Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lyhyet kuvaukset sideerisistä aurinkomerkeistä  (Luettu 6275 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Harschi
Vieras
« : 14.01.2006 19:47:24 »

Innostuin värkkäämään pikku kuvaukset eri merkeistä, koska niille tuntuu olevan kysyntää. Olen edelleen sitä mieltä, että sideerisiä merkkejä ei kannata tulkinta trooppisten tulkintojen mukaan. Olen käyttänyt näitä kuvauksia tehdessä tilastotutkimusta, omia tuttava- ja läheiskarttoja, julkkiskarttoja ja yleistä merkkien lajittelua maskuliinisiin ja feminiinisiin, liikkuviin, paikallaanoleviin ja kaksijakoisiin (vastaa länsimaiden johtavia, kiinteitä ja muuttuvia merkkejä tässä järjestyksessä, joten ei pidä ihmetellä, jos kutsun johtavaa merkkiä liikkuvaksi) sekä tuli-, maa-, ilma- ja vesimerkkeihin, jälleen enemmän intialaisia kuin länsimaisia tulkintoja seuraten. Julkkisesimerkkejä on aika paljon ja tarkoituksella enimmäkseen suomalaisia.

Nää kuvaukset voi paikka paikoin yllättää ja yhtä vähän kuin trooppisia kuvauksia kannattaa soveltaa sideeriseen eläinrataan, kannattaa näitä soveltaa trooppiseen karttaan. Nämä ovat siis sideerisiä tulkintoja ja tehty havainnoimalla sideerisiä karttoja. Antakaa palautetta, tuntuuko sopivilta. Katsokaa myös kultsipuppelin ja kavereiden karttaa, ei vain omaa.

Laitan tulemaan merkki kerrallaan.
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.01.2006 22:40:46 »

Dear Härski.

Aika hyvin tuntuvat nämä pitävän paikkansa.
Oinaisiin lisäisin vain tuon kiihkomielisyyden jossain asioissa
sekä kiukustumiselle herkän luonteen.

Huh.. Mieletön pläjäys tietoa.

Skorppari on saanut ainakin omalla kohdallani enemmän
selkyyttä sun salapoliisityön kautta. Usein astrologit
sortuvat juuri sen merkin kohdalla johonkin örkkikuvauksiin
ja pimeyden & helvetin herra selitykseen.
Koska eivät oikeastaan tiedä siitä merkistä mitään ja peittelevät
sitä sitten sillä
    Cool

Hienoa, sangen hienoa.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #2 : 14.01.2006 23:41:00 »

HARSCHI KIVAA smitten
Mä olen sideeriseltä AC- vaakaaurinko - jousimies, että mielenkiintoista saada jotain tulkintaa smitten
Jään odottelemaan, mitä tekstiä sulta tulee....
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #3 : 15.01.2006 02:48:34 »

Sain jo pienen tulkinnan sideerisestä kartastani, mutta en tajuu mikä sideerinen merkki olen ja muutenki voitko laittaa omaa tulkintaa  :Smiley

askendentti venus Vaaka
aurinko mars Leijona
kuu Skorpioni
merkurius Neitsyt
jupiter Kaksoset
saturnus jousimies

Eli noi tuli sillo siitä ja pikatulkinta . .  Huh

 Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Harschi
Vieras
« Vastaus #4 : 15.01.2006 08:49:04 »

Terve kristina,

mä en ole viime aikoina paljoa tehnyt tulkintoja, kun mä olen keskittynyt tutkimiseen ja opiskeluun. Mutta koska sun Aurinko on näköjään sideerisessä Leijonassa, niin olet sideeriseltä aurinkomerkiltäsi Leijona, että katsopa sieltä...
tallennettu
Harschi
Vieras
« Vastaus #5 : 15.01.2006 08:51:46 »

Oinaisiin lisäisin vain tuon kiihkomielisyyden jossain asioissa
sekä kiukustumiselle herkän luonteen.

Hei Pumatsukkeli, nää on vasta alkeisprototyyppejä, eli tuommoisia ehdotuksia ja kommentteja saa tulla lisääkin.
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 15.01.2006 13:36:27 »

Åålrait!
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #7 : 15.01.2006 15:47:26 »

Terve kristina,

mä en ole viime aikoina paljoa tehnyt tulkintoja, kun mä olen keskittynyt tutkimiseen ja opiskeluun. Mutta koska sun Aurinko on näköjään sideerisessä Leijonassa, niin olet sideeriseltä aurinkomerkiltäsi Leijona, että katsopa sieltä...

Kiitos, vaikutan aika paljon leijonalta, mutta en kyl tykkää ku mua kehutaan,, en tiiä , mutta paljon kiitoksia  Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
magneettinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #8 : 15.01.2006 16:13:40 »

"Oinaisiin lisäisin vain tuon kiihkomielisyyden jossain asioissa
sekä kiukustumiselle herkän luonteen. "
Minusta tuo kommentti sopii erinomaisesti oinaaseen, joka sideerisessä on muuttunut kaloiksi  Embarrassed

Omalta kohdaltani tuo sideerisen jousimiehen kuvaus tuntuu varsin tutulta.  2funny
tallennettu

Aurinko kauris 10.huone, Asc Kalat, Kuu skorpioni 7. huone
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #9 : 15.01.2006 16:20:10 »

KIITOS Harschi!

Nämä todella avaavat lisää tätä uutta/vanhaa tietoa ja syvällisyydessään saavat haukkomaan henkeä. Ainakin minä koen tämän niin, että syvällä sisimmässäni "sisäavaruudesa"  Wink  tämä sideria toimii ja taasen roolimaailmassa "ulkoavaruudessa" toimii trooppinenkin. Tai ainakin sen aikanaa on pistänyt "luvankanssa" toimimaan, sitä mukaan kun aihetta aikanaan lueskelin. JOS olisi pakko valita jompi-kumpi nyt, niin kyllä se sideria on. Se porautuu syvemmälle.

Ainakin omalla kohdallani, pessimistisenä skorpioonina on ollut ihan pakkokin ottaa troopisen jouskarin optimismi avuksi ja "pelastusrenkaaksi"!!!

Ippuska  smitten  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: