Sivuja: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8545544 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9645 : 27.07.2009 17:57:13 »

Joo mulla tuntuu että nyt ollu kaikki treffit ihan kummallisia  2funny
Pitää pitää taukoa nyt vähä treffailuista.. eikä tässä ketään kiinnostavaa nyt oliskaan.

Vitsi mitenhän sitä saa ensyönä nukuttua ku nukuin tänään viiteen asti iltapäivälle  Huh
Kalliita nuo pikkulettien laitot,mutta mä haluuuuun... oon pienestä asti aina halunnu et
joku tekis lettejä pään täyteen ja aina joku sisko tehny tyyliin joku 5 lettiä  Grin  2funny

Nyt kuitenki oon päättäny että pakko mun saada toteuttaa mun haave ja laittaa ne  smitten
Pitää vielä vähä aikaa jaksaa oottaa  Cheesy

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9646 : 28.07.2009 11:17:13 »

Väsyttää hieman mutta oli pakko tulla nettiin vaikka tässä on pieni hoppu lähteä töihin..
Onneks mulla on tänään maailman ihanimmat työkaverit, tulee varmasti sujuvaa ja hauskaa työntekoa.. smitten
Toinen on ihanan rempseä, valoisa ja aidon oloinen oinas-tyttö (mun ikäinen) ja toinen sellanen about 35-40v ihana nainen kenen merkkiä en ole vielä kysynyt, mutta se on sellainen syvällinen, empaattinen ja nauravainen myös.. Molemmilla on ihan mahdottoman hyvä huumorintaju ja ihania ihmisiä muutenkin.. Smiley

Mä tykkään melkein mun kaikista työkavereista tosi paljon vaikka niitä on yli 30 (kun sijaiset otetaan laskuihin mukaan)..
 smitten

Oikeestaan vaan kaksi kenen kanssa en välitä tehdä töitä, mutten niitäkään mitenkään inhoa..
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9647 : 28.07.2009 12:21:43 »

Mullakaan ei sen kummempia suunnitelmia tällepäivälle,kuin että pitää lähtee
ravaamaan taas kaikkiin virastoihin.. buck2 No yritän kestää sen....
Sais sit enskuussa rahaa silleen et otan ne letit  smitten
Opintolainasta ne oikeestaan otan  Grin

Olipa kivaa eilen illalla ku pari kaveria oli kylässä puol yhteen asti illalla  angel
Sai taas jutella syntyjä syviä.... 2funny

Mut nyt mä meen hoitaa nuo papruhommat ettei ne stressaa koko päivää  idiot2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9648 : 28.07.2009 15:03:54 »

olin keskellä kunnon valtataistelua parin firman välillä, ja se sitten haihtui kuin tuhka tuuleen.. tilaisuuksia tulee, kaikkiin en tartu. hyvin silti taitaa mennä, kun on vihdoin jousimieshommissa. huomaa vahvuutensa. jos siis uskon astroon.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9649 : 29.07.2009 11:26:20 »

Saturnis, yhteen vanhainkotiin sain 6 viikkoa täyttä listaa sijaisuuksia..
Teen kahta sairaslomaa ja yhtä kesälomaa.. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9650 : 29.07.2009 16:06:16 »

täytyy ottaa rauhallisesti.. erityisesti  rapu jen kanssa.. mutta yllätti että  oinas ei kiinnosta samat asiat..  jousimies koettaa usein olla antelias ja tarjota jotain erityistä. enpä sitten tarjoa enää eräille, sehän siis säästää kulujakin.  Smiley otettava tietty huomioon, että joillekin riittää elämä 4 seinän sisällä, vaikka olisi koko maailma, filosofia, henkisyys ja kaikki kokemukset olemassa..  Smiley vastaavasti itseni ei tarvitse kuunnella valitusta.. (no joo, onneksi uusi vauva on  kaksoset ja nehän matkailee). no palveluksen tekeminen  vaaka tyypille piristi ja eräs  neitsyt .   Cool (tai sitten vika on minussa kun jaksan vauvauutisia vain tiettyyn rajaan asti)

mutta kun annoin vinkin kun joku pelkää jotain epidemiaa, edes siitä voisi sanoa kiitos.. pelkäättekö te jotain sikainfluenssaa? se on kyllä vikana ajatuksissani.. > edit, no asioita on jo hieman selvitetty, vaikka se complex tulee sieltä taas esiin (tiettyjen henkilöiden riita)

mikä on vaellusratsastus enkuksi tai islanniksi??  Smiley taitaapi olla trekking tai cross country. Islannissa on hauskan kuuloisia paikkoja, geysireja jne. Hella (volcano tour by foot),  Vestmannaeyjar (birdwatching), Skaftafell – Vatnajökull (ice trekking)- Jökulsarlo ice lagoon, Bakkageröi (birdwatching)

« Viimeksi muokattu: 29.07.2009 19:37:26 kirjoittanut #Gulveig# » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9651 : 29.07.2009 19:47:38 »

minäpä kävin läpi listaa asioista joita on haluttu ja saatu, ja sekin on pitkä lista.

antaminen.. energian liikkeessä pitäminen.. se on  jousimies meininkiä.. nyt eräs tajusi, ehkä, että ajattelin heidän parastaan eikä rahaa, jota jostain voi saada..
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9652 : 30.07.2009 15:58:11 »

kaulakoru: se kipukoukku on kyllä tosi hyvä keksintö!!
Meillä oli ensiavun kansliassa sellanen ja se oli kyllä tauoilla aina kovassa käytössä...

Smiley

Nyt on 150% elämänmyönteinen olo, vaikka väsyttääkin kovasti!
Tuli niin mieluisa paketti postista että..!
Ja rahaakin tulee huomenna ihan kiitettävästi ja viime palkasta on kerrankin vielä muutama satku jäljellä  Grin wow... 2funny Mä alan siirtymään äärimmäisestä köyhyydestä pienituloisuuteen.. Grin
Eipä tässä juu taas juuri muuta ole tehty kun töitä ja maattu sohvalla jonkun kainalossa..
Ihan jotenkin erilaista elämää nyt kuin puoli vuotta sitten!

Silloin olin vielä opiskelija jolla oli ihan tajuton stressi, ja sinkku jolla oli kova rakkaudenkaipuu..
Nyt ei tarvi stressata enää opiskelusta 24/7, saan öisin unta (kunhan maltan mennä nukkumaan),fyysinen ja henkinen rakkauden antaminen ja saaminen ovat lähes täydellisessä balanssissa
ja mikä parasta mulla on hyvä fiilis olla minä pitkästä aikaa!
Niin pitkän aikaa taas näin itsessäni kaiken pielessä, mutta nyt olen jotenkin kaunistunut ihan yllättäen omasta mielestäni  Cheesy kai se rakkaus sen tekee...!

Jos joku mies jumaloi mua niin voimakkaasti ja vilpittömän tuntusesti kuin tuo, niin enhän mä voi muuta kuin olla ihan oikea Jumalatar...?  :Smiley angel Wink

Niin ja mulla on yksi aivan ihastuttavan ihanaihana työkaveri, sellanen niin suloinen rempseä iloinen ja samalla aaltopituudella mun kanssa oleva  oinas -tyttö.. smitten
Koskahan  skorpioni tulee mustasukkaseks kun mä hehkutan tota tyttöä sille koko ajan..?  2funny
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9653 : 30.07.2009 21:02:32 »

coolsmiley

AI, että kipukoukku! Tuttu juttu, aikoinaan sellaisen tein itse.

Ei tosin ollut vielä keksittykään, mutta omatekoinen

käppyrä toimi vallan hyvin, ja on tosin

tehokas, jos uskaltaa kaivella

kipupisteet pois.

angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9654 : 31.07.2009 10:07:32 »

onpas aggressiivista menoa suvussa... hyvä, siitä pääsee irti.. palaan vielä ehkä kertomaan..

jälleen kerran ystävällisesti laittamani kanavointi ongelmista saa vain pilkkaa osakseen.. mutta EN tee samaa virhettä, että koettaisin saada "sukua sopuun"..; no joo, en jatka siitä enempää. outoa vaan miten pitkälle joku naisten halveksiminen tosiaan voi miekkosten kasvatuksessa mennä.

mitäs silloin tapahtuu kun naisia halveksiva mies ja miehiä halveksiva nainen kohtaavat! hehe 
« Viimeksi muokattu: 31.07.2009 13:53:20 kirjoittanut ^Gulveig^ » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9655 : 31.07.2009 18:17:21 »

Hienoa Tiigris. Nauti.  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #9656 : 31.07.2009 20:11:10 »

Pitkästä aikaa katutappelussa, teki gutaa.

Paita tosin repesi. Embarrassed
tallennettu
Celesten
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9657 : 31.07.2009 23:27:36 »

Kahvi(/tee) on vahvinta, mitä täältä saa..? Hmm..
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9658 : 01.08.2009 07:50:44 »

Huomenta tupaan!  smitten

Kahvit on kaikille valmiina ja odottaa herääjiä. Sain mustikoita lahjaksi, joten aamupalaksi on mustikkarahkapiirakkaa tarjolla.

Celesten, kyllä täältä muutakin saa. Viimeksi taisin tarjota teetä ja rommia, skumpaa juodaan joka juhlissa ja "kotkikselle" on aina kaljaa kylmässä. On tuvassa tuollainen kulmakaappi, josta voi katsoa itselleen iltatömpsyjä tai päivä hömpsyjä.

Jokainen saa myös tuoda mitä mieli tekee ja tarjota.  Wink

« Viimeksi muokattu: 01.08.2009 07:52:56 kirjoittanut Neela » tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9659 : 01.08.2009 10:08:22 »

hmm..

jotkut sanoo.. tai siis.. nyt ehkä vähän ymmärrän miksi äitini on niin kiintynyt isäänsä, kun minä en ole.. vaikka kuoli rikkaana, niin kuolinvuoteella ei kuulema välittänyt rahasta vaan siitä, oliko häntä rakastettu. en sano että isoisä oli läheinen, mutta.. mistähän elämästä tuttu? oli kuitenkin tunnettu hahmo ja rahanlahjoittaja, jotain olen sieltä perinyt..

kun on tuota riitaa suvussa.. jostain kuitenkin pojanpoika oppi röyhkeyttä ja kylmyyttä, isältäänkö?

hmm..

no joka tapauksessa.. jos lapset valitsee vanhemmat, äitini valitsi isänsä - ja miehensä - ja sisaruksensa ja muut jotka taistelevat ja ovat muka toinen toistaan parempia..

mitä piti oppia.. rakkaus.. ja myös kuitenkin raha.. tietysti kantsuu olla mieluummin rakastettu kuin vihattu, sillä vihamiehet voivat viedä kaiken.. mitä sinulla on, minkä vaivalla keräät. tuli tuossa mietittyä muutama vanha kina ihmisten kanssa, jotka eivät asettaneet rakkautta ykkössijalle..  Cool
olen itse alkanut arvostaa omaa isääni, tuimaa tapausta, viime vuosina ja mitä hän taasen sai aikaan..

jupiter    jousimies   kalat
« Viimeksi muokattu: 01.08.2009 10:10:32 kirjoittanut ^Gulveig^ » tallennettu

Sivuja: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: