Sivuja: 1 ... 964 965 [966] 967 968 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5594766 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14475 : 05.10.2011 05:55:52 »

Joku laittoi tänne sen linkin, jossa kyseltiin mitä kuolevat ihmiset katuvat eniten elämässään, ja yhteenvetona oli, että he katuivat, kun eivät olleet olleet tarpeeksi rohketia elämässään silloin kun olisivat voineet Smiley
Eli ole rohkea Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14476 : 05.10.2011 09:37:13 »

soma, onko sun ulkonäössä sitten jotain yleisesti epäilyksiä herättävää...kuten nyt vaikka raitainen vankikarkurin puku tjtn Cheesy  buck2

Tai ehkä sitten vaan saat vartijat käymään kuumana jostain syystä... Grin Grin Kiss
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #14477 : 05.10.2011 12:35:11 »

Apteekeissa on valvonta lisääntynyt erityisesti itsehoitopuolella.
Henkilökunta tulee ystävällisesti kysymään voiko auttaa. Varmaankin varastelu on lisääntynyt.

On todella kummallista kun tulee syyllinen olo vaikka en itsekään ole koskaan mitään varastanut.
Toisaalta myös turhauttaa kun ei saa rauhassa tutustua tuotteisiin  Shocked
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14478 : 05.10.2011 14:31:26 »

Syyllisyyden tunteminen ilman aihetta on yleensä merkki siitä, että on joutunut lapsuudessaan syyllistetyksi. Nitistävä, syyllistävä kasvatus jättää sellaisia jälkiä ja ne sitten aktivoituvat aikuisiälläkin aina tilaisuuden tullen. Jopa yksinkertainen syy-seuraussuhteesta puhuminen voi aiheuttaa tällaiselle henkilölle syyllisyydentunteen. Elämä on varmaan kurjaa, jos virkamiehen näkeminen tekee syyllisen olon.

Turhan syyllisyyden tunteminen on siis arvokas merkki siitä, että on löytynyt asia jonka kanssa on työtä tehtävänä. Itsestään se ei pois mene ja pahimmillaan haittaa paitsi itseä, myös toisia lähisuhteissa. Ylisyyllistyvän kanssa on minun kokemukseni mukaan esimerkiksi hankalaa keskustella ihmissuhteen mahdollisista kipupaikoista, koska vaikka kommunikoisi asiallisesti malliin 'kun teet asian X minulle tulee tunnetila Y,' niin ylisyyllistyvän omat syyllisyydentunnot lukevat senkin syytökseksi ('olet syyllinen tunnetilaani!') ja voi seurata hirveä raivari.

Toivottavasti kukaan ei syyllistynyt tästä kirjoituksesta.  Wink
Jos niin kävi, niin ei hätää, se on vain merkki siitä että löytyi asia työstettäväksi. Koetin googlailla löytyykö asiasta mitään netistä, mutta mitään järkevää ei löytynyt. Asiaan tepsii osittain sama juttu kuin ahdistukseen: Ei pidä uskoa kaikkea mitä omat ajatukset tarjoilevat. Ja ne lapsuuden traumatkin on hyvä käsitellä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14479 : 06.10.2011 10:26:30 »

Mä luulen et jos on sellanen haahuileva ja vähä omissa maailmoissaan olevan näkönen, niin näyttää vartioiden silmiin epäilyttävälle.. Mä kiertelen kaupoissa yleensä ympyrää ja meen ihan ristiin rastiin. Palautan tuotteita takas hyllyille ja kaivelen laukkua etsien puhelinta tai nenäliinaa. En oo kyllä huomannu vartijoiden koskaan seuraavan mua vaikka oonkin tollanen touhottaja.

Ehkä johtuu siitä, että liikkeelle lähtiessäni puen jalkaan korkokengät, laitan jonkun hienon huivin, koruja, meikkiä ja jos näen jonkun vartijan niin katson niitä aina silmiin reippaasti, en ala pälyileen... Kävelen nopein askelin ja olen ryhdikäs. Pyrin näyttään huolitellulta, vaikka siinä aina epäonnistun; joku paikka repsottaa aina jostain.  Grin

Me käytiin vauvan kans allergiapolilla tänään.  Smiley Ei kuulemma mitään huolta vaikka täs 2kk aikana löydetty vain se mustikka sopivaksi kiinteäksi, vasta vuoden iässä alkaa olemaan tärkeämpää se lisäravinnon saanti. Nyt kasvaa ja kehittyy hyvin sillä apteekin maitoallergiakorvikejuomalla. Mitään viljoja meidän ei kuulemma kannata eikä tarvitse nyt edes kokeilla, ellei sit riisiä. Kun saatais täs puolen vuoden aikana pari kasvista lisää valikoimiin. Hänellä on muuten huomenna ½ v. synttärit. Cheesy
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14480 : 06.10.2011 11:59:37 »

Itse varmaan kiikuttaisin allergisen lapsen heti ensimmäiseksi homeopaatille.  Smiley

Mulla on taas homeopaattinen hoito päällä. Kolmatta viikkoa popsin erästä sokeripilleriä, ja mulle on iskenyt aivan sairaita iho-oireita. Tämän on pakko liittyä homeopatiaan, muuten en ala enää mitään. Mutta sitten löysinkin netistä:

"As the Nitricum Acidum patient begins to improve skin symptoms may appear for a time, a favorable indication."

Parannus, parannus, täältä tullaan!  laugh
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14481 : 06.10.2011 13:28:11 »

meillä on kyllä suunnitteilla vierailu ihan tän astron IKIoman  :Smiley homeopaatin luona. Varaan aikaa sit kun tilillä on sen verran rahaa...

He hehee - mä meenkin ens viikolla katsomaan Britney Spearssia. Ihan vitsillä ehdotin kahdelle kaverille pari kuukautta sit et mentäis katsoon Britneytä, niin ne oli ihan innoissaan heti molemmat. Olihan se nyt aika huipulla sillon kun me elettiin villeintä nuoruuttamme.  Smiley Ja ensimmäinen kerta kun käyn minkään sortin konsertissa, taidan olla siitä aika poikkeuksellinen nuori.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14482 : 06.10.2011 22:04:59 »

Rakkauden Valo, kyllä se CRP ainakin kannattaa otattaa sormenpäästä, siinä näkyy tulehdusarvo nopeasti. Hoitaja sen ottaa, niin ei tartte edes mennä lääkärille. Voimia  angel smitten

Todellakin kannatti. Tulehdusarvo eli CRP oli pilvissä.  Shocked Tosin kun vointi vain huononi niin ystävä heitti mut suoraan päivystykseen sairaalaan. Sieltä ne sitten passitti osastolle ja laitettiin antibioottia suoneen. Mulle oli tullut verihyytymä joka oli tulehtunut. Joku bakteeri... Olin kyllä todella huonossa kunnossa... Sairaalassa jouduin olemaan 4 päivää.  Tuhti antibioottikuuri suun kautta jatkuu, mutta paljon paremmassa kunnossa jo olen.Tarkempi tieto bakteerista tulee myöhemmin, mutta ei liene mikään sairaalabakteeri tms.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2011 22:07:45 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #14483 : 06.10.2011 23:07:57 »



                                             coolsmiley


                    Mitä nyt? Onko Chandra elossa?

                     Tämä uusi systeemi on niin

                        pienillä kirjaimilla, että!

                         En saanut kiinni kun,

                           vuoden 2006?


                                smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14484 : 06.10.2011 23:21:44 »



                                             coolsmiley


                    Mitä nyt? Onko Chandra elossa?

Chandra on elossa, vaikkei ole tänne pitkään aikaan kirjoitellutkaan.  Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14485 : 06.10.2011 23:24:04 »

Rakkauden Valo, kyllä se CRP ainakin kannattaa otattaa sormenpäästä, siinä näkyy tulehdusarvo nopeasti. Hoitaja sen ottaa, niin ei tartte edes mennä lääkärille. Voimia  angel smitten

Todellakin kannatti. Tulehdusarvo eli CRP oli pilvissä.  Shocked Tosin kun vointi vain huononi niin ystävä heitti mut suoraan päivystykseen sairaalaan. Sieltä ne sitten passitti osastolle ja laitettiin antibioottia suoneen. Mulle oli tullut verihyytymä joka oli tulehtunut. Joku bakteeri... Olin kyllä todella huonossa kunnossa... Sairaalassa jouduin olemaan 4 päivää.  Tuhti antibioottikuuri suun kautta jatkuu, mutta paljon paremmassa kunnossa jo olen.Tarkempi tieto bakteerista tulee myöhemmin, mutta ei liene mikään sairaalabakteeri tms.

 Ihanaa kuulla sinusta RV  angel  Voimia ja hyvää paranemista  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14486 : 07.10.2011 10:27:40 »

Paranemisia sinulle sinne RV  smitten smitten

Soma; mulla on ihan samanlainen tunne tänään..että tästä tulee hyvä päivä!
On ollu kyllä tähän asti joo...ihana energia Smiley Laulattaa ja olo on kun vaaleanpunaisella hattaralla smitten

Onkohan  vesimies juttuja nyt tämä hyväntuulisuus?
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14487 : 07.10.2011 12:03:12 »

Rakkauden Valo, kyllä se CRP ainakin kannattaa otattaa sormenpäästä, siinä näkyy tulehdusarvo nopeasti. Hoitaja sen ottaa, niin ei tartte edes mennä lääkärille. Voimia  angel smitten

Todellakin kannatti. Tulehdusarvo eli CRP oli pilvissä.  Shocked Tosin kun vointi vain huononi niin ystävä heitti mut suoraan päivystykseen sairaalaan. Sieltä ne sitten passitti osastolle ja laitettiin antibioottia suoneen. Mulle oli tullut verihyytymä joka oli tulehtunut. Joku bakteeri... Olin kyllä todella huonossa kunnossa... Sairaalassa jouduin olemaan 4 päivää.  Tuhti antibioottikuuri suun kautta jatkuu, mutta paljon paremmassa kunnossa jo olen.Tarkempi tieto bakteerista tulee myöhemmin, mutta ei liene mikään sairaalabakteeri tms.

 Ihanaa kuulla sinusta RV  angel  Voimia ja hyvää paranemista  smitten

RV smitten Onneksi sait apua.

Paranemisia sinulle sinne RV  smitten smitten

Kiitos  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

unelmassa
Vieras
« Vastaus #14488 : 07.10.2011 13:47:11 »




                        angel smitten  angel smitten

                Paljon voimia sinulle RV   
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14489 : 07.10.2011 16:29:06 »

maanantaina tv 1 klo 20 alkavassa ohjelmassa voi näkyä joku tuttu
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 964 965 [966] 967 968 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: