Sivuja: 1 ... 814 815 [816] 817 818 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604699 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12225 : 21.08.2010 11:27:04 »

Hahhah, hyvää viihdettä lukea tätä palstaa aamukahvin kera.. 2funny

Sasha  2funny 2funny onnea!! Kuulostaa aika hurjalle tuo kaveri.. Grin
Ei ihan mikään naapurin Pertsa...  Grin

Ja Saturnalia, senkin kihlausmatkija!  Grin Ei vaan, onnea ja loooove..  smitten smitten


Mä en tiedä mikä mua vaivaa, mutta menin eilen työpäivän jälkeen ihan horkkaan ja joka paikkaa särki, lämpö nousi 38 asteeseen ja nyt ollaan tässä melkein terveenä  Huh kun nukuin tossa ensin sellaset 17 tunnin "yö"unet.. (heräsin kyllä välillä juomaan ja ottamaan panadolia)..
Olen siis saikkupäivällä tänään ja huomenna mulla olis tuplavuoro, mutta soitin että yks vuoro menee mutta ei kahta tässä alkuraskaus väsymyksessä (olen noin viikon ajan menny iltaisin aina ennen kasia nukkumaan ja nukkunut lisäksi päikkäreitä!  Shocked ) ja onneksi apulaisosastonhoitaja kuulosti ymmärtäväiselle..

Inhoon ottaa saikkua, kun tulee heti semmonen tunne että epäillään jostakin  Angry

Yksi vanhempi sairaanhoitaja, joka on siis yhtä uus tällä osastolla kuin minä, niin hän on yksi tunnollisimman oloisista ihmisistä ketä tunnen ja sairastaa tosi pahaa migreeniä säännöllisin väliajoin (käsittääkseni juuri tällaisten tunnollisten ihmisten tyypillinen vaiva) niin hän oli joutunut osastonhoitajan puhutteluun näistä migreenisairauspoissaoloista  Shocked Shocked
Pomo oli sanonut sille että "kun nämä sinun poissaolosi ovat aina tiettyihin aikoihin.."
"listan alussa.... listan keskellä... tai listan lopulla.." (eli toisin sanoen ei mitään logiikkaa  idiot2) Ja sitten pomo oli myös kääntänyt asian niin että tällä työntekijällä taitaa olla kotona jotain ongelmia..  idiot2

Sen lisäksi meidän pomo on kerran käynyt yhden työntekijän kotona sairaslomapäivänä katsomassa omin silmin, onko tämä työntekijä oikeesti kipeänä.

Eräälle hän sanoi "miten sulla voi olla nyt mahatauti, eikös sulla sillon syksyllä viimeksi ollut?" (eli tyyliin puoli vuotta aiemmin)..

Minulle hän sanoi, kun sairastuin norovirukseen kesken työpäivän ja olin naamaltani harmaanvihreä ja silminnähden pahoinvoiva ja olin juuri ripuloinut, niin että "minkälaista se ripuli oli? sellaista löysää vain? kun joskus maha vain menee löysemmälle, eikä se sinänsä ole syy lähteä aiemmin töistä.." .... Hitto kun ois laatta lentänyt silloin sen muijan eteen niin oisin ollut tyytyväinen... Grin Grin
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #12226 : 21.08.2010 11:42:39 »


Ziisus mikä osastonhoitaja!  Angry

Ja tuo migreenihän (nim. itsellä 11v asti vaivannut) naisilla seurailee hormoonitoimintaa, joten jos tästäkin kyse, niin tulee kk-kierron kanssa aika säännöllisesti. Toisilla puolenvälin kierrossa toisilla juuri toisin. Mur! tommosta käytöstä kohtaan!

Tigru, nyt on vatsatautia liikkeellä, joka nostaa kovan kuumepiikin ja laskee sitten melkein normaaliin lämmöt. Toisilla ei tule muita oireita kuin tuo kuume ja toisilla sitten taas myös ne kaikki vatsataudin ihanuudet. Jos selvisit vain kuumepiikillä, onnea!  Grin

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12227 : 21.08.2010 12:33:26 »

Neela, niinpä.. Ihmettelet varmaan miksi meillä 90% inhoaa avoimesti tuota osastonhoitajaa.. Se on suurin syy minkä takia en äippäloman jälkeen haluaisi palata tuolle osastolle, vaikka tykkään työkavereista muuten ihan sikapaljon!

No siis, mulla oli kyllä myös vatsavaivoja  Embarrassed mutta luulin/luulen niiden vaan kuuluvan tähän raskauteen.. Ihan hitonmoisia väänteitä.. Luulen että mun kohtu painaa suolta jotenkin että ilmat jää sinne jotenkin jumiin, auauau  Undecided  Maha on vuorotellen kovalla ja löysällä...  Undecided
Toinen "kummallinen" oire; mulla jo eilen aamulla kiristi rintakehää, sellasta keuhkokipua ja yöllä sitten alkoi kuiva yskä ja yskimisen päätteeksi meinasin aina oksentaa ja sitten myös vatsasta kouraisi.. Lisäksi pakaroita särki ihan hulluna.. Ihan pimeä tauti ja nyt on ihan terve olo, mitä nyt vähän köhin.. Grin Siis ton keuhkokivun takia ajattelin heti että mä oon nyt saanut jonkun ihanan keuhkokuumeen, mutta nyt ei oo keuhkokipua enää ollenkaan.. Shocked
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12228 : 21.08.2010 12:38:28 »

Onnittelut St.Popille kihlauksen johdosta myös täältä! Lähden tänään todistamaan, että mitäs sitten kihlauksen jälkeen? Häitä tietty. Ihanaa, kun poikakaveri on siellä soittamassa ja muutenkin - maalle!

Toivotan, Tiigris, sulle vatsanväänteistä toipumista, että pääset nauttimaan vauvamasun kasvusta.

Hyvää lauantaita kaikille! Olen jotenkin kovin onnellinen, ihanaa, kun tulee syksy ja viileys, ja jotain uutta!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12229 : 21.08.2010 12:55:41 »

Mistä toi Saturnalian St. Pop-lempinimi juontuu?? Tongue  *kysyy epätietoinen*  Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #12230 : 21.08.2010 14:15:55 »

Mistä toi Saturnalian St. Pop-lempinimi juontuu?? Tongue  *kysyy epätietoinen*  Smiley


Taitaa tulla nikin sanojen etukirjaimista?  Smiley



 
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12231 : 21.08.2010 14:38:42 »

Mistä toi Saturnalian St. Pop-lempinimi juontuu?? Tongue  *kysyy epätietoinen*  Smiley


Taitaa tulla nikin sanojen etukirjaimista?  Smiley

 

No se oli liian vaikea mysteeri tälle älykääpiölle... 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12232 : 21.08.2010 14:49:37 »

hassua seurata miten ihmiset reagoi itseeni.. naiset yleensä vääntää mutkikasta filosofiaa, miehet  leijona  oinas kutsuu seurakseen purjehdukselle (joo joo) tms.. ja erään  rapu mielestä olen kohottavaa energiaa.. kivaa..  Smiley ja  kaksoset taas..

no, syyskuun alussa tapahtuu, pidän puheen Town managerille, otetaan sitten asiat todesta taas.  Wink taidan seurata tuttuja Hawaiille..
« Viimeksi muokattu: 21.08.2010 17:57:07 kirjoittanut ^Starry Night^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #12233 : 21.08.2010 18:00:55 »


Hienoa Telluksen Tallaaja!  smitten

Nythän se elämä mielenkiintoiseksi menee!!!  Cheesy



Hahhah, hyvää viihdettä lukea tätä palstaa aamukahvin kera.. 2funny

Sasha  2funny 2funny onnea!! Kuulostaa aika hurjalle tuo kaveri.. Grin
Ei ihan mikään naapurin Pertsa...  Grin



 Cheesy 2funny

Hurja kaveri se on! Ei juo kahvia, eikä alkoholia, ei syö suolaa ja mitä vielä siinä listassa olikaan,
kun ne häiritsee energioita hänessä. Sanoi, että hänen kanssaan ei pääse illallisille ravintoloihin,
mutta tuon romanttisuuden puutteen...hmmm... se kyllä osaa kompensoida! :Smiley

No, kaipa esineiden liikuttaminen pelkillä energioilla on sen tiukan ruokavalion arvoista. Shocked
Ja siellä ei todellakaan ole mitään hiusta tai teknistä juttua välissä auttamassa.

Goottityyppinen mies pitkine mustine hiuksineen ja ne silmät... itse saatanan, vampyyrin, pirun,
draculan ja enkelin sekoitus. Mustat itä-eurooppalaisesti vinot silmät, tuuheat ripset,
upeasti leikkattu ja muotoiltu musta parta, sellainen tyylikäs ja tarkka ja terävä,
kuin vain pirun maallistumalle voisi kuvitella.

Paljon hopeisia sormuksia, joka sormessa 2-3, myös ylemmässä sorminivelissä,
eikä vain alemmassa. Jokaisella sormuksella on oma symbolinsa
-ja sieltä löytyy useammat uskonnot ja illuminatit.
Rannekorut ja erikoinen kaulariipus, jonka kuviota ja tarinaa se ei suostunut kertomaan,
mutta huomasin, ettei se ole ollut kaulariipus aina. Ainoa, mitä se ei riisunut pois.

Tyylikäs kaveri kaikkinen hilepetööreineen! Afro Tarkempi katsaus vaatetukseen
paljastui Versacen mustiksi farkuiksi, valkoiseksi rennoksi paitapuseroksi
tai vastaavasti mustaksi rennosti päällä -> tyypillinen nykytaikurin asu.

Naiset käy ihan kuumana siihen ja pfffff......... en miekään voinut vastustaa.  buck2 crazy2

Veskari on poikinensa kanssa tämän viikonlopun, so näin taas repsahdin -ja pahoin! Kiss

Se aistii kyllä mielettömän hyvin energiat ja selvänäkee.
Mun uudessa asunnossa se teki jonkun energiajutun
ja kiinnitti sinne kuvion, jonka se sanoi, että mun pitäisi maalata se sinne suojaamaan minua.
-> siitäkin huolimatta, että kehuin niin kovasti uuden asuntoni energioita,
niin se sanoi, että jep, kaikkialla muualla, mutta ei kylppärissä.

Taidan olla harvoja, jotka tietävät hänet syntymänimeltään
-käyttää taiteilijanimeä. Mutta jos oikeakin sukunimi tarkoittaa pyhää, Shocked
niin tyyppi on kutsumusammatissaan.  uglystupid2

No... sanoin, että haluan tulla hypnotisoiduksi ja ensi viikolla kun se tulee
Lontoon esityksistä, se lupasi tehdä sen ja auttaa mua avautumaan ihmisyyden blokeista,
jotka esim. estää mua irtaantumasta kehosta.
Pari pientä teknistä taikatemppuakin opetti ja lupasi näyttää lisää,
mutta joudun allekirjoittamaan sopimuksen tiistai-keskiviikkona, etten kerro kuinka temput tehdään.

....ja kerroin kyllä, etten ole ihan vapaa suhteeseen, kun se tarkisteli asiaa,
mutta sanoi, ettei se haittaa.. :Smiley

Mieletöntä seksiä.... smitten  ..osaa kyllä tehdä taikatemppuja siinäkin.. ...bufffff....! crazy2
Ei tosiaankaan mikään tavallinen pertsa! Lips Sealed

Voikohan tätä sanoa..?
Tiedossa olisi kunnon rituaaliseksiä..uhreineen.  Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
Myös ihoon viillettävät kuviot rituaaliseksin aikana,
-jostain syystä olen aina halunnut sellaisen, kun en ole mikään tatuoinnin ystävä,
mutta kuvioiden ystävä. Tongue

HIV ja hepatiitti-todistuksen kera saa luvan osallistua.
Hyvä, että pitävät huolen, kun veren ja kaiketi suojaamattoman seksin kanssa pelataan.

Jotenkin tämä pitäisi taas pystyä selittämään Veskarille, mutta se valitettavasti ajattelee
jo nytkin, että menen liian pitkälle noissa seksuaalisissa kokeiluissani,
mutta mua kiehtoo tuo. Tongue
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #12234 : 21.08.2010 18:06:54 »

Mulla onnistu yksi asia ekalla kertaa!


 smitten smitten smitten

Testi näyttää plussaa!!!


Heips "Tiigris"

Enpä ole aikoihin täällä piipahtanut, mutta nyt käväisin.

Olenpa onnellinen puolestasi.  smitten
Onnea kovasti "Untamon" odotukselle.

Koskas on laskettu aikasi on.


http://www.libero.fi/Pages/Pregnant/CalendarDefault.aspx?id=3050&gclid=CPT6tbHqyqMCFQYf3wodGGlmtg

"Elämänilo" smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Yep
Vieras
« Vastaus #12235 : 21.08.2010 18:35:02 »

Neela, niinpä.. Ihmettelet varmaan miksi meillä 90% inhoaa avoimesti tuota osastonhoitajaa.. Se on suurin syy minkä takia en äippäloman jälkeen haluaisi palata tuolle osastolle, vaikka tykkään työkavereista muuten ihan sikapaljon!

No siis, mulla oli kyllä myös vatsavaivoja  Embarrassed mutta luulin/luulen niiden vaan kuuluvan tähän raskauteen.. Ihan hitonmoisia väänteitä.. Luulen että mun kohtu painaa suolta jotenkin että ilmat jää sinne jotenkin jumiin, auauau  Undecided  Maha on vuorotellen kovalla ja löysällä...  Undecided
Toinen "kummallinen" oire; mulla jo eilen aamulla kiristi rintakehää, sellasta keuhkokipua ja yöllä sitten alkoi kuiva yskä ja yskimisen päätteeksi meinasin aina oksentaa ja sitten myös vatsasta kouraisi.. Lisäksi pakaroita särki ihan hulluna.. Ihan pimeä tauti ja nyt on ihan terve olo, mitä nyt vähän köhin.. Grin Siis ton keuhkokivun takia ajattelin heti että mä oon nyt saanut jonkun ihanan keuhkokuumeen, mutta nyt ei oo keuhkokipua enää ollenkaan.. Shocked

Toivottavasti olo on helpottanut. Jos keuhkokipua tuntuu vielä, menethän äkkiä lääkäriin? En tarkoita pelotella mutta on aina parempi vauvan kannalta, jos lääkäri tarkistaa asian.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12236 : 21.08.2010 20:25:04 »

Sashan tyyppi kuulostaa ihan Anton LaVeyltä (paitsi että se tais olla enimmäkseen kalju) Cool

Kunnon satanistit kunniaan! smitten
Tämä tyyppi muistuttaa ulkonäöltään jotain Tuomas Holopaisen ja Johnny Deppin sekoitusta,
oikein mustat ja draculamaiset silmät, ja tarkasti leikattu ja muotoiltu tuuhea musta parta
lähtien pulisongista ja leukapieliä kohti leukaa, jossa pukinparta ja viikset.

Vähän kuin stailatumpi ja lipevämmän näköinen Jack Sparrow.
Enemmän partaa, pitkät musta hiukset kuin on J. Deppillä tässä kuvassa,
mutta naama hyvin saman näköinen.

http://turbo.inquisitr.com/wp-content/johnny_depp_1.jpg

Ja katse kuin Tuomas Holopaisella tässä;

http://i2.pinger.pl/pgr104/a103b73b000fd9fe4b3eb5e7/tuomas.jpg

Yllättävää, kuinka hämmentävän samannäköisiä Depp ja Holopainen
(ja mun Saint (en kerro oikeaa tai taitelijanimeä, olkoon täällä Saint) Tongue ) ovatkaan..? Shocked idiot2
Vai johtuuko se vain tuosta gootti-tyylistä ja saman tyyppisestä parrasta? Huh

Look.. Shocked

http://userserve-ak.last.fm/serve/252/97971.jpg

http://www.nicewallpapers.info/pics/men/johnny_depp/johnny_depp_012.jpg

Tuossa viimeisemmässä kuvaa katsoessa menee jännä tunne vatsassa
-on niin samat silmät ja katse, kuin mun taikurilla. crazy2

Laittaisin kuvan ja linkin sen kotisivuille, mutta pelkään, että sitten kaikki psykopaatit
aktivoituvat ja sitten on yksityisyyden kunnioitus kaukana. buck2

Viime yönä se kirjoitti jotain mustalla tussilla mun alavatsalle,
kun se sanoi, että se tuntee, ettei kaikki ole ok mun kohdussa.
En ollut kertonut mitään sille sairastamastani endometriosista. Shocked
Sen oudon kirjoitukseen se kirjoitti oman ristimänimensä.

Ei lähde suihkussa kunnolla pois ja mietin, mitä selitän Veskarille. buck2
« Viimeksi muokattu: 21.08.2010 20:37:52 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12237 : 21.08.2010 20:54:29 »

Piti oikein etsiä TTT UUI:n juttuja, mut pakko kommentoida välissä ennen kun luen loppuun, että ei kait se sun taikuri oo Chris Angel?  Grin Mä näin heti sieluni silmin, kenestä puhut  Cool

Tiigus, eiks me alettu suunnilleen samaan aikaan seukatakin? Mä taisin olla pari viikkoa etuajassa  Smiley
No, kaksosille tapahtuu näemmä (ukko on kaksonen).

U2 oli NIIIIIN ihana.  smitten


Ei ole Criss Angel,  Wink mutta saman tyyppinen taikuri, illuonisti ja hypnotisoija,
tuollainen sympaattinen goottityyppi.
Räjäyttää tajunnan, niin monella tasolla, ettei tosikaan!
I love so much! smitten Tälläisiä miehiä ei kasva joka oksalla, joka pystyy stimuoimaan
kehoillisesti, tunteellisesti, älyllisesti ja henkisesti noin voimakkaasti! Shocked

Oho, mä oon aina haaveillut rituaaliseksistä  Grin Cool! Afro

Mä olen tehnyt sen aikaisemmin shamanistien kanssa ja äh.. bubbahommaa.
Nyt olisi tiedossa oikein kunnon sessio. Tuu tänne mun luo, pääset mukaan, jos kiinnostaa. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12238 : 21.08.2010 21:12:31 »

Tein aikoinaan haastatteluja prosemmaa varten, ja onnistuin saamaan "uhriksi" yhden synkeämmänpuoleisen wicca(?)papin. Enemmänkin taisi edustaa näitä demonisia ulottuvuuksia, mutta ei tosiaan mikään perus-pera Grin Se on kaverin joku tuttu, ja mitä kuulin niin aika kummia juttuja tapahtui niissä piireissä. Haastatteluissa käsittelin enemmänkin sitä sen ajatusmaailmaa/maailmankuvaa (pakanuudesta kun kyse), joten jäi muut tsydeemit sivuseikoiksi.

On sitä kaikenlaista kyllä Cool

No juu.. Mä olen aivan innoissani päästessäni mukaan noihin kummiin juttuihin,
mutta tosiaan, tiistai-keskiviikko mun pitää allekirjoittaa sopimus,
jossa lupaan olla kertomatta miten ne illuusiotemput tehdään.
Saas nähdä, koskettaako se sopimus myös noita kummia juttuja,
joiden varsinaisista yksityiskohdista ei voi puhua. Tongue

Kivaa oli sekin, että kerrankin aamulla en ollut ainoa,
jolla oli mustat kajalit levinnyt pitkin silmiä. Cheesy Grin 2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12239 : 21.08.2010 22:28:04 »

Pakko uhmata hiukan... laitan teille näytille taikurini kädet. Ihan sen vuoksi,
että en tajua, miten se on niin näppärä noista hilavitkuttimista huolimatta?! Shocked
tallennettu
Sivuja: 1 ... 814 815 [816] 817 818 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: