Sivuja: 1 ... 940 941 [942] 943 944 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5550393 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14115 : 18.08.2011 13:02:29 »

Joo ja yleensäkin kotihoidosta, vanhusten, vammasten sun muiden. Kunnon korvaus, että perheenjäsenet itse pystyisivät jäämään  kotiin hoitamaan rakkaitaan, ja tulisivat taloudellisesti toimeen. Jopa helpottais laitoksissakin ruuhkat ja työvoimapula!!!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14116 : 18.08.2011 13:13:43 »

Wautsi Elwyn, ei kuulosta ollenkaan hullummalta. Tuo museo ja kulttuuri osasto varmastikin on erityisen mielenkiintoista hommaa  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14117 : 18.08.2011 15:46:29 »

http://www.findance.com/uutiset/16232/outo-aani-riivaa-ukrainaa-kuin-kauhuleffoista

Mitähän se tuommonen on?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #14118 : 18.08.2011 16:01:43 »

Eilinen  kuu uranus rx 4 oinas yhtymä.
 kuu luu kummia.. :Smiley
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14119 : 18.08.2011 18:48:30 »

Itsekin päivällä eksyin tuon uutisen äärelle, ja kyllä on tosi kummallisia ääniä. Tekisi mieli tietää, että mikä ihme on niidenkin alkuperä.  Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14120 : 18.08.2011 19:43:45 »

Niin siis sehän on tietysti viemäri. Eikä lohikäärme kun alligaattori. Siellä se on paisunu ku pulla; viemärissä; ja nyt jo niin iso että henki ei kunnolla kulje reppanalla Sad
Mitä Jenkit eellä sitä Ukraina perässä...

Jaa-a...saisivatpa selville sen...tää jää muuten vaivaamaan!
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #14121 : 19.08.2011 06:53:46 »

Kunpa en olisi tänne syntynyt Cry....nyt ainoa ajatus miten täältä pääsee pois, kun on NIIN
PAHA OLO!

Terv. Iloinen lumikki buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14122 : 19.08.2011 08:55:51 »

No miksei iloinen lumikki olekaan enää iloinen? Sad
En tiedä, oletko aiemmin jossain kertonut murheistasi...mutta iloisia ajatuksia sinulle Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14123 : 19.08.2011 11:11:02 »

Andy McCoyn ja Dave Lindholmin ADHD Hard Drive Tour 2011 syyskuussa halki Suomen!
...
Legendaariset muusikot Andy McCoy ja Dave Lindholm yhdistävät jälleen voimansa. ADHD Hard Drive Tour 2011 starttaa perjantaina 2.9. Lappeenrannasta ja päättyy syyskuun 30. päivä Helsingin On The Rocksiin.
Soiteltiin vähä asiasta, ja
Andy McCoyn ja Dave Lindholmin kiertueen promoottori ymmärsi huolemme ja lupasi ottaa asian puheeksi ko. herrojen kanssa viikonloppuna. Sanoi että nimi on Andyn keksimä eikä sen kummemmin pidemmälle ajateltu, mutta olis enemmän ku hienoa jos saataisiin yhteistyötä aikaiseksi - varsinkin lääkekorvausasiaan uskoi Andyn ja Daven haluavan ottaa kantaa välispiikeissäkin.
Jospa tästä kehkeytyis vielä jotain positiivista ja päästäis keikoille kertomaan mitä tämä kirjainyhdistelmä oikeasti tarkoittaa.
http://www.facebook.com/event.php?eid=120458778053371
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14124 : 19.08.2011 13:53:29 »




 Minäkin aattelin, Et miksi iloinen lumikki on noin surullinen.. Cry

 Iloa, valoa ja rakkautta sinulle   angel  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14125 : 20.08.2011 11:06:43 »

Juu, rankkaa tuntuu olevan kaikkialla! Ihan kummallista sekoilua ja säätämistä. Kaikilla tuntuu olevan paniikki päällä ihan pienestä. En ole itsekkään kunnialla selvinnyt...  Undecided
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14126 : 20.08.2011 12:17:40 »

Mä olen ainakin ihan hukassa. Mä taidan olla jotenkin tosi epävakaa, välillä olen maailman onnellisin ihminen ja no sitten seuraava laskukausi tulee ja voisin vetää itseni hirteen.  Lips Sealed

Mulla on terveysongelmia, joista en puhu, koska yritän manifestoida niitä pois. Ne johtuvat siitä, etten rakasta itseäni tarpeeksi ja niiden vaivojen takia en ole voinut heittäytyä tähän suhteeseen tämän oinaan kanssa. Ja en voi vetää tarpeeksi rakkautta puoleeni tässä mielentilassa, eikä sitä rakkautta pahemmin ole näkynytkään. Vähän sellaista "no ihan sama" -meininkiä tuntuu olevan sen miehen puolelta. Tosin hänellä ilmeisesti  saturnus aspect_squ askendentti, mikä voi selittää sen, että hänen tunteitaan on helppo ymmärtää väärin, kun hän ei tajua ilmaista itseään tarpeeksi avoimesti.

Mä olen jotenkin ihan hajalla, kun olen tajunnut, että mä en enää saa mistään muusta nautintoa kuin tästä miehestä. Pelkään, että mun maailma romahtaisi, jos hän vaikka yhtäkkiä ilmoittaisi, ettei tämä juttu toimi hänen puoleltaan.. Embarrassed Sekoamispiste!  uglystupid2 Tämän takia mun juuri täytyy harjoitella yksin oloa!

edit. Mä esimerkiksi haluan nähdä muitakin ihmisiä, mutta mä haluaisin, että tämä mies voisi osallistua näihin tilanteisiin. Tämä on nyt sitä samaa mihin olen tottunut vanhassa elämässä exän kanssa, koska me tosiaan mentiin kaikissa sosiaalisissa riennoissa AINA yhdessä. Se sopi molemmille, eikä edes haluttu mennä ilman toista. Tämän oinaan kanssa ollaan nyt vasta tapailuasteella, mutta ei kuitenkaan vaikuta yhtä jakamishaluiselta luonteelta kuin exä, eli tämä sitten haluaisi varmaan pitää sen oman elämänsä. Sitäkö mun sitten pitää opetellakin, vai olenko nyt vetänyt puoleeni vääränlaisen miehen, koska en rakasta itseäni?
« Viimeksi muokattu: 20.08.2011 12:36:17 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14127 : 20.08.2011 12:37:20 »

Valitettava tosiasia on, että ensin pitää oppia elämään yksin itsensä kanssa ennen kuin voi/osaa elää toisen yksilön kanssa. Tämän läksyn olen itse oppinut näiden viiden vuoden aikana, jolloin yksin olen lasteni kanssa elänyt eron jälkeen.

Täytyy sanoa, että olen paljon enemmän sinut itseni kanssa ja persoonani on vahvistunut positiivisessa mielessä. Voisi jopa sanoa, että olen viimeinkin kasvanut itsekseni, joka minä alunperin olen ollutkin.

Päättyneen ihmissuhteen jkälkeen on aina hyvä pysähtyä miettimään, mitä on oppinut päättyneestä suhteesta ja tehdä surutyö. Muutoin ne samat asiat kulkeutuvat aina seuraaviin suhteisiin, ellei niitä työstä pois.

Omien hankalien suhteideni kautta olen viimeinkin oppinut, etten ole kynnysmatto. Olen ihminen, joka on itsessään arvokas.

 smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14128 : 20.08.2011 13:28:34 »

Muuten, oletteko huomanneet nihkeästi liikkuvien planeettojen vaikutuksen esim. hoitamisessa?

Itse huomaan joutuvani tekemään enemmän töitä keskittymisen kanssa, mutta huomaan myös  saturnus -vaikutuksen energioissani. Vaikka vain välitän muille enkelten antamaa energiaa, enkä omaani (tästä olen 100% varma), olen silti väsähtänyt. Tosin meillä alkoi ihan uusi kausi täällä kotona, jonka opettelu voi myös tuoda omat haasteensa elämääni. Plus ne entiset haasteet, joiden oletan päättyvän tähän jouluun.  Smiley

 saturnus aspect_sex venusmars aspect_sex saturnus ja  saturnus aspect_squ merkurius ovat ne vahvimmat tapahtumat tällä hetkellä. Kyllä siellä plutokin vilahtaa.

Pitäisi vissiin itsekin saada energioita tasattua. Punaista siis kehiin. Punaista maan energiaa.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14129 : 20.08.2011 14:05:13 »

"Omien hankalien suhteideni kautta olen viimeinkin oppinut, etten ole kynnysmatto. Olen ihminen, joka on itsessään arvokas."
Juuri tämän saman olen minäkin oppinut smitten
Mutta kyllä siihen tarvittiin opetusta aikalailla. Ei sitä kerrasta opi, kun on kova pää Cheesy uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 940 941 [942] 943 944 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: