Sivuja: 1 ... 973 974 [975] 976 977 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548688 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14610 : 17.10.2011 20:35:31 »

Hih  Smiley  smitten



                  Smiley    Wink   Meillä kaikillahan on omat suojelijat.. angel smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14611 : 18.10.2011 09:24:02 »

Niin, ehkä "seksuaaliselle linjalle" ois ollut osuvampi sanavalinta... Smiley Aminthir, sullakin kun on  aurinko merkurius kaksoset niin onko houkutuksia korjailla toisten puhetta/kirjoitusta, vaikka ymmärtää mitä toinen tarkoittaa?  :Smiley
Mä koitan olla tekemättä sitä ystäville tai muutoin, mutta jotenkin en malta olla puuttumatta jos esim. äiti puhuu huonoa suomea...
Olen näin vanhemmiten yrittänyt vähentää sitäkin.  Lips Sealed

Tosin mulla on joitain  vaaka ja  neitsyt -ystäviä, jotka tykkää pilkunnussimisesta, hehe, siis tekevät sitä itsekin.. Sit voi olla pitkät keskustelut siitä, miten vaikka sanan piimä monikko sanotaan genetiivissä yms yhtä mielenkiintoista.. crazy2
Siskoni onneksi on opiskellut suomen kieltä, jos tulee joku paha dilemma eteen niin soitan sille ja kysyn.. Hänkin on  aurinko merkurius jupiter -kaksonen nousevalla  vaaka :lla... En tiedä miten tuo vaaka liittyy puheeseen/kirjottamiseen, kai siksi että on ilman merkki? Oon vaan huomannut että vaakojen kanssa voi tämmösiä keskustella.  Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14612 : 18.10.2011 10:20:02 »

Aminthir, sullakin kun on  aurinko merkurius kaksoset niin onko houkutuksia korjailla toisten puhetta/kirjoitusta, vaikka ymmärtää mitä toinen tarkoittaa?  :Smiley
Mä koitan olla tekemättä sitä ystäville tai muutoin, mutta jotenkin en malta olla puuttumatta jos esim. äiti puhuu huonoa suomea...
Olen näin vanhemmiten yrittänyt vähentää sitäkin.  Lips Sealed

3. huoneen  pluto saa aikaan samaa vaikutusta.  Lips Sealed

Mutta kaikesta voi kasvaa yli.  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14613 : 18.10.2011 19:41:54 »

Onhan täällä tuvassa säbinää ilman Sashaakin  Wink Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14614 : 19.10.2011 07:04:21 »

Huomenta! Vieressäni on ilosta kiljahteleva vauva...
Päivän ohjelmaa; neuvola puoliltapäivin, sit venataan iskä kotiin ja mä meen yksin tai kaikkien kanssa kierteleen kirppiksiä etsien pötkylälle vaatteita.

Oon nyt päättäny et shoppailut on hetkeks tauossa, siis kauppashoppailut.
On rahatilanne vähän sen näkönen..
Itsellenikin ostan vaatteita VASTA sitten kun painan 7kg vähemmän. Sanoin sen eilen ääneen ja näytin vaa-an lukemaa skorpparille,
joten luvassa v*ttuilua jos menen jotain osteleen ennen tavoitetta.   Cheesy Grin
Lähetin kahdelle eri tuoreelle tuntemattomalle äidille isot kassilliset vauvan vaatteita ilmaiseksi,
saa nähdä löydänkö nyt sit kirppikseltä vaatteita hyvällä karmalla. Wink Hope so..

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14615 : 19.10.2011 08:42:56 »

Joo, kiitos kovasti, laitoin yksityisviestä.. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14616 : 19.10.2011 08:49:32 »

Meiän poika käyttää kyllä kaikkia värejä, sillä on ollu violetti body ja potkupuku ja sit yksi unihaalari missä oli vaaleenpunaisia possuja.. Wink Ja keltasta, oranssia, punaista, vihreää ja sinistä kaikissa mahdollisissa sävyissä, ruskeeta, harmaata, valkoista ja mustaa.. Tosin mustaa on vaan raitoina tai kuvissa. On edustusvaatteita ja kotivaatteita.  Wink Mä en niin haluu pukee pientä mihinkään farkkuihin tai muuhun kankeeseen materiaaliin vaik ois mitenkä in, kyllä se mukavuus on tärkein..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14617 : 19.10.2011 10:35:17 »

Jeeeeeeeeeee!  smitten Kävihän tämä näinkin! Mutta meen silti kirppikselle, koska se oli osa mun päivän piristys-aktiviteeteista.. Grin
Mä aloitin eilen laihiksen.  Cheesy
Pääasia on säännölliset ruoka-ajat, ja joka atrialla tietty määrä kasviksia.

En nyt aloita mitään proteiini-hifistelyä, mutta ylimääräset herkut jätän pois tietenki..
wish me luck. Mä tahdon takaisin omaksi itsekseni...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14618 : 19.10.2011 22:52:34 »

Meillä ei taas voi mennä maate. Kissa, kissa, lapsi ja koira...vinkuu siellä ja vinkuu täällä, siellä vinkuu täällä vinkuu jokapuolella vinkuu, vinkuu vinkuu voooouuu!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14619 : 20.10.2011 21:23:13 »

Meillä ei taas voi mennä maate. Kissa, kissa, lapsi ja koira...vinkuu siellä ja vinkuu täällä, siellä vinkuu täällä vinkuu jokapuolella vinkuu, vinkuu vinkuu voooouuu!

Oiiiiii  2funny miten hauskalta kuulostaa, talo täynnä elämisen ääniä  smitten 
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14620 : 20.10.2011 21:52:40 »

No joo, varmasti kuulostaa Cheesy

Tänään on hiukan rauhallisempaa, ja pääsee oikein aikuisten okeasti nukkumaan ihan justiinsa Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #14621 : 21.10.2011 00:04:36 »



                                      knuppel2

                              Tylsää, lapset eivät tee mitään.


                                              tickedoff
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #14622 : 21.10.2011 04:19:56 »

Mä olen valvonu koko yön ja nyt pitäis lähteä töihin  buck2
Tai nukuin mä kaks tuntia, ilta yhdeksästä yhteentoista.
Että jos on ylimääräistä energiaa liikkeellä, niin saa lähettää tähän suuntaan...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14623 : 21.10.2011 10:36:08 »

kimo, juu, yliväsyneenä töihin meno ei ole herkkua.  buck2 Mulla oli raskausaikana paljon öitä jolloin nukuin vaan 2-4 tuntia ja niiden voimalla piti mennä töihin aamuvuoroon. Se väsymys vielä lisäsi aamupahoinvointia ja muistan miten yökin lähes taukoomatta johonkin klo 11 asti jolloin alkoi helpottaa. Hyi.  Grin

*A*, Mäkin voisin mennä kampaajalle, (siis oi voisinpa mennä!!) mutta menenkin hammaslääkäriin.. No, hoitoa sekin!  Tongue
Juu, menin sitten vihdoinkin varaamaan sen ajan ja sainkin samalle päivälle,
kun kerroin että oon nyt vuoden kärsinyt tosta särkevästä ja vihlovasta hampaasta.  Grin
Tarvi vähä aikaa kerätä rohkeutta..  Tongue
Sit kun saan nämä kaksi kipeää hammasta paikkautettua, niin lupaan ja vannon että alan säännöllisesti käymään hampitarkastuksissa enkä näin 5 vuoden välein sillon kun on IHANPAKKO. Säästyn suunnattomalta stressiltä ja siltä ärsyttävältä jahkaamiselta ja tunteelta et "tämä asia pitäisi saada hoidettua, mut lykkään tätä nyt vielä vähän".

Meillä on opittu ryömimään! <3 Ainoo vaan, että tämä tapahtuu peruuttaen ja vauvaa suututtaa,
kun sen eteen laittaa lelun ja kun se yrittää mennä sitä kohti niin se menee siitä koko ajan kauemmaks.  Grin

Meillä oli skorpparin kanssa viime yönä riita, tai no jotain ymmärtämättömyys-sekoilua, joka sitten päättyi ihan hyvin kun lopulta saatiin keskusteltua. Aloin muisteleen meidän tapaamista ja kysyin skorpparilta et muistaakse mistä me juteltiin, niin se sano, ettei sillä oo tapana muistella menneitä. Mä jotenkin järkytyin siitä ja kysyin et eiks elämässä oo just ihanaa se kun voi läheisten ihmisten kanssa miettiä yhteisiä muistoja ja kokee uudelleen ne tunteet ja miettii miten kaikki on muuttunu ja kehittyny ajan saatossa, nii hän vain sano, että ei hän silleen yhdistä mitään tunteita menneisyyteen.  Embarrassed Mä olin ihan et mitä ***ttua, onko sulla mitään hyviä muistoja meistä. Ja se vaan jatko sanomista, et hän miettii lähinnä tulevaisuutta ja työasioita. Sitten vaan yritin selittää, et mä kaipaan romantiikkaa ja musta olis ihanaa jos hän joskus sanoisi mulle vaikka että "silloin kun tavattiin niin muistan kun pidin sua viehättävänä ja mielenkiintoisena" jne muuta soopaa... Grin Mut joo. Ei hän vaan osaa ajatella asiaa sillä tavalla. Ei hän muista lapsuudestakaan mitään, kun olen kysellyt siitä. Hän aina sanoo että ei se ole niin tärkeä asia, että muistaisin (jos vaikka kysyn et mikä oli sun lempiaine ala-asteella)...

Onko toi teidän mielestä yhtä outoa kuin mun mielestä?  Huh

Osaa skorppari siis olla tässä hetkessä romanttinen ja huomaavainen, mut sen kanssa ei vaan kykene muisteleen menneitä. Eikä kyse oo siitä et se ois mitenkään traumatisoitunu mistään, sillä on ollu aika "normaali" elämä jos näin voi sanoo.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14624 : 21.10.2011 10:42:14 »

Välillä musta tuntuu, etä mä muistelen menneitä vähän liikaakin ja romantisoin niitä mielessäni vielä aika paljon.
Ja nautin siitä!
Kyllä mä mietin tulevaakin ja ehkä osittain elän tässä nykyhetkessäkin, tosin tiedän et sitä teen liian vähän.  Wink

Mulla on vaan jotain käsittämättömän romanttisia haaveita mistä en pääse yli.
Kun katson jotain vaikka Unelmien poikamiestyttö-ohjelmaa,
niin mietin vaan et miks mun ympärillä ei pyöri 20 menestynyttä komeeta jenkkimiestä syöttämässä
mansikoita ja shamppanjaa auringon laskiessa takanamme,
katso syvälle silmiin ja tunnusta rakkauttaan siirappisesti... Grin Cheesy uglystupid2

En mä tiedä miksi mä janoan jotain sellasta ihan hirveästi???
Kun mun oma skorppari kosi mua ehkä maailman romanttisimmin kun katseltiin keskiyöllä mahdotonta salamointia kolmannen kerroksen parvekkeelta... Olihan se nyt romanttista!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 973 974 [975] 976 977 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: