Sivuja: 1 ... 776 777 [778] 779 780 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542586 kertaa)
0 jäsentä ja 214 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11655 : 02.06.2010 11:41:28 »

kauheeta toi sun parisuhteen tarve aina tosta skopusta vaan heh heh  angel

no anyway.. siteerataanpa rapua tässä vaiheessa, yksinolo on yksi puoli kolikkoa, mut vähän tylsää. olemme siis luodut että olisi hauskempaa seurassa, tjtn.

minulla ei muuta olekaan kuin lomaa ja biz tänä vuonna.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2010 11:45:40 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11656 : 02.06.2010 12:22:17 »

No minkäs teet kun on unelmamies, niin sehän on ihan kauheeta.  Cool

En tiedä.. Vastenmielistä kaikki se pussailu ja muu romantiikka.. Ja hirveetä, kun itse ei saa imuroida, kun mies tekee sen  Undecided

No... YRITÄN KESTÄÄ.....

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11657 : 02.06.2010 13:06:41 »

se on raskasta, olis mullakin siinä kestämistä  2funny onneksi on vähemmän täydellistä.

toivottavasti kaikkien auvoisuus vaan jatkuu (opit siis, että imuroinnin voi jättää toiselle, suhde opettaa)  Grin
« Viimeksi muokattu: 02.06.2010 13:10:03 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11658 : 02.06.2010 23:31:33 »

Ehkä sinä olet saanut tyydytettyä suklaantarpeesi jollakin toisella tavalla. Eikö suklaan sanota korvaavan jotakin....
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11659 : 03.06.2010 04:43:44 »

No minkäs teet kun on unelmamies, niin sehän on ihan kauheeta.  Cool

En tiedä.. Vastenmielistä kaikki se pussailu ja muu romantiikka.. Ja hirveetä, kun itse ei saa imuroida, kun mies tekee sen  Undecided

No... YRITÄN KESTÄÄ.....

Cheesy Grin 2funny smitten

Nauti...! smitten Mä rakastan lukea sun juttujasi parisuhteesi kuulumisista.  Smiley
Mulle tulee hyvä mieli niistä ja antaa uskoa omaankin elämään
-nyt kun on suvantokausi menossa, enkä ole niin korkealla rakkaudessa liihottelemassa. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11660 : 03.06.2010 08:01:05 »

Kiitti  Cheesy

Mutta Sasha, sullahan luisti työelämässä.. Jos sun rakkauselämä nyt sattuu olemaan vähän niin ja näin niin mun työelämä sai just tosi veemäisen käänteen... Sad

En saanut sitä vakipaikkaa.

Sain kuulla siitä tunti sitten, itkin 10min ja nyt oon jo silleen että noh, vi*ut siitä P*rkle....

Hajotkaa pomot omaan paskaanne, sitten kun jätän teidän jatkuvassa sijaispulassa olevan kaatopaikkaosaston... Cool

Ja nyt soitan itselleni motivaatiosaikkua (ens yö ois vikatyöpäivä ennen lomaa)... Ei enää kiinnosta.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11661 : 03.06.2010 16:47:00 »

Kiitti  Cheesy

Mutta Sasha, sullahan luisti työelämässä.. Jos sun rakkauselämä nyt sattuu olemaan vähän niin ja näin niin mun työelämä sai just tosi veemäisen käänteen... Sad

En saanut sitä vakipaikkaa.

Sain kuulla siitä tunti sitten, itkin 10min ja nyt oon jo silleen että noh, vi*ut siitä P*rkle....

Hajotkaa pomot omaan paskaanne, sitten kun jätän teidän jatkuvassa sijaispulassa olevan kaatopaikkaosaston... Cool

Ja nyt soitan itselleni motivaatiosaikkua (ens yö ois vikatyöpäivä ennen lomaa)... Ei enää kiinnosta.

Rakkaus on ihanaa..! smitten Sanoo ikuinen romantikko. Tongue
Siksi varmaan mun työelämä on saanut uutta puhtia siipien alle,
kun mun keskittymistä ei ole sekoittamassa kukaan ihana gentleman..  :Smiley Grin

No, kaikella on aikansa ja nautin nyt itsestäni ja tuloksistani.
Kyllä tämän kaiken kuitenkin vielä tulee joku mies pilaamaan. :Smiley Grin 2funny

Harmi tuo, ettet saanut sitä vakipaikkaa. Mä ihan ajattelin jo, että se olisi kruunannut
sun ihanan elämäntilanteen, näin vuosia kun olemme ajatuksia vaihtaneet,
mutta kait se sun vakipaikka sitten on myöhemmässä vaiheessa.

On kyllä mahtava elämäntilanne sulla! Töitä sulla joka tapauksessa riittää
ja ihana siippa vierellä kulkemassa, niin mitä sitä suremaan, onko siellä työsopimuksessa
merkintä sijaisuudesta vai vakiosta. Tongue
Nauti vain ikiomasta auringonpaisteestasi! smitten
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11662 : 03.06.2010 18:23:37 »

aah, tahtoo ukkosen tännekin! kesäiset Ukkoset on niin mahtavia....

Kyllä se vakipaikka vielä tärppää....

kuu

...vielä yksi vuorokausi kiireistä vääntöä.

aika, hidastu....todella kaunis ilma näkyy ulkona olevan, mutat eihän sinne ehdi mennä.

eilen ilta-yöstä nähtiin kyllä kauris, jo toinen viikon sisään Smiley

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11663 : 03.06.2010 20:49:36 »

^hhm....ei kai jos ei ole mitään muuta syytä. Mutta jos ei ole mitään erikoisempaa kiirettä tai syytä miksi ei voi...

mikäli peruste 'huvin vuoksi' yhtään toimisi...siis jos tunnet että siitä olisi pienintäkään iloa sulle niin mene....

mutta jos sen aistii jo etukäteen että siitä tulee jotenkin 'pakonomaista' ja se tulee olemaan ajanhukkaa niin,ja että se herättäisi turhia toiveita jostain mikä ei tule toteutumaan sitten ei kai kannata...(ehkä siis hattumies myöhästyi junasta)

tulipas sekava vastaus. en minä tiedä. Smiley kunhan jotain vastasin....

mutta jos on sellainen tilanne että hm...pirun tylsää, tuijottelempa seiniä (mitä epäilen että sulla ei ole...) ja sitten on vaihtoehtona mennä treffeille, niin kai sitten treffit :Smiley Smiley
tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #11664 : 04.06.2010 08:32:20 »

Huomenta tupahan  smitten

Pistimpä keräten kesän ensi kukkavihkosen... Heinä on pojalla hampaissa keikkunut ja tänään viiminen koulupäivä. Itsellä jatkuu koulun penkin tahkoominen läpi kesän, mutta siitä viis...

Kaunis keli siellä, mutta kylmä... *hyr* villasukka rock siis  Cheesy
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11665 : 04.06.2010 14:55:24 »

juna lähtee kello 7.

sitä ennen tulista taittamista. (<---kevään viimeinen kirjantaittotehtävä koulusta)

...upeat ilmat heille, joille suodaan ulkonaolon ilo. No, illalla pääsen näkemään kesäyötä junan ikkunasta Smiley

Ehkä se kuukin siellä..... :Smiley
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #11666 : 04.06.2010 15:48:27 »

Hyvää reissua aamunsäde ja ihanaa Kesäkuuta kaikille, naattikaa sen kauneudesta  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11667 : 04.06.2010 16:11:44 »

Kiitokset Ippuska Smiley

...Kesä on ihana, ja varsinkin nämä kesäyöt, jollaisia ei kaikilla muilla ole, siis muissa maissa, valoisat kesäyöt oikein kutsuvat vaeltelemaan päämäärättömästi, ja se tuoksu..... Smiley

2 tuntia aikaa, tahti kiristyy....sitten unohdan 2 päivän ajaksi kaiken työhön liittyvän, vaikka se hauskaa onkin...mutta välillä täytyy tyhjentää mieli, minusta se on luovuuden edellytys. Kuten myös se, että joskus laiskottelee, eikä tee mitään, eikä ajattelekaan...ja se että nukkuu....
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11668 : 05.06.2010 08:45:22 »

Kiitos teille  Smiley Smiley Smiley Smiley

Mulle riitti pari päivää toipua siitä etten saanut sitä vakkaripaikkaa..
Ehkä sit toiste tai ehkä toisesta duunista, who knows..

Ehkä tarvitsin lohdutukseksi kampaajalla uuden kunnon räväkän vaalean kuparin/punaruskeanoranssin värin päähäni....

Ja käärmekuvioiset remmikiilakorkokengät..

Ja yhden mekon, kaksi kynsilakkaa, korvikset, kaulakorun...

Sitten olinkin parantunut haavoistani.. Smiley

tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11669 : 05.06.2010 14:45:28 »

Täällä on kanssa ihan inha tuuli  Sad . Oon jo päiviä haaveillut että pääsis mölkkyä viskelemään, mut eihän tohon tuuleen voi kun palikat pyörii mihin sattuu ja toppatakkikin on jo varatossa  knuppel2 .

Onko muita joita väsyttää koko ajan? Tuntuu kun pitäis nukkua et jaksaa nukkua  idiot2 . Voimat/akku loppuu ihan yht´äkkiä ja vois melkein täydestä vauhdista nukahtaa..
Lisäksi ihmisillä tuntuu olevan aikasta paljon "pahoja päiviä"..vähän kun päänsärky ennen ukkosta  Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 776 777 [778] 779 780 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: