Sivuja: 1 ... 717 718 [719] 720 721 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605470 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #10770 : 02.03.2010 22:41:07 »

Juu ja on niitä naisia, jotka lyö fyysisesti miehiään ja lapsiaan. Ja jotenkin tuntuu, että siihen on toistaiseksi vaikeampi puuttua kuin fyysisesti väkivaltaiseen mieheen. Naisen hakkaamat miehet joutuvat usein tuntemaan suurta häpeää ja asennetta "etkö saa akkaasi kuriin?", jopa viranomaisilta. Siinäkään asiassa ei vielä tasa-arvo sukupuolten välillä toteudu.  Lips Sealed

Innostuin muuten tuossa edellisessä kommentissa sitten laajentamaan keskustelun yleiselle tasolle, vaikka aloitimme ikäänkuin ominaisuuksista joita vielä luetaan "sairaudeksi" tai vakavaksi haitaksi osallistua täysin yhteiskuntaan. En puhunut sillätavoin normaliudesta, vaan niin, että nykyään pitäisi olla vielä jotain muutakin kuin tavallinen tallaaja ja kaikkien tavoitella jotain mitä muut eivät ole vielä saavuttaneet. Niin tuntuu olevan henkisellä tiellä kuin maallisellakin.
Keskiverto ei kelpaa?  Shocked

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10771 : 02.03.2010 22:42:59 »


eiköhän sitä matskua ole tuotu jo tarpeeksi.. kanavoinnitkin voi Aaviisuinen hoitaa. missähän diamond ja Atha pyörivät? .
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #10772 : 02.03.2010 22:44:00 »


Jahas, minä olin vähän hidas, mutta varmasti selkeni mitä keskustelua tuossa välissä kävin.  Grin

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10773 : 02.03.2010 22:49:08 »

joo Neelalle...asiaa...

ja olen huomannut saman että 'olla tavis' on joku kauhu.


minä suorastaan ihkutan tavis asioita, ja koitan oppia niitä, esim tänään tein ruokaa enkä vaan 'muonaa' ja syötiin se pöydän ääressä...eikä sohvalla ja laitoin kynttilän palamaan, sekä tiskasin. saan suuret onnet näistä asioista...koska tälläinen tavallisuuden ihanuus on mulle opin paikka.


muuten olen vakavasti kelannut sitä, että tää foorumikirjoittelu on hyvin vaaraton tapa olla rasittava, koska jokainen voi todellakin blokata )(/)Å(Å^^tavan kirjoittajan.

foorumi 'ei tule päälle'.


ja minä en hyökännyt Kaarinaa vastaan , vaan idiootti-sanan käyttöä vastaan. Minä en edes tunne Kaarinaa. joskus aikoinaan on joku keskustelu käyty foorumilla ja se oli ihan hedelmällinen, juurikin pimeiden puoliensa näkemisestä. kauan sitten.


no silti:

idiootti , idiootti ja idiootti.


sanahan se vain on lopulta.
« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 22:50:46 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10774 : 02.03.2010 22:51:49 »

Olen itseasiassa miettinyt, että olisi hauska testi, että kirjoittelisi kahdella nimimerkillä ja haastaisi riitaa niiden nimimerkkien kesken xD Just a tought =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10775 : 02.03.2010 22:52:48 »

Mutta niin, en ehkä jaksaisi ja voisi olo muuttua jossain välissä vähän skitsofreeniseksi. =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10776 : 02.03.2010 22:54:13 »

hih...


ja Saturnalialle, cool...

jos siltä tuntuu.


en minäkään tiedä kuinka kauan ja milloin täällä kirjoittelen, saatan kadota joskus. tai tulla takaisin.

ihan vapaasti.....
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #10777 : 02.03.2010 22:59:39 »


Minäkin tuossa olin hetken poissa kuvioissa.
Pidin kuitenkin saman nikin, koska täällä kuitenkin pääsääntöisesti aiwan loistavaa porukkaa ja sitten on hauska tulla takaisin, huomata paljon uusia ja rakkaita "vanhoja" paikalla.  smitten

Kaikella on aikansa ja paikkansa.

 
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10778 : 02.03.2010 23:07:37 »


niin...ja samakin ihminen voi olla erilainen kun hänellä on erilainen kausi. joskus raivostuttava ja joskus ihastuttava.

mullakin on tää  jupiter transiittiyhtymä jälleen menossa, ja olinhan tuolla välillä pitkään hiljaa ja taustallakin....eli kyl pystyn siihenkin Wink


nikki mulla vaihtuu koska pseudonyymit kuuluu  kaksoset - persoonaan.... Smiley
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10779 : 03.03.2010 01:50:08 »

Mikähän rapu mangneetti minussa oikein on, kun ympärillä pyörii rapuja ihan järkyttävä määrä ja uudet tuttavuudet ovat viime aikoina olleet kaikki rapuja. =D Toinen ryhmä on nuo neitsyet, mutta koska itse olen aurinko neitsyt, niin ei kummemmin ihmetytä. =) Rapua taas ei omalta kartalta löydy muuta kuin 7. huoneen  chiron, joten vähän kummeksuttaa, että mikä niissä oikein vetää puoleensa.  Mutta joo, varokaa kaikki ravut vaan =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10780 : 03.03.2010 02:20:59 »

Otan osaa, nouseva rapu ilmoittautuu.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10781 : 03.03.2010 08:18:26 »


No niin taisin ottaa,mutta kun täällä Kaarinat ja muut fanittajani
arvostelemassa joka viestiäni, kuinka se on henkisesti matalatasoista
ja vanhaa henkisyyttä mennä nyt naimisiin ja elää normaalin ihmisen elämää. Smiley

En nyt kyllä ihan ole samaa mieltä tuosta omasta tulkinnastasi, mutta johan sekin pitää vain hyväksyä. Eli sitä ihminen ajattelee toisen sanoistakin, minkä kokee itselleen olevan sen ns. "hyvän".  Wink Smiley

No voi jumalauta, kaikesta säkin teet ongelman itsellesi. crazy2
Onko se niin paha paikka ns. "henkisyydellesi", jos minä koen "hyväni" hyvänä
ja sinä toisin? uglystupid2
Mistä johtuu Kaarina, että mä en ole vittuakaan kiinnostunut ruotimaan sun elämää
Kalevin kanssa, mutta jostain hemmetin syystä mun elämä tuntuu olevan
elämääkin suurempi sulle??!! uglystupid2

Sä olet kategoroitunut justiinsa samaan kategoriaan sen kaikkien riesan
 ***bella lutskan***kanssa,
joka tarvitsee enemmän apua kuin normaalia kommunikaatiota -johon minusta ei ole-.

Sorry vain, mutta banni sun viesteilllesi.
Sun tarkoitus ei ole kuin tehdä eripuraa, loukata ja ärsyttää
-verhoten kaikkeen blah-blah-henkisyyteen-
-kaikessa "rakkaudessa", eikä mitään muuta.
Mitä ilmeisemmin tuo parisuhde rakkaus ei täyty omassa elämässäsi,
kun siitä pitää noin suuri numero ja valitus tehdä niille, joilla se on.
Hanki oma elämä mitä miettiä.

Taitanee olla häästressiä, kun noin hermot ovat pinnalla. Mutta jokaisen omia valintoja tulee kunnioittaa siinäkin, mitenkä ilmentää täälläkin itseään. Eli mitä sanoja tai tapoja käyttää, koska niissä on aina se ihmisen perimmäinen henki, jota ei piilottaa enää voi keltään!

Olemalla noinkin rehellisesti oma itsensä kuin täällä nyt moni itseään ilmentää, tuo lopulta kumminkin jokaiselle jotain hyvää kun se maski on siinä kohtaa alas valahtanut ja näemme ensimmäisen kerran sitä ihmistä itseään!

Veit sanat suustani Kaarina. Minäkin jopa näen sen todellisen Kaarinan
kaiken parantamis -ja henkisyys hömpötyksen takana
ja huomannut, että Troijan hevonen on edelleenkin petollisen hyvää vain  päällisin puolin. Smiley


muuten olen vakavasti kelannut sitä, että tää foorumikirjoittelu on hyvin vaaraton tapa olla rasittava, koska jokainen voi todellakin blokata )(/)Å(Å^^tavan kirjoittajan.

foorumi 'ei tule päälle'.


ja minä en hyökännyt Kaarinaa vastaan , vaan idiootti-sanan käyttöä vastaan. Minä en edes tunne Kaarinaa. joskus aikoinaan on joku keskustelu käyty foorumilla ja se oli ihan hedelmällinen, juurikin pimeiden puoliensa näkemisestä. kauan sitten.



Blokkaus on loistava toiminta. Afro
Blokatut tyypit ei pääse tekemään häirintää myöskään YV:n puolelle,
joka on myöskin vähän oma fooruminsa, jossa jotkin ihmiset tekee ihan uskomatonta häirintää.  Huh
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10782 : 03.03.2010 08:38:14 »

onneksi minä olen säästynyt yv-häiriköiltä....sulla riittää sitten enemmän niitä fanittajia Grin

en kyllä yleensä ala yv-lemään ihmisten kanssa joiden kanssa keskustelussa ei ole jotenkin mitään mieltä.

hyviä syvis-keskusteluja on kyllä tullut käytyä eri ihmisten kanssa yksityisesti varmaan vuodesta ööö, 2005...kai en muista enää.

mut se tässä netissä on juuri niin parasta, että tosiaan voi jättää vastaamatta. ei tosin kokemusta siitä että maili tukkeentuu jostain 'fanipostista'....



edit. mun piti laittaa Neitsyt aihekin tuonne, mutta kyllä mun silmää nyt hieman häiritsee se että tuo on täynnä mun aloituksia....mutta en ookkaan blokannut itseeni. :Smiley

joten kaipa odottelen että jotkut muut kirjottelee ensin....
« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 08:41:07 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #10783 : 03.03.2010 09:01:46 »

onneksi minä olen säästynyt yv-häiriköiltä....sulla riittää sitten enemmän niitä fanittajia Grin

en kyllä yleensä ala yv-lemään ihmisten kanssa joiden kanssa keskustelussa ei ole jotenkin mitään mieltä.

hyviä syvis-keskusteluja on kyllä tullut käytyä eri ihmisten kanssa yksityisesti varmaan vuodesta ööö, 2005...kai en muista enää.

mut se tässä netissä on juuri niin parasta, että tosiaan voi jättää vastaamatta. ei tosin kokemusta siitä että maili tukkeentuu jostain 'fanipostista'....



No mulle tätä YV:tä pukkaa mitä ihmeellisimmistä asioista. buck2
Jos noiden YV:den julkaiseminen olisi sallittua, niin varmaan ymmärtäisitte hiukan paremmin
näitä mun pillastumisia.

Täällä Astrossa on useampi tyyppi, joiden viestisaldosta menee iso osa
pelkästään mun kirjoitusten ja persoonan arvosteluun.

Aika surullista sinänsä niiden tyyppien oman elämän puolesta,
että jokin Astro-kirjoittelija voi olla niin keskipiste jonkun elämässä.

Tosin, eipä sitä tapahtuisi, ellei mulla olisi valovoimaa persoonassa ja ulosannissa. Wink
Mä en vielä osaa oikein käyttää tuota itsessäni ja siksi noita roikkujia ja
liimautujia, hyvässä ja pahassa on ympärilläni aika paljon
ja musta tulee helposti pakkomielle monelle ihmiselle, mutta tässähän sitä harjoitellaan.  Tongue
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10784 : 03.03.2010 09:08:49 »

Lainaus
Täällä Astrossa on useampi tyyppi, joiden viestisaldosta menee iso osa
pelkästään mun kirjoitusten ja persoonan arvosteluun.

Aika surullista sinänsä niiden tyyppien oman elämän puolesta,
että jokin Astro-kirjoittelija voi olla niin keskipiste jonkun elämässä.

Tosin, eipä sitä tapahtuisi, ellei mulla olisi valovoimaa persoonassa ja ulosannissa.
Mä en vielä osaa oikein käyttää tuota itsessäni ja siksi noita roikkujia ja
liimautujia, hyvässä ja pahassa on ympärilläni aika paljon
ja musta tulee helposti pakkomielle monelle ihmiselle, mutta tässähän sitä harjoitellaan.
 

tuollainenkin saattaa näköjään olla hinta siitä jos on vapauttanut itsensä elämään itsensä näköistä elämää....

mutta kyllä ne perässä tulee, jonkunhan pitää olla pioneerinä :Smiley sulla oli kai jotain oinaassakin, mars jos muistan......
tallennettu

Sivuja: 1 ... 717 718 [719] 720 721 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: