Sivuja: 1 ... 755 756 [757] 758 759 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5594511 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11340 : 07.04.2010 12:33:55 »



Mulle saa lähettää oivalluksen viboja tähän suuntaan kiitos. Tuntuu olevan hiukan tukossa tuo oma antenni  Tongue


Niin mullekin. Tongue  Mä en ole töissä jaksanut oikein paneutua kaikkiin yksityiskohtiin,
en ole muistanut konsultoida kaikkea informaatiota ja muutama aivan oleellinen
homma on jäänyt huomaamatta ja sitten väännän sitten jotain vasemmalla kädellä huthutaa. buck2

Jouskari laitto mulle sen firmoista laskutukset hoitoon, kas kun valitin näistä raha-asioiden hoidosta
ja sieltä tulee laskemista aina kotiin töiden jälkeen ja mä en ole hyvä laskija,
vaan mä tykkään, että tilillä on rahaa, kun laskut on maksettu ja se on ainoa,
mitä mä haluan laskea.

No sitten häiden järjestely, buck2 olenko kertonut, että olen menossa naimisiin? Cheesy Grin 2funny

Tuon ostamamme talon fixaus mietittyttää, etenkin nyt alkuun se hiukan villiksi päässyt puutarha.
Tosin tähän äiti on tulossa apuun.  Cheesy smitten

Sisustussuunnittelun meidän taloon taidan kaataa I-ronialle ihan suosiosta. Grin
Mä olen ihan tarpeeksi vakuuttunut hänen taidoistaan,
mutta mun mies haluaa testata hänet ensin sen yhdellä asiakkaalla.

Btw, I-ronia, ne tiedot on tulossa aikaisintaan loppuviikosta,
tämä on jotain uskomatonta hulabaloota tällähetkellä. buck2

No sitten Jouskarin kanssa käydään katsastamassa pari hauvaa,
joista toinen olisi jo luovutusiässä ja toinen tulee tuossa 3-4 viikon päästä luovutusikään.

Ja sitten mulle auto pitäisi käydä ostamassa, mutta mulla ei ole hajuakaan tällä hetkellä,
millainen sen pitäisi olla, kun Jouskari on sekoittanut mun pään  uglystupid2 kaikenmaailman
teknisillä tiedoilla ja huollon saatavuudella, ajettavuuksilla ja käyttömukavuuksillla, tehoilla
ja laittanut sitten, paljonko se maximissaan saa maksaa, mutta itse mun pitää valita.

Mä en pysty keskittymään sitten yhtään tällä hetkellä! uglystupid2
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11341 : 07.04.2010 13:21:37 »




Jouskari laitto mulle sen firmoista laskutukset hoitoon, kas kun valitin näistä raha-asioiden hoidosta
ja sieltä tulee laskemista aina kotiin töiden jälkeen ja mä en ole hyvä laskija,
vaan mä tykkään, että tilillä on rahaa, kun laskut on maksettu ja se on ainoa,
mitä mä haluan laskea.


Sisustussuunnittelun meidän taloon taidan kaataa I-ronialle ihan suosiosta. Grin
Mä olen ihan tarpeeksi vakuuttunut hänen taidoistaan,
mutta mun mies haluaa testata hänet ensin sen yhdellä asiakkaalla.

Btw, I-ronia, ne tiedot on tulossa aikaisintaan loppuviikosta,
tämä on jotain uskomatonta hulabaloota tällähetkellä. buck2



odotan kovasti Smiley
ja ei se mitään että jouskarimies haluaa jtn käsiintuntuvaa ensin, ihan ymmärrettävää Smiley (vaikka jossain taisit mainitakkin että melkein astrologisia kaksosia ollaankin  Grin )

tulipa mieleen... tosta puutarhasta.. että siitä mistä puhuin yv:nä, on mukana piha ja puutarhasuunnittelija *winkwink*

mä tulin pohdinnoissani siihen lopputulokseen että lähetän kuvat etanapostissa, mun koneeni ainaki vääristää maalit todella pahasti.

nii. ja mä olen maailman huonoin raha-asioissa. taitaa olla joku tyyppivika  aurinko jousimies
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11342 : 07.04.2010 13:35:44 »




Jouskari laitto mulle sen firmoista laskutukset hoitoon, kas kun valitin näistä raha-asioiden hoidosta
ja sieltä tulee laskemista aina kotiin töiden jälkeen ja mä en ole hyvä laskija,
vaan mä tykkään, että tilillä on rahaa, kun laskut on maksettu ja se on ainoa,
mitä mä haluan laskea.


Sisustussuunnittelun meidän taloon taidan kaataa I-ronialle ihan suosiosta. Grin
Mä olen ihan tarpeeksi vakuuttunut hänen taidoistaan,
mutta mun mies haluaa testata hänet ensin sen yhdellä asiakkaalla.

Btw, I-ronia, ne tiedot on tulossa aikaisintaan loppuviikosta,
tämä on jotain uskomatonta hulabaloota tällähetkellä. buck2



odotan kovasti Smiley
ja ei se mitään että jouskarimies haluaa jtn käsiintuntuvaa ensin, ihan ymmärrettävää Smiley (vaikka jossain taisit mainitakkin että melkein astrologisia kaksosia ollaankin  Grin )

tulipa mieleen... tosta puutarhasta.. että siitä mistä puhuin yv:nä, on mukana piha ja puutarhasuunnittelija *winkwink*

mä tulin pohdinnoissani siihen lopputulokseen että lähetän kuvat etanapostissa, mun koneeni ainaki vääristää maalit todella pahasti.


No prp, ei tässä jäniksen selässä olla. Smiley Mä meilaan sulle kuvat ja pohjapiirrustukset siitä
varsinaisesta sun kohteesta ja meidän talosta ja pihasta, mutta näyttäisi,
että aikaisintaan loppuviikosta.

Jouskarin firma on ostamassa seuraavaa isompaa projektikohdetta ja se aikoo palata sen lisäksi vielä
politiikaan takaisin ja nämä on pitänyt sen ympäri pyöreitä päiviä kiinni.
Ahmuaa kaikkea kerralla ja mistään ei tule lasta eikä paskaa tai valmista. uglystupid2

nii. ja mä olen maailman huonoin raha-asioissa. taitaa olla joku tyyppivika  aurinko jousimies

 Grin
Niin kait, mutta Jouskarit on hyviä tekemään rahaa ja niillä on toimivia ideoita,
mutta jostain syystä tuossa laskujen maksun kohdalla ilmenee tehojen menetystä
kesken vauhdin. Cheesy
Ei se nyt niin paha tyyppivika ole, kun lakkaa vain valittamasta ja tekee itse
jos kerran parhaiten tietää ja osaa, niin Jouskarikin on tyytyväinen.  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11343 : 07.04.2010 15:34:47 »

Pfff... mä en ole tänään saanut töissä aikaiseksi mitään muuta kuin muutaman puhelun,
tarkastettua parit listat, kahvilla käynnin ja netissä roikkumisen käytännöllisesti katsoen. Tongue
Menee se päivä näin lorvaillenkin.  :Smiley Ei kyllä huitsita yhtään.
Huomaa kyllä, etten ole ainut.

Ulkona on kaunis auringon paiste ja katutaiteilijat ja romanialaiset huijaavat taskuvarkaat
ovat valloittaneet vanhan kaupungin.
Kyllä tätä kevättä on kaivattukin! smitten

tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11344 : 07.04.2010 16:18:58 »

jei. 1/3 maksusta hoidettu, Esikoisen vaarille soitin kerjuupuhelun. Cheesy
mummi ei vielä vastannu. jotain hyötyä näistä uusperhemummilosta ja vaariloista kun voi erikseen pyydellä Tongue
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11345 : 07.04.2010 16:23:24 »

Hei cool homma! Afro
Mie luotan sinuun, että kyllä sie aina keksit, mistä raha-hanat saa auki
-olethan astrologinen kaksonen mieheni kanssa.  Grin
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11346 : 07.04.2010 16:48:42 »


mulla saman vaikutuksen tekee AC/DC .  Smiley aina kun tarviin potkua, niin AC/DC ja lujalle.


heh, tasavirta-vaihtovirta Wink
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11347 : 07.04.2010 18:24:21 »

mummi lähti mukaan samalla 150€:lla
mailasin järjestäjälle ja viimesen 150 voin hoitaa kesäkuulla Smiley
ehtii säästämään Smiley
 
jei:)

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11348 : 07.04.2010 18:43:25 »

Hahhahahahaha... 2funny

Mä paimennan täällä oikeesti maailman sekopäisintä kissaa.....
Tapahtumarikas viikko takana paimennusta..
Ties mitä on hajonnut ja matot on mutkalla jatkuvasta ravaamisesta, aivastukseen se vastaa hassulla mirinällä ja makkarin ovenkahvassa se roikkuu vähän väliä kun se on kielletty huone, koska siellä on mun huonekasvi minkä se haluaa jyrsiä kaljuksi... Intohimoisesti... Grin

Skorppari käyttäytyy ihanan emomaisesti tätä kissaa kohtaan... Siivos eilen sen hiekkalaatikonkin ilman että sanoin siitä... MIKÄ MIES!!  Grin

No joo..

Oltiin lauantaina HPK-HIFK pelissä ja huusin siellä ääneni käheeks.. Skorpu meni tänään peliin, mä en kun se ei erikseen mua pyytänyt, mutta mua vähä harmittaa koska haluisin jälleen huutaa HPK:n voittoon!  Cheesy Cheesy
(en oo jääkiekkofani, mutta tykkään huutaa!! ja tykkään juoda yhen olusen erätauolla!)
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11349 : 07.04.2010 18:44:55 »

eiku oliko se sunnuntai  uglystupid2 mä en muista viikonpäiviä kun teen vuorotyötä.... crazy2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11350 : 07.04.2010 20:14:28 »

Mun tekis mieli lähtee jonnekin rillumareille..
Hirvee kevätys tai joku muu vastaava... Kauhee oluen jano...
Haluisin vähän viiniä ees.. Mansikkafresitaa..

UUUUUH..

 uglystupid2

Mutta näillä yhden päivän vapailla ei paljoo ryypiskellä  Angry

ei se mitään..meikätytölle on kertyny tän vuoden puolella 100 tuntia ylitöitä...
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11351 : 08.04.2010 06:47:02 »

Kukkuu jo kello puoli kuusi. Ehkä illalla hitusen väsänä.

Todennäköisesti sunnuntaihin asti yksinomaan duunia duunia ja workkia workkia, mutta eipä tuo midis, kun on kivaa.

Huomenet tupaan!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11352 : 08.04.2010 07:02:53 »

olen samaa mieltä kuin Ratkaisu, joka oivallisesti näki miten palstalla sekoillaan, siis joko materian tai hengen korostus on kelle tahansa liikaa. mutta RATKAISUHAN on oikeasti elää elämäänsä, eikä jaaritella.

kirjoissa voi olla teorioita, jotka ei mene omaan jakeluun, mutten nouse sotajalalle tekijöitä vastaan vaan katson, toimiiko. esimerkkinä. poistin viestini eräistä jaaritteluketjuista, kuten sanottu, mieli keksii tuhat väitettä, yläpuolella on tietoisuus.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11353 : 08.04.2010 15:55:39 »



mut kukapa sitäkin määrittää, mikä on oikea tapa toteuttaa omaa elämäänsä. jotkut toteuttaa sitä enemmän keskustelujen kautta kuin toiset ja on tuhansia muita tapoja. joka on toiselle jaarittelua, on toiselle tärkeää asioiden selvittämistä, joka on toiselle virkistävää urheilua on toiselle typerää pallon perässä juoksemista. ja kumpikaan ei väärässä.....
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11354 : 08.04.2010 16:23:09 »

Jotenkin kadehdin Tiigristä, koska hänellä on noin paljon töitä.


mutta se ei nimenomaan tarkoita että haluaisin sitä häneltä pois, ei se mene niin.


ehkä mullakin joskus :Smiley


ainakaan silloin ei tule olemaan, mikäli tuhoan sen mahdollisuuden huonolla itsetunnolla ja turhan suurella itsekritiikillä jo valmiiksi.....
 


Smiley



tallennettu

Sivuja: 1 ... 755 756 [757] 758 759 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: