Ah, mulla on nyt viime hetken pelko persiissä.

Oon nyt maalaillu piruja seinille, että mitä jos ei kaikki meekkään niinkuin pitää.
6.5. on meidän opinnäytetyön esitys, silloin on TARKKA

... ARGH

8.5. on meillä kypsyysnäyte, silloin on

13.5 on mun viimeinen tentti

(hyvä hyvä, meniskö tällä voima-draivilla läpi

)
12.6. on valmistumispäivä

(hmm, vaikuttaa hyvälle?)
Niin ja vaikka nyt laitoin tuollaisen transiittilistan, enkä niitä osaa itse tulkita niin älköön kukaan suivaantuko................ Tämä ei ole mikään kerjäys, että tulkitkaa joku. Mulle on nyt vaan terapeuttista käydä tällasta yksinkeskustelua tässä näin.
Mä huomasin ihmeellisen asian. multa puuttuu opintopisteitä, laskin kaikki yhteen, enkä tajua mikä on puuttuva lenkki. olen itse asiassa pari vuotta ihmetelly, miksi mulla on aina ollut about saman verran opintopisteitä kuin parilla kaverilla joilla on ollut mua enemmän suorittamatta asioita. Toivon nyt että äkkiä selviäis mitä nämä puuttuvat pisteet on, koska olen suorittanut kaiken pakollisen!

Tää on sitten se juttu mikä voi lykätä mun valmistumista, jos niiden kadonneiden pisteiden mysteeri ei selviä, tai en pysty todistamaan, että mulla on jonkun vanhan kurssin pisteet jääny merkkaamatta, vaikka oon suorittanut kaiken mitä on pitänyt.... Oh f*ckin hell