Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielukumppanit kerran vielä  (Luettu 50057 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #30 : 20.04.2008 13:52:53 »


Nyt muistan vain Kaarinan sanat minulle:"Anna itsellesi anteeksi,ettet kykene täydelliseen anteeksiantoon vielä."
Se on lohduttavaa,,, angel smitten

Taisin jo tuolla tuvassa toivotella sinulle samaa.  angel

Ja vaikket voi antaa anteeksi, ehkä estää kohtaamasta häntä tai jotain muuta, voit valita rakastavasi itseäsi ja suojelevasi siltä mihin et ole valmis tai mitä et halua.

Vielä kerran VOIMIA!  smitten

minulle ainakin mitä upein sielunkumppani oli enkelikoira Metsätonttu - opetti paljon enemmän kuin monet muut kohtaamiset yhteensä  smitten


Onneksi elämässä on voittopuolisesti rakkaudella opettavia!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #31 : 20.04.2008 14:26:42 »

Voimia sinulle CHANDRA, joudut sitten törmäämään tuohon ihmiseen tai et.  smitten Älä stressaa liikoja etukäteen, vaan luota siihen että kaikki mitä tapahtuukin, sillä on tarkoituksensa ja kaikki tapahtuu kuitenkin juuri oikeaan aikaan vaikka se tuntuisikin joskus nurinkuriselta. Ehkä sinulla on nyt enemmän voimia kuin tiedätkään kohdata tämä henkilö, koska sinulla on mennyt hyvin, ehkä saatat huomatakin jonkin sinussa tai hänessä muuttuneen niin, ettei se mahdollinen kohtaaminenkaan tunnu enää niin pahalta.  angel Anna Luojalle vain kaikki murheesi, kaikki järjestyy kyllä...  Wink smitten

ja lopulta saatoin kaiken sen tiedon unohtaa   smitten Ja huomasin että kun vapaudun ohjeistamasta itseäni NIIN  elämä tuo kaiken tarpeellisen ja tarvittavan kohdalleni , ihmiset, kokemukset ~eikä sillä lopultakaan ole merkitystä onko joku sielunkumppani tai kaksoisliekki KUN kuitenkin tiedostan ja luotan siihen ettei mikään kohtaaminen ole turhaa eikä kukaan  tule kohdalleni sattumalta ENKÄ minä hänen kohdalleen ... eli lakkasin laittamasta asioita, tapahtumia, ihmisiä, kokemuksia joihinkin " lokeroihin " jotka saattoivat myös määritellä oliko tämä tai tuo ihminen asia tai kokemus tai tapahtuma arvokas tai ei - vaan että kaikki eläminen ja oleminen, kokemukset ja tapahtumat  on arvokasta itsessään jo - riippumatta siitä kestikö tuo kohtaaminen yhden " hymyn verran" vai kokonaisen elämän ... tunnenko tuon ihmisen nimeltä vai onko hän  minulla vain kokemus-henki energia  hänestä .... oliko kohtaaminen nk. hyvässä tai pahassa" eli itselleni mieluinen vai jotain jonka tahdon vain unohtaa - silloin annan kaikelle kokemalleni luvan kertoa JUURI sen minkä " se" on tullut minulle tai hänelle tai meille kertomaan - ja se voi ollakin juuri " se puuttuva pala" jota tarvitsen - mutta joka olisi jäänyt minulta huomaamatta jos olisin jo valmiiksi määritellyt vaikka esm. tästä jutusta ei voi seurata mitään hyvää minulle - sillä summasummaarum SIINÄ saattaakin piillä se jokin - että havahtuu mikä on itselleen nk. pahaksi  ja mikä nk. hyväksi  smitten Kiss angel-

Aivan, juuri näin, hienosti kirjoitettu.  coolsmiley Noin koen itsekin.  smitten angel
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #32 : 20.04.2008 15:06:01 »

En osaa vastata muuta nyt tässä tilassa,kuin että en kutsu luo.
En halua nähdä,en kuulla koko ihmisestä mitään. tickedoff

Tunteita on,mutta ne ovat kaikki negatiivisia ja en tiedä mitä minun pitää tehdä,koska en halua tehdä hänen kanssaan enää yhtään mitään. buck2

Ensimmäinen ajatus oli,että muutan pois taas koko kaupungista.
En edes kykene hengittämään samaa ilmaa.
(kirjoitan tätä edelleen vihaisena,etten pääse ko henkilöstä eroon)
Pakko törmätä näin pienessä kaupungissa ja jo ajatus nostaa ihon kananlihalle. buck2 Cry


Äkkisiltään tulee kokemus - että " kuitenkin sitä saa mitä tilaa " ja tämä nyt rakkaudella - eli että kun keskittyy jotain välttelemään ja pakenemaan NIIN se seuraa perässä ... eli oikeastaan itse järjestää itselleen tuon tilanteen _ JA tiedän että sanat kuulostavat perin  tickedoff ja niistä saattaa tulla jopa kokemus että on avuton ja suojaton  - MUTTA sehän ei ole totta   angel - silti  itseään ei kukaan pääse pakoon - ja kun sitä saa mitä tilaa " toimii sinne negatiiviseen suuntaan " niin yhtäkaikki SE toimii toiseenkin SUUNTAAN - eli antaa itselleen luvan kokea sen kaiken mistä Chandra kerrot ELI ettet pakene niitä negatiivisia kokemuksia, tuntemuksia, muistoja , vaan annat kaikessa rauhassa itsellesi luvan ETTÄ on ihan oikein ja hyvä ja inhimillistä ETTÄ näin koet ja tunnet juuri nyt - oletan että TÄMÄ jo rauhoittaa oloasi - ja purkaa hätäännystä siitä ETTÄ mitä tapahtuu kun vielä näin koet       JA kun oikea hetki on NIIN mene tämän kokemuksen pohjalle asti ELI koe se tyhjäksi eli katso sitä PELKOA silmiin NIIN kasvat takaisin  omiin mittoihisi          - ja kun rauhoitat ja vapautat oloasi NIIN samalla ajatuksesi - energiasi"palaa kotiin"  sieltä missä ne ikäänkuin ovat olleet lainassa - eli tämän ihmisen luona JA joita pitkin olet häntä vetänyt puoleesi   Huh Embarrassed

Eli loppujen lopuksi kun  on avoin ja rehellinen ja ARMELIAS itselleen voi rauhoittua , hyväksyy sen kaiken mitä kokee ja tuntee tätä ihmistä kohtaa - yrittämättä kuitenkaan hakea syyllistä itsestään tai hänestä ... se minkä kokee ja tuntee on kuitenkin totta - ja siinä on nk. alfa ja omega - ja lopultakin on kyse siitä ETTÄ kysyy itseltään ETTÄ kuinka paljon ja missä määrin antaa tämän ko.asian vaikuttaa ja ohjata omaa elämäänsä - että onko se lopultakaan niin iso juttu että sitä lähtee pakoon ... ja mahdollisesti kohta on uudelleen asian kanssa "kasvotusten" -  Cry Embarrassed

 Itseään ei tarvi eikä voikaan pakottaa antamaan anteeksi jotain sellaista mihin ei ole vielä valmis - ei ole yhtään vähemmän henkistä tunnistaa itsessään kertoamiasi tuntemuksia, kokemuksia, tunteita - vaan päinvastoin - oman "heikkoutensa kautta" löytää vahvuutensa - elämän paradoksia tämäkin - .

Tässä katkelma yhdestä chakra"jutusta" - SYDÄNCHAKRA :
Mieti kennelle sinun tarvitsee antaa anteeksi tänään ; vapauta raivo, katkeruus, tai loukatut tunteesi sydämestäsi JA kerro itsellesi - armahda itsesi sanoilla " anteeksianto ei ole helppoa , mutta tänään pyydän yhden askeleen enemmän siihen suuntaan" - ja tunne kiitollisuutta itseäsi kohtaan menivätpä tapahtumat  niin kuin tahtoisit tai eivät"

Eli ole armelias itsellesi - ja sydämesi vapauttaminen raivosta, vihasta ja katkeruudesta on ISO rakkaudenteko itseäsi kohtaan - tee tämä kaikki itsellesi - sillä jokainen meistä on armeliaisuuden arvoinen - ja jollei vielä voi antaa anteeksi ja armahtaa toista tai toisia ihmisiä tai unohtaa tulleensa loukatuksi tai kaltoin kohdelluksi NIIN yksi askel itsensä tervehdyttämisen suuntaan on vapauttaa nämä kokemukset omasta sydämestään pois - ja katsoa mitä sitten tapahtuu JA löytää "oikea paikka niille kokemuksille ja tuntemuksille, vihalle ja raivolle ja katkeruudelle" - laittaa ne RAUHASSA odottamaan eheytymistä - että jos vaikka jonain päivänä voi jo katsella ja kuulostella asiaan liittyvää ILMAN katkeruutta - laittaa ne omaan armahdusta odottavien asioiden hiljakseen eheytyvien ihmelaatikkoon"  Wink angel

Ehkä yksi askel siellä " ihmelootassa on " että kuulostelet minkä pienen asian voisin mahdollisesti tehdä  - kun tähän mennessä on ollut " mitä en ainakaan koskaan ikinä voi"

 Kiss angel tämä kirjoitus saattaapi olla kovin " sekavaa" , ja jotkut asiat toistuvatkin , mutta en nyt ota mitään pois ~kirjoitin ihan niinkuin ne ajatuksiini tuli 
Ja ei ole itsellenikään mitenkään outo tilanne - ihan samoja juttuja olen kuulostellut

aaviisuinen
smitten Kiss angel




Voimia sinulle CHANDRA, joudut sitten törmäämään tuohon ihmiseen tai et.  smitten Älä stressaa liikoja etukäteen, vaan luota siihen että kaikki mitä tapahtuukin, sillä on tarkoituksensa ja kaikki tapahtuu kuitenkin juuri oikeaan aikaan vaikka se tuntuisikin joskus nurinkuriselta. Ehkä sinulla on nyt enemmän voimia kuin tiedätkään kohdata tämä henkilö, koska sinulla on mennyt hyvin, ehkä saatat huomatakin jonkin sinussa tai hänessä muuttuneen niin, ettei se mahdollinen kohtaaminenkaan tunnu enää niin pahalta.  angel Anna Luojalle vain kaikki murheesi, kaikki järjestyy kyllä...  Wink smitten

ja lopulta saatoin kaiken sen tiedon unohtaa   smitten Ja huomasin että kun vapaudun ohjeistamasta itseäni NIIN  elämä tuo kaiken tarpeellisen ja tarvittavan kohdalleni , ihmiset, kokemukset ~eikä sillä lopultakaan ole merkitystä onko joku sielunkumppani tai kaksoisliekki KUN kuitenkin tiedostan ja luotan siihen ettei mikään kohtaaminen ole turhaa eikä kukaan  tule kohdalleni sattumalta ENKÄ minä hänen kohdalleen ... eli lakkasin laittamasta asioita, tapahtumia, ihmisiä, kokemuksia joihinkin " lokeroihin " jotka saattoivat myös määritellä oliko tämä tai tuo ihminen asia tai kokemus tai tapahtuma arvokas tai ei - vaan että kaikki eläminen ja oleminen, kokemukset ja tapahtumat  on arvokasta itsessään jo - riippumatta siitä kestikö tuo kohtaaminen yhden " hymyn verran" vai kokonaisen elämän ... tunnenko tuon ihmisen nimeltä vai onko hän  minulla vain kokemus-henki energia  hänestä .... oliko kohtaaminen nk. hyvässä tai pahassa" eli itselleni mieluinen vai jotain jonka tahdon vain unohtaa - silloin annan kaikelle kokemalleni luvan kertoa JUURI sen minkä " se" on tullut minulle tai hänelle tai meille kertomaan - ja se voi ollakin juuri " se puuttuva pala" jota tarvitsen - mutta joka olisi jäänyt minulta huomaamatta jos olisin jo valmiiksi määritellyt vaikka esm. tästä jutusta ei voi seurata mitään hyvää minulle - sillä summasummaarum SIINÄ saattaakin piillä se jokin - että havahtuu mikä on itselleen nk. pahaksi  ja mikä nk. hyväksi  smitten Kiss angel-

Aivan, juuri näin, hienosti kirjoitettu.  coolsmiley Noin koen itsekin.  smitten angel


« Viimeksi muokattu: 20.04.2008 15:13:25 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 20.04.2008 15:36:52 »

Tässä vielä sinulle Chandra eräs kuva.  Wink  smiley6600 smitten angel
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #34 : 20.04.2008 16:06:16 »

Kiitos teille rakkaat ystäväni viesteistä ja kuvasta! angel

Koin tuossa hetki sitten ihmeellisen rauhan ja voimaantumisen tunteen.
En osaa sitä selittää,mutta asia jotenkin sai pienemmän merkityksen.

Olen valinnut oman tieni,jota kulkea ja tämä toinen sielu on valinnut omansa.
Nyt niitten on aika erkaantua pitkän,10 vuotta kestäneen ja kaikki tunteet sisältäneen vaelluksen jälkeen. angel

Aaviisuinen! smitten

Tuota sydänchakra juttua olen tehnytkin.Ja kun se on ollut apposen auki ja olen kutsunut myös tätä miestä sinne,se ei ole sulkeutunut.
Silloin olen tehnyt näitä anteeksianto juttuja.
Nyt huomaan vain,että ei ollut aika vapautua ennen tätä suurta tunnemyllerrystä,jota tämän viikon kävin läpi.

Te olette auttaneet siinä ihan jo pelkästään kuuntelijoinakin ja kannustamalla edelleen tuntemaan ja kokemaan.Tekemäänkin. Smiley
Kiitos ihan kaikille ja nyt on areena vapaa taas minun huolistani.
Onpa hyvä hengittää,,, angel
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 20.04.2008 18:58:43 »

Kiva että keskustelu käy kuumana!

Olipa hyvä party, ystäväni sai minut uskomaan että löydän oikeat sanat hra sielukumpp kanssa ja sitten voinkin relata, tai löytää ehkä hänen kutsuistaan toisen heh.

Joogaopettaja oli ihan mukava tavata ja uusia naamoja ja villejä lapsia.. hmm.. aurinko paistaa kirkkaasti silmiini. Uskomatonta kyllä, lapseni poikaystävän isoisä on astrologi Sven Stenberg, no jo on maailma pieni. Just kun alan epäillä astrologiaa! Olen jutellut Svenin kanssa joskus.. muinoin. Hyvä olo tuli kyllä..

uusia tuttavia joita tavata ja uusia tapahtumia joihin mennä.

Luoja.. murheet.. seksuaalisuus.. heh..  Wink 



Today, your incredible drive will generate warm feelings and positive attitudes all around you, dear. The energy that the Chariot provides is further enhanced by the benign influence of the Pope! In this benevolent atmosphere you have every chance of connecting with people of influence that could open up splendid opportunities for you. 
« Viimeksi muokattu: 20.04.2008 19:15:38 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 22.04.2008 15:48:14 »

Nyt kuulin jotain olennaista taas minkä olen varmaan unohtanut.. sukunihan on tullut maahan Baltian maiden kautta, heitä on nyt myös Saksassa ja Ranskassa ja USassa, mutta myös sen itäisen maan+maanosan kautta (ortodoksinen sukunimi otettu) josta sielukumppani on (edellisen kanssa oli sama juttu/ sukujuuret)! Nyt selittyy varmaan se erikoinen vetovoima joka meillä on, ja se että hän löytää minut kun muuten on vaikea "connect" - sukuani on tutkittu vuosisatoja taaksepäin, ne merenkävijät muistin muttei tulista sukuhaaraa joka tullut Turkista asti tänne<! Ja tätä hän ei vielä tiedä mutta kohta tietää, jospa vihdoin jokin alkaisi aueta!

Ei ihme että ne menee lukkoon kun alkaa jotain tällaista tulla ja vielä käytännön yhteensattumat, joten otetaan iisisti. Yksi näistä muistutti hieman isääni jossain mielessä, sitten vesimerkkiä kuten äiti tai ainakin nousu, ja joko sukujuuria tai tuttuja..

Koetan kovasti keskittyä bisneksiin mutta tässäpä selitystä vetovoimalle- ja olin kuullut pankkiasiatkin aivan hassusti, tänään menivät erittäin hyvin edukseni. Hyvä päivä, aurinkoa!  Ei kun ulkomaan valuuttaa taas hakemaan.Wink

Joo, siis tämä maantiede. Hän on loppujen lopuksi aika läheltä, lähempää kuin missä eräät omat sukulaiset asuvat, pitkin maata ja maailmaa..


     
Daily Planet Overview
Unexpected events will take you by surprise today with Mars trine Uranus. Life certainly won’t be boring. Impulsiveness could get you in trouble if you don’t think about safety or appropriateness of your actions.            

 
« Viimeksi muokattu: 23.04.2008 13:20:22 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 24.04.2008 18:02:56 »

Niin, mistäköhän johtuu yleensä ihmisten innokkuudet suvun tutkimiseen.

Ystäväni menetti onnesta yöunensa, kun löysi suvustaan erään mielenkiintoisen runoilijan ja jopa tämän Luolakarhun klaanin kirjoittajan. Hän siis oli aivan ekstaasissa!

Mitähän sieluilla on tekemistä tällaisen kanssa? Siis geenien ja sielujen?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
julyette
Vieras
« Vastaus #38 : 24.04.2008 22:04:03 »



Esmiralda,
ehkä sielu jotenkin alitajuisesti etsii aiempia elämiään. Olen jostain lukenut, että sielu syntyy useammin kuin kerran samoihin sukuihin pitkällä aikavälillä. Siitä varmaan tuo Wildinkin viehtymys tiettyihin kulttuureihin ja ihmisiin. Kaikuja menneiltä ajoilta... Smiley

tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #39 : 24.04.2008 23:02:21 »

Niin, nyt laittoi ajattelemaan sellainen asia, että tunnistaakohan ihminen itsensä historian kirjoituksista?
Siis ajatuksena, että uudelleenhan esim. Hitlerinkin on ollut synnyttävä. Shocked Toki tietysti sydämellisempienkin ihmisten. Mutta ajatus siis, että jos on päässyt historiankirjoihin, tuleeko "tunnistamista", kun itsensä sieltä löytää?

P.s en nyt puhu omakohtaisesti Smiley  ...en ajattele olleeni "historiallinen henkilö", vaan ajatus tuli vain mieleen.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #40 : 24.04.2008 23:07:26 »

Ahaa!

Sitäpä en ole koskaan ajatellut, eikä ole tullut eteen tai en ole reagoinut!

Jos ystävälleni kertoisin tällaisen mahdollisuuden, hän putoaisi tuolilta...tai sitten alkaisi katsoa minua vielä vinommin. Vaikka mitä se haittaisi, kyllä hän tietää jotakin jo minun harrastuksistani.

Hm. Taidan kertoakin. Kauniisti kutkuttaa tuo ajatus, että tuo runoilija olisikin hän itse, sillä ystäväni etsii henkistä olemustaan myös omalla tavallaan. Näin ollen ei siis olisi ollenkaan ihmettä se kaikki, minkä vaikutuksen tuo runoilija on hänessä tehnyt. Hän on kaivanut kaiken mahdollisen kirjallisuuden hänestä ja tuntenut kaiken läpikotasin kuin 'itsekin olisin elänyt jotakin tuollaista'. Näin hän sanoikin kerran. Cheesy

Kiitos Julyette! Tuossa taitaa olla perääkin...

Tulee mieleen muitakin sukukertomuksia, joissa on eläydytty hyvin syvästi jonkun menneen esiäidin elämää. Ehkä se on jotakin ...

Itsekin kiinnostuin sukututkimuksesta, kävin parit kurssitkin ja ajattelin jo hautautua maakunta-arkistoon, mutta tuli muut opinnot eteen. Ehkäpä vielä.

Mutta sielunkumppaneita olen kyllä intuitiivisesti tunnistanut, jotka sitten pari selvännäkijääkin ovat todenneet. Enkä ole edes ihmetellyt.

Ehkä todellakin ihmisessä tapahtuu jonkinlaista herkistymistä uudenlaisten asioiden tiedostamiseen... :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #41 : 24.04.2008 23:12:04 »

Tuosta Neelan ajatuksesta ja tunnistamisesta...

En minä ainakaan ole törmännyt 'sukulaissieluuni' historian kautta, vaikka olen niitä historiallisia romaaneja ja yleensäkin historiaa kahminut. En kai sitten ole siellä.

Mutta pari muuta kummallista juttua on pulpahtanut visiona eteeni, aika traagillisiakin. Kunpa olisi aikaa alkaa kirjoittamaan niistä, siis menneistä elämistään (tai voimakkaista mielikuvista?!).

Ajatelkaa, kun näitä alkaisi kaikilla virrata!

Ja ehkä juuri monet kirjatkin ovat näiltä sijoilta syntyneet!

Miten se Mika Waltarin Sinuhe selittyykään?!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #42 : 24.04.2008 23:24:36 »

Sitäpä en ole koskaan ajatellut, eikä ole tullut eteen tai en ole reagoinut!

Hm. Taidan kertoakin. Kauniisti kutkuttaa tuo ajatus, että tuo runoilija olisikin hän itse, sillä ystäväni etsii henkistä olemustaan myös omalla tavallaan. Näin ollen ei siis olisi ollenkaan ihmettä se kaikki, minkä vaikutuksen tuo runoilija on hänessä tehnyt. Hän on kaivanut kaiken mahdollisen kirjallisuuden hänestä ja tuntenut kaiken läpikotasin kuin 'itsekin olisin elänyt jotakin tuollaista'. Näin hän sanoikin kerran. Cheesy

Tästä ystävästäsi ja jylyetten kommentista tämä ajatus heräsi, siis tunnistiko itsensä, kun meni niin sekaisin onnesta.  Cheesy

Historiallisista romaaneista joissa hippunen todellista historiaa voisi mielestäni tunnistaa edellisten elämien näyttämöjä, sellaisia "maisemia" joissa itsekin on kulkenut.
Minä luen aina uudelleen ja uudelleen tositapahtumiin perustuvia natsiSaksan aikaisia tarinoita ja etenkin Pariisin valloitus herättää tunnekuvia, näen silmissäni ne kadut, kaupat ja "ryysyläiset". Muissa kirjoissa näitä "näkyjä" ei tule. Laittaa siis miettimään, onko siinä jotain? Varsinkin, kun en ikinä ole Pariisissa käynyt, eikä tee mieli käydäkään.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #43 : 24.04.2008 23:30:46 »

Luota sinä Neela vain siihen,minkä jo tiedätkin. Wink Cheesy

Kyllä niitä elämiä tulee historiasta ja löytää itsensä ja roolinsa.
Ihan todellisista tapahtumista siis.
Ne vaikuttavat hyvin syvästi ja ovat jollain lailla vaikuttaneet koko tämän elämän.
Sitä ei vain ennen ole tajunnut miksi. Cheesy
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #44 : 24.04.2008 23:45:54 »

Luota sinä Neela vain siihen,minkä jo tiedätkin. Wink Cheesy

Kyllä niitä elämiä tulee historiasta ja löytää itsensä ja roolinsa.
Ihan todellisista tapahtumista siis.
Ne vaikuttavat hyvin syvästi ja ovat jollain lailla vaikuttaneet koko tämän elämän.
Sitä ei vain ennen ole tajunnut miksi. Cheesy

Kiitos Chandra  smitten

Siellä on vain mukana sellaisia ajatuksia, joka laittavat todella ajattelemaan, eikä hyvällä. Tunnen esim. myötätuntoa niitä Saksalaisia sotilaita kohtaan, jotka OIKEASTI luulivat olevansa hyvällä asialla.  Lips Sealed Ja se vähän "pelottaa" mikä olen ollut, jos nämä ovat takautumia.
Toinen "ongelmani" on egoni, joka vähättelee kaikkia kykyjä, näkyjä joita minulla on.... Kertoo minun vain luulevan niin.  idiot2
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: