Sivuja: 1 ... 785 786 [787] 788 789 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604781 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11790 : 03.06.2010 05:43:44 »

No minkäs teet kun on unelmamies, niin sehän on ihan kauheeta.  Cool

En tiedä.. Vastenmielistä kaikki se pussailu ja muu romantiikka.. Ja hirveetä, kun itse ei saa imuroida, kun mies tekee sen  Undecided

No... YRITÄN KESTÄÄ.....



 Cheesy Grin 2funny smitten

Nauti...! smitten Mä rakastan lukea sun juttujasi parisuhteesi kuulumisista.  Smiley
Mulle tulee hyvä mieli niistä ja antaa uskoa omaankin elämään
-nyt kun on suvantokausi menossa, enkä ole niin korkealla rakkaudessa liihottelemassa. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11791 : 03.06.2010 09:01:05 »

Kiitti  Cheesy

Mutta Sasha, sullahan luisti työelämässä.. Jos sun rakkauselämä nyt sattuu olemaan vähän niin ja näin niin mun työelämä sai just tosi veemäisen käänteen... Sad

En saanut sitä vakipaikkaa.

Sain kuulla siitä tunti sitten, itkin 10min ja nyt oon jo silleen että noh, vi*ut siitä P*rkle....

Hajotkaa pomot omaan paskaanne, sitten kun jätän teidän jatkuvassa sijaispulassa olevan kaatopaikkaosaston... Cool

Ja nyt soitan itselleni motivaatiosaikkua (ens yö ois vikatyöpäivä ennen lomaa)... Ei enää kiinnosta.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11792 : 03.06.2010 17:47:00 »

Kiitti  Cheesy

Mutta Sasha, sullahan luisti työelämässä.. Jos sun rakkauselämä nyt sattuu olemaan vähän niin ja näin niin mun työelämä sai just tosi veemäisen käänteen... Sad

En saanut sitä vakipaikkaa.

Sain kuulla siitä tunti sitten, itkin 10min ja nyt oon jo silleen että noh, vi*ut siitä P*rkle....

Hajotkaa pomot omaan paskaanne, sitten kun jätän teidän jatkuvassa sijaispulassa olevan kaatopaikkaosaston... Cool

Ja nyt soitan itselleni motivaatiosaikkua (ens yö ois vikatyöpäivä ennen lomaa)... Ei enää kiinnosta.

Rakkaus on ihanaa..! smitten Sanoo ikuinen romantikko. Tongue
Siksi varmaan mun työelämä on saanut uutta puhtia siipien alle,
kun mun keskittymistä ei ole sekoittamassa kukaan ihana gentleman..  :Smiley Grin

No, kaikella on aikansa ja nautin nyt itsestäni ja tuloksistani.
Kyllä tämän kaiken kuitenkin vielä tulee joku mies pilaamaan. :Smiley Grin 2funny

Harmi tuo, ettet saanut sitä vakipaikkaa. Mä ihan ajattelin jo, että se olisi kruunannut
sun ihanan elämäntilanteen, näin vuosia kun olemme ajatuksia vaihtaneet,
mutta kait se sun vakipaikka sitten on myöhemmässä vaiheessa.

On kyllä mahtava elämäntilanne sulla! Töitä sulla joka tapauksessa riittää
ja ihana siippa vierellä kulkemassa, niin mitä sitä suremaan, onko siellä työsopimuksessa
merkintä sijaisuudesta vai vakiosta. Tongue
Nauti vain ikiomasta auringonpaisteestasi! smitten
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11793 : 03.06.2010 19:23:37 »

aah, tahtoo ukkosen tännekin! kesäiset Ukkoset on niin mahtavia....


Kyllä se vakipaikka vielä tärppää....
 


kuu


...vielä yksi vuorokausi kiireistä vääntöä.


aika, hidastu....todella kaunis ilma näkyy ulkona olevan, mutat eihän sinne ehdi mennä.


eilen ilta-yöstä nähtiin kyllä kauris, jo toinen viikon sisään Smiley

tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11794 : 03.06.2010 21:49:36 »


^hhm....ei kai jos ei ole mitään muuta syytä. Mutta jos ei ole mitään erikoisempaa kiirettä tai syytä miksi ei voi...


mikäli peruste 'huvin vuoksi' yhtään toimisi...siis jos tunnet että siitä olisi pienintäkään iloa sulle niin mene....

mutta jos sen aistii jo etukäteen että siitä tulee jotenkin 'pakonomaista' ja se tulee olemaan ajanhukkaa niin,ja että se herättäisi turhia toiveita jostain mikä ei tule toteutumaan sitten ei kai kannata...(ehkä siis hattumies myöhästyi junasta)


tulipas sekava vastaus. en minä tiedä. Smiley kunhan jotain vastasin....



mutta jos on sellainen tilanne että hm...pirun tylsää, tuijottelempa seiniä (mitä epäilen että sulla ei ole...) ja sitten on vaihtoehtona mennä treffeille, niin kai sitten treffit :Smiley Smiley
tallennettu

*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #11795 : 04.06.2010 09:32:20 »

Huomenta tupahan  smitten

Pistimpä keräten kesän ensi kukkavihkosen... Heinä on pojalla hampaissa keikkunut ja tänään viiminen koulupäivä. Itsellä jatkuu koulun penkin tahkoominen läpi kesän, mutta siitä viis...

Kaunis keli siellä, mutta kylmä... *hyr* villasukka rock siis  Cheesy
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11796 : 04.06.2010 15:55:24 »

juna lähtee kello 7.

sitä ennen tulista taittamista. (<---kevään viimeinen kirjantaittotehtävä koulusta)


...upeat ilmat heille, joille suodaan ulkonaolon ilo. No, illalla pääsen näkemään kesäyötä junan ikkunasta Smiley

Ehkä se kuukin siellä..... :Smiley
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11797 : 04.06.2010 16:48:27 »

Hyvää reissua aamunsäde ja ihanaa Kesäkuuta kaikille, naattikaa sen kauneudesta  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11798 : 04.06.2010 17:11:44 »


Kiitokset Ippuska Smiley

...Kesä on ihana, ja varsinkin nämä kesäyöt, jollaisia ei kaikilla muilla ole, siis muissa maissa, valoisat kesäyöt oikein kutsuvat vaeltelemaan päämäärättömästi, ja se tuoksu..... Smiley


2 tuntia aikaa, tahti kiristyy....sitten unohdan 2 päivän ajaksi kaiken työhön liittyvän, vaikka se hauskaa onkin...mutta välillä täytyy tyhjentää mieli, minusta se on luovuuden edellytys. Kuten myös se, että joskus laiskottelee, eikä tee mitään, eikä ajattelekaan...ja se että nukkuu....
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11799 : 05.06.2010 09:45:22 »

Kiitos teille  Smiley Smiley Smiley Smiley

Mulle riitti pari päivää toipua siitä etten saanut sitä vakkaripaikkaa..
Ehkä sit toiste tai ehkä toisesta duunista, who knows..

Ehkä tarvitsin lohdutukseksi kampaajalla uuden kunnon räväkän vaalean kuparin/punaruskeanoranssin värin päähäni....

Ja käärmekuvioiset remmikiilakorkokengät..

Ja yhden mekon, kaksi kynsilakkaa, korvikset, kaulakorun...

Sitten olinkin parantunut haavoistani.. Smiley

tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #11800 : 05.06.2010 15:45:28 »

Täällä on kanssa ihan inha tuuli  Sad . Oon jo päiviä haaveillut että pääsis mölkkyä viskelemään, mut eihän tohon tuuleen voi kun palikat pyörii mihin sattuu ja toppatakkikin on jo varatossa  knuppel2 .

Onko muita joita väsyttää koko ajan? Tuntuu kun pitäis nukkua et jaksaa nukkua  idiot2 . Voimat/akku loppuu ihan yht´äkkiä ja vois melkein täydestä vauhdista nukahtaa..
Lisäksi ihmisillä tuntuu olevan aikasta paljon "pahoja päiviä"..vähän kun päänsärky ennen ukkosta  Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11801 : 05.06.2010 16:53:15 »

Eppana, olen huomannut, että mitään itselle turhaa/ylimääräistä ei jaksa tehdä, mutta työt ja tärkeät hommat kyllä hoituu ja jaksaa. Sitten kun väsyttää niin vain lepää/nukkuu,, ja taas jaksaa  Smiley

Mulla on ihan selkeä sähkö (yli)herkkyys ja se on osaksi syypää moneen tuntemukseen  Wink

Jaksellaan  Kiss smitten

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11802 : 05.06.2010 20:16:48 »

Kiitos teille  Smiley Smiley Smiley Smiley

Mulle riitti pari päivää toipua siitä etten saanut sitä vakkaripaikkaa..
Ehkä sit toiste tai ehkä toisesta duunista, who knows..

Ehkä tarvitsin lohdutukseksi kampaajalla uuden kunnon räväkän vaalean kuparin/punaruskeanoranssin värin päähäni....

Ja käärmekuvioiset remmikiilakorkokengät..

Ja yhden mekon, kaksi kynsilakkaa, korvikset, kaulakorun...

Sitten olinkin parantunut haavoistani.. Smiley



IHANAA!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11803 : 06.06.2010 19:33:31 »

 laugh


Mulla pitäis olla karrrrmea krapula, mutta eipä ole..
Siis vapissu oon koko päivän mutta ei ole oksettanut/särkenyt päätä.
Ja jostain syystä krapula on kyllä mukavakin asia eräässä mielessä..  :Smiley

Saattaapi olla, että ryyppäsin viimestä kertaa melko pitkään aikaan.  Smiley


Ostin kassillisen hirveetä mättöä lähisiwasta..
nyt on sipsiä, dippiä, limua, mandariinimehua, karkkia, jäätelöä ja suklaata.  Tongue
En oo tosin alottanut operaatiota lihotan itseni hirveäksi pontsoksi vielä.  Cool
Onhan tätä iltaa vielä..

Huomenna sitten murusen kanssa junalla Helsinkiin ja korkeasaareen..
Se on niin hassu kun se on ihan tulessa kun pääsee näkemään kissapetoja..
Huomaa että nousuleijona ymmärtää isojen kissojen päälle  Wink

tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11804 : 06.06.2010 20:51:02 »

Kerrankin jorinaan aikaa.

Oon nykyään yli puolet viikonpäivistä ilman nettiä, niin jää tämä foorumoilu vähemmälle. Puolet ajasta landella ja puolet kaupungissa, se on aika hyvämix. Liikun paljon enemmän maaseudulla, siellä on helpompaa olla yksin ja ajatuksissaan ja potkia lenkkareilla hiekkaa.

Parasta päivässäni - ketjuun kirjoitinkin jo, että olen taas siivonnut. Mulla on jokin siivoamiskausi. Koko ajan tarve järjestellä asioita ja heittää tavaraa pois nurkista, pyrkimys tietynlaiseen minimalistisuuteen. Meillä ei ole siipan kanssa muuta kuin yksi yhteinen shampoo (linnashampoo: pesee ilman kyyneleitä  Tongue ) ja tämä on niin kuin se linjaus. Kaikki liika ja turha pois, ihan äksyynnyn, jos on ruuhkaksi asti romua.

Ollaan lähdössä reilaamaan heinäkuun lopulla, kun saan projektiduunit pois alta. Se on varmaan kiintoisa kokemus. Olen antanut miehelleni tehtäväksi harjoitella päätöksentekoa. Hän on sellainen, että mielellään lykkää kaikkia päätettäviä asioita niin kauas, ettei voi enää kuin ottaa sen mikä eteen tulee, tai sitten toinen päättää hänen puolestaan. Hyvä puoli tässä on se, että mun nimenomaan pitää oppia siihen, että joustan toisen puoleen ja kunnioitan niitä hänen päätöksiään. Ei se aina ihan yksinkertaista ole.

Olen pohtinut tässä nyt paljon omaa alaani, kun vakituisten töiden saaminen ja niissä kiinni pysyminen tuntuvat olevan - ainakin mulle - jotenkin vaikeita. Ja tämän vuoksi huvittanut itseäni mol.fi -sivuistoilla eri hakusanoilla. "Hullu työ" sanalla löytyi puhelinmyyntiä. "Kiva työ" löytyi toiminnanohjaaja keskelle ei mitään. "Antoisa" sanalle löytyi paikka yliopistollisesta sairaalasta traumatologian puolelta sairaanhoitajan paikka. Sen sijaan "ihana nainen" sanalle ei löytynyt vastinetta edes kansallisella haulla. Voi voi...  laugh

On tullut sellainen halu, että olisi kiva tehdä jotain fyysistä työtä, ainakin hetki. Kaupungissa jumahdan, paikalleni möllöttämään.

Tänään muuten tulee töllöstä Menetetty maa, jossa on Javier Bardem. Hänestä olen näyttelijänä tykännyt, viimeksi vissiin Vicky, Christina Barcelonassa. - Sielläkin olisi kiva käydä.

Kaverini on hankkinut kaksi aivan ihanaa kissanpentua, kuolaan niiden kuvia fb:ssä. Haluaisin kanssa ottaa kissan, mutta vasta sitten kun sille voi tarjota edes jonkin vihreän ruoholäntin verran vapautta ulkomaailmassa. Kaverillani sitä on tarjota, oikein maalaistaloidylli - ihanuus!

edelleen tekisi mieli jatkaa, mutten keksi mitään enää! Hahaa. Ai, niin, huomio edelliseltä päivältä: tuntuu että asc leijona ja 5.huoneen planeetat tulevat koko ajan enemmän esiin. Ystäväni antoi minulle joskus seuraavanlaisella otsikolla kirjatun kirjeen: " Sinulle, joka täytät tilaa itselläsi. Vaikka se joskus tuntuisikin pahalta." Eilen tuli sellainen olo, kun minulle tuntemattomat siippani sukulaiset olivat kauhean varovaisesti keskenään, ja minä vain katselin, mutta silti se purskahtelu ja reagointi mulla on niin isoa, että vaikken tee itseäni tykö, niin tulee sellainen olo, että otan sitä tilaa kovasti vähän niin kuin vahingossa.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 785 786 [787] 788 789 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: