Sivuja: 1 ... 751 752 [753] 754 755 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5602371 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #11280 : 28.03.2010 22:55:04 »

Ok, vastaan uudestaan viestiisi, kun hävisi, vaikka oli asiallinen tai sitten hävitn itse sen.
Sinä et ole täällä paljoa viime aikoina ollut ja nuo sinun mode-oikeudet on myös poissa,
joten et pääse Ö-mappiinkaan enään poistettuja viestejä lukemaan.

Kaarinan viesteistä viimeinen puoli vuotta ei ole vastannut minunkaan kuvaa
siitä aiemmasta, mitä vuosien aikana olen täällä Astrossa tottunut häneltä lukemaan.

Siksi minä olen kovasti hämmentynyt, blokannut ko. kirjoittajan viestit
ja niin, en ole kiinnostunut täällä Wienissä tapaamaan.  Undecided

Mutta mie haluan jättää tämän aiheen jo. buck2
Vastasin kuitenkin viestiisi, kun sen mulle kohdensit.

Kiitos vastauksesta, aihe voidaan toki jättää minunkin puolestani. Yleensä jätän tällaiset kommentoimatta, mutta nyt tuli vain tunne että täytyy ilmaista mielipiteeni. Modet varmaan poistivat viestini siksi, että annoin siihen luvan (ja pahoittelen että aiheutin työtä sen vuoksi, tiedän kyllä kokemuksesta miten rasittavaa viestiketjujen siivoaminen jälkeenpäin on). Minun kokemukseni Kaarinasta on siis sama kuin aiemminkin, se ei ole muuttunut. Kukin tietysti tulkitsee viestejä omalla tavallaan.

Joku viisas on sanonut, että "emme näe asioita sellaisina kuin ne ovat, vaan sellaisina kuin itse olemme". Tämä pitänee paikkansa. No, itse olen nousu-Kauris ja minusta asioilla on toimiakseen hyvä olla selkeät rakenteet ja rajat. Niitä ei tällä foorumilla ole alusta (viime uudistuksesta) lähtien kovin selkeinä ollut, mikä näkyy mielestäni liikana rönsyilynä ja sooloiluna, sekä tällaisina ajoittaisina "kränäilyinä" (tosin missäpä niiltä kokonaan vältyttäisiin, mutta silti). Asiat hukkuvat mielestäni liikaa lillukanvarsiin, koska olen selkeyden ystävä.

Moni on toki todennut ihan aiheellisesti, että turha valittaa astrologian puutetta, jollei itse kirjoittele astrologisia viestejä. Niinpä. Uusien viestien aiheiden jakautumasta päätellen aika harvaa tuo astrologian puute tuntuu edes vaivaavan, joten taidan olla vähemmistössä. Aikanaan olen kirjoitellut foorumille astrologisia juttuja melko lailla ja vastavuoroisesti oppinut täältä erittäin paljon. Tällä hetkellä en samanlaiseen panostukseen pysty, koska energiat kohdistuvat toisenlaisiin asioihin. Toivottavasti kuitenkin jengi kuitenkin jaksaa sietää toisiaan ajoittaisista yhteentörmäyksistä huolimatta, koska onhan tämä edelleen yksi viihtyisimmistä astrologian harrastajien virtuaalisista "paikoista". Smiley Ja nostan hattua kaikille, jotka ehtivät ja jaksavat edelleen innostaa ihmisiä astrologian pariin - toivottavasti jossain vaiheessa ehtisin taas olla yksi teistä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11281 : 29.03.2010 00:14:33 »


Hyvää Yötä kaikille!  smitten

Olettehan muistaneet siirtyä kesäaikaan, ettei mene pitkäksi aamulla?
 angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11282 : 29.03.2010 00:44:15 »


 Smiley samoin.

voisko joku superhenkinen ihminen kanavoida vuorokauteen lisää tunteja?



joo, vitsi. tiedän että ajan kokeminen on hyvin suhteellista ja riippuu monesta seikasta kokijalla...

tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11283 : 29.03.2010 10:55:01 »

astrologian paikkansapitävyydestä, tai äkkitransiittien, voisi saada käytännön esimerkkiä tutkimalla uuden tuttuni karttaa, kun hänelle tuli yllättävä menetys lähipiirissä. tutut oli puhuneet siitä millaisia on skorpparit, en sitten mennyt juttuun pidemmälle (että onko ne fanaattisia). mutta tämä kalanainen, joka on tosi kiva ja positiivinen, mistähän hänelle tuo vaikea tilanne, minulla paljon sitä että tutuilla ympäristössä ongelmia jotka säteilee heihin itseensä ja välillisesti minuun, vaikkei pitäisi.

tai sitten eräs tuttu joka muutti Jenkkeihin, oliko tosiaan vaikka huoneen 4 kohdalla paljon muuttotransiittia. ainakin kuviot muuttui ihan täysin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11284 : 29.03.2010 13:57:39 »

 smitten Lontoo....
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11285 : 29.03.2010 17:24:16 »


Brittein saari on ihana. Smiley
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11286 : 29.03.2010 17:49:27 »

tervehdys.
mulla meni selkä pihalla ollessa mukulan kanssa. en tajua mitä tapahtu mutta olin polvillani enkä ylös päässy.
siinäpä sitte konttasin jotenkin mukula kainalossa sisälle, soitin ukolle että tulee auttaan.
ei o pystyny koko päivänä liikkuun muutako vähä konttaamalla.
ressi että osaa olla kipee.
aamulla ehdin iloita siitä että pääsen liikkuun kun 2 pvää oksensin.
paikat oli makaamisesta niin kipeet että ei saanu ees nukuttua.
hmph.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11287 : 29.03.2010 18:42:17 »


eikös siellä ollut joku hyvä, muistaakseni Katatonia :Smiley

jos olisi rahaa, niin lentäisin vaikka minne..... :Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11288 : 29.03.2010 18:58:43 »

eiks se faith no moren ukko ollut jo 2008 Ilosaaressa, vai oonko erehtynyt ukosta. se Patton. onko se ees se. oli joku muistikuva....että oot kertonut.... :Smiley


voi olla että meni sekaisin, koska en tunne faith no morea, paitsi sen Easy kappaleen muistan teini-iästä. Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11289 : 29.03.2010 19:03:14 »

No tarkistinpa.


oli se se. hyvä on tää mun trivia muisti edelleen, asioista jotka ei edes liity elämääni oikein mitenkään.



no ei kai siitä haittaakaan ole.

jos kerrot mulle jonkun yksityiskohdan tästä päivästäsi, muistutan sinua siitä vuonna 2012 angel


edit. 'sinua': ketä tahansa
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11290 : 29.03.2010 19:14:27 »

pitääpä tsekata herra uudestaan. muistan että pidin paljon livekeikasta 2008 Ankassa ihan musan tähden, en muista ajatelleeni laulajaa ollenkaan sillä silmällä Smiley


hmm....saa nähdä. saa nähdä miten käy sen Sonisphere jättifestarin jonne mies haluaisi. on kyllä kallis!


ja saanko kerran vuodessa lentää Fotn'in perään. vähän kyllä olen käärmeissäni Aamunkoille siitä etteivät tule skandinaviaan, ja melkein tekis mieli vaan olla lentämättä minnekään ja odottaa kunnes suvaitsevat tänne tulla knuppel2 mutta mistään kun ei voi tietää. edes siitä tulevatko enää koskaan :Smiley


jos olisi rahaa, niin ihan huvikseen Britanniaan lentäminen kesällä oisi poikaa, ihan ilman mitään bändiäkään...
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11291 : 31.03.2010 09:44:34 »

Ansku on tullut Londonista!  Cheesy

Miten reissu meni? Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11292 : 31.03.2010 18:01:27 »

Miumau.  smitten

Sain tänä aamuna ruusuja sänkyyn kun heräsin ja aamupala oli haettu konditoriosta..
Kultaista... Smiley

Tilipäivän ja vapaan kunniaksi mentiin kaupungille kierteleen ja syömään....
Ostin vaaleanpunaisen pitkähihaisen ja vaaleansinisen lyhythihaisen kauluspaidan,
bikinit, mangovaahtovartalovoidetta ja piparminttu-jalkageeliä,
luomivärin, kuudet sukat ja juoksutrikoot (mitkä maksoi ihan sikana mutta olen kauan haaveillut kunnollisista juoksupöksyistä, jotka oikeasti siirtää hien pois iholta.....)..

Et silleesti.. Skorpukin löysi farkut, takin, kengät ja sukkia... Että ihan hyvät shoppingit meillä..

Sitten  panchoon syömään lohta, nam..

Ja just tultiin kotiin niin se jo lähti lätkäpeliin...

No, antaa sen pysyy jätkien juttuna. Mä voin täällä tehdä itselleni kaikki kauneushoidot sillä välin... Smiley

Tämä vapaapäivä meni siis tällein..
Neljä iltavuoroa edessä ja sen jälkeen TAAS yhden päivän vapaa.
Kyllä mua pieni työväsymys jo vaivaa, mutta pitää vaan tsempata kun on kesällä peräti kaksi viikon mittaista lomaa........... Enempää ei siis ole kerennyt kertyä, mutta on tää jo jotain!!
Elämäni ekat palkalliset lomat kuitenkin!!  laugh
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11293 : 31.03.2010 18:06:53 »

Mua huvittaa, kun olen mennyt höpisemään astrologiasta ystäville ym. niin nyt multa kysellään kauheesti etenkin noista parisuhde yhteensopivuuksista ja kaikista pitäis tehdä karttaa ja synastria karttaa. Ja kun enhän minä ymmärrä näistä ainakaan vielä paljon mitään :Smiley Oon sit katellu jotain perus parisuhde aspekteja mahollisesti, kertonu vaan positiivisia ennemminki ku negatiivisia asioita, ettei kukaan mun juttujen perusteella tee mitään päätöksiä Wink hassua, kun pää asiassa ihmiset tuntuu olevan sitä mieltä että kauheeta hömppää koko astrologia, mutta sitten niitä kuitenkin kiinnostaa kauheesti Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11294 : 31.03.2010 22:48:17 »


Nyt katsomaan dokumenttia Maan Muisti, joka kertoo Suomesta jääkauden ajoilta asti...saa nähdä onko se hyvä Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 ... 751 752 [753] 754 755 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: