Sivuja: 1 ... 987 988 [989] 990 991 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548943 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #14820 : 16.11.2011 13:56:56 »

Aivan mielettömän loistava fiilis! Tukka lähti ja mä oon niin onnellinen.. ihanaa  smitten

Smiley Kyllikki
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14821 : 16.11.2011 14:13:06 »

Hienoa Kyllikki, sä teit sen  smitten
Vapauttava olo varmasti? Cheesy

Millaisia reaktioita tulee ihmisiltä?
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #14822 : 16.11.2011 16:04:49 »

Mikä ihme nyt on meneillään, tuntuu, että ihan sama mitä teen, niin ns. isken käteni paskaan?! Pari viikkoa menty tällä ja alkaa jo vähän ihmetyttää. Ihmeellisiä unohteluita, torjumisia ja yleistä epäonnea kattaen joka päiväistä arkea, työnhakua ja ihmissuhteita, mikään ei onnistu. Transiittilistaa katsoin ja ainoa punainen on  uranus aspect_opp kuu, voiko se aiheuttaa tällaista? Muita mitkä osui silmään oli  saturnus aspect_con mars , saturnus aspect_squ askendentti , mars aspect_opp keskitaivassaturnus aspect_tri keskitaivas .
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14823 : 16.11.2011 18:21:39 »

Joo, kyl minäkin sinisestä värinä pidän, mutta jouluvaloissa pidän luonnollisuudesta. Jos nyt jouluvaloista ees voin sanoa pitäväni? Kaikkein kauneinta on kynttilän valo... Wink

Joskus tuntuu et mä olen ihan väärällä vuosisadalla... Tahtoisin pistää vaan pellavaliinan pöytään ja valkoiset pitkät kynttilät,
jos on pakko olla jotain koristeita niin tyylikkäitä valkoisen ja kullan väreissä kiitos. Eikä mitään tottuja, ei iiikiinä!!  Grin

Puhuu nainen jonka joulukuusessa oli toissavuonna aniliininpunaisia ja tummansinisiä palloja -  Grin - kaksosen tyyli muuttuu joka vuosi... 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14824 : 16.11.2011 18:37:03 »

Mutta, ai ihanaa kuulkaa oli käydä kampaajalla, viime käynnistä olikin sit melkein 4kk.. Peilikuva näyttää 10v nuoremmalta, kun on kulmat muotoilta ja värjätty ja samoin hiukset.. Ja ostin ihanan mustan kimonomallisen satiini-aamutakin jossa on vaaleanpunaisia kirsikankukkia.. Oli ihanaa olla pitkästä aikaa jossain muualla käymässä kuin lenkillä tai lähikaupassa - en oo ainakaan kolmeen viikkoon siis muualla käynyt.  uglystupid2

Vähän on elämä muuttunut... Silloin kun olin sinkku, olin melkein enemmän pois kotoa kuin kotona. Aina luuhasin jossain kahvilassa, baarissa (siis en ryypiskelemässä vaan hengaamassa), vaatekaupoissa, kuntosalilla tai uimahallilla, kesäsin puistoissa ja rannalla. Valehtelisin, jos sanoisin, etten kaipaa sitä aikaa  Smiley , mutta valehtelisin jos sanoisin että olisin nyt onnettomampi. Elämä on rajoittuneempaa, mutta jonkinlainen sisäinen rauha on tullut. Ja elän enemmän hetkessä. En muista koska oisin ollut niin onnellinen kuin eilen, kun vauvalla oli ihan ennennäkemätön naurukohtaus, se vaan nauraa räkätti ihan tikahtuen siihen ja aina uudestaan ja uudestaan hän ratkes nauraan (nauroi sille kun revin paperia  Grin ) ja me kans miehen kanssa naurettiin sille ihan katketaksemme... En voi ees kuvailla mikä tunne mut täyttää joka kerta kun näen et toi pieni on tyytyväinen. Ja on ihan uskomatonta seurata joka päivä hänen elämäänsä, miten se koko aika kehittyy niin huimaa vauhtia; ihmisen ensimmäinen vuosi on kyllä ihan käsittämätöntä kasvamista fyysisesti ja henkisesti. Voisin viettää aina suuret juhlat kun jotain uutta tapahtuu ensimmäisen kerran, niin saatais olla kyllä viikon välein järkkäämäs juhlia.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14825 : 16.11.2011 18:49:53 »

Kappas! Just kummatkin kirjoitti kampaajasta ja kulmien siistimisestä  Cheesy Mä en ehtiny lukee tuota sun viestiä ennenku oman julkaisin..


Mä en oo kauheen helpolla naurava ihminen, musta tuli jossain vaiheessa lapsuutta vakava, se liittyi kiusaamiseen, sen jälkeen lopetin nauramisen ja opin nauramaan uudelleen vasta noin 17-vuotiaana. En naura kovin helposti uusien ihmisten seurassa edelleenkään. Jotenkin on nyt ihana huomata et mä pystyn nauraan miehen kanssa vapautuneesti, ehkä mä opin sen vielä muuallakin... Ja tää ei tarkota etteikö mulla ois huumorintajua tai etten pystyis pitään hauskaa, nauran joskus kauheen helposti mut jos se tapahtuu vaikka töissä tai muualla ei-läheisten ihmisten seurassa niin punastun ja tunnen olon vähän noloksi vaikka tiiän ettei oo mitään noloa nauramisessa. En tunne ketään muuta jolla ois vastaavanlainen ongelma.  uglystupid2 Mut sit jos oon jo valmiiks ujona tai vähä jännittyny, esim. treffeillä, niin kikattelen melko paljon. Ja siks moni mies on saanu musta ensivaikutelman et oon kauheen nauravainen ihminen ja sit ne ihmettelee paremmin muhun tutustuessaan kun vakavoidun, ne luulee et niissä on jotain vikaa kun mua ei enää naurata.  Grin
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #14826 : 16.11.2011 20:22:17 »

Heh, mäkin olen pääsemässä värjäyskierteestä! Hauskaa, että pari tyyppiä kelaa samaa asiaa samana päivänä  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14827 : 16.11.2011 20:28:34 »

Minä taas värjäsin viikonloppuna takaisin oman oikean värini: punaisen  smitten
Siis oikeesti mulla on maantienharmaa, mutta siis tää punainen on mun väri.
Varmaan kun tulee seuraava kriisikausi niin väri taas vaihtuu Cheesy nyt siitä on selvitty eikä mun tarvi tän kummemmin suojautua Wink Cheesy
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #14828 : 16.11.2011 21:19:42 »

No minä tein taas sen. Saman minkä olen jo tehnyt mm. itselleni, veljelleni ja ex-poikaystävälleni ja mitä ei enää ikinä pitänyt tehdä kenellekään.. Leikkasin siis tyttäreni hiukset päin persettä. Ajattelin lyhentää otsista ihan vaan pikkuriikkisen mutta sitten lapsi varmaan heilahti, koska mun kätenihän on vakaa kuin kirurgilla.  angel Lopputulos on tämä perinteinen pottarajaus.

Jouluvalot aion ehdottomasti äkkiäpiankiiruusti viritellä; näillä leveysasteilla kaikki valo on sielunhoitoa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14829 : 16.11.2011 21:23:51 »

Tää niin kuvaa mua:
Mulla olis jouluvalot ollu jo kauan sitten, mutta kaikista on viimejouluna kissanpennut syöny johdot tai sitten olen hukannu niiden muuntajat jonnekin Sad buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14830 : 16.11.2011 22:13:09 »

Nyt mua ei enää vainoo luku 11, vaan luku 12, ja erilaiset kakkosten ja ykkösten yhdistelmät.
Mitäs nää koittaa sanoa?
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14831 : 16.11.2011 22:47:36 »

Mä olen aivan varmasti ollut kampaaja jossain edellisessä elämässä. Voisin puhua ihan loputtomiin värjäyksistä ja leikkauksista ja myös itse kokeilla kaikkea. Ja mielestäni osaan sanoa myös mikä toisille sopii. Olen leikellyt monta kertaa otsahiuksiani ja olen tasoittanu kaverin hiuksia. Ei se ole vaikeaa kun olen seurannut tarkasti miten kampaajat tekee.  laugh Tuohon kampaaja juttuun liittyy varmasti myös meikit. Niin ja uskon, että olen ollut ompelija tai joku muu taitava käsityöläinen jossain elämässä, vaikka tässä elämässä sitä ei uskoisi. Tykkään tutkia vaatteiden leikkauksia ja malleja.

Mun mielestä joulussa on parasta se, jos siitä saa tehdä omanlaisensa. Jonain vuonna voi olla hirveästi kaikkia koristeita ja toisena vuonna ei halua laittaa oikein mitään. Tunnistan itsessäni hieman tuota kaksosmaista vaihtelevuutta, onhan jousimieskin muuttuva merkki. Ja jousimiehen vaihtelevuuteen kuuluu jumalaton innostus aina siitä omasta asiasta ja halu saarnata kaikille, että hei tämä on niin hieno juttu. Grin


tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #14832 : 17.11.2011 08:51:12 »

Morrrgen!
Tukka taitaa olla päivän polttava puheenaihe.. Joku kyseli, et millaisen vastaanoton kaljuni sai, niin tässä nyt aika suppea otanta (toistaiseksi): Tytär (5v) käski pistään pipon päähän ja tokaisi aamulla ettei ota kaljulta käskyjä vastaan  Grin Poika (6v) kertoo kaikille ylpeänä, että meidän äitiltä on leikattu kaikki hiukset pois.. No sekalaista huolestumista ja ihmettelyjä miksi näin tein on tietenkin ilmassa, mutta suurinosa on hetken katseltuaan todennut, että tää sopii mulle  Smiley Aloin tossa miettimään, että hiuksethan edustaa aina jollakin tavalla menneisyyttä, mitä pidemmät, sitä pidempi historia kulkee mukana ja koska mulla henk.koht. oli tarve katkaista se side, niin tää oli ainoa ratkaisu. Ja tuntuu oikealta ja hyvältä, edelleen  smitten Ja arvuuttelen tässä, että minkä väristä hiusta alkaa puskemaan, tummaa, harmaata vai punaista.. ja meneekö luonnonkiharalle, hih  :Smiley

Smiley Kyllikki
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14833 : 17.11.2011 10:29:46 »

kuuhilda, josse oonki mää joka vainoon sitte kun synt. oon 12.12  Grin

mä kävin kampaajalla ja, tonne kirkkoon ko piti mennä, mun hääpuku oli tämä :http://www.morsiusgalleria.com/mette.html
ostin omaks , oli kerran käytetty, ovh 900, maksoin 100. Sormuksessa oli 7 upotetttua timattia, täydellisyyden luku siis.

Mä värjäsin tuccani onneks viikkoo ennen häitä, sain todella massiivisen allergisen KOSKETUSreaktion. siis yön aikana , hiukset oli osunu niskaan ja raavin sitä 4 päivää, ihan pientä nyppyä ja kuumotti ja kutisi aivan vietävästi. syynä oli selkeesti värin numero 666  buck2

"Para-fenyleenidiamiini tunnetaan erittäin voimakkaiden kosketusallergiareaktioiden aiheuttajana. Sen käyttö hiusväreissä oli siitä johtuen pitkään kielletty Suomessa ja Ruotsissa, kunnes kielto EU:n myötä jouduttiin kumoamaan. Kosketusallergian yleisyys on sen jälkeen lievästi noussut, mutta vakiintunut noin 2%:n tasolle lapputestatuista potilaista."
"Tavallisin hiusvärin aiheuttama terveyshaitta on kosketusallergia. Sen oireet saattavat lievimmillään olla pientä kutinaa joitakin päiviä hiusten värjäyksen jälkeen. Voimakkaimmissa tapauksissa saattaa alkuun koko pää turvota ja silmät muurautua umpeen voimakkaan kutinan saattelemana. Sitten seuraa ihon vetistys- ja hilseilyvaihe, jota voi kestää pari viikkoa. Hoidoksi tarvitaan keskivahvaa kortisonia emulsiovoiteena ja mahdollisesti päänahkaliuoksena. Voimakkaimmissa reaktioissa voidaan tarvita sisäistä kortisonikuuria"

Ikänä en moista päähäni enää pistä. ni.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14834 : 17.11.2011 11:34:47 »

Mun päänahka ja hiukset on kestäny onnesta tosi hyvin kaikki värjäykset, mutta onhan noi jotkut hurjia aineita. Olen ottanut vakiokampaajakseni sellaisen vähän kalliimman paikan, mutta siellä ainakin käytetään sellaisia värejä mistä ei tule mitään allergioita. Yhdessä paikassa värin haju oli niin voimakas, että silmiä kirveli ja happi meinas loppua. Sinne en ole enää mennyt.  crazy2

Mukavin tietysti olisi, jos ei tarvisi värjätä. Minulla ei ole enää niin vaaleat kuin mitä kesällä vaan enemmän vaaleanruskeat ja tämä saattaa olla aika lähellä omaa väriä, että katsotaan, jos ei edes tarvis mitään juurikasvuja peitellä.  Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 ... 987 988 [989] 990 991 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: