Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinko ei paista risukasaan  (Luettu 2842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« : 02.09.2008 17:47:12 »

Tätä samaa viestiä on ollut jo useamman kuukauden ajan horoskoopeissa, tämä seuraava nyt alkaneessa viikkovillityksessä: "Olet tärkeiden ja samalla vaikeiden päätösten edessä työhösi ja ammattiisi liittyvissä asioissa. Jotkut asiat ja joku tekeminen osoittautuu näinä päivinä niin raskaaksi ja turhauttavaksi, että sinun täytyy olla sokea, ellet ymmärrä päästää siitä irti ja suuntautua kokonaan uusille urille."

Tuo raskas ja turhaurrava on ollut tiedossa jo puolisen vúotta työelämässä, mutta en löydä mitään uutta, hakenut olen 1,5v eikä pitäisi olla kiinni koulutuksesta eikä työkokemuksesta. Joissain paikoissa on pienet lapset osoittautuneet esteeksi, mutta nyt en enää edes mainitse niitä hakemuksissa jotten karsiudu heti roskakoriin.  Cool Ei auta.
Mitä ihmettä pitäisi tehdä kun tiedostan ongelman, olen yrittänyt sitä masennukseen asti eliminoida ja mitään ei tapahdu. En enää edes usko, että elämäni muuttuisi.  Undecided
Sepon tai jonkun muun pitäisi aloittaa pikatulkinytojen teko planeettaohituskartan perusteella tyyliin "Vastaus yhteen kysymykseen vitosella". Että tämmöinen tumpelokin saisi apua astrologiasta, kun en itse omin päin ymmärrä miksei sinänsä onnekkaat aspektit toimikaan minun kohdallani.  :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 03.09.2008 09:00:22 »

on aika alkaa rankka visualisointi ja kerrata

Joseph Murphy
Sonia Choquette
Shakti Gawain

ja ruveta noidaksi.

eikö kuun paiste olisi yhtä hyvä.  kuu ja romanttinen  Cool
  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 03.09.2008 09:30:34 »

Kyllä se paistaa kaikesta huolimatta. Sitä vaan on usein hieman vaikea huomata siellä risukasassa ollessaan. Tule sieltä ulos ja näet kuinka se siihen paistaa.  Wink angel smitten Kaikki tapahtuu aikanaan, askel kerrallaan elämä on muutosta. Kärsivällisyyttä, sitä meidän jokaisen on omattava rutkasti...  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: