Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497761 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #795 : 17.09.2010 14:41:18 »

Ah, minä jo ajattelin, että taidan olla ainut jouskari maailmassa, jolla just tämmöset fiilikset!
Kuuntelin Kaija K:n uutta biisiä "vapaa"  ja ajattelin, että siinäpä sopivat sanat, taitaa olla Kaijallakin yks sun toinen ajatus tästä aiheesta:) Mutta todellakin, nimenomaan viimeiset kolmevuotta aivan järkyttävää tahkoomista. Asioita on tuotu eteen ja innostuneena niistä ne häipyy horisonttiin. On ollut paljon hyvää, mutta mitään läpimurtoa on varmaan turha odottaa... pieniä murusia saa vaikka isoja asioita tilaa...
tallennettu
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #796 : 17.09.2010 14:42:44 »

http://www.youtube.com/watch?v=SNFZao0W4N8   

Kaijan Biisi - niin osuva!
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #797 : 17.09.2010 17:59:51 »

Ihana toi kappale!!  smitten Heti piti kuunnella, ja tempaisi mukaan.. Ja sai suupielet kääntymään ylöspäin!! Toi Kaijan Tinakenkätyttö on kans sellainen mikä kolahtaa sanoissa ja kovaa.. Ei ei, ei ei en sitä salaa, näillä teillä loppuun palaa.. Kornia vai mitä näissä tunnelmissa?  2funny
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
pip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #798 : 26.09.2010 16:02:40 »

Musta taas on pari viimestä vuotta tuntunu menevän tosi mukavasti, kun on vähän jaksanut odottaa, niin asiat on vaan tuotu eteen ku tarjottimella. MUTTA kaikki muuttu muutamia kuukausia sitten eikä mikään tunnu menevän eteenpäin. Vedän räkä poskella vastatuuleen ja huomaan olevani ihan väärässä kaupunginosassa. Hulluksihan tässä tulee.

Mutta koska paikallaan pysyminen kun alkaa heti ahdistamaan, eikä energiaa jostain syystä tunnu riittävän mihinkään, niin keskityn muutoksiin, jotka on muhinu mielessä jo niin kauan, että kaikki suunnitelmat on loppusilausta vaille valmiita. Kuten tupakoinnin lopettaminen.
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko ja Kuu Jousimies
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #799 : 01.12.2010 08:48:25 »

Miksi mun parisuhdeasioissa on aina jotain..?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #800 : 01.12.2010 10:27:02 »

tjaa, samaapa voisin kysyä...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #801 : 02.12.2010 17:54:22 »

Mulle tää vuosi 2010 on ollu aika rankka. Huomaan, et alan oleen niin tukossa tällä hetkellä, et on tullu ylilyöntejä ku ei oma arviointikykykään enää pelaa Undecided Vähän tuntuis et oon kuopan pohjalla enkä ihan tarkalleen tiiä miten täältä noustaan, mutten kyl epäile hetkeekään ettenkö nousis. Mä oon kokenu, et jouskarin onnekkuus ja optimistisuus näkyy ainaki omassa elämässäni niin, et mä en anna koskaan periksi, aina on toivoa ja kova usko parempaan Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #802 : 02.12.2010 18:21:17 »

^Toi optimistisuus ja positiviisuus on yksi tärkeä piirre johon jouskari-miehessäni rakastuin.
Kuinka voikaan joku olla aina niin positiivinen ja elää tasan hetkessä! :Smiley smitten
Vaikka koviakin kolauksia tulee, aina nousee jaloilleen, aina näkee sen positiivisen.. tai no okei, 99% ajasta. Smiley

Tahkomista on hänelläkin ollut.. Työ, toinen työ, koti, 3 lasta, parisuhde, oma aika, kaikkeen tuohon hän vaan löytää aikaa. Ja nousujouskarina voinen sanoa, että on itelki kiirus näiden lasten ja kodin kanssa ja oma aika plus parisuhde. Aika haipakkaa ollu (sanois bb-Marika). Cheesy

Tosta arviointikyvystä. Tuntuu että mies haluu Kaiken hoitaa hyvin, eikä ihan aina osaa arvottaa juttuja Käytännön tasolla (vaikka henkisellä ne onkin arvotettu).. mutta käytännössä, se on vähän hankalaa. Itselläkin tapahtuu tätä... Onko tää jouskari-piirre.. :Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #803 : 03.12.2010 09:29:26 »

No minä en hoida kaikkea hyvin, laiska paska, kaiken voi aina siirtää huomiseen.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #804 : 03.12.2010 17:17:37 »

No minä en hoida kaikkea hyvin, laiska paska, kaiken voi aina siirtää huomiseen.

Hahaa! No tää kyllä osuu. Mutta meinasinkin, että kaikki joka Todella itseä kiinnostaa. Niissä asioissa ainakin tuo tuplajouskarini haluaa tehdä vimosen päälle. Juu semmoset muut nihkeät velvollisuudet, kuten tuo toinen työ, mikä ei niin nappaa; sieltä kyllä luistelee mahdollisuuksien mukaan. Grin
Hänellä lisäksi mars merkurius neptunus jousimiehessä.. Mutta siis tosiaan, tarkennan tarkoittamaan niitä asioita joista tykkää/on kiinnostunut. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #805 : 03.12.2010 22:58:35 »

siinä kaatu 4 vuoden parisuhde. noivvaa. lieneekö  pluto  aspect_opp   jupiter mtn tekemistä...
tai  jupiter aspect_opp saturnus
sanokaa te, viisaammat.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #806 : 04.12.2010 14:20:47 »

Oho.. näitä parisuhdeasioita on nyt siis ilmassa?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #807 : 05.12.2010 16:05:02 »

Ja onko tosiaan niin, että jousimiesten on turha ees yrittää elää kaurisihmisten kans?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #808 : 05.12.2010 16:12:32 »

Kai se riippuu aika paljon omasta syntymäkartasta. Mun mies on askendentti kauris ja mars kauris 1. huoneessa, ja koen että se kaurius tulee aika paljon esiin hänessä. Ja mun elämässä on muutenkin noita aurinko, nousu sekä kuu kauriita, kaikki hyvin läheisiä mulle. Olen siis aurinko jousimies , mutta luulen että siihen et tykkään kauris vaikutteisista ihmisistä ja tuun hyvin juttuun heidän kanssa vaikuttaa aika paljon mun aurinko aspect_con saturnus jouskarissa.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #809 : 05.12.2010 17:40:25 »


Hyvä kuitenkin varmaan olisi jouskariihmiselle, - riippuen
omasta kartasta tietysti - että tällä kaurisihmisellä
olisi joitain keveitä merkkejä antamassa tilaa hengittää ja
liikkua Tongue

Smiley


Toi on ihan totta. Munkin mies on aurinko kaksoset ja sit vielä kuu jousimies , että sieltä tulee sitä keveyttäki.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: