Sivuja: 1 ... 733 734 [735] 736 737 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605428 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11010 : 18.03.2010 11:07:15 »

Huomenta murmelit.

Mä lähden kohta ensin junalla helsinkiin ja sieltä båtenilla kohti tukholmaa - päivä tukholmassa risteily siis luvassa kahden ihanaisen tytön kanssa,  aurinko kuu kalat askendentti rapu ja toinen on  aurinko kauris askendentti kaksoset kuu leijona ... Jälkimmäinen on ihan kuin kopio mun siskosta ehkä hieman pehmennettynä.. Mun sisko on  aurinko kauris askendentti leijona kuu kaksoset.. Tai tää mun ystävä on kyllä paljon pehmeempi, lepposampi - ja sanoisinko että vähemmän fiksu ja analyyttinen... 2funny

Varmaan pehmennys johtuu siitä että hänellä on mars ja merkurius kalan merkissä, kun taas mun systerillä oli ne kauriissa,,, haha.. Mun siskossa on myös paljon vesimiestä joten se on kiinnoistunut kaikesta hifistä ja skifistä, sellanen taidenörtti hullu sinkku kissanainen.... Grin

Jokatapauksessa, kaurikset ja kalat on mun elämää  smitten

Meidän osastonhoitaja sanoi pari päivää sitten osastokokouksessa että kohta aukee uus sairaanhoitajan vakipaikka meiän osastolle ja sen jälkeen kaikki virnuili mulle ja tökki ja vinkkas silmää yms härskiä.... No katotaan, kyllä mä sitä haen... Ja näillä näkymin mulla on aika korkeat mahdollisuudet saada se.... :Smiley

Ja te kyllä tiedätte mitä siitä seuraa!!!!!

Näin muuten viime yönä että painoin 72kg ja olin ihan sairaan epätoivoinen (no hei c'moon, ei 15kg tuu kuin tyhjästä)... Ja itkin äidille että mä vaan oon syöny tylsyyteen enkä tajunnu et se lihottais ihan näin paljoo... Grin Ette arvaa miten huojentunut olin aamulla!
Oon nyt muutenkin tukevassa kunnossa ollakseni oma itseni, normaalisti oon tästä noin 5kg kevyempi. Oon kuitenkin päättäväisesti alottanut jo kesäkuntoon-projektin, et eiköhän ne karise suht vaivatta pois... Wink

tallennettu
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #11011 : 18.03.2010 11:14:24 »

Mulla on ystäväpiirissä oinaita ja härkiä, heidän kanssaan koen - näin leijonana - tulevani "parhaiten" toimeen. Smiley
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11012 : 18.03.2010 14:57:34 »

hassua tuo Tigriksen 'yli 70 kg' uni....kun just eilen katsoin netin paino-indeksi-laskurista, että olen sitten kuulemma 'lievästi lihava' idiot2


eli paino on mennyt yllättäen yli normaalipainon...ei ihan 70 kg asti, mutta yli 65....(pituutta 162,5 cm)


ja kummallisuus on se, etten tunne itseäni ylipainoiseksi ja en valokuvissakaan näytä 'lihavalta', ja olo on kevyt/sopiva...


aattelin että annan tuolle mittarille piut paut.


on siis kokemusta eri painoista siitä 48 kg---nykyinen...ja en tiedä, en vaan tunne pakottavaa tarvetta laihuduttaa 50 kiloiseksi vaan sen takia kun jos joku indeksi sanoo, jos nykyinen tuntuu ja näyttää sopivalta.


just eilen vaan ajattelin tuota 'yli 70 kg' ajatusta...että ei nyt kuitenkaan viitsis päästää painoa yli 70 kg Grin



henkilökohtainen makuni on, että sekä muodokkaat että laihat naiset voi olla kauniita jos se heille sopii....


ainoa mikä mulla on (kohtuullista) painonnousua vastaan ulkonäöllisesti, on kasvot, niiden malliin ei mulla sovi 'pyöreys' ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2010 15:00:04 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11013 : 18.03.2010 15:09:53 »

Paras mittari mun mielestä sille, että minkä kokoinen itsen tulisi olla, on se, että miltä itsen sisällä tuntuu ja pystyykö tekemään kaiken fyysisen, mitä haluaa, suhteellisen mielekkäästi.

Multa on kiloja - ilmeisesti - pudonnut tässä vähän niin kuin ohimennen. Omassa kropassa tuntuu tosi hyvältä olla; But but, penikat prakaa nyt, kun olen kävelyttänyt tuota koiruutta niin paljon ja selkeästi juonut liikaa kahvia ja syönyt liian vähän hedelmiä. Eilen valtavissa nälissäni ostin pullon limsaa ja salmiakkijauhetta, niistä tuli hirveä turvotus! Ihan älytöntä. Syön niin harvoin karkkia, että huomasin kehosta heti, ettei kaikki ollut niin hyvin kuin mahdollista.

Tulen surulliseksi, kun katselen ihmisiä, jotka raatavat MIELIpuolisesti, ja unohtavat kehonsa ihan täysin. Taas: eläimiähän me kuitenkin ollaan. Pikkuista koiraa on niin kiva havainnoida. Se tarvitsee hellyyttä, rapsutuksia, kosketusta, liikuntaa, venyttelee noustessaan uniasennosta ja nukahtaa silloin, kun on tarve.

Olen aika liikunnallisesti suuntautunut tyyppi ja tykkään kaikenlaisista kehon manipulointi ja mielen ohjaamismenetelmistä.

Niin, piti tuohon olen -ilmeisesti- laihtunut -kohtaan lisätä, että kun en ole mitään ihmeellistä tehnyt ja syön paljon ja tasaisesti, että tosiaankaan itse ole huomannut, vaan ihmiset, joita en niin usein näe, varsinkin nyt ystäväni täällä, että oletpa pikkuinen. Se tuntuu hassulta, koska en tunne itseäni mitenkään pieneksi, isot tissit ja takapuoli: löytyy!

Kehonkuva tulee aina jotenkin jälestä päin. Aiemmin olen ostanut M/38 koon vaatteita, nyt rupeaa menemään xs/s ja 36 päälle. Ja tunnen itseni silti samankokoiseksi (mutta on kelvempi liikkua!) kuin aiemmin. it´s weird!  idiot2

Hyvinvointipäivää siis kaikille!  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11014 : 18.03.2010 15:22:37 »

joo, minä oon kanssa pienestä pitäen ollut liikunnallinen ja 'kehollinen'...tai siis läsnä kehossaan, ja mulla ei ole nyt tällä hetkellä pienintäkään vaikeutta liikuttaa kehoani enkä tunne että siinä on mitään liikaa, eikä peilikuvakaan näytä huonolta. kyllä ahdistuisin sitten, jos keho tuntuisi vieraalta ja ei toimisi.

siispä tuo mittari saa painua hiiteen!

joo, ymmärrän että silläkin on tarkoituksensa.

ei ehkä vaan pitäisi tuijottaa suoraan sitä...eikös se ole niin että lihaksikkaat painaa enemmän, vaikka ei olisi todellakaan 'lihavia'.

lihaksiani en ole kyllä pariin vuoteen treenannut....

kuntosalia vierastan sen mekaanisen toistamisen takia, mutta onhan niitä muitakin tapoja.

uiminen pitäisi aloittaa, viimeksi kävin uimassa kilsan ja sen jälkeen tuli niin hyvä olo. taitaa olla niin  kalat laji. se tuli tutuksi jo ihan vauvasta asti, kiitos isukin.... Smiley

tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11015 : 18.03.2010 15:33:30 »

Mä en oo liikunnallinen ihan vaan liikunnan ilosta. Päin vastoin, mä oon niin nautinnon haluinen että harvemmin suostun rääkkäämään itteeni liikunnalla. Mutta toisaalta oon kauheen menevä ja levoton muuten, että oon kuitenkin aina liikkeellä. Tykkään monesti joukkuepeleistä, mutta esim. salille mua ei sais kirveelläkään. Koiran kanssa tottakai lenkkeilen päivittäin, mutten osaa pitää sitä kovin tehokkaana liikuntana... Astangajoogaa harrastan, mutta siinäkin on mulla etusijalla vähän muut asiat kun liikunta. Syön jatkuvasti karkkia, esim. eilen ostin pussin täytelakuja ja suklaalevyn illan makeenhimoja tyydyttämään :Smiley Syöminen on ihanaa, rakastan hyvää ruokaa. Painavimmillani olen ollut 18 vuotiaana, silloin vaaka näytti 59kg, mutta nytkin oon painanu iät ja ajat 54kg. Pituutta on 172cm. Veikkaan kuitenkin että iän myötä alkaa muuttumaan tää kehon toiminta ja jossain vaiheessa se paino alkaa nousta ellei jotain tee...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #11016 : 18.03.2010 15:47:15 »

Hei vaan, pow-wow musiikkia tässä kuuntelen ja pää nyökkii ylösalas rummun tahtiin  Grin Seuraavaks vuorossa metsän ääniä.
Illaks yövuoroon ja sitä rataa...

Tunnen olevani varsin onnekas, kun kilot ei tartu. Tiedä sitten miten läskistyy kun vanhenee. On tässä 10v aikana tullut 6kg lisää, mutta nytkin olen siellä painoindeksin alarajalla. Luikku mikä luikku.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11017 : 18.03.2010 15:50:26 »




sinäpä oot hoikka Smiley siis Faithful....kirjoitettu samaan aikaan edellisten kanssa.


minä taas nautin nimenomaan liikunnasta, ja mielenterveyteni heikkeni heti siinä elämänvaiheessa kun jätin liikunnan sen takia kun muka liikunnalliset ihmiset on 'tyhmiä' ja älykästä on lukea liikaa ja polttaa tupakkaa ja olla muutenkin 'epäterveellisillä elämäntavoilla'.


mutta silloin olinkin nuori ja hölmö, ja uskoin kaiken maailman stereotyyppeihin. Undecided


liikuntahan ei sulje pois mitenkään älyä. :Smiley

toisaalta luotan kehooni siten, että tiedän että se muokkaantuu nopeasti (suuntaan tai toiseen), eli jos aloitan järjestelmällisen liikunnan, se näkyy pian.lapsena/nuorena harrastettu liikunta näkyy siten aikuisena, että kunto 'palautuu' nopeammin, ja kai se perustaso pysyy ikäänkuin vanhasta kehon muistista suht hyvänä vaikka ei tekis mitään.


mutta totta on, että nytkun alkaa olla aikuisen iässä, niin olisi hyvä alkaa säännöllinen liikunta sen takia, että olisi vanhanakin vielä hyvissä ruumiin voimissa. koska voi käydä niin että ne sielunvoimat vanhana vaan kasvavat, ja ruumiin olisi hyvä pysyä perässä. Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11018 : 18.03.2010 15:52:17 »


Elwynille onneksi olkoon matikan tentin johdosta. Smiley


mulla riittää taa haastetta koulun kanssa. mutta pysyypähän virkeänä....
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11019 : 18.03.2010 15:58:06 »

Itsellä paino on vaihdellut erittäin paljon. Välillä oltu alipainoisia ja nyt sitten ylipainoa on kertynyt. Olen taipuvainen lihomaan ja jos laihtua haluan niin aika paljon saa töitä tehdä, lihasta tosin tulee nopeasti ja olenkin vahva. Painoa tulee heti lisää jos liikunnan jätän. Oikeastaan nykyiset kiloni ovat seurasta reilu vuoden liikuntatauosta, jota edelsi erittäin tavoitteellinen puntti ja kamppailutreeni jolloin tottui, että mitä tahansa saa syödä ja paino lähinnä vaan putoo. Sitten kun liikunnan jätti kuin seinään, mutta söi samaan malliin niin +30 kiloa. Että sellaista, nyt taas on saanut painoa hilattua alas ja kevään aikana lähtenyt jo kymmenisen kiloa, tavoitteena tosin olisi vielä se 30 kiloa saada pois vuoden loppuun mennessä. Nautin liikunnasta suuresti ja tauko harmittaa nyt ihan kauheasti, toisaalta silloin reenaaminen ei ollut niin terveellä pohjalla kun kaikki päivät vietti reeneissä ja salilla, eikä sosiaaliseen elämään ollut aikaa, kun päälle kirjoitin yo:t ja tein oparin.Joten hmm, tavallaan oli hyvä silloin höllätä, ei olisi tosin tarvinnut näin paljon xD

Tyhmyydestä nyt kärsitään ja painoa joutuu pudottelemaan, mutta joo, ainakin on isot tissit jos ei muuta hyvää omasta kropasta löydy  Cool Tällä hetkellä ei kyllä ulkonäkö oikein miellytä, tosin ei ole miellyttänyt koskaan jos nyt siitä lähdetään. Vauvannaama ja pullaposket ovat olleet aina oli sitä painoa sitten kuinka paljon tahansa. Onneksi en anna ulkonäön rajoittaa itseäni milloinkaan, joten enemmän tuo aiheuttaa ongelmia oman itsensä rakastamisen kanssa, mutta no minulla onkin raskas ja kauhea 1. huone, että ei sinänsä ihmetytä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11020 : 18.03.2010 16:00:56 »

sinäpä oot hoikka Smiley siis Faithful....kirjoitettu samaan aikaan edellisten kanssa.

Mä oon aina halunnut olla lyhyt ja pyöreä, ihan pikku tytöstä asti. Pidän kauheesti naisellisesta, muodokkaasta naisen vartalosta, mutta mulle ei sellasta ole suotu.. Saan painoa nousemaan vaan sillä tavoin, että reenaan kovaa kunnon painoilla ja otan proteiinilisiä tehokkaasti siinä sivussa. Mutta siinä on kauhee työ, joskus iskee puuska ja tehoilen muutaman kuukauden tai jopa vuoden ja sitten taas taannun nautiskeluun buck2
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11021 : 18.03.2010 16:05:44 »



onneksi se vaan on totta että hyvin monenlaiset voi olla kauniita.

minä taas oon ihaillut leveää naisellista kuunjumalattaren lantiota, mutta oon sitten tullut siihen tulokseen että ok, mulla ei ole sitä, mutta plussapuoli on se, että takalisto pysyy aina sitten ns. tiukkana crazy2 siihen vaan ei kerry mitään.


minä laitan vaan tuohon kuvan itsestäni viime syksynä. paino on pysynyt samassa siitä asti. oon vaan niin 'lihava' :Smiley

mielestäni oon just sopiva itseeni verrattuna ja tuo mittari on hassu.
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11022 : 18.03.2010 16:11:51 »

Niin no, itse olen ollut aina sellainen naisellisen muodokas, vaikka paino vaihtelee niin aina on kaareva lantio ja siihen suhteessa kapeampi vyötärö ja muodokkaat tissit. Hmm, tavallaanhan se on ihan hyvä, että vaikka painoa on kertynyt, niin se on asettunut ihan hyvin noihin naisellisiin kohtiin ^^ Itse olen aina halunnut olla sellainen lihaksikas, jäntevä ja hoikka, että voisin mielelläni luopua omasta vartalotyypistä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11023 : 18.03.2010 16:36:08 »


mutta niin sitä vaan sillä mennään mikä on annettu.

tärkeintä lienee, ettei kohdista vihaansa kehoonsa, joka on kuitenkin syytön kaikkiin psyyken juttuihin. viittaus omaan elämääni jostain vaiheesta.

ja vaikka se, että jonkun naisen keho on onnistunut saattamaan maailmaan terveen jälkeläisen, niin on jo niin ihmeellinen suorite...


minä ihailen kehoja silleen nerokkaina systeemeinä ja organismeina.


tuli vaan mieleen joidenkin käsitys kehojen 'alhaisuudesta' vs. henkisyys,


no koittakaapa itse suunnitella jokin niin nerokas systeemi kuin keho, niin sitten katotaan kuinka alhainen se on. :Smiley Wink
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11024 : 18.03.2010 16:51:59 »

mulla tuntuu noi raskauskilot tulleen jäädäkseen, ärsyttää olla tämmöne täsmäläski, kaikki vaa o tosa mahasa. tiätyst jossais aikaseks jtn muutaki ko istua sohvalla mutta....

esikoinen on murrosiän kynnyksellä, mä oon taas helewetin k**ipää ja se haluaa muuttaa pois..syystä että piti oma huane siivota. *huakaa*
koulusta on sovittu että tullaa suoraan kotio ja kävi ilmi  että oltiin lensuttu misä sattuu taas 1½h.
ottaa päähän. tickedoff
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 733 734 [735] 736 737 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: