Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497640 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #90 : 17.06.2008 17:56:06 »

Johtuu varmaan siitä, että koko suomi on heinäkuun lomalla ja siis kiinni.  Grin

nautit nyt vaan helposta heinäkuusta  Cool ja sitte syksyllä palaat työhakemusten pariin?  coolsmiley

 Smiley
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #91 : 18.06.2008 11:24:34 »

Liekö toi jousimiehessä möllöttävä täysikuu tehnyt jo tekosiaan, kun näin ihan hirveää unta, jossa jouduin kohtaamaan uudestaan viime vuosina tapahtuneita ikäviä asioita ja tunteita. Niin oli aidon tuntuista itkua ja epätoivoa. Huh No, aamulla tuntui kyllä siltä, että nuo asiathan nyt on jo käyty läpi, että mitäpä sitä enää vanhassa roikkumaan.  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #92 : 18.06.2008 11:38:59 »

mä oon nyt nähny kans ihan kummia unia. tänä aamuna mulla oli asunto, jossa oli vaan semmonen pyöreä iso huonekalu, just ja just mahtu muka keittiön pöytä.. mut se pyöree olkkarissa oli vaaleenpunanen ja pehmee, vähä niinku toi kissanpeti tossa. mut se oli niinku sohva tms..  Shocked

kyl mä aattelin noita avoimia paikkoja seurailla ny koko ajan Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #93 : 18.06.2008 16:05:11 »

Lizzyyyyyyy.... mä sain puhelun!!!! ei siihen eiliseen liittyen oikeastaan, mutta kuitenkin.. pankista. meen haastatteluun maanantaina Cheesy mitä ennustat? Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #94 : 19.06.2008 20:37:07 »

Hienoo!  laugh Aika mielenkiintonen ajankohta mennä työhaastatteluun. Juhannuksen jälkeen...  Huh
Mua ainakin jännittäis koko juhannuksen toi.  Embarrassed Toivottavasti ei sulla mee koko juhannus sen miettimiseen.
 Smiley

Eiköhän se hyvin mee ja juhannuksen jälkeen kaikki on niin levänneitä...  :Smiley Grin Wink

Kerrothan sitten heti miten meni.  Cheesy
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #95 : 22.06.2008 15:05:05 »

joo enpä tiiä. kyllähän sitä mietittyä tuli, enkä enää eilen sit juonu mitään.. ku tälle päivälle jäi sit hommaa jonku verran.. piti täyttää äsken semmonen n. tunnin kestäny työpersoonallisuustesti, joka oli kyllä ihan sakea Cheesy ku samoja asioita mut vaan eri suunnasta.. et miten tollasia oikeasti sit arvioijaan? en varmaan saa ikinä tuon perusteella töitä Cheesy

seuraavaks sit voiski pistää tukan kuntoon. saa nähä saanko ens yönä ees nukuttua ja myöhästynkö junasta Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #96 : 24.06.2008 12:32:51 »

Tommoisilla testeilla testataan vastaatko samalla lailla erilailla esitettyyn samaan asiaan... Ns. valehteletko/ootko tarkkaavainen. Eikös ne vastauksetkin ole erilaisia? Varmasti mitataan myös ymmärrystä/ajattelutapaa.... JA myös sitä oletko ihan pöhkö. HEH.... Cheesy

Onnea uuteen työhön.


Omitusuuksista puheen ollen. Mulla on herillä ollessa tulvinut muistoja mieleen. Ja just sellaisia et itelle on silloin tullut paha olo jne... Ihmettelin asiaa mut tajusin sitten että en tainnut silloin aikoinaa tuoda ilmi kuinka phasti loukkaannuin mutta toisaalta toinen kyllä pyysi anteeksi mutta.... luulen ettei tarkoittanut sitä silloin akoinaan. Toisaalta asia on niin vähäpätöinen että turha sitä on kaivella! Muutenkin on mieleen kyllä tulvinut muistoja ihmisistä ja töissä tavatuista ohimenevistä tyypeistä, mietin et  mitekähän sillä ja sillä vielä menee... Onko pluto just nyt siirtymässä pois vikaa kertaa jouskarista? Sehän perääntyi sinne viimeistä kertaa täs jossain... Taitaapi liittyä tuohon. Ja vielä yksi mielenkiintoinen asia, mitä mulle on käynyt jo alkukesästä lähtien on ruumiistapoistumis kokemukset päiväunien aikana aina yövalvomisen jäkeen. silloin tiedostan että jaaha, taas mennään jonnekin ja tapaan ihmisiä jotka tiedän olevan henkenä koska he näkevät mut. Ja kotona tapaan eri tyyppejä ja jossain muualla muita. Osaa tiedän että täytyy vältää eikä kannata kommunikoida ja osa taas on ns. luottoporukkaa. Hauskinta on että ne muut tietää heti mitä mulla on asiaa/mitä haluan ja kommunikointi helle siis helppoa, mut ite joudun pinnistämään että ymmärrän.  Ja tällaisten reissujen jälkeen on kuin ei olisi nukkunut ollenkaan.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #97 : 24.06.2008 16:30:51 »

Sama juttu ihmeellisesti tulvinut muistoja mieleen ja tunteita pulpahdellut pintaan jostain todella syvältä.  Cry

Olokin on ollut välillä kyllä todella syvältä.  Undecided Se on ihan järkyttävää kun yhtenä hetkenä on ihan hyvä olla niin sitten tapahtuu jotain ihan pientä ja yhtäkkiä olo on ku jossain ihme sumussa ja alitajunnasta vaan tulee jotain asioita tai muistoja tai tunteita mieleen.  Shocked idiot2 crazy2

Toivottavasti tuollaiset "kohtaukset" loppuu sitten kun Pluto häipyy lopullisesti Jousimiehestä eikä tule enää takaisin. meruska, kyllä se tapahtuu 27.11.  Sen jälkeen se on ja pysyy kauriissa että sinne asti vielä mennään Plutomaisesti ailahdellen ja hermostuneisuutta on ilmassa... johtuneeko juuri tuosta viimeisestä asteesta... kiire kiire...  Shocked Huh idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #98 : 24.06.2008 18:29:31 »

No onkos se sitten vaikuttanut myös  askendentti -jouskareihin?
Jos niikseen niin mitäpä väliä kun se siirtyy sitten seuraavaksi kuumerkiini kauriiseen.  idiot2 Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #99 : 24.06.2008 18:57:16 »

Kaylee, kyllä on. Se on mennyt nousumerkkisi ohi. Ei ole itsellä kokemusta plutosta ac/dc akselilla, joten en voi siitä sanoa sen enempää. Voit selailla efermideistä Pluton liikkeitä taaksepäin niin tiedät koska se on ollut, riippuu tietysti missä asteessa nousumerkkisi on  jousimies

Juu noi Pluton tr. Kuulle on kyllä eri mukavia.  Tongue *not*  buck2 Minulla oli tässä paras mahdollinen eli neliö tuossa kolmisen vuotta sitten ja silloin niitä mielen "luurankoja" tuli kyllä käsittelyyn ja urakalla.  Angry Olinko silloinkin vähän rasittava tapaus.  Tongue Embarrassed Lips Sealed

Tuli muuten tuossa kauppamatkalla mieleen, että olisiko tässä ajassa jotain samaa kuin silloin kun Pluto meni ensimmäisen kerran Jousimieheen? Tuli sellainen kummallinen tunne, niinkuin aistisin jotain samoja energioita ilmassa...  Shocked Huh idiot2 Hämmästyttävää. Kummallista.
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #100 : 24.06.2008 19:04:14 »

Kaylee, kyllä on. Se on mennyt nousumerkkisi ohi. Ei ole itsellä kokemusta plutosta ac/dc akselilla, joten en voi siitä sanoa sen enempää. Voit selailla efermideistä Pluton liikkeitä taaksepäin niin tiedät koska se on ollut, riippuu tietysti missä asteessa nousumerkkisi on  jousimies

Juu noi Pluton tr. Kuulle on kyllä eri mukavia.  Tongue *not*  buck2 Minulla oli tässä paras mahdollinen eli neliö tuossa kolmisen vuotta sitten ja silloin niitä mielen "luurankoja" tuli kyllä käsittelyyn ja urakalla.  Angry Olinko silloinkin vähän rasittava tapaus.  Tongue Embarrassed Lips Sealed

Tuli muuten tuossa kauppamatkalla mieleen, että olisiko tässä ajassa jotain samaa kuin silloin kun Pluto meni ensimmäisen kerran Jousimieheen? Tuli sellainen kummallinen tunne, niinkuin aistisin jotain samoja energioita ilmassa...  Shocked Huh idiot2 Hämmästyttävää. Kummallista.

Kerrotko Lizzy, milloin meni tarkalleen ekan kerran? en osaa katsoa  Embarrassed  mutta suurinpiirtein tiedän, ja vähän samat fiilikset kuin sulla  Shocked
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #101 : 24.06.2008 19:21:50 »

A-S, Pluto meni jousimieheen ensimmäisen kerran tammikuussa 1995 ja oli 0 astetta Jousimiestä sen kevään ja kesäksi ja syksyksi meni takaisin Skorpparin puolelle ja marraskuussa 1995 sitten pysyvästi Jousimieheen.
Eli samalla kaavalla kuin nyt tääkin vuosi on menty ja mennään.  Tottakai, ei tuossa ole mitään ihmeellistä, mutta jotenkin olen hämmästynyt noista samankaltaisista tai muistuttavista energioista. Kiva jos joku muukin on huomannut. Shocked
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #102 : 24.06.2008 19:28:51 »

Kiitos Lizzy! minulla alkoikin marraskuussa 1995 ihan uudenlainen ajanjakso elämässäni, ja jotain samaa nyt on ilmassa  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #103 : 25.06.2008 11:41:04 »

Eilisen jälkeen, voin suositella jälleen kerran energiapuhdistusta, regressiota tai enkelihoitoa vaikeaan tilanteeseen, niin jo ymmärtää ja muistaa ja nauraa ja on kevyempi olo. Ymmärtää ehkä tilanteet joihin on ajautunut ja millaisia valintoja tehdä. Minuakin alkoi pelottaa tietyt valinnat joita tein, mutta jos nyt tekis vuodeksi kerrallaan valintansa. Kaikki tähtää kuitenkin oman sielun tehtävän toteutukseen, niin pateettiselta kuin se voikin kuulostaa. Mutta kantsuu siis koettaa katsoa asioita ylhäältäpäin. Ongelmat myös tuo kehoon kaikenlaisia patteja ja tukoksia, joita on hyvä poistaa. Plus on ihana olo tietää, että henkiolennot, oppaat jne eivät tuomitse, et tee pahoja mokia täällä, kaikki on oppimista. Kaikelle on syy ja he tietävät tärkeiden suhteittesi ja kokemustesi merkityksen.. jos ei itse aina oivalla.

 smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 11:48:59 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #104 : 25.06.2008 11:41:45 »

Syy miksi, siksi että jousimiehen  jousimies  kuuluu nauraa, olla onnellinen, seikkailla, menestyä ja ymmärtää uskon ja hengen asiat perinpohjin. Ihan ensin hyvä olo, sitten muu.   angel
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 11:46:52 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: