Sivuja: 1 ... 979 980 [981] 982 983 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5549567 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14700 : 30.10.2011 12:56:52 »

 Shocked Cheesy
Aika hyvä.

 Minä painottaisin rehellisyyttä ja vastuunkantoa, mutta ihmisen on aina tehtävä, mitä ihmisen on tehtävä.
 *Jupisee *  kaksoset Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14701 : 30.10.2011 13:04:22 »

Kehtaankohan tunnustaa tänne yhden asian?


Skorppari on ainoa mies, ketä en ole pettänyt millään tasolla.
Jos nyt jotain yhtä pusua jossain baarin tanssilattialla kaverimiehelle ei lasketa, itse en laske sellasia..

Ja joku nyt varmaan myhäilee, että juuri tuollaisia ne  kaksoset :t on.
Ja ehkä se on tottakin, mutta rakkaudessa olen hyvinkin ehdoton.
Kai mulla on jotain  pluto skorpioni aspect_opp venus oinas -taipumusta...
Jos vaan oon mun suhteissa nähnyt sen, että mies ei anna kaikkeaan, vaikka itse olen ollut täysillä mukana
ja tehnyt uhrauksia, niin alan automaattisesti hakea itselleni ansaitsemaani huomiota muualta.
Joko henkistä, emotionaalista, älyllistä tai fyysistä - viimesintä näistä tosin vähiten..
Usein olen ajautunut siihen että soittelen jonkun toisen miehen kanssa pitkiä puheluita, minulle on niin tosi tärkeetä että saan jutella jonkun analyyttisen ja syvällisen miehen kanssa pitkiä keskusteluita, jos se aspekti puuttuu suhteesta, turhaudun tosi paljon!

Aina mulla on siitä jonkin asteisesti huono omatunto tullut,
mut nyt mä oon varpaillani jo ennen kuin mitään on tapahtumassakaan.

Koska skorppari ei ansaitse multa sellasta, se on hyvä mies...
Tarvitsee alkaa panostaa meidän suhteeseen, kyllä se nyt jossain näkyy että ollaan harrastettu seksiä täs 7kk aikana kerran,
eikä olla kertaakaan käyty kaksistaan missään ilman vauvaa (se ei ole ollut vielä kertaakaan hoidossa)..
Kyl mä tiiän et tähän syttyy se kipinä takasin, kun saadaan väsymykset pois ja jotain yhteistä aikaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14702 : 30.10.2011 13:14:17 »

Se on minusta aina oire parisuhteessa kun joku alkaa katsella vieraisiin pöytiin...eikä se ole koskaan eron varsinainen syy; nuo vieraat suhteet; vaan ne ongelmat jotka siihen  vierailuun ovat johtaneet.
Kaksosilla se oireilu tosin ehkä muita useammin kääntyy niihin vieraisiin. En voi olla ajattelematta niin, mulla on laaja kokemus asiasta Cheesy

Mitäs, jos koittaisit kertoa tälle  sun skorpioni ihan suoraa näistä sun fiiliksistä ja tuosta yhteydenotosta? Ok, se on skorppari, että se voi hieman...reagoida tietysti..? Mutta osaisko se lopulta arvostaa sun rehellisyyttä?
Ehkä tää vois olla tooooosi hyvä juttu teidän suhteessa?

Kuten sanoin jossain jo ennemminkin, mulla ei oo kun dramaattisia eroja takana ja myrskyisiä suhteita, ett'ä ei välttämättä kannata kuunnella mun ihmissuhdeneuvoja Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14703 : 30.10.2011 13:59:21 »

Meillä oli kanssa tuo poika eilen halloween pippaloissa...siis olivat järjestäneet niin upeita juttuja sinne että  smitten
Minäkin sain hakiessani kulkea saman reitin mitä lapset edellisiltana...eihän se nyt päivänvalossa ole sama-asia, mutta siis voi wau!
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14704 : 30.10.2011 18:18:18 »

Itse katkaisin napanuorani tähän foorumiin eikä kukaan huomaa enää mitään. Todella vapauttavaa ja ihana tunne, kun on sekä kuulumaton että näkymätön niille, joista tahtoikin päästä eroon juuri sen takia, koska mitenkään mikään välillämme ei resonoi enää!  smitten

Hih, nyt kyllä luulet vaan ettei kukaan ole huomannut...  Wink
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14705 : 31.10.2011 09:59:32 »

Jos ei käy kofeiiniherkkyyden takia kahvi, tee tai edes guarana, niin millä sitä sais ittensä piristymään aamusin? Kylmä suihku ei ole hyvä idea, vitamiinipommit ei toimi ja tässä alkaa olla jo vähän epätoivonen olo, kun silmät on ristissä vielä 3 tuntia heräämisen jälkeenkin. buck2

Muita vaihtoehtoja:

Ubikinoni. Sitä tarvitsevat solujemme mitokondriot erityisesti sydänlihaksessa, eli urheilijat käyttävät, mutta sillä on myös sen verran piristävä vaikutus, että 81-vuotias äitini jonka unentarve on jo vähän turhankin pieni, huomasi ettei kannata valoisalla kesäkaudella käyttää kun sitten ei nukuta senkään vertaa.

E-Epa: Monet ovat kokeneet myös E-Epan piristäväksi, vaikka se onkin vain etyyliesteröityä kalaöljyä. Etyyliesteröinti tekee sen, että tavara läpäisee veri-aivoesteen helpommin ja pääsee siten aivojen käyttöön.

Tauriini: Aminohappo, jota kroppa tekee itse, mutta jonka tuotanto heikkenee voimakkaan lihasrasituksen seurauksena. Sen vuoksi urheilijat usein käyttävät sitä, mutta on sitä myös energiajuomissa. Halvimmillaan jauheena, eikä maistu pahalta & suostuu sekoittumaan veteenkin.

L-tyrosiini: Tämä aminohappo on esiaste pigmentille, mutta myös katekoliamiineille, eli dopamiinille, adrenaliinille ja noradrenaliinille. Lisäksi kroppa käyttää sitä myös kilpirauhashormonin valmistukseen. Sekä dopamiini, että reippaasti toimiva kilpirauhanen piristävät. Kuten tauriinikin, halvimmillaan jauheena, ei maistu pahalta ja suostuu sekoittumaan veteen. (Jos ihmettelette miksi nämä kaksi viimeistä kerron, vinkkinä että esimerkiksi arginiini ja ornitiini ovat myös halvimmillaan jauheina, mutta maistuvat aivan karmeilta eivätkä meinaa suostua sekoittumaan veteen kunnolla - maksa itse mieluummin vähän enemmän kapseleista niiden osalta...)

Raakakaakao: Sisältää kofeiinia, mutta kaiketi vähän eri muodossa kuin kahvi jne. Kannattaa kokeilla, sillä siinä on muitakin piristäviä ainesosia.

Ehkä raakakaakaota lukuunottamatta mitään ylläolevista ei siis kannata ottaa iltaisin. Nuo kuuluvat minullakin lisäravinnepatterin aamusatsiin, vaikkei nukahtamisongelmia olekaan.
« Viimeksi muokattu: 31.10.2011 10:01:21 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #14706 : 31.10.2011 13:31:33 »

Olin vuosia sitten masentunut loppuunpalamisen takia. Unilääkkeet koin hankalaksi juuri tuon aamuväsymyksen takia.
Luovuin niistä ja nukuin huonosti, sitten pikkuhiljaa unen laatu parani.

Pari vuotta sitten oli elämänkriisiä päällä, mietin mitä nyt tehdä. Luin melatoniinista ja kysyin lääkäriltä siitä, sain reseptin
ja hyvin on toiminut. Ei tarvitse jatkuvasti käyttää, otan silloin kun piristyn liikaa illan mittaan.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14707 : 31.10.2011 22:39:01 »

Katselinpas tieto-ohjelmia siinä. Vai miksi niitä sanoisi.
Ensin Kiviniemeä...eihän se meinannu saada sanaa suustaan, vaan oli tukehtumaisillaan kun yritti selvittää opposition näkemystä hyvästä hallitusohjelmasta ( vai mikä se nyt oli. ) Minä puhun tuollatavalla silloin kun puhun jostain, joka ei millään muotoa lähde sisältäni vaan tulee jostain ulkoa palasina ja on vaikea sisäistää...ihan, kun hällä ei olisi minkäänlaista selkeää kokonaiskuvaa asiasta, ainoastaan lausesilppua joka on tullut osa sieltä ja osa täältä.
Ja sitten tuo elävä vai kuollut dokkari...herätti monenmoisia, ristiriitaisiakin tunteita, erityisesti se äiti joka halvaantui ja hänellä oli pieniä lapsia. Mahtaa se olla järkyttävän raskasta hommaa olla jossain tuollaisella aivokirurgian akuuttiosastolla töissä  Shocked
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #14708 : 01.11.2011 21:10:29 »

Tietääkö kukaan mistä saan ostettua Forever Bright aloe vera hammastahnaa? En tunne jälleenmyyjiä.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14709 : 01.11.2011 22:47:48 »

Soma, sinulla on uusi alku menossa ja tulossa ja sinä huomaat tuollaiset pienetkin merkit.  Wink Onnea vain muutokseen!  smitten

Tämä marraskuun tyttönen aloitti synttärikuukautensa ja tarjoaa sen kunniaksi kaikille siideriä. Viime viikonloppuna nautittiin jo kuohuvaa Helsingin kirja- sekä viini ja ruokamessuilla.  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14710 : 02.11.2011 10:57:00 »

Eääh, en mä mitään sen  kaksoset luo kahville mennyt tai tule menemäänkään, sen sijaan oon keskittynyt skorppariin ja järjestänyt sutinaa, no eipä se paljoa vaatinut.  Grin


Termiitti on jollain marathon-päiväunilla ja vilkuilen kelloa parin minuutin välein. Joko se herää jokojoko.  Cheesy

Äiti ja sisko kävivät eilen ja hukuttivat vauvan ihailuun ja rakkauteen ja mä tunsin olevani ihanalla lomalla ..  Smiley

En tiedä mitä on tapahtunut, mutta oon tässä kuukauden aikana saanut tunteen et joku paino on tippunut harteilta.
Tein eron jokapäiväisestä ystävästäni Ahdistuksesta. Nyt pystyy taas hengittään eikä ole iltaisin sydämentykytyksiä.
Suhtaudun leppoisammin. En enää vertaile itseäni ja lastani muihin ja koe huonommuutta, että meidän syömiset on erilailla...
Ehkä tuo enkeli-energiainen poika ei vielä oikeen siedä tän maallisen tason karkeaa ravintoa. Hänhän kasvaakin naurettavan hyvin nähden siihen miten vähän hän syö tuota korviketta, eikä vielä mitään kiinteää. (se mustikkakin piti nyt laittaa taukoon)..
Ehkäpä hänellä on taito elää valoravinnolla.

Tää vaan on aikaa vievää, mut mulle on herännyt tunne että tämä on ihan normaalia, ei ole kyse mistään vakavasta vaan siitä että hän on herkkä ja alkaa rauhallisessa tahdissa sietää paremmin ruokia. Mä olen ehkä nyt vasta jotenkin hyväksynyt tän kaiken ja hylännyt ajatuksen, että minä olen syyllinen johonkin kamalaan.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14711 : 02.11.2011 17:48:31 »

^ syö pizzaa, lasagnea ja kanankoipia ja potkaise jotain tyhmää koiraa niin kyllä se siitä.  Grin
(tyhmä koira ei ollut MUN idea vaan Karvisen, älkää epäilkö eläinrääkkäystä!)



tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14712 : 02.11.2011 20:26:17 »

Uh.
Meilläpä oli kerran vaihdettu lukot, eikä päästy siis alaovestakaan. Karsee tuuli ja pakkasta 15 astetta, lapset 4 ja 2. Ei puhelinta, ei autonavaimia; kaveri heitti kotipihaan, kun oltiin justiinsa oltu laavulla. Raahasin lapset sitten 2km päähän kaverin luo. Muistan että mietin, joskos vain menen jonkun vieraan oven taakse, sillä se  ois ollu heitteillejättö jättää meidät sinne kadulle.

Taloyhtiö oli ilmoittanut asiasta, mutta ei suinkaan henkilökohtaisesti, vaan ilmoitustaululle oli heitetty A4, jollainen siinä aina muutenkin oli. Mistäs voin tietää, että se olikin kerran päätetty korvata uudella ja erittäin tärkeällä ilmoituksella?!

Soittaessani asiasta isännöitsijälle hänen ainoa vastauksena oli vain, että kyllä ne kaikki muutkin on sen nähnyt, oma vikas. Ehkä, mutta kaikki muut viis oli omistajia, ne olivat takuulla puhuneet siitä kokouksissaan.

No, ne siellä syrji mua aina muutenkin, kun olin vuokralainen, ja saatiin varoituksia kun meiltä kuulu päivällä liikaa lasten meteliä!
Ja mun koira pissas nurmikot pilalle, vaikka se "nurmikko" oli yleisen kävelytien vieressä. Ja vaikka ja mitä.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14713 : 03.11.2011 10:21:48 »

mahtavia sattumuksia taasen. siis sen lisäks etten malttanu ees täältä olla pois Cheesy

mutta blogia kehuttiin väestöliitosta . ihanaa palautetta, lukijoitaki ollu ny 26 200 , blogi ollu pystyssä puolivuotta.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14714 : 03.11.2011 18:46:18 »

Joo, onnittelut täältä myös ironialle! Teet tärkeää työtä, niin ansaitsetkin siitä mainintaa.  Smiley


Mä sekoilen täällä taas. Vaikka just eilen vai toissapäivänä julistin, et vauvan ruokajutut ei enää ahdista mua niin, niin kylläpä taas ahdistaa kun se on nyt kaks päivää tehny syömälakkoa ja pulautellu paljon niistä vähistä ruuista mitä sille oon saanu annettua. Ja erityisesti se yrjöö sen refluksilääkkeensä ulos. On vaan niin kamalaa kun se saattaa huutaa nälkää kolme tuntia syömättä mitään, tiedän et sen on nälkä mut kun yritän alkaa syöttää, se vaan yskii ja pärskii ja alkaa kiukkuitkun ja vääntää selkänsä kaarelle... Sad Mulle tulee itselle niin voimaton olo, kun suurin osa päivästä menee siihen et teen uuden ruuan, yritän syöttää, yritän rauhotela vauvaa, kaadan vanhat ruuat pois, tiskaan, teen kohta uuden ruuan...

On se vauva silti iloinenkin ollut, aina sen jälkeen kun on sit saanu jotain syötyä. Mietin vaan et mistä tää nyt johtuu. Onko toi lääke sittenkin paha. Mitä jos se on se lääke, joka ylläpitää osaa oireista. Ja mä tiedän et jos soittasin nyt lastenlääkärille tästä tilanteesta, se käskis taas nostaa ton lääkkeen määrää.  crazy2

Sitten oon ahdistunu siitä, että mun pitää mennä kohta töihin takaisin ees osittain. Se ahdistaa niin paljon että haluisin oksentaa mieluummin.

Oon niin ärsyttävä valittaja etten voi sietää itseeni tällasina päivinä.  tickedoff

Ja skorppari sano mulle tänään, et tajuutko sä mikä suklaapakkomielle sulla on, sä tarviit hoitoa.
TOTTA joka sana... Mä kyl tarvisin jotain hoitoa.  Grin Ja lisää suklaata!

Pahoittelen, kun puran nää mun epämääräiset olot tänne, en tahdo perheenjäseniä niillä vaivata.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 979 980 [981] 982 983 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: