Sivuja: 1 ... 715 716 [717] 718 719 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5615716 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10740 : 02.03.2010 00:03:36 »

Hmm, täällä huomaa miten paljon sillä, että emme varsinaisesti tunne toisiamme, vaikuttaa siihen miten tulkitsemme toistemme kirjoitukset. Itse olen ainakin sellainen kirjoitusvammainen, että en saa koskaan ajatuksia oikein ulos. Hmm ja usein pelkäänkin että loukkaan toisia tahattomasti, joten ainakin minulle saa sanoa, jos sellaista harrastan, enkä vain tajua. Tai no, usein olen ajatellut, että aika harva täällä varmaan tahallaan toisia loukkaa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10741 : 02.03.2010 00:07:29 »

Ja tekisi muuten mieli muuttaa nimimerkki, kun en aina jaksa olla niin In ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #10742 : 02.03.2010 00:08:43 »

En usko minäkään, että ketään tahallaan on tarkoitus loukata.

Mutta nyt tosiaan nukkumaan, minulla on aamusta 5:30 herätys!
Jestas sentään!  buck2

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10743 : 02.03.2010 01:22:06 »

Annetaan kaikkien kukkien kukkia joohan?  Kiss Rakkautta teille kaikille ihan tasapuolisesti!  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10744 : 02.03.2010 01:41:01 »


No niin taisin ottaa,mutta kun täällä Kaarinat ja muut fanittajani
arvostelemassa joka viestiäni, kuinka se on henkisesti matalatasoista
ja vanhaa henkisyyttä mennä nyt naimisiin ja elää normaalin ihmisen elämää. Smiley

En nyt kyllä ihan ole samaa mieltä tuosta omasta tulkinnastasi, mutta johan sekin pitää vain hyväksyä. Eli sitä ihminen ajattelee toisen sanoistakin, minkä kokee itselleen olevan sen ns. "hyvän".  Wink Smiley

No voi jumalauta, kaikesta säkin teet ongelman itsellesi. crazy2
Onko se niin paha paikka ns. "henkisyydellesi", jos minä koen "hyväni" hyvänä
ja sinä toisin? uglystupid2
Mistä johtuu Kaarina, että mä en ole vittuakaan kiinnostunut ruotimaan sun elämää
Kalevin kanssa, mutta jostain hemmetin syystä mun elämä tuntuu olevan
elämääkin suurempi sulle??!! uglystupid2

Sä olet kategoroitunut justiinsa samaan kategoriaan sen kaikkien riesan
 ***bella lutskan***kanssa,
joka tarvitsee enemmän apua kuin normaalia kommunikaatiota -johon minusta ei ole-.

Sorry vain, mutta banni sun viesteilllesi.
Sun tarkoitus ei ole kuin tehdä eripuraa, loukata ja ärsyttää
-verhoten kaikkeen blah-blah-henkisyyteen-
-kaikessa "rakkaudessa", eikä mitään muuta.
Mitä ilmeisemmin tuo parisuhde rakkaus ei täyty omassa elämässäsi,
kun siitä pitää noin suuri numero ja valitus tehdä niille, joilla se on.
Hanki oma elämä mitä miettiä.
« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 01:44:25 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10745 : 02.03.2010 02:02:33 »


No voi perkele, sinä et tiedä elämästäni yhtään mitään joten älä tee tulkintoja.
Minä, jos joku osaan elää YK-SIN, ilman MUI-TA, TUNNEN jokaisen pimeän kolon aivoissani, olen ollut naimisissa sekä vuosia yksin, joten PLIIS. Nauran sinulle, sillä kerrot vain omista peloistasi.

PISTE.

No, no jo vain! Aika osuvaan paikkaan taisivat sanomiseni osua, kun noin sinut sai pillastumaan julkisella paikalla.
Antaisin kumminkin sellaisen neuvon, että älä ota koskaan henkilökohtaisena mitään, mitä toiset sinulle sanovat, koska siitä tulee tunnekeholle aina turhia murheita. Vain aivoilla kannattaa ajatella ja toimia sen mukaisesti elämiensä tunnoissa. Sillä kun oppii yhdentämään sekä ne tunteet että ajatuksen niin ei koskaan sauhua tule korvista vaan tyynenä saa luettua kaiken, mitä toiset ovat kirjoittaneet tällaisille foorumeille, kuten tässäkin nyt sinulle kirjoitan.  Smiley
Rakkaus on pitkämielinen eikä se ole toistuvan pieleen mennneen parisuhteen edustaja sille, joka sellaisia ei harrasta.

Joten sinullekin suukkoja ja parempia hermoja!  Kiss  Smiley smitten


Kaarina, kun mä luen näitä sun juttujasi nykyisin, niin väkisinkin tulee kysymys mieleen,
että missä se ajattelukyky ja aivot oikein puuttuu.  ??
Sua ei ole pantu hetkeen vai mistä oikein kiikastaa..? Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10746 : 02.03.2010 02:05:21 »

police Heil! Mein Führ.. ööhömm.. idiot2.. ei tämä vissiin ollutkaan se natsi-foorumi.. siis se minne me perus suomalaiset kaverit kirjoitellaan.. noo.. eipä mittää, empä ole pukeutunut Ku-Klux-Klan:in asuunikaan(siis tällä kertaa). (Se taitaakin olla pesussa 2funny)

No mutta tervehdys silti teille, maan matoset, joihin luen myös itsenikin. Enkä sen vuoksi että vähättelisin jotenkin vaan sen vuoksi, koska olemme kaikki saman arvoisia maan matosten rinnalla.
Ehkä tietoisuutemme on jotenkin korkeampaa (parempi kun luullaan niin), mutta ehkä heillä onkin enemmän tietoa rakkaudesta.
Ainakin kun jotkut ihmiset ottavat vihaa itseensä, niin sen vuoksi tulee tunne.

No en tarkoita ketään henkilöä, vaan yleisesti koko ihmisluonteesta, kun kykenen tunnistamaan itsestänikin jotain tunteita.

No mutta tulipa mieleen yksi hyvä kappale.. elikkä

Pyssyjen ja Kukkien biisi, Elä Märise (noin suunnilleen vapaasti suomennettuna)

http://www.youtube.com/watch?v=SLBbgwN1Mao&feature=related

tämäkin Pyssyiltä ja Kukilta, tullut tätäki joskus honotettua ja apinanoitua 2funny

http://www.youtube.com/watch?v=leYh3qr9M4c&feature=related


Tuo naimisiinmeno-homma on mullekin sellainen juttu, että ei ole mitenkään välttämätön, vaikka ei se nyt ole täysin suljettukaan.
Mutta mun mielestä se pitäisi olla täysin niiden henkilöiden juttu, jotka sitä suunnittelee.
Eikä sen pitäisi tullakaan mistään ulkoisesta paineesta.
No ainakin minä olen kokenut ahdistavanakin, että milloin menet naimisiin ja täytyyhän sinun nyt lapsia hankkia.
Ne tapahtuu, jos tapahtuu. Ja jos ei tapahdu, niin se/ne on sitten niin

Eikä sekään paha, vaikka sinkkunakin pitäisi elää, tai vaikka haaremissa, jossa olisi minun lisäkseni vaikka 11 (muuta) naista. (..jaa mutta miespä minä olenkin..)
Tai sitten vaikka parisuhteessa.

Mutta kannattaa olla silti onnellisia, jos on edes ystäviä, sillä tiedän yksinäisyyden tunteen.
Ja voin kyllä omalta kohdaltani vakuuttaa, etten ole niin vahva ihminen, että jaksaisin elää yksin, ilman yhtään ihmissuhdetta.
Vaikka monesti olen niin ajatellutkin, että kyllä sitä pärjää, vaikka ei olisi yhtään ystävääkään.
Mutta kummasti sitä vaan tulee mieleen kaikenlaisia juttuja.

 smitten Onneksi muuten olokoon, henkilölle joka pääsi siihen 30-kriisi-ikään.. No toivon silti täydestä sydämestä, ettei sitä tule. Smiley

Tulipa mieleen, että oletteko ymmärtäneet aivan oikein tekstejänne? idiot2
Kun minä en ainakaan välttämättä osaa käsitellä, minun homeisessa pienessä jakelupuolen-puljussani, mistä on jo hehkulamputkin loppunut, kun täytyy käyttää niitä energian-kulutus lamppuja, joista on jo elohopeakin liuennut oman pääni sisään, niin näitä kaikkia minun omia kirjoittamiani tekstejäni... buck2

No ehkä kannattaisi pitää se persläpi kiinni, jos ei itsekään tiedä mitä se suoltaa..?  Wink
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10747 : 02.03.2010 08:44:22 »


kiitos KV, kyllä tää on parempi ikä kuin 20, ja kriisit alkaa loppumaan...nyt on vaan tällänen flow tila...mulla oli 20 vuotiaana keski-iän kriisi (näin ajattelin silloin Cry) ja nyt olen nuorempi...


minusta olisi hauska joskus pukata maailmaan lapsi...mutta lääkärit ja muut sanoo että esimerkiksi 35 vuoden jälkeen alkaa naisen hedelmällisyys huomattavasti vähentymään. tämä tarkoittaa että sitä kai ihan biologian takia pitäisi alkaa toimeen mielellään ennen vuotta 2015.... :Smiley


ja kun tunnen itseni vielä niin lapseksi Grin ei sillä ettenkö usko että olisin kykeneväinen ottamaan vastuuta ja huolehtimaan, olen varmasti, mutta mikäli ihmisen biologinen kello ei olisi mikä on, minulla ei olisi mitään kiirettä, vaan voisin ihan rauhassa kasvaa....


tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10748 : 02.03.2010 09:07:08 »

minä en tajua ollenkaan kaikkia pakkomalleja, ja pakotettuja muotoja (sosiaalisesti ja muuten) ja väkinäisiä kaavoja.


eikö ne olisi vaan hyvä lopettaa?


itse löysin itseni muuten niin, että olen muuten aika perinteinen, perinaisellinen ja vanhanaikainen heteronainen. muuten tää tyyppi on kanssa pannassa ollut, varsinkin nykyään. :Smiley oletteko muuten huomanneet? sitä morkataan jatkuvasti, luultavasti siksi kun se on ollut kai joku vanha pakko-malli josta on koitettu vapautua. mutta entes jos joku on luonnostaan sellainen?

en esimerkiksi yhtään koe että sukupuoli on mulle joku 'sosiaalinen konstruktio'...olen pienestä pitäen ollut luonnostaan just hyvin tyttömäinen, jolta tuli luonnostaan ne asiat joita väitetään että tytöille opetetaan. (mieluummin niin päin, että ympäristö olisi yrittänyt näitä luontaisia ominaisuuksia poisopettaa Wink) ole nyt vähemmän 'sokeria ja inkivääriä' vai miten se laulu nyt meni....


samalla kun koin olevani tyttömäinen, koin olevani myös vahva.

mutta olen vain yksi yksilö....


on ahdistavaa kaikki muotteihin pakkaaminen!


niin, tasa-arvonäkemykseni on se, että miehille ja naisille pitää suoda samat mahdollsiuudet sivistää itseään ja samat oikeudelliset 'oikeudet'....anteeksi kun en pysty esittämään itseäni virallisesti....ja tietenkin 'seksuaalivähemmistöille' (eiks ole ankea sana?) omansa.


ja sen jälkeen kaikki on vapaata....


se on aikeastaan aika yksinkertaista.

samanhenkiset yksilöt löytävät toisensa luonnostaan parinmuodostukseen ja omantienkulkijat löytävät oman tiensä.


muuten parisuhteessa olo ei tarkoita sitä ettei voisi ollla itsenäinen ja omantienkulkija.




« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 09:16:22 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10749 : 02.03.2010 09:22:57 »

Niin, ongelma on siinä, että


kukaan ei löydä ketään, jos ei uskalla ensin olla sitä mitä todella on.....


mites muuten voisi tunnistaa sen sopivan, jos kaikki esittää jotain :Smiley


nuo pakko-mallit pistää tietenkin esittämään....enkä minäkään jaksa enää esittää mitään kovaa ja androgyyniä sen takia kun '50-lukulaisuus' on niin kauheeta.


vaan kuvainnollisesti, mulla ei ole mitään kiinnostusta just 50-luvun amerikkaan ja fiftarimeininkiin, vaan yleensä se 50-luvun amerikkalaiskotiäiti on ensimmäinen inhokki stereotyyppi joka tuosta heitetään. se on vain stereotyyppi, siinä missä 'rekkalesbo' tai joku muu loukkaava yleistys.


enemmän kiinnostaa britit ja muu eurooppalainen historia (myös ajalta ennen kristinuskoa) ja miksei tulevaisuus...
« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 09:29:08 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10750 : 02.03.2010 10:09:31 »

Ja onneksi on keksitty nuo saniteetti-tilat, jossa voi käydä välillä oksentamassa kaiken ulos itsestään, jos sattuu olemaan elämää suurempi 4-kertainen suomalainen rallin maailmanmestari käymässä kylässä... kun sen vielä oivaltaisikin, niin ei sotkisi läppäriäkään niin pahoin. :Smiley

Suolihuuhtelu on tuohon paljon parempi vaihtoehto.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10751 : 02.03.2010 10:15:55 »

Ja tekisi muuten mieli muuttaa nimimerkki, kun en aina jaksa olla niin In ^^

Olisitko InSider?
Mites ne kintut nykyään voi, ainakin yritin eilen illalla niitä hieman hoitaa.

Sasha, nyt likka suu kiinni.
Kaarina on ihana ihminen, Bella Luz vielä ihanampi ja tiedätkö sinä olet paras.
Joten annapa nyt olla ja hymyile vähän ja tiedät mitä muutakin sormilla voi tehdä kuin näpytellä kiukkusia loukkauksia, niin se on paljon miellyttävämpää. Eikö vain.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10752 : 02.03.2010 10:32:14 »

Kintut voi ihan yllättävänkin hyvin. Tuossa varpaassa ainoastaan kynsi tuntuu oudolta, mutta muuten tuntuu rauhoittuneelta. Kiitos taasen avusta  smitten

Pitää vähän mietiskellä tuota nimimerkkiä, en ole vielä keksinyt mitään erityisen hyvää =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10753 : 02.03.2010 11:26:53 »

niin, edelliseenkin lisäten, kun on löytänyt todellisen itsensä, niin oikeastaan lakkaa välittämästä kaikista yleistyksistä ja pakkomalleista.

mitä ne enää minuun kuuluu?


todellinen itse ei ole kuitenkaan mikään staattinen tila vaan jatkuva matka ja tutkimusretki.


minä olin äärimmäisen 'yleisille ajatusmalleille' herkkä ihminen ja koko elämän alkupuoli meni niiden vastustamiseen Grin


nyt en sitten enää välitä pätkääkään.

ja jos joku yrittää muokata minua toisenlaiseksi, niin nykyään se on vain mahdotonta. saapi yrittää...mutta yritykseksi jää Grin


toki kaikki inhimillisyyden ilmiöt on hyvin kiinnostavia, myös ihmisen kamppailu identiteettinsä löytämiseksi.


paljon olisi kuitenkin vielä nähtävää: millaiseksi maailma muodostuu kun ihmiset muodostavat omat alakulttuurinsa ja uskontonsa täysin vapaasti sisäisen kutsumuksen perusteella.


sitten maailmasta tulee hyvin mielenkiintoinen!
« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 11:29:27 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10754 : 02.03.2010 13:35:29 »

No onpa täällä taas meininki....

Aamukahville ajattelin poiketa.
Viikonloppu meni yövuoroissa ja sen jälkeen pamahti muutto päälle.

Oon rakastunut meidän uuteen kotiin ja ens yönä me nukutaan siellä ekan kerran  smitten tosin sohvilla, koska sänky toimitetaan askosta ylihuomenna...
Siitä puuttuu vielä petari.. Huhhuh, kun katselin askossa niiden petareitten hintoja niin olivat siinä 300-800€... crazy2 Mulle se halvinkin oli jo liikaa kun on nyt törsätty niin paljon huonekaluihin verhoihin ja mattoihin.


Noista yleisistä ajatusmalleista...
Kukin tosiaan eläköön miten lystää, itse olen tuntenut olevani muuten kummallinen ja erilainen, mutta asiat kuten naimisiin meno ja perheenperustaminen on ollu mulle aina sellaset asiat mitä haluan elämässä kokea perinteiseen tyyliin.. Smiley Tai siis omaan tyyliin mutta haluan ne kokea silti!  2funny
Tykkään juhlista ja kauniista häistä, ne ovat minulle ylistysjuhla rakkaudelle, ja niitä harvoja onnellisia juhlia suomalaisessa kulttuurissa Wink voisin tosin mennä naimisiin äkkiä maistraatissakin tai vaikka vegasissa.. Grin
Ja mulle ei ole niin väliä, kumpi tulee ensin; häät vai lapsi...
Tässä nyt kuitenkin on niin iso vauvakuume että se projekti menee ihan häitten edelle... Grin

Mutta sitten - mulle on ihan sama miten toiset haluaa elää... En pidä sinkkuja onnettomina koska tiedän että monelle se on valinta ja sopivaksi koettu tapa elää.. jollekin esimerkiksi lemmikkieläimet ovat paljon tärkeämpi asia kuin se löytyykö ihmisestä kumppari loppuelämäksi.. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 715 716 [717] 718 719 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: