Sivuja: 1 ... 695 696 [697] 698 699 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8531593 kertaa)
0 jäsentä ja 32 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10440 : 17.02.2010 22:09:14 »

Lämpö kuulostaa ihanalta! Ja Kuuba!
Mäkin haluan. Ja jos haluan tarpeeksi, niin lähden johonkin. Easy.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10441 : 17.02.2010 22:17:26 »

Kuuba on (kuulema) todella jees paikka! Afro
Vanhat 50-luvun autot ja meininki. Hyvat sikarit. :Smiley
Ja tietenkin lampo. Tuskin maltan odottaa! Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10442 : 17.02.2010 23:15:00 »

Ma en valita tehda numeroa suomalaisuudestani toiselle suomalaiselle ulkomailla,
mutta.. :Smiley

Lontoon kentalla Jenkkien lennolle turvatarkastusjonossa takanani seisoi
n. 5-6-kymppinen nainen
ja asetellessani tavaroitani muovilaatikoihin turvatarkastuspoydalla
tama sanoo englanniksi, etta kun hanella on niin vahan tavaraa,
etta han menee sen vuoksi edelleni. Ei siis mitaan excuse me, can I..

(sita ennen olimme jonottaneet ko. turvatarkastukseen noin 40 min verran
ja silla oli aikaa kylla kysya, etta saako se menna ohitseni ihan turvallisesti siella jonossa,
eika turvatarkastuspoydalla)

...ja... :Smiley

Turvamiehet nappasi sen kovin ottein (ja varsin nayttavasti) takaisin taakseni
ja alkoivat tutkia hanta ja kuulustelemaan, miksi se etuilee turvajonossa,
kun edella on muut ihmiset laittamassa tavaroitaan hihnalle,
ja viimein ne nappasi sen sivuun jonosta ja nainen paljastui, yllatys-yllatys, suomalaiseksi.
Huuteli siella, etta puhuuko joku suomea, etta tulkkaamaan vartijoiden kysymykset.  buck2

Porukka puisteli paataan, mika idiootti. En mennyt tulkkaamaan.
Sanoin, etta muuten, mutta kun etuilit vaaraa tyyppia, sorry.  Tongue
Olisitte nahneet sen petolinnun naaman! Grin 2funny

Pitakoon huolen omista asioistaan.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10443 : 18.02.2010 00:47:34 »

:Smiley
Joo, kyllä suomalaisia juntteja löytyy aika paljon.
Ehkä tämmöset henkilöt on jotenkin itsekkäitä, että kunhan MINÄ vain pääsen ekana, KUULITKO? MINÄ!, ja sitten vasta te muut p*sk***s*t ja alempi-arvoiset.
Vaikka empä halua luokitella koko kansaa semmoseksi,

Musta on aina yhta hammastyttavaa, etta kentalla voi olla vaikka 50.000 ihmista
samassa paikkaa jonottamassa ja siella seassa on maailman tyhmimpia
Texasilaisia stetson-Reinoja ja Pertsoja, niin se joka tekee nayttavimmat
ja typerimmat munaukset kriittisilla hetkilla on lahestulkoon poikkeuksetta
joku yksittainen suomalainen.
Yleensa ne tilanteet liittyy joko siihen, etta suomalainen luonne ei halua alentua
kaikkiin maarayksiin, eika halua kiltisti jonottaa, etenkin kun viinaa naukattu,
mutta myos selvinpain.
Liittynee siihen, etta suomalaisen itsetunto on jo valmiiksi alhaalla
ja se kokee noyryyttavana kaikenmaailman turvatarkastuksiin ja passintarkastuksiin jonottamiset
ja turvatarkastuksiin liittyvat rutiinit.

Dallasin kentalla nimittain tohelsi sitten kolmen suomalaismiehen joukko,
joka meinasi kova-aanisesti, etta heidan ei tarvitse mitaan maahantulopapereita tayttaa
ja ne kuin myos, kiitos USAn tiukkojen turvatoimien, sivuun tayttelemaan niita
ja vastailemaan kysymyksiin.
 Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #10444 : 18.02.2010 10:12:04 »

ylläolevat suomalaisuusongelmat eivät edelleen pistä allekirjoittaneen silmään (tyypillistä haukkua omaa synnyinmaata, se on tosi suomalaista ilmeisesti); ihmettelen vain vetovoimajuttuja, ihan söpöjä blondeja 3 huomasin aamulla, mut ei vetovoimaa.. en rajoittaisi sitä tietoisesti kansallisuuteenkaan.. se on vaan selittämätöntä.  Cool

no ni, ulkomainen  kaksoset mies on taas hauska ja haukkuu ulkomaista  rapu miekkosta, joka ei saa mitn aikaan, eli menenpä kuuntelemaan ulkomaisia business eventissa, jos jotain hauskaa tulisi, tai sitten Saksa- Sveitsi ja Baltia. näin on. toisaalta, hyvin ehtii tehdä omia juttujaan..

todella, usein joku mies tulee puolustamaan kun toinen on tylsä, näin oli  oinas -  kauris kuvio ja nyt  kaksoset -  rapu .. kai se on sitä kaikkeuven runsautta, heh. miehet nyt kuitenkin huvittaa, lähinnä. ja noissa kuvioissa  oinas ja  kaksoset oli ne halukkaat. ja kaikki matkustaa, tosiaan. sitten oli vielä  skorpioni -  jousimies kuvio siinä, miten mies reagoi versus toinen mies.

alkoi kiinnostamaan American natives tuossa myös. ja kun on käynyt 18-20 maassa, on vain muutama joka todella kiinnostaa. (nyt)

taitaa vuoden suunnitelmat mennä ihan hyvin! kun muistin kenen luona voisi esim Saksassa käydä, sitten Spain.. oliskohan 9-huoneen kuviot syynä.  pluto kuunsolmu . ja  aurinko 7-  angel
« Viimeksi muokattu: 18.02.2010 11:15:39 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10445 : 18.02.2010 12:35:54 »

Hammassäryt loppuneet, ilmeisesti ei ole enää mitään hampaankolossa, gut. Ihana ja hyvä fiilis, tuollainen ihmeaurinko taivaalla, kirkas, kuulas ja melkein väkivaltaisen voimakas. Pian on hiihtoloma ja voidaan siipan kanssa lähteä retkelle.
Sellainen löytöretkifiilis: mitä tästä maailmasta eteen aukeaa? Lahjoja ja rakkautta, sattumuksia.
Tapasin eilen tosi mukavia ja innostavia ihmisiä ja löysin 2 euroa maasta. Jostain syystä kaikenlaisen roinan löytäminen maasta ja mukaan keräily on minusta ihanaa.  uglystupid2

Hyvää päivää kaikille ja nautiskelkaa auringosta!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10446 : 18.02.2010 12:40:45 »

Mä rrrrakastan... smitten smitten

Ihanaa kun on ensimmäinen palkallinen loma kesäkuussa, mennään viikoksi etelään skorpun kanssa äkkilähdöllä silloin..

Ihanaa kun skorpu sai just vakiduunin ja sen palkkaa nostettiin, se on ressannu tosta työkuviosta nyt viimeset puol vuotta niin paljon et nyt helpottaa vihdoin..

Me muutetaan alle kahden viikon päästä, sekin on ihanaa!

Me ollaan puhuttu siitä babyjutusta ja alustavasti sovittu että odotellaan vielä 9kk ja sitten vois antaa asian tapahtua jos on tapahtuakseen, ei mitään pakkomielteistä yritystä mut kuitenkin you know... Kiss Toivon että kaikki menee putkeen...!!!

Mä täällä möllään himassa, kun oon vielä toipilas leikkauksesta..
Mitään painavaa ei saa nostella eikä syke saa nousta korkeelle, eikä mitään lämmintä syödä ja juoda (as if - join jo heti ekana aamuna kahvia.. Cheesy ) Niin ja menin illalla nukkuun vaikka suu vuoti verta, säännöissä oli myös ettei saa nukkua ennen kuin verenvuoto tyrehtyy, tosin kuulin sen vasta eilen siskoltani... Mulle ei annettu mitään suullisia ohjeita ja kirjallisetkin oli tosi niukat... uglystupid2 Nooo, pääasia et haava ei oo nyt vuorokauteen vuotanut enää ja pärjään buranan voimalla..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10447 : 18.02.2010 12:52:57 »

Juon muuten kahvia täällä.. 2funny

Piti tulla vielä sanomaan, että mä pakahdun siitä kun mä niiin niiin niiin tykkään ja rakastan mun siskoja ja mun toisen siskon miestä ja toisen siskon kissoja... Niistä tulee mun lapselle läheisiä.. smitten

Mun siskolla on blogi sen kissoista, mutta en uskalla tähän sen linkkiä laittaa koska se ei varmaan tiedä mun astroilusta, se itse käy täällä tekemässä karttoja mut en usko et se lukee näitä keskusteluja koska se kauriina inhoo kaikkea hömppää eikä viettäisi tuntitolkulla aikaa lukien toisten höpötystä vaan itsekseen miettii puurtaa ja opiskelelee karttoja...

Se saattais mut löytää googlen kautta täältä jos sen blogin nimen laittaisin. Sitten se haukkuis mut lyttyyn että oon tosi typerä ja naivi kun kerron täällä asioista niin henkilökohtasesti ja vielä omalla naamalla.  Cheesy Toisaalta fiksuna ihmisenä se on bongannu mut täältä jo ajat sitten, mutta ei oo sanonut mulle mitään koska ei halua aiheuttaa mulle nolouden tunnetta ja se on jättäny lukematta mun kaikki tekstit koska tuntee velvollisuuden olla tirkistelemättä mun asioita.. Sitä ei oikeestaan yhtään kiinnosta mun ihmissuhdejutut joten mitä mä ressaan.. Grin Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10448 : 18.02.2010 14:14:15 »

Päivää taas pitkästä aikaa tännekkin Smiley

Mullon ollu kauhee kiire ja ressi päättötyöni kans, maanantaina oli palautus, ja lauantaina on esitys.
helepottanu ny sevverra että todettiin ADHD johon sain lääkityksen nii sain ees aikaseks koko homman. melkone helepotus seki että on syy miks oon mä.

mäki aina luulin että adhd:t on jtn ikiliikkujia ja kokoajan äänes. mä on überlaiska.en liiku josseio pakko ja senki vähä meen autolla.

mitäs tänne muuten, kertokaas ny kuulumisia ettei tartte 200 sivua lukee taakseppäi Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #10449 : 18.02.2010 15:41:36 »

Ei ole kiva olla Kauris, jolla on Kuu Kaksosissa ja seiska huoneessa. buck2

Järki sanoo toista ja tunne toista…
vai sittenkikö toisinpäin
…vai miten se nyt olikaan? Shocked

Ei taaskaan mitään selkeää omaa linjaa…
poukkoilua sinne ja tänne…
stressaa ja rasittaa tämmönenki… knuppel2

Mie en ala!!! knuppel2

Itseäni nimittäin!!! tickedoff

Miks mie oon tämmönen…mikä minua vaivaa? uglystupid2

Miksi en voi olla yhden miehen nainen…miksi yksi ei riitä? Undecided

Ja jos hetken riittääkin…ei kauaa…
-epätoivoinen… Embarrassed

Ennen tämäkään ei ole minua häirinnyt, päinvastoin,
mutta nykyään…huoh..

Mutta päätös on tehty tälle vkl:lle ja ehkäpä ensi viikon alussa olen viisaampi... Cool
 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10450 : 18.02.2010 17:37:11 »

Päivää taas pitkästä aikaa tännekkin Smiley

Mullon ollu kauhee kiire ja ressi päättötyöni kans, maanantaina oli palautus, ja lauantaina on esitys.
helepottanu ny sevverra että todettiin ADHD johon sain lääkityksen nii sain ees aikaseks koko homman. melkone helepotus seki että on syy miks oon mä.

mäki aina luulin että adhd:t on jtn ikiliikkujia ja kokoajan äänes. mä on überlaiska.en liiku josseio pakko ja senki vähä meen autolla.

mitäs tänne muuten, kertokaas ny kuulumisia ettei tartte 200 sivua lukee taakseppäi Cheesy

Hienoa, että olet saanut selvyyden asian! Varmasti aikamoinen helpotus ja selittää varmaan itselle montaa asiaa.

Täällä myös pienoinen identiteettikriisi meneillään.. Sain Kristiina-instituutista mielestäni NIIN asiatonta palautetta että piti ihan itkeä asiaa. Tai ei se kritiikki itsessään ollut asiatonta, mutta se tapa jolla sitä annettiin. En kertakaikkiaan tajua mikä minussa noita feministejä niin ärsyttää että pitää piikittää takaisin joka välissä. Koska olen kriittinen feministi? Vai vielä pahempaa, uskon miesten ja naisten tasa-arvoon ja pidän feminismiä sen järeimpänä aseena mutta myös (kuten sovinismiakin) sen pahimpana vihollisena?

Tai sitten en vain tule tieteilijöiden kanssa toimeen. Ehkä ostan Kuubasta luolan ja muutan sinne ikuisiksi ajoiksi. Koskaan en ulos tule, paitsi ulvomaan täysikuuta. Jos sitäkään.

Hitto kun sitä pitää olla niin herkkä.

annaelen

Tsemppiä. Kyllä sä itse tiedät, mikä sulle on oikein. smitten
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #10451 : 18.02.2010 20:52:11 »

Mun (tuleva) siippa lentaa ensi viikolla tanne jenkkeihin mua katsomaan.
So.. se siita poikamiestytto-lomasta Miamissa ja Kuubassa.
Joudun ottamaan Jouskarin mukaan. Kiss
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10452 : 18.02.2010 20:56:26 »

Pfffff......  Undecided
Mie lahden lenkille auringon paisteeseen. Kiss
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10453 : 18.02.2010 20:59:27 »

Sano sille, ettei tule. Että haluat nyt tutkia itseäsi yksinäsi!
Jos sulle tulee tommotteen fiilis, niin mene mieluummin yksinäsi. Turhaan menee hyvät sikarit ja kuuban lämmöt huonoissa fiilareissa ohi, kun jo iloitsit siitä, että saat itseksesi kokea. Ei se tarkoita muuta kuin että jos siitä ajasta itsesi kanssa jo etukäteen nautit, niin hyvästä suunnitelmasta on hyvä pitää kiinni.  uglystupid2

Parhaat neuvot löytyy aina niiltä, jotka eivät osaa omiaan noudattaa!  buck2  Cheesy
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #10454 : 18.02.2010 21:13:34 »

Sano sille, ettei tule. Että haluat nyt tutkia itseäsi yksinäsi!
Jos sulle tulee tommotteen fiilis, niin mene mieluummin yksinäsi. Turhaan menee hyvät sikarit ja kuuban lämmöt huonoissa fiilareissa ohi, kun jo iloitsit siitä, että saat itseksesi kokea. Ei se tarkoita muuta kuin että jos siitä ajasta itsesi kanssa jo etukäteen nautit, niin hyvästä suunnitelmasta on hyvä pitää kiinni.  uglystupid2

Damn... Undecided  Miten parisuhde (ja avioliitto) voi olla nain ahdistava?? Cry
Mulla on kaulalla kuristuspanta-tunne, ei saa ilmaa ja ylipaataan koko kropassa tunne,
etta jokin riippakivi estamassa vapaata liikkumista ja elamista. uglystupid2

Ja arvatkaa, kaikki naispuoliset ystavani ja perheenjaseneni jumaloi tuota Jouskaria
sanoen, etta oikea unelmien prinssi, romanttinen, hyva luonteinen, komea, rikas
ja antelias ja pitaa huolta naisestaan ja uskollinen ja blah-blah.. buck2 uglystupid2

(asiaan voi vaikuttaa saamani kihlasormus ja kihlauslahja, se kivempi auto sinne hevostalleille
ja yleinen taloudellinen hyvinvointi)

Onko tama vain mun Kaksos-Veskari vaikutus, etta tykkaa olla ja menna miten lystaa,
ja itsenaisesti ilman rajoitteita? Huh

En mie tiija miten mie tulen handlaamaan taman.. Undecided
Kylla sita nyt 2-3 kk voi olla yksinaan kiertamassa pitkin Etela-amerikkaa! tickedoff knuppel2
Miehan olen jo luvannut sen naimisiin menon, joten kaytannossa olen jo se shaakelin vaimo,
niin mita se nyt enaan musta haluaa??!!!
Antaisi mun olla. Cry

Parhaat neuvot löytyy aina niiltä, jotka eivät osaa omiaan noudattaa!  buck2  Cheesy

Hahahahah... Grin Jep.. sielta ne kumpuaa.. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 695 696 [697] 698 699 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: