Sivuja: 1 ... 798 799 [800] 801 802 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5594335 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11985 : 11.07.2010 20:17:37 »

Lämmintä tosiaan riittää!
Kaupungin ulkopuolella on pari astetta vähemmän ja raikkaampi ilma,
mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin parempi tämä kun sateinen, harmaa ja kylmä!  Tongue

Kun muistaa juoda tarpeeksi auringossa ja syödä suoloja ja kivennäisiä, niin virkeänä pysyy
-ajatuskin. Smiley

Nuo erikoisvedet on loistavia, mutta suosin itse 100% naturaaleja vesiä
ilman mitään keinotekoista.

Ex-Härkä on ollut tänään vuoristossa kalassa ja toi juuri, paitsi pari vonkaletta,
jotka aikoo grillata ja tarjota salaatin kera, niin kanisterillisen lähdevettä suoraan purosta.
Sulanutta ikijäätä suoraan Alpeilta, joka on valunut monen maakerroksen ja kivetyksen läpi. Tongue

Luulen, että neste ja suolojen vajaukset on tältä päivältä kuitattu. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11986 : 13.07.2010 07:37:47 »

Sasha on päättänyt jälleen avata hetkellisesti (tylymmän) auttamiskanavan
kaikille toivottomasti rakastuneille tämän jutun innoittamana; Tongue

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Rakkaussuhteen+loppu+n%C3%A4kyy+aivoissa+vieroitusoireina/1135258519165

"Mitäs tämä mies..?"

"Onko hän oikea..?"

"Näin unta hänestä ja hän tuntuu niin oikealle.."

"Hän kävi p*nemassa mua yhden kerran, suuteloikin niin ihanasti ja nyt en ole kuullut hänestä
6 viikkoon, vieläkö hän rakastaa minua..?"

"Miksi hän näin teki, vaikka minä niin häntä rakastan, tuleeko hän takaisin..?"

"En ole kuullut hänestä kahteen päivään mitään, ei vastaa puheluihini
ja nyt pelkään, että hän on ollut vakavassa onnettomuudessa.."



Nisti mikä nisti, tarvitsee annoksensa -vaikka sitten selvänäkijältä ja ennustajalta,
kun kohteelta ei sitä saa. Wink
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11987 : 13.07.2010 09:32:26 »

^ Mä luin netin kautta ja näin kuvia tuosta sadepäivästä. Shocked Ihaninta siinä uutisessa oli,
että suurin osa ihmisistä oli iloisen näköisiä ja hymyherkkiä tilanteelle.  Cheesy

Mietin tuota, että pelkäävätköhän suomalaiset pysähtyä auttamaan? Huh
Mun mielestä kun auttamattomuus ei oikein istu suomalaiseen terveeseen perusluonteeseen.

Kun lait paapoo rikollisia ja mielenterveys -ja rikollisten kotiuttaminen, siis jälkihoito
on retuperällä, niin luoko se sitten pelkoja ihmisten mieliin?

Mua on kyllä autettu useamman kerran tielle hyytyneen auton kanssa Suomessa,
katsos kun vanhoja autoja siellä tuli ajettua yhdessä veljeni kanssa,
kun jaoimme yhdessä säästösyistä ja sisarusrakkaudesta,
uudemmat tavalliset autot kun maksaa siellä loistoauton verran,  crazy2
mutta kieltämättä on se auttajakin tuntunut pelottavalle,
että mitä se haluaa tämän auttamisen jälkeen palkakseen.. buck2 buck2

Kuhan nyt spekuloin.. :Smiley


Joo, minä oon kanssa vähän spekuloinut, mutta toisaalla.

Ja täällä helle jatkuu, 35 astetta on luvattu koko viikoksi.

Onneksi porukkaa on kesälomalla niin pääsin tyhjillään olevaan parempaan toimistoon jossa on vähemmän kuuma smitten

Minä en tiedä mikä tuo suomalaisten auttamis-juttu nykyään on.

Jotenkin tuntuu että nykyään. PK seutu on mennyt kovemmaksi kuin ennen vaikka ei mulla kai siitä kauhean pitkällistä kokemustakaan ole. no, yli 10 v. kuitenkin.

Mutta olen kuullut, että esim. liftareihin suhtauduttiin vielä 1980 luvulla ihan eri tavalla. Nykyään vieraita ihmisiä kyräillään enemmän. Ihmiset tuijottaa, jos olet vaikka metsässä kävelyllä, että mikä ihme tuo hiippari on, varsinkin jos on mies.


En lukenut edellisiä viestejä täällä tuvassa.

Itseaiheutettu univaje ja jatkamaan työtä.


Kaikille hyvää helleviikkoa. Toivottavasti se sade ja ukkonen taas vierailisi. Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.07.2010 09:34:12 kirjoittanut . » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11988 : 13.07.2010 15:57:17 »

Saas nähdä millaiseen pätsiin päästään kaverin kanssa Torstaina,
kun menemme St. Tropeziin. crazy2  Onneksi kuitenkin on meri minne pulahtaa.
Tuo Tonavan jokipahanen ei oikein innosta kovin kauaa tälläistä rannikkoseudun lasta. Kiss
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #11989 : 13.07.2010 17:45:24 »

Palaan tänään takas Joensuuhun.. Saa nähdä et miten trooppinen ilmasto on mun asunnossa Grin

Porukoilla (Keski-Suomi) on nyt ulkona +28,7 astetta ja sisällä +28,1 Tongue Sisälämpötila laski yön aikana muutaman asteen, mutta kohoaa nyt varmaan tuonne kolmenkympin tietämille.

Hyvin meni vloppu&veljen häät.. Katsoin myös pari leffaa (District 9 ja Liisa Ihmemaassa) ja ajateltiin kaverin kanssa käydä katsomassa uusi Shrek Cool

En tosin vieläkään saanut aikaiseksi mennä uimaan, joten ei vissiin ole tarpeeksi kuuma Grin Wink

Teretuloa!

Mie kelluin Pyhäselän laineilla soutuveneessä parituntia tänään ja välillä uin ja oli niiiiiiin ihanaa. Siellä tuuleksi pikkusen koko ajan ja helepompi olla kuin muualla. Ihana vapaapäivä  smitten
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Asterix
Vieras
« Vastaus #11990 : 13.07.2010 21:19:14 »

Kiitti vaan KK, nyt minuunki iski matkakuume...  Angry Eikä tietenkään oo varaa lähteä mihkään.

Kreeta ja Korsika alkoi kiinnostaa, kun selailin internetistä äkkilähtöjä sekä omia matkailukirjojani... Jonkunnäköinen laiskaloma Smiley Paitsi että sama kai se on täällä Suomessakin olla köllöttää tuossa helteessä, eipä sen takia tarvitse lähteä matkustelemaan.

Joululomalla ehkä sitten, kaamosmasennuslääkkeeksi Smiley

annaelen

Mä olen jo niin burn out töistä, muuttohommista ja noista keväisistä Jouskari-ongelmista,
että tarvitsen pelkästään syksyä varten piristysruiskeen ja kunnon irrottautumisen Wienistä.
Hyvän ystävän kanssa on kiva mennä vapaalle ja olla kauniiden ihmisten
ja paikkojen energioissa ja tietenkin sen kaikista tärkeimmän, -meren.  Smiley

Ei kun vain hurvittelemaan hetkeksi. Wink




tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #11991 : 13.07.2010 21:43:44 »

Pohojanmaalla alkaa olla niin trooppinen ilmasto, että kohta voisin istutella palmuja tuohon tien varteen.  Kyllähän tämä lomalla olisi iiihanaa, mutta ku pahus soikoon pitää tehdä töita!  Olen ollu ihan puolikuollu työpäivän jälkeen, tänään oli kyllä kaiken huippu.

Ei tää oo valkoihoisen hommaa.  Sori vaan rasistinen ilmaus, pää alkaa jo pehmetä tästä helteestä.  crazy2
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11992 : 13.07.2010 23:30:05 »

Jep.. Täällä meilläpäin oli tänään 34 piste jotain celssiusta lämmintä  2funny
Mutta minä en liity valittajakuoroon-  Cool
mitä sitten, vaikka onkin vähän nihkeätä välillä?
Samat ihmiset jotka valittaisivat kylmästä ja koleasta kesästä, valittavat nytkin.
Säähän ei ole juuri koskaan niinkuin MINÄ HALUAN!!!!  uglystupid2 knuppel2 2funny


Iltavuorosta taas kotiuduttu..

Sain sitten paikata kotona tota yhtä hurjapäätä, mulla on kyllä tietynlainen mielipide erääntyyppisistä harrastuksista (veneen perässä vedetään ties mitä ja kyydissä ollaan miten sattuu).. Mitäs sitten kun se selkä oikeesti napsahtaa eikä vaan "ei tää nyt niin kipee oo" (vaikkei pysty kumartumaan)... Tai jotain osuu lujaa vaikka silmään...
Nyt osu lauta päähän ja tuli sellanen sentin mittanen oikein kunnon vekki, mikä kyllä ois pari tikkiä vaatinut.. Hirveä kuhmukin..

Tollaista  aurinko skorpioni askendentti leijona tuntuu kovasti kiehtovan kaikki vauhti ja vaaralliset tilanteet ja hmmmm, kävinpäs mielenkiintoisen lähellä kuolemaa..  2funny

Mutta joo, me ollaan seurusteltu vuosi nyt.. Smiley


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11993 : 13.07.2010 23:37:44 »

^ Meimi, Grin Miksei niitä voisikin kasvatella..? Täälläkin kasvaa sellaisia kesäpalmuja,
jotka ilmestyy katujen varsille, aukioille ja puistoihin keväällä heti lämpimien tultua
ja katoavat sitten Lokakuun puolessa välissä arvoituksellisesti jonnekin.. :Smiley
Erikoista noissa Wieniläisissä palmulajikkeissa on se, että niillä on oma iso ruukku juurissaan. angel

Ja niin.. harvemminpa auringonpaiste on valkoihoisen hommaa
-ainakaan kauaa, kun alkaa ruskettua! Cheesy

*****

Mel Gibson ja Oksana Grigorieva puhuttaa kovasti..
Oletteko kuunnelleet ne nauhat?

Mites kummaa, kun mulle nousi sellainen tunne, että tunnen tuon naistyypin
hyvin ja ko. naistyyppi tietää sitten ihan tasan tarkkaan, mitä hän on tekemässä..?
..ja, mikä on ihan faktaakin, että me ei olla kuultu noista nauhoista ja riidoista
muutakuin ne Gibsonia ei-imartelevat pätkät..?

Miten kukaan mies voi tulla noin hullun vihaiseksi ilman kunnon syytä?
Etenkin, kun ajattelee, että kuuluisuudella on kovat riskit julkisuutensa kanssa
ja taatusti miettii sitä, ennen kuin laukoo.
Kuitenkin samainen mies on ollut iät ja ajat naimisissa exänsä kanssa ja tehnyt liudan lapsia,
eikä siltikään moisia ole tullut esiin edes katkeran eron jälkeen.

Joku tässä hiukan haiskahtaa ansalle -jo alusta asti, sanon mie. police
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11994 : 14.07.2010 00:10:37 »

Hömm, mä olen taas ihan pihalla maailman menosta <--ei mitään uutta...
Tosin noi julkkisjuorut ei oo koskaan niin kiinnostanutkaan.

Juon täällä "yökahveja"  2funny ...

Töissä liikku joku villi huhu että oisin raskaana, vaikka en töissä ookkaan puhunut mitään näistä suunnitelmista.. Sitten viikonloppuna yks työkaveri näki mut hieman kännissä, niin maanantaina tiesi töissä kaikki että olin viikonloppuna rillustamassa (sitä asiaa oltiin kuulemma puitu kahvihuoneessa vuoronvaihteessa).... Ja mähän sitten tokaisin suureen ääneen että VOI KAUHEETA KUN SAIRAANHOITAJA ON JUONUT PARI KALJAA VIIKONLOPPUVAPAILLAAN, TÄSTÄ PUHUTAAN VIELÄ ENSI VUONNA KÖHKÖH.. Niin johan muuttui parin tädin asenne anteekspyyteleväks ja nöyräks yhtäkkiä...  Cool

Ei voi tajuu, kun ihmisillä on niin paljon puhuttavaa aina TOISTEN ASIOISTA.

Senkin jälkeen vielä, kun kaikki tiesi että olin ollut ryyppäämässä, juttelin hyvän työkaverin kanssa kahvitauolla siitä, miten vaikeaa täällä oikeasti olisi salata raskaus, kun pitää vältellä sytostaatteja, tuberkuloosi + muita eristyshuoneita, röntgeniä yms.... Hän sit sanoi että mitäs sitä salailemaan ja mä siihen, että jos sattuis vaikka oleen korkea riski saada keskenmeno niin en puhuis alkuraskaudesta mitään. Kesken tämän lauseen huoneeseen tuli pari muuta työntekijää, joista toinen heti huudahti "noniin! mä tiesin että sä oot raskaana!

 buck2 buck2 buck2 Ei herrantähden.....

Vaikkakaan toi tuskin mitään pahantahtoista oli.  Smiley


Niin huvittaapahan kuitenkin salaa, koska haaveilen siitä raskaudesta niin paljon.. Se varmaan jotenkin loistaa mun aurasta läpi...  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11995 : 14.07.2010 12:41:00 »

hauska kesä kun niin paljon liikkeessä ja niin paljon uusia naamoja ja tapahtumia. tjaa, uusi mieskin koettaa, toinen taisi retkahtaa, kolmannesta en tiedä. pitäiskö tutustua teatterintekijä-muusikkoon, joka menee keikalle Saksaan? kutsui teatteriesitykseen, näin just heidän mainoksensa lehdessä. olisi ainakin uutta. aika paljon yhteisiä juttuja näkyi olevan noin teoriassa, sukujuuret Espanassa ja  leijona

olen juuri menossa Spain futishulinaan ja su ensin toinen matka, sielläkin tuolla tyypillä kontakteja, kas. no jee. tuntuu kuin 10-20v takaiset jutut alkaisi elää uudestaan, siis kun teki musatapahtumia. tutustuin toiseenkin muusikkoon Jenkeissä, kiva tyyppi. kyseli keikkoja Suomeen/Eurooppaan.  
« Viimeksi muokattu: 14.07.2010 12:46:54 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11996 : 14.07.2010 12:51:59 »

Tulipa yhtäkkiä ihan sysipimeetä. Kivaa vaihtelua tämäkin.  Cheesy Viel ei sada, mutta kai se kohta sieltä alkaa ropisemaan.. tekee hyvää vaan toi sade kuivan jälkeen.  Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11997 : 14.07.2010 15:09:47 »

Tiigriksen työ-ympäristöstä tuli mieleen mun äiti.


Hän oli taas joutunut sairaalaan, ja oli ollut siellä viikon.


Mutta, 'se inhottava-niminen sairaus' oli pienentynyt, kiitos uusinta uutta olevien lääkkeiden smitten smitten smitten


Siltikään, eihän siitä ko. sairaudesta koskaan tiedä, se voi olla yllättävä. Mutta on siitä ihmiset ennenkin selvinneet.


Eli lääketieteen ylistys Smiley


Semmosta. Itse olen taas mokaillut yhden projektin kanssa ja piti sille adrianhatesinnäköiselle joka on vielä lomalla se palauttaa, ja tuli läjä korjausvaatimuksia takaisin suoraan paluupostissa.
 
buck2

Kun sellaisia setiä haluaisi ihan täysillä miellyttää Undecided Kiss


Mutta ei sitä aina onnistu.


Noh, jatkuu....

« Viimeksi muokattu: 14.07.2010 15:12:47 kirjoittanut . » tallennettu

kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #11998 : 14.07.2010 19:10:40 »

Väsyttää, mutta ei saa nukuttua, tätä on kestänyt jo 1,5 kk, alkaa voimat loppumaan.  Huh
Onneksi enää pari työpäivää, lomalla toivottavasti unenlahjat palautuu...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11999 : 15.07.2010 03:35:15 »

uusin tuttuni on ajellut sitte Bon Jovin kanssa NYC.. pitäsköhän tutustua Vähä paremmin  Grin .. hip hop pitää hereillä..
« Viimeksi muokattu: 15.07.2010 03:40:27 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 798 799 [800] 801 802 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: