Sivuja: 1 ... 963 964 [965] 966 967 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548622 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14460 : 02.10.2011 18:52:10 »

Luuletko Casperiina että voisi tulla aika jolloin pystyisit kertomaan terveysvaivoistasi tälle miehelle? Toivotaan tsemmpiä sinun elämääsi  smitten smitten


Tämä on niin suuri kriisi itselleni, että en usko, että kukaan mies jäisi mun elämään, jos pamauttaisin sisäisen painajaiseni ilmoille.  Lips Sealed

Varmaan taas yksi oppiläksy itseni rakastamisesta...

Mutta mä silti sydämessäni uskon, että mä voin parantaa itseni, kun vain selättäisin pelot. Mä olen luonut pelolla, kun pitäisi luoda rakkaudella.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14461 : 02.10.2011 18:56:49 »

Mulla oli mielenkiintoinen viime yö, kun en nukkunut ollenkaan ja mies tuli kännifutispelin jatkoilta kotiin siinä puoli viiden maissa aamulla, no, en nukahtanut senkään jälkeen vaikka mies jäi sohvalle kuorsaamaan. Sitten siinä kuudelta, alkoi kuulua jokellusta erään pienen sängystä ja ylöshän siinä oli sit pakko nousta vaikka olo kuin jyrän alle jäänyt, oksetti se väsymys ihan. Ja mun oli pakko sinnitellä kymmeneen asti hereillä ennen ku raaskin herättää miehen ja sanoa että mun on nyt PAKKO mennä nukkumaan tai räjähdän fyysisesti. Vauva ei tietenkään juuri tänä aamuna tahtonut nukkua niitä aamupäikkäreitä, kun toinen oli kuolemanväsynyt ja toinen vielä ehkä vähän kaljanhuuruinen ? No, ei se mies niin pahassa kunnossa ollut et olisin katsonut ettei se vauvaa kykene hoitaan sen aikaa kun mä nukun... Ja sainkin sit nukuttua 4 tuntia katkotta, ihanaa!

Mikähän saakeli siinä on kun ei ilman miestä osaa nukkua....

tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14462 : 02.10.2011 19:02:46 »

Tämä on niin suuri kriisi itselleni, että en usko, että kukaan mies jäisi mun elämään, jos pamauttaisin sisäisen painajaiseni ilmoille.  Lips Sealed


Lainaan itseäni. Eli tällä siis tarkoitin, että koska en pysty hyväksymään itseäni asian kanssa, en voisi saada rakkautta. Jos olisi sinut asian kanssa, asia olisi toinen...

Mutta siis nyt on taas kyse näistä uskomuksista. Kaikki on kiinni niistä. Mulla on se haittaohjelma käynnissä, joka sanoo, että mulla ei ole mitään arvoa tämän sairauden kanssa.  Tongue
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14463 : 02.10.2011 19:08:17 »

Mun on nyt pakko lopettaa tästä asiasta puhuminen, koska olen tilanteeni itse luonut, ja nyt on aika luoda toinen todellisuus!  knuppel2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14464 : 02.10.2011 19:27:21 »

Oi Tiigris: häät smitten smitten Onnea roppakaupalla Smiley

Minä olen viimeaikoina ruvennut aktiivisesti vetämään unelmiani lähemmäs. Uskon, että ne kahden vuoden kuluttua voivat hyvinkin olla edessäni ainakin jonkinlaisena ratkaisuna Smiley Ei siihen muuta perustetta ole, mutta huomaan että moni asia jota olen juuri kaksi vuotta sitten pitänyt haaveena vain, on toteutunut. Ehkä siihen menee sen verran aikaa?
Ja nyt pystyn tilaamaan asioita maailmankaikkeudelta...esim, lasten vaatteet, marjoja, tietokoneen...uskon, että siinä on osansa hyvillä teoilla ja ajatuksilla...se on hiukan kuin positiivista karmaa Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14465 : 02.10.2011 20:06:19 »


Kuule, monesti toisilla on helpompi hyväksyä sinut kuin sinulla itsesi. Smiley Ja haluatko olla ihmisen kanssa, joka ei hyväksy sinua KOKONAAN?
Eikä parisuhteessa juuri hyväksytä toinen sellaisena kuin hän on. Minusta näin on.  Smiley

Tämä keskustelun aihe istuu hyvin, kun mulla on menossa  saturnus aspect_squ venus (& aurinko).  Wink

Mulla on kai sitten myös itselläni rima sen verran korkealla, että haluan kumppanin, joka on itsekin oman elämänsä ohjaksissa. Ja jos itse olen menettänyt otteen elämäni suunnasta, en usko mahdollisuuksiini parisuhteeseen tällaisten tyyppien kanssa.  idiot2

Kai se kertoo jotain mun (kylmästä?) arvomaailmasta, että mulla olisi itsellänikin vaikeuksia hyväksyä kumppania, joka on syöksynyt omalla neuroottisuudella aiheutettuun suohon. En kestäisi katsella ihmistä, joka pitää yllä uhritietoisuutta.  Embarrassed
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14466 : 02.10.2011 20:16:49 »

Ei siihen muuta perustetta ole, mutta huomaan että moni asia jota olen juuri kaksi vuotta sitten pitänyt haaveena vain, on toteutunut. Ehkä siihen menee sen verran aikaa?
Ja nyt pystyn tilaamaan asioita maailmankaikkeudelta...esim, lasten vaatteet, marjoja, tietokoneen...uskon, että siinä on osansa hyvillä teoilla ja ajatuksilla...se on hiukan kuin positiivista karmaa Smiley

Vaikka mä en nyt koe oloani kovinkaan hyväksi tällä hetkellä, niin täytyy myöntää, että mä olen saanut elämääni kaiken mitä muutamia vuosia sitten toivoin. Nyt kun vielä pysyisi pää kasassa, ei tarvitsisi kaikkea heittää menemään..  Tongue

Miksi sitä on edelleen niin vaikea uskoa, vaikka sitä on ennenkin nähnyt, että vetovoiman laki pelittää?!
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14467 : 02.10.2011 20:25:13 »

Tutnuu, että se on vähän sama kaiken kanssa joka ei ole sellainen asia kuin vaikka leipä. Se on tässä nähtävissä ja kosketeltavissa...jollei asia ole sellainen, niin kai se kuuluu ihmisluontoon  aina ainakin välillä epäillä, että onko se koko homma olemassakaan. Siis olkoon se vaikka vetovoiman laki, puolison tunteet, muistot, mikä tahansa.
Ja saa sitten iloisesti yllättyä joka kerta Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14468 : 02.10.2011 20:28:01 »

Iloista yllätystä odottaessa.

Ja tiedoksi universumille, että aikatakaraja on sitten ensi kesään mennessä!

 2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14469 : 03.10.2011 09:23:21 »

Kiitos Aminthir!  smitten

Se on toi 6. huoneen  kuu kun saa ihmisen huolehtimaan itsensä sairaaksi. Ja yhtymässä jupiteriin tekee yliherkäksi empaatiksi. Mutta toisaalta sen jupiterin 6. huoneessa täytyisi varmaan tarjota apuja terveyshuolien selättämiseen.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14470 : 03.10.2011 10:08:13 »

mitähä vois meinata luki 181? tänään törmänny jo 2 kertaa siihen.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14471 : 03.10.2011 10:38:01 »

Jaa...ykkösen siitä saa kun sen numerologisesti pilkkoo...mutta en kyllä tiiä Huh
Mun pitäs selvittää mistä sillä mustalla rastaalla on tapana tuoda viestiä?
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14472 : 03.10.2011 11:06:52 »

Paikassa jossa käyn lounaalla käy myös yksi mies, jolla on aivan harvinaislaatuisen ihanan tuntuiset energiat. Tyyppi näyttää aivan Twilightin Jasperin kaksoisolennolta ja sillä on aina jotain fantasiakirjallisuutta kainalossa. Nyt se on kahtena päivänä tullut istumaan mun pöytään, tässä alkoi jo mielikuvitus laukkaamaan.  Tongue  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14473 : 03.10.2011 20:08:34 »

Mistä tietää tekevänsä oikean valinnan?  Huh

Perustuuko valintasi pelkoon vaiko rakkauteen.  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14474 : 03.10.2011 20:18:05 »

Esimerkiksi pelkoon pohjautuva valinta olisi jäädä tuttuun ja turvalliseen vaihtoehtoon. Jos on syntynyt tarve tehdä jotain mullistavaa elämässään, se on kuin heittäisi mahdollisuuden hukkaan, jos ei muutoksen pelon takia sitä uskalla toteuttaa. Kun luottaa, että elämä kantaa valitsemallasi tiellä, valinta perustuu rakkauteen.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 963 964 [965] 966 967 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: