Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 12.huoneen mystiikka.  (Luettu 50608 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #75 : 05.02.2013 17:00:52 »

Kuinkas paljon 12.huoneen kautta on tarve myös heilautella näitä verhoja piilotettujen epäkohtien edestä pois? (Neptunus)

Olen törmännyt taas kysymykseen miten suhtautua selän takana puhujiin. Ainahan näihin tietyin väliajoin törmää, mutta silti aina vähän p:ltä tuntuu huomata. Sitä sitten huvittais pistää meininki suoralla puheella raadolliseksi, mutta turhaan sitä riitaa haastaisi. Voi olla, että nämä ihmiset elävät tästä "juoruilustaan" tai mitä se onkaan, yrittävät sitä kautta päästä yhteisöllisyyteen mukaan. Voihan se lopulta olla turhaakin pistää hommia raadolliseksi heidän kannaltaan, ellei kyseessä ole jokin todella merkittävä asia. Antaa heidän elää omaa elämäänsä.. Miten muut suhtautuvat tähän? Onko 12.huone selän takan puhujien vai selän takana puhutun paljastajien huone vai molempia? Tuntuu, että on olemassa sellainen tietty ihmistyyppi minkä jo tunnistaa siitä hymystä ja tavasta millä ne puhuu muista, että sen tyypin ihmisistä aina jossain vaiheessa kuulee että sitä on puhuttu jotakin itsestäkin.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #76 : 06.02.2013 00:58:17 »

Kuinkas paljon 12.huoneen kautta on tarve myös heilautella näitä verhoja piilotettujen epäkohtien edestä pois? (Neptunus)

Olen törmännyt taas kysymykseen miten suhtautua selän takana puhujiin. Ainahan näihin tietyin väliajoin törmää, mutta silti aina vähän p:ltä tuntuu huomata. Sitä sitten huvittais pistää meininki suoralla puheella raadolliseksi, mutta turhaan sitä riitaa haastaisi. Voi olla, että nämä ihmiset elävät tästä "juoruilustaan" tai mitä se onkaan, yrittävät sitä kautta päästä yhteisöllisyyteen mukaan. Voihan se lopulta olla turhaakin pistää hommia raadolliseksi heidän kannaltaan, ellei kyseessä ole jokin todella merkittävä asia. Antaa heidän elää omaa elämäänsä.. Miten muut suhtautuvat tähän? Onko 12.huone selän takan puhujien vai selän takana puhutun paljastajien huone vai molempia? Tuntuu, että on olemassa sellainen tietty ihmistyyppi minkä jo tunnistaa siitä hymystä ja tavasta millä ne puhuu muista, että sen tyypin ihmisistä aina jossain vaiheessa kuulee että sitä on puhuttu jotakin itsestäkin.

Mulla 12. huoneen kärki on neitsyessä, ilman mitään planeettoja. Oon aika "tarkkanäköinen" muita kohtaan. Heti nousee karvat pystyyn, jos joku uusi ihminen on jotenkin liian ystävällinen ja tuttavallinen alussa. Semmonen tunkeilevan ystävällinen, jotenkin huomaa sen teennäisyyden ja aikaa myöten nämä tyypit alkaa näyttää todellista luonnettaan.
Oon usein törmännyt näihin juoruilijoihin myöskin. Välillä tulee puuskia että pitäis nostaa naulakkoon roikkumaan, mutta sitten ajattelee, että mitäpä se hyödyttää. Ne löytää kyllä sen edestään joskus, ja uskon että niin käykin. En jaksa haaskata aikaani sellaisiin ihmisiin. Jos ne onnistuu pahasti astumaan varpaille juoruillaan, niin sitten kyllä näpäytän sopivan ajan tullen ja oikeassa tilanteessa. Välillä pitää pudottaa vähän maanpinnalle. Tosin olen huomannut, että nämä juoruilevat ihmistyypit ovat seurassani tosi jännittyneitä ja vaikeita, ehkä ne huomaa että nään niistä läpi sen teennäisyyden. Ehkä se on niiden piirre peitellä omia heikkouksiaan ja kohottaa itsetuntoaan muiden kautta? Mutta ehkä niiden elämänläksy on kohdata itsensä. Siks usein jätänkin tuollaiset rauhaan, mutta rajan vedän siihen, että mun kautta ei pönkitetä omaa egoa  Grin

Musta tuntuu että 12. huone on molempia, paljastajien ja puhujien. Olis hauska kuulla että mitäs sulta ja muilta löytyy 12. huoneesta?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #77 : 06.02.2013 13:03:46 »

Mulla on 12.huoneessa  kuuvenus ja  kuunsolmu , kärki kauriissa.

Välillä tuntuu, että mulla on sisäänrakennettuna sellainen reaktio, että kun kuulenkin josta kusta puhuttavan hieman liian sävytetysti selän takana, niin tulee usein ahdistava olo. Rehellisestihän sanottuna tuo käyttäytyminen kuuluu ihmisen sosiaaliseen käyttäytymiseen jossain määrin aina.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #78 : 07.02.2013 23:47:36 »

Mulla on 12.huoneessa  kuuvenus ja  kuunsolmu , kärki kauriissa.

No nuo varmaankin selittää kaiken. Smiley
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #79 : 08.02.2013 13:04:15 »

Mulla ei ole yhtikäs mitään 12.huoneessa, mutta sanoisin, että tuo "onni ei löydy ulkpuolelta" kyllä on tullut todistettua niin moneen kertaan. Mulla on kyllä sitten 11 huone täynnä tavaraa..

Toi Lillin kommentti osui kyllä minuun, vaikkei mitään 12 huoneessa olekaan:"Minuun on ripusteltu runsain mitoin ominaisuuksia, joita minussa ei taatusti ole, mutta vastapuolessa on. Tämä on huvittavaakin tietyllä tapaa, ihmisethän kertovat tahattomasti näin omista ongelmistaan ja haaveistaan. " oli kyllä osuva. Olen välillä ihmetellyt, että miten ihmeessä musta saa tehtyä tällaisen ja tälläisen ihmisen, että eikö nämä tyypit näe omia sormiaan pidemmälle siinä, mitä kaikkea ne itse tekee ja varsinkin muille ihmisille.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #80 : 09.02.2013 11:58:55 »

Hmmmm. Minulla löytyy 12 huoneesta  vesta   skorpioni  joka  aspect_opp 6 huoneen  chiron  harka .....
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #81 : 15.03.2013 15:31:42 »

Hei kaikille piiiitkästä aikaa!

Tuli elettyä muutama vuosi askeettina ja tosielämää. Nyt taas voi olla hurlumhei. Ainaski sillon tällön.

Kysyitte siis 12 huoneen planeettoja, asteroideja yms ja kuinka ne toimii.

Itselläni on Khiron ja Pholus 12h.ssa. Enkä voi mennä riutuvan leppäkertunkaan ohi alkamatta sitä virvoittaa. Tämä episodi riemastutti eilistä päivääni. Onneksi joihinkin kukkaruukkuihin on jäänyt luonnnonheiniä kasvamaan. Niihin pikku kaverini tarttui hanakasti, kun kastelin sumutepullolla. Saipahan ainakin nestettä pikku kehoonsa. Tänään hän ei ole näyttäytynyt.

Olen ymmärtänyt, että 12 huone kuvaa edellisessä elämässä todeksielettyä, valmiuksia heti ottaa käyttöön tässä elämässä. Itse pelästyin (mikä on vallan harvinaista minulle),  kun hoitava energia ensimmäisen kerran havaitusti kulki käsistäni ja toimi myös.
Nuorena vikareerasin Verovirastossa. Erään kollegani polvi vääntyi lounastunnilla, hän linkkasi pöytänsä ääreen. Menin kysymään mikä vaivaa. Tuskanhiki karpaloina vieri rouvan otsalla.
Ajattelematta sen kummempaa, laitoin käteni hänen polvensa ympärille. Hetken koko raaja 'vatkasi' kuin yleiskoneen varsi. Ja niin polvi oli oikeassa asennossa. Sitten vaan kiedoin sen ideaalisiteellä ja toinen kollega vei hänet lääkärille. Siellä oli kuulemma pyöritelty silmiä. Polvinivel oli muljahtanut (näkivät rustojen ja luunpäitten raapiutumista) täysin normaaliasennosta, mutta palautunut.
Lääkäri oli lähettänyt terveisiä, että minun olisi syytä hakeutua hoitoalalle.
Arvatkaas hainko?
Tuli käytyä reikikurssit muutaman vuoden päästä ja hierojakoulutus kymmenen vuotta tapauksen jälkeen sekä hurahdettua ihan perinjuurin kaikkeen 'huuhaa-tieteeseen'.

Jos olen oikein ymmärtänyt ovat sekä Pholus että Khiron jonkinlaisia parantaja-asteroideja. Pholus kait haavoitettu parantaja. Tunnistan sen itsessäni ihan kybällä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: