Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinas, nouseva jousimies  (Luettu 3608 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mäykky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« : 05.01.2006 21:32:01 »

Sattuisiko olemaan muita oinaita nousevina jousimiehenä? Teetätin vuosia sitten luonneanalyysini ja osui niin kohdalleen, että joskus ihan pelottaa! Smiley
Mitäpä te muut tälläiset olette elämässänne aikaan saaneet?
tallennettu

aurinko oinaassa, kuu kaloissa, nouseva jousimies
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 19.01.2006 21:42:34 »

täällä toinen samanlainen.. Cheesy
elämässäni saanu kai mitään konkreettistä aikaan..lähinnä vaan vouhotin hulluna ympäriinsä uglystupid2 , kuin tuli pöksyssä.
pari vuotta sitten sain uskomattoman ahaa-elämyksen thaimaassa, samuin kauniilla rannalla paikallista viskiä maistellen ja täysikuuta ihastellen että nyt on pakko suunnata katse sisäänpäin, koska eihän oikeesti mun elämä voi pakoon juoksemalla muuttua Smiley

no, sillä tiellä ollaan..ei vaan pysty sisäistämään kaikkea niin helposti kun olis hinku.

luonneanalyysi osu jossain määrin pelottavasti, hyvä kun uskalsi taskulampun kanssa peiton alla lukea..  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 20.01.2006 10:26:34 »

uglystupid2 täältä löytyy samaiset merkit omaava...Tervetuloa joukkoon  smitten no mie olen ainakin saanut aikaan lapsia ja monta särkynyttä sydäntä taakse knuppel2''vitsi'' kolhuja, oppimisia ja tietyn määrän nöyryyttä ja tasapainoa olen tällä hetkellä saavuttanut, mutta mieli vieläkin välillä turhan levoton, ei oikein osaa pysyä paikoillaan, vaikka pitäs sekin taito opetella, että vaan on  crazy2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: