|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #60 : 25.08.2008 20:56:58 » |
|
Tänään toi iloa jälleen ystävättäreni  , sitten yksi  mies sekä eräs  mies! Ja tietenkin äitini  ... Oikea kalojen päivä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #61 : 26.08.2008 15:33:50 » |
|
 poikaystäväni (kauheeta ku oon niin väsyny et pitää oikeen keskittyä että osaan kirjoittaa oikein  ) toi iloa tänään sanomalla kivoja juttuja ja sillä että on vaan niin ihana,oma,aito itsensä,eikä salaile multa mitään ikäviäkään juttuja Surua/vihaa toi oma äitini (  ) joka ei osaa kertakaikkiaan luottaa siihen että saan asiani hoidettua,vaan puuttuu kokoajan mun elämään ja huutaa ja valittaa, en JAKSA SITÄ Lisäksi se ei tykkää siitä että oon tämän  miehen kanssa yhdessä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #62 : 26.08.2008 15:35:28 » |
|
tuota, no hoidatko asiasi ok?
ja mikä on kalamiehessä vikana? en muista että asiohini olisi nuorena kovasti puututtu, yhdestä miehestä ei pidetty, toinen oli ok, paitsi jälkeenpäin, no omakin mielipide muuttui.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #63 : 26.08.2008 15:39:59 » |
|
Kyllä mä hoidan asiani,just laitoin hakemuksia pariin kämppään ja koirien kanssa oon jo päättänyt miten toimin,ja vaikka oon kertonut äitille miten toimin,niin silti se kiirehtii ja luulee että kaikki järjestyy päivässä... Enkä tykkää siitä että mun elämään kokoajan puututaan.  miehessä ei oo mitään vikaa,paitsi sen menneisyys saa äitini epäröimään... eikä se sinänsä mua kiellä olemasta sen kanssa,ei vaan tykkää että oon sen kanssa aina,vaikka se ei pidä paikkaansa Ja kai sitä saa viettää aikaa sen kanssa jonka kanssa haluaa.En mä äitin mielipidettä siihen kaipaa, mutta meillä ei oo oikeen ikinä ollut hirveen hyvät välit vanhempieni kanssa ja kai se ajattelee että en osaa itse ajatella omia asioitani Onneks  auttaa mua kämpän etsimisessä ja kannustaa muutenkin kaikessa Mutta nyt tuli kiire!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
|
pirjoha
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #65 : 26.08.2008 19:10:43 » |
|
Vaaka toi iloa, mutta eiköhän tämä taas suruksi kohta käänny...vänkää tapaamaan ja ei kyllä pysty - vielä, ehkä ei ikinä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rovatar
|
 |
« Vastaus #69 : 31.08.2008 19:56:15 » |
|
Skorpioni -naisystäväni oli lähettänyt s-postia, kun monesti pohdimme noita miehiä ja kun tänä iltana minua on naurattanut mitä ihmeellisimmät jutut , tämäkin vain pahensi tilannetta...  ...seuraavanlaisen: Mitä mies ei koskaan sano !
1. Sä voisit vaikka illalla mennä ulos ystäviesi kanssa, kun mä menen käymään Ikeassa ja haen sen uuden kaapin, kasaan sen ihan parissa tunnissa.
2. Oikeastaan hänen rintansa ovat minusta aivan liian isot.
3. Ei aavistustakaan, missä olemme. Avataan auton ikkuna ja kysytään tuolta mieheltä ohjeet.
4. Se punainen näytti sinulla aika hyvältä, mutta eihän tässä ole kiirettä kokeillaan useampaa kauppaa, voit rauhassa valita minkä haluat
5. Tänään tulee ensi-iltaan uusi leffa, jossa on Brad Bitt haluaisitko mennä katsomaan?
6. Hei voinko tuoda sinulle jotain, kun käyn keittiössä?
7. Ei, nyt ei mene alas enää yhtään ainutta tuoppia.
8. Muistathan, että tiistaina on vanhempainilta ja meidän on hyvä mennä sinne ajoissa.
9. Kirjoitin kaikki joulukortit. Tekisinkö listan hankittavista lahjoista?
10. Puhuttiin töissä työkaverin kanssa, heillä on vaimon kanssa ongelmia. Sanoin, että ammattimainen parisuhdeneuvonta olisi nyt heille paras ratkaisu.
11. Katsos, saatiin kutsu sun serkkusi häihin. Tänne mennään!!!
12. Näytähän ensin niitä käyttöohjeita..
13. Olisi kiva piipahtaa anoppilassa.milloin mahtaisimme keretä?
14. Peruutin saunailtaan menemiseni koska firma lupasi tarjota ilmaiset viinat ja juon kuitenkin ihan liikaa siellä
15. Olisi mukavaa hieman imuroida täällä asunnossa.. taidanpa hakea imurin heti.
16. Tuo naapurin 19-vuotias tyttö keikkuu alasti taas tuolla..suljenpa verhot.
17. Kulta, melko edullisia nämä sinun uudet vaatteesi.. Voisimme ehkä huomenna käydä shoppailemassa niitä lisää?
18. Katso vaan Kauniita ja Rohkeita.. toiselta kanavalta tuleekin vain jotain moottoriurheilua.
19. Ai tyttöjen ilta? No kiva.. voinkin heti alkaa siivota täällä ja haenko kaupasta teille vähän "snäksiä"?
20. Eihän meidän tarvi nyt rakastella.. voimme katsoa sitten viikon päästä uudestaan jos päänsärkysi on hellittänyt.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #70 : 31.08.2008 19:59:31 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Aries77
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #72 : 31.08.2008 22:32:04 » |
|
Skorpioni -naisystäväni oli lähettänyt s-postia, kun monesti pohdimme noita miehiä ja kun tänä iltana minua on naurattanut mitä ihmeellisimmät jutut , tämäkin vain pahensi tilannetta...  ...seuraavanlaisen: Mitä mies ei koskaan sano !
1. Sä voisit vaikka illalla mennä ulos ystäviesi kanssa, kun mä menen käymään Ikeassa ja haen sen uuden kaapin, kasaan sen ihan parissa tunnissa.
2. Oikeastaan hänen rintansa ovat minusta aivan liian isot.
3. Ei aavistustakaan, missä olemme. Avataan auton ikkuna ja kysytään tuolta mieheltä ohjeet.
4. Se punainen näytti sinulla aika hyvältä, mutta eihän tässä ole kiirettä kokeillaan useampaa kauppaa, voit rauhassa valita minkä haluat
5. Tänään tulee ensi-iltaan uusi leffa, jossa on Brad Bitt haluaisitko mennä katsomaan?
6. Hei voinko tuoda sinulle jotain, kun käyn keittiössä?
7. Ei, nyt ei mene alas enää yhtään ainutta tuoppia.
8. Muistathan, että tiistaina on vanhempainilta ja meidän on hyvä mennä sinne ajoissa.
9. Kirjoitin kaikki joulukortit. Tekisinkö listan hankittavista lahjoista?
10. Puhuttiin töissä työkaverin kanssa, heillä on vaimon kanssa ongelmia. Sanoin, että ammattimainen parisuhdeneuvonta olisi nyt heille paras ratkaisu.
11. Katsos, saatiin kutsu sun serkkusi häihin. Tänne mennään!!!
12. Näytähän ensin niitä käyttöohjeita..
13. Olisi kiva piipahtaa anoppilassa.milloin mahtaisimme keretä?
14. Peruutin saunailtaan menemiseni koska firma lupasi tarjota ilmaiset viinat ja juon kuitenkin ihan liikaa siellä
15. Olisi mukavaa hieman imuroida täällä asunnossa.. taidanpa hakea imurin heti.
16. Tuo naapurin 19-vuotias tyttö keikkuu alasti taas tuolla..suljenpa verhot.
17. Kulta, melko edullisia nämä sinun uudet vaatteesi.. Voisimme ehkä huomenna käydä shoppailemassa niitä lisää?
18. Katso vaan Kauniita ja Rohkeita.. toiselta kanavalta tuleekin vain jotain moottoriurheilua.
19. Ai tyttöjen ilta? No kiva.. voinkin heti alkaa siivota täällä ja haenko kaupasta teille vähän "snäksiä"?
20. Eihän meidän tarvi nyt rakastella.. voimme katsoa sitten viikon päästä uudestaan jos päänsärkysi on hellittänyt.
 tuo Rovataren teksti toi iloa minun päivääni ... tai iltaani !! KIITOS !!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #73 : 02.09.2008 14:53:11 » |
|
 isäni tuo surua jokaiseen päivääni ,mutta siihenkin tottuu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #74 : 02.09.2008 15:43:23 » |
|
Iloa toivat ystäväni  ja  ... Ollaan mekin kolmikko, parhaat kaverukset  ... Hauska yhdistelmä..  Shoppailtiin koulun jälkeen ja mun ei ollut tarkoitus ostaa mitään, mutta nää toi mulle koko aika vaatteita että "tää on ihan sun tyylinen!" ... Hassua kun tietävät tyylini, kun mulla ei ole mitään tyyliä, olen sekasikiö.. Siksi kai löysivät niin paljon vaatteita minulle.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|