Sivuja: 1 ... 720 721 [722] 723 724 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5614894 kertaa)
0 jäsentä ja 58 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10815 : 04.03.2010 00:19:05 »

MÄ VIHAAN JEESUSTELIJOITA NE VOIS PAINUA KAIKKI VITTUUUUUUUUN

Tämähän se on St. Popin nikin Astron hautakirjoitus. angel
Ikävä häntä tulee. Cry
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #10816 : 04.03.2010 00:23:13 »

 Luultavasti minäkin heittäydyn aallonharjalle surffaamaan kun tuulet nostavat mukavia laineita  smitten, onhan tätä jo jossain vaiheessa mietittykin Smiley. Joskus pitää saada asioita aikaankin :Smiley.
 Muuttosuunnitelmia muutenkin tiedossa  smitten, pidän muuttamisesta  smitten.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10817 : 04.03.2010 00:27:20 »

Jep, aallot näyttää aika hyvälle, joten kyllä muakin menotuttaa. Smiley
Kiitos Dolce hedelmällisestä ajatuksen vaihdosta ja hyvää jatkoa! smitten

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #10818 : 04.03.2010 00:35:10 »

Taitaa olla päiväkohtasta muutoshalukkuutta sinne aallonharjalle,
kuu-mieli-tunne vaakasesta hiertää kvinkunssilla  uranus venus 25  kalat yhtymää..
ja irti näistä sitoumuksista,
mut  venus naisellahan mieli  kuu muuttuu harvasepäivä eller hur?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10819 : 04.03.2010 00:56:24 »

Taitaa olla päiväkohtasta muutoshalukkuutta sinne aallonharjalle,
kuu-mieli-tunne vaakasesta hiertää kvinkunssilla  uranus venus 25  kalat yhtymää..
ja irti näistä sitoumuksista,
mut  venus naisellahan mieli  kuu muuttuu harvasepäivä eller hur?

No let's see. Kyllä tässä alkaa aika kehäraakki jo olla. buck2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #10820 : 04.03.2010 01:06:53 »

Ite oon miettinyt tuota, että miks tää yhteiskunta niin hirveesti ihannoi ja vaatii tuota korkeakoulututkintoa ylipäätään joka paikkaan, tavan ammattitaitoisia duunareita ei ole kohta ollenkaan.
Yhteiskunta jakaantuu vaan entistä enemmän kahtia.
Kokemustiedolla ei ole hevonhännän merkitystä kun väännät jotain opinnäytetyötä,joka jää jonnekin hyllylle sitten pölyttymään ja taas on väännetty monta tuntia ihan joutavaa.
Se asiantuntemus on tuolla kentällä eikä niissä ylenpalttisissa tiedemiesten ja proffien tutkimuksissa, jotka kumoutuu harvase päivä uuden tutkimuksen alta.
Minä en voi olla alani asiantuntija, vaikka olisin asian kanssa elänyt yhen 12 vuotta mutta proffa yhellä tutkimuksella on,kun sillä on arvovaltaa asiantuntemukseen entisillä meriiteillään.
Minun tiedollani ei ole mitään merkitystä ellei se nojaa johkii hemmetin lähdeviitteeseen.
Ei voi tietää, ellei pysty todistamaan että tietää.

Eiks nuo korkeakoulut nyt jo kosiskele kaiken maaliman mainoksilla oppilaita?
Yhenlaista bisneksen tekoa.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #10821 : 04.03.2010 01:20:33 »

Iltaa tupahan. Tunnelma on kun hautajaisissa, mutta ei anneta sen häiritä.. Wink

Niin. On se vaan kumma juttu tuo koulutus-valta-raha, vai mitenpäin pitäisi sanoa.

Periaatteessahan kaikilla on mahdollisuus suomessa opiskella, sillä se on maksutonta. Sitä jopa tuetaan. Käytäntö on sitten mitä on.  crazy2

Ja vaikka ns akateemisesti kouluttautunut olenkin, palkkakehitys on mitä on. Niinkuin nyt opetusalalla kuvitella saattaa.

Kahtiajakautuminen on todellisuutta. Rikkaat rikastuvat - köyhät köyhtyvät.
 tickedoff
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #10822 : 04.03.2010 01:34:39 »

Käsittämätöntä muutenkin että jonkun tietyn ihmisryhmän oletetaan ottavan lainaa elämiseen.

Opintolaina on oltava nostettuna, jos mielii sosiaaliturvasta nauttia. -Edes kesäkuukausina.

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10823 : 04.03.2010 01:50:37 »

Ja sekin on aika mielenkiintoista, että nuorten pitäisi hankkia työkokemusta, mutta ilman työkokemusta ei oikein töitä heru. Milläs sitten maksat vuokrat. Itse ainakin joudun kallistumaan kesäopintojen puoleen. =/
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #10824 : 04.03.2010 01:52:23 »

Mitä kuuluu muuten oppisopimuksille tänäpäivänä?
Onkos ne hengissä ollenkaan?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #10825 : 04.03.2010 02:00:29 »

On ne hengissä. Ainakin omassa kunnassa olin tyrkyllä ja mulle ois riittänyt koulunkäyntiavustajan hommat ihan hyvin, en oo mitenkään kunnianhimonen, mutta sanottiin, että koulutetaan ne jotka ovat olleet ilman pätevöitymistä alalla jo vuosia,ja ei ole tarvetta, suomeksi huutava pula muttei rahaa.
Eli ne koulutti ne jo kentällä olleet.
Mut niihinkin pitää olla tietyt pätevyydet,ketkä valvoo ja kouluttaa sua.
Mut just tuo vaikka työkokeilun ja harjoittelun kautta oppiminen on paljon antoisampaa,
käytännönläheisempää, jotenkin sitä oppipoika-kisälli-mestari.
Toisekseen sillä varmistettas monellakin alalla hiljaisen tiedon siirtyminen seuraavalle tekijälle.
Kullanarvoista tietoa.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #10826 : 04.03.2010 02:16:56 »

Koulunkäyntiavustajista on aivan järkyttävä pula, ainakin täällä itäisessä suomessa.  idiot2 Opettajillahan se homma menee niin että saavat 9 ja puolen kk palkan jaettuna 12 kk, mutta käsittääkseni koulunkäyntiavustajat eivät saa kesäkuukausilta palkkaa. Sekin on ihme juttu. Sitten Tulee lomautuksia kun töitä ei oikeasti ole kesällä...
Mutta siis kokenut koulunkäyntiavustaja on kyllä kullan arvoinen kouluille. Siellä sitä hiljaista tietoa on. Sitä kun toisista näkyy se mieletön viisaus siinäkin hommassa.

Mutta käsityöläisammateista on syytäkin olla huolissaan. Se on otsa mikä opettaa, nenä mikä neuvoo vaan. Teoria ja käytäntö ei aina kohtaa. Kyllähän minäkin teoriassa osaisin vaikka mitä! Grin
« Viimeksi muokattu: 04.03.2010 09:46:58 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10827 : 04.03.2010 18:36:09 »

Whiii, tämä neiti lähtee tänään viihteelle loman alun kunniaksi. Tiedossa viiniä ystävän kanssa ja sheikkausta tanssilattialla =) Loistavaa  smitten Sitten vielä yöjunaan hyppää suoraan baarista ja suuntaan sinne oikeampaan kotiin tämän rotiskokämpän sijasta ja mies on vielä vastassa. Aah, ei voisi paremmin loma alkaa.

Mutta btw, särin suihkun, liukastuin suihkussa kun samalla jynssäsin lattioita ja letku lähti vaan irti  Shocked Joo-o, että sellaista tänään.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #10828 : 04.03.2010 20:03:29 »


Iltaa!  Smiley

Tein tuossa vähän töitä ja tosiaan, täällähän on käynyt "joukkopako" ja Prinsessako ihan pysyvästi?
 Cry

No mutta, niinkuin tuossa totesin, aikansa kutakin ja takaisnhan voipi tulla, kun taas tuntuu siltä.

Minä en myöskään kyllä näkisi tuota lukukausimakasua opiskelijoille ainakaan innostavana tekijänä. Tuskin siirtyy rahat opettajien palkkaamisees tai opetuksen laatuun. Eriarvoistavaa minusta!  police

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #10829 : 04.03.2010 22:45:01 »


Iltaa!  Smiley

Tein tuossa vähän töitä ja tosiaan, täällähän on käynyt "joukkopako" ja Prinsessako ihan pysyvästi?
 Cry

No mutta, niinkuin tuossa totesin, aikansa kutakin ja takaisnhan voipi tulla, kun taas tuntuu siltä.


Jep.  Undecided Tosin.. ei nyt hetkeen pahemmin.
Mä haluan siirtyä tutkimaan tuota astrologiaa paremmin kuin kaikkien
jeesustelijoiden ajatuksia itsestäni.
Kyllä tässä nyt oma persoonallisuus on aika selvää pläkkiä,
mutta kun se ei ole vielä kaikille jeesustelijoille ja mie ajattelin,
että se ei oikeastaan ole mun ongelma ollenkaan. Smiley

Tosin mie olen ollut kiireinen tänään, vaikka on lomaa.



Nyt lähdössä illalliselle tuon siipan kanssa, mua väsyttää ja sitä kiukuttaa.
Mitähän tästäkin illallisesta tulee..? Kiss

Mie olen avautunut parisuhteeni pulmista hyvälle ystävälleni,
-siis miespuoliselle ystävälleni, sille kirurgille- ja Jouskari on alkanut checkkaamaan
mun viestejä puhelimesta ja pillastui -etenkin tästä viestistä;

" DU machst gar nichts falsch - aber ER macht alles falsch was ein Mann nur falsch
machen kann !!!!
Das ist eine Schande !!!!
Ich muß mir noch was einfallen lassen *Sasha* !
Bitte verzage nicht - DU bist eine starke Frau und kannst jeden Mann auf dieser Welt haben .
Das soll er auch wissen . "

Ei siksi niinkään, että se on toiselta mieheltä, vaan siksi, että arvostelee Jouskari-miestä. Kiss

Sillä on menossa  merkurius aspect_opp uranusaspect_con jupiter
ja vielä  kuu aspect_squ saturnus ,   aspect_tri jupiteraspect_tri chironaspect_sex uranus  ja  aspect_sex askendentti
ja paitsi se on hermostunut ja epäluuloinen, niin se on tänään verbaalisesti liipaisinherkkä
ja sieltä paitsi tulee sammakoita, niin mörköjä ulos myös. buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 720 721 [722] 723 724 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: