Sivuja: 1 ... 679 680 [681] 682 683 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8535917 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #10200 : 20.01.2010 10:08:24 »

Huomenta  smitten
Paljon olette pulisseet ja täällä nyökytellään samalla, kun aamupala katoaa massuun  Cheesy

Kun tuossa nyt on juttua miesten tavoista ja, keskiyön vahinkokin mainitsee miesten "halpana" itsensä tuntemisen kokemuksen... tämähän on tuttua kamaa naisille ja osittain se on sellaista, jonka vain oppii nielemään ja hyväksymään. Katselee vain huutelijoiden ja puheille tunkijoita "kuin hyönteistä"... ja opettaa omia tyttöjä olemaan hieman varpaillaan näissä asioissa yms. yms.

Kun sitten löytyy niitä, jotka kokevat heti hirveän femakko kammopuistatuksen, kun käyt hieman friltin syrjällä ehdottelemaan... tai pahin parisuhteessa, suoraan sanot "miten ois?" ja jossakin nähdään totaali nolla innostus  Tongue
Luolamiesten vika: ne tahtookin olla luolaMIEHIÄ... nainen on se joka vikisee tai parempi, on hiljaa. Nykyaika on tuonut omansa ja siihen kuuluu, että nainen saa sanoa ja hyvä, mutta ei tarvitse kuunnella tai ymmärtää...  crazy2

Ihmissuhteet... *SYVÄ huokaisu*
 crazy2
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10201 : 20.01.2010 10:55:26 »

Suomesta puuttuu deittailu-kulttuuri. Siis sellainen, että voi deittailla ilman,
että heti ollaan änkeämässä lakanoiden väliin.
Pitää hauskaa ikään kuin kavereiden kesken, mutta sitten kuitenkin hiukan katsella ja flirttailla,
että jos ja jos juu, niin hyvä, mutta jos ei, niin kukaan ei loukkaannu. Smiley

Samaa mieltä olen, paljon helpommaksi tekisi asiat jos rennosti voisi ottaa.
Varmaan juuri tuo aiheuttaa senkin, että löytyy paljon porukkaa joka jauhaa ihan kirjaimellisesti paskaa, ja sitten sitä pitäisi jotenkin yrittää suodatella että mikä juttu tässä nyt on kyseessä. Ei sitä enää uskalla silleen tunteillensakaan antautua kun ei voi luottaa edes siihen että se mitä sanotaan olisi totta.  Angry Eihän se nyt flirttailua estäisi jos oltaisiin rehellisiä, tai kunhan vain ei valehdeltaisi, sellainen salaperäinen flirttailuhan on mukavaa.  Wink
« Viimeksi muokattu: 20.01.2010 11:30:52 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10202 : 20.01.2010 12:13:15 »

Grin Ehkä se paine olla "kaikkea sitä mitä on" joka kohdistuu yhteen iltaan tai tapamiseen saa monet heittämään hanskat tiskiin, toisen kun ei välttämättä edes tunne hyvin 2 vuodenkaan jälkeen  Tongue

Jeps, tota oonkin miettinyt, että miksei vain mentäisi sitä mukaa kuin fiilikset kulkevat, ei sitä tarvitse heti tietää kaikkea toisesta.
Itse kun oikeastaan ei edes kiinnosta joka kerta kysellä niitä peruskysymyksiä, kattelen vaan onko kemiaa, ja ehkäpä sitten kun käyn heti huulillekin jos siltä tuntuu (miksi ei?), niin kai sitä sitten tulkitaan huoraksi..
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10203 : 20.01.2010 12:57:59 »

Itseasiassa mä olen aika ujo, kun tosi on kysymyksessä.  Wink
Kaksonen vain peittää sen nauruun ja verbaaliläppään.

Suomesta puuttuu deittailu-kulttuuri. Siis sellainen, että voi deittailla ilman,
että heti ollaan änkeämässä lakanoiden väliin.
Pitää hauskaa ikään kuin kavereiden kesken, mutta sitten kuitenkin hiukan katsella ja flirttailla,
että jos ja jos juu, niin hyvä, mutta jos ei, niin kukaan ei loukkaannu. Smiley

Suomalaisen miehen kanssa kun menee illalliselle tai edes kahville,
niin siinä on heti sellainen painostava olo, että seksiin ja avioliittoon käytetyllä farmari Opelilla,
kultaisella noutajalla ja kolmella lapsella katsomaan kun se mies juo iltaisin
itse rakentamaansa omakotitaloa pankille

-etenkin, jos se maksaa naisenkin ruoat sillä illallisella.  Grin 2funny

[/quote]

Tästä oon kyllä ihan samaa mieltä. Koska oon tällainen "anna mulle puhelinnumeros/ lähetkö ulos?" -tyyppinen ratkaisu, niin kyllä on ihmetyttänyt, kun olen mennyt IHAN VAAN  Kiss tutustumisaikeissa kundin tai mimmin kanssa ulos ja pitänyt hauskaa - ei semmoista. Ja sitten tulee se: HEI, miks en mä pääse sun luokse yöks/ Mulla on hei tyttöystävä./ Tuutko käymään mun vanhempien luona?
- Musta on kiva tutustua ensin ja päättää vasta sitten diggaanko vai en. Oon silleen kova ihastumaan ja aika nopea liikkeissäni, että sinkkuaikana no, oli välillä ihan mielenkiintoista, mutta flirttailu ja toisen arvostaminen ja hänestä pitäminen eivät silti stabilisoi tai merkkaa suhdetta "tietyksi". Esim. ihana  aurinko jousimies kuu leijona oli aluksi niin hauskaa ja hyvää sosiaalista seikkailuseuraa, mutta kuukauden jälkeen vaan kypsytti, kun meillä oli niin erilaiset maailmankatsomukset, halut, tavoitteet, toiveet etc. että se oli moromorjens. -Eihän tämmöisiä edes tajua, ellei vähän treffirintamalla käy mesoamassa.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2010 15:05:22 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10204 : 20.01.2010 15:06:36 »

Ärsyttää kun munailen noiden lainauksien kanssa - mörhänä.  Embarrassed

ja pakoilen kirjoittamishommiani surffailemalla täällä - se tosin on ihan kivaa.  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10205 : 20.01.2010 20:14:36 »

Huh

Eksyin ihmeellisille 7 päivää-sivuille, jossa tuiki tavallinen keskiluokkaisen lapsiperheen
katumaasturi luokiteltiin "harvinaiseksi ökyautoksi". Huh crazy2

Sitten tulvahti muistot koto-Suomesta ja kyllä kait se on oikeastikin mahdollista?  crazy2

Alan ymmärtää teitä jälleen. Suokaa anteeksi, mutta vuosien saatossa on tottunut
täkäläiseen elämäntyyliin ja sitä olettaa, että jokainen "hyvänluokan" EU-maa on samalla tasolla. Embarrassed

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10206 : 20.01.2010 21:18:07 »

Huh

Eksyin ihmeellisille 7 päivää-sivuille, jossa tuiki tavallinen keskiluokkaisen lapsiperheen
katumaasturi luokiteltiin "harvinaiseksi ökyautoksi". Huh crazy2

Sitten tulvahti muistot koto-Suomesta ja kyllä kait se on oikeastikin mahdollista?  crazy2

Alan ymmärtää teitä jälleen. Suokaa anteeksi, mutta vuosien saatossa on tottunut
täkäläiseen elämäntyyliin ja sitä olettaa, että jokainen "hyvänluokan" EU-maa on samalla tasolla. Embarrassed

Ne katumaasturit eivät ole ihan halpoja.. Keskiluokkaisuus on suhteellinen käsite. Luin tuossa joku aika sitten, että alempi keskiluokka jenkeissä tienaa about 60000€/v ja esim. täällä missä itse asun niin keskipalkka jää varmasti jonnekin 20000-30000€/v. Suomessa palkkataso on useimmissa vaativimmassakin tehtävissä selkeästi alle sen mitä esim. Keski-Euroopassa voisi paikoin saada, joten ns. aivovuoto on väistämätön ilmiö. Ja kun lisätään nyt päälle vielä sekin, että Suomessa kovalla hinnalla valtion kustantamaa koulutustakin voi hyödyntää paremmin muualla kuin täällä niin jees jees Cool

Mut ei tämä nyt mitenkään ainutlaatuista ole; ei kaikilla Keski-ja Etelä-Euroopan maillakaan mene yhtä hyvin -päinvastoin.

Kait ne on kalliita maassa, jossa autovero on 100%  crazy2

Tiedän, että moni hakee vähän paremman leasing-auton Virosta,
maksaa jonkun 7-10 tonnin käsirahan ja maksaa sitten 200-300 €/kk.
Nada.. alempi keskiluokkakin pystyy ajamaan suhteelisen fiksua autoa. Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10207 : 20.01.2010 23:55:27 »

Whii, nyt tuli ihan sellanen olo, että on se upeeta kun tuntuu, että sitä löytää itsensä aina sellaisiin paikkoihin mihin on ollut tarkoituskin ja tapaa sellaisia ihmisiä joita tarvitsee  smitten
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10208 : 21.01.2010 11:26:22 »

Ohan se keskiluokkaisen perheen auto se farkku. Corolla farkku, jota ei muuten jostain syystä enää tuoda suomeen.  Angry Pakko sanoa, että on se uuden korin corolla niin hienon näköinen.  Wink En itse oikein koskaan ole ymmärtänyt miksi pitäisi olla joku maasturi/mese/audi ym. auto, kun hyvän ja luotettavan auton saa paljon halvemmallakin. Lähinnä naurattaa sellaiset hummeritkin tuolla kaupunkikuvassa, eikös mielummin ole sitten kunnon maastoauto maastoon tai kaupunkiauto kaupunkiajoon, eikä mikään citymaasturi, millä ei edes maastossa pääse käytännössä kulkemaan, joten ainut tarkoitus sillä tosiaankin on vain esittely?
No, mielipidekysymys. Kai joku voi oikeasti nauttia siitä itse autosta.  Wink Kaverini sanoi uudesta mesestään, että pitää kun siinä on noin paljon kaikkia nappuloita..  Grin  Grin

On se vissiin miehille jonkinlainen "turvan-jatke" nuo autohommat, kun ne niin kiinnostaa,
Hmm, kyllä mä uskon että monia miehiä oikeasti vain kiinnostaa laitella autoaan. Sanoo nimim. joka on kasvanut lapsuuden sen keskellä.  Grin Ja jos siinä lisäksi saa houkuteltua muutamat misut kyytiin, niin eihän se ketään haittaa..  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10209 : 21.01.2010 12:33:28 »

Terve!

Mä lähden tästä kohta iltavuoroilemaan...

Olen soitellut tänään osotteenmuutoksia ja verojuttuja, ynnä muuta pakkovelvotteista, että elämä pysyisi hallinnassa.
Sain eilen sellasen "pienen" raivokohtauksen, kun avasin verotoimistosta tulleen uuden verokortin, mikä oli ihan erilainen kuin luulin että sen pitäisi olla... Joten kerrassaan älykkäänä ihmisenä revin sen kappaleiksi ja aloin raivoissani siivoamaan ihan täyssiivoa klo.21 aikaan illalla, hirvee mesoaminen ja paiskominen, mutta tulipahan siistiä ja sain ripustella pyykkejäkin sit keskiyön aikoihin kun skorppu päätti mennä onnellisena nukkumaan jo ennen sitä....... Tänä aamuna sitten olin jo nöytynyt kohtalooni tilata uusi verokortti ja antaa anteeksi verotoimistolle - joka oli ihan oikeanlaisen kortin mulle toimittanut.... crazy2

Kävin eilen spinningissä ja arvatkaa vaan onko nyt vähän paikat kipeenä?!
Siis eikä varmaan niinkuin sen urheilun takia niinkään vaan sen satulan takia, hyvä kun istumaan pystyy! Kerrassaan miellyttävä laji.. 2funny Tältä varmaan tuntuu synnytyksen jälkeen... Grin uglystupid2 no, ehkä vähän liioittelen, mutta ei se nyt kivaakaan oo kun on perse ihan saakelin arkana.......
Joo se siitä  Lips Sealed sorry kun oon aina niin ihanan avoin ja yksityiskohtainen.

Nyt suoristamaan hiuksia.

Noista menopeleistä vielä, että mulle on aina ollut, ja tulee aina olemaan ihan hemmetin sama millä autolla toiset ihmiset liikkuu ja millä perusteella. Ja mun peruste ajaa juuri sillä autolla millä ajan, on se, että sillä pääsee paikasta A paikkaan B. Auto on mulle kulkuväline, kunhan se nyt suhteellisen moitteettomasti toimii niin voin olla siitä ylpeä vaikka siinä joku ruostetahra kyljessä onkin.  Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10210 : 21.01.2010 12:41:56 »

Noista menopeleistä vielä, että mulle on aina ollut, ja tulee aina olemaan ihan hemmetin sama millä autolla toiset ihmiset liikkuu ja millä perusteella. Ja mun peruste ajaa juuri sillä autolla millä ajan, on se, että sillä pääsee paikasta A paikkaan B. Auto on mulle kulkuväline, kunhan se nyt suhteellisen moitteettomasti toimii niin voin olla siitä ylpeä vaikka siinä joku ruostetahra kyljessä onkin.  Cheesy

Niin mullekin. Nyt kun asun taas kaupungissa, niin autontarve on aivan minimaalinen - onneksi anoppilasta saadaan (se hervoton kaupunkifarmari) lainaan, kun pitää jonnekin lähteä. Tosin sen kanssa on nolo ajella, kun tuntuu, että ne kuusi lasta eivät tällä kertaa päässeet mukaan. Ne mielikuvituslapset, joita sellaisen auton kanssa pitäisi melkein olla.

Eilen illalla baarissa kuuntelemassa livemussaa - nyt todella väsynyt, vaikkei mennyt edes pitkään. Sain pienessä tuiskeessa (hyväksi todettu metodi) kirjoitettua itseni läpi luomisestekivestä - hyvä niin. Nyt on kyllä ehkä semisti krapula. Tai ainakin on pää ihan tukossa ja ajatukset isoja ja rosoisia muovimöykkyjä. Hoh hoijaa. Mutta huomenta silti.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #10211 : 21.01.2010 14:17:40 »

kylläpä saankin asiat tapahtumaan toivomaani suuntaan  Cheesy Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #10212 : 21.01.2010 16:04:43 »

smitten
Ihanaa! Joku muukin... anteeksi itsekeskeisyyteni, kun nautin muiden  rähinöistä....

Muutoksen tarve on kalvanut täällä kasvavana tunteena jo vuoden ja viimeisen pari kuukautta aivan fyysiseen kipuun asti.
No, ensin muuttui huonekalujen paikat, sitten vaatekaapin sisältö. Nyt oli vuorossa hiukset ja tänään irtisanouduin ensi syksyn duuneista virallisesti. Hoidan pestini loppuun ja poistun kiittäen  :Smiley
Ja lisää on tiedossa... joko hyvällä tai  Cry
...en suostu pelkäämään jälkimmäistä versiota... en suostu!
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #10213 : 21.01.2010 18:34:25 »

Tulin tänne rauhoittavalle tee-tuokiolle…
minua nimittäin ihan jännittää… Tongue

Mie oon menny ihan sekaisin!!! Cheesy

tapasin viime viikonloppuna aivan IHANAN miehen!! smitten smitten Kiss

Oli minun Dc-merkkini, eli Härkä siis.

Ikinä ennen ei Härät ole kiinnostaneet, ei edes vastaani tullut ja nyt…

Järkevä, mutta tunteellinen

Vakava, mutta puhelias ja avoin

Turvallinen. Kiss

Ensimmäisenä iltana molemmin puolinen rakastuminen ja se kyllä tuli useasti sanottuakin, puolin ja toisin.
Ja se on ihme, ainakin minulta!  Shocked

Venus Kauris ja olen kyllä isommissa tunteissa hitaasti syttyvä.
Ja onko tuo Härältäkään tyypillistä?

Koko viikko mennyt vain häntä ajatellen.. Tongue

No huomenna tapaamme…saa nähdä vieläkö tunne säilyy…??? Cool

Toisaalta, jos ei, ei elämä siihen kaadu..

Enemmän kohta pelottaa…jos edelleen tunnen samoin… Huh Shocked
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #10214 : 21.01.2010 20:20:12 »

Mie tiedän monia miehiä, jotka eivät itse ollenkaan laittele/ kunnosta autojaan…vaan auto on heille status-merkki.
Pitää olla hieno, kallis ja uusi..ja iso.

Mulle itelle ei ole paljoakaan väliä, kunhan todellakin pääsee paikasta toiseen.
 Ilman, että bensa loppuu, moottori sammuu, joku osa hajoaa…. tickedoff

Mie tykkään pienistä ja näppäristä autoista, jotka on helppo parkkeerata ja käteviä liikenteessä…

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 ... 679 680 [681] 682 683 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: