Sivuja: 1 ... 900 901 [902] 903 904 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5608431 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #13515 : 11.05.2011 13:04:07 »

Kiitos kaulakoru! smitten

Vielä siitä maidosta, tämän näköinen pakkaus se on:

http://3.bp.blogspot.com/_zFDYBnhEhqE/TQ-dudj8UlI/AAAAAAAAA0Y/JCUsIvFxdgc/s1600/maidot.jpg

Pieni miinuspuoli asiassa on, että se on tuollainen muovipullo jota ei kai voi oikein mitenkään kierrättää. Sad  Hinta on muuten jotain 3-4 kertainen kaupan maitoon verrattuna mutta laatu on ainakin saman verran.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13516 : 11.05.2011 14:15:36 »

Kannattaa suoraan kysellä lähitiloilta. Niiltä saa yleensä korvausta vastaan hakea omaan lasipulloon tuoretta tavaraa. Tätä mun laktoosi-intorelanssinen serkkuni juo ilman mitään vaivoja.

Ulkona on urheilijamiehiä ilman paitaa!!! Kuolen hiukan  smitten ja kuolaan myös  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13517 : 11.05.2011 14:16:54 »

Tästä voisi saada aika fanaattisen väittelyn aikaiseksi ja katson parhaaksi olla vain hiljaa, koska et usko muuta kuin mitä niistä alasi oppikirjoista olet lukenut.


Voin sanoa suoraan, ettei oppikirjoissani opeteta mitään ravitsemuksesta ja VHH/kivikautisesta ruokavaliosta olen kyllä ollut tietoinen jo ennen koulutukseni alkua.

"Kivikautinen ruokavalio jäljittelee nykyään saatavilla olevilla ruoilla niitä ruokia, joita jokainen ihminen maapallolla söi ennen maanviljelyksen vallankumousta (vain 500 sukupolvea sitten). Näissä ruoissa (tuoreet hedelmät, kasvikset, vähärasvainen liha ja merenelävät) on runsaasti hyödyllisiä ravintoaineita (liukoista kuitua, antioksidantteja, vitamiineja, fytokemikaaleja, omega-3 ja kertatyydyttyneitä rasvahappoja ja matala-glykeemisiä hiilihydraatteja), jotka edistävät terveyttä ja vähän niitä ruokia ja ravinteita (puhdistetut sokerit ja viljat, tyydyttyneet ja transrasvat, suola, korkea-glykeemiset hiilihydraatit ja valmisruoat), jotka voivat usein aiheuttaa lihomista, sydäntauteja, diabetesta ja useita muita terveysongelmia. Kivikautisessa ruokavaliossa viljat ja maitotuotteet korvataan kasviksilla hedelmillä - ruoilla, jotka ovat ravinnerikkaampia kuin täysjyväviljat tai maitotuotteet."
Saatavissa: http://www.biovaan.fi/kivikautiset/ukk.html [viitattu 11.05.2011]. Muitakin sivustoja aiheesta löytyy.

Mutta joo, tämä ei ole mikään uskon asia. Ja kuten sanoin, entisenä luurankona (lue: anorektikkona) suhtautuminen ruokaan on tunneperäistä, eikä ollenkaan positiivisella tavalla. Ts. tiedän ravinnosta aiheena paljon.

Asia käsitelty. Ok?  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13518 : 11.05.2011 14:20:58 »

Magnesiumilla on laksatiivinen vaikutus... ja sinkillä kuvottava, pahoinvointia aiheuttava vaikutus. Käytäntö on osoittanut niin. Mutta vitamiinejahan ei saisi ottaa tyhjään vatsaan...
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13519 : 11.05.2011 15:39:28 »

joku leipomo teki karppaajille leipää. olisko ollu joku liisan leipomo tai joku.

mä enno koskaa laihduttanu. syän mitä tekee mieli.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13520 : 11.05.2011 16:22:40 »

http://www.youtube.com/watch?v=4Vh_ElTSyb8&feature=feedf

Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13521 : 11.05.2011 16:25:04 »

Asia käsitelty. Ok?  Smiley

Ai hitsi kun mä en osaa olla hiljaa.  Wink Mä olen erittäin paljonkin tutustunut paleodiettiin, joten voin kertoa, että siinä on kyllä virallisterveellinen ruokakolmio käännetty ylösalaisin.

"Kansainvälisesti arvostettu rasvatutkija Mary Enig ja hänen kirjoittajaparinsa Sally Fallon väittävät vastaan, ja perusteita on heilläkin: juuri rasvaiset osat saaliista olivat arvostetuimpia, esim. aivot, sisäelimet ja luuydin. Myös ihra kerättiin tarkkaan talteen. Alueilla jossa riistaa oli runsaasti, kuten pohjois-Amerikassa, metsästys saattoi olla hyvinkin valikoivaa. Tällöin tyydyttyneiden rasvojen osuus ravinnossa oli luultavasti suurempi kuin on oletettu.

Intiaanien perimätieto kertoi, että vähärasvaisen lihan syöminen tekee sairaaksi. Liha onkin syytä nauttia siinä olevan rasvan kanssa, koska muuten keho ei saa tarpeeksi rasvaliukoisia vitamiineja ja muita ravinteita joita tarvitaan proteiinien pilkkomiseen. "

http://koti.mbnet.fi/lowcarb/dieetitp.html
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13522 : 11.05.2011 22:56:08 »

Mulla on ainakin tästä ruoasta tosi hyvä olo. Mä en kyllä edes nyt kaipaa leipää enkä  mitään makeata. Mistä sekin sitten johtuu? Mutta eniweis, mulla on ollut tänään tosi kiva päivä, siis super! Ihania ihmisiä, sain yhdeltä tutulta hiuskoristeita, kun hän tiesi millaisista olin kiinnostunut, ja kaikkea muutakin ihanaa!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13523 : 12.05.2011 21:53:44 »


Ollaanko täällä kiltisti?  Cool


Hädin tuskin  Lips Sealed

Hyvä että selvisit melkein ehjänä takaisin reissustasi.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13524 : 13.05.2011 16:03:48 »

Jaahas, saas nähdä ollaanko tässä tulossa kipeiksi kun veto pois ja kurkku hieman kipeä  knuppel2
Hitsit, en nyt halua tulla kipeäksi, maanantai pitää olla terve ja mennä asioille ja muutenkin en pidä siitä että olen kipeä  Tongue Tässä pitäisi vielä jaksaa mennä kauppaan ja tehdä ruoka.

Pienokainen oli onneksi aamulla yllättävän reipas ja sanoi jaksavansa mennä tarhaan  smitten

Upea mutta viileä päivä  smitten

Haluaisitko saada hieman reikia? Smiley Jospa auttaisi kurkkukipuusi? Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13525 : 13.05.2011 18:24:45 »

Aggressiivisesti käyttäytyvät miehet ovat siis puutteessa. Muttä miten liittyy synnyttäminen tähän asiaan.. :p
« Viimeksi muokattu: 13.05.2011 18:26:37 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13526 : 13.05.2011 22:08:42 »


En ole ollut tietoinenkaan, että piiskaleikit olisi luokiteltu sairaudeksi ?!?!
Vaikka ihmiskunnasta nyt uskoo että harmaasta massasta poikkeavat luokitellaan sairaiksi. Undecided


Samaa mieltä että testosteronia voi kanavoida luoviin ja iloisiin juttuihin. Cool





/quote]

-”Miten niin varastaminen, kivun toiselle tuottaminen, toisen pahoinpitely tai raiskaus on väärin?”
-"Ruoskin ja tein kipua toiselle, se halusi...Mikä siinä on väärin?"
- En tiennytkään - olen syytön, sanoo suurin osa vangeista.
 Heille osalle se on ollut luonnollista.
-Minä haluan, minun aggressioni haluavat ruoskia toisia …haluan purkaa omia testosteronipurkauksiani toisiin.

Vaikka kuinka haluaa ja ymmärtää äärilaitoja, pitääkö kaikki vain hyväksyä?
Missä on suvaitsevaisuuden rajasi?

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13527 : 13.05.2011 22:12:38 »

Niin ja tarkoitukseni ei ole oma kannanottoni asiaan vaan mielenkiintoni toisten ihmisten ajatusmaailman sisältöön.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13528 : 13.05.2011 22:57:24 »

^ Ottaisin kantaa, jos olisi näkemystä. On vähän mehut vähissä: aamuratsastus, työt lasten kanssa ja parin tunnin ajo harkkoihin ja harkat ja takaisin. Eli liikenteessä taas vaihteeksi 8.30 - 22.30.  buck2

Luulin, että mulla olisi huomenna vapaa päivä, mutta olen lupautunut talkoisiin. Jee..... Mut hauskaa siellä on!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13529 : 13.05.2011 23:03:29 »

Mä otan sen verran kantaa, että se miten lukija lukemansa tekstin tulkitsee, kertoo enemmän lukijasta itsestään kuin tekstin kirjoittajasta.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 900 901 [902] 903 904 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: