Sivuja: 1 ... 878 879 [880] 881 882 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5602216 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13185 : 22.03.2011 17:36:58 »

Minulla oli eilen illalla erittäin vahva migreeni. Voisinko sanoa, että pahin kokemani. En tiedä mikä sen iokein aiheutti, mutta luulen, että näillä levottomilla energioilla sekä korvien väsymisellä oli yhteytensä tähän migreeniin. Minulla on erittäin hyvin harvoin kyseistä ongelmaa ja nyt se on tullut noin kuukauden välein. Viimeisin ennen viime kuuta oli vuonna 2004.  Huh

Jopas! Sillä mullakin tuli tänään ilmeisestikin aurallinen migreenikohtaus.. edelliset oli joulun tienoilla ja sitä ennen ollut n. 10 vuotta sitten, lapsena mulla näitä päänsärkyjä.. Huh

Tulipas mieleen. Kun olen tutkinut paljon näitä näköhäiriötä nyt, että värien/väripallojen näkeminen yhdistetään myös migreeniin/visual snow -näköhäiriöön. Tää ihan vaan jotenkin.. ajatuksena ilmoille. Ei oo ennenkään tiede ja henkiset asiat poissulkeneet toisiaan, päinvastoin, aattelen.  Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13186 : 23.03.2011 23:34:34 »

Mulla ei ole auraa migreenissä, eikä mitään näköhäiriöitä. Ei siis myöskään mitään väri-ilmiöitä tms. Kun näen enkeleitä, ei pääni todellakaan ole kipeä. Mutta kun migreeni iskee, tunnen sympatiaa vampyyreja kohtaan, jotka joutuvat liian lähelle auringonvaloa. Oma olo on samanlainen: silmät ei kestä valoa ja kaikki hajut sekä äänet tuntuvat voimakkaasti. Lisänä tietty julmettu päänkivistys, jonka paikka vaihtelee tämän tästä. Horton-tyylistä oireilua on tämä mun migreeni.

Tällä hetkellä punaisella menevät  uranus aspect_sex aurinko sekä  uranus aspect_sex mars . Myös vaikuttivat/vaikuttavat (ei punaisena)  mars aspect_tri  uranus ,  mars aspect_squ neptunus ,  venus aspect_sex neptunus ,  venus aspect_squ uranus ,  jupiter aspect_tri neptunus  ja  merkurius aspect_tri neptunus . Sitten on pari oppositiota plutolle. Kaikki nuo tapahtumat päällä viime viikonloppuna... ei ihme, että päätä vähän kivisti.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13187 : 24.03.2011 11:59:51 »

Mulla menee edelleen toi pluto yhtymä aurinko. Lisänä siihen asc yhtymä neppari. Pää pilvissä, jalat betonissa?

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13188 : 24.03.2011 13:13:10 »

Mulla ei ole auraa migreenissä, eikä mitään näköhäiriöitä. Ei siis myöskään mitään väri-ilmiöitä tms. Kun näen enkeleitä, ei pääni todellakaan ole kipeä. Mutta kun migreeni iskee, tunnen sympatiaa vampyyreja kohtaan, jotka joutuvat liian lähelle auringonvaloa. Oma olo on samanlainen: silmät ei kestä valoa ja kaikki hajut sekä äänet tuntuvat voimakkaasti. Lisänä tietty julmettu päänkivistys, jonka paikka vaihtelee tämän tästä. Horton-tyylistä oireilua on tämä mun migreeni.


Tarkoitin tuon aikaisempani jänskänä tietona kaikille, ois pitänyt erottaa se sun lainauksen vastauksesta. Smiley Mutta toki myös sinulle. Smiley
Jännä kun näitä migreenejäkin on erilaisia. Meillä on suvulla tätä, mummollani ollut myös aurallinen.. Se oli säikäyttävä kokemus, kun aattelin että mikä ihme silmääni vaivaa, en näe kunnolla ja paniikki hiipi. Rauhoitin vaan sitten itseni, ja päätin että se vipatus loppui ja keskityin toisaalle. Ja pian siitä se loppui. Smiley Sitten alkoi lievä särky..

Yleisestikin, musta on mielenkiintoista, kuinka moni asia on tieteessä jotakin toista mitä vaikka uskon asioissa, sama asia on eri nimellä. Smiley Mielestäni ne vaan täydentää toisiaan, eikä kumpikaan sulje toista pois.. Smiley Näistä vois tehä ehkä aiheenkin, kun keksis esimerkkejä. No, vaikka harhat/hallusinaatiot vs. henkien näkeminen, on tosi helppo esimerkki.. Smiley

Oon viikon verran juonut maca-jauhetta joka päivä. Kyllä mä vaan olen huomaavinani, että olisin energisempi! Ihanaa kun huomen tuplajouskarilla on saldovapaa töistä, ja sitten alkaa viikon talviloma. Ostetaan huomenna xboxille kinect, odotan tosi innolla että pääsee pelaamaan, urheileen ja tanssimaan, pelkällä omalla kropalla, vielä kun on toi muikee töllö niin se tuntuu varmasti kuin olis pelissä sisällä ja menee ihan urheilusta! Siellä on niitä kaikkia fitness- harjoitusohjelmiakin.. zumbasta voisin innostua. Smiley
Sitten ens viikko ulkoillaan paljon (jos nyt terveys sen sallii, Taas on meinaan pienin, 7-kuukautinen kipeä, just vasta oli esikoinen Sad ) ja tehään kunnon kevätsiivous kotiin, kaapit ja partsit ym. pistetään kuntoon. Smiley Ja luomuillaan oikein olan takaa. Heti kun on rahat niukissa, luomuilu käy hankalaksi. Nyt meen taas Ruohonjuuren tyhjentämään.. smitten

Löysin muuten kivan nettikaupan www.luontaistukku.com missä on kaikkea ihanaa.. smitten
Ihanata torstaita jokaiselle! angel


tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13189 : 24.03.2011 13:55:05 »

Mulla menee edelleen toi pluto yhtymä aurinko. Lisänä siihen asc yhtymä neppari. Pää pilvissä, jalat betonissa?



neptunus on oppositiossa askendantille, näin meillä nousuleijonilla Wink Tai itselläni meni viimein ohi tuo transiitti, kun asc on leijonan viimeisissä asteissa. Oiskos sen harhakuplan pitänyt nyt puhjeta?  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13190 : 24.03.2011 17:10:39 »

^ niinhän se onkin oppo. Mut mä olen tällä hetkellä täysin öö edesvastuuton. Edellispäivänä jätin avaimet autoon, ja odotin pari tuntia, että mies tuli vara-avaimen kanssa paikalle. Eilen unohdin kotiavaimen sisään ja taas sain odotella, että mies tulee kotiin. Tosin baarissa ja ystävän kanssa.

Mulla on pää ihan sekaisin. Hönttinä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13191 : 24.03.2011 18:09:28 »

Onko kukaan pistänyt merkille, että päiväntasauksen 20.3. jälkeen olisi energiat ja värähtelyt muuttuneet?

Mulla on jotenkin ihan kauhea olo ollut tällä viikolla. Ikään kuin tämä fyysinen maailma tuntuisi enemmän epätodelliselta. On irrallinen ja joukkoon kuulumaton tunne. Paikalla mutten läsnä. Aika käy liian nopeasti, ahdistaa ja stressaa sellaisetkin asiat, jotka normaalisti menisi ihan omalla painollaan. En nyt ota selvää, että olenko itse muuttunut vai onko tämä maailma muuttunut.  uglystupid2 Kun suljen silmät ja hiljennyn, pääsen jonnekin tuttuun ja turvalliseen..

Allergiat on pahana ja pää on ihan sekaisin.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13192 : 24.03.2011 18:39:00 »

Mielenkiintoista kun kevätpäiväntasauksesta puhut (joka siis oli 21.3  Wink ), minulla kun taas meni niin päin että viime viikolla oli hurjan korkeat energiat, liiankin korkeat sillä vetivät ylikierroksille, ja nyt juuri tuon maanantain jälkeen tuntuu kuin ne olisivat loppuneet kuin seinään. Olen taas takaisin siinä samassa.. jotain niitä korkeita aaltoja vähän harmittaa että jäi noin nopeasti pois, mutta ei sitä kyllä hengästymättä jaksa.  buck2 Mutta olihan viime viikolla juuri tuo superkuu-täysikuu..
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13193 : 24.03.2011 20:59:50 »

Mulla on energiatukos naamassa  :Smiley
En muista koska viimeksi olis ollu näin kamala lentsu, koko pää ihan tukossa, ylähampaitaki jo särkee...
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13194 : 24.03.2011 22:25:57 »

Itsellä tuntuu energiat kyllä erittäin tukkoisilta. Selkä on alaselästä asti erittäin pahassa jumissa ja alaselässä on sellaisia kipeitä kohtia. Vähän kuin olisi alaselkä täynnä sellaisia pieniä "nakluja". Nuo eivät oikein siedä hierontaa, kun kevytkin kosketus vihloo. Yläselkä nyt on vain "tukossa" ja jumissa, mikä on nyt aiheuttanut päänsärkyjä koko tämän viikon.

Mutta olen aika varma, että energiat lähtevät taas virtaamaan, kun saa hommia pulkkaan ja pääsee taas salille nostamaan rautaa. Olisin aika iloinen ihminen jos osaisin pitää sellaisen rentouden kropassa ja mielessä stressitasosta riippumatta. Kyllä olen tässä vuosien mittaan kehittynyt, mutta välillä pitkäaikainen stressaaminen saa kropan sellaiseen sykkyrään, että sen selvittely vie aikaa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mirka222
Vieras
« Vastaus #13195 : 24.03.2011 23:01:19 »

mulla kans energiat ihan sekasin, koko kroppa tukossa, maha sekaisin ressistä ja väärästä ravinnosta selkä ja pää jumissa, eipä mulla muuta Grin
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13196 : 24.03.2011 23:19:08 »

No, olen jo valittanut, mutta mulla läikkyy pää. Tosin tällä hetkellä kuu 13 asteessa, puristuksessa jupiterin  aspect_opp saturnukselle.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13197 : 25.03.2011 00:39:37 »

O ollu erikoosen raskas energinen viikko. Yleisesti ottaen aika ärtyisää sakki on ollu, muutama pimahtanu säkkihullukin mahtui mukaa. Kaverit päivitelly facebookkiin samoja fiiliksiä. Toivottavasti tää oli tässä.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13198 : 25.03.2011 13:51:51 »

Hmm, mitä lienee unia oon nähnyt viime yönä kun heräsin omaan nauruuni ja päässä soi tämä: http://www.youtube.com/watch?v=MtN1YnoL46Q - Ankka rulaa ihan täysillä  2funny.

Toivottavasti olo tasaantuu, koska tänään olis isommalla porukalla aikeena viettää iltaa ja kaikki on ihan elin otsassa.. Mut haukutaan taas ihan pystyyn jos jatkan ilkamointiani, toisaalta näillä fiiliksillä se varmaan naurattais vielä enemmän  2funny Lips Sealed.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #13199 : 25.03.2011 16:17:45 »

Hmm, mitä lienee unia oon nähnyt viime yönä kun heräsin omaan nauruuni ja päässä soi tämä: http://www.youtube.com/watch?v=MtN1YnoL46Q - Ankka rulaa ihan täysillä  2funny.

Ahhah, aivan ihana :DD Tulee hyvälle tuulelle tän flunssan keskellä, joka muuten herätti yölläkin. Tuntuu, että vähän kaikki on nyt jonkin asteisessa flunssassa, mites te? Tää taitaa olla just sitä aikaa kun kukaan ei enää osaa pukeutua ulos. Välillä paistaa ja välillä sataa lunta.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Sivuja: 1 ... 878 879 [880] 881 882 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: