä aiheuttaa jonkin verran (paljon) jatkuva nimimerkkien muuttelu ja pelkät aspekti-rimpsut ilman yritystäkään avata niitä itse tahi miljoonasta mahdollisesta lähteestä tutkimalla. Minä näen sen semmoisena välinpitämättömänä kiiltokuvien liimailuna. Uusien kimallekiiltokuvien taakse sipaistaan liimaa ja pläntätään ne esille, kun pitäis repiä vanhatkin killtokuvat vihkosta irti ja katsoa niiden taakse.

Tämä täällä samaa mieltä,
joskus tekis mieli kirjoittaa se "kooveegee" kokonaan
kun on näitä aspektirimpsuja  idiot2 -hymiöllä ryyditettynä että
josko joku (muu kuin itse) suoristaisi ja tulkitsisi..

Kuusta nyt, kun tulossa konjuktoimaan laskusolmua taivahalla
ovatko nimimerkinvaihdot tai tuplatunnarit yhtä kuin oman foorumimaineen väärinkäyttöä?
 kuu aspect_opp kuunsolmu ei luota toisiin,
voisko nyt ravussa tunne-elämän eristäytyneisyys korostua jollain tavalla?
Peräydytään saksiniekkamaisesti kivikon varjoon piiloon?

Ajoitukset pielessä tai ei, tämä ryömii esiin (lokkien nokittavaksi?)
täällä astrolla jo neljännen nimimerkkinsä
ja kolmannen käyttäjätunnuksen turvin.
Niin ja ed.
sekä annaliljan että nikin oon IRLinä tavannut  Wink







tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #667 : 30.04.2009 14:15:40 »

No anteeksi nyt.

Täällä vuorotellen peräänkuulutetaan enemmän osallistumista astrologiseen keskusteluun ja sitten sanotaan että tulkitkaa saatana itse.  Wink Mikä tän KESKUSTELU-foorumin tarkoitus on sitten, nii-in...

Jos mulla riittäisi viisautta niin vastaisin toisten astrologiaa koskeviin kysymyksiin...
Tai no kerran tein eräästä kartasta aika laajan tulkinnan, mutta sen pystyinkin tekemään helposti, koska siinä oli paljon samoja tekijöitä oman karttani kanssa.

Olen tässä jo jonkin aikaa, aika kauan huomannut, että mitä tahansa kirjoitan jonkun astro-aiheen alle, niin aika harvoin niihin mitään sanotaan. Vaikka ei kysyisi mitään ja luulee tehneensä jonkun hienon astrologisen oivalluksen, niin ketään ei kiinnosta. Muihin aiheisiin kommentoidaan aina jotain..
Jos ei ymmärrys riitä, on vaikea ottaa osaa keskusteluun muutoin kuin kysymällä. Tai jos haluaa kertoa mitä aspekteja itseltä löytyy niin mikäs siinä sitten, jos mä olen jonkun rimpsun laittanut niin en mä täällä silmät ruudussa kii ole odottamassa, että joku tekisi siitä mitään syväanalyysia. Se on vaan tapa puhuu astrologian kieltä.

Ja mitä tulee nimimerkin vaihtamiseen, niin vaihtuuhan ihmiseltä muutenkin tyyli jatkuvasti, varsinkin kaksoselta, jolla on  uranus 1. huoneessa! Mua ahdistaisi olla edelleen sama, kuin kolme vuotta sitten. Aina selkeästi olen ilmoittanut aina että kuka olen ja että nyt vaihtui nimimerkki.
Siihen on joskus ollut myös sellainen syy, että tiedän jonkun tutun lukeneen täällä ja arvanneen kuka olen. Silloin en ole heti nimimerkin vaihdon jälkeen ilmoittanut kuka olen...
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #668 : 30.04.2009 15:13:01 »


Jaa, eiks noi ammattilaiset yleensä "keskustele" ihan maksua vastaan?
Siis eikös keskustelu tarkoita vähän eri asiaa kuin
"kysy vastausautomaatilta"-palsta?  idiot2

Hommaisiko täällä joku itselleen ilmatteeks
rannekanavaoireyhtymän ihan vaan siksi,
ettei joku viitti ite
katsoa  Lips Sealed guuglesta
vaikka  aurinko aspect_con kuu merkitystä?

Tarkoitin samaa mitä annalilja jo kirjoitti eli
"ilman yritystäkään avata niitä itse",
joskus voisi lukea hieman tarkemmin ennen vaahtoutumista.

Eniveis, tää lähtee ny konttorilta vaputtaan,
menkääs tytöt tekin välillä raittiiseen ilmaan..



tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #669 : 30.04.2009 15:18:34 »

 Taitaa olla kaikissa isommissa foorumeissa sama homma, käyttäjät rekisteröityvät hetken kiinnostuksesta astrologiaan ja sitten se jää, tai tunnuksen hukkuvat ja tehdään uusi tai mitä vaan. On myös niitä jotka rekkautuu vain saadakseen jonkun tulkinnan korteista tai kyselee voiko joku tulkita syntymäkarttaa jne.
 Äänekkäimpiä ja vakkareita tuntuu olevan foorumilla kuin foorumilla se alle 30 vaikka rekisteröityneitä olisikin 30 000.

 Musta on tosi kiva kun täällä on kaikentasoisia astroharrastajia, vaikka aika monet olettavatkin että koko kartan tulkinta on iisibiisi tai joku  vesta aspect_con juno  aspect_squ kuunsolmu aspect_opp  vertex venus -rykelmä tulkkaantuisi siltä seisomalta. No ehkä jollekin (Nikki  :Smiley) se on helppoa mut ei ainakaan mulle Grin.
 Se on kyllä totta että joskus ihan yksinkertaisiakin juttuja kysytään vähän turhaan, ainakin musta, vaikka nyt toi rhodan antama esimerkki. Toisaalta veikkaan että useimmiten on kyse tyypistä joka ei tiedä astrologiasta paljoa eikä välttämättä tiedä mistä päin nettiä tieto edes löytyy. Mulla ainakin kesti tovi ennenkuin osasin etsiä tietoa koska englanninkieliset termit piti ensin hakea esiin ja sitten edetä.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #670 : 30.04.2009 17:28:26 »

Kun meitä on niin monenlaista ihmistä, monine mielipiteineen....erilaisine tapoineen, toimineen...
eikä kukaan, eikä kenenkään tapa ole toista parempi,  smitten
eikä toinen voi tietää, mikä toiselle sopii...

Niin
Ollaan vaan omia ittejämme...
Kysellään,
vastaillaan,
muututaan,
ollaan muuttumatta  Cool
...
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #671 : 30.04.2009 18:34:14 »

Niin, jännittävä keskustelu tosissaan syntynyt. Minä ymmärrän kyllä hyvin tämän koko jutun juonen ja tavallaan ymmärrän miksi palsta on niin tyhjänä uusista kirjoittajista. Yksi syy on se, että koko tämä astrologinen foorumi ei oikeastaan perustu astrologialle. Ihmiset eivät tule tänne tutustuakseen astrologiaan, tutustuakseen vaikka aspekteihin tai oppimaan yleisesti astrologiasta, vaan ihmiset tulevat tänne minusta usein vähän sillä asenteella, että halutaan helposti saatavaa, selkeää tietoa siitä, mitä se oma aspekti siellä kartalla sanoo asiasta X.

Noh, foorumimme on todella sekava ja koska täällä on oikeasti erittäin vähän todella aktiivisia ihmisiä, joilla oikeasti olisi ääretön määrä tietoa astrologiasta (johtuen ihan yleisestikin siitä, että Suomi on pieni maa ja siihen vielä tämän harrastuksen intohimoiset harrastajat, niin luku on muutenkin pieni ja siihen vielä se määrä ihmisiä, jotka nyt sattuvat eksymään foorumille ja vielä jäämään tänne), mikä johtaa siihen, että suurin osa keskustelijoista on noviiseja tai ihmisiä, jotka haluavat tietää kartalla sen yhden aspektin merkityksen kohdassa x. Tämä johtaa siihen, että ajan kuluessa koko foorumi on täynnä kysymysmerkkejä ja epämääräisyyttä ja foorumilla on hyvin vähän sellaista aitoa, kovaa faktaa, joka saisi ihmiset kiinnostumaan astrologiasta entisestään. Tämä johtaa siihen, että kun ihmiset eivät helposti saa vastauksia, he turhautuvat ja se johtaa tuhansiin "voisiko joku kertoa X" -kysymyksiin, joihin pitkään palstalla olleet eivät vaan enää jaksa lopulta vastata.

Tämä taas johtaa molemminpuoliseen turhautumiseen, kun noviisit kokevat että ne ihmiset jotka tietävät jotain, eivät jaksa vastata ja ne ihmiset, jotka tietävät jo paljon, eivät saa lisätietoa tietämykselleen. Näin ollen ne ihmiset, jotka haluavat sitä lisätietoa, lähtevät muualle etsimään sitä tietoa foorumeilta, joissa sitä kovaa faktaa on esitettynä (englantilaisia foorumeita mm.).

No, tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö foorumillamme olisi paljon tarjottavaa, koska sillä on, kuten ihmisillä yleensäkin. Mutta tämä foorumi ei vain ole sellainen kovan faktan foorumi, kuten monet muut foorumit ovat. Ihmiset kaipaavat erilaisia asioita ja he saavat hakea sitä niistä paikoista kuin haluavat.

Lisäksi yksi syy on mielestäni se, että tänne foorumille on oikeasti aika vaikea päästä mukaan. Minulla itselläni meni ainakin KAUAN ennen kuin aloin tajuta puoliakaan ihan siitä, mitä ihmiset teksteillään tarkoittivat - enkä hae tässä sitä, ettenkö olisi ymmärtänyt asioita syvällisessä merkityksessä - en vain tajunnut ihmisten kirjoitustyyleistä mitä he yrittivät sanoa.  Wink Voin vain kuvitella miten vaikeaa jollain täysin noviisilla on, joka on ollut vähän tekemisissä hengellisten asioiden kanssa.

Mutta tällaista se on. Smiley Itse viihdyn täällä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #672 : 30.04.2009 19:21:40 »

Hyvin puhutte...

Nikki muistutti numeroista. Huh  Katsoin omia numeroita.  Shocked  Ja todella menin hämilleni. Punastuisin jos osaisin, mutta nielasin monta kertaa. Mitä ihmettä olen höpöttänyt?!!!! Embarrassed En ole huomannut noita numeroita!!!

Tiedän että olen paljon kirjoittanut yksityispostia. Meneekö nekin viestit tuohon kuvani viereen?!

Mutta ihan tosi. Minusta tämä on niin mahdottoman rikastuttava alue ja sellainen sopivasti myös kriittinen. Ja astrologiaa oppii niiiiiin hitaasti. Ainakin minä. JOskus tuntuu ettei tohdi sanoa mitään, vaikka haluaisikin. Kun se voi mennä täysin metsään ja voi aiheuttaa hämminkiä.

Sillä senkin huomaa, että mitä enemmän oppii jotakin astrologiasta, sitä hämillisemmäksi menee, kun se on niin laajaa ja sitä enemmän varautuu. Eli huomaa että sitä vähemmän tietää.

Ja minä hullu aina innostun vaan...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #673 : 30.04.2009 19:36:22 »

Hyvin puhutte...

Nikki muistutti numeroista. Huh  Katsoin omia numeroita.  Shocked  Ja todella menin hämilleni. Punastuisin jos osaisin, mutta nielasin monta kertaa. Mitä ihmettä olen höpöttänyt?!!!! Embarrassed En ole huomannut noita numeroita!!!

Tiedän että olen paljon kirjoittanut yksityispostia. Meneekö nekin viestit tuohon kuvani viereen?!

Mutta ihan tosi. Minusta tämä on niin mahdottoman rikastuttava alue ja sellainen sopivasti myös kriittinen. Ja astrologiaa oppii niiiiiin hitaasti. Ainakin minä. JOskus tuntuu ettei tohdi sanoa mitään, vaikka haluaisikin. Kun se voi mennä täysin metsään ja voi aiheuttaa hämminkiä.

Sillä senkin huomaa, että mitä enemmän oppii jotakin astrologiasta, sitä hämillisemmäksi menee, kun se on niin laajaa ja sitä enemmän varautuu. Eli huomaa että sitä vähemmän tietää.

Ja minä hullu aina innostun vaan...

Kyllä se käytännön astrologiankin työtä tekevä ihminen voi mennä hämilleen kun tapaa ihmisen, johon ei tietyt kaavat sovikkaan...yleensä Uranus tekijänä, ja Neptunuskin hämmentää...
...ja ainahan astrologin omatki karttatekijät täytyy ottaa huomioon..
Kalat-astrologi tulkitsee samoja transiitteja omalla vaistollaan toisin kuin Kaksonen älyllään?

kuten myös ihminen , jolle
astrologi sanoo,
et Sie oot tommoneen oot tämmönee...
eikä  Ihminen semmoseks koe olevansa... buck2

Kuka se loppujen lopuksi muodostaa Sinusta mielipiteen?
Millainen Juuri Sinä olet?

 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #674 : 30.04.2009 19:59:58 »

Yks ystävä vertasi ihmiskuntaa diskopalloksi (olisko se vähän kuin tähtikarttaa monta monta päällekkäin) ja että Sinä olet se yksi palanen joka sädehdit omalla paikallasi ja näet oman osasi olevaisuudest kuin jokainen omansa. Ja siitä syntyy Me.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 78
  Tulostusversio  
 
Siirry: