Sivuja: 1 ... 976 977 [978] 979 980 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5603213 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14655 : 26.10.2011 22:15:08 »

Wau! Yllätyin Ironian maanläheisestä ja rauhallisesta itseilmaisusta, mutta siellähän oli se  merkurius kauris (ja  aspect_con mun  merkurius  Wink) ja sitten  askendentti ja  keskitaivas myös maamerkeissä.

Ja hauskat sammakkokorvikset!  coolsmiley

 mars leijona huoneessa 11 on halukas olemaan esillä jukisuudessa uusien ovien avaajana, muiden ihmisten hyväksi.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14656 : 26.10.2011 23:01:59 »

Mäkin katsoin. Ihana ironia.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14657 : 26.10.2011 23:03:19 »

Epistä että mun kone ei pyöritä!
tai pyörittäs varmaan, mutku netti yhteys on mikä on.
Pöh. Katon kyllä joskus Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14658 : 26.10.2011 23:08:38 »

Mun ihana vaaka-ystävä lukio-ajoilta soitti äsken ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta. (siis puhelu ei tullut menneisyydestä, vaan tästä hetkestä.  2funny )
Ja me naurettiin niinku ihan ennen vanhaan, kun ei koskaan tunneilla kuunneltu vaan istuttiin luokan perällä ja piirreltiin kouluvihkoihin eläimiä silmät kiinni ja naurettiin katketaksemme ja joskus meidät myös häädettiin ulos tunneilta, sit vaan mentiin koulun viereiseen metsään tupakalle juoruamaan.... Oi niitä aikoja..... Kyllä me taas mietittiin tos puhelimessa, et miten se lukio menikään meiltä niin..  uglystupid2

Äh, taas mä muistelen nostalgisesti menneitä!

Nyt polkemaan crosstrainerilta, kerta se miehen kans aamulla kannettiin tuolta varastosta sisälle!
Mä olin jo myymässä/lahjoittamassa koko vehjettä koska en raskaana ollessa kivuiltani voinut sillä polkee, mut nythän se on hyvä...
Ku ei aina salille asti pääse...
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14659 : 26.10.2011 23:13:54 »

Mun ihana vaaka-ystävä lukio-ajoilta soitti äsken ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta. (siis puhelu ei tullut menneisyydestä, vaan tästä hetkestä.  2funny )

 Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14660 : 26.10.2011 23:50:29 »

Minäkin sain tänään vanhalta ( Siis ei se oo kun 28 mutta kuitenkin ) rakkaalta lapsuudenystävältä viestin smitten smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14661 : 27.10.2011 09:26:57 »

Epistä että mun kone ei pyöritä!
tai pyörittäs varmaan, mutku netti yhteys on mikä on.
Pöh. Katon kyllä joskus Smiley

tulee tänään uusintana klo 18
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14662 : 27.10.2011 11:42:27 »

Oisin tehnyt sen tänään, mutta en saa tietenkään yksin siirrettyä isoa jääkaappia enkä oo varma osaanko edes sulattaa sitä yksin.. ja mies nukkuu tänään pitkään ku sai unta vasta kuudelta. buck2

Miksi jääkaappi/pakastin täytyisi siirtää sulatusta varten? Mihin ne täytyisi siirtää?  Huh

Mä olen vain vuorannut lattiat pyyhkeillä ja valuttanut vedet vatiin.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14663 : 27.10.2011 12:13:11 »

Ei kukaan enää lähtiessään sieltä siivoo Wink Eli ei oo ongelma, vaikka jäiskin siivoomatta, ei sinne kukaan kato, ei se kiinnosta ketään kun vaan sitä uutta asuaksta, jos istäkään...mutta siis yleensä niissä on pyörät alla niissä jääkaappipakastimisssa siellä, liikkuu kyllä kun vetää.
Se on paloturvallisuuden ja sähkönulutuksen kannalta tärkeetä...ja tietty sen, ettei tarvi elää epäilyttävien pölykerrostumien kanssa samassa kodissa Tongue

Taidanpas olla tänään kuudelta töllön ääressä katsomassa ironiaa  Smiley

Ja *A*; otan osaa  Sad
On riipaisevaa menettää rakas ja läheinen ihmissuhde.

Ja mä en saa fyysisesti mitään aikaan! En mitään  tickedoff
Mutta sitten tuolla ihmisten keskuudessa ja kaikessa kanssakäymisessä puheripuli pulppuaa niin, että tekisi mieli heittää käsi suun eteen aj juosta karkuun, jos joku tulee juttusille! Ihan kaikkiin epäkohtiin on muka puututtava, ja jokaisessa asiassa jollain tapaa sörkittävä...miksen voi antaa vain olla?
« Viimeksi muokattu: 27.10.2011 12:22:48 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14664 : 27.10.2011 12:21:14 »

Noniin, muistutus kännykässä että muistaa kuudelta olla teeveen ääressä.  Smiley


Eikö sulatus kannattaisi tehdä silloin kun on pakkasta niin voi ulos/parvekkeelle laittaa tavarat siksi aikaa? Mulla on aina kaikkia marjoja ja ties mitä tuolla..
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14665 : 27.10.2011 13:10:51 »

Täytyy kokeilla jos tuo liikahtais vetämällä. Ei liikkunu ku äsken vähä kokeilin, mutta otetaanpa uusinta. knuppel2

Mutta ei sun siltikään sitä imurointia tarvitse tehdä SAMANA PÄIVÄNÄ kuin sulatusta.  idiot2

Kukas täällä on kova puuttumaan asioihin...  Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14666 : 27.10.2011 13:59:37 »

Kuuhilda, se oiski melkein helpompaa jos mies muuttais kans pois, mutta kun se jää tähän asuntoon, niin kyllä tuo täytyy sulattaa. Smiley Ja Ave, täällä on jo ainaki illat, yöt ja aamut (aamusin oon "aktiivisimmillani") aika viileetä, ni pystyis pistämään ulos kamppeet JOS ois parveke tai piha. On meillä tuollanen ranskalainen ja kyllä sinne varmaan jotain saa pysymään, mutta ei sillä kauheesti juhlita.

Täytyy kokeilla jos tuo liikahtais vetämällä. Ei liikkunu ku äsken vähä kokeilin, mutta otetaanpa uusinta. knuppel2

No niinpäs olikin, niinpäs olikin.
Kyllähän sen sitten kerkiää! Retuutat sen sieltä sen ukkelin kanssa, tai ukkeli yksin...miehet tykkää kun niille sanoo että tää on homma johon tarvittas miehistä voimaa, kun oon vaan tämmönen heikko nainen Kiss Kiss
...ja mua ei kantsi kuunnella, mulla ei muuta oo ollukkaan kun  ei niin auvoisia suhteita ja eroja  Grin Wink...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14667 : 27.10.2011 19:43:30 »

Joo!
Sä oot niin kova ja vahva ja voimakas ja tuut pärjäämään...no varmasti en , jollei olisi pakko!
En usko että kenestäkään on kamalan kivaa olla tämmönen " kova pärjääjä". Mun sisällä asustaa kyllä semmonen avuton ja vieno neito, jollainen olisin oikein mielelläni Wink Mutta olen langennut siihenkin ansaan, että oli miekkonen, joka teki kaikkensa auttaakseen ja otti osaa ja vastuuta ja se oli mahtavaa!! Mutta sepä sokaisi minun silmäni niin, etten nähnyt metsää puilta...
Munkin pitäisi sulattaa ton pakkasen. Se jäi nimittäin viime talvena tekemättä ja nyt on aika tukossa. Imuroinut olen sen mitä olen pystynyt mutta en sieltä ihan takaa, vaan siitä edestä missä saa sen suojaritilän poistettua.
Taidan viedä pienokaisen uimaan.
Välillä kuulkaas ottaa niin päähän olla ihan yksin näitten asioiden kanssa. Koko elämän olen joutunut olemaan yksin kun kumppaneista ei ole ollut tukevaksi osaksi. Lisäksi v..tuttaa kun isä aina kehuu kuinka kova tyttö olen ja tulen aina pärjäämään. Joopa joo, kuka nyt haluaa olla hemmetin kova koko ajan  uglystupid2 Eiköhän tässä enää puutu superviitta olkapäille niin olen oikea sankari isän silmissä  buck2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14668 : 27.10.2011 21:27:06 »

Iltakeitto porisemassa (oon viimeks syöny kahdelta, vähä nälkä)..

Kantaa kahvi- ja teetuvan pöydälle ison padallisen keittoa, jossa on porkkanaa, kukkakaalia, sipulia, paprikaa,
pussi jotain maalaiskasvissekoitusta, rutkasti raastettua inkivääriä, valkosipulia, cayennenpippuria ja green chili saucea...
Jos tää ei tapa alkavaa nuhaa niin ei mikään! Mutta huomenna ei kannata hönkiä vastaantulijaa päin,
saattaa pökertyä!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14669 : 27.10.2011 22:12:21 »

Iltakeitto porisemassa (oon viimeks syöny kahdelta, vähä nälkä)..

Kantaa kahvi- ja teetuvan pöydälle ison padallisen keittoa, jossa on porkkanaa, kukkakaalia, sipulia, paprikaa,
pussi jotain maalaiskasvissekoitusta, rutkasti raastettua inkivääriä, valkosipulia, cayennenpippuria ja green chili saucea...
Jos tää ei tapa alkavaa nuhaa niin ei mikään! Mutta huomenna ei kannata hönkiä vastaantulijaa päin,
saattaa pökertyä!

Tai parantua alkavasta nuhasta hänkin; kanssakulkija Cheesy  Cheesy  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 976 977 [978] 979 980 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: