Onnee I-ronia!

Ja moi vaan kaikille muillekin..
I'm in lööv.
Mä avustin tänään lääkäriä kahdessa pleurapunktiossa ja eka kerta kun muistin kaikki mitä siihen steriiliin pöytään tulee.. Viuh.. Alan tuntee olevani jo ihan spesialisoitunu keuhkoihin ja gastroihin, jee... Tuntuu hyvälle kun ei ole enää ihan pihalla!! Vähä vaan..............
Nyt on kuulkaas kaikki tullu jo, sänky, kaks TV-tasoo ja niihin kuuluva lasivitriini, iso lipasto ja kaks sohvaa, uudet verhot jne... Enää yksi matto puuttuu ja uus imuri niin kaikki on kasassa!
Ja velkaa tuli vain 1000€ vaikka kaikki kustansi yhteensä noin 4000€... Suoraa vaan tileistä... Eikä ees näy sinänsä missään

tilillä on rahaa ostaa ruokaa! Onpa ihanaa olla työelämässä kiinni.. Palkkakin nousee

Tuntuu nyt että oon ihan oikeella alalla...
Esim sisko joka on käynyt sekä amk:n että yliopiston, perusti firman ja saa satunnaisesti töitä joista saa satunnaisesti pieniä palkkoja..... ei toimi

Tuntuu pahalle et toinen on lukenu ja päntänny ihan sikana päästäkseen tohon, kun mä oon lintsannu 4 vuotta amk:ssa päästäkseni tähän... (no vitsivitsi, kyl mä sielä jotain opiskelinki...)
Mut oonkin tällanen hyvän onnen lempilapsi... Vaikka mun elämä on ollut katastrofia toisen perään, niin se on myös ihan äärimmäisiä onnenpotkuja toisensa perään... Oon menettäny ja saanu ihan kauheesti...
Tai oispa se nyt ohi ja pysähtyis tähän hetkeks...

Seuraava suunnitelma on kasvava maha ja se kasvatetaan jollain muulla kun kaljalla...

uuuh pakahdunnnn