Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ruumiista irtaantuminen.  (Luettu 14163 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tuberkuloosi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #15 : 20.02.2010 01:46:06 »

Olen harjoittanut nyt muutaman viikon verran tätä ruumiista irtautumista. Enkä ole onnistunut vieläkään. Vasta siihen vaiheeseen olen päässyt kun mieli alkaa ottaa valtansa ja enää ei ole muita ärsykkeitä kuin mieli. Heti samassa sydän rupee sykkimään erittäin lujaa ja ajatukseni pääsevät karkaamaan. Harjoittelen päivittäin meditaatiota, Auran näkemistä ja ruumiin irtautumista. Voiko olla mahdollista että nämä kyseiset kuluttavat minulta niin paljon energiaa etten pysty kaikkia kerralla harjoittelemaan?

P.s. Jos pieniä henkilökohtaisia menetelmä vinkkejä saisi ruumiista irtautumis, joka helpottaisi sen hallitsemista ja pääsemistä siihen mielentilaan.  Suuret kiitokset etukäteen  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 21.02.2010 00:23:46 »

Olen harjoittanut nyt muutaman viikon verran tätä ruumiista irtautumista. Enkä ole onnistunut vieläkään. Vasta siihen vaiheeseen olen päässyt kun mieli alkaa ottaa valtansa ja enää ei ole muita ärsykkeitä kuin mieli. Heti samassa sydän rupee sykkimään erittäin lujaa ja ajatukseni pääsevät karkaamaan. Harjoittelen päivittäin meditaatiota, Auran näkemistä ja ruumiin irtautumista. Voiko olla mahdollista että nämä kyseiset kuluttavat minulta niin paljon energiaa etten pysty kaikkia kerralla harjoittelemaan?

P.s. Jos pieniä henkilökohtaisia menetelmä vinkkejä saisi ruumiista irtautumis, joka helpottaisi sen hallitsemista ja pääsemistä siihen mielentilaan.  Suuret kiitokset etukäteen  Smiley


Liika harjoittelu ei välttämättä ole hyväksi. Hellitä hetkeksi noista harjoituksista ja vain ole. Silloin edistystäkin tapahtuu helpommin ja nopeammin.  smitten angel Et voi kiirehtiä henkistä kehitystäsi, se tapahtuu juuri oikeaan aikaan ja tahtiin.  Wink
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #17 : 21.02.2010 13:42:10 »


FWIW, minulla on sellainen käsitys, että mitä etäämmälle ns. astraalikeho, vai mikä
lie, irtoaa unen aikana fyysisestä ropasta, sitä virkistävämpää uni pääsääntöisesti
on. Astraalikeho, vai mikä lie, lienee kytkettynä fyysiseen roppaan jonkinlaisella
piuhalla, joka lähtenee yleensä kai jonkin chakran kohdalta, tai sitten ei.

Unen ja kuoleman erottaa  siis toisistaan pääsääntöisesti se,  että  viimemainitussa
tuo "hopealanka katkeaa ja kultamalja särkyy",  kuten Iso Kirja tuon ilmaissee.

Useimmat lienevät joskus kokeneet ns. lentounia. Olen huomannut että tuollaisen
unen jälkeen herätessä olo on selvästi tavallista kevyempi, energisempi ja hyvän
tuulisempi. Viimeksi minulla oli vähän epätavallinen lentouni: istuin helpossa
meditaatioasennossa (sukhaasana) punkalla,  kun yhtä-äkkiä pomppasin muutaman
kymmenen senttiä pari kertaa, ja sitten lähdin kuin raketti suoraan kohti kattoa.
Muistan kuinka ehdin olla vähän huolissani, että lyönkö pääni kattoon, LOL!

Summa summarum: aina, kun nukut hyvin,  etkä esim. kauheassa jurrissa tai unilääkkeiden vaikutuksen alaisena, astraalikehosi,  tai mikä lie, irronnee fyysisestä ropastasi enemmän tai vähemmän.

tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #18 : 21.02.2010 19:18:17 »



                                     knuppel2  saturnus  saturnus

                   Joitakin kertoja olen poistunut, siis ilman tietoista tahtoa.

                       Mutta kerran kävin selvittämässä tietoisesti erään vian

                          paikallisessa lämpövesisysteemissä!!!   Mikä

                              kyllä herätti varsinaisessa teknikossa ihmetystä!


                                                           smitten




tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: