Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497589 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #105 : 25.06.2008 12:02:45 »

ehkä meillä on omat keinot hommata se nauru.. Wink

itselläni se on esimerkiks katsoa jotain sen sortin tv-ohjelmaa mikä saa nauramaan. ja niitähän riittää.. yks takuuvarma tapa on mennä kattomaan stand up-komiikkaa. sit voi olla niin väsyny et yksinkertasesti makaa keittiön lattialla ja nauraa vaan itelleen.

mut nää mun keinot onkin kaikki pinnallisia. mut ihan hyviä Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #106 : 25.06.2008 12:21:58 »

Jep, tasoistahan kokemuksessa vaan on kyse, mutta mitä korkeampi taso, sitä enemmän tietoa ja vähemmän rasitteita. Ei niin etten itse tykkäisi tv:sta ja leffoista, mutta ei ne siis suoraan oman sieluni kysymyksiin vastaa. Ja jos kritiikittä katselee kuten eräskin, tsiigailee vaikka väkivaltaroskaa, se vaikuttaa alitajuntaan.. niinkuin kaikki mistä tuolla puhuttiin, alkoholit jne..

ei ainakaan auta jos sekava elämäntilanne.  Cool
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 12:27:39 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #107 : 25.06.2008 16:27:40 »


Toivottavasti tuollaiset "kohtaukset" loppuu sitten kun Pluto häipyy lopullisesti Jousimiehestä eikä tule enää takaisin. meruska, kyllä se tapahtuu 27.11.  Sen jälkeen se on ja pysyy kauriissa että sinne asti vielä mennään Plutomaisesti ailahdellen ja hermostuneisuutta on ilmassa... johtuneeko juuri tuosta viimeisestä asteesta... kiire kiire...  Shocked Huh idiot2

Niinpä. Juuri tänäänkin. Suunnittelin kahdenkeskistä hetkeä tyypin kanssa mutta kun tyyppi tuli käymään istutaan ja jutellaan vaan passiivisesti kavereina kaikkea mukavaa yleistä!!!! Ja sitten kun ei olla naamatusten on jutustelu paljon ...... sanoisnko intensiivisempää.... Mieli tekis mutta ei ei ei mitään ei tapahdu, eväkään ei liikahda niin. Ja jotenkin on olo että jotain Pitää Tulee Tapahtumaan mutta.... Kun pitää ottaa ite ohjat käteen niin eeei tapahdu mitään. Mitä mä pelkään? Tai niin..... Unohdin mainita. Tyyppi on varattu.... Joo, tiedän... Älkää saarnatko pliis. Mulla vaan on takana niin hillitön kuiva kausi että tuntuu näin pohdiskeltaessa että mikäs tässä... Minä tarvitsen jotain ns. paineenpoistajaa.... Mutta ilmeisesti ei pää ei anna periksi.... Eihän se ole koskaan antanutkaan. Siksi olen tässä tilanteessa. Pah. Mä olen todella haka järjestämään itseni tollaisiin noloihin tilnteisiin.... Mä olen naurettava!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #108 : 25.06.2008 16:45:47 »

eikös jousimiehille anneta kaikki moraalittomuudetkin aina anteeks Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #109 : 25.06.2008 17:35:07 »


Toivottavasti tuollaiset "kohtaukset" loppuu sitten kun Pluto häipyy lopullisesti Jousimiehestä eikä tule enää takaisin. meruska, kyllä se tapahtuu 27.11.  Sen jälkeen se on ja pysyy kauriissa että sinne asti vielä mennään Plutomaisesti ailahdellen ja hermostuneisuutta on ilmassa... johtuneeko juuri tuosta viimeisestä asteesta... kiire kiire...  Shocked Huh idiot2

Niinpä. Juuri tänäänkin. Suunnittelin kahdenkeskistä hetkeä tyypin kanssa mutta kun tyyppi tuli käymään istutaan ja jutellaan vaan passiivisesti kavereina kaikkea mukavaa yleistä!!!! Ja sitten kun ei olla naamatusten on jutustelu paljon ...... sanoisnko intensiivisempää.... Mieli tekis mutta ei ei ei mitään ei tapahdu, eväkään ei liikahda niin. Ja jotenkin on olo että jotain Pitää Tulee Tapahtumaan mutta.... Kun pitää ottaa ite ohjat käteen niin eeei tapahdu mitään. Mitä mä pelkään? Tai niin..... Unohdin mainita. Tyyppi on varattu.... Joo, tiedän... Älkää saarnatko pliis. Mulla vaan on takana niin hillitön kuiva kausi että tuntuu näin pohdiskeltaessa että mikäs tässä... Minä tarvitsen jotain ns. paineenpoistajaa.... Mutta ilmeisesti ei pää ei anna periksi.... Eihän se ole koskaan antanutkaan. Siksi olen tässä tilanteessa. Pah. Mä olen todella haka järjestämään itseni tollaisiin noloihin tilnteisiin.... Mä olen naurettava!

Ehkä on parempi, ettei mitään tapahdu. Asiat vain sotkeutuisivat, omasi, hänen sekä hänen kumppaninsa... 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #110 : 25.06.2008 17:51:09 »

mutta itse haluaisin kyllä jonkun jutun.. ja sitten taas jos se ihminen kolahtaa oikeasti.. ei saisi mennä kovin nopeesti solmuun.

löytyiskö matkalta.. vai ihanko kadulta.. ei aivan baarista..

rakastan Itseäni mutta on taas tylsempää itsekseen.. henkisesti voi tietää melkein kaiken, but..

siis kun en yhtään tiedä koska edes näen rapua, niin.. aloitin ravun kanssa tosi kevyesti, mutta ihan niin se ei koskaan mene..

miten voisi aloittaa vielä huolettomammin..

ja todella sitten kun hän kolahtaa  Huh .. aurinkoa.. 
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 17:54:57 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #111 : 25.06.2008 19:07:23 »

mutta itse haluaisin kyllä jonkun jutun.. ja sitten taas jos se ihminen kolahtaa oikeasti.. ei saisi mennä kovin nopeesti solmuun.

löytyiskö matkalta.. vai ihanko kadulta.. ei aivan baarista..

rakastan Itseäni mutta on taas tylsempää itsekseen.. henkisesti voi tietää melkein kaiken, but..

siis kun en yhtään tiedä koska edes näen rapua, niin.. aloitin ravun kanssa tosi kevyesti, mutta ihan niin se ei koskaan mene..

miten voisi aloittaa vielä huolettomammin..

ja todella sitten kun hän kolahtaa  Huh .. aurinkoa.. 


Hienosti sanottu. Mieli on jo parempi kun kävin vähän rääkkäämässä itseäni. On se kumma kuinka liikunta tasaa mielen.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #112 : 25.06.2008 19:09:08 »

siis muistan kun oli pikkujouluaika ja järjestin isot firman bileet ja tutustuin moniin ihmisiin, muusikoihin jne. silti silloin halusin mukaani vain ravun. tunsin sitä sielukumppanuutta.

samoin pari pv sen jälkeen ja taas. sitten tuli rannemurtumani ja yllättävä loma. bisnekset eteni kummasti ja sitten taas ei ja sitten vaihdoin suuntaa.

sinä aikana eli keväällä nähtiin  rapu kanssa monen monta kertaa. helmikuussa näin hänet yksin jossain baarissa. niin, siellä ja toisaalta siinä firman juhlassa, hän vaikutti nuorelta ja ajattelin että joku muukin voisi.. mut ei. eli sitten kuljettiin maalis huhti touko.. tiedättekö kun joku muuttuu kuin uneksi, se on outoa. kunnes herää.. tai uni jatkuu toisessa ajassa? eikä hän ole vieläkään nähnyt viimeisiä matkakuviani.

minun on vaikea selittää miten oikein otan jonkun suhteen, siis yhtaikaa seikkailuna ja ilona että kosmisena kokemuksena, opetuksena. ilman sellaista jatkuva itsenäinen kasvu, vaikka voisi auttaa muita, tuntuu vaan kuivalta. toisaalta tunteella toiseen kiintyminen aiheuttaa usein kaikkea mylläkkää. nyt en onneksi eilisen session jälkeen tunne surua tms, vaan asiat on kait kohdallaan. ehkä hieman turhautunut siitä että kun kerran löytää jonkun kiehtovan, ei vaan voi seikkailla yhdessä. yhdessähän me olimme silloin toukokuun lopulla ja vetovoima oli (aivan sama kuin 5 kk aiemmin). tuntuu ihan oudolta että mitä yleensä sanoisin hänelle jos nähtäis. tekisi mieli puhua ihan kaikesta ja lahjojahan piti antaa. liittyen mm urheiluun.

niin että miten nämä tielle siis tupsahtaa?

pohjimmiltaan en usko että voimme haavoittua, joten kyllä sitä taas uskaltaa kunhan on vetovoimaa ensin. en rakenna pesänperustusskenaarioita.

ens talvi ilman romantiikkaa tuntuu täysin mahdottomalta, vaikka tää kesä menis ihmetellessä. ei kerta kaikkiaan, vain töitä ja raha-asioita ja sen sellaista ? jotenkin.. tuolla Virossa voisi kesällä tapahtua joku ihme juttu, ellei nyt luxus hotlassa joulukuussa sitten. jousimies puhisee..   jupiter pluto aspect_sex venusknuppel2 laugh

on kyllä hyvin Jupiteria tuo matkailu, sosiaalinen elämä, filosofia, urheilukin, kirjoittaminen/julkaisu ja bisnes/riskinotto.. jotenkin laki ja politiikka eivät vedä tarpeeksi..
.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 10:20:20 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #113 : 26.06.2008 10:30:19 »

Muuminmamma, luin eilen viestisi, jonka ilmeisesti olet poistanut (?  Huh) ja liikutuin niin syvästi, että en kyennyt heti vastaamaan. Voimia sinulle!  smitten

Minun hyvä ystäväni kuoli noin kuukausi sen jälkeen kun Pluto ensimmäisen kerran meni tammikuussa 1995  jousimies puolelle ja se kyllä antoi vahvan leimansa siihen kevääseen ja koko vuoteen.  Cry Undecided Vaikka olin kovin nuori, käytännössä ihan lapsi vielä silloin niin kyllä se liikutti. En oikein muista siitä vuodesta kuin sellaisen sumuisen ja hämärän ja hieman surullisen olon.

Jotain luopumisen tuskaa on ilmassa nytkin. Toivottavasti ei noin dramaattisesti kuin tuolloin. Mutta johonkin mielen sopukkaan se kokemus on jäänyt... Nyt tietysti luopuminen opiskeluista ja sitä kautta yhden ison elämänvaiheen loppuminen. On se aina haikeaa, vaikka sitä odottaakin ja toivoo.

Aika kriisialtista ollut tämä viimeinen vuosi, mutta jostain syystä vain uskon, että kyllä kaikki vielä järjestyy parhain päin.  Smiley

Eihän Jousimiehet saa moraalittomuuksia anteeksi sen enempää kuin muutkaan ja eikö jousimiesten nimenomaan pitäisi olla suoraselkäisiä ja pitää moraali korkealla? Tähdätä korkeampiin tavoitteisiin?

Olen elänyt myös aikanani pitkään sinkkuna ja en minäkään jossain vaiheessa välittänyt enää oliko mies varattu vai ei, jos kiinnostukseni heräsi. Mutta pidin ilman muuta selvänä, että jos käy ilmi, että on niin minun kiinnostus lopahtaa siihen. En halua mennä kenenkään suhteen väliin, vaikka mikä olisi. Siitä tulee vain kaikille paha mieli. Mutta mikä minä olen sanomaan miten muiden pitäisi tehdä. Itse vain en lähtisi moiseen. *hyvä tässä moralisoida... mutta noin niinkuin periaatteessa Tongue*

meruska, ihan varmasti törmäät vielä ihanaan mieheen, joka on sinkku ja joka kaipaa juuri sinunlaistasi naista. Onnea! smitten Eihän sitä ikinä tiedä milloin sellainen kävelee vastaan...  Wink

Hyvää Jupiterin päivää Jouskarikaimat!  smitten

« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 10:33:35 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #114 : 26.06.2008 10:31:58 »

On sanottu että jonkun sielukumppani tai kaksoisliekki voi olla jo varattu, itselle ei ole koskaan käynyt niin, mutta sellaiset tilanteet voi tuottaa harmia.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #115 : 26.06.2008 10:37:51 »

Olisiko ollut sielupsykologia niminen kirja, josta luin että sielunkumppanin tai kaksoisliekin tapaamista ei kannata miettiä, koska se on niin voimakas side, että jos niin on tarkoitettu niin sen kyllä kohtaa jossain vaiheessa ja jos ei niin sitten ei ja sitä ei kannata murehtia.  Smiley smitten

Sitten on muut kuviot suunniteltu tämän elämän varalle.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #116 : 26.06.2008 10:40:18 »

Jep, tarkoitin että sellainen voi olla VARATTU mikäli joku tuntee kovasti vetoa toiseen, joka on vaikka naimisissa, vetovoima voi toki olla vain fyysistä.

Tarkoitus, ajoitus.. näitä on tullut koettua!
  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #117 : 26.06.2008 10:45:06 »

Niin kyllähän se siinä tapauksessa on vaikea tilanne. Mutta kai silloinkin pitäisi kunnioittaa toisen valintoja eikä sotkea väliin?  idiot2

Se ajoitus todellakin.

Jostain luin sellastakin, että jos sielunkumppanilla on paha olla niin voi itsekin olla surullinen tietämättä miksi.

Mutta mä nyt oon lukenu ihan liikaa.  crazy2 Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #118 : 26.06.2008 10:47:01 »

On se totta, kyllä he vaikuttavat toisiinsa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #119 : 26.06.2008 10:54:14 »

mä en oikeen muista tuosta tammikuusta 1995 mitään ku mä olin sillon viiennellä  Grin että en oikeen tiiä miltä on tuntunu. en voi siis verrata näitä hetkiä mitenkään..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: