Sivuja: 1 ... 984 985 [986] 987 988 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5595417 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14775 : 10.11.2011 23:20:50 »

hyvät on transiitit huomiselle Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #14776 : 11.11.2011 10:10:04 »

Huomenia!

Tuli tossa ajatus, että voisinpa itseasiassa leikata pääni kaljuksi. Nyt on tonne lapaluihin asti pitkät hiukset, mutta päänahka on aivan ruvella ja se tuskin paranee talvea kohden.. hiuksia lähtee kohtalaisen paljon, vaikka määrällisesti niitä on edelleen riittävästi. Joku ihmeen tarve tähän on, tuntuu että tää on niin nähty kaikkina variaatioineen (ollut tosi lyhyttä ja pitkää, kaikkea siltä väliltä), nyt on sen toisen ääripään aika. Ja olen siis umpihetero  Grin Joskus näin unen, jossa katsoin itseäni peilistä ja mulla oli hyvin lyhyttä hiusta, mutta se ei näyttänyt lyhyeksi nyrhityltä.. ilmeisesti siis uutta kasvua ja sitähän tässä haetaan, niin henkisesti kuin tämän fyysisen maailman rajoissa..

 :Smiley Kyllikki
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14777 : 11.11.2011 14:13:15 »

Selvis just, että tuo 7v näkee enneunia  Smiley
Oli se pienenäkin semmonen että meni ikkunaan ja sano että "äiti auto", vaikkei siellä mitään ollu...kunnes kohta joku ajo pihaan.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14778 : 11.11.2011 17:29:29 »

Mikäs tuo sonja poliisi luukku juttu on?  Shocked

Minä totesin vain itsekseni, että näin on unet nähty, en pojalle sanonut. Hän itse ei osannut yhdistää , vaikka uni olikin päivänselvä.
Kai nuo tosiaans itten suvussa kulkevat nuo herkkyydet...isänsä puolelta tulee näitä "kummallisuuksia" tuplaten.
Toinen poika on nähnyt värejä ihmisten ympärillä, eli kai sitten auroista kyse.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14779 : 11.11.2011 18:47:10 »

Mun tytär, 7v., näkee enkeleitä sellaisina isoina, kuin he ovat. Iso koko on pelästyttänyt tytön useamman kerran.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #14780 : 11.11.2011 19:06:22 »

^ Mitä tarkoitat isoilla? Vai millaisina enkelit yleensä nähdään? Kertokaa te jotka näette, että miten ja millaisina te näette/aistitte enkelit kun sitä on vähän hankala yrittää kuvitella, jos ei itse näe. Cheesy
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14781 : 11.11.2011 22:05:25 »

Enkeleitähän voi pyytää ilmestymään sellaisessa muodossa, joka on itselle helpompi käsitellä. Alunperinhän enkelit ovat erittäin isoja olentoja, koska eivät ole täältä maapallolta kotoisin. Ja isolla tarkoitan tässä tapauksessa pitkää tai kookasta, suurempaa kuin ihminen. Minä näen enkelit väreinä tai tunnen energian. Mitä korkeamman tason enkelistä on kyse, sitä kylmempänä energia ihollani tunnen.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14782 : 11.11.2011 22:16:53 »

Minä en näe enkeleitä. Tunnen viileänä kosketuksena; kihelmöintinä; energiana.
Ja olen myös kuullut smitten
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #14783 : 12.11.2011 01:35:51 »

Minä en näe enkeleitä. Tunnen viileänä kosketuksena; kihelmöintinä; energiana.
Ja olen myös kuullut smitten

Eräs mun tuttu on kuullut myös enkelikuoron laulua ja se liittyi meidän yhteisen tutun kuolemaan.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14784 : 12.11.2011 07:00:58 »

Meillä soitetiin "harppua"...eli metallista pyykkitelinettä  smitten
Taisi tuoda viestin ilosta ja naurusta, jota olinkin pyytänyt elämääni.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14785 : 12.11.2011 12:01:10 »

Huomenia männynkävyt!  Smiley

Mä löydän usein höyheniä ihmeellisistä paikoista ja liitän ne aina enkeleihin... Smiley
Myös harvinaisen hyvin nukutun yön jälkeen on tunne et mua on yön aikana jotenkin hoidettu/autettu, tai oon unen ainaka käynyt jossain "oppitunnilla"... Iltaisin siis aina sanon että minua saa hoitaa/opettaa unen aikana.  Smiley

Jeee!
Malttamattomana ihmisenä annoin skorpparin isänpäivä- synttäri- ja ammattiin valmistumislahjat eilen ja sepä oli niistä iloinen, mut vielä iloisempi olen siitä, että minun tekemä kakkuni onnistui! Syötiin sitä tänään aamiaiseks kun täytin sen eilen...

Ja vielä iloisempi olen siitä, että Herra Möttiäinen on nyt oikeesti oppinut ryömimään ja istumaan ilman tukea!!  smitten
Aikaisemmin se ryömi eteenpäin vain pehmeellä alustalla ja silloinkin naama kyntäen alustaa hirveen ärinän ja puhinan kanssa.  2funny
Ja lattialla mentiin vain peruuttaen ryömimistä. No kappas, tänään mies vaan huusi mulle et kato mitä toi tekee!!
Ja siinähän se lattialla mahallaan pää pystyssä veti itseään toisella kädellä aina eteenpäin ja potkas toisella jalalla vauhtia..
Edeten monta metriä melko nopeen ja vaivattoman näkösesti. <3

Tää tarkoittaa sitä et mun pitää alkaa ihan tosissaan pitää lattiat siistinä...
Äskenkin löysin just sellasen kivan teipinpalan tosta lattialta, just sellasen mikä on kiva laittaa suuhun ja nielasta  Tongue  Tongue  Tongue

Ja ilouutinen: vaaka näyttää -1,5kg! (siis verraten pari viikkoa aiempaan lukemaan, en ole dematerialisoitunut vielä)
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14786 : 12.11.2011 17:47:35 »

terveiset presidentinsviitistä. mä rouvauduin eilen.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14787 : 12.11.2011 17:49:16 »

Ironia smitten smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #14788 : 12.11.2011 17:54:25 »

terveiset presidentinsviitistä. mä rouvauduin eilen.

Oh! Onnea!  smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14789 : 12.11.2011 17:56:42 »

111111..? Tuoko sen teki?  smitten

Siis ironialle ^
tallennettu
Sivuja: 1 ... 984 985 [986] 987 988 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: